Χρειάζεται φέτος φροντιστήριο;

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 567 μηνύματα.
Κι εγώ μάλλον θα αρχίσω έκθεση από Σεπτέμβρη.τώρα φροντ,ιδιαίτερα?δε ξερω..........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ειρηνάκι

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ειρηνάκι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 308 μηνύματα.
Εγώ είχα αρχίσει έκθεση φροντιστήριο ήδη από φέτος!νομίζω είναι κάτι απαραίτητο γιατί όσο να 'ναι η έκθεση είναι περίεργο κ απαιτητικό μάθημα...Χρειάζεται καλή προετοιμασία για επιτυχία στις πανελλήνιες αργότερα!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13,501 μηνύματα.
Με την κατασταση που επικρατει ουτος η αλλος στην εκθεση, εγω πιστευω οτι ειναι τζαπα κοπος, χρονος και χρημα...

Εγω τωρα θα ξεκινισω, για την τριτη, και δεν νομιζω οτι εχασα κατι απο προηγουμενες χρονιες... Προσεχα απλος στο μαθημα του σχολειου και μαθενα οσα επρεπε να μαθω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lifeisgood

Νεοφερμένος

Η lifeisgood αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Ναι είδα και κάτι συμμαθητές μου που κάνουν στην Ά.Εγώ έγραψα 18.3 ενώ αυτοί 15-16.Δεν ξέρω.. μάλλον δεν γίνεται καλή δουλειά.Μπορείς και μόνος σου με εξάσκηση.Υπάρχουν βοηθήματα όχι μόνο με θεματολογία αλλά και με τρόπους για περίληψη.

Υπαρχουν μαθητες με ανεση λογου και αλλοι που δεν εχουν..Κατα τη γνωμη μου οσα φροντιστηρια και να κανεις στην εκθεση,αν δεν εχεις ανεση λογου προφορικου και γραπτου δεν πας πουθενα..Ισως εκει να οφειλεται και το δικο σου 18,3 σε αντιθεση με το 15 των συμμαθητων σου:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3l3n@

Νεοφερμένος

Η Ελενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βασιλικά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Η γνώμη μου είναι οτι πρέπει να αρχίσεις απο την Β λυκείου να κάνεις έκθεση. Και αυτό για να αρχίσεις να προσαρμόζεσαι στις νέες ασκήσεις και στα δύσκολα θέματα που αρχίζουν πλέον να μπαίνουν.
Θα σε βοηθήσει πολύ για την τρίτη Λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tulip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η philippa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Νομίζω ότι για ένα ''ξύπνιο'' άτομο, το φροντιστήριο για έκθεση είναι υπερβολή. Τα περισσότερα παιδιά απ'την τάξη μου θα πάνε θεωρητική, και μεγάλο μέρος απο αυτούς πάνε στο πιο ''ελίτ'' φροντιστήριο θεωρητικών μαθημάτων της περιοχής.. Εγώ προσωπικά δεν διέκρινα καμία αλλαγή στα παιδιά που ήμασταν μαζί απ'το γυμνάσιο. Απεναντίας, χάνουν το ενδιαφέρον τους για μάθημα στην τάξη επειδή ακούνε τα ίδια πράγματα δυο φορές και βαριούνται.
Κατά τη γνώμη μου, για να είναι κανείς καλός στην έκθεση αρκεί να διαβάζει αρκετά εξωσχολικά κείμενα (για διεύρυνση λεξιλογίου), να σκέφτεται λογικά (για καλή δομή) και να προσέχει στην τάξη (θεωρία).
Ας μην είμαστε ψυχαναγκαστικοί, το να θέλουμε να κάνουμε αυτό που κάνει το πλήθος είναι φυσικό, το θέμα όμως είναι, έχει νόημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Διακεκριμένο μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 7,753 μηνύματα.
Νομίζω ότι για ένα ''ξύπνιο'' άτομο, το φροντιστήριο για έκθεση είναι υπερβολή..................
Δυστυχώς η έκθεση έχει καταντήσει να μην έχει σχέση με τις ικανότητες αυτού που γράφει, αλλά είναι ένας τυποποιημένος μηχανισμός. Μαθαίνουμε να γράφουμε με καλούπια γιατί με αυτά και μας βαθμολογούν. Σίγουρα το να διαβάζουμε εξωσχολικά ωφελεί πολύ, αλλά νομίζω δεν φτάνει. Ενώ δεν είχα πάει ποτέ μου φροντιστήριο, στην έκθεση άρχισα ιδιαίτερο από την αρχή της Β λυκείου. Νομίζω ότι με ωφέλησε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tulip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η philippa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Δυστυχώς η έκθεση έχει καταντήσει να μην έχει σχέση με τις ικανότητες αυτού που γράφει, αλλά είναι ένας τυποποιημένος μηχανισμός. Μαθαίνουμε να γράφουμε με καλούπια γιατί με αυτά και μας βαθμολογούν.
Μάλλον αυτό που λες εξαρτάται από τον καθηγητή, διότι εδώ δεν έχω συναντήσει κάτι παρόμοιο. Παρ'όλα αυτα, είναι σαφές ότι δεν έχουν όλοι οι καθηγητές τις ίδιες απαιτήσεις στην έκθεση, άλλοι τα θέλουν ξεκάθαρα, άλλοι θέλουν σάλτσα...
Το ζήτημα είναι εσύ ο ίδιος να είσαι ικανός να ανταποκριθείς σε οποιοδήποτε θέμα σου ζητηθεί να γράψεις, δεν μπορούμε να διαμορφώνουμε τον τρόπο γραφή μας ανάλογα με το γούστο του κάθε καθηγητή! Και αν νιώθουμε αδικημένοι, μπορούμε να απευθυνθούμε στις ανάλογες αρχές...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pandemonium

Νεοφερμένος

Ο Pandemonium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Νομίζω ότι για ένα ''ξύπνιο'' άτομο, το φροντιστήριο για έκθεση είναι υπερβολή. Τα περισσότερα παιδιά απ'την τάξη μου θα πάνε θεωρητική, και μεγάλο μέρος απο αυτούς πάνε στο πιο ''ελίτ'' φροντιστήριο θεωρητικών μαθημάτων της περιοχής.. Εγώ προσωπικά δεν διέκρινα καμία αλλαγή στα παιδιά που ήμασταν μαζί απ'το γυμνάσιο. Απεναντίας, χάνουν το ενδιαφέρον τους για μάθημα στην τάξη επειδή ακούνε τα ίδια πράγματα δυο φορές και βαριούνται.
Κατά τη γνώμη μου, για να είναι κανείς καλός στην έκθεση αρκεί να διαβάζει αρκετά εξωσχολικά κείμενα (για διεύρυνση λεξιλογίου), να σκέφτεται λογικά (για καλή δομή) και να προσέχει στην τάξη (θεωρία).
Ας μην είμαστε ψυχαναγκαστικοί, το να θέλουμε να κάνουμε αυτό που κάνει το πλήθος είναι φυσικό, το θέμα όμως είναι, έχει νόημα?
Η εκθεση δεν ειναι μονο το θεμα.Η εκθεση περιλαμβανει και την περιληψη και τις μορφολογικες ασκησεις.Αν δεν κανεις φροντιστηριο ποιος θα ελεγξει αν οντως γραφεις καλη περιληψη,ποιος θα σε διορθωσει οπου ειναι αναγκαιο?Για μενα η εκθεση ειναι ισως το μοναδικο μαθημα που καποιος χρειαζεται καθηγητη.Γιατι αν κρινω απο το σχολειο γραφετε το πολυ μια εκθεση στους 2 μηνες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 291 μηνύματα.
εγώ στην δευτέρα είναι το μόνο μάθημα που πήγα φροντιστήριο και όντως με βοήθησε...... το σχολείο με την καθηγήτρια που έκανα δεν θα μπορούσε σε καμιά περίπτωση να με φτάσει σε ένα επίπεδο έτσι ώστε να έχω καλές βάσεις για του χρόνου αλλά και να γράψω καλά τώρα στις εξετάσεις και λογικό μιας και αλλιώς γίνεται μάθημα με τρία άτομα και αλλιώς με 23...... δυστυχώς όπως αναφέρατε η έκθεση στο σχολείο δεν γίνεται σωστά γιατί δεν μπορείς να πεις πως ξέρω να γράφω έκθεση όταν γράφεις όλες και όλες δυο εκθέσεις το χρόνο...... και εκτός αυτού δεν δουλεύεται και η περίληψη ..... μόνο στις ασκήσεις μπορείς να πεις ότι κάτι κάνεις και στο σχολείο..... τώρα ναι τα βιβλία θα σε βοηθήσουν άλλα θα καταλάβεις του χρόνου και θα σου πουν κιόλας ότι καλώς ή κακώς στην έκθεση θέλουν κάποια συγκεκριμένα πράγματα!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

navarhos

Νεοφερμένος

Ο Φώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) . Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Κι εγω σου συνιστω να ξεκινησεις απο φετος εκθεση.Κι αν εχεις και την οικονομικη δυνατοτητα για ιδιαιτερα ακομα καλυτερα.Εγω εκανα 2 χρονια ιδιαιτερα εκθεση και με βοηθησε παρα πολυ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Διακεκριμένο μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 7,753 μηνύματα.
.......δεν μπορούμε να διαμορφώνουμε τον τρόπο γραφή μας ανάλογα με το γούστο του κάθε καθηγητή! Και αν νιώθουμε αδικημένοι, μπορούμε να απευθυνθούμε στις ανάλογες αρχές...
Καλόοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις? :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tulip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η philippa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Καλόοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις? :)
Έχεις δοκιμάσει? Εγώ ξέρω ένα παιδί που δοκίμασε, και τελικά όντως αποδείχτηκε οτι είχε αδικηθεί από τον καθηγητή του...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Διακεκριμένο μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 7,753 μηνύματα.
Έχεις δοκιμάσει? Εγώ ξέρω ένα παιδί που δοκίμασε, και τελικά όντως αποδείχτηκε οτι είχε αδικηθεί από τον καθηγητή του...
1) Για τι περίπτωση αναφέρεσαι? Πού έκανε καταγγελία? Πώς δικαιώθηκε? Αν θέλεις δώσε περισσότερα στοιχεία να το συζητήσουμε.
2) Στο κράτος που ζούμε και να έχεις δίκιο δεν είναι καθόλου εύκολο να το βρεις. 'Εχω δοκιμάσει μαζί με ολόκληρο σχολείο, με όλους τους μαθητές, καθηγητές και γονείς να διώξουμε μια τρελή καθηγήτρια και χρειάστηκαν 6 μήνες!!!
3) Δεν ειρωνεύτηκα με το μήνυμα μου εσένα και μην το παρεξηγήσεις. Ειρωνεύτηκα πικρά το κράτος που ζούμε.
4) Το θέμα μας δεν είναι η έκθεση γυμνασίου ή Α, Β λυκείου. Είναι η έκθεση στις πανελλήνιες. Εδώ υπάρχουν κανόνες και τα καλούπια στα οποία πρέπει να μπεις και οι ικανότητες δεν αρκούν.
5) Οι βαθμολογητές στις πανελλήνιες τα καλούπια αυτά ακολουθούν. Αν αισθάνεσαι ότι αδικείσαι δεν υπάρχει τρόπος να διαμαρτυρηθείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

tulip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η philippa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Η εκθεση δεν ειναι μονο το θεμα.Η εκθεση περιλαμβανει και την περιληψη και τις μορφολογικες ασκησεις.Αν δεν κανεις φροντιστηριο ποιος θα ελεγξει αν οντως γραφεις καλη περιληψη,ποιος θα σε διορθωσει οπου ειναι αναγκαιο?Για μενα η εκθεση ειναι ισως το μοναδικο μαθημα που καποιος χρειαζεται καθηγητη.Γιατι αν κρινω απο το σχολειο γραφετε το πολυ μια εκθεση στους 2 μηνες.
Ε λοιπόν προφανώς δεν ισχύει η ίδια κατάσταση σε όλα τα σχολεία! Εγώ στην Α'Λυκείου πέτυχα καθηγήτρια πολύ αφοσιωμένη στο έργο της, και συνολικά σε μια χρονιά έγραψα περισσότερες εκθέσεις από όσες είχα γράψει κατά όλη τη διάρκεια της φοίτησής μου στο Γυμνάσιο! Η γυναίκα αυτή πραγματικά ενδιαφερόταν για τους μαθητές της: δεν πετούσε απλά ένα βαθμό και τέρμα, απεναντίας σημείωνε πάνω στα γραπτά μας φροντίζοντας να δούμε όχι μόνο τα λάθη μας, αλλά να φτάσουμε μέσω αγνής γραμματικής στη ρίζα του προβλήματος, το ίδιο ισχύει και για όταν λύναμε ασκήσεις.

1) Για τι περίπτωση αναφέρεσαι? Πού έκανε καταγγελία? Πώς δικαιώθηκε? Αν θέλεις δώσε περισσότερα στοιχεία να το συζητήσουμε.
2) Στο κράτος που ζούμε και να έχεις δίκιο δεν είναι καθόλου εύκολο να το βρεις. 'Εχω δοκιμάσει μαζί με ολόκληρο σχολείο, με όλους τους μαθητές, καθηγητές και γονείς να διώξουμε μια τρελή καθηγήτρια και χρειάστηκαν 6 μήνες!!!
3) Δεν ειρωνεύτηκα με το μήνυμα μου εσένα και μην το παρεξηγήσεις. Ειρωνεύτηκα πικρά το κράτος που ζούμε.
4) Το θέμα μας δεν είναι η έκθεση γυμνασίου ή Α, Β λυκείου. Είναι η έκθεση στις πανελλήνιες. Εδώ υπάρχουν κανόνες και τα καλούπια στα οποία πρέπει να μπεις και οι ικανότητες δεν αρκούν.
5) Οι βαθμολογητές στις πανελλήνιες τα καλούπια αυτά ακολουθούν. Αν αισθάνεσαι ότι αδικείσαι δεν υπάρχει τρόπος να διαμαρτυρηθείς.
Aπλό το θέμα: αναφέρομαι στην περίπτωση ενός συμμαθητή μου που είχε εκπλαγεί από τον ιδιαίτερα χαμηλό βαθμό του στην έκθεση και ζήτησε επαναβαθμολόγηση γραπτού. Πήγε λοιπόν στον λυκειάρχη και ζήτησε να βαθμολογηθεί το γραπτό του και από μια επιτροπή. Το γελοίο είναι ότι χρειάστηκε να πληρώσει, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Από ότι κατάλαβα αυτό που προτείνεις είναι να ξεκινήσει κανείς φροντιστήριο απ'τη δευτέρα με σκοπό την προετοιμασία για τις πανελλήνιες? Πιστεύεις ότι ένας χρόνος φροντιστήριο στη Γ' δεν αρκεί?
Όσον αφορά το αστείο σου, no worries. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Διακεκριμένο μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 7,753 μηνύματα.
αναφέρομαι στην περίπτωση ενός συμμαθητή μου που είχε εκπλαγεί από τον ιδιαίτερα χαμηλό βαθμό του στην έκθεση και ζήτησε επαναβαθμολόγηση γραπτού. Πήγε λοιπόν στον λυκειάρχη και ζήτησε να βαθμολογηθεί το γραπτό του και από μια επιτροπή. Το γελοίο είναι ότι χρειάστηκε να πληρώσει, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Είναι τελείως διαφορετικό να μιλάμε για έκθεση Α λυκείου και έκθεση πανελληνίων. Στις πανελλήνιες δεν υπάρχει αναβαθμολόγηση δίνοντας 3 ευρώ. Και εκεί οι λογοτεχνικές ικανότητες έρχονται δεύτερες. Πρώτα είναι τα καλούπια που θα ακολουθήσεις, γιατί με αυτά θα σε βαθμολογήσουν.

Από ότι κατάλαβα αυτό που προτείνεις είναι να ξεκινήσει κανείς φροντιστήριο απ'τη δευτέρα με σκοπό την προετοιμασία για τις πανελλήνιες? Πιστεύεις ότι ένας χρόνος φροντιστήριο στη Γ' δεν αρκεί?
Καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες. Για μένα η έκθεση ήταν το αδύνατο σημείο μου και άρχισα ιδιαίτερο από το Σεπτέμβριο της Β. Για άλλον μπορεί να μην είναι αναγκαίο αυτό. Πάντως, θα συνιστούσα χίλιες φορές σε κάποιον να αρχίσει έκθεση παρά βιολογία κατεύθυνσης πανελληνίων από τη Β λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tulip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η philippa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Είναι τελείως διαφορετικό να μιλάμε για έκθεση Α λυκείου και έκθεση πανελληνίων. Στις πανελλήνιες δεν υπάρχει αναβαθμολόγηση δίνοντας 3 ευρώ. Και εκεί οι λογοτεχνικές ικανότητες έρχονται δεύτερες. Πρώτα είναι τα καλούπια που θα ακολουθήσεις, γιατί με αυτά θα σε βαθμολογήσουν.
Υποθέτω ότι αυτά στα είπε ο καθηγητής σου?
Καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες. Για μένα η έκθεση ήταν το αδύνατο σημείο μου και άρχισα ιδιαίτερο από το Σεπτέμβριο της Β. Για άλλον μπορεί να μην είναι αναγκαίο αυτό. Πάντως, θα συνιστούσα χίλιες φορές σε κάποιον να αρχίσει έκθεση παρά βιολογία κατεύθυνσης πανελληνίων από τη Β λυκείου.
Έκθεση από Β'Λυκείου, για Β'Λυκείου? Πιστεύεις ότι διαφέρει η βαρύτητα της ύλης στην έκθεση ανά τάξη? Εγώ ξέρω ότι χρειάζεται ύλη και από τις τρεις χρονιές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

prion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο prion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Εξαρτάται πιστεύω από το επίπεδό σου.
Πάντως,είναι το μόνο μάθημα στο οποίο πέφτουν θέματα από μικρότερες τάξεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Διακεκριμένο μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 7,753 μηνύματα.
Υποθέτω ότι αυτά στα είπε ο καθηγητής σου? - Έκθεση από Β'Λυκείου, για Β'Λυκείου? Πιστεύεις ότι διαφέρει η βαρύτητα της ύλης στην έκθεση ανά τάξη? Εγώ ξέρω ότι χρειάζεται ύλη και από τις τρεις χρονιές.
Προφανώς γράφω αυτά που έχω διασταυρώσει από καθηγητές. Η "έκθεση" ή πιο σωστά η "νεοελληνική γλώσσα" είναι μάθημα ...διαχρονικό. Δεν μπορείς να την ξεχωρίσεις σε τάξεις. Εντάξει, σε Α λυκείου θα κοιτάξουν να την κάνουν όσο πιο light μπορούν. Αυτό που άρχισα να μαθαίνω κάνοντας ιδιάιτερο από Β λυκείου είναι πώς θα χτίσω το γραπτό μου όταν έρθει η ώρα των πανελληνίων σε όλα: περίληψη, αντώνυμα, έκθεση κλπ. Έχω ήδη γράψει όλα τα θέματα εξετάσεων που έχουν πέσει στις πανελλήνιες από το ...1821 μέχρι σήμερα. Νομίζω ότι η εξάσκηση είναι πιο σπουδαίο στην έκθεση και όχι τόσο η γνώση. Δυστυχώς υπάρχουν και τα καλούπια που πρέπει να ακολουθήσεις που είναι πριν τις λογοτεχνικές ικανότητες του καθενός μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tulip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η philippa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Προφανώς γράφω αυτά που έχω διασταυρώσει από καθηγητές. Η "έκθεση" ή πιο σωστά η "νεοελληνική γλώσσα" είναι μάθημα ...διαχρονικό. Δεν μπορείς να την ξεχωρίσεις σε τάξεις. Εντάξει, σε Α λυκείου θα κοιτάξουν να την κάνουν όσο πιο light μπορούν. Αυτό που άρχισα να μαθαίνω κάνοντας ιδιάιτερο από Β λυκείου είναι πώς θα χτίσω το γραπτό μου όταν έρθει η ώρα των πανελληνίων σε όλα: περίληψη, αντώνυμα, έκθεση κλπ. Έχω ήδη γράψει όλα τα θέματα εξετάσεων που έχουν πέσει στις πανελλήνιες από το ...1821 μέχρι σήμερα. Νομίζω ότι η εξάσκηση είναι πιο σπουδαίο στην έκθεση και όχι τόσο η γνώση. Δυστυχώς υπάρχουν και τα καλούπια που πρέπει να ακολουθήσεις που είναι πριν τις λογοτεχνικές ικανότητες του καθενός μας.
Eμένα από ότι μου έχουν πει καθηγητές, σημαντικότερο από όλα είναι να ξέρει κανείς καλά την παράγραφο, καθώς και να έχει πολύ καλή δομή. Πέραν αυτών, όλα καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top