Χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
αλήθεια είναι αυτό αλλά το καλό είναι ότι δεν είναι τραγικό ποσό....έχω δει και χειρότερα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gorgonokoritso

Πολύ δραστήριο μέλος

Η zenia.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,328 μηνύματα.
ευχαριστω πολυ...
να πω την αληθεια το συγκεκριμενο μεταπτυχιακο δεν το ηξερα
εγω σκεφτομουν το παρακατω
https://msc.ds.unipi.gr/category/e-learning/

(δυστυχως πλεον αρκετα μεταπτυχιακα, και μαλιστα τετοιου ειδους ειναι επι πληρωμη... )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Ωραίο φαίνεται και αυτό, απλά μου ακούγεται λίγο πιο τεχνολογικό!!
εξαρτάται τι θέλεις να κάνεις πειρσσότερο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gorgonokoritso

Πολύ δραστήριο μέλος

Η zenia.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,328 μηνύματα.
επειδη εγω ηδη στη σχολη ειχα κανει αρκετες διδακτικες ενοτητες που διδασκονται μεσω υπολογιστη ή εστω και διαδραστικου πινακα, μπορω να πω οτι με ελκυει καπως
αλλα θα ξανακοιταξω και το δικο σου και βλεπουμε.. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Νομίζω πως η εισαγωγή και μόνο των τεχνολογιών δεν ωθεί το εκπαιδευτικό σύστημα μπροστά. Γιατί είδαμε και πέρυσι που έδωσαν τα λάπτοπ στην Α' Γυμνασίου και δεν ήξερε κανένας τι να τα κάνει...Σκοπός είναι να χρησιμοποιούνται δημιουργικά!
Το διδακτικό ταλέντο και η δίψα να μεταδώσεις "τα φώτα" σου δεν αντικαθίστανται από καμιά νέα τεχνολογία. Χωρίς αυτό να σημαίνει, ωστόσο, πως είναι οι νέες τεχολογίες δεν μπορούν να λειτουργήσουν βοηθητικά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Χρήσιμο είναι να γίνονται και προσομοιώσεις πειραμάτων Φυσικής με την βοήθεια Η/Υ ή προβολή φωτογραφιών από διάφορες γωνιές του κόσμου στη Γεωγραφία με τη βοήθεια προτζέκτορα...
Αλλά από μόνο του, δεν βοηθάει πολύ. Αν ο καθηγητής βαριέται να δουλέψει ή από μεταδοτικότητα 0 δεν θα έχουμε αποτελέσματα...:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Για τα μεταπτυχιακά, το πρόγραμμα του ΕΚΠΑ φαινεται πιο ενδιαφέρον και αντιστοιχεί περισσότερο σε αυτό που συζητάμε. Προσωπικά παρακολούθησα μεταπτυχιακό στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία και κάναμε για τη χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία. Αλλά είναι λιγάκι "τρέχα-γύρευε", η εστίαση του προγράμματος δεν είναι οι νέες τεχνολογίες. Βέβαια είναι δωρεάν...Προσωπικά έκανα διπλωματική πάνω στη χρήση των νέων τεχνολογιών από δύο εκπαιδευτικά συστήματα (Αγγλία και Αυστραλία)

Τώρα, για το πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι τεχνολογίες; Γνωρίζω ότι γίνονται επιμορφώσεις πάνω στο ζήτημα και μάλιστα σε όλες τις ειδικότητες. Αλλά δεν έχω μάθει ποτέ αν είναι αποτελεσματικές ή απλώς πάνε για τα μόρια, όπως προείπατε.

Όσο για τον διαδραστικό πίνακα, μπορεί κανείς να κάνει "θαύματα" με αυτόν, σε όλα τα μαθήματα και όχι μόνο στα θετικά. Μπήκανε φέτος στη Β' Γυμνασίου πυλωτικά (σε κάποια σχολεία) και αναμένουμε να δούμε κατά πόσο χρησιμοποιήθηκαν δημιουργικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Νομίζω ότι η νέα γενιά των δασκάλων και των καθηγητών θα τα χρησιμοποιήσει...Ελάχιστοι 50αρηδες θα το πάρουν στα σοβαρά (και το λέω από προσωπική εμπειρία, βλέποντάς τους στο μάθημα που τους έκανα!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lamprost

Νεοφερμένος

Ο Lamprost αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Το διδακτικό ταλέντο και η δίψα να μεταδώσεις "τα φώτα" σου δεν αντικαθίστανται από καμιά νέα τεχνολογία. Χωρίς αυτό να σημαίνει, ωστόσο, πως είναι οι νέες τεχολογίες δεν μπορούν να λειτουργήσουν βοηθητικά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Χρήσιμο είναι να γίνονται και προσομοιώσεις πειραμάτων Φυσικής με την βοήθεια Η/Υ ή προβολή φωτογραφιών από διάφορες γωνιές του κόσμου στη Γεωγραφία με τη βοήθεια προτζέκτορα...
Αλλά από μόνο του, δεν βοηθάει πολύ. Αν ο καθηγητής βαριέται να δουλέψει ή από μεταδοτικότητα 0 δεν θα έχουμε αποτελέσματα...:hmm:

Tα είπες όλα φίλε μου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα αντικατάστασης, παρά μόνο συμπλήρωσης..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Εμένα ο τομέας μου είναι το Web 2.0,


Και εμένα προσωπικά με ενδιαφέρουν οι χρήσεις του Web 2.0 ως τόποι δημοσίευσης της δουλειάς των μαθητών προς τον έξω κόσμο. Μάλιστα, πιστεύω πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα στα φιλολογικά μαθήματα, π.χ. για να φτιάξουν τα παιδιά ένα "λεξικό", ή για να φτιάξουν ένα μαθητικό blog σαν τη μαθητική εφημερίδα.
Να σε ρωτήσω...Είπε πως τους μαθαίνεις πώς να τα φτιάχνουν και κάνουν ασκήσεις ώστε να δημιουργήσουν από την αρχή. Αυτά που δημιουργούν είναι εφαρμογές web 2.0 που χρησιμοποιούνται για πραγματικό σκοπό στον εξωσχολικό κόσμο ή είναι πράγματα που μένουν μέσα στην αίθουσα;
Koυτή ερώτηση :redface:
Tι είναι το web2 ;
Aπό όσο κατάλαβα το web1 είναι τα html και το web2 είναι το java και το flash ; :redface:

Όμως τι εφαρμογές είναι στο web2 και σε τι διαφέρουν από τις εφαρμογές web1. Ποια είναι η πρώτη εφαρμογη που μας έφερε το web2.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Υπάρχουν διαφορές στις τεχνολογίες (τεχνικώς) αλλά η κύρια διαφορά μεταξύ web 1.0 και web 2.0 είναι ο ρόλος του χρήστη. Στο πρώτο είναι παθητικός στο δεύτερο είναι ενεργητικός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Το θέμα είναι, Ρεβέκκα, ότι καθηγητές με αυτά τα χαρακτηριστικά αποτελούν μειοψηφία. Κάτι δεν πρέπει να γίνει επιτέλους γι' αυτό; Θα μπορούσαν, ας πούμε, οι καθηγητές να παρακολουθούν κάποια σεμινάρια που να βοηθούσαν στο να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των μαθητών (ομιλία, τόνος της φωνής, παραστατικότητα...κλπ). Και φυσικά, να μην ξεχνάμε τα ψυχολογικά τεστ. Έχουν γεμίσει παλαβούς τα σχολεία...

Lamprost, μια μικρή διόρθωση: φίλη (όχι φίλος)!! :D :D :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το θέμα είναι, Ρεβέκκα, ότι καθηγητές με αυτά τα χαρακτηριστικά αποτελούν μειοψηφία. Κάτι δεν πρέπει να γίνει επιτέλους γι' αυτό; Θα μπορούσαν, ας πούμε, οι καθηγητές να παρακολουθούν κάποια σεμινάρια που να βοηθούσαν στο να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των μαθητών (ομιλία, τόνος της φωνής, παραστατικότητα...κλπ). Και φυσικά, να μην ξεχνάμε τα ψυχολογικά τεστ. Έχουν γεμίσει παλαβούς τα σχολεία...

Lamprost, μια μικρή διόρθωση: φίλη (όχι φίλος)!! :D :D :D

Συμφωνώ απολύτως, αλλά αυτό πρέπει να γίνεται ανεξαρτήτως νέων τεχνολογιών..Γι αυτό στα παιδαγωγικά επαγγέλματα πρέπει να πηγαίνουν άνθρωποι που πραγματικά το θέλουν και όχι επειδή έχει (?) καλή αποκατάσταση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Υπάρχουν διαφορές στις τεχνολογίες (τεχνικώς) αλλά η κύρια διαφορά μεταξύ web 1.0 και web 2.0 είναι ο ρόλος του χρήστη. Στο πρώτο είναι παθητικός στο δεύτερο είναι ενεργητικός.

:eek: Τώρα νομίζω πως κατάλαβα.

Στην ουσία web1 είναι απλά οι σελίδες (html) που απλώς παρέχουν απλώς μια πληροφόρηση δεν ζητούνται από τους χρήστες να συμμετέχουν (με poll, μηνύματα ή με άλλο τρόπο). Το web2 είναι το facebook, τα forum τα blogs και καθε τρόπο στον οποίο συμμετεχουν οι χρήστες. Στην ουσία από όσο κατάλαβα το
web2 δεν είναι μια εξέλιξη του web1 αλλά δύο διαφορετικές έννοιες που μπορούν να συνυπάρχουν. Το web2 εμφανίστηκε μετά από το web1 και αναπτύσσονται παράλληλα και μπορούν να συνυπάρχουν.

Το email λογικά είναι η πρώτη μορφή web-2 αφού από την φύση του είναι δυναμικό (μια μορφή επικοινωνίας που συμμετέχουν οι χρήστες).
Στις παλιές στατικές σελίδες προστέθηκαν αρκετά web2 στοιχεία (όπως σχόλια, εγγραφές χρηστών (σε e-shops), ελεύθερη έκφραση της γνώμη για το site.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
:eek: Τώρα νομίζω πως κατάλαβα. Στην ουσία web1 είναι απλά οι σελίδες που απλώς παρέχουν απλώς μια πληροφόρηση δεν ζητούνται από τους χρήστες να συμμετέχουν (με poll, μηνύματα). Το web2 είναι το facebook, τα forum τα blogs. Στην ουσία από όσο κατάλαβα το
web2 δεν είναι μια εξέλιξη του web2 αλλά δύο διαφορετικές έννοιες. Το web2 εμφανίστηκε μετά από το web1 και αναπτύσσονται παράλληλα και μπορούν να συνυπάρχουν.

Το email λογικά είναι η πρώτη μορφή web-2 αφού από την φύση του είναι δυναμικό (μια μορφή επικοινωνίας που συμμετέχουν οι χρήστες).
Στις παλιές στατικές σελίδες προστέθηκαν αρκετά web2 στοιχεία (όπως σχόλια, εγγραφές χρηστών (σε e-shops), ελεύθερη έκφραση της γνώμη για το site.

Κάπως έτσι Γιώργο!!

Σκέψου ότι το web 2.0 μεταφράζεται συμμετοχικό διαδίκτυο ή μπορείς να το δεις στα αγγλικά και participatory web. Δηλαδή οι χρήστες, χωρίς να έχουν προγραμματιστικές γνώσεις είναι ικανοί να δημιουργούν ιστοσελίδες και εφαρμογές (βλέπε blogs που μπορεί να κάνει όποιος θέλει πανεύκολα, το ίδιο ισχύει και για τα wikis ακόμα και για social networks).

Πλέον δεν θα βρεις εύκολα μια σελίδα που να είναι μόνο web 1.0. Οι περισσότερες έχουν ενσωματώσει στοιχεία αλληλεπίδρασης με τους χρήστες, γιατί αυτό τους συμφέρει.

Από τεχνικής πλευράς, μιλάμε πλέον για AJAX, XML κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mickey mouse

Νεοφερμένος

Η Μίκυ Λιαβέρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Μετά απο σχεδόν τριάντα χρόνια δουλειάς σε ιδιωτικό και δημόσιο σχολείο μπορώ να επιβεβαιώσω και οτι όχι μόνο αποτελούν μειοψηφία οι καθηγητές με αυτά τα χαρακτηριστικά, αλλά και "ξεβολεύουν" τους υπολοίπους διεκπεραιωτές συναδέλφους τους. Είναι αυτοί οι οποίοι προσπαθούν να συμβαδίσουν με τα νέα ζητούμενα σ'ένα σχολείο όπου οι μαθητές γράφουν στο πληκτρολόγιο και κάποιοι καθηγητές με τη γραφίδα πάνω στην πλάκα του κρυφού σχολιού. Αν επρόκειτο δε να περάσουν απο ψυχολογικά τεστ, οι αίθουσες θα έπρεπε να αδειάσουν και ελπίζω να ζήσω τη μέρα που οι σχολικές μονάδες θα έχουν κι απο ένα τουλάχιστον ψυχολόγο για να καταφεύγουν καθηγητές και μαθητές. Όταν έρχονται νέοι συνάδελφοι με κέφι και όρεξη για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των μαθητών αντιμετωπίζονται με εκείνη την υπεροψία της...πείρας:whistle: αλλά πάντα ελπίζω να δω παιδιά έτοιμα να σπάσουν το κατεστημένο και να γίνουν "δάσκαλοι"επειδή το θέλουν κι όχι επειδή οι γονείς τους τους λένε οτι θα αποκατασταθούν.
Ναι έδωσαν πέρισυ στα πρωτάκια τα netbook ενώ θα έπρεπε αυτά τα κονδύλια να διατεθούν για επιμόρφωση, εγκατάσταση διαδραστικών πινάκων και ισως αγορά νέου ηλεκτρονικού εξοπλισμού στα σχολεία. Αυτά τα netbook σπανιότατα χρησιμοποιήθηκαν και φέτος έχουν μείνει παραπεταμένα σε συρτάρια μικρών μαθητών.
Ειλικρινά εύχομαι να κρατήσετε αμείωτο τον ενθουσιασμό σας για τους μαθητές που έχετε και θα έχετε στο μέλλον και να δούμε όλοι σύντομα μεγάλες αλλαγές στα σχολεία, όπου θα υπάρχει το πολλαπλό βιβλίο κι η χρήση internet στην αίθουσα θα είναι τόσο ενδιαφέρουσα που οι πιτσιρικάδες δεν θα θέλουν να μπουν στο facebook αλλά θα πλαταίνουν τον κόσμο τους με κριση και πληροφόρηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
To Web 2.0 πάντως, και ιδιαίτερα τα blogs, μπορούν να χρησιμοποιηθούν με μεγάλη άνεση από όλα τα μαθήματα και ιδιαίτερα τα φιλολογικά. Ορισμένα παραδείγματα: οι μαθητές δημιουργούν ένα blog σαν μαθητική εφημερίδα και εκεί αναπτύσσουν τις συγγραφικές τους ικανότητες.
Οι μαθητές δημιουργούν wikis σαν λεξικά για τα κείμενα που μελετούν (ή για μαθηματικούς όρους, αν προτιμάτε)
Οι μαθητές μιλάνε για τα βιβλία που διαβάζουν, κάνουν παρουσιάσεις και...και...και...
Ακόμα και ένα forum σαν αυτό που είμαστε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώστε το μάθημα να γίνει πιο "πραγματικό"

Προσωπικά, θέλω μια μέρα να πάω στην εκπαίδευση. Πιστεύω ότι σκέφτομαι δημιουργικά....Δυστυχώς όμως, η εκπαίδευση ακόμα δεν με θέλει κοντά της
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Πιστεύω η χρησιμοποίηση internet (όπως συμβαίνει τώρα) στην εκπάιδευση είναι καταστροφική. Οι μαθητές έχουν μάθει να ψάχνουν στο google για πληροφορίες για την εργασία τους και έχουν σταματήσει να χρησιμοποιούν άλλες πηγές πληροφορίων. Όταν δοθεί μια εργασία με το ίδιο θέμα σε μια τάξη όλα τα παιδάκια θα έχουν βρει τις ίδιες πηγές μέσω του google και θα κάνουν ολόιδιες εργασίες ενώ παλαιότερα θα υπήρχε μια ποικιλομορφία στο περιεχόμενο.

Το google καταστρέφει την έρευνα και την γνώση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το google έχει και το google scholar το οποίο είναι πολύ χρήσιμο!Ψάχνει σε άρθρα και εργασίες και εγώ που βάζω να μου βγάζει μόνο pdf μειώνω κατά πολύ τη σαβούρα. Αν ξέρεις να το χρησιμοποιείς το google κάνει θαύματα, μην το υποτιμάς.

Αυτό που πρέπει να γίνει επίσης είναι να διαχωρίσουν τα παιδιά τους ρόλους τους διαδικτύου, είτε πρόκειται για web 1.0 είτε για web 2.0.. Πρέπει να καταλάβουν ότι υπάρχουν και ώρες που θα το χρησιμοποιήσουν και για κάτι άλλο εκτός από διασκέδαση (γιατί μιλάμε για μια γενιά που έχει γεννηθεί με διαδίκτυο, δεν είναι σαν και μας που το είδαμε στην πορεία...αυτοί το θεωρούν φυσιολογικό και....από πάντα!!!). Υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να τους βάλει ο δάσκαλος να κάνουν blog και να αρχίσουν να το ξεφτιλίζουν.

Για τις ολόιδιες εργασίες (θα βγω λίγο off topic αλλά δεν πειράζει), αυτό γίνεται και στο πανεπιστήμιο!Φταίει που δεν υπάρχει τιμωρία παιδιά...Στο μεταπτυχιακό που έκανα, παίρνουν μεταπτυχιακά ΠΙΣΩ αν σε πιάσουν για λογοκλοπή και έχουν συστήματα που το ανακαλύπτουν. Φτάνουν παιδιά στο τέταρτο έτος και δεν έχουν κάνει ούτε μία εργασία...Τι να λέμε τώρα για τα παιδάκια στο σχολείο....?(καταλαβαίνετε πώς το λέω ελπίζω...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γεωργία...

Νεοφερμένος

Η Γεωργία... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Είμαι φοιτήτρια παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης - μέλλουσα δασκάλα :) - και θεωρώ ιδιαίτερα ενδιαφέρον το θέμα που συζητάτε. Συγκέκριμένα στο τρέχον έξαμηνο κάνουμε ένα μάθημα σχετικά με τις Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες και τη χρήση τους στην Εκπαίδευση. Μαθαίνουμε για την παιδαγωγική αξία διαφόρων λογισμικών (Gabri, Google Earth, Σ.Ε.Π. και λογισμικά του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου) και πως αυτά μπορούν να συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός εμπλουτισμένου μαθησιακού περιβάλλοντος. Συμπέρανα ότι η ένταξη των Τ.Π.Ε. μπορεί να επιφέρει σημαντικά οφέλη στην εκπαιδευτική διαδικασία. Καταρχάς, βοηθά στη διαχείρηση του χρόνου και συνάμα μπορεί να συντελέσει στην καλλιέργεια νέων δεξιοτήτων στους μαθητές. Έκτος αυτού, η χρήση Νέων Τεχνολογιών μπορεί να οδηγήσει στη διαμόρφωση συνθηκών διερευνητικής μάθησης, με βασικό πλεονέκτημα το ότι ο μαθητής αποκτά πλέον ενεργότερο ρόλο ενώ ό ρόλος του δασκάλου γίνεται αυτός του καθοδηγητή. Βέβαια, θα πρέπει να τονίσουμε ότι προύποθεση για όλα αυτά είναι η ύπαρξη εκπαιδευτικού Σχεδιασμού - όπως ανέφεραν και κάποιοι άλλοι παραπάνω. Για να ύπαρχει ουσιαστικό αποτέλεσμα θα πρέπει αυτό που διδάσκουμε στην τάξη να περιλαμβάνει συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς σκοπούς. Για μένα προσωπικά, οι Νέες τεχνολογίες είναι χρήσιμες για συντελούν σε μια μορφή διαφοροποιημένης διδασκαλίας ικάνης να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών.
Ώστοσο, τα συμπεράσματα μου αυτά μάλλον είναι πολύ θεωρητικά μιας και το Τμήμα μου δεν μου δίνει την ευκαιρία - παρά μόνο στο τελευταίο εξάμηνο- να διαπιστώσω αν αυτά μπορούν τελικά να εφαρμοστούν σε πρακτικό επίπεδο. Σύμφωνα με τα λεγόμενα πολλών εκπαιδευτικών που γνωρίζω, η ύλη είναι πολλή και δεν είναι όλα τόσο εύκολα όσο μας τα παρουσιάζουν στο Πανεπιστήμιο.Οι περισσότεροι τρέχουν για να βγάλουν την ύλη και δεν μπαίνουν στον κόπο να εντάξουν τις εκπαιδευτικές τεχνολογίες στο μάθημα τους. Θεωρούν πως δεν τους βοηθούν ιδιαίτερα και ότι πρόκειται μάλλον για χρνοβόρα διαδικάσια που θα τους αφήσει πίσω στην ύλη.
Κλείνοντας, θα ήθελα να εκφράσω και εγώ τη δυσαρέσκεια μου απέναντι στην αδιαφορία πολλών εκπαιδευτικών και στο γεγονός ότι επάναπαυοντε στη θέση του βολεμένου δημοσίου υπαλλήλου.Ανάλογη είναι και η στάση πολλών φοιτητών που δυστυχώς μπήκαν σε παιδαγωγικά τμήματα με σκοπό την αποκατάσταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top