setsa
Νεοφερμένο μέλος
Η setsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 16 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.

Καλησπέρα,
προετοιμάζομαι να συντάξω ένα άρθρο με θέμα τη χρήση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης από μαθητές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για εργασίες σχετικές με το σχολείο, και ενδιαφέρομαι για τις ιδέες σας.
Το άρθρο θα εστιάζει στους τρόπους βελτίωσης αυτής της χρήσης με στόχο την αξιοποίηση των γλωσσικών μοντέλων υπέρ της ποιοτικής μάθησης και της ουσιαστικής ανάπτυξης κριτικού πνεύματος, και όχι τόσο στα προβλήματα που παρατηρούνται στον χώρο της εκπαίδευσης εξαιτίας της λανθασμένης χρήσης τους.
Ας σημειωθεί ότι το άρθρο δε θα έχει σε καμία περίπτωση διαφημιστικό σκοπό και προορίζεται καθαρά για ενημέρωση ή επιχειρηματολογία βασισμένη σε κοινά αποδεκτές αρχές.
προετοιμάζομαι να συντάξω ένα άρθρο με θέμα τη χρήση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης από μαθητές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για εργασίες σχετικές με το σχολείο, και ενδιαφέρομαι για τις ιδέες σας.
Το άρθρο θα εστιάζει στους τρόπους βελτίωσης αυτής της χρήσης με στόχο την αξιοποίηση των γλωσσικών μοντέλων υπέρ της ποιοτικής μάθησης και της ουσιαστικής ανάπτυξης κριτικού πνεύματος, και όχι τόσο στα προβλήματα που παρατηρούνται στον χώρο της εκπαίδευσης εξαιτίας της λανθασμένης χρήσης τους.
Ας σημειωθεί ότι το άρθρο δε θα έχει σε καμία περίπτωση διαφημιστικό σκοπό και προορίζεται καθαρά για ενημέρωση ή επιχειρηματολογία βασισμένη σε κοινά αποδεκτές αρχές.
Drscientist
Νεοφερμένο μέλος
Ο Drscientist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 17 μηνύματα.

Γιατί δεν ρωτάς ένα ΑΙ πρόγραμμα να σου απαντήσει; Τα έχουν εκπαίδευση σε τέτοιες ερωτήσεις.
Θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν τα ΑΙ με σκοπό την διόρθωση ασκήσεων που έχουν κάνει οι μαθητές ή για την επίλυση αποριών (π.χ. ένα λυμένο παράδειγμα στα Μαθηματικά να το εξηγήσει αναλυτικότερα ή και να κατασκευάσει ένα παρόμοιο ή να κατασκευάσει μια παρόμοια άσκηση για λύση από τον μαθητή)

Θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν τα ΑΙ με σκοπό την διόρθωση ασκήσεων που έχουν κάνει οι μαθητές ή για την επίλυση αποριών (π.χ. ένα λυμένο παράδειγμα στα Μαθηματικά να το εξηγήσει αναλυτικότερα ή και να κατασκευάσει ένα παρόμοιο ή να κατασκευάσει μια παρόμοια άσκηση για λύση από τον μαθητή)
hihat1
Νεοφερμένο μέλος
Ο Ζαχαρίας αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 87 μηνύματα.

Ουσιαστικά μιλάμε για Prompt Engineering, την βασικότερη (και για τον περισσότερο κόσμο, την αποκλειστική) επαφή του μαθητή με την τεχνητή νοημοσύνη. Κάτι το οποίο σίγουρα μπορεί να εισαχθεί στο μάθημα της πληροφορικής, μαζί με γενικότερες γνώσεις για το ΑΙ.
Ως προς την ανάπτυξη του κριτικού πνεύματος, τα LLM επιτρέπουν στον χρήστη να αναπτύξει, τουλάχιστον μερικώς, μια μεγάλη ποικιλία γνώσεων και δραστηριοτήτων, από συνταγές ως και ολόκληρες εφαρμογές. Έτσι, καθώς ο μαθητής πειραματίζεται, βρίσκει διάφορους εκφραστικούς (στο πληκτρολόγιο) τρόπους για να μεγιστοποιήσει την χρησιμότητα που λαμβάνει από τα διάφορα αποτελέσματα των prompts που εισάγει. Μπορεί να πρόκειται για την επεξήγηση μιας λέξης, ή για την συμπλήρωση του prompt με σημαντικούς περιορισμούς, ή ή ή... Αναπτύσσεται λοιπόν η αίσθηση της ανάγκης για την κατάλληλη έκφραση των ιδεών και απόψεων του παιδιού.
Πιστεύω πως το τρέχον εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας δεν αφήνει μεγάλο περιθώριο. Φυσικά αυτό οφείλεται και στην ελάχιστη ποικιλία των διαφόρων μαθησιακών δραστηριοτήτων στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Ως προς την ανάπτυξη του άρθρου, θα επέλεγα τις εξής ιδέες:
1) Επίλυση αποριών
2) Μελέτη εκπαιδευτικού υλικού
3) Βοήθεια στην υλοποίηση εργασιών
4) Δημιουργία σημειώσεων
5) Δημιουργία ωρολογίου προγράμματος μελέτης
Κι αυτά, από μεριάς του μαθητή. Ο ρόλος του ΑΙ στη δουλειά του καθηγητή είναι μια διαφορετική ιστορία..
Ως προς την ανάπτυξη του κριτικού πνεύματος, τα LLM επιτρέπουν στον χρήστη να αναπτύξει, τουλάχιστον μερικώς, μια μεγάλη ποικιλία γνώσεων και δραστηριοτήτων, από συνταγές ως και ολόκληρες εφαρμογές. Έτσι, καθώς ο μαθητής πειραματίζεται, βρίσκει διάφορους εκφραστικούς (στο πληκτρολόγιο) τρόπους για να μεγιστοποιήσει την χρησιμότητα που λαμβάνει από τα διάφορα αποτελέσματα των prompts που εισάγει. Μπορεί να πρόκειται για την επεξήγηση μιας λέξης, ή για την συμπλήρωση του prompt με σημαντικούς περιορισμούς, ή ή ή... Αναπτύσσεται λοιπόν η αίσθηση της ανάγκης για την κατάλληλη έκφραση των ιδεών και απόψεων του παιδιού.
Πιστεύω πως το τρέχον εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας δεν αφήνει μεγάλο περιθώριο. Φυσικά αυτό οφείλεται και στην ελάχιστη ποικιλία των διαφόρων μαθησιακών δραστηριοτήτων στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Ως προς την ανάπτυξη του άρθρου, θα επέλεγα τις εξής ιδέες:
1) Επίλυση αποριών
2) Μελέτη εκπαιδευτικού υλικού
3) Βοήθεια στην υλοποίηση εργασιών
4) Δημιουργία σημειώσεων
5) Δημιουργία ωρολογίου προγράμματος μελέτης
Κι αυτά, από μεριάς του μαθητή. Ο ρόλος του ΑΙ στη δουλειά του καθηγητή είναι μια διαφορετική ιστορία..
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.256 μηνύματα.

Οποιαδηποτε χρηση πληροφορικης εντος και εκτος ταξης σε αυτες τις τρυφερες ηλικες ( μεχρι γ΄ λυκειου) οδηγει σε υπνωση του μυαλου.Καλησπέρα,
προετοιμάζομαι να συντάξω ένα άρθρο με θέμα τη χρήση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης από μαθητές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για εργασίες σχετικές με το σχολείο, και ενδιαφέρομαι για τις ιδέες σας.
Το άρθρο θα εστιάζει στους τρόπους βελτίωσης αυτής της χρήσης με στόχο την αξιοποίηση των γλωσσικών μοντέλων υπέρ της ποιοτικής μάθησης και της ουσιαστικής ανάπτυξης κριτικού πνεύματος, και όχι τόσο στα προβλήματα που παρατηρούνται στον χώρο της εκπαίδευσης εξαιτίας της λανθασμένης χρήσης τους.
Ας σημειωθεί ότι το άρθρο δε θα έχει σε καμία περίπτωση διαφημιστικό σκοπό και προορίζεται καθαρά για ενημέρωση ή επιχειρηματολογία βασισμένη σε κοινά αποδεκτές αρχές.
Μονο πρασινος πινακας και κιμωλια...εστι να μυριζει μαθηση η αιθουσα... και για το σπιτι βιντεο σε επαναληψη,,ναι...αλλα αυτων που εκανε ο δασκαλος στην ταξη ή αλλος χαρισματικος δασκαλος αλλα με τον ιδιο τροπο.
Αυτο υποστηριξαν οι γερμανοι παιδαγωγοι και εκραξαν την κεραμεως σε ευρωπαικο φορουμ που μιλησε για πληροφορικη στην μαθηση.
Τα ανωτερο εργαλειο για την δημιουργια νευρικων εγκεφαλικων επισυναψεων μαθησης ειναι τα αρχαια ελληνικα και τα μαθηματικα ..ολα τα αλλα ακολουθουν.
Εγω θα προσθεσω το σκακι και την εκτελεση μουσικης.. ( μουσικο οργανο)..οι ηχοι ειναι θεραπευτικοι και σμιλευουν πολιτισμο.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 29 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...