Χαμηλά ποσοστά επιτυχίας σε μαθήματα στο πανεπιστήμιο - ποιος φταίει;

George35

Νεοφερμένος

Ο George35 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Ισχύει. όλοι μου παρουσίαζαν το μαθηματικό σαν κάτι υπέροχο και παρόλο που το είχα με τα μαθηματικά και μου άρεσαν , μέσα στην σχολή κατάλαβα οτι δεν θέλω να ασχοληθώ με αυτή την επιστήμη, διότι οκ μ’άρεσε αλλά δεν ήθελα ούτε καθηγήτρια να γίνω ούτε με ενδιέφερε να εξελίξω την επιστήμη(δεν θα το κατάφερνα ούτως ή άλλως αυτό, πώς να το κάνουμε). Οπότε πήγα εκεί που πάντα ήθελα δίχως να έχω κοιτάξει ποτέ πίσω. Και πραγματικά νιώθω υπέροχα.

Δυστυχώς ισχύει πολύ αυτό.

Είναι πολύ δυνατό τμήμα , δεν έχω φίλους στο τμήμα αυτό αλλά ακούγεται το πόσο καλό και εξελιγμένο είναι.
Καθηγήτρια μαθηματικών αξίζει μόνο σε τίποτε πανεπιστημιακα φροντιστήρια η σε σχολή τριτοβάθμιας, για οτιδήποτε σχετικό με δεύτεροβαθμια θα καταλήξεις με ψυχολογικά....

Τι να κάτσεις και να εξελίξεις στα μαθηματικά.... Υπάρχει ήδη τεράστιος όγκος επιστημονικων δημοσιεύσεων και ερευνητικών εργασιών σε χιλιάδες journals εκ των οποίων ελάχιστα έχουν συνεισφορά στην εξέλιξη και η πλειοψηφία είναι reviews και case studies που ναι μεν βοηθάνε τους υπόλοιπους στο έργο τους. Φαντάσου μου πήρε αρκετό χρόνο να μελετήσω και να καταλάβω ένα paper προ του 1900 σχετικά με κάποιες λύσεις στα πολυώνυμα 5ου βαθμού και δεν μπόρεσα να καταλάβω πως είχε καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα ο συγγραφέας.

Αφού νιώθεις υπέροχα στην νεα σου σχολη, δεν θες τίποτε άλλο, αυτό είναι το ιδανικό για κάθε φοιτητή.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Καθηγήτρια μαθηματικών αξίζει μόνο σε τίποτε πανεπιστημιακα φροντιστήρια η σε σχολή τριτοβάθμιας, για οτιδήποτε σχετικό με δεύτεροβαθμια θα καταλήξεις με ψυχολογικά....
Εγώ δεν ήθελα τίποτα χαχαχ . Απλά έβγαζα σπυριά , όταν σκεφτόμουν οτι μπορεί να κατέληγα έτσι.
Αφού νιώθεις υπέροχα στην νεα σου σχολη, δεν θες τίποτε άλλο, αυτό είναι το ιδανικό για κάθε φοιτητή.
Αληθεύει αυτό. Χαίρομαι που βγήκα απο αυτή την λούπα θλίψης που είχα καθημερινά. Επιτέλους νιώθω ζωντανή και ικανοποιημένη σε αυτό το κομμάτι χαχα
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Σημασία έχει που όλοι συμφωνείτε και φτιάχνεστε στη διάθεση. :P

Συμφωνώ με τον @George35. Δυστυχώς σε πολλές δημοσιεύσεις μαθηματικού περιεχομένου η παρουσίαση ενός θέματος δεν είναι αναλυτικά εξηγημένη επειδή συνήθως ο συγγραφέας δεν έχει μεταδοτικό ταλέντο εξήγησης της σκέψης του. Μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι πετυχημένοι ερευνητές Μαθηματικών έχουν δυσλεξία ή κάποια αδυναμία κατανόησης της απλής σκέψης επειδή συνεχώς σκέφτονται σε πολύπλοκες θεωρίες. Μάλιστα πολλοί δεν μπορούν να εκφραστούν με απλά λόγια ενώ πάσχουν στον προφορικό λόγο, με βάση ότι έχω δει. Η Μαθηματική επιστήμη είναι για όσους το έχουν με μια ειδική διαδικασία μελέτης και σκέψης. Απλά και όμορφα. Διαφωνώ περί αυτόφωτου ταλέντου. Ακόμη και σε δημοσιεύσεις επικρατεί ένας ανταγωνισμός πως ο καθένας θα μπορέσει να βρει την ιδέα που δεν κατανοεί από τον συγγραφέα. Εκεί κρίνεται ο χαρισματικός Μαθηματικός. Βέβαια, στην γενική μάζα Πανεπιστημιακών εννοείται ότι πάει το σπρώξιμο σύννεφο σε διάφορες εργασίες.

Δεν είναι τυχαίο ότι για τα τελευταία 30 χρόνια η επιστήμη των Μαθηματικών και Φυσικής έχει 0 ουσιαστική συνεισφορά στον ανθρώπινο πολιτισμό. Αντιθέτως έχει μετασχηματιστεί σε μια κλειστή λέσχη δημοσιεύσεων (χωρίς ρεαλιστικό σκοπό) μόνο για τα δις δολλάρια που τρώνε από κυβερνήσεις για μαζική έρευνα και φυσικά τα κέρδη από το business: εκδοτικοί οίκοι, ξενοδοχεία για συνέδρια, αεροπορικές εταιρίες κτλ. Τη δουλειά θα τη βγάλει συνήθως ο κάθε φτωχός (αλλοδαπός) υποψ.διδάκτορας με μεγάλη πίεση από τον καθηγητή του επειδή η προθεσμία συνήθως μπορεί να είναι 2-3 δημοσιεύσεις το χρόνο. :happy: Τις σχετικές ειδήσεις τις είχα δει τον περασμένο μήνα όπου στις ΗΠΑ ήδη κύκλοι κορυφαίων επιστημόνων θέτουν σε αμφισβήτιση τον τρόπο έρευνας με τις μαζικές δημοσιεύσεις άνευ σκοπού (πέρα από το οικονομικό κέρδος) δηλαδή, ότι ο ακαδημαϊσμός των Πανεπιστημίων παραπέμπει στον 19ο αιώνα ενώ αδιαφορεί για την ψυχοσωματική υγεία των ερευνητών του αλλά και ότι ο τρόπος αυτός έχει μετασχηματίσει τόσο υπέροχες επιστήμες απλά σε μια μηχανή αναπαραγωγής δημοσιεύσεων χωρίς να υπάρχει η νέα ιδέα, όπως την εποχή ...των μεγάλων Μαθηματικών. Δεν μένει χρόνος, δεν υπάρχει η αντοχή για σκέψη.
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Στην δικη μου σχολη οταν ακουσα οτι ενα μαθημα ειναι πολυ δυσκολο και κοβει ο καθηγητης αβερτα ξεκινησα να το διαβαζω απο τον νοεμβριο 2 ωρες καθε μερα και τελικα πριν λιγες μερες που το εδωσα το περασα με 7.Στα στατιστικα του μαθηματος το δωσανε 100 ατομα και το περασανε 19.
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 191 μηνύματα.

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Ηταν μεσα στα 24 ατομα?
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 191 μηνύματα.

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Νομιζω απο την δικια μου εμπειρια οτι μερικοι φοιτητες οταν μαθαινουν οτι ο καθηγητης κοβει,δεν μπαινουν στον κοπο να διαβασουν η διαβαζουν επιφανειακα.Εννοειται οτι υπαρχουν καθηγητες με κομπλεξ.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Αστικά Οικονομικά Δ εξάμηνο έδωσαν 350 και πέρασαν οι 12! Εγώ κόπηκα με 2 😐
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Που να δεις οργανικη χημεια!!!!! Δεν χωραγαμε στο αμφιθεατρο.
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 191 μηνύματα.
Αστικά Οικονομικά Δ εξάμηνο έδωσαν 350 και πέρασαν οι 12! Εγώ κόπηκα με 2 😐
Όσο πάει και μικραίνει το ποσοστό επιτυχίας.
Σε εμάς (μαθηματικό) είχε γίνει κάτι τέτοιο σε ένα μάθημα που εξεταζοταν διαδικτυακα την εποχή του κορωναιο γιατί ο καθηγητής πίστευε ότι όλοι έχουν καποιον δίπλα τους που τους γράφει τις απαντήσεις.
Δεν έμαθα ποτέ πόσοι πέρασαν, αυτό που ξέρω είναι ότι αυτά τα θέματα ακόμη και τώρα που έχω πάρει πτυχίο δεν μπορώ να τα λύσω
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Την εποχη του κορονοιου μου λεγανε οτι πηγαινανε σε φροντιστηρια την ωρα των εξετασεων!!!!!
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 191 μηνύματα.
Την εποχη του κορονοιου μου λεγανε οτι πηγαινανε σε φροντιστηρια την ωρα των εξετασεων!!!!!
Όποιος είχε λεφτά το έκανε .Σε εμάς, όμως, υπήρχε και προφορική εξέταση όπου έπρεπε να εξηγήσει τι έγραψες ή/και να απαντήσεις σε ερωτήσεις του καθηγητή.εκεθ δεν γίνεται να έχεις άνθρωπο δίπλα σου . Και μάλιστα ο βαθμός της προφορικής υπερισχυε των γραπτών.
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Εγω θα ζωγραφιζα το λαιμο μου οτι πρηστηκε απο κρυολογημα!!!
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 191 μηνύματα.

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Αξιζε η προσπαθεια!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Mόνο οι Έλληνες τέτοια φαντασία. Μου έχουν λείψει κάτι τέτοια από το Πανεπιστήμιο και σχολείο. :hehe: :hehe:
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Το καλυτερο θα ηταν να ανοιξει η καμερα και να εχεις ντυθει darth vaider!
 

Lifelong Learner

Νεοφερμένος

Ο Lifelong Learner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Στην Ελλάδα ,που προς ώρας,ούτε οι φοιτητές διαγράφονται ,αλλά ούτε οι διδάσκοντες υφιστανται επιπτώσεις αν δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους , με ύστατη αυτών την απόλυση, και ας έχουν, αλλοι μηδενική ερευνητική δραστηριότητα και άλλοι πάνω απο 200 φοιτητές σε κάθε εξέταση του μαθήματος,με ποσοστό επιτυχίας μικρότερο του 10 % ,όπως στη σχολή μου,δύσκολα απαντάται αυτό το ερώτημα.Έχοντας την προσωπική μου εμεπιρία ,απο τη φοίτηση στο φυσικό της Πάτρας,θεωρώ οτι έχουν μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης οι διδάσκοντες στη σχολή μας,διότι ούτε επαρκείς σημειώσεις αναρτούν ούτε κατά τη διδασκαλία μας διευκολύνουν επισημαίνοντάς μας τα σημαντικότερα σημεία ,εντός αχανών υλών διδασκαλίας .Καλά ,παλιά θέματα που να συνάδουν με το τι πρόκειται να ερωτηθεί, ελάχιστοι αναρτούν και γενικότερα απο τη μεριά τους υπάρχει μία απροθυμία να διευκολύνουν τη φοίτησή μας.Ποσοστό επιτυχίας μεγαλύτερο του 20 % επιτυχίας ,θεωρείται καλό για το τμήμα μας.Δεν μπορώ να διανοηθώ οτι είναι πολλοί οι φοιτητές ,και ας έχουμε χαμηλή βάση εισαγωγής,που εαν είχαν επαρκές υλικό διαθέσιμο και σαφείς οδηγίες μελέτης ,δεν θα κατέβαλλαν τη δέουσα προσπάθεια να τελειώσουν με τις σπουδές τους.
 

Rene2004

Νεοφερμένος

Η Rene2004 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας. Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Έχοντας τελειώσει το πρώτο έτος μπορώ να πω ότι τα πράγματα δεν είναι εντελώς ξεκάθαρα.Το τμήμα που φοιτώ κινείται σε μεσαία προς χαμηλά μόρια, ανάλογα το πώς μεταβάλλεται κάθε χρονιά η βάση.Αυτο που παρατήρησα και μου έκανε εντύπωση είναι το γεγονός ότι αρκετοί συμφοιτητές μου δεν έχουν λάβει σοβαρά τις σπουδές τους για ποικίλους λόγους πχ το τμήμα δεν ήταν στις πρώτες επιλογές τους ,αλλά υπάρχουν και άλλοι που ασχολούνται σοβαρά.Στο τμήμα μου δεν αναρτώνται τα ποσοστά επιτυχίας,όμως συζητώντας με αρκετούς συμφοιτητές μου έχω μια σφαιρική εικόνα των επιδόσεων της εξεταστικής.Υπαρχουν μαθήματα στα οποία έχουμε επιτυχίες και αλλά που μετά βίας τα περνάει ένα μικρό ποσοστό.Σε αυτό πιστεύω ότι μεγάλη ευθύνη κατέχουν οι καθηγητές μας,καθώς μαθήματα όπως μαθηματικά και στατιστική τα διδασκόμαστε σε θεωρητικό επίπεδο κάνοντας λιγότερες από 20 ασκήσεις το εξάμηνο.Στην εξεταστική, όμως, πρέπει να λύσουμε ασκήσεις για να περάσουμε το μάθημα.Οι καθηγητές δεν πατάνε πλήρως στα βιβλία ή και καθόλου οπότε δεν μας είναι ιδιαίτερα εύκολο να το δουλέψουμε μόνοι μας.Συνηθως, στην εξεταστική για 10 ασκήσεις έχουμε μιάμιση ώρα,γεγονός που μας δυσκολεύει αρκετά ,μιας και χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να τα καταφέρουμε.Στο πρώτο εξάμηνο μάλιστα μαθηματικά μας έφτιαχνε μια κυρία η οποία είχε δυσλεξία και οχι τρελές γνώσεις μαθηματικών.Δυδκολευοτσν αρκετά η γυναίκα λογω αυτού και μπερδευε και εμάς.Οι περισσότεροι δεν πέρασαν το μάθημα,μεταξύ αυτών και γω.Στο δεύτερο εξάμηνο, όμως, είχαμε μαθηματικό ο οποίος δούλευε συνεχώς ασκήσεις.Το αποτέλεσμα ήταν να περάσουμε αρκετά άτομα.Επομενως,έχουμε καθηγητές οι οποίοι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους,αλλά και φοιτητές οι οποίοι δεν ασχολούνται σοβαρά με τις υποχρεώσεις τους.Αυτο που παρατήρησα,όμως,είναι ότι αν ο καθηγητής είναι σωστός στην δουλειά του ακόμα και οι οχι τόσο αφοσιωμένοι φοιτητές έχουν πιθανότητες να περάσουν κάποιο μάθημα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top