Χαμηλά ποσοστά επιτυχίας σε μαθήματα στο πανεπιστήμιο - ποιος φταίει;

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Εμας κάποιοι καθηγητές δεν απαντάνε σε μέιλ καν! Δεν είναι λέει αρμοδιοτητά τους να απαντούν καθώς η προτεραιότητα τους είναι η έρευνα!

Προχθές ανακοινώθηκαν σε μένα οι βαθμολογίες του μαθήματος Μακροοικονομία Ι (πήρα 8).
Ακούστε storytime:

Στο μάθημα αυτό όλο το εξάμηνο κάθε βδομάδα (σχεδόν) είχαμε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ εργασίες (στο 3). Προσωπικά πήγα 2 από τις 3 εργασίες (καθώς στη 1 που δεν πήγα ήμουν άρρωστος και αυτός δεν δεχόταν να τη δεχτεί με μέιλ ήθελε να τη παραδόσουμε δια ζώσης). Στις δύο αυτές εργασίες βαθμολογήθηκα με 3/5 και στις δύο και αυτή η βαθμολογία ισοδυναμεί με μπόνους στη γραπτή βαθμολογία ίσο με 1.5 βαθμό περίπου ( δηλαδή αν γράψει κάποιος 5 και έχει Χ βαθμό μπόνους θα πάρει 5+Χ στη τελική βαθμολογία) . Στις εξετάσεις λοιπόν παρεπιπτώντος έπεσαν βατά θέματα (αν και χρονοβόρα) και δεν έλυσα μόνο ένα ερώτημα + ένα ερώτημα που άφησα μισό γιατι δεν πρόλαβα λόγω χρόνου.Γυρνώντας σπίτι λοιπόν ο καθηγητής ανέβασε τις λύσεις στο eclass και τσέκαρα πως ότι είχα λύσει ήταν σωστό οπότε αν αφαιρέσουμε τη μισή λύση που δεν βρίκα στο ερώτημα + το αναπάντητο ερώτημα υπολογίζω λοιπόν πως έχω πάρει μεταξύ το 8,5 και του 8,8 οπότε λέω μαζί με το μπόνους λέω 10αρι...
Αμ δεεε...Βγαίνει λοιπόν η βαθμολόγια και αντικρίζω το 8 και μένω κάγκελο...
Μιλάω με συμφοιτητές μου και βλέπω πως άτομα που είχαν γράψει εξίσου καλά είχαν κοπεί με 4 και με 3 (άτομα που είχαμε ίδια αποτελέσματα στις ασκήσεις της εξεταστικής). Συνειδητοποιώ λοιπόν πως ο τύπος έκοβε αβέρτα και όχι μόνο αυτό δεν μέτρησε καμία εργασία...σε κανέναν...
Φυσικά όσοι του έστειλαν μέιλ δεν πήραν καμία απάντηση και ανεβάζει χθες ανακοίνωση πως είναι κόπηκε το 70% και τα λέμε στο εαρινό εξάμηνο στη Μάκρο 2...
Για ποιό λόγο αρχικά έκοψε όλους αυτούς και κατα δεύτερον γιατί δεν μέτρησε καμία εργασία;;; Τι τιςέβαζε τότε αφού δεν θα τις μετρούσε και γιατί μας απειλούσε πως αν κάποιος δεν κάνει καμία εργασία θα πρέπει να γράψει πάνω απο 6,5 στην εξεταστική για να περάσει;

Y.Γ έχουν κοπεί άτομα που ήταν καλύτεροι από μένα και μάλιστα έχει κοπεί άτομο που παρέδωσε και τις 3 εργασίες και βαθμολογήθηκε και στις 3 με 5/5...
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,901 μηνύματα.
Εμας κάποιοι καθηγητές δεν απαντάνε σε μέιλ καν! Δεν είναι λέει αρμοδιοτητά τους να απαντούν καθώς η προτεραιότητα τους είναι η έρευνα!

Προχθές ανακοινώθηκαν σε μένα οι βαθμολογίες του μαθήματος Μακροοικονομία Ι (πήρα 8).
Ακούστε storytime:

Στο μάθημα αυτό όλο το εξάμηνο κάθε βδομάδα (σχεδόν) είχαμε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ εργασίες (στο 3). Προσωπικά πήγα 2 από τις 3 εργασίες (καθώς στη 1 που δεν πήγα ήμουν άρρωστος και αυτός δεν δεχόταν να τη δεχτεί με μέιλ ήθελε να τη παραδόσουμε δια ζώσης). Στις δύο αυτές εργασίες βαθμολογήθηκα με 3/5 και στις δύο και αυτή η βαθμολογία ισοδυναμεί με μπόνους στη γραπτή βαθμολογία ίσο με 1.5 βαθμό περίπου ( δηλαδή αν γράψει κάποιος 5 και έχει Χ βαθμό μπόνους θα πάρει 5+Χ στη τελική βαθμολογία) . Στις εξετάσεις λοιπόν παρεπιπτώντος έπεσαν βατά θέματα (αν και χρονοβόρα) και δεν έλυσα μόνο ένα ερώτημα + ένα ερώτημα που άφησα μισό γιατι δεν πρόλαβα λόγω χρόνου.Γυρνώντας σπίτι λοιπόν ο καθηγητής ανέβασε τις λύσεις στο eclass και τσέκαρα πως ότι είχα λύσει ήταν σωστό οπότε αν αφαιρέσουμε τη μισή λύση που δεν βρίκα στο ερώτημα + το αναπάντητο ερώτημα υπολογίζω λοιπόν πως έχω πάρει μεταξύ το 8,5 και του 8,8 οπότε λέω μαζί με το μπόνους λέω 10αρι...
Αμ δεεε...Βγαίνει λοιπόν η βαθμολόγια και αντικρίζω το 8 και μένω κάγκελο...
Μιλάω με συμφοιτητές μου και βλέπω πως άτομα που είχαν γράψει εξίσου καλά είχαν κοπεί με 4 και με 3 (άτομα που είχαμε ίδια αποτελέσματα στις ασκήσεις της εξεταστικής). Συνειδητοποιώ λοιπόν πως ο τύπος έκοβε αβέρτα και όχι μόνο αυτό δεν μέτρησε καμία εργασία...σε κανέναν...
Φυσικά όσοι του έστειλαν μέιλ δεν πήραν καμία απάντηση και ανεβάζει χθες ανακοίνωση πως είναι κόπηκε το 70% και τα λέμε στο εαρινό εξάμηνο στη Μάκρο 2...
Για ποιό λόγο αρχικά έκοψε όλους αυτούς και κατα δεύτερον γιατί δεν μέτρησε καμία εργασία;;; Τι τιςέβαζε τότε αφού δεν θα τις μετρούσε και γιατί μας απειλούσε πως αν κάποιος δεν κάνει καμία εργασία θα πρέπει να γράψει πάνω απο 6,5 στην εξεταστική για να περάσει;

Y.Γ έχουν κοπεί άτομα που ήταν καλύτεροι από μένα και μάλιστα έχει κοπεί άτομο που παρέδωσε και τις 3 εργασίες και βαθμολογήθηκε και στις 3 με 5/5...
Φιλε no offense αλλα το 30% που περασε το μαθημα θεωρειται "φυσιολογικο" στις περισσοτερες σχολες πολυτεχνειου.
 

art_of_poetry

Νεοφερμένος

Ο art_of_poetry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Αυτό για τις ΑΕΑ το γνωρίζω και το είχα ψάξει το θέμα μιας και έχω γνωστούς που φοιτουσαν εκεί.

Οι καθηγητες που ήταν βύσματα και δεν στηριζαν ούτε εμάς στον αγώνα μας ίσχυε και στα δικά μας ΤΕΙ. Υπήρχαν καθηγητες απόφοιτοι πολυτεχνικων σχολων και με διδακτορικό που δεν γούσταραν να δουν επαγγελματική αναβάθμιση των αποφοίτων πάρα μόνο την "πανεπιστημιοποίηση" για να μην έχουν να λένε στους κύκλους τους και δημοσιως πως ήταν καθηγητές ΤΕΙ απλά καθηγητές πανεπιστημίου. Τι κι αν ο νόμος ορίζει τα ΑΕΙ διαρθρωνονται στα ΑΕΙ τεχνολογικου τομέα και ΑΕΙ πανεπιστημιακου τομέα.

Για τις ΑΕΑ έκλεισε το πρόγραμμα εκκλησιαστικων κειμηλιων. Έλεγε το υπουργείο ότι δεν έβρισκε δουλειά ούτε ένας.
Όταν αγαπητέ η ΔΙΣ βγαίνει και λέει ότι απασχολεί μόνο το 5% των αποφοίτων των ΑΕΑ. Καταλαβαίνεις τι γίνεται.

 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Φιλε no offense αλλα το 30% που περασε το μαθημα θεωρειται "φυσιολογικο" στις περισσοτερες σχολες πολυτεχνειου.
Συμφωνώ απολύτως . Αλλά άλλο πολυτεχνείο και άλλο σχολες οικονομίας , χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω κανέναν. Διαφορετική νοοτροπία εντελώς.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Φιλε no offense αλλα το 30% που περασε το μαθημα θεωρειται "φυσιολογικο" στις περισσοτερες σχολες πολυτεχνειου.
Άλλο οι σχολες Πολυτεχνείου άλλο οι οικονομικές
Καλά αυτό είναι σχετικά και σε μας νορμαλ 😂

μικροοικονομία κόπηκε το 95% 😐
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Εμας κάποιοι καθηγητές δεν απαντάνε σε μέιλ καν!

Μην ανοίξω το στόμα μου :rant:.

Δεν είναι λέει αρμοδιοτητά τους να απαντούν καθώς η προτεραιότητα τους είναι η έρευνα!

Το Ιδανικό κοστούμι των καθηγητών για τις απόκριες --> 🤡
Προχθές ανακοινώθηκαν σε μένα οι βαθμολογίες του μαθήματος Μακροοικονομία Ι (πήρα 8).
Ακούστε storytime:

Στο μάθημα αυτό όλο το εξάμηνο κάθε βδομάδα (σχεδόν) είχαμε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ εργασίες (στο 3). Προσωπικά πήγα 2 από τις 3 εργασίες (καθώς στη 1 που δεν πήγα ήμουν άρρωστος και αυτός δεν δεχόταν να τη δεχτεί με μέιλ ήθελε να τη παραδόσουμε δια ζώσης). Στις δύο αυτές εργασίες βαθμολογήθηκα με 3/5 και στις δύο και αυτή η βαθμολογία ισοδυναμεί με μπόνους στη γραπτή βαθμολογία ίσο με 1.5 βαθμό περίπου ( δηλαδή αν γράψει κάποιος 5 και έχει Χ βαθμό μπόνους θα πάρει 5+Χ στη τελική βαθμολογία) . Στις εξετάσεις λοιπόν παρεπιπτώντος έπεσαν βατά θέματα (αν και χρονοβόρα) και δεν έλυσα μόνο ένα ερώτημα + ένα ερώτημα που άφησα μισό γιατι δεν πρόλαβα λόγω χρόνου.Γυρνώντας σπίτι λοιπόν ο καθηγητής ανέβασε τις λύσεις στο eclass και τσέκαρα πως ότι είχα λύσει ήταν σωστό οπότε αν αφαιρέσουμε τη μισή λύση που δεν βρίκα στο ερώτημα + το αναπάντητο ερώτημα υπολογίζω λοιπόν πως έχω πάρει μεταξύ το 8,5 και του 8,8 οπότε λέω μαζί με το μπόνους λέω 10αρι...
Αμ δεεε...Βγαίνει λοιπόν η βαθμολόγια και αντικρίζω το 8 και μένω κάγκελο...
Μιλάω με συμφοιτητές μου και βλέπω πως άτομα που είχαν γράψει εξίσου καλά είχαν κοπεί με 4 και με 3 (άτομα που είχαμε ίδια αποτελέσματα στις ασκήσεις της εξεταστικής). Συνειδητοποιώ λοιπόν πως ο τύπος έκοβε αβέρτα και όχι μόνο αυτό δεν μέτρησε καμία εργασία...σε κανέναν...
Φυσικά όσοι του έστειλαν μέιλ δεν πήραν καμία απάντηση και ανεβάζει χθες ανακοίνωση πως είναι κόπηκε το 70% και τα λέμε στο εαρινό εξάμηνο στη Μάκρο 2...
Για ποιό λόγο αρχικά έκοψε όλους αυτούς και κατα δεύτερον γιατί δεν μέτρησε καμία εργασία;;; Τι τιςέβαζε τότε αφού δεν θα τις μετρούσε και γιατί μας απειλούσε πως αν κάποιος δεν κάνει καμία εργασία θα πρέπει να γράψει πάνω απο 6,5 στην εξεταστική για να περάσει;

Y.Γ έχουν κοπεί άτομα που ήταν καλύτεροι από μένα και μάλιστα έχει κοπεί άτομο που παρέδωσε και τις 3 εργασίες και βαθμολογήθηκε και στις 3 με 5/5...

Αυτό έχει συμβεί με την αδερφή μου, σε επίπεδο σχολείου όμως. 20 στο διαγώνισμα,
18 ο βαθμός τετραμήνου 🤦‍♂️.
 
Τελευταία επεξεργασία:

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Αυτό έχει συμβεί με την αδερφή μου, σε επίπεδο σχολείου όμως. 20 στο διαγώνισμα,
18 ο βαθμός τετραμήνου 🤦‍♂️.
Καμία σχέση το σχολείο με το πανεπιστήμιο...
18 της έβαλε εξάλλου το οποίο είναι πολύ καλή βαθμολογία...
Σε μας πολλοί κόπηκαν 😥
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,158 μηνύματα.
Το μοντέλο που εφαρμόζεται τώρα θέλει περισσότερο προσωπικό τρέξιμο και επιμέλεια που είναι λογικό ένα 18χρονο να μην έχει, ενώ το μοντέλο που λες εσύ, που πράγματι αυτό εφαρμόζεται και στα κορυφαία πανεπ, θέλει να έχεις περισσότερη ανοχή στη πίεση γιατί θα πρέπει από την αρχή ο φοιτητής να διαβάζει σα το σκυλί και να εξετάζεται συνεχώς. Βέβαια για να μπορέσεις να βάζεις τόσα παραπάνω τεστ/προόδους χρειάζεσαι και περισσότερα μέλη ΔΕΠ αλλά δεν βλέπω κανέναν να ψήνεται να κάνει διορισμούς στα πανεπ και να αυξήσει τη κρατική χρηματοδότησή τους.
Έτσι ακριβώς είναι.

Είμαι της άποψης ότι στο πανεπιστήμιο δεν πρέπει να υπάρχει η εξέταση με την έννοια "ορίστε 3 ώρες, γράψε ό,τι ξέρεις" του λυκείου γιατί απλούστατα ΔΕΝ είναι επιστημονική σκέψη αυτή.

Και αν ο φοιτητής δεν μπορεί να αντέξει την πίεση να πάει να γίνει φαροφύλακας ή κλητήρας. Το πανεπιστήμιο δεν (θα έπρεπε να) είναι νηπιαγωγείο. Υπάρχει λόγος που λέγεται ΑΝΩΤΑΤΟ εκπαιδευτικό ίδρυμα.

Αυτά από μένα.
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Έτσι ακριβώς είναι.

Είμαι της άποψης ότι στο πανεπιστήμιο δεν πρέπει να υπάρχει η εξέταση με την έννοια "ορίστε 3 ώρες, γράψε ό,τι ξέρεις" του λυκείου γιατί απλούστατα ΔΕΝ είναι επιστημονική σκέψη αυτή.

Και αν ο φοιτητής δεν μπορεί να αντέξει την πίεση να πάει να γίνει φαροφύλακας ή κλητήρας. Το πανεπιστήμιο δεν (θα έπρεπε να) είναι νηπιαγωγείο. Υπάρχει λόγος που λέγεται ΑΝΩΤΑΤΟ εκπαιδευτικό ίδρυμα.

Αυτά από μένα.

Μην περιμένεις σε σχολές "Κοινωνιολογίας" και "Ιστορίας της Τέχνης" με απόφοιτους υποψήφιες νύχουδες- συμμτέχουσες στο GNTM που σπουδάζουν για να μην τις πουν χαζές υψηλό επίπεδο.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Μην περιμένεις σε σχολές "Κοινωνιολογίας" και "Ιστορίας της Τέχνης" με απόφοιτους υποψήφιες νύχουδες- συμμτέχουσες στο GNTM που σπουδάζουν για να μην τις πουν χαζές υψηλό επίπεδο.
B8D03E90-AB8D-465A-8FF8-F17FA56FFDF3.jpeg
 

George35

Νεοφερμένος

Ο George35 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Όταν αγαπητέ η ΔΙΣ βγαίνει και λέει ότι απασχολεί μόνο το 5% των αποφοίτων των ΑΕΑ. Καταλαβαίνεις τι γίνεται.

Οι ΣΜΥΚ τι είναι; Μπάχαλο τα έκαναν. Αλλά η αλήθεια είναι κάποια στιγμή θα γινόταν και αυτό. Οι περισσότεροι κληρικοί από μια γενιά και μετά πχ 30-40 ετών, έχουν σπουδές θεολογίας, υπάρχουν μέχρι και παπάδες με διδακτορικό σε θεολογικά, ενώ δεν λείπουν και άλλοι με σπουδές θετικων επιστημών και μετά θεολογία με κατατακτήριες. Το κράτος πρέπει να δει τι θα κάνει με τους υπάρχοντες φοιτητές που έκλεισαν τις σχολές.
 

art_of_poetry

Νεοφερμένος

Ο art_of_poetry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Οι ΣΜΥΚ τι είναι; Μπάχαλο τα έκαναν. Αλλά η αλήθεια είναι κάποια στιγμή θα γινόταν και αυτό. Οι περισσότεροι κληρικοί από μια γενιά και μετά πχ 30-40 ετών, έχουν σπουδές θεολογίας, υπάρχουν μέχρι και παπάδες με διδακτορικό σε θεολογικά, ενώ δεν λείπουν και άλλοι με σπουδές θετικων επιστημών και μετά θεολογία με κατατακτήριες. Το κράτος πρέπει να δει τι θα κάνει με τους υπάρχοντες φοιτητές που έκλεισαν τις σχολές.
Αγαπητέ το πρόβλημα είναι παλιό και μεγάλο. Οι Δεσποταδες ειδικά στην επαρχία δεν θέλανε ποτέ σπουδαγμενους ιερείς και κάνανε οποίο να ναι. Κάποια στιγμή έγιναν οι ΑΕΣ για να υπάρχει ένα ημιπανεπιστημιακο πτυχίο για τα μάτια του κόσμου. Στο τώρα, οι φοιτητές αναγκάζονται διά των κατατακτηρίων να εξομοιωσουν τα πτυχία τους με άλλα ΑΕΙ γιατί νομικά είναι άκυρα. Οι ΣΜΥΚ είναι σαν τα ΙΕΚ
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,901 μηνύματα.
Βασικα αν και το εθεσε καπως λαθος εχει δικιο.Αμα γινει κανα τετοιο συστημα που λεει ο φιλος πανω ολες οι πολιτικες παραταξεις του πανεπιστημιου θα βγουν στους δρομους και θα γινει χαμος. Ο μεσος φοιτητης ειδικα τα πρωτα δυο ετη τα βλεπει σαν περιοδο διακοπων.Ασε που σε χαμηλοβαθμες σχολες το επιπεδο ειναι οντως τραγικο και θα κλεισουν δεκαδες σχολες αφου δεν θα εχουν φοιτητες να περνανε καποιο μαθημα.
 

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Βασικα αν και το εθεσε καπως λαθος εχει δικιο.Αμα γινει κανα τετοιο συστημα που λεει ο φιλος πανω ολες οι πολιτικες παραταξεις του πανεπιστημιου θα βγουν στους δρομους και θα γινει χαμος. Ο μεσος φοιτητης ειδικα τα πρωτα δυο ετη τα βλεπει σαν περιοδο διακοπων.Ασε που σε χαμηλοβαθμες σχολες το επιπεδο ειναι οντως τραγικο και θα κλεισουν δεκαδες σχολες αφου δεν θα εχουν φοιτητες να περνανε καποιο μαθημα.
Ο καθένας παίρνει αυτό που θέλει λοιπόν. Οι φοιτητές να μη πιεστούν πολύ μέσα στο εξάμηνο στα πρώτα χρόνια σπουδών, οι καθηγητές βλάκες είναι να πρήζουν με υποχρεωτικές εργασίες/παρουσιάσεις/αξιολογήσεις; Η επαρχία έχει ανάγκη από το να πέφτει χρήμα στη τοπική κοινωνία μέσω των φοιτητών που θα πάνε εκεί και θα γίνουν οι "αιμοδότες" σε μαγαζιά/γυμναστήρια κλπ κλπ
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Η επαρχία έχει ανάγκη από το να πέφτει χρήμα στη τοπική κοινωνία μέσω των φοιτητών που θα πάνε εκεί και θα γίνουν οι "αιμοδότες" σε μαγαζιά/γυμναστήρια κλπ κλπ
Συμφωνώ αλλά δεν μπορεί κάθε πόλη και πανεπιστήμιο! Έλεος!! Δεν γίνεται να ιδρύουμε κάθε διαλογής σχολές σε κάθε πόλη μπας και πάνε φοιτητές ωστε να αναζωγωνηθεί η τοπική κοινωνία...γιατί αν μια σχολή έχει 8500 μόρια...σόρρυ άλλα κανένας δεν θα τη βγάλει...Άσε που τώρα με την ΕΒΕ σε τέτοιες σχολές δεν πατάνε πολλοί οπότε το πρόβλημα είναι ακόμα μεγαλύτερο!! Και η τοπική κοινωνία δεν παίρνει ότι θέλει να πάρει απο φοιτητές...και η σχολή έχει 20 άτομα μαξ...
Μαθηματικό Σάμου το 2021 είχαν περάσει 3 άτομα...και μόνο 1 πήγε...
 

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Γενικά πλέον επικρατεί μία θλίψη , ρωτάω φίλους και γνωστούς πώς τα πάνε ,δηλώνουν ακραία απογοητευμένοι απο την κατάσταση «άντε να ζοριστούμε να φύγουμε απο το τμήμα διότι δεν πάει άλλο» .Άλλα διδάσκονται , άλλα τους λένε να διαβασουν , άλλα μπαίνουν στο τέλος. Δεν υπάρχει οργάνωση και οι μισοί δεν ξέρουν πού πάνε τα 4 μιας και δεν υπάρχει σωστή καθοδήγηση. Εγώ όσο ήμουν εκεί , μού έκανε εντύπωση που οι καθηγητές μόνο έλεγαν έλεγαν έλεγαν και διάβαζαν ξερά απο τις διαφάνειες. Δεν ήταν ενεργό το αμφιθέατρο , ένιωθε πολυ forced η διδασκαλία, εμείς απλά οι δέκτες και ο καθηγητής που βαριέται και απλά διδάσκει, διότι δεν έχει να κάνει κάτι άλλο. Μην μιλήσω για άλλους που έκαναν μάθημα 10-20 λεπτά (αφού έρχονταν καθυστερημένοι στην αίθουσα) και μετά μας άφηναν να αλωνίζουμε επειδή «παιδιά , ένα διάλλειμα τώρα» . Εργαστήρια μηδέν , φροντιστήρια πρακτικά ήταν μία έξτρα ώρα για να συνεχιστεί η παράδοση της θεωρίας και να βγεί η ύλη πιο γρήγορα. Μόνο στην Εισαγωγή στην Άλγεβρα και Θεωρία Συνόλων κάναμε φροντιστήριο (!)(να είναι καλά η κυρία Πετροπούλου , πολύ γλυκιά γυναίκα)

Κάθε μέρα σε ομάδες στο φβ διαβάζω ποστ παιδιών που θέλουν να τα παρατήσουν , που δεν αντέχουν άλλο να βλέπουν έτσι το τμήμα με ελάχιστο προσωπικό και καθηγητικές αυθαιρεσίες , που παίρνουν αγωγές για το mental illness που τους έχει προκαλέσει όλη αυτή η λούπα προσπάθεια-αποτυχία. Είναι θλιβερό αυτό που συμβαίνει και είναι άκρως ουτοπικό το προσωπικό του τμήματος να θεωρεί οτι «είμαστε το καλύτερο τμήμα μαθηματικών στην χώρα» , όταν υπάρχουν ελλείψεις , μηδενική οργάνωση και μηδενική όρεξη για δουλειά. 2-3 αξίζουν εκεί μέσα και προσπαθούν και τους ευχαριστώ που με βοήθησαν όσο ήμουν εκεί και μου έδωσαν κίνητρο.

Σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό όλα τα μαθηματικά τμήματα της χώρας έτσι είναι. Θυμάμαι όταν ξαναέδινα πανελλήνιες σκεφτόμουν να βάλω πρώτη επιλογή το Μαθηματικό ΕΚΠΑ και η αδερφή μου ήταν ανένδοτη στο να μην το κάνω, επειδή λέει είναι ακραία δύσκολη σχολή για όλους τους λάθους λόγους. Ε της λέω εντάξει πόσο δύσκολη να είναι πια, εξάλλου έχω ήδη ένα πτυχίο και ξέρω πάνω κάτω πως είναι η φάση, θα είμαι σοβαρός και δεν νομίζω να έχω πρόβλημα. Μου λέει κάνεις πολύ μεγάλο λάθος, τα πανεπιστημιακά μαθηματικά είναι ήδη πολύ δύσκολα από μόνα τους και χωρίς σωστή καθοδήγηση γίνονται σχεδόν ακατόρθωτα. Θα καταλήξεις να διαβάζεις όλο το εξάμηνο για να περάσεις 2 μάθηματα και ακόμα και αυτά δεν σου εγγυάται κανείς πως θα τα περάσεις. Και το χειρότερο μου λέει είναι πως όλος αυτός ο κόπος για να ανταπεξέλθεις σε ένα παρωχήμενο πρόγραμμα σπουδών, και θα απαιτείται και μεταπτυχιακό για να κάνεις το οτιδήποτε μετά.

Δεν μπορώ να πω πως με είχε πείσει και εντελώς, αλλά τελικά συνέβαλλε ώστε να γείρει η πλάστιγγα προς την άλλη μου υποψήφια επιλογή, την Πληροφορική. Ε λοιπόν δεν μπορούσα να πιστέψω το τι άκουγα κατά την διάρκεια της δεύτερης φοιτητικής μου ζωής από άτομα που σπούδαζαν σε τμήματα Μαθηματικών (κυρίως εκπα,απθ,κρήτη). Είμαι σίγουρος πως αν επέλεγα μαθηματικό θα το είχα παρατήσει κάπου στο δεύτερο εξάμηνο και θα ξαναγύρναγα σε ότι έκανα πριν δώσω πανελλήνιες για δεύτερη φορά. Θα ευγνομονώ την αδερφή μου σε όλη μου την ζωή που με απέτρεψε από αυτήν την επιλογή.
 

George35

Νεοφερμένος

Ο George35 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό όλα τα μαθηματικά τμήματα της χώρας έτσι είναι. Θυμάμαι όταν ξαναέδινα πανελλήνιες σκεφτόμουν να βάλω πρώτη επιλογή το Μαθηματικό ΕΚΠΑ και η αδερφή μου ήταν ανένδοτη στο να μην το κάνω, επειδή λέει είναι ακραία δύσκολη σχολή για όλους τους λάθους λόγους. Ε της λέω εντάξει πόσο δύσκολη να είναι πια, εξάλλου έχω ήδη ένα πτυχίο και ξέρω πάνω κάτω πως είναι η φάση, θα είμαι σοβαρός και δεν νομίζω να έχω πρόβλημα. Μου λέει κάνεις πολύ μεγάλο λάθος, τα πανεπιστημιακά μαθηματικά είναι ήδη πολύ δύσκολα από μόνα τους και χωρίς σωστή καθοδήγηση γίνονται σχεδόν ακατόρθωτα. Θα καταλήξεις να διαβάζεις όλο το εξάμηνο για να περάσεις 2 μάθηματα και ακόμα και αυτά δεν σου εγγυάται κανείς πως θα τα περάσεις. Και το χειρότερο μου λέει είναι πως όλος αυτός ο κόπος για να ανταπεξέλθεις σε ένα παρωχήμενο πρόγραμμα σπουδών, και θα απαιτείται και μεταπτυχιακό για να κάνεις το οτιδήποτε μετά.

Δεν μπορώ να πω πως με είχε πείσει και εντελώς, αλλά τελικά συνέβαλλε ώστε να γείρει η πλάστιγγα προς την άλλη μου υποψήφια επιλογή, την Πληροφορική. Ε λοιπόν δεν μπορούσα να πιστέψω το τι άκουγα κατά την διάρκεια της δεύτερης φοιτητικής μου ζωής από άτομα που σπούδαζαν σε τμήματα Μαθηματικών (κυρίως εκπα,απθ,κρήτη). Είμαι σίγουρος πως αν επέλεγα μαθηματικό θα το είχα παρατήσει κάπου στο δεύτερο εξάμηνο και θα ξαναγύρναγα σε ότι έκανα πριν δώσω πανελλήνιες για δεύτερη φορά. Θα ευγνομονώ την αδερφή μου σε όλη μου την ζωή που με απέτρεψε από αυτήν την επιλογή.

Χωρις να έχω σχέση με τον χώρο των μαθηματικών σε πανεπιστημιακο επιπεδο, θα συμφωνούσα με την αδερφή σου. Επειδή είμαι άτομο που μου αρέσουν κάποια θέματα των μαθηματικών και έχω ψάξει ενδελεχώς να διαβάσω είτε πτυχιακές φοιτητών από μαθηματικες σχολές είτε ορισμένα βιβλία καθηγητών, πρέπει να είσαι σε ένα εξαιρετικά καλό επίπεδο ώστε να ανταπεξέλθεις σε τέτοιες σχολές, τα περισσότερα πράγματα είναι ακαταλαβιστικα, ακομα και μαθητής του 19 να είσαι σε επίπεδο πανελληνίων δεν έχει καμία σχέση το τι θα συναντήσεις στο ΑΕΙ που θα περάσεις σε σύγκριση με το λυκειο. Και προσωπικά εκτιμώ πως αυτό το χάος δεν αρκεί απλά ένας καθηγητής στο μάθημα για να αφομοιώσεις αυτή την ύλη. Για τους περισσότερους επιβάλλεται η επεξήγηση της ύλης από φοιτητες ανωτέρων εξαμήνων η να πάνε σε φροντιστήριο πανεπιστημιακων μαθημάτων. Στα φροντιστήρια που είχαμε όταν ήμουν μαθητής έκαναν και πανεπιστήμιακα μαθήματα σε μαθηματικούς φυσικούς και χημικούς, γινόταν χαμός από φοιτητές σε αυτες τις σχολές. Οπότε θα συμφωνήσω με την αδερφή σου ότι άμα περάσεις εκεί θα κάθεσαι να περνάς πολύ λίγα μαθήματα ανά εξάμηνο. Δύο απόφοιτοι του μαθηματικού ΕΚΠΑ που έχω γνωρίσει μου είπαν πως εκεί το άριστα είναι το 6.5 - 7. Άμα δεις άτομα με πάνω από 7 είναι είτε διάνοιες είτε κάτι βρωμάει. Βέβαια την εν λόγω αποψη δεν αποκλείεται να την ακούσεις και για την οποιαδήποτε σχολη στην Ελλάδα που απλά είναι δύσκολη να την τελειώσεις από μερίδα φοιτητών.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό όλα τα μαθηματικά τμήματα της χώρας έτσι είναι. Θυμάμαι όταν ξαναέδινα πανελλήνιες σκεφτόμουν να βάλω πρώτη επιλογή το Μαθηματικό ΕΚΠΑ και η αδερφή μου ήταν ανένδοτη στο να μην το κάνω, επειδή λέει είναι ακραία δύσκολη σχολή για όλους τους λάθους λόγους. Ε της λέω εντάξει πόσο δύσκολη να είναι πια, εξάλλου έχω ήδη ένα πτυχίο και ξέρω πάνω κάτω πως είναι η φάση, θα είμαι σοβαρός και δεν νομίζω να έχω πρόβλημα. Μου λέει κάνεις πολύ μεγάλο λάθος, τα πανεπιστημιακά μαθηματικά είναι ήδη πολύ δύσκολα από μόνα τους και χωρίς σωστή καθοδήγηση γίνονται σχεδόν ακατόρθωτα. Θα καταλήξεις να διαβάζεις όλο το εξάμηνο για να περάσεις 2 μάθηματα και ακόμα και αυτά δεν σου εγγυάται κανείς πως θα τα περάσεις. Και το χειρότερο μου λέει είναι πως όλος αυτός ο κόπος για να ανταπεξέλθεις σε ένα παρωχήμενο πρόγραμμα σπουδών, και θα απαιτείται και μεταπτυχιακό για να κάνεις το οτιδήποτε μετά.

Δεν μπορώ να πω πως με είχε πείσει και εντελώς, αλλά τελικά συνέβαλλε ώστε να γείρει η πλάστιγγα προς την άλλη μου υποψήφια επιλογή, την Πληροφορική. Ε λοιπόν δεν μπορούσα να πιστέψω το τι άκουγα κατά την διάρκεια της δεύτερης φοιτητικής μου ζωής από άτομα που σπούδαζαν σε τμήματα Μαθηματικών (κυρίως εκπα,απθ,κρήτη). Είμαι σίγουρος πως αν επέλεγα μαθηματικό θα το είχα παρατήσει κάπου στο δεύτερο εξάμηνο και θα ξαναγύρναγα σε ότι έκανα πριν δώσω πανελλήνιες για δεύτερη φορά. Θα ευγνομονώ την αδερφή μου σε όλη μου την ζωή που με απέτρεψε από αυτήν την επιλογή.
Η αδερφή σου είχε πολύ δίκιο. Ευτυχώς υπήρξε ένα άτομο που σου άνοιξε τα μάτια πριν καν πας . Εγώ έμαθα και έπαθα και έφυγα στο 4ο εξάμηνο. Ουσιαστικά είχα πάψει να ασχολούμαι hardcore με την σχολή κάπου στην μέση του 3ου εξαμήνου επειδή δεν μου άρεσε το αντικείμενο και σκεφτόμουν την επόμενή μου κίνηση. Έφυγα και γλίτωσα , η δυσκολία δεν ήταν κάτι που με ενοχλούσε ακραία. Το οτι δεν είχα κανένα ενδιαφέρον για την σχολή με έκαιγε και με μαράζωνε. Όλα για καλό όμως. Δεν είναι λίγο τρελό όταν σκέφτεσαι πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή σου αν δεν είχες ακολουθήσει τους δρόμους που πήρες και έφτασες ως εδώ ;
 

George35

Νεοφερμένος

Ο George35 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Η αδερφή σου είχε πολύ δίκιο. Ευτυχώς υπήρξε ένα άτομο που σου άνοιξε τα μάτια πριν καν πας . Εγώ έμαθα και έπαθα και έφυγα στο 4ο εξάμηνο. Ουσιαστικά είχα πάψει να ασχολούμαι hardcore με την σχολή κάπου στην μέση του 3ου εξαμήνου επειδή δεν μου άρεσε το αντικείμενο και σκεφτόμουν την επόμενή μου κίνηση. Έφυγα και γλίτωσα , η δυσκολία δεν ήταν κάτι που με ενοχλούσε ακραία. Το οτι δεν είχα κανένα ενδιαφέρον για την σχολή με έκαιγε και με μαράζωνε. Όλα για καλό όμως. Δεν είναι λίγο τρελό όταν σκέφτεσαι πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή σου αν δεν είχες ακολουθήσει τους δρόμους που πήρες και έφτασες ως εδώ ;
Ο νόμος που ισχύει για όλους στην Ελλάδα, πριν τις πανελλήνιες ο καθένας θα σου λέει το κοντό και το μακρύ του για τις σχολές που σε ενδιαφέρουν, θα έχεις μια δική σου άποψη εντελώς υποκειμενική και με μεγάλη απόκλιση από την πραγματικότητα.
Αλλιως θα τα δεις τα πράγματα ως φοιτητής/ρια από μέσα στα πρώτα έτη, σε εκείνα τα έτη θα καταλάβεις τι γίνεται και θα αποφασίσεις αν θα τα δώσεις όλα για να τελειώσεις η να τα παρατήσεις και να ακολουθήσεις άλλον δρόμο.
Τέλος κατα τα τελευταίο εξάμηνο που θα ψάχνεις πρακτική η όταν θα πάρεις πτυχίο και θα ψάχνεις τι γίνεται στον εργασιακό τομέα της χώρας, θα σου ερθει ένας μεγάλος νταβλας.

Η Πάτρα έχει καλή πολυτεχνική σχολη με το τμήμα μηχανολόγων και αεροναυπηγων μηχανικων να έχει το περισσότερο ενδιαφέρον για μένα.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
θα έχεις μια δική σου άποψη εντελώς υποκειμενική και με μεγάλη απόκλιση από την πραγματικότητα.
Ισχύει. όλοι μου παρουσίαζαν το μαθηματικό σαν κάτι υπέροχο και παρόλο που το είχα με τα μαθηματικά και μου άρεσαν , μέσα στην σχολή κατάλαβα οτι δεν θέλω να ασχοληθώ με αυτή την επιστήμη, διότι οκ μ’άρεσε αλλά δεν ήθελα ούτε καθηγήτρια να γίνω ούτε με ενδιέφερε να εξελίξω την επιστήμη(δεν θα το κατάφερνα ούτως ή άλλως αυτό, πώς να το κάνουμε). Οπότε πήγα εκεί που πάντα ήθελα δίχως να έχω κοιτάξει ποτέ πίσω. Και πραγματικά νιώθω υπέροχα.
κατα τα τελευταίο εξάμηνο που θα ψάχνεις πρακτική η όταν θα πάρεις πτυχίο και θα ψάχνεις τι γίνεται στον εργασιακό τομέα της χώρας, θα σου ερθει ένας μεγάλος νταβλας.
Δυστυχώς ισχύει πολύ αυτό.
Η Πάτρα έχει καλή πολυτεχνική σχολη με το τμήμα μηχανολόγων και αεροναυπηγων μηχανικων να έχει το περισσότερο ενδιαφέρον για μένα.
Είναι πολύ δυνατό τμήμα , δεν έχω φίλους στο τμήμα αυτό αλλά ακούγεται το πόσο καλό και εξελιγμένο είναι.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top