Χαμηλά ποσοστά επιτυχίας σε μαθήματα στο πανεπιστήμιο - ποιος φταίει;

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,168 μηνύματα.

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Για την Πάτρα ναι, για τα Γιάννενα αμφιβάλλω πάρα πάρα πολύ με ποιές αξιώσεις (πέρα από την ελληνική "συντήρηση της τοπικής οικονομίας από φοιτητές") ιδρύθηκε των Ιωαννίνων.
Μια χαρά είναι τα Γιαννενάκια. Κάνεις μαθηματάκια μέσα στη φύση, παρέα με τα προβατάκια που βοσκάνε. Τι όχι; :hehe:
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Έχουμε και την Κεραπέος

Μου βγήκε ο καφές από τη μύτη. Αθάνατη Ελληνική γλώσσα...:hehe::hehe:

Επί του θέματος, έχεις παρατηρήσει ποτέ σε προεκλογική περίοδο να συζητούνται ποτέ ανοιχτά τα πραγματικά προβλήματα της ανώτατης εκπαίδευσης; Η μόνη αναφορά του κάθε προεκλογικού απατεώνα είναι να τάζει δεκάδες χιλιάδες θέσεις στο δημόσιο, την ίδρυση νέων νοσοκομείων-σχολείων/πανεπιστημίων χωρίς ποτέ κάποιος λογικός άνθρωπος να αναρωτηθεί και να πει: ιδρύουμε κάτι καινούριο εφόσον το παλιό ξεπεράστηκε ή δεν δουλεύει. Έγινε ποτέ κάτι τέτοιο; Με αποτέλεσμα, όπως πολύ σωστά αναφέρεις η χώρα να έχει γίνει δικηγοροχώρα καθώς η μόνη πολιτική ενασχόληση είναι γύρω από τη δικαιοσύνη. Δεν μένει καιρός και ενδιαφέρον ώστε να δούμε τι μπορούν να προσφέρουν άλλοι επιστημονικοί χώροι πέρα από το δεδομένο μοντέλο οικονομίας.

Ο Κουλής για παράδειγμα τάζει νέες επιδοματικές θέσεις εργασίας και όλες γύρω από το AI, Machine Learning, Data Engineering, επειδή έτσι του είπαν να λέει. Πέρα από αυτό δεν τον άκουσα ποτέ να λέει πώς οι Μαθηματικοί ή οι Φυσικοί θα μπορούσαν να παίξουν έναν νέο ρόλο στην τεχνολογική οικονομία του 21ου αιώνα για την Ελλάδα. Οι πολιτικοί στην πλειοψηφία τους είναι αγράμματοι και άσχετοι με την επιστήμη του 21ου αιώνα. Όταν τις προάλλες άκουσα τον πρώην ΠτΔ Παυλόπουλο να δίνει διάλεξη για την σημασία των αρχαίων Ελληνικών Μαθηματικών στην διαμόρφωση της νομικής σκέψης, εκεί κατάλαβα σε ποια θέση στην ατζέντα είναι τα Μαθηματικά για την Ελλάδα: έχουν ξεμείνει χιλιάδες αιώνες πίσω και προσπαθούν να σύρουν το κάρο της οικονομίας με μαζική κατανάλωση. Μια βίδα στην καρέκλα που καθόταν ο ΠτΔ για να σχεδιαστεί χρειάζεται γεωμετρίες πολύπλοκων συντεταγμένων και προγραμματισμό σε πεπερασμένα στοιχεία...δηλαδή, μαθηματικά που εν γένει είναι ανύπαρκτα από το ημερήσιο πλάνο ενός Μαθηματικού Τμήματος ακόμη και σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Εδώ δεν ξέρει ένας φοιτητής να ξεχωρίσει την γραμμική συνάρτηση, σκέψου η συζήτηση να πάει σε κυρτή συνάρτηση και πως αυτή ερμηνεύεται σε προγραμματισμό για το σχεδιασμό ενός μαθηματικού μοντέλου.

Ξαναλέω ότι στην Ελλάδα η επιστήμη αντιμετωπίζεται ως κάτι εχθρικό προς το κράτος (νομικό σύστημα) και ερμηνεύεται όπως η εκκλησία και ο κόσμος των δικηγόρων επιτρέπει. Τα Μαθηματικά εφόσον παραμένουν ένα σχολικό μάθημα θα αποτελούν και την βασική αιτία ίσως γιατί τα Μαθηματικά Τμήματα έχουν ανεπάρκεια για την επιστήμη που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν. Η πλειονότητα των καθηγητών Πανεπιστημίου αντιμετωπίζουν τους φοιτητές Μαθηματικών ως μελλοντικούς καθηγητές φροντιστηρίων και γι' αυτό οι προσδοκίες τείνουν στο μηδέν όσο ο αριθμός των πτυχιούχων τείνει στο άπειρο. Η κουλτούρα σε μια κοινωνία δεν αλλάζει εύκολα.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,168 μηνύματα.
Μια χαρά είναι τα Γιαννενάκια. Κάνεις μαθηματάκια μέσα στη φύση, παρέα με τα προβατάκια που βοσκάνε. Τι όχι; :hehe:
Το κοντινότερο σε πρόβατα που έχει στα Γιάννενα είναι που κυριολεκτικά τα βάζουν μέσα στο πανεπιστήμιο να βοσκάνε στα χορτάρια γιατί δεν έχει χρήματα το πανεπιστήμιο να προσλάβει εταιρεία να τα κουρέψει.

Μακάρι να σου έκανα πλάκα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Τα πανεπιστήμια Πατρών και Ιωαννίνων (το έχεις πει και εσύ ο ίδιος) ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές να γίνουν πρότυπα ως πανεπιστήμια, και να ξεπεράσουν την αρχαίζουσα νοοτροπία που επικρατούσε.

Όταν ιδρύθηκε το Πανεπιστήμιο Πατρών (με το αδερφάκι του, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων) μέσω βασιλικών διαταγμάτων του βασιλέα Παύλου, υπήρχε η πρωτοπορία για τα Ελληνικά δεδομένα να ιδρυθούν σχολές και όχι Τμήματα:

Το νέο αυτό Πανεπιστήμιο ήταν μια Σχολή.

Τμήμα Φυσικομαθηματικής Σχολής με έδρες:

> Μαθηματικών (Άλγεβρας, Ανάλυσης, Γεωμετρίας)
> Φυσικής: Θεωρητικής Μηχανικής και Αστρονομίας,
> Φυσικής: Πειραματικής και Εφαρμοσμένης Φυσικής
> Αναλυτικής Χημείας
> Βιολογίας (το πρώτο Τμήμα Βιολογίας με αυτό τον τίτλο στην Ελλάδα αντικαθιστώντας την ειδικότητα του Φυσιογνώστη)
> Φαρμακευτικής (ήταν Τμήμα θετικών επιστημών και όχι υγείας)

και ο φοιτητής είχε ευελιξία να επιλέγει μαθήματα από τη σχολή ορίζοντας το πτυχίο του. Να σημειώσω ότι το Μαθηματικών Πατρών σε μια συγκριτική ανάλυση των οδηγών σπουδών του 1970 έως το 2008, παρουσιάζει τα εξής στοιχεία:

* ίδια μαθήματα (ύλη και τίτλοι)
* χωρίς σχεδιασμό μείωση μαθημάτων (και χωρίς αντικατάσταση ή δημιουργία νέων μαθημάτων)
* μείωση προσωπικού (παραίτηση, θάνατοι κτλ)
* κατάργηση της γραμματείας των Τομέων, επιστημονικών βοηθών (αφομοίωση ως νέο ακαδημαϊκό προσωπικό)
* συνεχής αλλαγή προς το χειρότερο (δείγμα της δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας)

Το πρόγραμμα σπουδών του 1970 ήταν πολύ πιο δυνατό από άποψη επιστημονικής κατάρτισης σε σχέση με το πρόγραμμα σπουδών του 2004 καθώς το 2004 και μετά, το Τμήμα διδάσκει με τη λογική ό,τι απέμεινε από καθηγητές που συνεχίζουν να υπάρχουν, ενώ πολλοί έκτακτοι επιστημονικοί βοηθοί μονιμοποιήθηκαν ως λέκτορες ή επίκουροι στα μέσα του 1990 και ξεκίνησαν Πανεπιστημιακή καριέρα διδάσκοντας το ίδιο μάθημα με την ίδια ύλη για 35 χρόνια καριέρας. Οι ίδιοι άνθρωποι μετά από 35 χρόνια, γερασμένοι διδάσκουν μια ύλη που ήταν αρκετά καλή για τα δεδομένα του 1970. Σε αυτό τον προβληματισμό, η σκατοκοινωνία ποια θέση παίρνει; Δεν υπάρχει κάποιος φορέας να πράξει τα δέοντα;

Για παράδειγμα υπήρχαν μαθήματα στο Τμήμα Μαθηματικών που πλέον διδάσκονται στο Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής καθώς κάποιοι καθηγητές του, ήταν τότε βοηθοί στην Σχολή Φυσικομαθηματικής και άρα αποτελούσαν το άτυπο εφαρμοσμένο κομμάτι των Μαθηματικών στην πληροφορική, διακριτά μαθηματικά και αλγορίθμους. Τα μαθήματα αυτά καταργήθηκαν από το 1990 και μετά, όταν από το 1985 αρχίζει να ιδρύεται το Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής.

Το μοντέλο αυτό με τις σχολές για το Πανεπιστήμιο Πατρών καταργήθηκε με την γιγάντωση των ειδικοτήτων, ίδρυση νέων αντικειμένων (ως προσπάθεια της χώρας να φέρει πίσω Έλληνες επιστήμονες του εξωτερικού κακήν κακώς τη δεκαετία του 1970-80), και την ίδρυση Τμημάτων με τις ευλογίες του ΠΑΣΟΚ και πάσης Ουγκάντας. Μετά χάθηκε η μπάλα. Από περίπου 18 Τμήματα που είχε το 2008 πλέον έχει κάπου 35 Τμήματα με το ίδιο μοντέλο διοίκησης και η κατανομή πόρων είναι εκτός μαθηματικού μοντέλου.

Όσοι σπουδάζουν Management πρέπει να μας δείξουν με περιγραφική ανάλυση πως γίνεται ένας οργανισμός να αυξάνει σε όλο περισσότερους πόρους και άρα να έχει καλύτερη βιωσιμότητα όταν τα έσοδα (από δανεισμό προϋπολογισμού) μειώνονται.

Οι οδηγοί σπουδών του 1970 έως 2002 αναρτήθηκαν μετά το 2013 (εξωτερική αξιολόγηση) στον ιστότοπο του Τμήματος για ένα διάστημα (δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμη) και εκεί έπαθα την πλάκα της ζωής μου για την απάτη που μας πλασάρουν ως Μοντέρνες Εφαρμογές των Μαθηματικών σύμφωνα με τις ανάγκες τις τοπικής κοινωνίας και της χώρας μας. Πάντα είχα απορία ποιες ήταν αυτές οι ανάγκες της τοπικής κοινωνίας για παράδειγμα, μετά από ένα κακοδιδαγμένο μάθημα Τοπολογίας; :hehe:
 
Τελευταία επεξεργασία:

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Καθόλου δουλειά δεν θέλει.

Μείωση μαθημάτων (ιδίως στα υποχρεωτικά) + "Μικρή" εξεταστική (α λά midterms) + Υποχρεωτική εργασία μέσα στο εξάμηνο έτσι ώστε τα τάλιρα να μαζεύονται χωρίς εξέταση. Στην τελική εξέταση να πηγαίνουν όσοι θέλουν να βελτιώσουν την απόδοσή τους.

Γενικά όταν ο κόσμος αντιληφθεί ότι οι εξετάσεις "λυκείου" στο πανεπιστήμιο ΔΕΝ βγάζουν πουθενά θα αναβαθμιστεί η τριτοβάθμια στην Ελλάδα χωρίς ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΦΥΛΛΟ.

Πάρε και μια μικρή ιστορία: σε όλη μου τη σχολή εργασία χρειάστηκε να κάνω σε ένα μάθημα το οποίο θεωρούνταν και το πιο δύσκολο του τμήματος. Ξέρεις πόσοι κάναμε εργασία; Σχεδόν όλοι. Θέλαμε να δουλέψουμε και να μάθουμε και όχι μόνο να αποστηθίσουμε βιβλίο. Ξέρεις πόσοι γράψαμε 10ρια; Όλοι μας. Παρόλο που το μάθημα καθαυτό ήταν πολύ δύσκολο (Θεωρία Galois σκέψου που διδάσκεται μεταπτυχιακό πλέον). Πρέπει να φύγουμε από τη νοοτροπία του "διαβάζω και δίνω". Θα είναι πάρα πολύ απλό, και ειλικρινά ΔΕΝ θα πειράξει ΟΥΤΕ θα ξεβολέψει κανένα.

Φαντάσου να ήσουν καθηγητής και αντί να διορθώνεις 1400 γραπτά το έτος (όπου τα 1340 ξέρω γω είναι από 0-3), να διορθώνεις 600 γραπτά (από 4-8) και 600 εργασίες και να σου μένουν και 400 ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ άτομα.

Και όλο αυτό υποθέτοντας καυτό μάθημα υποχρεωτικού υποβάθρου. Για επιλογής δεν το συζητάμε καν. Έπρεπε από καιρού να μην εξετάζονταν καν.
Άρα εντέλει το πρόβλημα στο μαθηματικό είναι ότι δεν σου βάζουν πρόοδο + υποχρεωτικές παραδοτέες ασκήσεις;
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,168 μηνύματα.
Άρα εντέλει το πρόβλημα στο μαθηματικό είναι ότι δεν σου βάζουν πρόοδο + υποχρεωτικές παραδοτέες ασκήσεις;
Κατά 80-90% ναι.

Και αναφέρομαι στα ποσοστά επιτυχούς εξέτασης μαθημάτων. Δεν ξέρω αν εσύ με μια δόση ειρωνείας θες να το πας κάπου αλλού.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Άρα εντέλει το πρόβλημα στο μαθηματικό είναι ότι δεν σου βάζουν πρόοδο + υποχρεωτικές παραδοτέες ασκήσεις;

Στο Ελληνικό Τμήμα Μαθηματικών δεν υπάρχει η κουλτούρα για εβδομαδιαίες ασκήσεις ώστε η πρόοδος ή η τελική εξέταση να είναι σχεδόν περιττή διαδικασία. Αυτό ξεκινάει από την σχολική λογική διδασκαλίας των μαθηματικών που είναι καθαρά μάθημα για κάνουν κάποιοι ιδιαίτερα μαθήματα (ως μέσο βιοπορισμού) και οι μαθητές απλά να λύνουν ασκήσεις που τους υποδεικνύονται. Αυτό δεν είναι μαθηματικά, απλά για λόγους κουλτούρας το ονομάζουμε μαθηματικά. Πιστεύεις η κάθε Κεραμέως έχει ιδέα προσωπική για την επιστήμη των Μαθηματικών; Τελείως καλοπροαίρεται όχι, αφού Νομικός είναι και προέρχεται από οικογένεια Νομικών... :happy: δηλαδή καμία σχέση με τις θετικές επιστήμες.

Σε πολλές χώρες του κόσμου οι φοιτητές των Τμημάτων Μαθηματικών και γενικά θετικών επιστημών (Φυσικής, Χημείας κτλ) ξεπατώνονται κάθε βδομάδα να λύνουν 7-8 ασκήσεις ανά μάθημα και με ατομική παρουσίαση της λύσης αναλυτικά στον πίνακα μπροστά στον καθηγητή και στους συναδέλφους φοιτητές. Εκεί καθορίζεται ο βαθμός κατά 90% και ο καθηγητής σημείωνει διάφορα πράγματα σε ειδική σελίδα ή μπλοκάκι που μετράνε για την συνολική εικόνα του φοιτητή. Η τελική εξέταση είναι συνήθως μια τελείως τυπική υπόθεση. Αν ο άλλος έχει δουλέψει σοβαρά ανά βδομάδα δεν υπάρχει περίπτωση να μην περάσει το μάθημα καθώς ισχύει μια ρήτρα: η 2-3 φορά χωρίς συμμετοχή στο μάθημα ασκήσεων, σημαίνει ολικό αποκλεισμό από την τελική εξέταση.

Το μάθημα συνήθως οργανώνεται ώστε κάθε βδομάδα το κάθε φυλλάδιο ασκήσεων να έχει ασκήσεις για διαφορετική θεωρία με μορφή σειράς. Αν χάσεις (δεν λύσεις) τις ασκήσεις του φυλλαδίου 2, είναι λιγάκι δύσκολο να κατανοήσεις την θεωρία της εβδομάδας που έπεται των ασκήσεων της προηγούμενης εβδομάδας, ώστε να μπορέσεις να λύσεις το φυλλάδιο ασκήσεων 3 κτλ και έτσι η μπάλα χάνεται μετά. Τότε ο καθηγητής κλείνει ατομικό ραντεβού με τον φοιτητή και του ανακοινώνει ότι λόγω αδύναμης συμμετοχής αποκλείεται από την τελική εξέταση του μαθήματος καθώς είναι αδύνατο να περάσει το μάθημα. Δεν υπάρχει η λογική να "περάσει" κάποιος το μάθημα γι' αυτό και πολλοί ξένοι καθηγητές Μαθηματικών δεν βάζουν βαθμό βάσης. Συνήθως η βάση επιτυχίας μπορεί να είναι το 70-80%.

Αυτό δεν ισχύει στην Ελλάδα. Όμως θέλουμε ιδιωτικά Πανεπιστήμια και καλάθι του φοιτητή. ;)
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Ξαναλέω ότι στην Ελλάδα η επιστήμη αντιμετωπίζεται ως κάτι εχθρικό προς το κράτος (νομικό σύστημα) και ερμηνεύεται όπως η εκκλησία και ο κόσμος των δικηγόρων επιτρέπει. Τα Μαθηματικά εφόσον παραμένουν ένα σχολικό μάθημα θα αποτελούν και την βασική αιτία ίσως γιατί τα Μαθηματικά Τμήματα έχουν ανεπάρκεια για την επιστήμη που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν. Η πλειονότητα των καθηγητών Πανεπιστημίου αντιμετωπίζουν τους φοιτητές Μαθηματικών ως μελλοντικούς καθηγητές φροντιστηρίων και γι' αυτό οι προσδοκίες τείνουν στο μηδέν όσο ο αριθμός των πτυχιούχων τείνει στο άπειρο. Η κουλτούρα σε μια κοινωνία δεν αλλάζει εύκολα.
Καλά τα λες αλλά ποιος σε ακούει.Τώρα που σκοπεύουν να αφαιρέσουν και τη παιδαγωγική επάρκεια, εκεί να δεις τι τσίρκο θα ακολουθήσει :hehe: :hehe:
Το κοντινότερο σε πρόβατα που έχει στα Γιάννενα είναι που κυριολεκτικά τα βάζουν μέσα στο πανεπιστήμιο να βοσκάνε στα χορτάρια γιατί δεν έχει χρήματα το πανεπιστήμιο να προσλάβει εταιρεία να τα κουρέψει.

Μακάρι να σου έκανα πλάκα.
Ναι το ξέρω, κι εγώ Ιωάννινα σπούδασα χαχαχα. Συνήθως βέβαια τα έβαζαν να βόσκουν κοντά στη βιβλιοθήκη ή κοντά στο μεταβατικό :hehe:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

καλάθι του φοιτητή. ;)
Ώπα τι καινούριο είναι αυτό;:hehe:
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Ρε συ τόσο μπουρδέλο το μαθηματικό Πάτρας;🥺

Θυμάμαι πολλές φορές φοιτητές να βάζουν τα κλάματα έξω από πόρτες καθηγητών που είχαν βγάλει αποτελέσματα και να περνάει ο καθηγητής από άλλο διάδρομο ή να περνάει και ρίχνει μπιχτές ότι δεν διαβάζετε κτλ. Όταν ο άλλος ο φοιτητής μπορεί να είχε οικονομικές δυσκολίες (π.χ. λήξη συμβολαίου ενοικίου για το σπίτι) ή ήξερε ότι δεν τον παίρνει να επαναλαμβάνει εξεταστικές απλά για την πλάκα που έκανε το μέλος ΔΕΠ, έβαζε τα κλάματα. Η αποτυχία είναι πικρή όταν ξέρεις ότι διάβασες και σε έκοψε γιατί απλά στα 500 γραπτά, βάση πιθανοτήτων, δεν γίνεται να τα διόρθωσε πάνω από 2 λεπτά το γραπτό αλλιώς θα ήθελε μισό χρόνο.

Πολλές φορές είχα δει και κοπέλες να πέφτουν στο διάδρομο σε κατάσταση υστερίας με κλάματα επειδή κόπηκαν για 5-6η φορά στο ίδιο μάθημα ή άλλες που το έριχναν στην ειρωνεία αλλά Super Kiki :P . Κρίμα. Πραγματικά δεν ξέρεις τι μπορούσε να πέρναγε ο άνθρωπος αυτός και φυσικά ο καθηγητής άφαντος για να δείξει γραπτά ας έγραφε ανακοίνωση με ημερομηνία υποδοχής φοιτητών. Τι να πρωτοθυμηθώ...παιδί που ερχόταν 350 χιλιόμετρα κάθε φορά για να δώσει μάθημα και ο καθηγητής να τον ειρωνεύεται ότι δεν θα τον περάσει επειδή δεν τον γνωρίζει φυσιογνωμικά! Ο φοιτητής αυτός φυσικά και εργαζόταν 8ωρο και γι' αυτό δεν έμενε στην Πάτρα. Ποτέ δεν κατάλαβα τι σημαίνει η φυσιογνωμία στην βαθμολογία σε άγνωστο πλήθος γραπτών. Μήπως εννοούσε τίποτα Machine Learning; :hehe: :hehe:

Ώπα τι καινούριο είναι αυτό;:hehe:

Θες να σου φτιάξω και καλάθι της ομορφοφοιτήτριας; :hehe::happy:
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Θυμάμαι πολλές φορές φοιτητές να βάζουν τα κλάματα έξω από πόρτες καθηγητών που είχαν βγάλει αποτελέσματα και να περνάει ο καθηγητής από άλλο διάδρομο ή να περνάει και ρίχνει μπιχτές ότι δεν διαβάζετε κτλ. Όταν ο άλλος ο φοιτητής μπορεί να είχε οικονομικές δυσκολίες (π.χ. λήξη συμβολαίου ενοικίου για το σπίτι) ή ήξερε ότι δεν τον παίρνει να επαναλαμβάνει εξεταστικές απλά για την πλάκα που έκανε το μέλος ΔΕΠ, έβαζε τα κλάματα. Η αποτυχία είναι πικρή όταν ξέρεις ότι διάβασες και σε έκοψε γιατί απλά στα 500 γραπτά, βάση πιθανοτήτων, δεν γίνεται να τα διόρθωσε πάνω από 2 λεπτά το γραπτό αλλιώς θα ήθελε μισό χρόνο.

Πολλές φορές είχα δει και κοπέλες να πέφτουν στο διάδρομο σε κατάσταση υστερίας με κλάματα επειδή κόπηκαν για 5-6η φορά στο ίδιο μάθημα ή άλλες που το έριχναν στην ειρωνεία αλλά Super Kiki :P . Κρίμα. Πραγματικά δεν ξέρεις τι μπορούσε να πέρναγε ο άνθρωπος αυτός και φυσικά ο καθηγητής άφαντος για να δείξει γραπτά ας έγραφε ανακοίνωση με ημερομηνία υποδοχής φοιτητών. Τι να πρωτοθυμηθώ...παιδί που ερχόταν 350 χιλιόμετρα κάθε φορά για να δώσει μάθημα και ο καθηγητής να τον ειρωνεύεται ότι δεν τον περάσει επειδή δεν τον γνωρίζει! Ο φοιτητής αυτός φυσικά και εργαζόταν 8ωρο και γι' αυτό δεν έμενε στην Πάτρα.
Δεν έχουν καμία ενσυναίσθηση γενικά γιατί πρώτον είναι βολεμένοι οπότε δε τους καίγεται καρφί αν δε κάνουν σωστά τη δουλειά τους και δεύτερον κοιτάνε μόνο να είναι εκείνοι καλά και δε σκέφτονται πως νιώθουν οι φοιτητές τους που ταλαιπωρούνται χρόνια ολόκληρα να περάσουν 1 και μόνο μάθημα. Τι κλάματα βάλεις, τι τον απειλήσεις, αυτός θα συνεχίσει να κάνει τα ίδια, αφού η θεσούλα του θα παραμείνει εκεί. Αθάνατο δημόσιο.

Θες να σου φτιάξω και καλάθι της ομορφοφοιτήτριας; :hehe::happy:
Ενδιαφέρον ακούγεται, πώς θα πάμε στα hondos center? :hehe:
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Πραγματικά δεν ξέρεις τι μπορούσε να πέρναγε ο άνθρωπος αυτός και φυσικά ο καθηγητής άφαντος για να δείξει γραπτά ας έγραφε ανακοίνωση με ημερομηνία υποδοχής φοιτητών
Τι να θυμηθώ και εγώ που έστειλα σε καθηγητή του τμήματος ,όσο ήμουν εκεί ,οτι θέλω να δω το γραπτό μου. Μου λέει δεν γίνεται , έχει τελειώσει η προθεσμία. Εγώ σε φάση ;;;; Του λέω μα δεν ανέβηκε ποτέ κάποια ανακοίνωση στο φόρουμ ούτε eclass ούτε webmail. Και τι μου απαντάει ο αθεόφοβος ; “Έβγαλα ανακοίνωση έξω από το γραφείο μου” 🤡🤡🤡🤡🤡
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τι να θυμηθώ και εγώ που έστειλα σε καθηγητή του τμήματος ,όσο ήμουν εκεί ,οτι θέλω να δω το γραπτό μου. Μου λέει δεν γίνεται , έχει τελειώσει η προθεσμία. Εγώ σε φάση ;;;; Του λέω μα δεν ανέβηκε ποτέ κάποια ανακοίνωση στο φόρουμ ούτε eclass ούτε webmail. Και τι μου απαντάει ο αθεόφοβος ; “Έβγαλα ανακοίνωση έξω από το γραφείο μου” 🤡🤡🤡🤡🤡
a clown. that's clown shit. - tiktok Sticker for Sale by aakanksha- |  Redbubble
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


View attachment 113237
Εγώ εκείνη την ώρα που μου ευχήθηκε και καλή επιτυχία για τον σεπτέμβρη αφενός ήθελα να του βρίσω τα πάντα και αφετέρου ήθελα να του πω «δεν θα με ξαναδεις ,διότι φεύγω απο αυτή την κωλοσχολη» αλλά επειδή είμαι girlboss δεν απάντησα ποτέ στο μειλ 💅
 

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Κατά 80-90% ναι.

Και αναφέρομαι στα ποσοστά επιτυχούς εξέτασης μαθημάτων. Δεν ξέρω αν εσύ με μια δόση ειρωνείας θες να το πας κάπου αλλού.
Καταρχάς δεν σε ειρωνεύομαι. Τώρα το να σου δίνει βαθμούς η παράδοση ασκήσεων, πάνω από 3 μονάδες δεν θα ήταν σωστό γιατί θα μπορεί όποιος έχει οικονομική άνεση να πληρώνει καθηγητές να τις λύνει και να μαζεύει ένα 3/3 και να πηγαίνει σε πρόοδο + τελική εξέταση και να παίρνει 5 πολύ χαλαρά.

Στο ΕΚΠΑ στον πρώτο απειροστικό βάζουν κανονικά πρόοδο και αντί για παραδοτέες ασκήσεις σου βάζουν τεστ της μίας ώρας μετά από το μάθημα κάθε εβδομάδα που έτσι μειώνουν κατά πολύ τη πιθανότητα να κλέψει κανείς αυτές τις 2-3 μονάδες. Τώρα κάτι τέτοιο είναι δύσκολο να γίνει σε όλα τα μαθήματα θα πρέπει ο καθηγητής να διορθώνει ένα σωρό γραπτά. Σε κάθε περίπτωση καλύτερο είναι να εξετάζεσαι από λίγο την ύλη των 13 εβδομάδων μέσα στο εξάμηνο γιατί είναι λογικό κάποιος να έχει μια κακή μερά και να κοπεί σε μάθημα που σε άλλη περίπτωση θα περνούσε

Το μοντέλο που εφαρμόζεται τώρα θέλει περισσότερο προσωπικό τρέξιμο και επιμέλεια που είναι λογικό ένα 18χρονο να μην έχει, ενώ το μοντέλο που λες εσύ, που πράγματι αυτό εφαρμόζεται και στα κορυφαία πανεπ, θέλει να έχεις περισσότερη ανοχή στη πίεση γιατί θα πρέπει από την αρχή ο φοιτητής να διαβάζει σα το σκυλί και να εξετάζεται συνεχώς. Βέβαια για να μπορέσεις να βάζεις τόσα παραπάνω τεστ/προόδους χρειάζεσαι και περισσότερα μέλη ΔΕΠ αλλά δεν βλέπω κανέναν να ψήνεται να κάνει διορισμούς στα πανεπ και να αυξήσει τη κρατική χρηματοδότησή τους.
 

George35

Νεοφερμένος

Ο George35 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Παιδιά, έχω τελειώσει ΑΕΑ. Νιώθω χαζός που έκατσα και είπα, έλα μωρέ βγάλε μία σχολή για να έχεις ένα πτυχίο. Με το νέο νόμο Κεραμεως, κλείσανε οι δύο από τις τέσσερις ΑΕΑ. Εδώ καλώς έγινε. Αλλά, πρακτικά κηρύχθηκαν άκυρα τα πτυχία μας και καλουμαστε σε μια νέα αναγκαστική εξομοίωση για την οποία θα χρειαστούμε κατατακτήριες για να την κάνουμε. Είχαμε μαθήματα που δεν είχαν καμία σχέση με αυτό που σπουδάζαμε ( Λογιστική, Διοίκηση Επιχειρήσεων κτλ ). Οι καθηγητές μας ήταν αποτυχημένα βύσματα των θεολογικών, οι οποίοι φυσικά πλέον δεν μας στηρίζουν στον αγώνα μας. Αλλά περιμένουν την μετάταξη τους για να αναβαθμιστούν μισθολογικά.
Αυτό για τις ΑΕΑ το γνωρίζω και το είχα ψάξει το θέμα μιας και έχω γνωστούς που φοιτουσαν εκεί.

Οι καθηγητες που ήταν βύσματα και δεν στηριζαν ούτε εμάς στον αγώνα μας ίσχυε και στα δικά μας ΤΕΙ. Υπήρχαν καθηγητες απόφοιτοι πολυτεχνικων σχολων και με διδακτορικό που δεν γούσταραν να δουν επαγγελματική αναβάθμιση των αποφοίτων πάρα μόνο την "πανεπιστημιοποίηση" για να μην έχουν να λένε στους κύκλους τους και δημοσιως πως ήταν καθηγητές ΤΕΙ απλά καθηγητές πανεπιστημίου. Τι κι αν ο νόμος ορίζει τα ΑΕΙ διαρθρωνονται στα ΑΕΙ τεχνολογικου τομέα και ΑΕΙ πανεπιστημιακου τομέα.

Για τις ΑΕΑ έκλεισε το πρόγραμμα εκκλησιαστικων κειμηλιων. Έλεγε το υπουργείο ότι δεν έβρισκε δουλειά ούτε ένας.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Τι να θυμηθώ και εγώ που έστειλα σε καθηγητή του τμήματος ,όσο ήμουν εκεί ,οτι θέλω να δω το γραπτό μου. Μου λέει δεν γίνεται , έχει τελειώσει η προθεσμία. Εγώ σε φάση ;;;; Του λέω μα δεν ανέβηκε ποτέ κάποια ανακοίνωση στο φόρουμ ούτε eclass ούτε webmail. Και τι μου απαντάει ο αθεόφοβος ; “Έβγαλα ανακοίνωση έξω από το γραφείο μου” 🤡🤡🤡🤡🤡

Απάντηση Γραμματείας στις καλές εποχές που έμαθαν να χρησιμοποιούν και το ίντερνετ. :music2:

Αξιότιμε κύριε Χ,

με βάση την ερώτηση στο μήνυμα που μας στείλατε, σας παρακαλούμε να περάσετε από το γραφείο να μας κάνετε την ερώτηση που θέλετε.

Με εκτίμηση,
Υ Γραμματέας

Τμήμα Ζ

Μετά τους πήρα τηλεφωνικώς και ξεκίνησα να τους μιλάω κάτι βασικά γερμανικά

Εγώ. Sehr geehrte Herren (αξιότιμε κύριε)
Γραμματεία. Τι; Παρακαλώ; (χωρίς καλημέρα, γεια, κάτι)
...τουτ τουτ τουτ

λόγω πολύ φόρτου εργασίας (σκάβουν όλη μέρα με τις αιτήσεις για επίδομα θέρμανσης) :music2:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top