Χαμηλά ποσοστά επιτυχίας σε μαθήματα στο πανεπιστήμιο - ποιος φταίει;

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,890 μηνύματα.
Προσωπικά στο προπτυχιακό είδα στο πρώτο τμήμα πριν φύγω με μεταγραφή στην γενέτειρα μου τα εξής:
1. Τεράστια έλλειψη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, 407 , απεσπασμενων με τεράστιο πρόγραμμα σπουδών 80 μαθημάτων και διαρκές πρόγραμμα λόγω υποχρεωτικοτητας.
2. Καθηγητές με μηδέν βιογραφικό και ορισμένα μαθήματα που εκ φύσεως η ύλη τους είναι άπειρη
3. Φοιτητές αδιάφορους, οι περισσότεροι είχαν περάσει με το 20% . Άρα βαθμολογία κοντά στα 3500 Μαξ.
4. Μια διάθεση ότι έλα μωρέ οι ιερείς τι τις χρειάζονται οι γνώσεις.
Όταν γύρισα πίσω σπίτι και συνέχισα την σχολή, είδα ακριβώς τα ανάποδα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αν μιλήσω για μεταπτυχιακά εκεί απλά σιχαθηκα το διάβασμα και την όρεξη για σπουδές. Στο πρώτο μεταπτυχιακό, καθηγητές να μην πατάνε καν για μάθημα. Μηδέν επικοινωνία. Βαθμολογουμασταν για μαθήματα που δεν διδαχτηκαμε ποτέ.
Στο δεύτερο ακόμα χειρότερα, καθηγητές με μηδέν βιογραφικό που αν δεν ακολουθήσεις ακριβώς αυτό που λένε πάει η κακοβαθμολογηση σύννεφο

Axxx λες και βλέπω μέρος από τη φοιτητική περίοδο των σπουδών σε κινηματογράφο. :) Κλασικά Ελληνικά και εικονογραφημένα. Εμείς δεν είχαμε ΕΔΙΠ, 407 και διάφορες πατέντες "ερευνητικών μελών" που απλά διδάσκουν ένα μάθημα με αμφιλεγόμενη παρουσία μέσα στο Τμήμα. Είχαμε σαραντακάπου ΜΟΝΙΜΟΥΣ καθηγητές όλων των βαθμίδων, κομματκών και ιδεοληπτικών αποχρώσεων με ροπή προς τα άκρα γι' αυτό και μετά από τόσα χρόνια θεωρώ ότι ο επιστημονικός αντίκτυπος για τους αποφοίτους ήταν καθαρά θέμα των αποφοίτων πως ο καθένας μετά θα ξανασπούδαζε ή θα άλλαζε θεματική κατεύθυνση για να μπορέσει να βιοποριστεί στη ζωή του.

Όσοι από τους καθηγητές προσπαθούσαν να φέρουν την άνοιξη σε μια μουχλιασμένη κοινότητα νέων ανθρώπων με έντονη την παρουσία των κομματόσκυλων όλων των "ιδεολογιών", συνήθως είτε δέχονταν πόλεμο από συναδέλφους καθηγητές στις προαγωγές-προώθηση ημετέρων φίλων από άλλα Πανεπιστήμια της χώρας (σώματα εξωτερικών εκλεκτόρων) είτε απομονώνονταν και το μάθημά τους συνήθως γινόταν μάθημα ελεύθερης επιλογής με μικρό ακροατήριο φοιτητών. Γενικά δεν θυμάμαι να υπήρχε το βασικότερο κίνητρο όλων: δεν υπήρχε ακαδημαϊκός σχεδιασμός όσο θυμάμαι, σχετικά με το ποια μαθήματα και γιατί θα πρέπει να διδασκόμαστε και με ποιο σκοπό.

Θα αναφέρω ένα μικρό παράδειγμα τυχοδιωκτισμού που διέκρινε το Τμήμα μας ως θεματικό εκπρόσωπο της επιστήμης των Μαθηματικών στην ιδιαίτερη χώρα μας. Το μάθημα κορμού Στατιστικής που υποτίθεται ότι απευθυνόταν σε όλους τους φοιτητές ανεξαρτήτως "κατεύθυνσης" ή επιλογών, τελείωνε στη θεωρία των διαστημάτων εμπιστοσύνης. Δηλαδή, ένα εξάμηνο η διδακτική ύλη περιείχε μια θεωρητική παρουσίαση της εκτιμητικής στατιστικής υπό το πρίσμα του απειροστικού λογισμού. Θυμάμαι να "λύνουμε" παθητικά θεωρητικές ασκήσεις (χωρίς αριθμούς) με την κατανομή F ή με τον βέλτιστο εκτιμητή θ σε παραμετρικό χώρο Θ χωρίς να κατανοούμε τι κάνουμε ή γιατί κάνουμε αυτή την ύλη. Όταν κάποτε είχα κοιτάξει την ύλη του ΑΣΕΠ τυχαία και είδα ότι για τους διαγωνισμούς των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης ΠΕ03 Μαθηματικών στην ύλη υπήρχε στατιστική περί ελέγχων υποθέσεων μέχρι και την λογιστική παλινδρόμηση ρώτησα τον καθηγητή για ποιο λόγο δεν κάνουν και αυτή την ενότητα(!) υποχρεωτικά σε κάποιο μάθημα κορμού και ο ίδιος μου απάντησε: φυσικά και τα κάνουμε, υπάρχουν δυο μαθήματα για όσους επιλέγουν την κατεύθυνση της Στατιστικής! Είναι από τις περιπτώσεις που προσπαθείς να κατανοήσεις τον δείκτη ηλιθιότητας ενός Έλληνα δημοσίου υπαλλήλου. Μετά από αυτό, έπαψα να ασχολούμαι με οτιδήποτε έχει σχέση με το δημόσιο Πανεπιστήμιο και κοίταξα αποκλειστικά αν υπάρχει τρόπος να βιοποριστώ.
 

EmperorPalpatine

Νεοφερμένος

Ο EmperorPalpatine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Ενδεικτικά, λογικά τα έχετε ζήσει όλοι:
- καθηγητές που δεν γνωρίζουν σε ποια κατηγορία ανήκει το μάθημα τους
- μαθήματα των οποίων η ύλη αλλάζει κάθε χρόνο (καταλαβαίνω ότι είναι απαραίτητο σε κάποια τμήματα) αλλά δεν είναι λογικά να αλλάζει η ύλη ενός επιστημονικού πεδίου με βάση τον διδάσκοντα
- καθηγητές που δίνουν τα γραπτά σε υποψήφιους διδάκτορες για να βαθμολογηθούν, χωρίς ποιοτικά κριτήρια
και δεν δέχονται να τα δεις κιόλας
- δεν σχολιάζω καν το γεγονός ότι κάποιοι δεν πατάνε (θεωρητικά θα έπρεπε να επαναλαμβάνεται)
- καθηγητές που εύχονται καλό Σεπτέμβρη πριν μπεις στην εξέταση και δεν βάζουν καν βιβλία
- γενικές ασυννενοήσιες, προβληματικές ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ που δεν ξέρουν που τους πάνε τα 4
- καθηγητές που ανεβάζουν βαθμούς ΜΗΝΕΣ μετά και θυμούνται τον κανονισμό σπουδών αλά καρτ
- στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν σχολιάζω καν ΥΠΟΔΟΜΕΣ

Ποια ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.... Θέλει πάρα πολύ δουλειά για να φτάσουμε στα βασικά....
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,009 μηνύματα.
Όχι.
Σε τέτοια ποσοστά επιτυχίας, ο πρώτος που ευθύνεται είναι ο καθηγητής.
Ελπίζω να συσταθεί στην Ελλάδα η επιτροπή που θα ελέγχει τους καθηγητές με τέτοια ποσοστά επιτυχίας.
Εχεις δικιο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Με 22,8% θα είχε συσταθεί ήδη επιτροπή για το λόγο αποτυχίας σε ένα πανεπιστήμιο που σέβεται τον εαυτό του.
Πότε ήταν η τελευταία φορά που ένας καθηγητής έλαβε υπόψιν του την αξιολόγηση των φοιτητών ;
Με 22,8% Λανσελοτ σε μαθηματα κορμου 4ου - 5ου ετους στη σχολη μου θα λεγαμε μια χαρα ξηγηθηκε ο καθηγητης κριμα που δεν περασαμε, ηταν ευκαιρια.Τωρα για τις επιτροπες που λες δυτσυχως αποτελουν σεναριο επιστημονικης φαντασιας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,890 μηνύματα.
Πώς νιώθεις τώρα που το τμήμα έχει 19 μόνο και ψάχνονται; Καταργήθηκαν και οι κατευθύνσεις :)

Είναι η φυσική εξέλιξη ενός κλειστού δυναμικού συστήματος. :) Πολλοί φοιτητές εύχονταν να έκλεινε το Τμήμα από τότε που ιδρύθηκε καθώς και η εξωτερική αξιολόγηση του 2013 (για πρώτη φορά) που υποβαθμίστηκε από μερίδα καθηγητών ως αξιολογητικός δείκτης δείχνει την παθογένεια του καθηγητικού κατεστημένου με συνεργασία κάποιων διδακτόρων και μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος που παίζουν το ρόλο του μεσάζοντα με ανταλλάγματα από τους καθηγητές.

Το αστείο με την υπόθεση αυτή είναι ότι κάποιοι έξω από το χορό, ενδεχόμενα αναφέρονται σε αρίστους φοιτητές που αποφοίτησαν από το Τμήμα αυτό και κατά τη διάρκεια των σπουδών τους έπαιρναν μέρος σε ολυμπιάδες, ή έβγαζαν άριστα κάθε χρόνο ή συνεχίζουν να έχουν λαμπρή καριέρα στο εξωτερικό κυρίως. Βέβαια όσοι λένε κάτι τέτοιο ξεχνάνε ένα πράγμα, ότι οι συγκεκριμένοι φοιτητές δεν μπήκαν στο Μαθηματικό για να μάθουν Μαθηματικά. Οι καλοί φοιτητές τα Μαθηματικά τα ήξεραν από πριν γι' αυτό και έδιναν μεγαλύτερη βάση στις ολυμπιάδες και σε διακρίσεις συνδυάζοντας και τη δυνατότητα λήψης πτυχίου στην ίδια θεματική ενότητα της ενασχόλησης τους.

Για να πω τα πράγματα ονομαστικά, τι είδους Ολοκληρωτικό Λογισμό να μάθει κάποιος με τον Σάμαρη στο πρώτο εξάμηνο όταν ο ίδιος δεν έγραφε στον πίνακα και το 99% του εξαμήνου βγήκε με ειρωνεία σε φοιτητές ότι κακώς πέρασαν στο Μαθηματικό, έκανε σχετική προπαγάνδα εναντίον της κυβέρνησης και του συστήματος κτλ και προς την τελευταία βδομάδα, θυμάμαι ότι μας μοίρασε ύλη και ξαφνικά έπρεπε να διαβάσουμε όλο το σύγγραμμα του Spivak ενώ ποτέ δεν το είχε αναφέρει στο εξάμηνο. Για να διασκεδάσει εντυπώσεις θυμάμαι ότι ξεφύλλιζε καθιστός στην έδρα της αίθουσας, μια προς μια τις σελίδες και στο τέλος μαζεύτηκαν κάπου 500 σελίδες ύλη...αδίδαχτη. Συνεπώς, ένας αριστούχος φοιτητής στα Μαθηματικά δεν περίμενε τον συγκεκριμένο καθηγητή να του μάθει το αντικείμενο. Φροντιστήριο με ασκήσεις δεν υπήρχε καθώς και τη δεύτερη ώρα την έκανε ο ίδιος και μπορεί με ένα παράδειγμα, που απλά το σχολίαζε (για παράδειγμα στις ακολουθίες αριθμών) να τρώγαμε 10 μαθήματα!

Το πρόβλημα υπάρχει από το 1964 και μετά, καθώς το Τμήμα ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές να γίνει ένα πρότυπο Τμήμα καθώς τα Τμήματα Μαθηματικών του Καποδιστριακού και ΑΠΘ είχαν το παλαιοκαθηγητικό μοντέλο προ Γερμανικής κατοχής.

Άστα αγαπητή. Μια ιστορία γεμάτη αηδία..

Ενδεικτικά, λογικά τα έχετε ζήσει όλοι:
- καθηγητές που δεν γνωρίζουν σε ποια κατηγορία ανήκει το μάθημα τους

Εμάς οι καθηγητές στην πλειοψηφία τους δεν γνώριζαν την ύπαρξη του οδηγού σπουδών ή είχαν τον οδηγό σπουδών πριν πολλές δεκαετίες, που τον πήραν σε καμία κοπή βασιλόπιτας. :D Συνεπώς η προτεινόμενη ύλη για κάθε νέο εξάμηνο ήταν χωρίς καμία συζήτηση στη ΓΣ του Τμήματος. Στις ΓΣ από όσο ξέρω συζητούσαν θέματα που δεν είχαν καμία σχέση με το Τμήμα και τους φοιτητές και συνήθως ακολουθούσαν τις κομματικές πολιτικές για το τυπικό της ιστορίας δηλώνοντας απλά παρών ή κάνοντας κοπάνα δια αντιπροσωπείας που ρουφιάνευε τον άλλο καθηγητή κτλ. Όταν εμείς οι αθώες περιστερές, οι φοιτητές είχαμε ρωτήσει μια φορά το μέλος ΔΕΠ για την ύλη στη Θεωρία Πιθανοτήτων Ι φέρνοντας τον οδηγό σπουδών στο αμφιθέατρο, το μέλος ΔΕΠ ήρθε σε αμηχανία καθώς όπως είπε δεν είχε ενημερωθεί ούτε από τη γραμματεία καθώς ποτέ δεν του ζητήθηκε να υποβάλλει την ύλη του μαθήματος, όταν η επιτροπή προπτυχιακών σπουδών (λες και ήταν καμία επιτροπή του Λευκού Οίκου...μας μάρανε η σοβαροφάνεια) έκανε σύνταξη του νέου οδηγού σπουδών για το επόμενο ακαδημαϊκό έτος! Λογική η αμηχανία του αφού σε όλες τις ΓΣ των καθηγητών επικρατεί κλίμα δημοσίου, πολιτικής καφενείου και αδιαφορίας για το Τμήμα.

Στην Ελλάδα, το υπουργείο σπρώχνει φοιτητές στα Πανεπιστήμια (για να μη γκρινιάζουν οι γονείς επειδή πλήρωσαν φροντιστήρια) και το Πανεπιστήμιο αδιαφορεί γιατί απλά, αυτοί που έχουν διορισθεί υπό κανονικές συνθήκες σοβαρού Πανεπιστημίου θα έπρεπε να είναι άνεργοι. Το θέμα είναι τελείως ...άλυτο. Θέλει πολιτικές άμεσης ποινικής διαδικασίας που ενδεχόμενα θα επισύρουν την κατακραυγή των ΜΜΕ που νοιάζονται για το καλό μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Είναι η φυσική εξέλιξη ενός κλειστού δυναμικού συστήματος. :) Πολλοί φοιτητές εύχονταν να έκλεινε το Τμήμα από τότε που ιδρύθηκε καθώς και η εξωτερική αξιολόγηση του 2013 (για πρώτη φορά) που υποβαθμίστηκε από μερίδα καθηγητών ως αξιολογητικός δείκτης δείχνει την παθογένεια του καθηγητικού κατεστημένου με συνεργασία κάποιων διδακτόρων και μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος που παίζουν το ρόλο του μεσάζοντα με ανταλλάγματα από τους καθηγητές.

Το αστείο με την υπόθεση αυτή είναι ότι κάποιοι έξω από το χορό, ενδεχόμενα αναφέρονται σε αρίστους φοιτητές που αποφοίτησαν από το Τμήμα αυτό και κατά τη διάρκεια των σπουδών τους έπαιρναν μέρος σε ολυμπιάδες, ή έβγαζαν άριστα κάθε χρόνο ή συνεχίζουν να έχουν λαμπρή καριέρα στο εξωτερικό κυρίως. Βέβαια όσοι λένε κάτι τέτοιο ξεχνάνε ένα πράγμα, ότι οι συγκεκριμένοι φοιτητές δεν μπήκαν στο Μαθηματικό για να μάθουν Μαθηματικά. Οι καλοί φοιτητές τα Μαθηματικά τα ήξεραν από πριν γι' αυτό και έδιναν μεγαλύτερη βάση στις ολυμπιάδες και σε διακρίσεις συνδυάζοντας και τη δυνατότητα λήψης πτυχίου στην ίδια θεματική ενότητα της ενασχόλησης τους.

Για να πω τα πράγματα ονομαστικά, τι είδους Ολοκληρωτικό Λογισμό να μάθει κάποιος με τον Σάμαρη στο πρώτο εξάμηνο όταν ο ίδιος δεν έγραφε στον πίνακα και το 99% του εξαμήνου βγήκε με ειρωνεία σε φοιτητές ότι κακώς πέρασαν στο Μαθηματικό, έκανε σχετική προπαγάνδα εναντίον της κυβέρνησης και του συστήματος κτλ και προς την τελευταία βδομάδα, θυμάμαι ότι μας μοίρασε ύλη και ξαφνικά έπρεπε να διαβάσουμε όλο το σύγγραμμα του Spivak ενώ ποτέ δεν το είχε αναφέρει στο εξάμηνο. Για να διασκεδάσει εντυπώσεις θυμάμαι ότι ξεφύλλιζε καθιστός στην έδρα της αίθουσας, μια προς μια τις σελίδες και στο τέλος μαζεύτηκαν κάπου 500 σελίδες ύλη...αδίδαχτη. Συνεπώς, ένας αριστούχος φοιτητής στα Μαθηματικά δεν περίμενε τον συγκεκριμένο καθηγητή να του μάθει το αντικείμενο. Φροντιστήριο με ασκήσεις δεν υπήρχε καθώς και τη δεύτερη ώρα την έκανε ο ίδιος και μπορεί με ένα παράδειγμα, που απλά το σχολίαζε (για παράδειγμα στις ακολουθίες αριθμών) να τρώγαμε 10 μαθήματα!

Το πρόβλημα υπάρχει από το 1964 και μετά, καθώς το Τμήμα ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές να γίνει ένα πρότυπο Τμήμα καθώς τα Τμήματα Μαθηματικών του Καποδιστριακού και ΑΠΘ είχαν το παλαιοκαθηγητικό μοντέλο προ Γερμανικής κατοχής.

Άστα αγαπητή. Μια ιστορία γεμάτη αηδία..



Εμάς οι καθηγητές στην πλειοψηφία τους δεν γνώριζαν την ύπαρξη του οδηγού σπουδών ή είχαν τον οδηγό σπουδών πριν πολλές δεκαετίες, που τον πήραν σε καμία κοπή βασιλόπιτας. :D Συνεπώς η προτεινόμενη ύλη για κάθε νέο εξάμηνο ήταν χωρίς καμία συζήτηση στη ΓΣ του Τμήματος. Στις ΓΣ από όσο ξέρω συζητούσαν θέματα που δεν είχαν καμία σχέση με το Τμήμα και τους φοιτητές και συνήθως ακολουθούσαν τις κομματικές πολιτικές για το τυπικό της ιστορίας δηλώνοντας απλά παρών ή κάνοντας κοπάνα δια αντιπροσωπείας που ρουφιάνευε τον άλλο καθηγητή κτλ. Όταν εμείς οι αθώες περιστερές, οι φοιτητές είχαμε ρωτήσει μια φορά το μέλος ΔΕΠ για την ύλη στη Θεωρία Πιθανοτήτων Ι φέρνοντας τον οδηγό σπουδών στο αμφιθέατρο, το μέλος ΔΕΠ ήρθε σε αμηχανία καθώς όπως είπε δεν είχε ενημερωθεί ούτε από τη γραμματεία καθώς ποτέ δεν του ζητήθηκε να υποβάλλει την ύλη του μαθήματος, όταν η επιτροπή σπουδών έκανε σύνταξη του νέου οδηγού σπουδών για το επόμενο ακαδημαϊκό έτος! Λογική η αμηχανία του αφού σε όλες τις ΓΣ των καθηγητών επικρατεί κλίμα δημοσίου, πολιτικής καφενείου και αδιαφορίας για το Τμήμα.

Στην Ελλάδα, το υπουργείο σπρώχνει φοιτητές στα Πανεπιστήμια (για να μη γκρινιάζουν οι γονείς επειδή πλήρωσαν φροντιστήρια) και το Πανεπιστήμιο αδιαφορεί γιατί απλά, αυτοί που έχουν διορισθεί υπό κανονικές συνθήκες σοβαρού Πανεπιστημίου θα έπρεπε να είναι άνεργοι. Το θέμα είναι τελείως ...άλυτο. Θέλει πολιτικές άμεσης ποινικής διαδικασίας που ενδεχόμενα θα επισύρουν την κατακραυγή των ΜΜΕ που νοιάζονται για το καλό μου.
Ρε συ τόσο μπουρδέλο το μαθηματικό Πάτρας;🥺
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,890 μηνύματα.
Ρε συ τόσο μπουρδέλο το μαθηματικό Πάτρας;🥺

Νομίζω έχουν βάψει μόνο το πλαίσιο τοίχου γύρω από την ταμπέλα. Πρέπει όλα να δείχνουν όμορφα, νοικοκυρεμένα και τέλεια απέξω. :D Δεν ήταν μπουρδέλο, απλά εμείς κάναμε το λάθος να σπουδάσουμε Μαθηματικά. Το Τμήμα απευθύνεται σε ήδη γνώστες των σπουδών πριν εισαχθούν. Κάνει οικονομία σκέψης και χώρου. ;) Όλα είναι μαθηματική λογική.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
με τον Σάμαρη
Για αυτόν τα έχω ακούσει λίγο , από τον δικό μου μαθηματικό που μπορεί να μπήκατε και την ίδια χρονιά στο τμήμα.


Γενικά πλέον επικρατεί μία θλίψη , ρωτάω φίλους και γνωστούς πώς τα πάνε ,δηλώνουν ακραία απογοητευμένοι απο την κατάσταση «άντε να ζοριστούμε να φύγουμε απο το τμήμα διότι δεν πάει άλλο» .Άλλα διδάσκονται , άλλα τους λένε να διαβασουν , άλλα μπαίνουν στο τέλος. Δεν υπάρχει οργάνωση και οι μισοί δεν ξέρουν πού πάνε τα 4 μιας και δεν υπάρχει σωστή καθοδήγηση. Εγώ όσο ήμουν εκεί , μού έκανε εντύπωση που οι καθηγητές μόνο έλεγαν έλεγαν έλεγαν και διάβαζαν ξερά απο τις διαφάνειες. Δεν ήταν ενεργό το αμφιθέατρο , ένιωθε πολυ forced η διδασκαλία, εμείς απλά οι δέκτες και ο καθηγητής που βαριέται και απλά διδάσκει, διότι δεν έχει να κάνει κάτι άλλο. Μην μιλήσω για άλλους που έκαναν μάθημα 10-20 λεπτά (αφού έρχονταν καθυστερημένοι στην αίθουσα) και μετά μας άφηναν να αλωνίζουμε επειδή «παιδιά , ένα διάλλειμα τώρα» . Εργαστήρια μηδέν , φροντιστήρια πρακτικά ήταν μία έξτρα ώρα για να συνεχιστεί η παράδοση της θεωρίας και να βγεί η ύλη πιο γρήγορα. Μόνο στην Εισαγωγή στην Άλγεβρα και Θεωρία Συνόλων κάναμε φροντιστήριο (!)(να είναι καλά η κυρία Πετροπούλου , πολύ γλυκιά γυναίκα)

Κάθε μέρα σε ομάδες στο φβ διαβάζω ποστ παιδιών που θέλουν να τα παρατήσουν , που δεν αντέχουν άλλο να βλέπουν έτσι το τμήμα με ελάχιστο προσωπικό και καθηγητικές αυθαιρεσίες , που παίρνουν αγωγές για το mental illness που τους έχει προκαλέσει όλη αυτή η λούπα προσπάθεια-αποτυχία. Είναι θλιβερό αυτό που συμβαίνει και είναι άκρως ουτοπικό το προσωπικό του τμήματος να θεωρεί οτι «είμαστε το καλύτερο τμήμα μαθηματικών στην χώρα» , όταν υπάρχουν ελλείψεις , μηδενική οργάνωση και μηδενική όρεξη για δουλειά. 2-3 αξίζουν εκεί μέσα και προσπαθούν και τους ευχαριστώ που με βοήθησαν όσο ήμουν εκεί και μου έδωσαν κίνητρο.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,164 μηνύματα.
Για αυτόν τα έχω ακούσει λίγο , από τον δικό μου μαθηματικό που μπορεί να μπήκατε και την ίδια χρονιά στο τμήμα.


Γενικά πλέον επικρατεί μία θλίψη , ρωτάω φίλους και γνωστούς πώς τα πάνε ,δηλώνουν ακραία απογοητευμένοι απο την κατάσταση «άντε να ζοριστούμε να φύγουμε απο το τμήμα διότι δεν πάει άλλο» .Άλλα διδάσκονται , άλλα τους λένε να διαβασουν , άλλα μπαίνουν στο τέλος. Δεν υπάρχει οργάνωση και οι μισοί δεν ξέρουν πού πάνε τα 4 μιας και δεν υπάρχει σωστή καθοδήγηση. Εγώ όσο ήμουν εκεί , μού έκανε εντύπωση που οι καθηγητές μόνο έλεγαν έλεγαν έλεγαν και διάβαζαν ξερά απο τις διαφάνειες. Δεν ήταν ενεργό το αμφιθέατρο , ένιωθε πολυ forced η διδασκαλία, εμείς απλά οι δέκτες και ο καθηγητής που βαριέται και απλά διδάσκει, διότι δεν έχει να κάνει κάτι άλλο. Μην μιλήσω για άλλους που έκαναν μάθημα 10-20 λεπτά (αφού έρχονταν καθυστερημένοι στην αίθουσα) και μετά μας άφηναν να αλωνίζουμε επειδή «παιδιά , ένα διάλλειμα τώρα» . Εργαστήρια μηδέν , φροντιστήρια πρακτικά ήταν μία έξτρα ώρα για να συνεχιστεί η παράδοση της θεωρίας και να βγεί η ύλη πιο γρήγορα. Μόνο στην Εισαγωγή στην Άλγεβρα και Θεωρία Συνόλων κάναμε φροντιστήριο (!)(να είναι καλά η κυρία Πετροπούλου , πολύ γλυκιά γυναίκα)

Κάθε μέρα σε ομάδες στο φβ διαβάζω ποστ παιδιών που θέλουν να τα παρατήσουν , που δεν αντέχουν άλλο να βλέπουν έτσι το τμήμα με ελάχιστο προσωπικό και καθηγητικές αυθαιρεσίες , που παίρνουν αγωγές για το mental illness που τους έχει προκαλέσει όλη αυτή η λούπα προσπάθεια-αποτυχία. Είναι θλιβερό αυτό που συμβαίνει και είναι άκρως ουτοπικό το προσωπικό του τμήματος να θεωρεί οτι «είμαστε το καλύτερο τμήμα μαθηματικών στην χώρα» , όταν υπάρχουν ελλείψεις , μηδενική οργάνωση και μηδενική όρεξη για δουλειά. 2-3 αξίζουν εκεί μέσα και προσπαθούν και τους ευχαριστώ που με βοήθησαν όσο ήμουν εκεί και μου έδωσαν κίνητρο.
Εαν μιλάς για τον τομέα των μαθηματικών έτσι είναι δυστυχώς. 4 χρόνια πεταμένα και πρέπει να λέμε και ευχαριστώ που την βγάλαμε.

Μακριά.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,164 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,890 μηνύματα.
Όσους ξέρω που έχουν κανονική δουλειά ως απόφοιτοι Μαθηματικού, με ένσημα και μια σταθερότητα, ζουν εδώ και 10 χρόνια στο εξωτερικό. Χρειάστηκαν να αλλάξουν επιστημονικό αντικείμενο ή να ξανασπουδάσουν κάτι άλλο που να τους δίνει την δυνατότητα να συνδέσουν σωστά τα μαθηματικά με εφαρμογές και όχι αυτό το κακόγουστο αστείο των προπτυχιακών σπουδών τους. Σε κάποιες περιπτώσεις όσοι είχαν κάνει μεταπτυχιακό στο Μαθηματικό, η ξένη χώρα δεν το αναγνώρισε ως μεταπτυχιακό τίτλο! Τα σχόλια δικά σας.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,164 μηνύματα.
Ποια ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.... Θέλει πάρα πολύ δουλειά για να φτάσουμε στα βασικά....
Καθόλου δουλειά δεν θέλει.

Μείωση μαθημάτων (ιδίως στα υποχρεωτικά) + "Μικρή" εξεταστική (α λά midterms) + Υποχρεωτική εργασία μέσα στο εξάμηνο έτσι ώστε τα τάλιρα να μαζεύονται χωρίς εξέταση. Στην τελική εξέταση να πηγαίνουν όσοι θέλουν να βελτιώσουν την απόδοσή τους.

Γενικά όταν ο κόσμος αντιληφθεί ότι οι εξετάσεις "λυκείου" στο πανεπιστήμιο ΔΕΝ βγάζουν πουθενά θα αναβαθμιστεί η τριτοβάθμια στην Ελλάδα χωρίς ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΦΥΛΛΟ.

Πάρε και μια μικρή ιστορία: σε όλη μου τη σχολή εργασία χρειάστηκε να κάνω σε ένα μάθημα το οποίο θεωρούνταν και το πιο δύσκολο του τμήματος. Ξέρεις πόσοι κάναμε εργασία; Σχεδόν όλοι. Θέλαμε να δουλέψουμε και να μάθουμε και όχι μόνο να αποστηθίσουμε βιβλίο. Ξέρεις πόσοι γράψαμε 10ρια; Όλοι μας. Παρόλο που το μάθημα καθαυτό ήταν πολύ δύσκολο (Θεωρία Galois σκέψου που διδάσκεται μεταπτυχιακό πλέον). Πρέπει να φύγουμε από τη νοοτροπία του "διαβάζω και δίνω". Θα είναι πάρα πολύ απλό, και ειλικρινά ΔΕΝ θα πειράξει ΟΥΤΕ θα ξεβολέψει κανένα.

Φαντάσου να ήσουν καθηγητής και αντί να διορθώνεις 1400 γραπτά το έτος (όπου τα 1340 ξέρω γω είναι από 0-3), να διορθώνεις 600 γραπτά (από 4-8) και 600 εργασίες και να σου μένουν και 400 ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ άτομα.

Και όλο αυτό υποθέτοντας καυτό μάθημα υποχρεωτικού υποβάθρου. Για επιλογής δεν το συζητάμε καν. Έπρεπε από καιρού να μην εξετάζονταν καν.
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,183 μηνύματα.
+ Υποχρεωτική εργασία
Δυστυχώς από ότι έχω καταλάβει ένα μεγάλο μέρος των καθηγητών, δεν έχει και ιδιαίτερη διάθεση να αναθέσει κάποια εργασία, για να καταλάβει τόσο ο φοιτητής τον πυρήνα του μαθήματος, όσο και να τον βοηθήσει βαθμολογικά, εάν ασχοληθεί με αυτή σοβαρά. Εδώ καλά καλά υπάρχουν πολλοί που δεν αναρτούν καν κάποιες υποτυπώδεις σημειώσεις στη σελίδα του μαθήματός τους.
 

George35

Νεοφερμένος

Ο George35 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Ενδεικτικά, λογικά τα έχετε ζήσει όλοι:
- καθηγητές που δεν γνωρίζουν σε ποια κατηγορία ανήκει το μάθημα τους
- μαθήματα των οποίων η ύλη αλλάζει κάθε χρόνο (καταλαβαίνω ότι είναι απαραίτητο σε κάποια τμήματα) αλλά δεν είναι λογικά να αλλάζει η ύλη ενός επιστημονικού πεδίου με βάση τον διδάσκοντα
- καθηγητές που δίνουν τα γραπτά σε υποψήφιους διδάκτορες για να βαθμολογηθούν, χωρίς ποιοτικά κριτήρια
και δεν δέχονται να τα δεις κιόλας
- δεν σχολιάζω καν το γεγονός ότι κάποιοι δεν πατάνε (θεωρητικά θα έπρεπε να επαναλαμβάνεται)
- καθηγητές που εύχονται καλό Σεπτέμβρη πριν μπεις στην εξέταση και δεν βάζουν καν βιβλία
- γενικές ασυννενοήσιες, προβληματικές ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ που δεν ξέρουν που τους πάνε τα 4
- καθηγητές που ανεβάζουν βαθμούς ΜΗΝΕΣ μετά και θυμούνται τον κανονισμό σπουδών αλά καρτ
- στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν σχολιάζω καν ΥΠΟΔΟΜΕΣ

Ποια ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.... Θέλει πάρα πολύ δουλειά για να φτάσουμε στα βασικά....
Αυτό που είχα ζήσει στην σχολή μου πριν χρόνια, ήταν καθηγητες με κακή συμπεριφορά προς τους φοιτητες, κυρίως ηλικίας 55-60 και άνω. Είχαμε καθηγητη ο οποίος είχε κάνει τρελές σπουδές, πήραμε και το βιβλίο του, μαθηματικός ήταν, αλλά είχε 0 μεταδοτικότητα στην αίθουσα και δεν καταλαβαιναμε γρι από το βιβλίο του το οποίο πρακτικά απευθυνόταν μόνο σε φοιτητές του μαθηματικου. Μάλιστα επειδή δεν είχε νόημα να πηγαίνουμε με βιβλίο στις παραδώσεις καθώς ήταν άχρηστο, μια φορά πήρε παρουσίες και όσοι δεν είχαν φέρει βιβλίο τους έβαλε απουσία. Τραγικά πράγματα, εννοείται οπότε έβρισκε ευκαιρία να μην κάνει μάθημα δεν έκανε. Στο μάθημα όλο τηλέφωνα με συνεργάτες από το κινητό, έβγαινε έξω και μας άφηνε στην αιθουσα. Αυτός ήταν και η μοναδική καραμπινάτη περιπτωση. Σε άλλο εργαστήριο καθηγητής είδε δώσει σημειώσεις μόνο στα Αγγλικά και μας έλεγε δεν έχω τίποτε στα ελληνικά από συγγράμματα, δεν μπορούσαμε να βγάλουμε άκρη αλλά τελικά βγάλαμε με δυσκολία και μάθαμε μόνοι μας κάποια τεχνική ορολογία.

Καλά για τις γραμματειες που είχαμε παλιά, ποιος θυμάται που όλα τα κάναμε χειρόγραφα, που έβγαζαν τις βαθμολογίες σε ένα ντοσιέ και στήναμε ουρά αγχωμένοι μέχρι να βρει ο καθένας τις βαθμολογίες του. Κάποιοι νευρίασαν επειδή κόπηκαν και έσκιζαν τα χαρτιά να μην μπορούμε να βρούμε τίποτα, γραμματειες να μας φωνάζουν λες και τους βρίζαμε και ότι επειδή πέρασε η 12:30 είναι κλειστές, μέχρι και καθηγητής είχε τσακωθεί μια φορά με την υπάλληλο, ενώ μια φορά που ήταν η πόρτα μισάνοιχτη άκουγα από μέσα που η υπάλληλος έβριζε τις καθαρίστριες επειδή μια μέρα δεν μπήκαν να καθαρίσουν από το δάπεδο τα αποτσιγαρα που πετούσε η ίδια κάτω επειδή καπνιζε, πόσο θα ήθελαν όλοι αυτοί να πάρουν πόδι και να ήταν άνεργοι μέχρι μη βιοπορισμου και πείνας. Ευτυχως με τα ηλεκτρονικά συστήματα και τις μεταθέσεις η εκδίωξη συμβασιούχων έχουν βελτιωθεί όλα αυτά σε σημαντικό βαθμό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,164 μηνύματα.
Δυστυχώς από ότι έχω καταλάβει ένα μεγάλο μέρος των καθηγητών, δεν έχει και ιδιαίτερη διάθεση να αναθέσει κάποια εργασία, για να καταλάβει τόσο ο φοιτητής τον πυρήνα του μαθήματος, όσο και να τον βοηθήσει βαθμολογικά, εάν ασχοληθεί με αυτή σοβαρά. Εδώ καλά καλά υπάρχουν πολλοί που δεν αναρτούν καν κάποιες υποτυπώδεις σημειώσεις στη σελίδα του μαθήματός τους.
Εμ το ίδιο πράγμα λέμε.

Και αυτό δείχνει τρομερή κοντοφθαλμία εκ μέρους των καθηγητών.
 

art_of_poetry

Νεοφερμένος

Ο art_of_poetry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Παιδιά, έχω τελειώσει ΑΕΑ. Νιώθω χαζός που έκατσα και είπα, έλα μωρέ βγάλε μία σχολή για να έχεις ένα πτυχίο. Με το νέο νόμο Κεραμεως, κλείσανε οι δύο από τις τέσσερις ΑΕΑ. Εδώ καλώς έγινε. Αλλά, πρακτικά κηρύχθηκαν άκυρα τα πτυχία μας και καλουμαστε σε μια νέα αναγκαστική εξομοίωση για την οποία θα χρειαστούμε κατατακτήριες για να την κάνουμε. Είχαμε μαθήματα που δεν είχαν καμία σχέση με αυτό που σπουδάζαμε ( Λογιστική, Διοίκηση Επιχειρήσεων κτλ ). Οι καθηγητές μας ήταν αποτυχημένα βύσματα των θεολογικών, οι οποίοι φυσικά πλέον δεν μας στηρίζουν στον αγώνα μας. Αλλά περιμένουν την μετάταξη τους για να αναβαθμιστούν μισθολογικά.
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Μείωση μαθημάτων (ιδίως στα υποχρεωτικά) + "Μικρή" εξεταστική (α λά midterms) + Υποχρεωτική εργασία μέσα στο εξάμηνο έτσι ώστε τα τάλιρα να μαζεύονται χωρίς εξέταση. Στην τελική εξέταση να πηγαίνουν όσοι θέλουν να βελτιώσουν την απόδοσή τους.
Απόλυτα σωστό. Σε όσα μαθήματα στη σχολή είχαμε εργασίες, τα πήγαμε σαφώς καλύτερα από εκείνα που έπρεπε σώνει και ντε να διαβάσουμε απέξω όλο το βιβλίο. Επιπλέον, θεωρώ πως οι πρόοδοι είναι μια καλή λύση. Δίνεις το μισό μάθημα στο μέσο του εξαμήνου και στο τέλος δίνεις το άλλο μισό χαλαρός, χωρίς να σκέφτεσαι ότι πρέπει να μάθεις απέξω όλη την ύλη και να τρελαθείς. Και οι δύο τακτικές ακούγονται φοβερές αλλά σε αυτή τη χώρα ακούνε αναβάθμιση παιδείας και βγάζουν φλύκταινες.

Έχουμε και την Κεραπέος η οποία συν όλων των άλλων θέλει να αφαιρέσει τη παιδαγωγική επάρκεια από τμήματα σα το χημικό,μαθηματικό,φυσικό κτλ. Και άντε πες οι χημικοί ή οι φυσικοί ίσως μπορούν να δραστηριοποιηθούν και κάπου αλλού πέρα από το να κάνουν μαθήματα. Οι μαθηματικοί, που στην Ελλάδα δυστυχώς θεωρούνται μαύρα πρόβατα, τα οποία βγαίνουν από μια γραμμή παραγωγής (το πανεπιστήμιο δηλαδή) και οδηγούνται προς μια κατεύθυνση, την εκπαίδευση (επειδή αλλού δουλειά γιοκ), τι θα κάνουν; Υπάρχουν κάποιες μικρές διεξόδοι εκτός της εκπαίδευσης και για τους μαθηματικούς, αλλά αυτό το σιγουράκι που είχαν, πλέον εξαφανίστηκε. Και άρα που οδεύουμε; Με όλες αυτές τις πολιτικές τους οδηγούν ολοένα και περισσότερο κόσμο στην ανεργία και στη πείνα. Μας δίνουν βέβαια κανένα market pass ( που με 20 ευρώ το μήνα, τι μπορείς να πάρεις; άντε κανένα κιλό φέτα και κανένα πιτόγυρο από το σουβλατζίδικο της γειτονιάς, μιλάμε για τρομερό ποσό) ή fuel pass μπας και το βουλώσουμε. Γινόμαστε ανειδίκευτοι. Σε λίγο καιρό, τα δημόσια πανεπιστήμια θα τα υποβαθμίσουν και αυτά (όχι ότι δεν είναι υποβαθμισμένα από μόνα τους) και θα ανεβάσουν την ισχύ των κολλεγιακών πτυχίων. Και όποιος δεν έχει λεφτά, τι θα κάνει; Αααα ναι, ας κόψει το λαιμό του... Αυτό πάει να πει ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση. Ελλάς το μεγαλείο σου. Αλλά καλά να πάθουμε με αυτά που ψηφίζουμε..
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 299 μηνύματα.
Το πρόβλημα υπάρχει από το 1964 και μετά, καθώς το Τμήμα ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές να γίνει ένα πρότυπο Τμήμα καθώς τα Τμήματα Μαθηματικών του Καποδιστριακού και ΑΠΘ είχαν το παλαιοκαθηγητικό μοντέλο προ Γερμανικής κατοχής.

Τα πανεπιστήμια Πατρών και Ιωαννίνων (το έχεις πει και εσύ ο ίδιος) ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές να γίνουν πρότυπα ως πανεπιστήμια, και να ξεπεράσουν την αρχαίζουσα νοοτροπία που επικρατούσε.

Αν με ρωτούσατε σε ποίο Ελληνικό πανεπιστήμιο θα ήθελα να σπουδάσω αν είχα την δυνατότητα να επιλέξω οποιοδήποτε τμήμα -ανεξάρτητα απο τον προσανατολισμό μου- και οποιοδήποτε πανεπιστήμιο η δεύτερη μου απάντηση μετά το ΕΚΠΑ θα ήταν το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Πραγματικά προκείται για γαμηστερό πανεπιστήμιο, έχει πρωτοποριακές σχολές (Ceid, Επιστήμης Υλικών) . Ακούω τον κολλητό μου που σπουδάζει στους Μηχανολόγους και ζηλεύω με την καλή έννοια. Αν σκεφτείς οτι έχει φέρει καινοτομίες όπως

  • Πρώτο Πανεπιστήμιο που στην Πολυτεχνική Σχολή διαχώρησε τους Ηλεκτρολόγους απο τους Μηχανολόγους Μηχανικούς
  • Που (νομίζω) προσπάθησε να αυτονομήσει ακαδημαικά στην Ελλάδα την Βιολογία
  • Που επειχήρισε να βάλει στον ακαδημαικό χάρτη της Ελλάδος την Πληροφορική (Αρχικά με την έδρα "Προγραμματισμού Υπολογιστών" τους Ηλεκτρολόγους στα 70s και αργότερα με την ίδρυση του Ceid)
Έχει γαμήστερο Πολυτεχνείο, γαμηστερή Σχολή Θετικών Επιστημών, τι άλλο να πώ.

Δυστηχώς κατέληξε να γίνει ενα mainstream Πανεπιστήμιο με ένα ακόμα τμήμα Φιλολογίας, και τα προβλήματα που κάθε Ελληνικό πανεπιστήμιο έχει. Το αποκορύφωμα ήταν όταν το 2019 το καινοτόμο τμήμα "Διαχείρησης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογίων' Άλλάξε αντικείμενο και έγινε ένα κοινό τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας (Για πάμε λίγο παρελθοντολαγνεία).

Είναι κρίμα για ένα τόσο καλό Πανεπιστήμιο που μεταξύ άλλων έχει αποφοιτήσει απο εκεί ολόκληρος Αρετάκης.

Επιπλέον, θεωρώ πως οι πρόοδοι είναι μια καλή λύση.
Άχ μην μιλάς για πρόοδο, γιατί θα γραψουμέ μετά το Πάσχα και θα έχει και υλικό στα Αγγλικά :laugh:.

Έχουμε και την Κεραπέος η οποία συν όλων των άλλων θέλει να αφαιρέσει τη παιδαγωγική επάρκεια από τμήματα σα το χημικό,μαθηματικό,φυσικό κτλ. Και άντε πες οι χημικοί ή οι φυσικοί ίσως μπορούν να δραστηριοποιηθούν και κάπου αλλού
Δεν σπουδάζω θετικές επιστήμες αλλά τα Παιδαγωγικά μαθήματα είναι αναγκαίο κακό για αυτόν που σπουδάζει στην Ελλάδα.
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Δεν σπουδάζω θετικές επιστήμες αλλά τα Παιδαγωγικά μαθήματα είναι αναγκαίο κακό για αυτόν που σπουδάζει στην Ελλάδα.
Μα ήδη διδασκόμαστε υποχρεωτικά 4-5 παιδαγωγικά μαθήματα, για να πάρουμε παιδαγωγική επάρκεια. Δεν την παίρνουμε έτσι. Αυτή θέλουν να το καταργήσουν και αυτό από το 23 και μετά.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top