Γενικό -  Φροντιστήριο στο Λύκειο;

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
συμφωνα με τη θεοδωρα εξαλλου στο φροντιστηριο πασ για να κανεισ τα πιο δυσκολα θεματα εγω τουλαχιστον για αυτο πηγα το σχολειο για μεα δεν λεει τιποτα ειδια οι ασκησεισ του βιβλιου της αλγεβρασ που μπορει να τις κανει ενα πενταχρονο αυτα δεν ειναι μαθηματικα εξαλλου στη θετικη/τεχνολογικη κατευθυνση θα αρχισουν τα δυσκολα και θα τα βρεις σκουρα και τοτε θα αρχισεις να καλυπτεις κενα αυτη ειναι η γνωμη μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Δεν βλέπω το λόγο να πηγαίνει κάποιος φροντιστήριο από την Α λυκείου και να ξοδεύει άσκοπα χρήμα, χρόνο και ενέργεια. Πολύ καλύτερα θα τα καταφέρει να συμπληρώσει το σχολείο μόνος του με 1-2 βοηθήματα.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catherine1994

Πολύ δραστήριο μέλος

Η catherine1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,211 μηνύματα.
Εγώ θα σου πρότεινα να κάνεις έκθεση. Προσωπικά το μετάνιωσα που δεν άρχισα νωρίτερα αφού το σχολείο δε μου έμαθε και πολλά για αυτό το μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3v@Ki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η V for Vlammenh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
εγώ προσωπικά πηγαίνω φροντηστήριο σε αρκετά μαθήματα (εκθεση, αρχαία, άλγεβρα.φυσική και χημεία)...γράφτηκα πριν αρχίσει η σχολική χρονιά γιατί θεώρησα ότι αν περιμένω πρώτα να γράψω χάλια σε κάποιο μάθημα η να συνειδητοποιήσω ότι ανοίγω το βιβλίο και βλέπω...γιαπωνέζικα..και μετά να γραφτώ σε φροντηστήριο το ΄χασαμε το κορμί πατριώτη...γιατί εμ θα έχεις τα κενα...εμ θα είναι και το τμήμα του φροντηστηρίου πιο μπροστά...! Αυτό που συνειδητοποίησα με 10 ώρες φροντ την εβδομάδα (2 για κάθε μάθημα) είναι ότι πάλι καλά που πήγα γιατί η κατάσταση στα σχολεία (στο δικό μου στη συγκεκριμένη περίπτωση) είναι τραγελαφικη....στην άλγεβρα μετα βίας βγάλαμε τη μισή ύλη με ελάχιστες ασκήσεις και την τελευταία βδομάδα πριν το πάσχα κάναμε μονομιάς ένα ολόκληρο κεφάλαιο για να καταλήξουμε να έχουμε αφήσει εκτος τις συναρτήσεις και τα συστήματα....στη φυσική ο καθηγητής μας είναι χαλιαααα...είχε πει μάλιστα ότι εγώ είμαι πιο έξυπνη από αυτον (ελεοςςςς)....στη χημεία χάσαμε απίστευτα πολλά μαθήματα οπότε τρέξαμε κατοστάρι για να βγάλουμε την υλη και τελικά αφιερώσαμε μόλις 4 ώρες στο κεφάλαιο της στοιχειομετρίας με αποτέλεσμα τα παιδια να ναρωτιούνται τι είναι το μολ!!! στην έκθεση ο καθηγητής που έχουμε είναι τελειώς χωριάτης,έχει ξεχάσει να πεθάνει(υπολογίζει ακόμα τα ευρώ σε δραχμές για να καταλάβει την αξία!!)και έχει και εμπάθεια με τους καλούς μαθητές γιατί συνειδητοποιει ότι είναι μαλλον καλύτεροί του με αποτέλεσμα να τσακωνόμαστε σε κάθε μάθημα (πραγματικα καβγαδίζουμε!!) και να νομίζει ότι δίνοντας μας 5 φωτοτυπίες χωρίς να έχουμε συζητήσει το θέμα είναι όλοι σε θέση να γράψουν έκθεση (χελόοοοου...υπάρχουν παιδια που δυσκολεύονται)...στο φροντηστήριο αντιθέτως γίνεται πιο οργανωμένη δουλειά...η ύλη βγαίνει κανονικα τα πάντα λέγονται πιο αναλυτικά και επιπλέον σου δίνει πολλές ευκαιρίες για επανάλληψη (εμείς γράφουμε κυριακή παρα κυριακή σε όλη την ύλη απο την αρχή μέχρι εκέι που έχουμε φτάσει)...α..και δεν είναι και τόσο ακριβο...περίπου 1.400 δίνουμε όταν πέρυσι στα αγγλικά δίναμε κοντά 2.000...
Υ.Γ. σόρι για την πολυλογια...λυπάμαι αλλά με χαρακτηρίζει :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
πηγαινω -μαθηματικα
-φυσικη
-χημεια για το σχολειο...πηγαινα μεχρι τον Γεναρη αγγλικα για το ECPE..το πηρα και σταματησα...:D:D:D:D:Dοποτε...............χαλαραααααα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toi_toi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο toi_toi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,051 μηνύματα.
στο φροντηστήριο αντιθέτως γίνεται πιο οργανωμένη δουλειά...η ύλη βγαίνει κανονικα τα πάντα λέγονται πιο αναλυτικά και επιπλέον σου δίνει πολλές ευκαιρίες για επανάλληψη (εμείς γράφουμε κυριακή παρα κυριακή σε όλη την ύλη απο την αρχή μέχρι εκέι που έχουμε φτάσει)...α..και δεν είναι και τόσο ακριβο...περίπου 1.400 δίνουμε όταν πέρυσι στα αγγλικά δίναμε κοντά 2.000...
Υ.Γ. σόρι για την πολυλογια...λυπάμαι αλλά με χαρακτηρίζει :redface:

μηπως ξεχνας οτι στο σχολειο ειστε 30 ατομα ενω στο φροντηστηριο θα στε το πολυ 8?
το ποστ σου ηταν να σαν βλεπω εκεινους τους συμμαθητές μου που στην δευτερα λυκειου τρεχαν σαν τα ζωα στα φροντηστηρια....γιατι? για να ρθουν μετα στην ταξη κ να τα ξερουν.... για να κανουμε ασκησεις που οι υπολοιποι που δν καναν μαθηματα θα επρεπε να τις κοιταμε σαν μα...ς!...και μετα απο ολα αυτα ερχοντουσαν και λεγαν για τα σκατα του συστηματος! λυπαμε αλλα οταν μιλαμε λεμε για τα χαλια του συστηματος να χουμε και λιγο αισθηση της πραγματικοτητας....οταν πας εσυ και ολοι οι υπολοιποι γνωριζοντας τα απο το φροντηστηριο τι περιμενεις? να ενδιαφερθει ο καθηγητακος που ερχετε για να παρει το 1000ρικο? αμα δεν βλεπει ενδιαφερον λογικο να μην ενδιαφερεται και αυτος! και οταν ερχετε ενας καλος καθηγητης που ενδιαφερεται πραγματικα βλεπεις να πεφτει συγκριση με τους καθηγητηες τους φροντηστηριου....
νομιζω πως τα φροντηστηρια εχουν κανει κανονικοτατη πλυση εγκεφαλου σε μερικους! ξεκολλήστε! :worry:
και για να μην ειμαι τελείως :offtopic:! θεωρω άχρηστο το φροντιστήριο στην πρωτη λυκειου.... αν στρώσετε το κώλο σας κατω και διαβάσετε μια χαρα θα τα βγάλετε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
οταν θα προνοησει το υπουργειο και θα διορισει καθηγητες που θα γουσταρουν αυτο που διαδασκουν,θα το διδασκουν ετσι ωστε να προλαβαινουν να βγαλουν την υλη και να γινεται μαθημα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.οχι μοναχα για τα σαίνια ή τα γλυκα μου γλυφτρονια τοτε ΙΣΩΣ και να σταματησουν τα περισσοτερα παιδια να πηγαινουν φροντιστηριο στην α και β λυκειου...και εφοσον η σχολικη κοινοτητα βλεπει οτι ΑΠΕΙΡΑ παιδια πανε φροντιστηριο γιατι δεν προωθει την ενισχυτικη διαδασκαλια???προφανως το συστημα δεν θελει μορφωμενους πολιτες μιας και αυτο οδηγει σε ανοιχτα μυαλα,νεες αντιληψεις,κατανοηση των δικαιωματων και τελος προσπαθεια για αλλαγη..και προφανως κανεις τους δεν θελει κατι τετοιο................
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toi_toi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο toi_toi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,051 μηνύματα.
οταν θα προνοησει το υπουργειο και θα διορισει καθηγητες που θα γουσταρουν αυτο που διαδασκουν,θα το διδασκουν ετσι ωστε να προλαβαινουν να βγαλουν την υλη και να γινεται μαθημα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.οχι μοναχα για τα σαίνια ή τα γλυκα μου γλυφτρονια τοτε ΙΣΩΣ και να σταματησουν τα περισσοτερα παιδια να πηγαινουν φροντιστηριο στην α και β λυκειου...και εφοσον η σχολικη κοινοτητα βλεπει οτι ΑΠΕΙΡΑ παιδια πανε φροντιστηριο γιατι δεν προωθει την ενισχυτικη διαδασκαλια???προφανως το συστημα δεν θελει μορφωμενους πολιτες μιας και αυτο οδηγει σε ανοιχτα μυαλα,νεες αντιληψεις,κατανοηση των δικαιωματων και τελος προσπαθεια για αλλαγη..και προφανως κανεις τους δεν θελει κατι τετοιο................

πφφ ειτε μας αρεσει ειτε οχι καθηγητες με ορεξη υπαρχουν! μαθητες υπαρχουν? μαθητες που θα παψουν να κανουν Θεους τους καθηγητες των φροντιστηρίων υπαρχουν? μαθητες που δεν θα συμμετεχουν στο μαθημα μονο κ μονο για εναν βαθμο υπαρχουν? οχι! μην εχετε απαιτησεις τοτε! βολευτείτε με τα σ...α! :worry: εχουμε οτι μας αξιζει και οτι θελουμε! δεν ειδα κανεναν συμμαθητη μ απο αυτους που τρεχαν στα φροντηστηρια να απαιτει και να γουσταρει το μαθημα παραμονο να κατηγορουν το συστημα για τα χαλια του! ε! καλα να παθουμε! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
κατσε βρε toi-toi..τι κοιταμε τωρα?την μειοψηφια ή τους περισσοτερους μαθητες???λιγοι θελουν να μαθουν....να αποκτησουν γνωση για ενα μαθημα ..ολοι οι υπολοιποι θελουν να βγουν εξω και να παιξουν μπαλα....και ειναι λογικο....η επιθυμια για γνωση ερχεται με την ωριμοτητα...και δεν ειναι σε θεση ενας παιδι στην εφηβεια να το καταλαβει αυτο πιστευω...και το υπουργειο τι κανει??προωθει γεροντοκορες καθηγητριες και ξενερωτους καθηγητες μονο και μονο επειδη εχουν περισσοτερα μορια και χρονια προυπηρεσιας....αυτο ειναι το λαθος...δεν δινει ενα ερεθισμα στους μαθητες...θα σου δωσω ενα παραδειγμα απ την ταξη μου...εχουμε μια χ καθηγητρια γυρω στα 60 που κανει φιλολογικα....αυτη η γυναικα απ την αρχη της χρονιας ενα χαμογελο δεν εχει σκασει,ενα αστειακι δεν εχει πει...θα μου πεις αυτη ειναι η δουλεια της ??θα σου πω οχι...αλλα χτιζει ετσι ενα μεγαλο τοιχος αναμεσα σε αυτην και τους μαθητες ...εε σε αυτο το μαθημα οι περισσοτεροι κανουν κοπανες...οχι επειδη δεν τους αρεσει το μαθημα ,επειδη δεν γουσταρουν τη καθηγητρια...απ την αλλη εχουμε εναν μαθηματικο ..πανω απο 35 δεν ειναι ..και εκει γινεται το ελα να δεις και το κατσε να ακουσεις...καλυτερο μαθημα δεν εχουμε διδαχθει...και δεν ειναι οτι ξερει τελεια το αντικειμενο του...ειναι η αμεσοτητα που εχει...εκει κρινονται για μενα ολα...τα υπολοιπο???...επονται......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,899 μηνύματα.
Αδαμαντία για ποιους καθηγητές με όρεξη λες; :P Ξεχνάς ότι η πλειοψηφία εξ' αυτών ήταν ξύστες μαθητές-φοιτητές; Και αυτοί με την σειρά τους, δεν γούσταραν τους καθηγητές τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
οταν θα προνοησει το υπουργειο και θα διορισει καθηγητες που θα γουσταρουν αυτο που διαδασκουν,θα το διδασκουν ετσι ωστε να προλαβαινουν να βγαλουν την υλη και να γινεται μαθημα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.οχι μοναχα για τα σαίνια ή τα γλυκα μου γλυφτρονια τοτε ΙΣΩΣ και να σταματησουν τα περισσοτερα παιδια να πηγαινουν φροντιστηριο στην α και β λυκειου.............
1) Είπε κανένας ότι τα σχολεία μας είναι σωστά? Όμως (όπως γίνεται πάντα) φταίνε μόνον οι άλλοι (κράτος και καθηγητές) για αυτό? Εμείς σαν μαθητές δεν έχουμε τις ευθύνες μας?
2) Δεν μας έχουν κάνει κλίσμα στον εγκέφαλο ότι το σχολείο είναι χάλια και μόνο το φροντιστήριο αξίζει? Δεν απαξιώνουμε από την αρχή τον καθηγητή του σχολείου πριν τον γνωρίσουμε και κάνουμε θεό τον φροντιστή?
3) Παραπονιόμαστε ότι δεν βγαίνει σωστά η ύλη στο σχολείο, πόσες φορές όμως δεν είμαστε εμείς οι υπεύθυνοι που χάνονται μαθήματα στο άσχετο? Δεν ζητάμε συνελεύσεις, περιπάτους, συμβούλια μόνο και μόνο για να χαθεί το μάθημα? Δεν την έχουμε κοπανήσει ποτέ όλοι μαζί, αφήνοντας τον καθηγητή μόνο του? Τις καταλήψεις για ποιο λόγο τις κάναμε εκτός και μόνο για να μην κάνουμε μάθημα?
4) Τι εικόνα σχηματίζει ένας καθηγητής που μπάινει στην τάξη και βλέπει την πλήρη αδιαφορία μας και απαξίωση? Πώς μετά από να έχει όρεξη να κάνει μάθημα?
5) Αν κάποιος καθηγητής δεν κάνει σωστά το μάθημα του, τι κάναμε? Προσπαθήσαμε να συζητήσουμε μαζί του για να βρούμε λύση και να βελτιωθεί? Ή μήπως τον γράψαμε κανονικά και αυτό είχε σα συνέπεια να γίνει ακόμα χειρότερος?
6) Αν κάποια καθηγήτρια ήταν εντελώς απαράδεκτη από κάθε άποψη, πώς αντιδράσαμε? Την καταγγείλαμε εμείς και οι γονείς μας και απαιτήσαμε δυναμικά να φύγει? Ή μήπως βολευτήκαμε που η ώρα της ήταν ώρα του παιδιού και μας έβαζε μεγάλους βαθμούς στο άσχετο?
7) Αν κάποιος καθηγητής έρθει με όρεξη να κάνει σωστά τη δουλειά του, πως τον αντιμετωπίζουμε? Μήπως λέμε "τι θέλει τώρα να παραστήσει ο μαλάκας" και τον φτύνουμε και αυτόν?
8.) Μήπως το παίζουμε αθώα παιδάκια και τα φορτώνουμε όλα στο σύστημα? Μήπως βαριόμαστε και έχουμε κλειστά τα αυτιά μας μέσα στην τάξη? Μήπως θεωρούμε μαγκιά το να φτύνουμε το σχολείο?
9) Μήπως είμαστε κορόιδα που τρώμε τις μέρες μας στα φροντιστήρια, σπαταλώντας χρήματα, χρόνο και ενέργεια, ενώ θα ήταν αρκετό το σχολείο, ένα βοήθημα και η προσωπική μας δουλειά?
10) Μήπως πρέπει να σκεφτούμε μερικά πράγματα?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toi_toi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο toi_toi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,051 μηνύματα.
Αδαμαντία για ποιους καθηγητές με όρεξη λες; :P Ξεχνάς ότι η πλειοψηφία εξ' αυτών ήταν ξύστες μαθητές-φοιτητές; Και αυτοί με την σειρά τους, δεν γούσταραν τους καθηγητές τους.

δυστυχως δεν μπορω να χω αποψη για τους φοιτητες αλλα τουλαχιστον για τους καθηγητες μπορω να μιλησω!
ενημερωτηκα και μονο λοιπον οταν οι μαθητες εχουν ορεξη τοτε μεχρι και ο καθηγητης που βαριεται την ζωη του θα κανει καλο μαθημα...και μαθημα με ορεξη γιατι θα βλεπει οτι υπαρχει ανταποκριση! διαφορετικα θα συνεχισει να ειναι ενας καθηγητης-ξυστης!

κατσε βρε toi-toi..τι κοιταμε τωρα?την μειοψηφια ή τους περισσοτερους μαθητες???λιγοι θελουν να μαθουν....να αποκτησουν γνωση για ενα μαθημα ..ολοι οι υπολοιποι θελουν να βγουν εξω και να παιξουν μπαλα....και ειναι λογικο....η επιθυμια για γνωση ερχεται με την ωριμοτητα...και δεν ειναι σε θεση ενας παιδι στην εφηβεια να το καταλαβει αυτο πιστευω...και το υπουργειο τι κανει??προωθει γεροντοκορες καθηγητριες και ξενερωτους καθηγητες μονο και μονο επειδη εχουν περισσοτερα μορια και χρονια προυπηρεσιας....αυτο ειναι το λαθος...δεν δινει ενα ερεθισμα στους μαθητες...θα σου δωσω ενα παραδειγμα απ την ταξη μου...εχουμε μια χ καθηγητρια γυρω στα 60 που κανει φιλολογικα....αυτη η γυναικα απ την αρχη της χρονιας ενα χαμογελο δεν εχει σκασει,ενα αστειακι δεν εχει πει...θα μου πεις αυτη ειναι η δουλεια της ??θα σου πω οχι...αλλα χτιζει ετσι ενα μεγαλο τοιχος αναμεσα σε αυτην και τους μαθητες ...εε σε αυτο το μαθημα οι περισσοτεροι κανουν κοπανες...οχι επειδη δεν τους αρεσει το μαθημα ,επειδη δεν γουσταρουν τη καθηγητρια...απ την αλλη εχουμε εναν μαθηματικο ..πανω απο 35 δεν ειναι ..και εκει γινεται το ελα να δεις και το κατσε να ακουσεις...καλυτερο μαθημα δεν εχουμε διδαχθει...και δεν ειναι οτι ξερει τελεια το αντικειμενο του...ειναι η αμεσοτητα που εχει...εκει κρινονται για μενα ολα...τα υπολοιπο???...επονται......
δεν θελουν λοιπον οι νεοι να αποκτησουν γνωση? μπα δεν νομιζω.....γιατι αν συμβαινει κατι τετοιο τοτε οι μαθητες απο το μεσημερι και μετα μεταλλάσσονται σε κατι αλλο και πηγαίνουν στα φροντιστήρια αναζητοντας μανιωδώς οτι δεν τους προσφέρει το σχολειο! απλα με την πληση εγκεφαλου που εχει γινει απο τα φροντιστήρια οι μαθητες θεωρουν το σχολειο χωρο εκτονωσης και το φροντιστήριο χωρο μαθησης! το κορυφαιο που ακουσα φετος απο συμμαθητες μ ειναι οτι πανε σχολειο για να εκτονωθουν λογω της πιεσης που δεχονται και της έλλειψης χρονου!
ναι δυστυχως καθηγητες σαν την καθηγητρια σου υπαρχουν και θα υπαρχουν.....κ ειναι λογικο οπως σε ολα τα επαγγελματα να υπαρχουν 10-20 που δεν το χουν το επαγγελμα....αυτους λοιπον τους 10-20 μπορουμε με συζητηση να τους αλλαξουμε προς το καλυτερο....γιατι με τις κοπανες δεν κερδιζουμε τιποτα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3v@Ki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η V for Vlammenh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
μηπως ξεχνας οτι στο σχολειο ειστε 30 ατομα ενω στο φροντηστηριο θα στε το πολυ 8?
το ποστ σου ηταν να σαν βλεπω εκεινους τους συμμαθητές μου που στην δευτερα λυκειου τρεχαν σαν τα ζωα στα φροντηστηρια....γιατι? για να ρθουν μετα στην ταξη κ να τα ξερουν.... για να κανουμε ασκησεις που οι υπολοιποι που δν καναν μαθηματα θα επρεπε να τις κοιταμε σαν μα...ς!...και μετα απο ολα αυτα ερχοντουσαν και λεγαν για τα σκατα του συστηματος! λυπαμε αλλα οταν μιλαμε λεμε για τα χαλια του συστηματος να χουμε και λιγο αισθηση της πραγματικοτητας....οταν πας εσυ και ολοι οι υπολοιποι γνωριζοντας τα απο το φροντηστηριο τι περιμενεις? να ενδιαφερθει ο καθηγητακος που ερχετε για να παρει το 1000ρικο? αμα δεν βλεπει ενδιαφερον λογικο να μην ενδιαφερεται και αυτος! και οταν ερχετε ενας καλος καθηγητης που ενδιαφερεται πραγματικα βλεπεις να πεφτει συγκριση με τους καθηγητηες τους φροντηστηριου....
νομιζω πως τα φροντηστηρια εχουν κανει κανονικοτατη πλυση εγκεφαλου σε μερικους! ξεκολλήστε! :worry:
και για να μην ειμαι τελείως :offtopic:! θεωρω άχρηστο το φροντιστήριο στην πρωτη λυκειου.... αν στρώσετε το κώλο σας κατω και διαβάσετε μια χαρα θα τα βγάλετε!
σε όλο το ποστ μου δεν ανέφερα σε κανένα σημείο οτι οι καθηγητές του σχολείου είναι αχρηστοι....ο μαθηματικός που έχω στο σχολείο δεν παίζεται αλλα όταν τα καλα τα παλικάρια της τρίτης κάνουνε 2 εβδομάδες κατάληψη (και μάλιστα βγάζουν και ψέυτικα αποτελέσαματα στην ψηφοφορία για να γίνει η κατάληψη η όχι)...όταν το σχολείο (το δικό μου ξαναλέω) οργανώνει 7 4ημερες και 5ήμερες εκδρομές για όλες τις τάξεις ανάλογα με το πρόγραμμα στο οποίο συμμετάσχει κάθε καθηγητής οπότε πάνε πάντα κάποιοι συνοδοι (πάλι χανουμε μάθημα)...4 μέρες όταν πλημμύρισε το σχολείο από σπασμένους σωλήνες...πόσες απεργίες....και όταν και αν γίνεται μάθημα η κατάσταση περιλαμβάνει έναν καθηγητή που πασχίζει να κάνει λίγο μάθημα μέσα σε 30 λεπτά (γιατί το ένα τέταρτο το τρώμε στάνταρ μέχρι να μπει ο καθηγητής και να επικρατήσει ησυχία) όσο καλός και αν είναι το αποτέλεσμα δεν θα είναι ικανοποιητικό.....Επίσης δεν ανέφερα πουθενά ότι οι καθηγητές στο φροντιστήριο είναι φοβεροί...άλλοι από αυτούς είναι καλοί και άλλοι όχι και τόσο...αλλά πιο οργανωμένη δουλειά γίνεται σίγουρα...!
αναφέρθηκε μάλιστα ότι τα σχολεία θα πρέπει να έχουν ενισχυτική διδασκαλία...ναι τη είδαμε και αυτήν....1 μήνα λειτούργησε και μετά σταμάτησε γιατί δεν υπήρχαν άτομα...εμ πώς να πάει κόσμος όταν οι ίδιοι καθηγητές που σου κάνουν μάθημα το πρωί σου κάνουν και ενισχυτική?? και εν τέλει εγώ θέλω να περάσω ιατρική...και αν βλέπω ότι η δουλειά στο σχολείο δεν με ικανοποιεί δεν θα υποκύψω ούτε στους υπόλοιπους μαθητές που δεν έρχονται τουρίστες με αποτέλεσμα ο μαθηματικός να μην μας δείχνει πιο δύσκολες ασκήσεις γιατί "δεν τις πιάνουν όλοι"...ούτε στον καθυστερημένο φυσικό που έχει την καρδιά του και τα ψυχολογικά του και μετά τον ιανουάριο παίρνει 1-2 μήνες αναρωτικη (ναι υπάρχει και τέτοιος)....

ναι δυστυχως καθηγητες σαν την καθηγητρια σου υπαρχουν και θα υπαρχουν.....κ ειναι λογικο οπως σε ολα τα επαγγελματα να υπαρχουν 10-20 που δεν το χουν το επαγγελμα....αυτους λοιπον τους 10-20 μπορουμε με συζητηση να τους αλλαξουμε προς το καλυτερο....γιατι με τις κοπανες δεν κερδιζουμε τιποτα!
αυτό με τη συζήτηση τ δοκίμασες ποτέ?? γιατί με την τάξη μου το δοκιμάσαμε...πέρυσι στο γυμνάσιο είχαμε έναν καθηγητή (δικηγόρος ήταν κανονικά) που μας έκανε κοινωνική και πολιτική αγωγή και ΣΕΠ...το πρόβλημα το είχαμε στο ΣΕΠ γιατί αυτος ο καθηγητής όταν ε΄μπαινε στην τάξη θυμόταν πως είνα και δικηγόρος...οπότε μας έλεγε να κάνουμε όλες τις ασκήσεις π.χ. στις σελίδες 50-53..και αυτός έβγαζε στην έδρα τις δικογραφίες του!!!! και όποιος διανοούνταν να μιλήσει έβγαινε αυτομάτως έξω..ε δεν αντέξαμε και εμέις και του ειπάμε μια μέρα ότι στο μαθημα αυτό άλλα πράγματα θα έπρεπε να κάνουμε και κυρίως να συζητάμε...ε..αυτος άρχισε να τσιρίζει σαν τρελός...κόντεψε να στείλει όλη την τάξη στον διευθυντή..οπότε και εμείς δεν ξανανοίξαμε θέμα...ε..μετά από κανά μήνα πήγαμε στον διευθυντή και του είπαμε ήρεμα τι γίνεται και αν μπορεί να του πει κάτι αλλά χωρίς να φανέι ότι του το είπαμε εμείς...φάνηκε να συμφώνησε και εμέις φύγαμε χαρούμε που επιτέλους συννενοηθήκαμε ...αμ δε...στο επόμενο μάθημα ο καθηγητής μπήκε μέσα στην τάξη τρομερά νευριασμένος και μας έβαλε να γράψσουμε όλοι 100 φορές "θα σέβομαι τον καθηγητή μου γιατί δεν κάνει επαγγελμα αλλα λειτούργημα"!!!! 15 χρωνών παιδιά γράφμα τιμωρία σαν να είμαστε 5...και από το επόμενο μάθημα είπε ότι αφούδεν εκτιμάμε την προσπάθεια του τότε και υτός σταματάει το ΣΕΠ και μας έκανε μόνο αγωγη στις ώρες του σεπ...ποια συζήτηση λοιπον???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
αυτό με τη συζήτηση τo δοκίμασες ποτέ?? γιατί με την τάξη μου το δοκιμάσαμε...
Συμβαίνει. Σε μας έγινε και αυτό. Μας φέρανε στη Β έναν προσωρινό χημικό. Μας έκανε και γενική και κατεύθυνση. Ήταν ένας περίεργος τύπος τεραστίων διαστάσεων. Λοιπόν, καθόταν όλη την ώρα σε ένα θρανίο και έλεγε ποιος θέλει να σηκωθεί να λύσει ασκήσεις (ότι ασκήσεις νάναι) και ποιος θα παραδώσει παρακάτω. Αυτός συνήθως κοιτούσε έξω από το παράθυρο και όταν μιλούσε μας έλεγε για παϊδάκια και τσίπουρα.
Το συζητήσαμε το θέμα τα παιδιά της θετικής και μια μέρα πριν προλάβει να κάτσει στο αγαπημένο του θρανίο, του είπαμε: "κ. καθηγητά θέλουμε κάτι να συζητήσουμε όλοι μαζί". Ρώτησε: "για καμιά εκδρομή?" και εμείς του είπαμε για το μάθημα. Του εξηγήσαμε ότι οι πιο πολλοί θέλουμε τη χημεία και για του χρόνου και περιμένουμε πιο πολλά από το σχολείο. Φάνηκε να πέφτει από τα σύννεφα και είπε τη λακαμία: "καλά, δεν πάτε φροντιστήριο?". Του απαντήσαμε ότι όχι όλοι και εδώ από ένα κορίτσι έπεσε και το μέγιστο γλείψιμο: "πάμε κύριε, αλλά οι καθηγητές στα φροντιστήρια δεν είναι τόσο ειδικευμένοι και έμπειροι σαν εσάς"!!!!!! Αυτό του άρεσε και μας είπε: "εντάξει παιδιά, εγώ έκανα έτσι το μάθημα γιατί νόμιζα ότι έτσι το θέλετε εσείς και γιατί τα ξέρετε από το φροντιστήριο"!!!!
Λοιπόν: από την επόμενη φορά ο τύπος άλλαξε και στην κατεύθυνση και στη γενική. Είχε μαζί του βιβλίο και σημειώσεις, παρέδιδε το μάθημα, έβαζε ασκήσεις για το σπίτι, συμμετείχε στη λύση ασκήσεων στον πίνακα, εξηγούσε κάποια πράγματα, εξέταζε, σπάνια καθόταν σε θρανίο, αλλά για φαγοπότια και κρασιά συνέχισε να λέει. Εντάξει, δεν έγινε και ο σπουδαίος καθηγητής (μέτριο θα τον έλεγα) αλλά η κατάσταση βελτιώθηκε αισθητά. (Παράπονα είχαν μόνον κάποιοι στη γενική που δεν τους ενδιέφερε η χημεία και τους κακοφάνηκε που έκανε μάθημα).

Βέβαια, αυτό δεν μπορεί να γίνει με όλους. Υπάρχουν και άτομα που δεν συζητιούνται και τους χρειάζονται μπάτσες. Στις περιπτώσεις αυτές πρέπει να αντιδρούμε και μάλιστα να μας βοηθούν και οι γονείς. Είχαμε πέρυσι μια τέτοια φιλόλογο που δεν ήταν στα καλά της. Λίγοι όμως αντέδρασαν. Οι πιο πολλοί έλεγαν ότι “αφού πάμε φροντιστήριο δεν μας νοιάζει, μάθημα δεν κάνει και περνάμε καλά, βαθμούς βάζει άρα εντάξει”. (Τελικά έκανε και άλλα και την διώξανε σε ένα γραφείο να βάζει σφραγίδες. Για την περίπτωση που γράφεις, αν είχαν κινητοποιηθεί οι γονείς σας, πιστεύω ότι το θέμα θα είχε λυθεί.



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3v@Ki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η V for Vlammenh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
Για την περίπτωση που γράφεις, αν είχαν κινητοποιηθεί οι γονείς σας, πιστεύω ότι το θέμα θα είχε λυθεί.

ίσως αλλά δεν θέλαμε να το τραβήξουμε στα άκρα γιατί πρώτον πρέπει να θέλουν όλοι και υπάρχουν πάντα αυτοί που δεν πολυθέλουν να τα βάλουν με καθηγητές για να μην τους βάλουν στο μάτι και βγάλουν το μάτι τους στους βαθμούς...και δεύτερον αν είναι να μην καταλαβαίνει απο εμάς,....να μην καταλαβαίνει και απο το διευθυντή...τότε ποιο το νόημα ν ανακατευτούν οι γονείς??και να καταφάρουν να τον ταρακουνίσουν το αποτέλεσμα δεν θα είναι το αναμενόμενο...το πολύ πολύ να αντί για ασκήσεισ απο το βιβλίο να μας έβαζε να διαβάσουμε και κανα κείμενο...όρεξη πάντως για το μάθημα και τη διδασκαλία δεν θα αποκτήσει ως δια μαγείας...!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anta1996

Νεοφερμένος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 96 μηνύματα.
παιδια γεια σας και εγω του χρονου θα παω πρωτη λυκειου και σκεφτομαι να ακολουθησω θετικες επιστημες! τα φροντιστηρια μαθηματικων-φυσικης-χημειας ειναι επαρκη( παρεμπιπτοντως εχω γραφτει ηδη σε αυτα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Ρε παιδια φέτος στην α λυκείου αποφάσισα να πάω φροντιστήριο Μαθηματικ'α(δεν λεω καλα τα παω μεχρι τωρα 18 και τετοια αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι θα τα βγαλω περα φετος επειδη δεν μου πολυαρεσουν) και δυστυχως δεν υπαρχει αλλο φροντιστηριο που να μπορει τωρα παρα ενα που κανει 5 ωρες την βδομαδα(μια την μερα) ..Το βρισκετε λογικο αυτο για 1η λυκειου;:redface:

P.S.: Αυτο αφορα και Αλγεβρα και Γεωμετρια!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Να σου πω 5 ωρες την βδομαδα πολλες μου φαινονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Κι εγώ νομίζω πως είναι πολλές οι 5 ώρες την εβδομάδα. Βέβαια τα φροντιστήρια τείνουν να φορτώνουν ώρες στο πρόγραμμα (για να δικαιολογήσουν τα δίδακτρα). Στο φροντιστήριο που ήμουν (και μου είχαν δώσει να κάνω αυτά τα μαθήματα), κάναμε 2 ώρες Άλγεβρα και 2 Γεωμετρία. Και πάλι πολλές ήταν αντικειμενικά, αν και το τμήμα της Γεωμετρίας είχε πολλά παιδιά και ως αποτέλεσμα πιο αργό ρυθμό (το τμήμα της Άλγεβρας είχε σπάσει, της Γεωμετρίας όχι). Στα ιδιαίτερα μου πάντως, κάνω ένα εξηντάλεπτο την εβδομάδα για το καθένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Εγώ κάνω συνολικά τρεις ώρες την βδομάδα και για τα δύο....μου φαινεται φυσιολογικό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top