akis95
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catherine1994
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
3v@Ki
Εκκολαπτόμενο μέλος


Υ.Γ. σόρι για την πολυλογια...λυπάμαι αλλά με χαρακτηρίζει

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αδαμαντια52071
Πολύ δραστήριο μέλος


-φυσικη
-χημεια για το σχολειο...πηγαινα μεχρι τον Γεναρη αγγλικα για το ECPE..το πηρα και σταματησα...





Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
toi_toi
Πολύ δραστήριο μέλος


στο φροντηστήριο αντιθέτως γίνεται πιο οργανωμένη δουλειά...η ύλη βγαίνει κανονικα τα πάντα λέγονται πιο αναλυτικά και επιπλέον σου δίνει πολλές ευκαιρίες για επανάλληψη (εμείς γράφουμε κυριακή παρα κυριακή σε όλη την ύλη απο την αρχή μέχρι εκέι που έχουμε φτάσει)...α..και δεν είναι και τόσο ακριβο...περίπου 1.400 δίνουμε όταν πέρυσι στα αγγλικά δίναμε κοντά 2.000...
Υ.Γ. σόρι για την πολυλογια...λυπάμαι αλλά με χαρακτηρίζει![]()
μηπως ξεχνας οτι στο σχολειο ειστε 30 ατομα ενω στο φροντηστηριο θα στε το πολυ 8?
το ποστ σου ηταν να σαν βλεπω εκεινους τους συμμαθητές μου που στην δευτερα λυκειου τρεχαν σαν τα ζωα στα φροντηστηρια....γιατι? για να ρθουν μετα στην ταξη κ να τα ξερουν.... για να κανουμε ασκησεις που οι υπολοιποι που δν καναν μαθηματα θα επρεπε να τις κοιταμε σαν μα...ς!...και μετα απο ολα αυτα ερχοντουσαν και λεγαν για τα σκατα του συστηματος! λυπαμε αλλα οταν μιλαμε λεμε για τα χαλια του συστηματος να χουμε και λιγο αισθηση της πραγματικοτητας....οταν πας εσυ και ολοι οι υπολοιποι γνωριζοντας τα απο το φροντηστηριο τι περιμενεις? να ενδιαφερθει ο καθηγητακος που ερχετε για να παρει το 1000ρικο? αμα δεν βλεπει ενδιαφερον λογικο να μην ενδιαφερεται και αυτος! και οταν ερχετε ενας καλος καθηγητης που ενδιαφερεται πραγματικα βλεπεις να πεφτει συγκριση με τους καθηγητηες τους φροντηστηριου....
νομιζω πως τα φροντηστηρια εχουν κανει κανονικοτατη πλυση εγκεφαλου σε μερικους! ξεκολλήστε!

και για να μην ειμαι τελείως

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αδαμαντια52071
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
toi_toi
Πολύ δραστήριο μέλος


οταν θα προνοησει το υπουργειο και θα διορισει καθηγητες που θα γουσταρουν αυτο που διαδασκουν,θα το διδασκουν ετσι ωστε να προλαβαινουν να βγαλουν την υλη και να γινεται μαθημα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.οχι μοναχα για τα σαίνια ή τα γλυκα μου γλυφτρονια τοτε ΙΣΩΣ και να σταματησουν τα περισσοτερα παιδια να πηγαινουν φροντιστηριο στην α και β λυκειου...και εφοσον η σχολικη κοινοτητα βλεπει οτι ΑΠΕΙΡΑ παιδια πανε φροντιστηριο γιατι δεν προωθει την ενισχυτικη διαδασκαλια???προφανως το συστημα δεν θελει μορφωμενους πολιτες μιας και αυτο οδηγει σε ανοιχτα μυαλα,νεες αντιληψεις,κατανοηση των δικαιωματων και τελος προσπαθεια για αλλαγη..και προφανως κανεις τους δεν θελει κατι τετοιο................
πφφ ειτε μας αρεσει ειτε οχι καθηγητες με ορεξη υπαρχουν! μαθητες υπαρχουν? μαθητες που θα παψουν να κανουν Θεους τους καθηγητες των φροντιστηρίων υπαρχουν? μαθητες που δεν θα συμμετεχουν στο μαθημα μονο κ μονο για εναν βαθμο υπαρχουν? οχι! μην εχετε απαιτησεις τοτε! βολευτείτε με τα σ...α!


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αδαμαντια52071
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


1) Είπε κανένας ότι τα σχολεία μας είναι σωστά? Όμως (όπως γίνεται πάντα) φταίνε μόνον οι άλλοι (κράτος και καθηγητές) για αυτό? Εμείς σαν μαθητές δεν έχουμε τις ευθύνες μας?οταν θα προνοησει το υπουργειο και θα διορισει καθηγητες που θα γουσταρουν αυτο που διαδασκουν,θα το διδασκουν ετσι ωστε να προλαβαινουν να βγαλουν την υλη και να γινεται μαθημα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.οχι μοναχα για τα σαίνια ή τα γλυκα μου γλυφτρονια τοτε ΙΣΩΣ και να σταματησουν τα περισσοτερα παιδια να πηγαινουν φροντιστηριο στην α και β λυκειου.............
2) Δεν μας έχουν κάνει κλίσμα στον εγκέφαλο ότι το σχολείο είναι χάλια και μόνο το φροντιστήριο αξίζει? Δεν απαξιώνουμε από την αρχή τον καθηγητή του σχολείου πριν τον γνωρίσουμε και κάνουμε θεό τον φροντιστή?
3) Παραπονιόμαστε ότι δεν βγαίνει σωστά η ύλη στο σχολείο, πόσες φορές όμως δεν είμαστε εμείς οι υπεύθυνοι που χάνονται μαθήματα στο άσχετο? Δεν ζητάμε συνελεύσεις, περιπάτους, συμβούλια μόνο και μόνο για να χαθεί το μάθημα? Δεν την έχουμε κοπανήσει ποτέ όλοι μαζί, αφήνοντας τον καθηγητή μόνο του? Τις καταλήψεις για ποιο λόγο τις κάναμε εκτός και μόνο για να μην κάνουμε μάθημα?
4) Τι εικόνα σχηματίζει ένας καθηγητής που μπάινει στην τάξη και βλέπει την πλήρη αδιαφορία μας και απαξίωση? Πώς μετά από να έχει όρεξη να κάνει μάθημα?
5) Αν κάποιος καθηγητής δεν κάνει σωστά το μάθημα του, τι κάναμε? Προσπαθήσαμε να συζητήσουμε μαζί του για να βρούμε λύση και να βελτιωθεί? Ή μήπως τον γράψαμε κανονικά και αυτό είχε σα συνέπεια να γίνει ακόμα χειρότερος?
6) Αν κάποια καθηγήτρια ήταν εντελώς απαράδεκτη από κάθε άποψη, πώς αντιδράσαμε? Την καταγγείλαμε εμείς και οι γονείς μας και απαιτήσαμε δυναμικά να φύγει? Ή μήπως βολευτήκαμε που η ώρα της ήταν ώρα του παιδιού και μας έβαζε μεγάλους βαθμούς στο άσχετο?
7) Αν κάποιος καθηγητής έρθει με όρεξη να κάνει σωστά τη δουλειά του, πως τον αντιμετωπίζουμε? Μήπως λέμε "τι θέλει τώρα να παραστήσει ο μαλάκας" και τον φτύνουμε και αυτόν?
8.) Μήπως το παίζουμε αθώα παιδάκια και τα φορτώνουμε όλα στο σύστημα? Μήπως βαριόμαστε και έχουμε κλειστά τα αυτιά μας μέσα στην τάξη? Μήπως θεωρούμε μαγκιά το να φτύνουμε το σχολείο?
9) Μήπως είμαστε κορόιδα που τρώμε τις μέρες μας στα φροντιστήρια, σπαταλώντας χρήματα, χρόνο και ενέργεια, ενώ θα ήταν αρκετό το σχολείο, ένα βοήθημα και η προσωπική μας δουλειά?
10) Μήπως πρέπει να σκεφτούμε μερικά πράγματα?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
toi_toi
Πολύ δραστήριο μέλος


Αδαμαντία για ποιους καθηγητές με όρεξη λες;Ξεχνάς ότι η πλειοψηφία εξ' αυτών ήταν ξύστες μαθητές-φοιτητές; Και αυτοί με την σειρά τους, δεν γούσταραν τους καθηγητές τους.
δυστυχως δεν μπορω να χω αποψη για τους φοιτητες αλλα τουλαχιστον για τους καθηγητες μπορω να μιλησω!
ενημερωτηκα και μονο λοιπον οταν οι μαθητες εχουν ορεξη τοτε μεχρι και ο καθηγητης που βαριεται την ζωη του θα κανει καλο μαθημα...και μαθημα με ορεξη γιατι θα βλεπει οτι υπαρχει ανταποκριση! διαφορετικα θα συνεχισει να ειναι ενας καθηγητης-ξυστης!
δεν θελουν λοιπον οι νεοι να αποκτησουν γνωση? μπα δεν νομιζω.....γιατι αν συμβαινει κατι τετοιο τοτε οι μαθητες απο το μεσημερι και μετα μεταλλάσσονται σε κατι αλλο και πηγαίνουν στα φροντιστήρια αναζητοντας μανιωδώς οτι δεν τους προσφέρει το σχολειο! απλα με την πληση εγκεφαλου που εχει γινει απο τα φροντιστήρια οι μαθητες θεωρουν το σχολειο χωρο εκτονωσης και το φροντιστήριο χωρο μαθησης! το κορυφαιο που ακουσα φετος απο συμμαθητες μ ειναι οτι πανε σχολειο για να εκτονωθουν λογω της πιεσης που δεχονται και της έλλειψης χρονου!κατσε βρε toi-toi..τι κοιταμε τωρα?την μειοψηφια ή τους περισσοτερους μαθητες???λιγοι θελουν να μαθουν....να αποκτησουν γνωση για ενα μαθημα ..ολοι οι υπολοιποι θελουν να βγουν εξω και να παιξουν μπαλα....και ειναι λογικο....η επιθυμια για γνωση ερχεται με την ωριμοτητα...και δεν ειναι σε θεση ενας παιδι στην εφηβεια να το καταλαβει αυτο πιστευω...και το υπουργειο τι κανει??προωθει γεροντοκορες καθηγητριες και ξενερωτους καθηγητες μονο και μονο επειδη εχουν περισσοτερα μορια και χρονια προυπηρεσιας....αυτο ειναι το λαθος...δεν δινει ενα ερεθισμα στους μαθητες...θα σου δωσω ενα παραδειγμα απ την ταξη μου...εχουμε μια χ καθηγητρια γυρω στα 60 που κανει φιλολογικα....αυτη η γυναικα απ την αρχη της χρονιας ενα χαμογελο δεν εχει σκασει,ενα αστειακι δεν εχει πει...θα μου πεις αυτη ειναι η δουλεια της ??θα σου πω οχι...αλλα χτιζει ετσι ενα μεγαλο τοιχος αναμεσα σε αυτην και τους μαθητες ...εε σε αυτο το μαθημα οι περισσοτεροι κανουν κοπανες...οχι επειδη δεν τους αρεσει το μαθημα ,επειδη δεν γουσταρουν τη καθηγητρια...απ την αλλη εχουμε εναν μαθηματικο ..πανω απο 35 δεν ειναι ..και εκει γινεται το ελα να δεις και το κατσε να ακουσεις...καλυτερο μαθημα δεν εχουμε διδαχθει...και δεν ειναι οτι ξερει τελεια το αντικειμενο του...ειναι η αμεσοτητα που εχει...εκει κρινονται για μενα ολα...τα υπολοιπο???...επονται......
ναι δυστυχως καθηγητες σαν την καθηγητρια σου υπαρχουν και θα υπαρχουν.....κ ειναι λογικο οπως σε ολα τα επαγγελματα να υπαρχουν 10-20 που δεν το χουν το επαγγελμα....αυτους λοιπον τους 10-20 μπορουμε με συζητηση να τους αλλαξουμε προς το καλυτερο....γιατι με τις κοπανες δεν κερδιζουμε τιποτα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
3v@Ki
Εκκολαπτόμενο μέλος


σε όλο το ποστ μου δεν ανέφερα σε κανένα σημείο οτι οι καθηγητές του σχολείου είναι αχρηστοι....ο μαθηματικός που έχω στο σχολείο δεν παίζεται αλλα όταν τα καλα τα παλικάρια της τρίτης κάνουνε 2 εβδομάδες κατάληψη (και μάλιστα βγάζουν και ψέυτικα αποτελέσαματα στην ψηφοφορία για να γίνει η κατάληψη η όχι)...όταν το σχολείο (το δικό μου ξαναλέω) οργανώνει 7 4ημερες και 5ήμερες εκδρομές για όλες τις τάξεις ανάλογα με το πρόγραμμα στο οποίο συμμετάσχει κάθε καθηγητής οπότε πάνε πάντα κάποιοι συνοδοι (πάλι χανουμε μάθημα)...4 μέρες όταν πλημμύρισε το σχολείο από σπασμένους σωλήνες...πόσες απεργίες....και όταν και αν γίνεται μάθημα η κατάσταση περιλαμβάνει έναν καθηγητή που πασχίζει να κάνει λίγο μάθημα μέσα σε 30 λεπτά (γιατί το ένα τέταρτο το τρώμε στάνταρ μέχρι να μπει ο καθηγητής και να επικρατήσει ησυχία) όσο καλός και αν είναι το αποτέλεσμα δεν θα είναι ικανοποιητικό.....Επίσης δεν ανέφερα πουθενά ότι οι καθηγητές στο φροντιστήριο είναι φοβεροί...άλλοι από αυτούς είναι καλοί και άλλοι όχι και τόσο...αλλά πιο οργανωμένη δουλειά γίνεται σίγουρα...!μηπως ξεχνας οτι στο σχολειο ειστε 30 ατομα ενω στο φροντηστηριο θα στε το πολυ 8?
το ποστ σου ηταν να σαν βλεπω εκεινους τους συμμαθητές μου που στην δευτερα λυκειου τρεχαν σαν τα ζωα στα φροντηστηρια....γιατι? για να ρθουν μετα στην ταξη κ να τα ξερουν.... για να κανουμε ασκησεις που οι υπολοιποι που δν καναν μαθηματα θα επρεπε να τις κοιταμε σαν μα...ς!...και μετα απο ολα αυτα ερχοντουσαν και λεγαν για τα σκατα του συστηματος! λυπαμε αλλα οταν μιλαμε λεμε για τα χαλια του συστηματος να χουμε και λιγο αισθηση της πραγματικοτητας....οταν πας εσυ και ολοι οι υπολοιποι γνωριζοντας τα απο το φροντηστηριο τι περιμενεις? να ενδιαφερθει ο καθηγητακος που ερχετε για να παρει το 1000ρικο? αμα δεν βλεπει ενδιαφερον λογικο να μην ενδιαφερεται και αυτος! και οταν ερχετε ενας καλος καθηγητης που ενδιαφερεται πραγματικα βλεπεις να πεφτει συγκριση με τους καθηγητηες τους φροντηστηριου....
νομιζω πως τα φροντηστηρια εχουν κανει κανονικοτατη πλυση εγκεφαλου σε μερικους! ξεκολλήστε!
και για να μην ειμαι τελείως! θεωρω άχρηστο το φροντιστήριο στην πρωτη λυκειου.... αν στρώσετε το κώλο σας κατω και διαβάσετε μια χαρα θα τα βγάλετε!
αναφέρθηκε μάλιστα ότι τα σχολεία θα πρέπει να έχουν ενισχυτική διδασκαλία...ναι τη είδαμε και αυτήν....1 μήνα λειτούργησε και μετά σταμάτησε γιατί δεν υπήρχαν άτομα...εμ πώς να πάει κόσμος όταν οι ίδιοι καθηγητές που σου κάνουν μάθημα το πρωί σου κάνουν και ενισχυτική?? και εν τέλει εγώ θέλω να περάσω ιατρική...και αν βλέπω ότι η δουλειά στο σχολείο δεν με ικανοποιεί δεν θα υποκύψω ούτε στους υπόλοιπους μαθητές που δεν έρχονται τουρίστες με αποτέλεσμα ο μαθηματικός να μην μας δείχνει πιο δύσκολες ασκήσεις γιατί "δεν τις πιάνουν όλοι"...ούτε στον καθυστερημένο φυσικό που έχει την καρδιά του και τα ψυχολογικά του και μετά τον ιανουάριο παίρνει 1-2 μήνες αναρωτικη (ναι υπάρχει και τέτοιος)....
αυτό με τη συζήτηση τ δοκίμασες ποτέ?? γιατί με την τάξη μου το δοκιμάσαμε...πέρυσι στο γυμνάσιο είχαμε έναν καθηγητή (δικηγόρος ήταν κανονικά) που μας έκανε κοινωνική και πολιτική αγωγή και ΣΕΠ...το πρόβλημα το είχαμε στο ΣΕΠ γιατί αυτος ο καθηγητής όταν ε΄μπαινε στην τάξη θυμόταν πως είνα και δικηγόρος...οπότε μας έλεγε να κάνουμε όλες τις ασκήσεις π.χ. στις σελίδες 50-53..και αυτός έβγαζε στην έδρα τις δικογραφίες του!!!! και όποιος διανοούνταν να μιλήσει έβγαινε αυτομάτως έξω..ε δεν αντέξαμε και εμέις και του ειπάμε μια μέρα ότι στο μαθημα αυτό άλλα πράγματα θα έπρεπε να κάνουμε και κυρίως να συζητάμε...ε..αυτος άρχισε να τσιρίζει σαν τρελός...κόντεψε να στείλει όλη την τάξη στον διευθυντή..οπότε και εμείς δεν ξανανοίξαμε θέμα...ε..μετά από κανά μήνα πήγαμε στον διευθυντή και του είπαμε ήρεμα τι γίνεται και αν μπορεί να του πει κάτι αλλά χωρίς να φανέι ότι του το είπαμε εμείς...φάνηκε να συμφώνησε και εμέις φύγαμε χαρούμε που επιτέλους συννενοηθήκαμε ...αμ δε...στο επόμενο μάθημα ο καθηγητής μπήκε μέσα στην τάξη τρομερά νευριασμένος και μας έβαλε να γράψσουμε όλοι 100 φορές "θα σέβομαι τον καθηγητή μου γιατί δεν κάνει επαγγελμα αλλα λειτούργημα"!!!! 15 χρωνών παιδιά γράφμα τιμωρία σαν να είμαστε 5...και από το επόμενο μάθημα είπε ότι αφούδεν εκτιμάμε την προσπάθεια του τότε και υτός σταματάει το ΣΕΠ και μας έκανε μόνο αγωγη στις ώρες του σεπ...ποια συζήτηση λοιπον???ναι δυστυχως καθηγητες σαν την καθηγητρια σου υπαρχουν και θα υπαρχουν.....κ ειναι λογικο οπως σε ολα τα επαγγελματα να υπαρχουν 10-20 που δεν το χουν το επαγγελμα....αυτους λοιπον τους 10-20 μπορουμε με συζητηση να τους αλλαξουμε προς το καλυτερο....γιατι με τις κοπανες δεν κερδιζουμε τιποτα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Συμβαίνει. Σε μας έγινε και αυτό. Μας φέρανε στη Β έναν προσωρινό χημικό. Μας έκανε και γενική και κατεύθυνση. Ήταν ένας περίεργος τύπος τεραστίων διαστάσεων. Λοιπόν, καθόταν όλη την ώρα σε ένα θρανίο και έλεγε ποιος θέλει να σηκωθεί να λύσει ασκήσεις (ότι ασκήσεις νάναι) και ποιος θα παραδώσει παρακάτω. Αυτός συνήθως κοιτούσε έξω από το παράθυρο και όταν μιλούσε μας έλεγε για παϊδάκια και τσίπουρα.αυτό με τη συζήτηση τo δοκίμασες ποτέ?? γιατί με την τάξη μου το δοκιμάσαμε...
Το συζητήσαμε το θέμα τα παιδιά της θετικής και μια μέρα πριν προλάβει να κάτσει στο αγαπημένο του θρανίο, του είπαμε: "κ. καθηγητά θέλουμε κάτι να συζητήσουμε όλοι μαζί". Ρώτησε: "για καμιά εκδρομή?" και εμείς του είπαμε για το μάθημα. Του εξηγήσαμε ότι οι πιο πολλοί θέλουμε τη χημεία και για του χρόνου και περιμένουμε πιο πολλά από το σχολείο. Φάνηκε να πέφτει από τα σύννεφα και είπε τη λακαμία: "καλά, δεν πάτε φροντιστήριο?". Του απαντήσαμε ότι όχι όλοι και εδώ από ένα κορίτσι έπεσε και το μέγιστο γλείψιμο: "πάμε κύριε, αλλά οι καθηγητές στα φροντιστήρια δεν είναι τόσο ειδικευμένοι και έμπειροι σαν εσάς"!!!!!! Αυτό του άρεσε και μας είπε: "εντάξει παιδιά, εγώ έκανα έτσι το μάθημα γιατί νόμιζα ότι έτσι το θέλετε εσείς και γιατί τα ξέρετε από το φροντιστήριο"!!!!
Λοιπόν: από την επόμενη φορά ο τύπος άλλαξε και στην κατεύθυνση και στη γενική. Είχε μαζί του βιβλίο και σημειώσεις, παρέδιδε το μάθημα, έβαζε ασκήσεις για το σπίτι, συμμετείχε στη λύση ασκήσεων στον πίνακα, εξηγούσε κάποια πράγματα, εξέταζε, σπάνια καθόταν σε θρανίο, αλλά για φαγοπότια και κρασιά συνέχισε να λέει. Εντάξει, δεν έγινε και ο σπουδαίος καθηγητής (μέτριο θα τον έλεγα) αλλά η κατάσταση βελτιώθηκε αισθητά. (Παράπονα είχαν μόνον κάποιοι στη γενική που δεν τους ενδιέφερε η χημεία και τους κακοφάνηκε που έκανε μάθημα).

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
3v@Ki
Εκκολαπτόμενο μέλος


Για την περίπτωση που γράφεις, αν είχαν κινητοποιηθεί οι γονείς σας, πιστεύω ότι το θέμα θα είχε λυθεί.
ίσως αλλά δεν θέλαμε να το τραβήξουμε στα άκρα γιατί πρώτον πρέπει να θέλουν όλοι και υπάρχουν πάντα αυτοί που δεν πολυθέλουν να τα βάλουν με καθηγητές για να μην τους βάλουν στο μάτι και βγάλουν το μάτι τους στους βαθμούς...και δεύτερον αν είναι να μην καταλαβαίνει απο εμάς,....να μην καταλαβαίνει και απο το διευθυντή...τότε ποιο το νόημα ν ανακατευτούν οι γονείς??και να καταφάρουν να τον ταρακουνίσουν το αποτέλεσμα δεν θα είναι το αναμενόμενο...το πολύ πολύ να αντί για ασκήσεισ απο το βιβλίο να μας έβαζε να διαβάσουμε και κανα κείμενο...όρεξη πάντως για το μάθημα και τη διδασκαλία δεν θα αποκτήσει ως δια μαγείας...!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anta1996
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος



P.S.: Αυτο αφορα και Αλγεβρα και Γεωμετρια!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Silent_Killer
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 14 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.