Φοιτητικές Καταλήψεις

Volkswagen Fan

Well-known member

Ο Mein Name ist Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,499 μηνύματα.
-Κατάργηση ασύλου
-Διαγραφές των Ν+2
-Οδηγία για ισοτιμία πτυχίων ιδιωτικών κολλεγίων με τα πανεπιστημιακά
-Συνεχής υποχρηματοδότηση των ιδρυμάτων με τα γνωστά αποτελέσματα (ελλιπής στελέχωση σε μέλη ΔΕΠ, ακατάλληλες αίθουσες και αμφιθέατρα, πεπαλαιωμένος εξοπλισμός, αναστολή και ακύρωση ερευνητικού και διδακτικού έργου λόγω βλαβών ή ελλείψει προσωπικού, καθυστερήσεις στις διανομές συγγραμμάτων, σκατένιο φαγητό στη λέσχη, να συνεχίσω?)
-Ακραία κατασταλτική δράση της αστυνομίας ενάντια και σε φοιτητές, τους οποίους ταΐζει με δακρυγόνα και κρότου λάμψης σε ευθεία γαμημένη βολή, με αποτέλεσμα ορισμένοι να μεταφέρονται στο νοσοκομείο.
-Οι εργασιακές ρυθμίσεις του αναπτυξιακού πολυνομοσχεδίου
-Άλλα επί μέρους ζητήματα της κάθε σχολής

Δεν φτάνουν για να χάσετε 3 μέρες μάθημα ε?

Αν παρει η κυβέρνηση τίποτα από αυτά πίσω πες το και σε εμάς.
 

Ραφαέλα33847

Well-known member

Η Ραφαέλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Ισπανοαμερικάνικες Σπουδές και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 1,800 μηνύματα.
Ε ναι μωρέ... γιατί να διώξουμε τους αιώνιους φοιτητές;; Κρίμα είναι...σε 5,10,15 χρόνια θα φιλοτιμηθούν οι καθηγητές να τους περάσουν επειδή θα έχουν βαρεθεί να τους βλέπουν και θα πάρουν πτυχίο.
Και κατά τα άλλα λέμε γτ έχει υποβαθμιστεί το ελληνικό πανεπιστήμιο.
 

Volkswagen Fan

Well-known member

Ο Mein Name ist Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,499 μηνύματα.
Ε ναι μωρέ... γιατί να διώξουμε τους αιώνιους φοιτητές;; Κρίμα είναι...σε 5,10,15 χρόνια θα φιλοτιμηθούν οι καθηγητές να τους περάσουν επειδή θα έχουν βαρεθεί να τους βλέπουν και θα πάρουν πτυχίο.
Και κατά τα άλλα λέμε γτ έχει υποβαθμιστεί το ελληνικό πανεπιστήμιο.

Πως τολμάς να μιλάς έτσι;Εδώ φέτος πολλά παιδιά μπήκαν με τον τρομερο βαθμό 1.000 μορίων!Μιλαμε για διάβασμα όχι πλακα.
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 591 μηνύματα.
-Κατάργηση ασύλου
-Διαγραφές των Ν+2
-Οδηγία για ισοτιμία πτυχίων ιδιωτικών κολλεγίων με τα πανεπιστημιακά
-Συνεχής υποχρηματοδότηση των ιδρυμάτων με τα γνωστά αποτελέσματα (ελλιπής στελέχωση σε μέλη ΔΕΠ, ακατάλληλες αίθουσες και αμφιθέατρα, πεπαλαιωμένος εξοπλισμός, αναστολή και ακύρωση ερευνητικού και διδακτικού έργου λόγω βλαβών ή ελλείψει προσωπικού, καθυστερήσεις στις διανομές συγγραμμάτων, σκατένιο φαγητό στη λέσχη, να συνεχίσω?)
-Ακραία κατασταλτική δράση της αστυνομίας ενάντια και σε φοιτητές, τους οποίους ταΐζει με δακρυγόνα και κρότου λάμψης σε ευθεία γαμημένη βολή, με αποτέλεσμα ορισμένοι να μεταφέρονται στο νοσοκομείο.
-Οι εργασιακές ρυθμίσεις του αναπτυξιακού πολυνομοσχεδίου
-Άλλα επί μέρους ζητήματα της κάθε σχολής

Δεν φτάνουν για να χάσετε 3 μέρες μάθημα ε?
Το πρώτο και το τρίτο είναι πολύ σωστές εκσυγχρονιστικές κινήσεις. Τα όποια αντεπιχειρήματα είναι γεμάτα ιδεοληψίες. Εξάλλου, ούτως ή άλλως είναι πολιτικά θέματα, και οι απόψεις της ΝΔ ήταν εκ των προτέρων γνωστες στο πολιτικό της πρόγραμμα. Αν διαφωνούσε η πλειοψηφία, απλούστατα δε θα την αναδείκνυε κυβέρνηση. Άμα διαφωνούμε με αυτά που κάνει, στις επόμενες εκλογές θα αναδειχθεί άλλο κομμα ως κυβέρνηση. Έτσι λειτουργεί η αντιπροσωπευτική δημοκρατία. Αν δεν τη θέλουμε, στις επόμενες εκλογές ψηφίζουμε κόμμα που υπόσχεται αλλαγή του πολιτεύματος.

Τα υπόλοιπα που λες είναι πράγματι προβλήματα. Είναι όμως η κατάληψη το μέσο για την αντιμετώπισή τους; Ίσα ίσα, αν χαθεί το εξάμηνο δεν εντείνει ακόμα περισσότερο το πρόβλημα με το ν+2; Και έπειτα, ποιος έδωσε την εξουσία στις γενικές συνελεύσεις να καταλαμβάνουν το δημόσιο κτήριο του πανεπιστημίου; Δεν υπάρχει καν καταστατικό που να καθορίζει τον ελάχιστο απαιτούμενο αριθμό παρόντων για σχηματισμό απαρτίας στη λήψη αποφάσεων. Η όλη διαδικασία και η απόφαση στερούνται a priori νομιμοποίησης.

Δεν μπορεί η κάθε φοιτητική παράταξη να χρησιμοποιεί τον σύλλογο ως πολιτικό όχημα για μικροκομματικές κινητοποιήσεις. Αυτό (πρέπει να) ισχύει, είτε στην κυβέρνηση είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΔΑΠ θέλει κατάληψη, είτε η ΕΑΑΚ λόγω ΝΔ.
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,983 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Well-known member

Ο Mein Name ist Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,499 μηνύματα.

Ανώνυμος Αλκοολικός

Well-known member

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Πετράλωνα (Αττική). Έχει γράψει 5,021 μηνύματα.

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,730 μηνύματα.
Πως τολμάς να μιλάς έτσι;Εδώ φέτος πολλά παιδιά μπήκαν με τον τρομερο βαθμό 1.000 μορίων!Μιλαμε για διάβασμα όχι πλακα.
Ο Κούλης τιμά και σέβεται τους αγώνες της αριστεράς, έπαιζε μπάλα με τους ρομά, είχε γεννηθεί στην εξορία κλπ. Ο Mountain έχει δίκιο. Κάπως πρέπει να δικαιολογούν την ύπαρξή τους στο Πανεπιστήμιο. ;)

 

IceQueen

New member

Η IceQueen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Στην δική μου σχολή πάντως (ΠΑΔΑ) γίνεται κατάληψη, ενώ η Γ.Σ ήταν παράνομη και παρόλου που οι πλειοψηφία των φοιτητών ψήφισε όχι, η ΚΝΕ για κάποιο λόγω έκλεισε την σχολή :)
 

Ανώνυμος Αλκοολικός

Well-known member

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Πετράλωνα (Αττική). Έχει γράψει 5,021 μηνύματα.
Στην δική μου σχολή πάντως (ΠΑΔΑ) γίνεται κατάληψη, ενώ η Γ.Σ ήταν παράνομη και παρόλου που οι πλειοψηφία των φοιτητών ψήφισε όχι, η ΚΝΕ για κάποιο λόγω έκλεισε την σχολή :)

Εδώ μιλάς για μια παράταξη που ψηφίζει ένα κόμμα που ο Γραμματέας στην ψήφο των αποδήμων δήλωσε "Να ψηφίζουν όσοι έχουν περιουσία (από Έλληνες του εξωτερικου)".
Δε μου φαίνεται περιέργο
 

The Mountain

Well-known member

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 492 μηνύματα.
Ε ναι μωρέ... γιατί να διώξουμε τους αιώνιους φοιτητές;; Κρίμα είναι...σε 5,10,15 χρόνια θα φιλοτιμηθούν οι καθηγητές να τους περάσουν επειδή θα έχουν βαρεθεί να τους βλέπουν και θα πάρουν πτυχίο.
Και κατά τα άλλα λέμε γτ έχει υποβαθμιστεί το ελληνικό πανεπιστήμιο.
Ως γνωστόν υπάρχουν μόνο φοιτητές που τα ξύνουν και κανείς άλλος που παράλληλα μπορεί να ασχολείται με τον αθλητισμό, τη μουσική κλπ. ή να δουλεύει λόγω ανάγκης...Κι αν υπάρχουν αυτές οι τόσο εξωτικές κατηγορίες ανθρώπων πρέπει να τους στερήσουμε το δικαίωμα της επιλογής ή και το δικαίωμα φοίτησης εξολοκλήρου.

Παρεμπιπτόντως, το ν+2, ακόμα και αν θέλαμε να θεσπίσουμε ένα όριο είναι παράλογο. Οι περισσότερες πολυτεχνικές σχολές, οι φυσικομαθηματικές και πολλές σχολές πληροφορικής έχουν μ.ο. φοίτησης κοντά η και άνω των ν+2 και μάλιστα με ουσιαστικό τρόπο, καθώς υπάρχει μεγάλη πύκνωση σε εκείνα τα διαστήματα. Άλλωστε, οι φοιτητές που φοιτούν πάνω από ν+2 χρόνια δεν κοστίζουν τίποτα γιατί χάνουν τα φοιτητικά προνόμια (πάσο, κάρτα σίτισης κλπ.).

Αυτά είναι μόνο τα τελείως προφανή επιχειρήματα, έτσι?

Το πρώτο και το τρίτο είναι πολύ σωστές εκσυγχρονιστικές κινήσεις. Τα όποια αντεπιχειρήματα είναι γεμάτα ιδεοληψίες. Εξάλλου, ούτως ή άλλως είναι πολιτικά θέματα, και οι απόψεις της ΝΔ ήταν εκ των προτέρων γνωστες στο πολιτικό της πρόγραμμα. Αν διαφωνούσε η πλειοψηφία, απλούστατα δε θα την αναδείκνυε κυβέρνηση. Άμα διαφωνούμε με αυτά που κάνει, στις επόμενες εκλογές θα αναδειχθεί άλλο κομμα ως κυβέρνηση. Έτσι λειτουργεί η αντιπροσωπευτική δημοκρατία. Αν δεν τη θέλουμε, στις επόμενες εκλογές ψηφίζουμε κόμμα που υπόσχεται αλλαγή του πολιτεύματος.
Δεν υπάρχουν de facto εκσυγχρονιστικά μέτρα (εκτός αν μιλάμε για τεχνολογικά, επιστημονικά ζητήματα), υπάρχουν μέτρα που εξυπηρετούν την υλοποίηση ενός συγκεκριμένου πολιτικού narrative. Νομίζω το έχω ξαναγράψει, τα μέτρα δεν πρέπει να κρίνονται αυθύπαρκτα αλλά στο πλαίσιο του narrative το οποίο τα προωθεί και των δεδομένων κοινωνικών συνθηκών και συσχετισμών.

Σε αυτή τη βάση, το να μιλάς για ιδεοληψίες πέρα από πολύ βολικό γιατί αποφεύγεις να επιχειρηματολογήσεις είναι και ανούσιο. Αφενός περιμένω να επιχειρηματολογήσεις γιατί είσαι υπέρ αυτών, αφετέρου σε ρωτάω αν βλέπεις, τελικά, κάποια σύνδεση μεταξύ των μέτρων στο προηγούμενο μήνυμά μου.

Εξάλλου, ούτως ή άλλως είναι πολιτικά θέματα, και οι απόψεις της ΝΔ ήταν εκ των προτέρων γνωστες στο πολιτικό της πρόγραμμα. Αν διαφωνούσε η πλειοψηφία, απλούστατα δε θα την αναδείκνυε κυβέρνηση. Άμα διαφωνούμε με αυτά που κάνει, στις επόμενες εκλογές θα αναδειχθεί άλλο κομμα ως κυβέρνηση. Έτσι λειτουργεί η αντιπροσωπευτική δημοκρατία. Αν δεν τη θέλουμε, στις επόμενες εκλογές ψηφίζουμε κόμμα που υπόσχεται αλλαγή του πολιτεύματος.
Έχω εξηγήσει ξανά ποια είναι τα τεράστια μειονεκτήματα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, γιατί επί της ουσίας δεν είναι και ιδιαίτερα δημοκρατική κλπ. Δεν έχει νόημα να τα ξαναγράφω. Το τελευταίο που είπες είναι βλακεία, ξέρω γω πιθανότατα τέτοιο κόμμα δεν θα έπαιρνε καν άδεια για συμμετοχή στις εκλογές.

Το θέμα είναι πως τα πολιτικά ζητήματα τόσο ως προς την ανάλυση όσο και ως προς την δράση, επεκτείνονται πέρα από τα όρια που θεσμοθετεί το κάθε φορά υπάρχον πολιτικό σύστημα. Αλλιώς δεν θα είχαμε καμία εξέγερση, ποτέ και πουθενά.

Τα υπόλοιπα που λες είναι πράγματι προβλήματα. Είναι όμως η κατάληψη το μέσο για την αντιμετώπισή τους; Ίσα ίσα, αν χαθεί το εξάμηνο δεν εντείνει ακόμα περισσότερο το πρόβλημα με το ν+2; Και έπειτα, ποιος έδωσε την εξουσία στις γενικές συνελεύσεις να καταλαμβάνουν το δημόσιο κτήριο του πανεπιστημίου; Δεν υπάρχει καν καταστατικό που να καθορίζει τον ελάχιστο απαιτούμενο αριθμό παρόντων για σχηματισμό απαρτίας στη λήψη αποφάσεων. Η όλη διαδικασία και η απόφαση στερούνται a priori νομιμοποίησης.
Όπως έγραψα και πριν, όσο χρήσιμοι και να είναι οι νόμοι (που είναι), πρέπει να έχουμε υπόψιν πως δεν αποτελούν υπερφυσικές οντότητες υπεράνω της κοινωνίας, αλλά ανθρώπινα κατασκευάσματα που αντανακλούν εν τέλει ένα πολιτικό σκεπτικό, συνήθως αυτό του υπάρχοντος πολιτικού και οικονομικού συστήματος. Δεν κρίνουμε ένα μέσο μόνο με όρους νομιμότητας, αλλά και ανάγκης, αποτελεσματικότητας κ.α.

Το νομικό πλαίσιο από όσο ξέρω για τους φοιτητικούς συλλόγους είναι όντως ασαφές. Η ουσία είναι πως οι γενικές συνελεύσεις αντλούν την εξουσία τους από τους αριθμούς. Όσοι περισσότεροι συμμετέχουν, τόσο πιο στέρεα γίνεται η απόφαση. Για τις καταλήψεις η εμπειρία δείχνει πως έχουν αποτέλεσμα.

Δεν μπορεί η κάθε φοιτητική παράταξη να χρησιμοποιεί τον σύλλογο ως πολιτικό όχημα για μικροκομματικές κινητοποιήσεις. Αυτό (πρέπει να) ισχύει, είτε στην κυβέρνηση είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΔΑΠ θέλει κατάληψη, είτε η ΕΑΑΚ λόγω ΝΔ.
Μόνο που δεν μιλάμε για μικροκομματικά ζητήματα.

Αν παρει η κυβέρνηση τίποτα από αυτά πίσω πες το και σε εμάς.
Η ιστορική εμπειρία δείχνει πως υπάρχει αποτέλεσμα. Θες παραδείγματα ή θα φιλοτιμηθείς για μια φορά να ψάξεις μόνος σου?
 

Volkswagen Fan

Well-known member

Ο Mein Name ist Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,499 μηνύματα.
Ως γνωστόν υπάρχουν μόνο φοιτητές που τα ξύνουν και κανείς άλλος που παράλληλα μπορεί να ασχολείται με τον αθλητισμό, τη μουσική κλπ. ή να δουλεύει λόγω ανάγκης...Κι αν υπάρχουν αυτές οι τόσο εξωτικές κατηγορίες ανθρώπων πρέπει να τους στερήσουμε το δικαίωμα της επιλογής ή και το δικαίωμα φοίτησης εξολοκλήρου.

Παρεμπιπτόντως, το ν+2, ακόμα και αν θέλαμε να θεσπίσουμε ένα όριο είναι παράλογο. Οι περισσότερες πολυτεχνικές σχολές, οι φυσικομαθηματικές και πολλές σχολές πληροφορικής έχουν μ.ο. φοίτησης κοντά η και άνω των ν+2 και μάλιστα με ουσιαστικό τρόπο, καθώς υπάρχει μεγάλη πύκνωση σε εκείνα τα διαστήματα. Άλλωστε, οι φοιτητές που φοιτούν πάνω από ν+2 χρόνια δεν κοστίζουν τίποτα γιατί χάνουν τα φοιτητικά προνόμια (πάσο, κάρτα σίτισης κλπ.).

Αυτά είναι μόνο τα τελείως προφανή επιχειρήματα, έτσι?



Δεν υπάρχουν de facto εκσυγχρονιστικά μέτρα (εκτός αν μιλάμε για τεχνολογικά, επιστημονικά ζητήματα), υπάρχουν μέτρα που εξυπηρετούν την υλοποίηση ενός συγκεκριμένου πολιτικού narrative. Νομίζω το έχω ξαναγράψει, τα μέτρα δεν πρέπει να κρίνονται αυθύπαρκτα αλλά στο πλαίσιο του narrative το οποίο τα προωθεί και των δεδομένων κοινωνικών συνθηκών και συσχετισμών.

Σε αυτή τη βάση, το να μιλάς για ιδεοληψίες πέρα από πολύ βολικό γιατί αποφεύγεις να επιχειρηματολογήσεις είναι και ανούσιο. Αφενός περιμένω να επιχειρηματολογήσεις γιατί είσαι υπέρ αυτών, αφετέρου σε ρωτάω αν βλέπεις, τελικά, κάποια σύνδεση μεταξύ των μέτρων στο προηγούμενο μήνυμά μου.



Έχω εξηγήσει ξανά ποια είναι τα τεράστια μειονεκτήματα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, γιατί επί της ουσίας δεν είναι και ιδιαίτερα δημοκρατική κλπ. Δεν έχει νόημα να τα ξαναγράφω. Το τελευταίο που είπες είναι βλακεία, ξέρω γω πιθανότατα τέτοιο κόμμα δεν θα έπαιρνε καν άδεια για συμμετοχή στις εκλογές.

Το θέμα είναι πως τα πολιτικά ζητήματα τόσο ως προς την ανάλυση όσο και ως προς την δράση, επεκτείνονται πέρα από τα όρια που θεσμοθετεί το κάθε φορά υπάρχον πολιτικό σύστημα. Αλλιώς δεν θα είχαμε καμία εξέγερση, ποτέ και πουθενά.



Όπως έγραψα και πριν, όσο χρήσιμοι και να είναι οι νόμοι (που είναι), πρέπει να έχουμε υπόψιν πως δεν αποτελούν υπερφυσικές οντότητες υπεράνω της κοινωνίας, αλλά ανθρώπινα κατασκευάσματα που αντανακλούν εν τέλει ένα πολιτικό σκεπτικό, συνήθως αυτό του υπάρχοντος πολιτικού και οικονομικού συστήματος. Δεν κρίνουμε ένα μέσο μόνο με όρους νομιμότητας, αλλά και ανάγκης, αποτελεσματικότητας κ.α.

Το νομικό πλαίσιο από όσο ξέρω για τους φοιτητικούς συλλόγους είναι όντως ασαφές. Η ουσία είναι πως οι γενικές συνελεύσεις αντλούν την εξουσία τους από τους αριθμούς. Όσοι περισσότεροι συμμετέχουν, τόσο πιο στέρεα γίνεται η απόφαση. Για τις καταλήψεις η εμπειρία δείχνει πως έχουν αποτέλεσμα.



Μόνο που δεν μιλάμε για μικροκομματικά ζητήματα.



Η ιστορική εμπειρία δείχνει πως υπάρχει αποτέλεσμα. Θες παραδείγματα ή θα φιλοτιμηθείς για μια φορά να ψάξεις μόνος σου?

Ναι καλά περίμενε εσυ ότι θα επιστρέψει το άσυλο πίσω η ότι δεν θα περάσει το ν+2.
Γενικά χωρίς να θέλω να σε προσβάλω οι αριστεροί είναι λίγο για κλάματα.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Ραφαέλα33847

Well-known member

Η Ραφαέλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Ισπανοαμερικάνικες Σπουδές και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 1,800 μηνύματα.
Ως γνωστόν υπάρχουν μόνο φοιτητές που τα ξύνουν και κανείς άλλος που παράλληλα μπορεί να ασχολείται με τον αθλητισμό, τη μουσική κλπ. ή να δουλεύει λόγω ανάγκης...Κι αν υπάρχουν αυτές οι τόσο εξωτικές κατηγορίες ανθρώπων πρέπει να τους στερήσουμε το δικαίωμα της επιλογής ή και το δικαίωμα φοίτησης εξολοκλήρου.


Παρεμπιπτόντως, το ν+2, ακόμα και αν θέλαμε να θεσπίσουμε ένα όριο είναι παράλογο. Οι περισσότερες πολυτεχνικές σχολές, οι φυσικομαθηματικές και πολλές σχολές πληροφορικής έχουν μ.ο. φοίτησης κοντά η και άνω των ν+2 και μάλιστα με ουσιαστικό τρόπο, καθώς υπάρχει μεγάλη πύκνωση σε εκείνα τα διαστήματα. Άλλωστε, οι φοιτητές που φοιτούν πάνω από ν+2 χρόνια δεν κοστίζουν τίποτα γιατί χάνουν τα φοιτητικά προνόμια (πάσο, κάρτα σίτισης κλπ.).

Αυτά είναι μόνο τα τελείως προφανή επιχειρήματα, έτσι?



Δεν υπάρχουν de facto εκσυγχρονιστικά μέτρα (εκτός αν μιλάμε για τεχνολογικά, επιστημονικά ζητήματα), υπάρχουν μέτρα που εξυπηρετούν την υλοποίηση ενός συγκεκριμένου πολιτικού narrative. Νομίζω το έχω ξαναγράψει, τα μέτρα δεν πρέπει να κρίνονται αυθύπαρκτα αλλά στο πλαίσιο του narrative το οποίο τα προωθεί και των δεδομένων κοινωνικών συνθηκών και συσχετισμών.

Σε αυτή τη βάση, το να μιλάς για ιδεοληψίες πέρα από πολύ βολικό γιατί αποφεύγεις να επιχειρηματολογήσεις είναι και ανούσιο. Αφενός περιμένω να επιχειρηματολογήσεις γιατί είσαι υπέρ αυτών, αφετέρου σε ρωτάω αν βλέπεις, τελικά, κάποια σύνδεση μεταξύ των μέτρων στο προηγούμενο μήνυμά μου.



Έχω εξηγήσει ξανά ποια είναι τα τεράστια μειονεκτήματα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, γιατί επί της ουσίας δεν είναι και ιδιαίτερα δημοκρατική κλπ. Δεν έχει νόημα να τα ξαναγράφω. Το τελευταίο που είπες είναι βλακεία, ξέρω γω πιθανότατα τέτοιο κόμμα δεν θα έπαιρνε καν άδεια για συμμετοχή στις εκλογές.

Το θέμα είναι πως τα πολιτικά ζητήματα τόσο ως προς την ανάλυση όσο και ως προς την δράση, επεκτείνονται πέρα από τα όρια που θεσμοθετεί το κάθε φορά υπάρχον πολιτικό σύστημα. Αλλιώς δεν θα είχαμε καμία εξέγερση, ποτέ και πουθενά.



Όπως έγραψα και πριν, όσο χρήσιμοι και να είναι οι νόμοι (που είναι), πρέπει να έχουμε υπόψιν πως δεν αποτελούν υπερφυσικές οντότητες υπεράνω της κοινωνίας, αλλά ανθρώπινα κατασκευάσματα που αντανακλούν εν τέλει ένα πολιτικό σκεπτικό, συνήθως αυτό του υπάρχοντος πολιτικού και οικονομικού συστήματος. Δεν κρίνουμε ένα μέσο μόνο με όρους νομιμότητας, αλλά και ανάγκης, αποτελεσματικότητας κ.α.

Το νομικό πλαίσιο από όσο ξέρω για τους φοιτητικούς συλλόγους είναι όντως ασαφές. Η ουσία είναι πως οι γενικές συνελεύσεις αντλούν την εξουσία τους από τους αριθμούς. Όσοι περισσότεροι συμμετέχουν, τόσο πιο στέρεα γίνεται η απόφαση. Για τις καταλήψεις η εμπειρία δείχνει πως έχουν αποτέλεσμα.



Μόνο που δεν μιλάμε για μικροκομματικά ζητήματα.



Η ιστορική εμπειρία δείχνει πως υπάρχει αποτέλεσμα. Θες παραδείγματα ή θα φιλοτιμηθείς για μια φορά να ψάξεις μόνος σου?
Σκεφτόμαστε αυτούς που ήδη έχουν περάσει, έχουν επαναπαυτεί, δεν τους νοιάζει πότε θα πάρουν πτυχίο αλλά δεν σκεφτόμαστε ότι με όλο αυτό μειώνονται οι θέσεις εισαγωγής και κάποιος άλλος που πραγματικά μοχθεί για ένα μόριο περνάει επαρχία...
Δεν μιλάω για Πολυτεχνικές/Ιατρικές σχολές που χρειάζονται 6 ή 8 χρόνια για να περατώσεις τις σπουδές σου αλλά για σχολές που τα 6 χρόνια είναι υπερ αρκετά, νομίζω ότι το πράγμα παρά πάει!
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

tsiobieman

Active member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) . Έχει γράψει 400 μηνύματα.
Δεν ισχύει αυτό.
Έγιναν καταλήψεις πχ σε νομική εκπα




Λέω τις καταλήψεις γενικά. Δεν είπα κάπου ότι είναι νόμιμες

έγινε φίλε μου , απλά μου έκανε εντύπωση που δεν ανέφερες το ΟΠΑ γιατί κάνανε και λογικά θα ξανακάνουν κατάληψη τη Δευτέρα. :p
 

Ανώνυμος Αλκοολικός

Well-known member

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Πετράλωνα (Αττική). Έχει γράψει 5,021 μηνύματα.
έγινε φίλε μου , απλά μου έκανε εντύπωση που δεν ανέφερες το ΟΠΑ γιατί κάνανε και λογικά θα ξανακάνουν κατάληψη τη Δευτέρα. :p

Για το ΟΠΑ ότι είπε πριν η αλλη που μπηκαν με το ετσι θέλω (αμφισβητω αν εγινε καν ΓΣ) αυτό δε μπορώ να το ξέρω.
Ότι είναι απαράδεκτη απόφαση είναι
 

GoddamnRight

Well-known member

Ο GoddamnRight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών . Έχει γράψει 266 μηνύματα.
Ως γνωστόν υπάρχουν μόνο φοιτητές που τα ξύνουν και κανείς άλλος που παράλληλα μπορεί να ασχολείται με τον αθλητισμό, τη μουσική κλπ. ή να δουλεύει λόγω ανάγκης...Κι αν υπάρχουν αυτές οι τόσο εξωτικές κατηγορίες ανθρώπων πρέπει να τους στερήσουμε το δικαίωμα της επιλογής ή και το δικαίωμα φοίτησης εξολοκλήρου.

Αν θέλει να ασχολείται επαγγελματικά πολλές ώρες με μουσική ή αθλητισμό, δεν του φταίει κανείς. Ας διαγραφεί. Το πανεπιστήμιο δεν είναι σχολείο που πας επειδή πρέπει. Αν πας, ασχολείσαι, αυτό είναι το κύριο μέλημά σου. Αυτό δεν καταλαβαίνετε μερικοί. Μουσική, παιχνίδια και γυμναστικές, υπάρχουν σαν συμπλήρωμα. Οι ώρες υπάρχουν.

Αν κάποιος πρέπει να δουλεύει, επομένως έχει λίγο χρόνο, τότε τι να κάνουμε, πρωταρχικό μέλημα το Πανεπιστήμιο, άρα ας μην παίζει τόσο μουσική και να μην αθλείται τόσο, μέχρι να τελειώσει και να βρει δουλειά.

Δουλειά και Πανεπιστήμιο, έχει αποδειχθεί ότι μια χαρά γίνεται. Μπορεί να μην κάνεις τη φοιτητική ζωή άλλων, μπορεί να μην περάσεις τόσο καλά, μπορεί να μην τελειώσεις με πολύ μεγάλο βαθμό, αλλά 100% γίνεται, σε όποια σχολή και να είσαι. Το πολύ πολύ να υπάρξει καθυστέρηση ενός έτους μαξ.

Ένας που ασχολείται σοβαρά, ένας συνειδητοποιημένος φοιτητής, 2 ώρες να διαβάζει τις καθημερινές (που βρίσκει 2 ώρες και ας δουλεύει) και 6-7 στα ρεπό του (αν δεν έχει σχολή), μια χαρά βγάζει τη σχολή. Και πιο γρήγορα και με μεγαλύτερο μέσο όρο από τον μέσο φοιτητή θα πω εγώ. Οπότε όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε. Παραδείγματα τέτοιων υπάρχουν πολλά. Απλά είναι δύσκολο και πολλοί προτιμούν να γκρινιάζουν.

Παλαιότερα όταν τα είχα πει αυτά σε κάτι αριστερούς που χτυπούσαν τις πόρτες στις εστίες για ενημερώσεις, μου απάντησαν "ναι μα όμως ζωή είναι αυτή? Όλοι ονειρευόμασταν τη φοιτητική ζωή από το σχολείο και όλη μέρα θα είμαστε δουλειά-σχολή-διάβασμα και πάλι από την αρχή?"

Tragic lol


P.S. Με τη διαγραφή των αιώνιων φοιτητών, θα αρχίζει να αλλάζει η νοοτροπία, αναγκαστικά. Θα μπαίνουν πιο συνειδητοποιημένοι μέσα και θα βγαίνουν καλύτεροι επιστήμονες. Πάρα πολλοί δεν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς πίεση. Βάλε λίγη πίεση (που σιγά την πίεση, 2 έξτρα χρόνια υπεραρκετά είναι πάλι) και θα δεις πόσο πιο διαβαστεροί θα γίνουν.

Για λόγους υγείας και άλλα σοβαρά, θα υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση. Εξάλλου υπάρχει και η προσωρινή διακοπή. Anyway. Μακάρι να γίνει και να αρχίζουν να φιλτράρονται τα πανεπιστήμια. Να σοβαρέψουν και λίγο. Αν και για το τελευταίο, η διαγραφή των αιώνιων ούτε καν το 5% δεν είναι. Χρειάζονται και άλλα πράγματα να γίνουν. Anyway
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,730 μηνύματα.
Και θα πρέπει το Πανεπιστήμιο να προσαρμοστεί στα γ**σιάτικα των φοιτητών χομπίστων; :hmm: Aν οι φοιτητές είχαν χόμπι το μάζεμα ελιάς, θα έπρεπε να αναστέλλονται τα μαθήματα;
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Δεν υπάρχουν de facto εκσυγχρονιστικά μέτρα (εκτός αν μιλάμε για τεχνολογικά, επιστημονικά ζητήματα), υπάρχουν μέτρα που εξυπηρετούν την υλοποίηση ενός συγκεκριμένου πολιτικού narrative. Νομίζω το έχω ξαναγράψει, τα μέτρα δεν πρέπει να κρίνονται αυθύπαρκτα αλλά στο πλαίσιο του narrative το οποίο τα προωθεί και των δεδομένων κοινωνικών συνθηκών και συσχετισμών.
Δεν χρειάζεται να στέκεσαι σε semantics και να κάνεις αυτή την ανούσια ανάλυση. Με τον όρο εκσυγχρονιστικά εννοώ τα μέτρα που αλλάζουν την υπάρχουσα κατάσταση. Αντικατέστησέ το με τον όρο "μετασχηματιστικά" αν προτιμάς.

Σε αυτή τη βάση, το να μιλάς για ιδεοληψίες πέρα από πολύ βολικό γιατί αποφεύγεις να επιχειρηματολογήσεις είναι και ανούσιο. Αφενός περιμένω να επιχειρηματολογήσεις γιατί είσαι υπέρ αυτών, αφετέρου σε ρωτάω αν βλέπεις, τελικά, κάποια σύνδεση μεταξύ των μέτρων στο προηγούμενο μήνυμά μου.
Δεν επιχειρηματολόγησα, γιατί το point του ποστ μου ήταν ότι η κατάληψη στερείται νομιμότητας a priori. Στο οποίο point μου η απάντησή σου ουσιαστικά ήταν ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, που ως επιχείρημα είναι αστείο. Δε στάθηκα καν σε ζητήματα σκοπιμότητας.

Αλλά αφού το θες, συνοπτικά θα πω πως το άσυλο είναι ένας αχρείαστος θεσμός με συγκεκριμένο ιδεολογικό φορτίο και εξέπεμπε ένα μήνυμα την επαύριο της πτώσης της χούντας, αλλά σήμερα δεν έχει καμία αξία. Ως προς το γιατί δεν πρέπει να εξισωθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων κολλεγίων με εκείνα των πτυχιούχων ΑΕΙ, είναι προφανές ότι το βάρος απόδειξης το φέρουν εκείνοι που το καταπολεμούν.

Δεν κρίνουμε ένα μέσο μόνο με όρους νομιμότητας, αλλά και ανάγκης, αποτελεσματικότητας κ.α.
I 'm pretty sure πως αυτό είναι το επιχείρημα της κάθε δικτατορίας και του κάθε τυράννου όταν ανατρέπει το νόμιμο καθεστώς.

Η ουσία είναι πως οι γενικές συνελεύσεις αντλούν την εξουσία τους από τους αριθμούς.
Ε; Οι αριθμοί δίνουν την εξουσία στη συνέλευση να διαπράττει ποινικό αδίκημα; Γιατί αυτό είναι η κατάληψη δημοσίου κτηρίου. Αν λοιπόν στην επόμενη συνέλευση ομόφωνα αποφασίσουν να δολοφονήσουν τον κοσμήτορα, ο φόνος νομιμοποιείται από τη μαζική προσέλευση; Προέκταση της σκέψης σου είναι αυτό.
 

VasK

Well-known member

Ο VasK αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής . Έχει γράψει 650 μηνύματα.
Εντάξει νομίζω δεν έχει νόημα να συζητάτε αν είναι νόμιμη ή νομιμοποιημένη η κατάληψη. Όπου και να το πιάσεις θα πέσεις σε ποινικό αδίκημα και μη εξυπηρέτηση δημοσίου συμφέροντος, οπότε οι μόνοι σκοποί που αγιαζουν τα μέσα είναι των παρατάξεων.

Αν ήταν όντως σοβαρά ζητήματα που απασχολούσαν την ευρύτερη φοιτητική κοινότητα οι καταλήψεις δεν θα διαρκούσαν μια, δύο μέρες. Οι πληττομενοθ είναι οι αναρχικές ομάδες. Τα κολέγια που συνεργάζονται με ευρωπαϊκά πανεπιστήμια έχουν αναγνωρισμενα επαγγελματικά προσόντα από το 05 από ευρωπαϊκή οδηγία δεν ήρθε η Κεραμέως να αλλάξει την εκπαίδευση, μόνο να ανάψει πυροτεχνήματα. Το 5% παιδεία (ήτοι ποσοστό εκ του ΑΕΠ) το φωνάζουν διαχρονικά από την περίοδο του Αντρίκου, πάλι καλά που το βάλανε στα αιτήματα μήπως το ξεχάσαμε.
 

Memetchi

Well-known member

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 373 μηνύματα.
-Κατάργηση ασύλου
-Διαγραφές των Ν+2
-Οδηγία για ισοτιμία πτυχίων ιδιωτικών κολλεγίων με τα πανεπιστημιακά
-Συνεχής υποχρηματοδότηση των ιδρυμάτων με τα γνωστά αποτελέσματα (ελλιπής στελέχωση σε μέλη ΔΕΠ, ακατάλληλες αίθουσες και αμφιθέατρα, πεπαλαιωμένος εξοπλισμός, αναστολή και ακύρωση ερευνητικού και διδακτικού έργου λόγω βλαβών ή ελλείψει προσωπικού, καθυστερήσεις στις διανομές συγγραμμάτων, σκατένιο φαγητό στη λέσχη, να συνεχίσω?)
-Ακραία κατασταλτική δράση της αστυνομίας ενάντια και σε φοιτητές, τους οποίους ταΐζει με δακρυγόνα και κρότου λάμψης σε ευθεία γαμημένη βολή, με αποτέλεσμα ορισμένοι να μεταφέρονται στο νοσοκομείο.
-Οι εργασιακές ρυθμίσεις του αναπτυξιακού πολυνομοσχεδίου
-Άλλα επί μέρους ζητήματα της κάθε σχολής

Δεν φτάνουν για να χάσετε 3 μέρες μάθημα ε?
Που είναι το πρόβλημα στα πρώτα 2; Ακόμα και το τρίτο μπορεί να λειτουργήσει μια χαρά στην κοινωνία αν γίνει σωστά. Τα υπόλοιπα υπήρχαν από πάντα και δεν θα λυθούν με αυτό τον τρόπο. Μπορεί να το λες για πλάκα 3 μέρες μάθημα, αλλά μετά οι φοιτητές θα έχουν το πρόβλημα, ούτε οι καθηγητές, ούτε το υπουργείο, ούτε οι αιώνιοι φοιτητές και όλοι όσοι πάνε για να ασχοληθούν με τα κόμματα αντί να σπουδάσουν.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top