Φιλοσοφία vs Παιδαγωγικό vs Ψυχολογία vs Φιλολογία

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
για εξηγησε μου τοτε να καταλαβω. Απλως η υλη σε σας ειναι τεραστια σε ογκο γι' αυτο αλλωστε δουλευετε πιο πολυ με σημειωσεις και οχι με διαβασμα απο τα βιβλια

Πολύ απλά υπάρχουν δεκάδες απόψεις επί ενός θέματος που πρέπει να τις γνωρίζεις. Επίσης δεν υπάρχει μία απάντηση. Οτιδήποτε τεκμηριωμένο, είναι σωστό. Άρα αν δεν έχεις κάνει φύλλο και φτερό το βιβλίο, ο κώδικας δεν σε σώζει. Τόσο απλό.
Αυτές τις πρακτικές που περιγράφεις, τις υιοθετούν οι αεριτζήδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Πολύ απλά υπάρχουν δεκάδες απόψεις επί ενός θέματος που πρέπει να τις γνωρίζεις. Επίσης δεν υπάρχει μία απάντηση. Οτιδήποτε τεκμηριωμένο, είναι σωστό. Άρα αν δεν έχεις κάνει φύλλο και φτερό το βιβλίο, ο κώδικας δεν σε σώζει. Τόσο απλό.
Αυτές τις πρακτικές που περιγράφεις, τις υιοθετούν οι αεριτζήδες.
εγω οσους νομικους γνωρισα με σημειωσεις απο το copyland δουλευαν. εν παση περιπτωσει ζητω συγγνωμη, γιατι δεν φοιτησα σε αυτην τη σχολη, για να εχω ιδίαν πειρα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
εγω οσους νομικους γνωρισα με σημειωσεις απο το copyland δουλευαν. εν παση περιπτωσει ζητω συγγνωμη, γιατι δεν φοιτησα σε αυτην τη σχολη, για να εχω ιδίαν πειρα
Ας μην απορούν μετά για τις αναδουλειές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Logi

Νεοφερμένος

Η Logi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Το μόνο που είναι ξεκάθαρο είναι πως αυτή η κόντρα μεταξύ Φιλολογίας-Ιστορικού-ΦΠΨ...κρατάει για πολύ ακόμη. Είμαι προσφάτως τελειόφοιτη του τμήματος Ιστορίας Αρχαιολογίας (Ιωαννίνων) και θέλω να σας πω το εξής: Και λογοτεχνίες κάνουμε και γλωσσολογίες και λατινικά και αρχαία (ιλιάδα, οδύσσεια, Βάκχες, Αντιγόνη κ.α.)....αλλά είναι στο χέρι του καθενός τι μαθήματα επιλογής θα πάρει! Στο συγκεκριμένο Πανεπιστήμιο, τα μαθήματα και των 3 σχολών της Φιλοσοφικής, είναι αλληλένδετα ....δανειζόμαστε πολλά μαθήματα, ιδιίως απ τη Φιλολογία, όπως κι εκείνη απο μας! Ετσι κ αλλιώς όλοι στ τέλος θα περιμένουμε στο ΠΕ02!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

valtasar

Νεοφερμένος

Ο valtasar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Θα ήθελα να εκφράσω κι εγώ την άποψή μου στο ζήτημα.Έχω τελειώσει το Νεοελληνικό της Φιλολογίας στα Γιάννενα.Αρχικά η πραγματικότητα της αγοράς εργασίας θεωρώ πως απέχει από το αντικείμενο των σχολών.Ο κάθε κλάδος της Φιλοσοφικής διανέμει πτυχία διαφορετικών επιστημονικών ειδικοτήτων-κάτι που φαντάζομαι είναι παραδεκτό από όλους-όμως δεν έχουν ουσιαστικό αντίκρυσμα καθώς στην αγορά εργασίας τα επαγγελματικά δικαιωματα είναι ίδια.Στην αγορά εργασίας το σημαντικότερο ρόλο παίζει η τριβή με το αντικείμενο,όχι γενικά και αόριστα,αλλά με τη συγκεκριμένη ύλη που διδάσκεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.Το συγκριτικό πλεονέκτημα του κατεξοχήν φιλολόγου είναι ό,τι διαθέτει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό όλο εκείνο το ιδανικό περιτύλιγμα γνώσεων που θα τον βοηθήσει να υποστηρίξει τη διδασκαλία του σε μαθήματα όπως Λατινικά,Αρχαία,Έκθεση,Λογοτεχνία.Απλά κοιτάξτε έναν οδηγό σπουδών των τμημάτων Φιλολογίας οποιασδήποτε ειδίκευσης όσοι ενδιαφέρεστε για του λόγου το αληθές.Το ίδιο ισχύει και στους ιστορικούς.Αλλιώς θα κάνει το μάθημα της ιστορίας ένας απόφοιτος του αντίστοιχου τμήματος κι αλλιώς εγώ που είχα 3 μαθήματα ιστορίας-αρχαιολογίας και δεν έχω ούτε κατα διάνοια τις αντίστοιχες ιστορικές γνώσεις.Επικεντρώνομαι βέβαια στο καθαρά γνωστικό κομμάτι,επειδή κατα τη γνώμη μου αυτό είναι το γόνιμο πεδίο διαπραγμάτευσης.Το θέμα της διδασκαλίας είναι κυρίως θέμα χαρακτήρα,ενδιαφέροντος για το αντικείμενο και χημείας με τους μαθητές για μένα.Το να είσαι καλός και αποδοτικός στη δουλειά σου δε μαθαίνεται αλλά το παλεύεις μόνος σου.Επίσης ως προς τα αντικείμενα των σχολών της Φιλοσοφικής θεωρώ πως η δυσκολία του Φιλολογικού τμήματος είναι πολύ μεγαλύτερη.Εγώ προσωπικά περίμενα τα μαθήματα του Φ.Π.Ψ. για να ανεβάσω λίγο τον Μ.Ο.του πτυχίου μου,με μηδαμινή μάλιστα προσπάθεια σε σχέση με αυτή που κατέβαλα για τα μαθήματα της Φιλολογίας,στα περισσότερα από τα οποία για να έχεις στοιχειωδώς αξιώσεις να τα περάσεις θα έπρεπε να αφιερώσεις 3 εβδομάδες διαβάσματος τουλάχιστον στο καθένα.Άλλο είναι να μετράς τις ψυχικές και πνευματικές σου αντοχές σε κάθε εξεταστική κι άλλο να κάνεις χαβαλέ και να γράφεις 9 με δύο αναγνώσεις.Δείτε,όσοι αμφισβητείτε,πόσοι ορκίζονται στις ορκωμοσίες Φ.Π.Ψ. κάθε χρόνο και πόσοι στη Φιλολογία και φυσικά τους βαθμούς των πρώτων(κοντά στο 9 και πάνω συνήθως στο Φ.Π.Ψ. και μετά βίας κάτω από 8 στη Φιλολογία).Όλα αυτά τα αναφέρω γιατί υπάρχουν πολλά παιδιά που δε γνωρίζουν την πραγματικότητα των σχολών και παγιδεύονται σε απλουστεύσεις.Ας μας πούνε λοιπόν οι απόφοιτοι Φ.Π.Ψ. ποιο είναι το αντικείμενο της εξειδίκευσής τους εκτός απ'τη φιλοσοφία,παιδαγωγική(δεν είναι δάσκαλοι) και ψυχολογία(δεν είναι ψυχολόγοι) με ακαδημαικούς όρους και θα γελάσουμε πολύ!Επίσης να μας πουν μια που εκτιμούν τόσο το αντικείμενο των σπουδών τους γιατί συστήνονται ως φιλόλογοι και όχι ως φιλόσοφοι-παιδαγωγοί-ψυχολόγοι αφού έχουν βέβαια και το προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Το μόνο που είναι ξεκάθαρο είναι πως αυτή η κόντρα μεταξύ Φιλολογίας-Ιστορικού-ΦΠΨ...κρατάει για πολύ ακόμη. Είμαι προσφάτως τελειόφοιτη του τμήματος Ιστορίας Αρχαιολογίας (Ιωαννίνων) και θέλω να σας πω το εξής: Και λογοτεχνίες κάνουμε και γλωσσολογίες και λατινικά και αρχαία (ιλιάδα, οδύσσεια, Βάκχες, Αντιγόνη κ.α.)....αλλά είναι στο χέρι του καθενός τι μαθήματα επιλογής θα πάρει! Στο συγκεκριμένο Πανεπιστήμιο, τα μαθήματα και των 3 σχολών της Φιλοσοφικής, είναι αλληλένδετα ....δανειζόμαστε πολλά μαθήματα, ιδιίως απ τη Φιλολογία, όπως κι εκείνη απο μας! Ετσι κ αλλιώς όλοι στ τέλος θα περιμένουμε στο ΠΕ02!!!!
Στο φιλολογικο ομως δεν ειναι στο χερι σου ποσα και τι φιλολογικα μαθηματα θα κανεις, αλλα κανεις υποχρεωτικα απο 8 εως 15 αρχαια,αναλογα με την κατευθυνση που θα κανεις, απο 8 εως και 15 νεα ελληνικα, καμια 6 με 7 γλωσσολογιες και αλλα τοσα λατινικα.

Θα ήθελα να εκφράσω κι εγώ την άποψή μου στο ζήτημα.Έχω τελειώσει το Νεοελληνικό της Φιλολογίας στα Γιάννενα.Αρχικά η πραγματικότητα της αγοράς εργασίας θεωρώ πως απέχει από το αντικείμενο των σχολών.Ο κάθε κλάδος της Φιλοσοφικής διανέμει πτυχία διαφορετικών επιστημονικών ειδικοτήτων-κάτι που φαντάζομαι είναι παραδεκτό από όλους-όμως δεν έχουν ουσιαστικό αντίκρυσμα καθώς στην αγορά εργασίας τα επαγγελματικά δικαιωματα είναι ίδια.Στην αγορά εργασίας το σημαντικότερο ρόλο παίζει η τριβή με το αντικείμενο,όχι γενικά και αόριστα,αλλά με τη συγκεκριμένη ύλη που διδάσκεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.Το συγκριτικό πλεονέκτημα του κατεξοχήν φιλολόγου είναι ό,τι διαθέτει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό όλο εκείνο το ιδανικό περιτύλιγμα γνώσεων που θα τον βοηθήσει να υποστηρίξει τη διδασκαλία του σε μαθήματα όπως Λατινικά,Αρχαία,Έκθεση,Λογοτεχνία.Απλά κοιτάξτε έναν οδηγό σπουδών των τμημάτων Φιλολογίας οποιασδήποτε ειδίκευσης όσοι ενδιαφέρεστε για του λόγου το αληθές.Το ίδιο ισχύει και στους ιστορικούς.Αλλιώς θα κάνει το μάθημα της ιστορίας ένας απόφοιτος του αντίστοιχου τμήματος κι αλλιώς εγώ που είχα 3 μαθήματα ιστορίας-αρχαιολογίας και δεν έχω ούτε κατα διάνοια τις αντίστοιχες ιστορικές γνώσεις.Επικεντρώνομαι βέβαια στο καθαρά γνωστικό κομμάτι,επειδή κατα τη γνώμη μου αυτό είναι το γόνιμο πεδίο διαπραγμάτευσης.Το θέμα της διδασκαλίας είναι κυρίως θέμα χαρακτήρα,ενδιαφέροντος για το αντικείμενο και χημείας με τους μαθητές για μένα.Το να είσαι καλός και αποδοτικός στη δουλειά σου δε μαθαίνεται αλλά το παλεύεις μόνος σου.Επίσης ως προς τα αντικείμενα των σχολών της Φιλοσοφικής θεωρώ πως η δυσκολία του Φιλολογικού τμήματος είναι πολύ μεγαλύτερη.Εγώ προσωπικά περίμενα τα μαθήματα του Φ.Π.Ψ. για να ανεβάσω λίγο τον Μ.Ο.του πτυχίου μου,με μηδαμινή μάλιστα προσπάθεια σε σχέση με αυτή που κατέβαλα για τα μαθήματα της Φιλολογίας,στα περισσότερα από τα οποία για να έχεις στοιχειωδώς αξιώσεις να τα περάσεις θα έπρεπε να αφιερώσεις 3 εβδομάδες διαβάσματος τουλάχιστον στο καθένα.Άλλο είναι να μετράς τις ψυχικές και πνευματικές σου αντοχές σε κάθε εξεταστική κι άλλο να κάνεις χαβαλέ και να γράφεις 9 με δύο αναγνώσεις.Δείτε,όσοι αμφισβητείτε,πόσοι ορκίζονται στις ορκωμοσίες Φ.Π.Ψ. κάθε χρόνο και πόσοι στη Φιλολογία και φυσικά τους βαθμούς των πρώτων(κοντά στο 9 και πάνω συνήθως στο Φ.Π.Ψ. και μετά βίας κάτω από 8 στη Φιλολογία).Όλα αυτά τα αναφέρω γιατί υπάρχουν πολλά παιδιά που δε γνωρίζουν την πραγματικότητα των σχολών και παγιδεύονται σε απλουστεύσεις.Ας μας πούνε λοιπόν οι απόφοιτοι Φ.Π.Ψ. ποιο είναι το αντικείμενο της εξειδίκευσής τους εκτός απ'τη φιλοσοφία,παιδαγωγική(δεν είναι δάσκαλοι) και ψυχολογία(δεν είναι ψυχολόγοι) με ακαδημαικούς όρους και θα γελάσουμε πολύ!Επίσης να μας πουν μια που εκτιμούν τόσο το αντικείμενο των σπουδών τους γιατί συστήνονται ως φιλόλογοι και όχι ως φιλόσοφοι-παιδαγωγοί-ψυχολόγοι αφού έχουν βέβαια και το προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας!
Γιατι απλα νοιωθουν μειονεκτικα, αν πουν οτι ειναι φιλοσοφοι κ.τ.λ. γι' αυτο λενε οτι ειναι φιλολογοι. Σαν να λεμε οτι και οι των πολιτικων επιστημων να συστηνονται ως νομικοι, αφου και στη νομικη σχολη ανηκει το τμημα τους και σαν νομικοι διοριζονται στην εκπαιδευση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,408 μηνύματα.
Γιατι απλα νοιωθουν μειονεκτικα, αν πουν οτι ειναι φιλοσοφοι κ.τ.λ. γι' αυτο λενε οτι ειναι φιλολογοι. Σαν να λεμε οτι και οι των πολιτικων επιστημων να συστηνονται ως νομικοι, αφου και στη νομικη σχολη ανηκει το τμημα τους και σαν νομικοι διοριζονται στην εκπαιδευση

Αφού ανήκουν στον κλάδο ΠΕ02, άρα φιλόλογοι είναι.
Σήμερα το πρωί συγκεκριμένα συζητούσαμε στο φροντ για σχολές. Μια καθηγήτρια (που τελείωσε κλασσικό), μου είπε οτι και αυτοί του ΦΠ, αν ψαχτούν αρκετά στο μέλλον μπορούν να γίνουν καλύτεροι απο έναν του κλασσικού. Αρκεί να ψαχτουν!
Πχ εσυ που έβγαλες κλασσικό, δεν έκανες στο πανεπιστήμιο τα κείμενα του λυκείου. Οπότε αναγκαστικά θα διαβάσεις κάποιο βοήθημα για να τα μάθεις. Το ίδιο θα κάνει και ο απόφοιτος ΦΠ. Δεν νομίζω οτι είναι πάρα πολύ δύσκολο να διδάξει κανείς τα λατινικά του λυκείου...

Κ εγώ στην αρχή είχα αρνητική εντύπωση για το ΦΠ. Βλέπω όμως καθηγητές μου στο φροντ (απόφοιτοι ΦΠ), να είναι άψογοι, και αυτό με κάνει να αρχίζω σιγά σιγά να αλλάζω γνώμη. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Αφού ανήκουν στον κλάδο ΠΕ02, άρα φιλόλογοι είναι.
Σήμερα το πρωί συγκεκριμένα συζητούσαμε στο φροντ για σχολές. Μια καθηγήτρια (που τελείωσε κλασσικό), μου είπε οτι και αυτοί του ΦΠ, αν ψαχτούν αρκετά στο μέλλον μπορούν να γίνουν καλύτεροι απο έναν του κλασσικού. Αρκεί να ψαχτουν!
Πχ εσυ που έβγαλες κλασσικό, δεν έκανες στο πανεπιστήμιο τα κείμενα του λυκείου. Οπότε αναγκαστικά θα διαβάσεις κάποιο βοήθημα για να τα μάθεις. Το ίδιο θα κάνει και ο απόφοιτος ΦΠ. Δεν νομίζω οτι είναι πάρα πολύ δύσκολο να διδάξει κανείς τα λατινικά του λυκείου...

Κ εγώ στην αρχή είχα αρνητική εντύπωση για το ΦΠ. Βλέπω όμως καθηγητές μου στο φροντ (απόφοιτοι ΦΠ), να είναι άψογοι, και αυτό με κάνει να αρχίζω σιγά σιγά να αλλάζω γνώμη. :)
ναι αλλα εγω θα τα μελετησω πιο ευκολα, γιατι εχω πιο αρτια γνωση της λατινικης γλωσσης. Και στα αρχαια στο αγνωστο τι θα κανει ο του ΦΠΨ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Logi

Νεοφερμένος

Η Logi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Αρχικά, δε μπορεί κανείς να πει ότι η σχολή του είναι πιο δύσκολη συγκριτικά με τα άλλα 2 τμήματα εφόσον υπήρξε φοιτητής σε μια εκ των τριών. Για το πόσοι και με τι βαθμό ορκίζονται είναι στατιστικά αποδεκτό, καθώς κι εγώ (ως φοιτήτρια στα Γιάννενα) προσπαθούσα να επιλέξω ΄΄οσα μαθήματα μπορούσα απο το ΦΠΨ για τους παραπάνω λόγους! Για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά, το πόσο δύσκολο θεωρείται κάποιο μάθημα το συμπεραίνουμε (τις περισσότερες φορές) από το πόσο αυστηρός είναι ο εκάστοτε καθηγητής, διότι μπορεί π.χ. στα Γιάννενα, η Μυκηναική Φιλολογία (που μαρτύρησα για να την περάσω λόγω καθηγήτριας) να ήταν ένα πολύ δύσκολο μάθημα, η αντίστοιχη όμως της Αθήνας να ήταν πολύ πιο εύκολη (και πάλι ΄λόγω καθηγητή). Όλα είναι υποκειμενικά! Και δε θεωρώ ότι απο κόμπλεξ δηλώνουν όλοι φιλόλογοι....έτσι αναγνωριζόμαστε στην κοινωνία! Στη περίπτωση μου, δηλώνω ιστορικός, θεωρώντας πως η ιστορία, είναι μια επιστήμη πολύ πιο σημαντική - ως προς την κατάκτηση - για οποιαδήποτε ειδικότητα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Ολοι παιδιά κάνουμε δύσκολα και εύκολα μαθήματα φιλολογίας πέρα απο τα μαθήματα ειδίκευσης.Στο Ιστορικό της Αθήνας πχ τα μαθήματα λατινικών είναι άγνωστα κείμενα.Στο ένα η ύλη όλο το λεξιλόγιο και η γραμματική-συντακτικό του λυκείου και στο άλλο με Μπενέτο μεσαιωνικά λατινικά που κάνουμε μετάφραση πρόταση-πρόταση και δύσκολα γραμματικά φαινόμενα.Στα αρχαία όσοι ξέρουν απο Γεωργατζόγλου η Κάρλα καταλαβαίνουν....κριτικά υπομνήματα,καθ υπαγόρευση κείμενα κτλ.Δεν κάνουμε τα 30 αρχαία του κλασικού σίγουρα αλλά έχουμε τις γνώσεις τουλάχιστον για διδασκαλία στην εκπαίδευση.Αφήστε που άλλοι επιλέγουν να κάνουν μεταπτυχιακά στην επιγραφική και γίνονται και ερευνητές
Κλάδος ιστορικών δυστυχώς δεν υπάρχει στη εκπαίδευση η κάπου αλλού.Αν κάνεις μεταπτυχιακά η διδακτορικά και ασχοληθείς με ιστορική έρευνα τότε ίσως μπορείς να δηλώνεις ιστορικός.Αν εμείς με ένα πτυχίο δηλώνουμε ιστορικοί τι πρέπει να δηλώνει ο Βερέμης,ο Λιάκος η Ραμου και άλλοι καταξιωμένοι ιστορικοί;Ως εκ τούτου είμαστε Φιλόλογοι με ειδίκευση την Ιστορία

Πάντως δεν καταλαβαίνω αυτή την θεοποίηση των αρχαίων σε αυτές τις σχολές.Προσωπικά(και πολλοί άλλοι) θεωρώ πιο δύσκολη και πολυεπίπεδη σχολή το Ιστορικό-Αρχαιολογικό απο την Φιλολογία.Για να γίνεις Ιστορικός-με την επιστημονική έννοια η Αρχαιολόγος πρέπει να ρίξεις δεκαπλάσιο περισσότερο διάβασμα απο το να γίνεις Φιλόλογος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει και θα σε πλακώσει.
Βρίσκεις ενδιαφέρον στο να κρίνεις τη σχολή σου δυσκολότερη; Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα αυτό. Εσείς έχετε πιο εξεζητημένα μαθήματα Ιστορίας, επομένως και πιο δύσκολα, οι Φιλόλογοι πιο δύσκολα Αρχαία, Νέα, Λατινικά και Λογοτεχνία, και οι του ΦΠΨ ειδικεύονται σε παιδαγωγικές. Και οι 3 τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα έχετε, με τους Ι-Α να έχουν ένα προβάδισμα, κατά τη γνώμη μου, μόνο στην εύρεση εργασίας, διότι «μπορούν» να απασχοληθούν και ως Αρχαιολόγοι.

Δε μπορούμε, βέβαια, να αρνηθούμε ότι το ΦΠΨ ενδέχεται να είναι ευκολότερο από τα υπόλοιπα ως τμήμα, αλλά αυτό δεν έχει να λέει κάτι. Για να διδάξετε σε Γυμνάσιο και Λύκειο, θα διαβάσετε και θα κατανοήσετε τα σχολικά βιβλία. Την ικανότητα να το κάνουν αυτό θεωρώ πως την έχουν οι απόφοιτοι και των τριών παραπάνω τμημάτων.

Φτάνουν οι αψιμαχίες τώρα. Enough is enough.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Logi

Νεοφερμένος

Η Logi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Όταν κάποιος δηλώνει ιστορικό;, φαντάζομαι είναι σαφές πως δε θεωρεί τον εαυτό του ούτε Θουκυδίδη ούτε Ξενοφώντα. Με αυτή τη λογική, ας μη λέμε ότι σπουδάζουμε στη Φιλοσοφική γιατί θα μας περνούν ως Φιλοσοφους και δεν είμαστε ούτε Σωκράτης, ούτε Πλάτωνας. Επίσης, ο όρος Φιλολογία (ετυμολογικά) δε σημαίνει ούτε αρχαία, ούτε λογοτεχνία, ούτε λατινικά, αλλά φίλος του λόγου-------> δηλαδή αυτός που αγαπά το λόγο. Κι ακόμη, σχετικά με αυτό που διάβασα (αρκετά) παραπάνω, το ότι στη Φιλολογία κάνουν πολλά αρχαία δε σημαίνει ότι τα παίζουν όλοι στα δάχτυλα, όπως ακριβώς και σε μας του ιστορικού. Τρανταχτά παράδείγματα τα εξής: Φοιτήτρια Ισττορικού (συμφοιτήτριά μου) στις εξετάσεις μαθήματος Ευρωπαϊκής Ιστορίας, ανέφερε τον Χίτλερ ως άκρως Δημοκρατικό. Αντίστοιχα, φοιτήτρια φιλολογίας (δίναμε μαζί Αττικούς ρήτορες) "μπέρδεψε" τη γενική διαιρετική με εμπρόθετο προσδιορισμό!!!!
Ηθικό δίδαγμα; Όλα είναι θέμα προσωπικού διαβάσματος!!! Και οι 2 συνάδελφοι θα μπουν (αργά ή γρήγορα) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση!!!!
Και κάτι άσχετο αλλά τελευταίο! Προσωπικά, παρόλο που έπιανα Φιλολογία Ιωαννίνων και Κρήτης, δε τις δήλωσα καθώς από το Ιστορικό έχεις περισσότερες επιλογές ως προς την επαγγελματική αι!κατάρτιση, όπως: gallery, μουσεία, αρχεία, εφημερίδες - περιοδικά (κυρίως πολιτικού ενδιαφέροντος), καθηγητές κ.α. Βέβαια όλα αυτά είναι θεωρητικά, καθώς κανείς δεν εργάζεται....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Σε γκαλερί και μουσεία όμως για να δουλέψεις πρέπει να κάνεις μεταπτυχιακά.Οπως και για να ασχοληθείς με την Ιστορία πχ να γράφεις σε επιστημονικά περιοδικά,να εργαστείς σε ερευνητικό κέντρο η σε αρχεία πάλι πρέπει να έχεις μεταπτυχιακή ειδίκευση.Ακόμα και ώς αρχαιολόγος δύσκολο να βρείς δουλειά χωρίς μεταπτυχιακό.Αρα με το πτυχίο και μόνο είσαι Φιλόλογος
Kαι εγώ προτίμησα το ιστορικό απο την φιλολογία την οποία έπιανα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Logi

Νεοφερμένος

Η Logi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Ως προς το Μεταπτυχιακό έχεις πολύ δίκιο... Όμως θυμήσου σε ποια χώρα ζούμε!!! Κάτω η αξιοκρατία...ζήτω τα κωνέ!
Και για να είμαι ειλικρινής, εγώ μόλις τελείωσα τις σπουδές μου με βαθμό πτυχίου 7,11 και εργάζομαι σε πολύ γνωστό (από τα πιο γνωστά) μουσεία της Αθήνας, στο οποίο μπήκα με σύμβαση, έχοντας πάντα κάποιον γνωστό. Δε ντρέπομαι που το λέω, καθώς έτσι κι αλλιώς γνωρίζω τις δυνατότητές μου και πιστεύω πως έχω έναν καλό Μ.Ο., ειδικά για Φιλοσοφική Ιωαννίνων, που αντικειμενικά θεωρείται απ τις πιο αυστηρές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Ωραία τα μουσεία και εγώ έχω κάνει τρείς μήνες πρακτική σε μεγάλη πινακοθήκη της Αθήνας,αλλά λεφτά...Τρίχες κατσαρές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristina elen

Πολύ δραστήριο μέλος

Η xristina elen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
ειναι τραγικο που τριχοτομηθηκε η φιλοσοφικη εχω να πω εγω και τελος.ενας φιλολογος χρειαζεται και τα αρχαια και τα νεα και την ιστορια και παιδαγωγικες-ψυχολογικες γνωσεις καιγλωσσολογια και τα παντα ολα.ολα αυτα αν μπουν σε ενα τμημα βγαινει ενας ολοκληρωμενος φιλολογος πιστευω.με τα δεδομενα που εχουμε ομως εχω να πω ως φοιτητρια του φπψ οτι εχω στριμωχτει πολυ να διαβαζω.δεν ξερω τι διαβασμα εχουν τα αλλα τμηματα παντως παιδια δεν ειναι τοσο ευκολο οσο νομιζετε ειλικρινα...και ακουω κι αλλα ατομα απο την σχολη ακομα και αυτα που μπηκαν με 18000 να το λενε ...ισως τα αλλα θελουν πολυ περισσοτερο διαβασμα απο εμας δεν το γνωριζω αυτο.εγω κρινω με τα δεδομενα που εχω .ξεχαστε το φπψ των 40 μαθηματων.το προγραμμα σπουδων το παλιο δεν εχει καμια σχεση με το τωρα φπψ της αθηνας παντα.τα γιαννενα εχουν αλλη δομη.

επισης μην συγκρινουμε φιλολογιες ιστορικα φπψ των διαφορων πολεων.αλλο προγραμμα σπουδων εχει το φπψ ιωαννινων αλλο της αθηνας.αλλο το ιστορικο κρτης αλλο των ιωαννινων.οποτε η συγκριση ειναι ατοπη πιστευω

επισης ολο αυτο απ οσο ακουω ξεκινησε απο τους καθηγητες.ναι αυτοι φταινε που μαλλιοτραβιομαστε ετσι σημερα.εμαθα απο παιδια του φιλολογικου οτι μπαινουν μεσα καθηγητες και σνομπαρουν ακομα και το τμημα τους.χαρακτηριστικο που ειπε μια καθηγητρια στο φιλολογικο και επαθα σοκ ηταν:''οσοι πηρατε κατευθυνση γλωσσολογια καλα κουραγια ειναι δυσκολη,οσοι κλασικο ειστε ετσι και ετσι οσοι παλι πηρατε μνεφ μην περιμενετε να σας περασω στο μαθημα μου''.δηλαδη επειδη δεν δυμπαθουσε αυτη την κατευθυνση θα κοψει τα παιδια.κομπλεξικες μαλακιες που το προβλημα ειναι οτι δεν μενουν μονο στους καθηγητες αλλα περναν και σε μας.ελεος.ακομα και οι κατευθυνσεις του ιδιου τμηματος σφαζονται για το ποιος ξερεις πιο πολλα αρχαια και ποιος ειναι καλυτερος φιλολογος?σκατα να φαμε ολοι μας.τι να πω!!

ακομα σημερα ενας φιλος μου μου ειπε οτι μια κοπελα που εβγαλε το φιλολογικο κλασικη κατευθυνση ειχε βαθμο πτυχιου 9 και αθηνας μαλιστα.και τον ρωταω αν ξεσκιστηκε στο διαβασμα και μου πε οχι απλα ειχε προγραμμα και διαβαζε τακτικα.οποτε ολα θεμα προσωπικοτητας ειναι και διαβασματος.στο κατω κατω αν ειναι να φαγωνομαστε και μεταξυ μας ασ το κλεισουμε το μαγαζακι.εγω εχω ακουσει καποιους καθηγητες να λενε να μην μετραμε το ποσο φιλολογοι ειμαστε με το ποσες γνωσεις αρχαιων εχουμε μονο γιατι αυτο το βρισκουμε και μονοι μας.το θεμα ειναι να ειμαστε ανθρωποι σωστοι...και εγω απο τα προσβλητικα σχολια που πεφτουν δεν βλεπω κατι τετοιο δυστυχως!ο καθενας ξερει καλυτερα τον εαυτο του και ολα θα κριθουν στην πορεια εχω να πω.

υγ:μιας και το θεσαμε και εγω επιανα φιλολογικο πατρας και ιωαννινων και αν εκανα κοινωνικα κριτηρια επιανα και θεσσαλονικης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Αρχικά, δε μπορεί κανείς να πει ότι η σχολή του είναι πιο δύσκολη συγκριτικά με τα άλλα 2 τμήματα εφόσον υπήρξε φοιτητής σε μια εκ των τριών. Για το πόσοι και με τι βαθμό ορκίζονται είναι στατιστικά αποδεκτό, καθώς κι εγώ (ως φοιτήτρια στα Γιάννενα) προσπαθούσα να επιλέξω ΄΄οσα μαθήματα μπορούσα απο το ΦΠΨ για τους παραπάνω λόγους! Για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά, το πόσο δύσκολο θεωρείται κάποιο μάθημα το συμπεραίνουμε (τις περισσότερες φορές) από το πόσο αυστηρός είναι ο εκάστοτε καθηγητής, διότι μπορεί π.χ. στα Γιάννενα, η Μυκηναική Φιλολογία (που μαρτύρησα για να την περάσω λόγω καθηγήτριας) να ήταν ένα πολύ δύσκολο μάθημα, η αντίστοιχη όμως της Αθήνας να ήταν πολύ πιο εύκολη (και πάλι ΄λόγω καθηγητή). Όλα είναι υποκειμενικά! Και δε θεωρώ ότι απο κόμπλεξ δηλώνουν όλοι φιλόλογοι....έτσι αναγνωριζόμαστε στην κοινωνία! Στη περίπτωση μου, δηλώνω ιστορικός, θεωρώντας πως η ιστορία, είναι μια επιστήμη πολύ πιο σημαντική - ως προς την κατάκτηση - για οποιαδήποτε ειδικότητα!
περα απο τον καθηγητη υπαρχουν και μαθηματα δυσκολα και ευκολα κι ολοι εχουμε πειρα της δυσκολιας των φιλολογικων μαθηματων, γιατι ολοι καναμε και μαθηματα των αλλων τμηματων π.χ. ο του φιλολογικου εκανε και ιστοριες και φιλοσοφιες, ο του ιστορικου εκανε και αρχαια και λατινικα και νεα, ο του ΦΠΨ εκανε και αρχαια, λατινικα, ιστοριες κ.ο.κ. Και ειναι τοις πασι γνωστο οτι τα αρχαια ειδικα θεωρουνται τα δυσκολα μαθηματα ενω οι φιλοσοφιες και τα παιδαγωγικα τα ευκολα μαθηματα

Ολοι παιδιά κάνουμε δύσκολα και εύκολα μαθήματα φιλολογίας πέρα απο τα μαθήματα ειδίκευσης.Στο Ιστορικό της Αθήνας πχ τα μαθήματα λατινικών είναι άγνωστα κείμενα.Στο ένα η ύλη όλο το λεξιλόγιο και η γραμματική-συντακτικό του λυκείου και στο άλλο με Μπενέτο μεσαιωνικά λατινικά που κάνουμε μετάφραση πρόταση-πρόταση και δύσκολα γραμματικά φαινόμενα.Στα αρχαία όσοι ξέρουν απο Γεωργατζόγλου η Κάρλα καταλαβαίνουν....κριτικά υπομνήματα,καθ υπαγόρευση κείμενα κτλ.Δεν κάνουμε τα 30 αρχαία του κλασικού σίγουρα αλλά έχουμε τις γνώσεις τουλάχιστον για διδασκαλία στην εκπαίδευση.Αφήστε που άλλοι επιλέγουν να κάνουν μεταπτυχιακά στην επιγραφική και γίνονται και ερευνητές
Κλάδος ιστορικών δυστυχώς δεν υπάρχει στη εκπαίδευση η κάπου αλλού.Αν κάνεις μεταπτυχιακά η διδακτορικά και ασχοληθείς με ιστορική έρευνα τότε ίσως μπορείς να δηλώνεις ιστορικός.Αν εμείς με ένα πτυχίο δηλώνουμε ιστορικοί τι πρέπει να δηλώνει ο Βερέμης,ο Λιάκος η Ραμου και άλλοι καταξιωμένοι ιστορικοί;Ως εκ τούτου είμαστε Φιλόλογοι με ειδίκευση την Ιστορία

Πάντως δεν καταλαβαίνω αυτή την θεοποίηση των αρχαίων σε αυτές τις σχολές.Προσωπικά(και πολλοί άλλοι) θεωρώ πιο δύσκολη και πολυεπίπεδη σχολή το Ιστορικό-Αρχαιολογικό απο την Φιλολογία.Για να γίνεις Ιστορικός-με την επιστημονική έννοια η Αρχαιολόγος πρέπει να ρίξεις δεκαπλάσιο περισσότερο διάβασμα απο το να γίνεις Φιλόλογος
Τα αρχαια ειναι η βαση, γιατι αν τα ξερεις, ξερεις και τα νεα ελληνικα και καταλαβαινεις και τα λατινικα, αφου μοιαζουν στη δομη. Κλαδος καθαρα ιστορικων υπαρχει στο τμημα ιστοριας του Ιονιου πανεπιστημιου και για οσους επιλεγουν την κατευθυνση ιστοριας στα υπολοιπα μη αμιγως ιστορικα τμηματα. Φαντασου να εκανες δεκαπλασια μαθηματα αρχαιων ή λατινικων απο αυτα που κανεις τωρα. Αν ηταν πιο δυσκολη η ιστορια τα αρχαια ή τα λατινικα που εκανες θα σου φαινονταν ευκολα εν σχεση με τα ιστορικα μαθηματα που διδασκεσαι. Πιο πολυεπιπεδη σχολη υπαρχει απο τη φιλολογια που προϋποθεται και ιστορια να ξερεις και φιλοσοφια, για να καταλαβεις καλα τα κειμενα που διδασκεσαι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

radiophonic

Νεοφερμένος

Ο radiophonic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 113 μηνύματα.
λοιπον επειδη διαβαζω πολλες βλακειες σχετικα με το φπψ ιωαννινων θα σας γραψω πραγματικα γεγονοτα γιατι εσεις κοιμαστε.Μεχρι το 2007 ο μεγαλυτερος βαθμος που εκφωνουσε και τον ορκο ηταν το 7.5 .Ο μεγαλυτερος βαθμος ηταν παντα το 7 και με εργασιες το 8 .Συνηθως περιμεναμε να μας ανεβασουν τα μαθηματα απο το ιστορικο.Στα μαθηματα του φιλολογικου πολλες φορες μας εκοβαν με 4 οχι μονο εμας αλλα ολους επειδη ηταν κομπλεξικοι οπως ολοι του φιλολογικου ή μας παιρνουσαν με ενα 5 .Γι αυτο κομπλεξικα στραβαδια αν δειτε τη λιστα των μαθηματων στο τελος ,θα ανακαλυψετε οτι οι περισσοτεροι εχουν περασει 2πλο ή τριπλο αριθμο μαθηματων απο αυτα που μετρηθηκαν στο πτυχιο.Απο τοτε το μονο που εχει αλλαξει ειναι οτι καποιοι βαζουν πιο ευκολα βαθμους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
λοιπον επειδη διαβαζω πολλες βλακειες σχετικα με το φπψ ιωαννινων θα σας γραψω πραγματικα γεγονοτα γιατι εσεις κοιμαστε.Μεχρι το 2007 ο μεγαλυτερος βαθμος που εκφωνουσε και τον ορκο ηταν το 7.5 .Ο μεγαλυτερος βαθμος ηταν παντα το 7 και με εργασιες το 8 .Συνηθως περιμεναμε να μας ανεβασουν τα μαθηματα απο το ιστορικο.Στα μαθηματα του φιλολογικου πολλες φορες μας εκοβαν με 4 οχι μονο εμας αλλα ολους επειδη ηταν κομπλεξικοι οπως ολοι του φιλολογικου ή μας παιρνουσαν με ενα 5 .Γι αυτο κομπλεξικα στραβαδια αν δειτε τη λιστα των μαθηματων στο τελος ,θα ανακαλυψετε οτι οι περισσοτεροι εχουν περασει 2πλο ή τριπλο αριθμο μαθηματων απο αυτα που μετρηθηκαν στο πτυχιο.Απο τοτε το μονο που εχει αλλαξει ειναι οτι καποιοι βαζουν πιο ευκολα βαθμους
βλεπεις; 5 μετα βιας στο φιλολογικο, μεχρι και 7 στο ΦΠΨ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Θεωρώ πιο δύσκολη την Ιστορία και απο την Φιλολογία και απο τους τομείς του ΦΠΨ.Τα αρχαία έχουν μια δυσκολία κυρίως όμως η λυρική ποίηση.Είναι τόσο δύσκολος ο Θουκιδίδης και ο Σοφοκλής δηλαδή;Ελληνικά είναι και τίποτα να μην διαβάσεις κάτι γράφεις στην μετάφραση.Η γλωσσολογία εξετάζεται με πολλαπλής επιλογής απαντήσεις,σωστά-λάθος αντιστοίχιση κτλ.Καμία σχέση με τις 1500 σελίδες Ιστορίας που πρέπει να διαβάσεις σε κάθε εξάμηνο στο Ιστορικό.Πρέπει να είσαι τρελαμένος με την Ιστορία για να την βγάλεις την σχολή.Μέσος όρος αποφοίτησης τα 7 έτη
Τα παιδαγωγικά είναι τα πιο βατά μαθήματα της Φιλοσοφικής.Ολοι τα ψάχνουν για βαθμό σαν επιλογής.Παρόλα αυτά είναι ενδιαφέροντα και κάτι πρακτικό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top