Φιλολογίες

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Πριν κρίνεις, σκέψου, γιατί γελοιοποιείσαι. Δεν πρότεινα τίποτα χωρίς να λάβω υπόψη άλλα πράγματα. Αν δε γνωρίζεις -και λογικό επειδή είσαι ακόμα φοιτητής-, μη γράφεις αυθαίρετα. Έρευνα γίνεται μέσω και διδακτορικών σπουδών κυρίως. Ξέρεις τι είναι το διδακτορικό; Για τον κανονισμό διδακτορικών σπουδών, ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ, θα τον μελετήσει η ίδια ή με τον επιβλέποντα καθηγητή της, αφού ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές (στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό) και δε θα χρειάζεται τη δική μου συμβουλή ή τη δική σου χολή. Έχει πολύ δρόμο ακόμα να διανύσει. Για την ώρα εκείνο που χρειάζεται είναι να μάθει ότι υπάρχει η προοπτική για αυτό που την ενδιαφέρει (είτε μέσω περαιτέρω σπουδών είτε μέσω επαγγελματικής ενασχόλησης).
Μάθε μας πολλά και όμορφα πράγματα.
Ξέρεις, η σοφία όλου του κόσμου δεν κατοικεί μόνο στο δικό σου κεφάλι. Συνέχισε να κολλάς ταμπελίτσες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

IoannisP

Νεοφερμένος

Ο IoannisP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Μάθε μας πολλά και όμορφα πράγματα.
Ξέρεις, η σοφία όλου του κόσμου δεν κατοικεί μόνο στο δικό σου κεφάλι. Συνέχισε να κολλάς ταμπελίτσες.

Δε χρειάζεσαι, θαρρώ, το κεφάλι σου είναι ήδη παραφουσκωμένο. Με γνώσεις βεβαίως... Και ευγένεια και ήθος.
Διασκεδάζω με κενολογίες.

φετος ξανατονιζω πως οι πανελληνιες ηταν οι πιο δυσκολες της δεκαετιας και αυτο ειναι η παραδοχη ολων των καθηγητων του σχολειου μου και του φροντιστηριου και ολων των μαθητων ακομα και αυτων που αριστευσαν.αν δεν ηταν αυτες οι εξετασεις απαιτητικες τοτε ποιες ηταν(και μιλαω για τα τελευταια χρονια παντα)? επισης πως λες απο τη μια πως οι εξετασεις δεν ηταν ιδιαιτερα απαιτητικες και απο την αλλη παραδεχεσαι εμμεσα οτι πεσανε τοσο οι βασεις.
Αγαπητή, σύμφωνα με τη δική μου γνώμη και σε σχέση με παλαιότερες εξετάσεις δεν ήταν οι πιο απαιτητικές. Προσωπικές οι εκτιμήσεις των δικών σου καθηγητών, υπάρχουν και πολλοί άλλοι όμως που πιστεύουν το αντίθετο. Ας μην αναλωθούμε όμως σε αυτό. Όσο για τις βάσεις, μη σε ξεγελάει η πτώση τους. Δεν είναι απαραίτητο να μπουν δύσκολα θέματα, για να μη γράψουν τα παιδιά. Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που συντελούν σε αυτό (διάφορες ατυχίες, όπως έγραψες, όχι καλή προετοιμασία και έλλειψη διαβάσματος, η γενικότερη απαξίωση της εποχής κτλ.).

εγω σου ειπα οτι περασα με 16.414 117η και δεν εχω απολυτως κανενα λογο να πω ψεματα(αν θες σου δινω τα στοιχεια μου να ψαξεις στην ιστοσελιδα του υπουργειου):)τα τμηματα της φιλοσοφικης της αθηνας και της θεσσαλονικης ειναι δεδομενο οτι συγκεντρωνουν τους περισσοτερους αριστουχους γιατι αλλο αριστοτελειο και καποδιστριακο και αλλο πανεπιστημιο ιωαννινων για να ειμαστε ειλικρινεις.
επισης κοιταξα(θα τους κοιταξω σαφως αναλυτικοτερα) και τους βαθμους των μαθητων που περασαν πρωτοι στα τμηματα της φιλοσοφικης το 2008(διαβασα και ερθρο εφημεριδας) οπως επισης και του 2011 και του 2009 και του 2007 και παλι διαπιστωσα πως στα τμηματα φιλολογιας (οχι και στα 7!) ο πρωτος εισαχθεις ειχε καλυτερο βαθμο.
για μενα το σωστο ειναι να συγκρινουμε τα τμηματα της καθε φιλοσοφικης μεταξυ τους (για αριστουχους εννοω).δεν ειναι δυνατο -ειδικα αυτη την περιοδο με την οικονομικη κριση-να συγκρινουμε το φπψ αθηνας και τη φιλολογια στην κομοτηνη!
Δεν αμφισβήτησα τα στοιχεία σου. Δεν παύει όμως να είσαι μία από τις χιλιάδες περιπτώσεις σε ένα από τα δεκάδες τμήματα. Ακόμα και όλοι οι εισαχθέντες (κάτι που δεν ισχύει) στο τμήμα Φιλολογίας Ιωαννίνων φέτος να ήταν άριστοι ή πολύ καλοί, αυτό δε σημαίνει ότι ισχύει και για όλους τους άλλους. Και, όπως είπαμε, δε φτάνει ο βαθμός του πρώτου. Πρέπει να εξετάσουμε όλες τις βαθμολογίες όλων των ετών, για να βγάλουμε έγκυρα αποτελέσματα. Άλλωστε, το παραδέχτηκες (όχι και στα 7). Και για τη σύγκριση μεταξύ τμημάτων μόνο της ίδιας σχολής δε συμφωνώ. Σε πόλεις που δεν υπάρχουν φιλοσοφικές σχολές πώς θα γινόταν μια τέτοια σύγκριση; Και αυτή η κατηγοριοποίηση δε δημιουργεί αυτομάτως ανισότητα; Οι βάσεις, όπως έχουμε ξαναγράψει, διαμορφώνονται σύμφωνα με διάφορους και ποικίλους παράγοντες (λανθασμένη νοοτροπία, έλλειψη σωστής πληροφόρησης για τις σπουδές και τα επαγγέλματα, οικονομικούς, επαγγελματικούς, προσωπικούς λόγους κτλ.).

μα τοτε το συμπερασμα που βγαζω ειναι οτι οι αποφοιτοι των τμηματων φιλολογιας και ιστορικου αρχαιολογικου πρεπει να αποκλειστουν απο τον ασεπ και γενικα να μην διδασκουν γιατι ειναι ακαταλληλοι.παντως αυτη τη μεθοδικοτητα και τις παιδαγωγικες γνωσεις των αποφοιτων -καθηγητων του φπψ εγω δεν τις ειδα ποτε(αλλα αυτο ειναι μια εντελως προσωπικη διαπιστωση).παντως πρακτικη εξασκηση μεσα σε σχολικη αιθουσα κανουν και οι φοιτητες φιλολογιας(ειδα μια ανακοινωση για πρακτικη ασκηση στο τμημα της αθηνας λογικα σε αυτο αναφεροταν-αν οχι διορθωσε με).εγω αναφερθηκα σε προσωπικο διαβασμα ως συμπληρωμα των παιδαδαγωγικων μαθηματων και δεν ειπα οτι μονο με προσωπικο διαβασμα μπορει κανεις να τα καταφερει(γιατι ουτε στο πανεπιστημιο δεν θα χρειαζοταν να παει!αρα για να καταλαβω αυτο που πρεπει να γινει ειναι να προστεθουν παιδαγωγικα μαθηματα στο προγραμμα σπουδων ;τοτε ομως δεν πρεπει να περιοριστουν καποια φιλολογικα μαθηματα.και τοτε αν γινει αυτο το τμημα φιλολογιας δεν ΄΄θα συμπιπτει με το φπψ΄΄;ποσα δηλαδη παιδαγωγικα μαθηματα χρειαζονται;(αν τα μαθημα ειναι λιγα αλλα ειναι ομως ουσιαστικα;)
Όχι. Είμαι ο τελευταίος που θα πρότεινα κάτι τέτοιο. Όλοι είναι ίσοι. Κακοί καθηγητές υπάρχουν παντού και πάντοτε, Έλενα. Και εγώ θα μπορούσα να σου αναφέρω περιπτώσεις συναδέλφων τμήματος Φιλολογίας Αθήνας που δε θυμούνται στοιχειώδη της γραμματικής και του συντακτικού της αρχαίας ελληνικής. Έχει νόημα να αναλωθούμε σε προσωπικές και μεμονωμένες περιπτώσεις; Όχι. Εν αντιθέσει με πολλούς εδώ μέσα, σέβομαι όλους τους πτυχιούχους και τους αγώνες τους, καθώς και τα τμήματα και τις επιστήμες τους. Και οι τοποθετήσεις μου για τα ζητήματα των τμημάτων μας σκοπό έχουν να μη γράφονται ανακρίβειες και ψέματα και για να πιέσετε ακόμα και για τη διόρθωση κάποιων λαθών ή ελλείψεων των προγραμμάτων σπουδών (όπως λέγαμε για το Ιστορίας & Αρχαιολογίας). Έχετε χρέος τις δύσκολες αυτές ημέρες να προστατέψετε τις σπουδές σας και τα πτυχία σας που τείνουν να χάσουν την αξία τους. Και να είστε ενωμένοι. Σου ανέφερα για το νέο νόμο και για το γεγονός ότι από το 2014 όποιος πτυχιούχος δεν έχει διδαχτεί αρκετά παιδαγωγικά μαθήματα δε θα έχει καν δικαίωμα να λάβει μέρος στο διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ. Η μελέτη του νέου νόμου το αποδεικνύει. Προβλέπεται (αν και δεν έχει καθορίσει το υπουργείο τις λεπτομέρειες) παρακολούθηση ενός προγράμματος παιδαγωγικών σπουδών ή κατά τη διάρκεια ή μετά τη λήψη του πτυχίου. Κάποιοι φορείς έσπευσαν ήδη να φτιάξουν τέτοια προγράμματα. Ρώτησες τι πρέπει να γίνει, πόσα παιδαγωγικά μαθήματα χρειάζονται, αν πρέπει να μειωθούν φιλολογικά ή ιστορικά & αρχαιολογικά αντιστοίχως μαθήματα. Καλές ερωτήσεις. Μία λύση θα ήταν να μειωθούν όσα είναι πολύ εξειδικευμένα, αλλά αυτό θα περιόριζε την επιστημονική σας ιδιότητα. Άλλη λύση θα ήταν να κάνατε ένα επιπλέον εξάμηνο (άλλοι μιλούσαν για 1-1,5 χρόνο) παιδαγωγικών μαθημάτων, κάτι τέτοιο όμως θα παρέτεινε τη φοίτησή σας. Και θα σου πω κάτι... για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλαιότεροι... Κάποτε στη Φιλοσοφική σχολή της Αθήνας είχε προταθεί η δημιουργία στα τμήματά μας 2 κατευθύνσεων (στους υπάρχοντες Τομείς): καθηγητική και επιστημονική, δηλαδή στην πρώτη όσοι ήθελαν να γίνουν καθηγητές θα περιόριζαν την επιστημονική τους ειδίκευση και θα διδάσκονταν περισσότερα μαθήματα Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας και στη δεύτερη θα έκαναν μόνο επιστημονικά μαθήματα των Τομέων χωρίς να έχουν δικαίωμα να απασχοληθούν στην εκπαίδευση. Σε μία σχολή όμως που έχει στο μεγαλύτερο ποσοστό ως επαγγελματική προοπτική την εκπαίδευση, μια επιστημονική κατεύθυνση θα ήταν άχρηστη και κανένας φοιτητής δε θα την επέλεγε (ίσως ελάχιστοι). Με αυτή τη σκέψη εγκαταλείφθηκε η ιδέα. Το πρόβλημα όμως είναι υπαρκτό, καθώς και ο κίνδυνος για κάποια τμήματα και πτυχιούχους. Περιμένουμε τι θα προβλεφθεί ακριβώς. Για την άσκηση του τμήματος Φιλολογίας δε γνωρίζω κάτι, γι'αυτό δεν γράφω περαιτέρω. Θα το ψάξω όμως. Εκείνο που ξέρω υπεύθυνα είναι ότι στη Φιλοσοφική σχολή της Αθήνας η Διδακτική Άσκηση όλων των τμημάτων γίνεται από τον Τομέα Παιδαγωγικής ΦΠΨ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Αγαπητή, σύμφωνα με τη δική μου γνώμη και σε σχέση με παλαιότερες εξετάσεις δεν ήταν οι πιο απαιτητικές.
Προσωπικές οι εκτιμήσεις των δικών σου καθηγητών, υπάρχουν και πολλοί άλλοι όμως που πιστεύουν το αντίθετο. Ας μην αναλωθούμε όμως σε αυτό. Όσο για τις βάσεις, μη σε ξεγελάει η πτώση τους. Δεν είναι απαραίτητο να μπουν δύσκολα θέματα, για να μη γράψουν τα παιδιά. Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που συντελούν σε αυτό (διάφορες ατυχίες, όπως έγραψες, όχι καλή προετοιμασία και έλλειψη διαβάσματος, η γενικότερη απαξίωση της εποχής κτλ.).


Δεν αμφισβήτησα τα στοιχεία σου. Δεν παύει όμως να είσαι μία από τις χιλιάδες περιπτώσεις σε ένα από τα δεκάδες τμήματα. Ακόμα και όλοι οι εισαχθέντες (κάτι που δεν ισχύει) στο τμήμα Φιλολογίας Ιωαννίνων φέτος να ήταν άριστοι ή πολύ καλοί, αυτό δε σημαίνει ότι ισχύει και για όλους τους άλλους. Και, όπως είπαμε, δε φτάνει ο βαθμός του πρώτου. Πρέπει να εξετάσουμε όλες τις βαθμολογίες όλων των ετών, για να βγάλουμε έγκυρα αποτελέσματα. Άλλωστε, το παραδέχτηκες (όχι και στα 7). Και για τη σύγκριση μεταξύ τμημάτων μόνο της ίδιας σχολής δε συμφωνώ. Σε πόλεις που δεν υπάρχουν φιλοσοφικές σχολές πώς θα γινόταν μια τέτοια σύγκριση; Και αυτή η κατηγοριοποίηση δε δημιουργεί αυτομάτως ανισότητα; Οι βάσεις, όπως έχουμε ξαναγράψει, διαμορφώνονται σύμφωνα με διάφορους και ποικίλους παράγοντες (λανθασμένη νοοτροπία, έλλειψη σωστής πληροφόρησης για τις σπουδές και τα επαγγέλματα, οικονομικούς, επαγγελματικούς, προσωπικούς λόγους κτλ.).


Όχι. Είμαι ο τελευταίος που θα πρότεινα κάτι τέτοιο. Όλοι είναι ίσοι. Κακοί καθηγητές υπάρχουν παντού και πάντοτε, Έλενα. Και εγώ θα μπορούσα να σου αναφέρω περιπτώσεις συναδέλφων τμήματος Φιλολογίας Αθήνας που δε θυμούνται στοιχειώδη της γραμματικής και του συντακτικού της αρχαίας ελληνικής. Έχει νόημα να αναλωθούμε σε προσωπικές και μεμονωμένες περιπτώσεις; Όχι. Εν αντιθέσει με πολλούς εδώ μέσα, σέβομαι όλους τους πτυχιούχους και τους αγώνες τους, καθώς και τα τμήματα και τις επιστήμες τους. Και οι τοποθετήσεις μου για τα ζητήματα των τμημάτων μας σκοπό έχουν να μη γράφονται ανακρίβειες και ψέματα και για να πιέσετε ακόμα και για τη διόρθωση κάποιων λαθών ή ελλείψεων των προγραμμάτων σπουδών (όπως λέγαμε για το Ιστορίας & Αρχαιολογίας). Έχετε χρέος τις δύσκολες αυτές ημέρες να προστατέψετε τις σπουδές σας και τα πτυχία σας που τείνουν να χάσουν την αξία τους. Και να είστε ενωμένοι. Σου ανέφερα για το νέο νόμο και για το γεγονός ότι από το 2014 όποιος πτυχιούχος δεν έχει διδαχτεί αρκετά παιδαγωγικά μαθήματα δε θα έχει καν δικαίωμα να λάβει μέρος στο διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ. Η μελέτη του νέου νόμου το αποδεικνύει. Προβλέπεται (αν και δεν έχει καθορίσει το υπουργείο τις λεπτομέρειες) παρακολούθηση ενός προγράμματος παιδαγωγικών σπουδών ή κατά τη διάρκεια ή μετά τη λήψη του πτυχίου. Κάποιοι φορείς έσπευσαν ήδη να φτιάξουν τέτοια προγράμματα. Ρώτησες τι πρέπει να γίνει, πόσα παιδαγωγικά μαθήματα χρειάζονται, αν πρέπει να μειωθούν φιλολογικά ή ιστορικά & αρχαιολογικά αντιστοίχως μαθήματα. Καλές ερωτήσεις. Μία λύση θα ήταν να μειωθούν όσα είναι πολύ εξειδικευμένα, αλλά αυτό θα περιόριζε την επιστημονική σας ιδιότητα. Άλλη λύση θα ήταν να κάνατε ένα επιπλέον εξάμηνο (άλλοι μιλούσαν για 1-1,5 χρόνο) παιδαγωγικών μαθημάτων, κάτι τέτοιο όμως θα παρέτεινε τη φοίτησή σας. Και θα σου πω κάτι... για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλαιότεροι... Κάποτε στη Φιλοσοφική σχολή της Αθήνας είχε προταθεί η δημιουργία στα τμήματά μας 2 κατευθύνσεων (στους υπάρχοντες Τομείς): καθηγητική και επιστημονική, δηλαδή στην πρώτη όσοι ήθελαν να γίνουν καθηγητές θα περιόριζαν την επιστημονική τους ειδίκευση και θα διδάσκονταν περισσότερα μαθήματα Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας και στη δεύτερη θα έκαναν μόνο επιστημονικά μαθήματα των Τομέων χωρίς να έχουν δικαίωμα να απασχοληθούν στην εκπαίδευση. Σε μία σχολή όμως που έχει στο μεγαλύτερο ποσοστό ως επαγγελματική προοπτική την εκπαίδευση, μια επιστημονική κατεύθυνση θα ήταν άχρηστη και κανένας φοιτητής δε θα την επέλεγε (ίσως ελάχιστοι). Με αυτή τη σκέψη εγκαταλείφθηκε η ιδέα. Το πρόβλημα όμως είναι υπαρκτό, καθώς και ο κίνδυνος για κάποια τμήματα και πτυχιούχους. Περιμένουμε τι θα προβλεφθεί ακριβώς. Για την άσκηση του τμήματος Φιλολογίας δε γνωρίζω κάτι, γι'αυτό δεν γράφω περαιτέρω. Θα το ψάξω όμως. Εκείνο που ξέρω υπεύθυνα είναι ότι στη Φιλοσοφική σχολή της Αθήνας η Διδακτική Άσκηση όλων των τμημάτων γίνεται από τον Τομέα Παιδαγωγικής ΦΠΨ.
για να κλεισω το θεμα των φετινων παννελληνιων ειναι παραδοχη ολων των καθηγητων ολων των μαθητων και ολων των εκπαιδευτικων που αξιολογησαν τα θεματα των πανελληνιων οτι τα φετινα θεματα ΣΕ ΣΧΕΣΗ με εκεινα της τελευταιας δεκαετιας ηταν αδιαμφισβητητα τα δυσκολοτερα(οταν συγκρινεις τα φετινα θεματα με αυτα των τελευταιων χρονων ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ καταληγεις σε σε συμπερασματα-σημειωτεον εγω δεν αναφερομαι ουτε σε δεσμες ουτε στις βασεις τμηματων πριν 20 χρονια.εγω αναφερομαι σε αυτη την δεκαετια με τις κατευθυνσεις.)επισης οπως εχω ξαναπει ενα επαρχιακο τμημα φιλολογιας δεν μπορει(και δεν θα γινει ποτε) να ξεπερασει τη βαση του φπ της θεσσαλονικης και του φπψ της αθηνας ουτε φυσικα τη βαση του τμηματος φιλολογιας αθηνας.εγω παρολο που εσυ δεν το θεωρεις σωστο κοιταω καθε φιλοσοφικη ξεχωριστα και βγαζω τα συμπερασματα μου.αν για παραδειγμα η αθηνα ειχε 2 τμηματα φιλολογιας θα ηταν ιδια η βαση του φπψ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
Φαιδρόν απλώς.
Προτείνεις διδακτορικό γενικά και αόριστα, χωρίς να λάβεις υπ' όψιν κάποια πράγματα. Εύγε, συνέχισε.
Προφανώς αναφέρεσαι στην κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα!! Αλλά και ποιός είναι σίγουρος για την επαγγελματική του αποκατάσταση αφού και αν πάρει το πτυχίο; Δεν νομίζω ότι είναι κακό να έχω έναν στόχο -ή ένα όνειρο αν θες- και να ζητάω να μάθω περισσότερα για αυτό.

Ίσως πάλι αναφέρεσαι στο ότι πιθανών να μην έχω τις δυνατότητες για να κάνω κάτι τέτοιο... πίστεψέ με αν δω ότι δεν το έχω θα τα παρατήσω και θα γίνω ιδιαιτερού και εγώ... Απλώς θα ήθελα να το ψάξω λίγο περισσότερο, να μην μείνω σε αυτό!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,836 μηνύματα.
Πώς μπορείς να το ξέρεις ότι έχεις δυνατότητες όταν δεν έχεις σπουδάσει σχεδόν όλο το πρόγραμμα σπουδών ή δεν έχεις κάνει κάποιο μεταπτυχιακό; Κράτα χαμηλότερο προφίλ γιατί πολλές φορές θα πικραθείς όταν η πραγματικότητα δεν θα είναι αυτό που θέλεις. Το ξέρεις ότι οι προσδοκίες ανά πάσα στιγμή ανατρέπονται λόγω απρόβλεπτων παραγόντων. Ειδικά στην Ελλαδιστάν, οι επιτυχίες θέλουν 10% δουλειά και 90% τύχη. Ξεκινάς με μικρά μικρά βήματα...και άμα σε βγάλει κάπου!

Υ.Σ.: Όλοι στο 1ο έτος ξεκινούν με προοπτικές τουλάχιστον 1 διδακτορικού και 5-6 μεταπτυχιακών. Μετά για έναν περίεργο λόγο, κάτι στραβώνει. Πάντως όλοι σπουδάζουν αυτό που θέλουν, είναι καλοί φοιτητές, θέλουν να κάνουν έρευνα, ... και κάπου κάπου ακούγεται ότι σε κάποια μαθήματα το 90% γράφει κάτω από 3.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
Πώς μπορείς να το ξέρεις ότι έχεις δυνατότητες όταν δεν έχεις σπουδάσει σχεδόν όλο το πρόγραμμα σπουδών ή δεν έχεις κάνει κάποιο μεταπτυχιακό; Κράτα χαμηλότερο προφίλ γιατί πολλές φορές θα πικραθείς όταν η πραγματικότητα δεν θα είναι αυτό που θέλεις. Το ξέρεις ότι οι προσδοκίες ανά πάσα στιγμή ανατρέπονται λόγω απρόβλεπτων παραγόντων. Ειδικά στην Ελλαδιστάν, οι επιτυχίες θέλουν 10% δουλειά και 90% τύχη. Ξεκινάς με μικρά μικρά βήματα...και άμα σε βγάλει κάπου!

Υ.Σ.: Όλοι στο 1ο έτος ξεκινούν με προοπτικές τουλάχιστον 1 διδακτορικού και 5-6 μεταπτυχιακών. Μετά για έναν περίεργο λόγο, κάτι στραβώνει. Πάντως όλοι σπουδάζουν αυτό που θέλουν, είναι καλοί φοιτητές, θέλουν να κάνουν έρευνα, ... και κάπου κάπου ακούγεται ότι σε κάποια μαθήματα το 90% γράφει κάτω από 3.
Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες... Πίστεψέ με τα γνωρίζω όλα αυτά!!
Απλώς εντάξει δεν νομίζω ότι είναι κακό να κάνω όνειρα για κάτι παραπάνω. Δεν λέω ότι θέλω να κάνω διδακτορικό. Προς θεού είπαμε...:P Απλώς με ενδιαφέρει (μέχρι τώρα... το ξέρω ότι ακόμη είναι αρχή) η ψυχογλωσσολογία λίγο παραπάνω.
Το είπα και σε άλλο post: "θα δείξει..." Εγώ θα το παλέψω και ότι βγει... ούτε θα τα βάψω μαύρα αν τελικά δεν έρθουν τα πράγματα όπως θέλω!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,836 μηνύματα.
Και για πρωθυπουργός βάλε άμα θέλεις και μπορείς..τώρα που γυρίζει. Μπορεί να γίνεις. :P Κανείς δεν είπε να μην ονειρευόμαστε. Εξάλλου άνθρωποι χωρίς όνειρα, για μένα είναι μόνο οι νεκροί. Το θέμα είναι ότι θα το διαπιστώσεις και μόνη σου καθώς θα περνάνε τα χρόνια, ότι η "κλίκα" του καθηγητικού κατεστημένου στα Ελληνικά Πανεπιστήμια δεν παλεύεται. Πιο εύκολα παλεύεται μια γκρινιάρα γκόμενα, παρά αυτοί.

Δεν ξέρω..αλλά καθώς μεγαλώνω, βλέπω κάποια πράγματα διαφορετικά και πιο ωμά. Η κατάσταση τόσο εκτός όσο και εντός Ελληνικού Πανεπιστημίου με κάνει να μην θέλω να ξαναδώ Πανεπιστήμιο, όσο μένω Ελλάδα. Ειδικά αν δεν έχεις και κάποια μορφής "πλάτη", δεν έχεις μάθει να είσαι παντού και πουθενά, δεν έχεις κάποιες συστατικές από κάποιο κομματικό γραφείο, ...εκτός από την χαρταπλιά πτυχίων, προκοπή δεν κάνεις. Για να μην μιλήσουμε ότι πολλά μαθήματα πολλών φοιτητών περνιούνται εν μια νυκτί με τηλέφωνα, συστάσεις από τις κομματικές παρατάξεις, με κ**λοφιλίες-γλυψίματα φοιτητών-καθηγητών...κτλ. Στις εκλογικές διαδικασίες ανάδειξης μελών ΔΕΠ ή ορκομωσίας διδακτόρων στις περισσότερες φορές, πέφτει κλείσιμο "ματιού" και δοσοληψία από το πλάι. Ως Έλληνες φοιτητές ξεχνάμε ένα πράγμα: ζούμε σε μια χώρα με ηθικοπολιτική και κοινωνική διαστροφή. Η κάμερα ποτέ δεν μπήκε...σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο για να μάθει ο Ελληνικός λαός τι συμβαίνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Θα κλειστεί και στη δική μου ορκομωσία μάτι..; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Και για πρωθυπουργός βάλε άμα θέλεις και μπορείς..τώρα που γυρίζει. Μπορεί να γίνεις. :P Κανείς δεν είπε να μην ονειρευόμαστε. Εξάλλου άνθρωποι χωρίς όνειρα, για μένα είναι μόνο οι νεκροί. Το θέμα είναι ότι θα το διαπιστώσεις και μόνη σου καθώς θα περνάνε τα χρόνια, ότι η "κλίκα" του καθηγητικού κατεστημένου στα Ελληνικά Πανεπιστήμια δεν παλεύεται. Πιο εύκολα παλεύεται μια γκρινιάρα γκόμενα, παρά αυτοί.

Δεν ξέρω..αλλά καθώς μεγαλώνω, βλέπω κάποια πράγματα διαφορετικά και πιο ωμά. Η κατάσταση τόσο εκτός όσο και εντός Ελληνικού Πανεπιστημίου με κάνει να μην θέλω να ξαναδώ Πανεπιστήμιο, όσο μένω Ελλάδα. Ειδικά αν δεν έχεις και κάποια μορφής "πλάτη", δεν έχεις μάθει να είσαι παντού και πουθενά, δεν έχεις κάποιες συστατικές από κάποιο κομματικό γραφείο, ...εκτός από την χαρταπλιά πτυχίων, προκοπή δεν κάνεις. Για να μην μιλήσουμε ότι πολλά μαθήματα πολλών φοιτητών περνιούνται εν μια νυκτί με τηλέφωνα, συστάσεις από τις κομματικές παρατάξεις, με κ**λοφιλίες-γλυψίματα φοιτητών-καθηγητών...κτλ. Στις εκλογικές διαδικασίες ανάδειξης μελών ΔΕΠ ή ορκομωσίας διδακτόρων στις περισσότερες φορές, πέφτει κλείσιμο "ματιού" και δοσοληψία από το πλάι. Ως Έλληνες φοιτητές ξεχνάμε ένα πράγμα: ζούμε σε μια χώρα με ηθικοπολιτική και κοινωνική διαστροφή. Η κάμερα ποτέ δεν μπήκε...σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο για να μάθει ο Ελληνικός λαός τι συμβαίνει.
μπηκε η καμερα στο ελληνικο πανεπιστημιο (εκπομπη το κουτι της πανδωρας) και τα ειδαμε τα χαλια των πανεπιστημιακων και πως καταφερνουν να γινονται δεκτοι σε μεταπτυχιακα και διδακτορικα φοιτητες που ανηκουν σε παραταξεις...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Επειδή βλέπω μια τάση απαισιοδοξίας, η οποία είναι δικαιολογημένη μέχρι ένα σημείο αλλά δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου, να συμπληρώσω κάτι, πέρα από το χιούμορ...Αν είσαι καλός, πρέπει να το δείξεις στους σωστούς ανθρώπους. Το ότι λέει ο καθένας ότι είναι καλός, δεν σημαίνει τίποτα απολύτως. Ο Νίκος είχε πει κάπου αλλού ότι όλοι στο πρώτο έτος θέλουν διδακτορικά κλπ κλπ και ισχύει απολύτως. Είδα εγώ παιδιά με πολύ καλό βαθμό πτυχίου, να μην μπορούν να μεταφέρουν ούτε εκατοστό της γνώσης που έχουν. Πρέπει λοιπόν να κριθεί και να αποδειχτεί αυτό, ότι κάποιος είναι καλός. Αν αποδειχτεί, ακόμα και μέσον να μην έχει, θα ανέβει γιατί όλοι θέλουν καλούς ερευνητές στην ομάδα τους.

Στις σχολές-φιλέτα όπως τις λέω συχνά, υπάρχει έντονο το φαινόμενο του μέσου. Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω τι γίνεται στο πολυτεχνείο, αλλά πχ σε Φυσικό, Χημικό, Μαθηματικό, Ιστορικά, Φιλολογίες οι καθηγητές (θα το έχετε δει και μόνοι σας) είναι όλοι μεγάλης ηλικίας και φεύγουν μόνο αν έχουν βρει τον από κάτω που θα ανέβει. Ισχύει ή μάλλον ίσχυε μέχρι τώρα. Ούσα μέσα στο πανεπιστήμιο, βλέπω ότι υπάρχουν μεγάλες αναταραχές στα ΔΕΠ λόγω αξιολόγησης...Όχι της συνολικής του τμήματος αλλά των ίδιων για την εξέλιξη. Πλέον, αν δεν κάνουν δουλειά, έχουν κυρώσεις και το σημαντικότερο δεν ρέει το χρήμα και δεν ανεβαίνουν βαθμίδες.

Γενικά είμαι της άποψης, ότι αν ο άλλος είναι καλός, ακόμα και αν υπάρχει μέσο, δεν πειράζει, γιατί κάνει τη δουλειά του καλά. Οι διάφοροι τρόμπες που μπήκαν πλαγίως, θα αρχίσουν να τρώνε πόρτες γιατί πολύ απλά δεν θα έχουν τα προαπαιτούμενα τα βασικά για να εξελιχθούν.

Τι θέλω να πω με το κατεβατό; Είμαστε σε μία φάση αλλαγής γενικότερης.Νομίζω ότι οι καλοί θα ξεχωρίσουν, γιατί πλέον ο κακός θα τραβάει την ομάδα κάτω, οπότε και θα τον πετάνε έξω. Άρα μην σκέφτεστε μόνο απαισιόδοξα, δείτε το και αλλιώς. Αν όντως αξίζετε, θα προχωρήσετε ακαδημαϊκά.

ΥΓ: Στα μικρά τμήματα υπάρχει ήδη αλλαγή στον αέρα, καθώς οργανώνονται πολύ πιο εύκολα και παλεύουν να κρατηθούν, οπότε ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν καλύτερα. Στο δικό μας, ακυρώσαν καμιά 10αριά διδακτορικούς που ήταν αιώνιοι και αρκετούς μεταπτυχιακούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sandy25

Νεοφερμένος

Η sandy25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
υπάρχει κάποιος απόφοιτος από το πανεπιστήμιο πατρών του τμήματος της φιλολογίας;;;αν ναι ας μου πει τη γνώμη του για το τμήμα και τα μαθήματα συνολικά αλλα και για τα μαθήματα του πρώτου εξαμηνου....εύκολα;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

bettina

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η bettina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 189 μηνύματα.
Ξερει κανείς τπτ για το τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας στη Κομοτηνή, το μικρό μ ξαδερφάκι ενδιαφέρεται πολύ...Έχουν τα ίδια δικαιώματα στον ασεπ και γενικα με τις υπόλοιπες φιλολογιες εε??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Ξερει κανείς τπτ για το τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας στη Κομοτηνή, το μικρό μ ξαδερφάκι ενδιαφέρεται πολύ...Έχουν τα ίδια δικαιώματα στον ασεπ και γενικα με τις υπόλοιπες φιλολογιες εε??
ναι έχουν αλλά η φιλολογία έχει υπερκορετστεί γιατί δε σκέφτεται και άλλη σχολη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Και όμως σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που έγινε και την οποία παραθέτω πιο κάτω ,οι κλασικές σπουδές έχουν μέλλον!

Περισσότερα εδώ

https://www.kariera.gr/Άρθρο/CB-192-...r192&SiteId=int_gr192&siteid=int_grnewsletter
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bettina

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η bettina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 189 μηνύματα.
ναι έχουν αλλά η φιλολογία έχει υπερκορετστεί γιατί δε σκέφτεται και άλλη σχολη;

ευχαριστ'ω βρε Φοκο...Ξερω και γω, ειναι θεωρητική και του αρέσει...Ετσι και αλλιώς όλα ειναι...2 φιλες μ νοσηλευτριες, άνεργες ειναι και αυτες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Ποιά νοσηλευτική τώρα....30 ευρώ εκκαθαριστικό πήρε μια γνωστή μου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Natassa.SP

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Natassa.SP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Γεια σας και χαρά σας! Δεν είμαι φιλόλογος αλλά παω 3η λυκείου και θέλω να τ δηλώσω στο μηχανογραφικό μου... Γενικά δεν είχα και τη πιο θερμή σχέση με τα αρχαία στο γυμνάσιο αλλά μου αρέσουν από τη πρώτη λυκείου αλλά έχω 1-2 κενάκια, αν περάσω με το καλό φιλολογία θα έχω μεγάλο πρόβλημα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Και για φιλολογίες, το ίδιο. Με/για μεταπτυχιακό μπορεί να πας εξωτερικό για έρευνα/πανεπιστημιακή εργασία και να μη χρειαστεί να ξαναγυρίσεις.
Και στις ψυχολογίες κάτι αντίστοιχο, με ενδεχομένως μεγαλύτερη αποκατάσταση στο εξωτερικό λόγω της οικουμενικότητας του αντικειμένου. (προσόν το οποίο δε χαρακτηρίζει μια Ελληνική ή Ιταλική φιλολογία)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
(προσόν το οποίο δε χαρακτηρίζει μια Ελληνική ή Ιταλική φιλολογία)
Αυτό μπορείς να το εξηγήσεις λίγο περισσότερο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Αυτό μπορείς να το εξηγήσεις λίγο περισσότερο;

Η Ελληνική και Ιταλική φιλολογία προσφέρονται για έρευνα σε Κύπρο - Ελλάδα - Ιταλία και χώρες που υπάρχουν πανεπιστήμια που πραγματεύονται αυτές τις δύο γλώσσες. (ΗΠΑ - Αργεντινή πχ.) Φυσικά, μια Ισπανική - Γαλλική - Αγγλική φιλολογία, προσφέρει κάποιες ευκαιρίες παραπάνω, δεδομένου ότι γαλλικό πανεπιστήμιο μπορεί να υπάρχει και στο Βιετνάμ ή την Αλγερία πχ.

Ενώ η ψυχολογία έχει ένα βασικό κορμό θεωρίας που απαντάται αδιάσπαστος από τη Δημοκρατία της Κορέας έως και το Λεσότο ή τον Ισημερινό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top