Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosmylo
Δραστήριο μέλος


1) Στη σύνθεση της ελληνικής κοινωνίας
2)Η έλλειψη παιδείας που χαρακτηρίζει τους Έλληνες σε πολλά ζητήματα όχι μόνο γνωσιακού αντικειμένου.
3)Η νοοτροπία του λαού μας.
4)Η ψευδαίσθηση και η συμπεριφορά του ότι όλα τα βρίσκουμε έτοιμα και δεδομένα.
5) Και σε άλλους ιστορικούς λόγους.
Αν το θες εις την λαϊκήν...
Γιατί είμαστε μαλάκ**ς... με περικεφαλαία.
Δεν αντιδράμε γιατί πολλούς βολεύει αυτή η κατάσταση. Κανένας δε θέλει να αντιδράσει και να κάνει το πρώτο βήμα γιατί είτε βαριέται είτε εναποθέτει το πρόβλημα σε άλλους είτε φοβάται να αντιδράσει.Ή τα μέσα που χρησιμοποιούμε είναι αδύναμα.
Γενικά το θέμα που έθιξες μπορώ να στο περιγράψω σε 10 σελίδες ανετότατα, αλλά δε νομίζω να αντέξει κανείς να το διαβάσει τόσο.
Σε γενικές γραμμές έχει ριζωθεί τόσο το πρόβλημα που δεν επιδέχεται λύση.
Θα σου πω ένα παράδειγμα.
Ανακοινώνει ο υπουργός παιδείας καταργούνται οι πανελλήνιες (όποιος το πει θα μείνει σίγουρα στην ιστορία και στις καρδιές όλων)
1) Θα μείνουν άνεργοι 200.000 καθηγητές φροντιστηρίων και αυτοί που κάνουν ιδιαίτερα.
Αποτέλεσμα αύξηση ανεργίας, έντονο κοινωνικό πρόβλημα που θα επιφέρει τεράστια προβλήματα καθώς που θα δουλέψουν αυτοί.
2)Το κράτος εισπράττει εκατομμύρια από τους φόρους που πληρώνυον τα φροντιστήρια, άρα το βολεύει αυτό.
3)Οι λιγοστές δαπάνες στην παιδεία δε βοηθάνε στην ανασυγκρότηση και επανεξέταση του εκπαιδευτικού συστήματος ώστε να είναι ισάξιο με αυτά της Ευρώπης.
4)Είναι πολύ πιθανό να υπάρχει διαβλητότητα στις εξετασεις, δηλαδή διαρροές κάτι που με τις πανελλήνιες δε γίνεται καθώς κατά 100%(για να μη με πείτε υπερβολικό έστω 98%) είναι αδιάβλητες.
Επίσης όσο αναφορά τις υπόλοιπες βαθμίδες όπως δημοτικό γυμνάσιο, εκεί δεν υπάρχουν οι πόροι για την εκσυγχρόνιση και την αναβάθμιση του συστήματος. ΚΑι απώτερος σκοπός είναι η πρόσληψη προσωπικού για τη μείωση της ανεργίας.
Ένας άλλος σημαντικός λόγος είναι η νοοτροπία του Έλληνα πως μόνο αν πληρώσει θα έχει υπηρεσίες και οφέλη και στη συγκεκριμένη περίπτωση να μάθει το παιδί του.
Αυτά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Όλοι μας είμαστε μαθητές και καθημερινά βιώνουμε τι θα πει σύστημα και ότι το σύστημα φθείρει τους μαθητές. Αλλά που ακριβώς βασίζεται αυτό το γεγονός... Γιατί επίσης οι μαθητές ανέχονται αυτή την κατάσταση???!!!
Κατά τη γνώμη μου οφείλεται στο γεγονός ότι οι μαθητές (δικαίως) αισθάνονται ότι η παιδεία που λαμβάνουν δεν θα έχει πρακτικό αντίκρυσμα στο μέλλον. Αυτό συμβαίνει επειδή η ελληνική οικονομία δεν είναι τόσο ανεπτυγμένη ώστε να μπορεί να απασχολήσει τους χιλιάδες πτυχιούχους που διαθέτει. Ο ιδανικός συνδυασμός θα ήταν ανεπτυγμένη οικονομία τύπου βόρειας Ευρώπης και μαζικότητα γ'θμιας εκπαίδευσης τύπου Ελλάδας. Αυτό λίγο έως πολύ θα σήμαινε ελάχιστη ανεργία τόσο στους ανειδίκευτους, όσο και στους ειδικευμένους κι επίσης έλλειψη ανάγκης για εισροή ξένων εργατικών χεριών με ό,τι αυτό συνεπάγεται λόγω της επακόλουθης συρρίκνωσης της μαύρης εργασίας.
Οι μαθητές δεν μπορώ να πω ότι το ανέχονται. Απλά η εξουσία που ασκείται πάνω τους ακόμη κι από το ίδιο το σπίτι, δεν αφήνει και πολλά περιθώρια.
Να τονίσω εδώ ότι τα φροντιστήρια δεν είναι αίτιο της υποβάθμισης, αλλά αποτέλεσμα. Και μάλλον όχι τα φροντιστήρια αυτά καθαυτά, αλλά ο τόσο ευρύς και καθοριστικός ρόλος που έχουν αποκτήσει στην εκπαίδευση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
prwteas
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ίσως θα μπορούσε αυτό το υπεράριθμο εργατικό δυναμικό να προσληφθεί στα σχολεία, εφόσον διασπάζονταν οι τάξεις επωφελώς σε ολιγομελέστερα τμήματα. Αλλά τότε θα συντηρούνταν από το κράτος, κάτι οικονομικά ασύμφορο.1) Θα μείνουν άνεργοι 200.000 καθηγητές φροντιστηρίων και αυτοί που κάνουν ιδιαίτερα.
Αποτέλεσμα αύξηση ανεργίας, έντονο κοινωνικό πρόβλημα που θα επιφέρει τεράστια προβλήματα καθώς που θα δουλέψουν αυτοί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PIL
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
humorday
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος


ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι(

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
michael92
Πολύ δραστήριο μέλος


Ίσως θα μπορούσε αυτό το υπεράριθμο εργατικό δυναμικό να προσληφθεί στα σχολεία, εφόσον διασπάζονταν οι τάξεις επωφελώς σε ολιγομελέστερα τμήματα. Αλλά τότε θα συντηρούνταν από το κράτος, κάτι οικονομικά ασύμφορο.
Ίσα ίσα, ποια η διαφορά να τους πληρώνεις άμεσα και ποια έμμεσα μέσω των φόρων;
το συστημα μας ειναι ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!
ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι()



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
candygirl96
Εκκολαπτόμενο μέλος


μπορουν να κανουν και κατι διαφορετικο;;;:nono:η κοινωνια ειναι ετσι ωστε τα παιδια να αναγκαζονται να τρεχουν στα φροντιστηρια κια οχι μονο αυτο,αλλα τρεχουν να προλαβουν και τα μαθηματα του σχολειου και τα προχειρα και δεν πρεπει να υπαρχουν κενα σε κανενα μαθημα,γιατι μετα τους φορτωνονται για εξετασεις...Όλοι μας είμαστε μαθητές και καθημερινά βιώνουμε τι θα πει σύστημα και ότι το σύστημα φθείρει τους μαθητές. Αλλά που ακριβώς βασίζεται αυτό το γεγονός... Γιατί επίσης οι μαθητές ανέχονται αυτή την κατάσταση???!!!




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Το σύστημά μας και βέβαια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τέλειο. Πως λέγονται από νέους κάτι τέτοιες απόψεις. Για τα εκπαιδευτικά συστήματα στο εξωτερικό έχω λίγο διαφορετική άποψη... Μπορεί να μην έχουν 7ωρα, αλλά η κάθε σχολική ώρα έχει πραγματικά διάρκεια μιας ώρας. Δεν είναι 45λεπτες ή 35λεπτες...
Αυτο δεν ειναι απαραιτητα καλο, το μυαλο κουραζεται απο καποια στιγμη και μετα και απ'οσο εχω ακουσει δυσκολευεται μετα το 45λεπτο να αφομειωσει πραγματα. Και στο πανεπιστημιο 45λεπτα κανουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.