Υψηλοί ακαδημαϊκοί στόχοι - νέα γενιά - Ήσσονα προσπάθεια

Ryuzaki

Well-known member

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 597 μηνύματα.
Παίρνοντας αφορμή από διάφορα θεματάκια που ξεπηδούν εδώ κι εκεί, αλλά και όσα βλέπω γύρω μου, παρατηρώ κάποια προβληματικά σημεία.
Πολλά νέα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες ή ακόμη και φοιτητές, ψάχνουν τρόπους για την εισαγωγή τους (ή ακαδημαϊκή εξέλιξη) αλλά δεν είναι διατεθειμένα να καταβάλλουν τον αντίστοιχο κόπο & χρόνο.
Θεωρώ δεδομένο ότι οι απαιτήσεις των εξετάσεων έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν, με αποτέλεσμα πολλοί στο τέλος να λαμβάνουν μία ωραιότατη κεραμίδα.

Πρόσφατο παράδειγμα δύο φίλες μου ήθελαν αρχιτεκτονική, αλλά έβγαιναν κάθε μέρα, το γιόλαραν γενικά και ήταν σχεδόν σίγουρες ότι θα περάσουν.
Αποτέλεσμα γύρω στα 7000 μόρια.

Τι πιστεύετε ότι συντελεί σε αυτή τη κατάσταση;
Μήπως η κουλτούρα του ίνσταγραμ και λοιπών σοσιαλ μίντια, που προβάλλουν μία στρεβλή εικόνα τα τελευταία χρόνια με infulencers κλπ, έπαιξε μεγάλο ρόλο τα τελευταία χρόνια; Κακή εκπαίδευση στο σχολείο;
Με κίνδυνο να χαρακτηριστώ κωλόγερος, αναρρωτιέμαι μήπως η μάστιγα με τα κινητά αποπροσανατόλισε τον κόσμο.
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.

Προσπαθώ να βρω μία σωστή εξήγηση για το φαινόμενο.
 

MarcoReus

Well-known member

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 301 μηνύματα.
Η ησσονα προσπαθεια δεν ειναι νεο φαινομενο στην Ελλαδα. Ξεκινησε θα ελεγα απο τις αρχες του 1980 οπου βλεπαμε ανθρωπους που δεν ειχαν καταβαλλει τον παραμικρο κοπο να καταλαμβανουν υψηλες θεσεις με παχουλους μισθους, τους οποιους σε σοβαρες χωρες δε θα βλεπανε ποτε. Η γενια αυτη ειναι επηρεασμενη σε μεγαλο βαθμο και απο τις προηγουμενες. Επισης οσον αφορα την ελλειψη διαθεσης για διαβασμα θεωρω οτι οφειλεται ως ενα βαθμο και στην παντελη απουσια φιλοδοξιων αφου η χωρα μας εχει τα μαυρα της τα χαλια σε οικονομικο, εργασιακο επιπεδο. Και βεβαια αυτη η μαστιγα με τα κινητα και τις εφαρμογες που αναφερεις τους εχει αποπροσανατολισει και τους καθιστα αδιαφορους σε πολλα σοβαρα θέματα.
 

tsiobieman

Well-known member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) . Έχει γράψει 514 μηνύματα.
Καλησπέρα Ριουζάκι , να σου πω και γω τη γνώμη μου. Ίσως φταίνε και τα social media αλλά κατά κύριο λόγο φταίνε και οι καθηγητές. Μας λέγανε πχ εμάς "Περάστε στη σχολή και μετά τελείωσε". Κανείς δεν παρουσίαζε την εικόνα όπως πραγματικά είναι , ότι θα χρειάζεται να ξεπατωθούμε στο διάβασμα στα περισσότερα μαθήματα για να τα περάσουμε , θα χουμε πολύ λίγο χρόνο στα εξάμηνα για να κάνουμε πράγματα που θέλουμε ΑΝ θέλουμε να μαστε "συνεπείς" να το πω στο έτος μας και να περάσουμε τα μαθήματα κλπ. Εξαρτάται και από τη σχολή βέβαια αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα. Τέλος , θα συμφωνήσω και με τον MarcoReus ότι εφόσον η χώρα βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση δεν υπάρχει τρομερή φιλοδοξία από τους υποψήφιους ΕΙΔΙΚΑ αν εισαχθούν σε σχολή που είναι γνωστό ότι υπάρχει μεγάλη ανεργία διότι θα σκεφτεί ο άνθρωπος "αφού και να τελειώσω άνεργος θα μείνω" αν είναι ρεαλιστής οπότε κάποιοι δεν προσπαθούν και για αυτό το λόγο.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,661 μηνύματα.
Εγώ δεν θεωρώ ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε καμία κατάσταση που να επηρεάζει την προσπάθεια που κάνει κάποιος. Να μου πείτε ότι επηρεάζει τις επιλογές, να συμφωνήσω.

Ούσα λίγο πιο μεγάλη, θα πω ότι είναι της ηλικίας.
Εγώ προσωπικά ας πούμε θεωρώ μαλακία (σόρρυ αλλά πρέπει να το πω έτσι) ότι κάποιος στα 19 σκέφτεται το διδακτορικό. Στα 17-18-19 όλα φαίνονται εύκολα, είσαι ανίκητος. Μετά αρχίζεις και τρως κατραπακιές, και είναι και φυσιολογικό, είναι ο κύκλος της ζωής.

Επίσης, μην συγκρίνετε τη ζωή μας χωρίς κινητά και διαδίκτυο με το τώρα. Άλλες εποχές, άλλες συνήθειες, άλλες άμυνες και τρόποι συμπεριφοράς. Όπως προχωρά η τεχνολογία και όλα, έτσι προχωρούν και οι άμυνές μας.
 

Tommy_civil

Active member

Ο Tommy_civil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών . Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Συμφωνούμε 100% Ryuzaki.
Είναι έτσι ακριβώς όπως τα λες.
Κινδυνεύοντας να χαρακτηριστώ κι εγώ συντηρητικός παππούς, προσωπικά θεωρώ πως αυτή η άμετρη πρόσβαση στη πληροφορία, την οποία έχει διαθέσιμη ένα παιδί απο το δημοτικό, είναι η ρίζα του προβλήματος.
Όταν απο τη παιδική σου ηλικία εκτίθεσαι σε όλα αυτά τα ερεθίσματα που για εμάς (εννοώ όσους μεγαλώσαμε στην προ σοσιαλ εποχή) ήταν άγνωστα και μακρινά, αυτό έχει συνέπειες.
Σε συνδυασμό με αυτό, η γενικότερη τροπή της κοινωνίας με τον εκφυλισμό των αξιών, της παράδοσης κλπ, συμβάλλει τα μέγιστα ωστε ενα παιδί/έφηβος σήμερα να μην έχει το παραμικρό ερέθισμα να "ταλαιπωρηθεί" στο διάβασμα ωστε να μάθει και να εξελιχθεί, παρα μόνο να ενδιαφέρεται για instagram, skate, κιουτ πικς, influencers πρότυπα, άραγμα κλπ.
(νομίζουν οτι) μεγαλώνουν απότομα τα παιδιά σήμερα. Και ισχύει, επειδή απο πολύ μικρά εκτίθενται στα πάντα.
Λείπει πλέον το μεράκι, τα όνειρα για "όταν μεγαλώσω θέλω να....".
Μακάρι, και το εννοώ, να κάνω λάθος και να βλέπω συντηρητικά τα πράγματα.
Θέλει πολύ ισχυρές βάσεις πλέον απο την οικογένεια για να μην επηρεαστεί η "αθωότητα" ενός παιδιού, με ο,τι αυτό συνεπάγεται.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,661 μηνύματα.
Η προσπάθεια που πρέπει να κάνει ένα παιδί σήμερα είναι πολλαπλάσια γιατί πρέπει να μάθει να ξεχωρίζει τα σωστά μέσα από τα χιλιάδες! :) Εμείς (προ διαδικτύου) έπρεπε να ρίξουμε προσπάθεια να βρούμε ακόμα και τα πιο απλά.

Κοινώς: προσπάθεια θέλουμε και στις δύο περιπτώσεις.

να σημειώσω πάντως εδώ ότι οι "προηγούμενες αξίες" έφεραν την Ελλάδα εδώ που είναι. Έφεραν τον πλανήτη εδώ που είναι.
 

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,520 μηνύματα.
το διαδικτυο τι σχεση εχει με την τεμπελια και την ελλειψη προσπαθειας??εγω πιστευω ειναι πιο πολυ οι δομες της εκπαιδευσης αλλα και το καθηγητικο προσωπικο που δε δινει κανενα κινητρο
 

Viedo

Well-known member

Ο Viedo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,237 μηνύματα.
Επίσης, μην συγκρίνετε τη ζωή μας χωρίς κινητά και διαδίκτυο με το τώρα. Άλλες εποχές, άλλες συνήθειες, άλλες άμυνες και τρόποι συμπεριφοράς. Όπως προχωρά η τεχνολογία και όλα, έτσι προχωρούν και οι άμυνές μας.
Ακριβώς σε αυτό ήθελα να σταθώ κι εγώ. Μπαίνουμε διαρκώς στην διαδικασία να συγκρίνουμε πως ζούσαν τον προηγούμενο αιώνα οι άνθρωποι, τι κόπο απαιτούσε η ζωή τότε, για πράγματα που σήμερα θεωρούμε δεδομένα. Πλέον, ο νέος από την οθονή του κινητού του μπορεί να κάνει τα πάντα, να ρυθμίσει τα πάντα. Το ότι είναι πολύ πιο απλό σήμερα να πας έξω για σπουδές, συγκριτικά με πριν από 20, 30, 50 χρόνια είναι ένας βασικός παράγοντας που οδηγεί και πολλούς στην εναλλακτική λύση των σπουδών στο εξωτερικό, παλιότερα έμεναν και πάλευαν για τις Πανελλήνιες καθώς ήταν ευκολότερη διαδικασία από το να πας έξω.

Το πολύ δύσκολο πλέον, είναι ότι έχει ο καθένας μας πάρα πολλές επιλογές. Από αυτές πρέπει να διαλέξει την καλύτερη, και αυτό προκαλεί τεράστια ανασφάλεια και άγχος.

Το να λέμε παλιότερα έδιναν όλοι Πανελλήνιες, πλέον πολλοί φεύγουν, δεν έχει και πολλή αξία, κατά τη γνώμη μου πάντα, γιατί παλιότερα το δύσκολο ήταν το να φύγεις. Άλλαξαν τα χρόνια, άλλαξαν τα δεδομένα.

Κάτι ακόμα, το να επιλέγει κανείς την γρηγορότερη και καλύτερη για τα δικά του δεδομένα λύση, μπορεί σε ορισμένους να φαντάζει «εύκολη λύση, τεμπέλικη λύση», ωστόσο, ο χρόνος μας είναι μετρημένος εδώ και το θεωρώ πολύ πιο έξυπνο εκ μέρους του να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο.
 

Tommy_civil

Active member

Ο Tommy_civil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών . Έχει γράψει 37 μηνύματα.
να σημειώσω πάντως εδώ ότι οι "προηγούμενες αξίες" έφεραν την Ελλάδα εδώ που είναι. Έφεραν τον πλανήτη εδώ που είναι.
Προφανώς δεν αναφέρομαι στις "προηγούμενες αξίες" που αναφέρεσαι εσύ, Ρεβέκκα.
Ας δούμε λοιπον οι "σημερινές αξίες" που θα μας οδηγήσουν.

το διαδικτυο τι σχεση εχει με την τεμπελια και την ελλειψη προσπαθειας??εγω πιστευω ειναι πιο πολυ οι δομες της εκπαιδευσης αλλα και το καθηγητικο προσωπικο που δε δινει κανενα κινητρο
Τεράστια σχέση. Αν δε μπορείς να τη διακρίνεις, παρε λίγο ακόμα χρόνο και δες λίγο πιο βαθιά.
Το ζήτημα που έφερε ο Ryuzaki είναι πολύ πιο γενικό και βαθύ απο το καθηγητικό προσωπικό και τις δομές της εκπαίδευσης.
 

Ryuzaki

Well-known member

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 597 μηνύματα.
@MarcoReus @tsiobieman Νομίζω παιδιά κάνατε πολύ στοχευμένες παρατηρήσεις. :hmm:
Σίγουρα στη μετα-κρίσης (σκατά ακόμα κρίση έχουμε, για να το προσδιορίσω χρονικά) εντυπώθηκε στον κόσμο αυτή η ψυχοσύνθεση. Βέβαια, εάν χάθηκαν οι θέσεις στο δημόσιο, το enterpreneurship ακόμη παραμένει μέχρι το "άνοιγμα ενός καφέ".
Δεν μιλάω για πολιτικούς παράγοντες φορολογία κα που υπεισέρχονται και εμποδίζουν, αλλά για τα ίδια τα όνειρα ενός νέου.

@Revekka σίγουρα ως Διδάκτωρ ΜΜΕ έχεις εντρυφήσει πιο πολύ από τους περισσότερους στο ζήτημα κ πάλι όμως, τόση πληροφορία διαθέσιμη, δεν νομίζω ότι στην αρχική του γιουτιουμπ της πλειονότητας του κόσμου βρίσκεται κάποιο επιστημονικό/επιμορφωτικό βίντεο. Βέβαια και παλιότερα σούπερ Κατερίνα και κλικ μελετούσαν...
Παρολαυτά νιώθω τυχερός που ήμουν έφηβος ακριβώς στο μεταίχμιο της εποχής που προτοεμφανιζόταν οι σελίδες δικτύωσης και ακόμη μπορούσες να αλλάξεις τον κώδικα στη σελίδα σου :D Όσο να ναι ήταν πιο αθώο...

@Tommy_civil Αχ, αυτά τα όνειρα.. Ως συνάδελφος θα το καταλάβεις καλύτερα. Μέχρι το '11 που μπήκα στη σχολή, υπήρχαν ακόμη (κάποια) όνειρα για να ασχοληθεί ο άλλος με κτήρια, σήραγγες τεχνικά έργα εν γένει. Τουλάχιστον όταν θα τέλειωνε η κρίση. Το '16 που πήρα το πτυχίο και η κρίση προφανώς και δεν είχε φύγει, από τους νέους εισακτέους σχεδόν κανείς δεν είχε βλέψεις να ασχοληθεί με κάτι δημιουργικό, κατασκευαστικό τέλος πάντων, αυτά ανήκαν σε μία εποχή που είχε περάσει ανεπιστρεπτί.

Το ειρωνικό είναι ότι το ischool θαρρώ πώς πλέον περισσότερο απευθύνεται σε ένα φοιτητικό κοινό, παρά μαθητικό.
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 632 μηνύματα.
1) Το κινητό. Ενώ θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για περαιτέρω εμβάθυνση, η πλειονότητα-κι εγώ ανάμεσα- αποπροσονατολίζεται από τα σόσιαλ μίντια, κάτι πολύ λογικό. Πριν 10-20 χρόνια άντε να έβλεπες τηλεόραση σπίτι, κάποια στιγμή βαριόσουν και έπιανες βιβλίο. Πλέον το κινητό έχει τα πάντα και πολλοί περνούν όλη τη μέρα τους από πάνω.

2) Πλέον εισάγονται 8/10 σε σχολές, ενώ παλιά αν δεν κάνω λάθος 3-4/10. Έχει δημιουργηθεί σχολή κάθε είδους, από την οποία ούτε οι καθηγητές ξέρουν τι βγαίνεις, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Όταν ο μαθητής χωρίς συγκεκριμένο στόχο ξέρει πως και με 2κ κάπου θα περάσει για να ζήσει τη φοιτητική ζωή, γιατί να προσπαθήσει για παραπάνω; Παλιά υπήρχε πολύ μεγαλύτερος ανταγωνισμός, έπρεπε να βγάλεις 12-13κ τουλάχιστον για να μπεις σε σχολή και να μη χρειαστεί να πιάσεις δουλειά από τα 18, οπότε υπήρχε μεγαλύτερο κίνητρο.
 

Scott

Active member

Ο Scott αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών . Έχει γράψει 113 μηνύματα.
Παίρνοντας αφορμή από διάφορα θεματάκια που ξεπηδούν εδώ κι εκεί, αλλά και όσα βλέπω γύρω μου, παρατηρώ κάποια προβληματικά σημεία.
Πολλά νέα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες ή ακόμη και φοιτητές, ψάχνουν τρόπους για την εισαγωγή τους (ή ακαδημαϊκή εξέλιξη) αλλά δεν είναι διατεθειμένα να καταβάλλουν τον αντίστοιχο κόπο & χρόνο.
Θεωρώ δεδομένο ότι οι απαιτήσεις των εξετάσεων έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν, με αποτέλεσμα πολλοί στο τέλος να λαμβάνουν μία ωραιότατη κεραμίδα.

Πρόσφατο παράδειγμα δύο φίλες μου ήθελαν αρχιτεκτονική, αλλά έβγαιναν κάθε μέρα, το γιόλαραν γενικά και ήταν σχεδόν σίγουρες ότι θα περάσουν.
Αποτέλεσμα γύρω στα 7000 μόρια.

Τι πιστεύετε ότι συντελεί σε αυτή τη κατάσταση;
Μήπως η κουλτούρα του ίνσταγραμ και λοιπών σοσιαλ μίντια, που προβάλλουν μία στρεβλή εικόνα τα τελευταία χρόνια με infulencers κλπ, έπαιξε μεγάλο ρόλο τα τελευταία χρόνια; Κακή εκπαίδευση στο σχολείο;
Με κίνδυνο να χαρακτηριστώ κωλόγερος, αναρρωτιέμαι μήπως η μάστιγα με τα κινητά αποπροσανατόλισε τον κόσμο.
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.

Προσπαθώ να βρω μία σωστή εξήγηση για το φαινόμενο.
Αυτά,πίστεψε με,ήταν και πριν την εποχή του ινστα. Συγκεκριμένα,είναι πολλά παιδιά στο λύκειο (και μετά,που δεν θεωρούνται παιδιά),που νομίζουν ότι τα πάντα είναι τόσο εύκολα όσο στο λύκειο είτε αυτό λέγεται σπουδές είτε εργασία.
Βέβαια,για εμένα είναι κάτι καλό αυτό το σύστημα,διότι φιλτράρει τον γιολο φοιτητή/μαθητή από τον σοβαρό και,παράλληλα,παίρνει μια γερή δόση από κάρμα χαχα.
Φυσικά,και εγώ φοβάμαι μην έχω μπει στην κατηγορία κωλογερου 😂.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,661 μηνύματα.
Εμείς είμαστε κωλόγεροι/κωλόγριες και το φωνάζουμε!
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,578 μηνύματα.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,661 μηνύματα.
Αν νιώθεις, από τα 12! :P
Εγώ εκεί ξεκίνησα περίπου!
χαχαχα
 

Athena apo

Active member

Η Athena apo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Αν και εγώ δεν έχω την πείρα σας και βλέπω το θέμα από την αντίθετη σκοπιά πιστευω πως φταίει σε μεγα λο βαθμό το ίντερνετ στο οποίο προβάλλεται η επιτυχία χωρίς να φαίνεται από πίσω η μεγάλη προσπάθεια ή αλλοι παράγοντες που οδήγησαν σε αυτή.
Ακόμα οι άνθρωποι της γενιάς μου και οι λίγο μικρότεροι- λιγο μεγαλύτεροι είναι οριακά εθισμένοι στην τεχνολογία με αποτέλεσμα να χάνουν πολύτιμο χρόνο από την καθημερινότητα τους.

Τέλος, τοσο η λογική της ήσσονος προσπάθειας όσο και οι υψηλές έως και αφελείς φιλοδοξίες οφείλονται στον ρεαλισμό- πεσιμισμο της σημερινής κοινωνίας. Φράσεις όπως
<<και αν περάσεις τι θα κάνεις >> και
<< όπως και να χει άνεργος θα μείνεις>> έχουν μεγάλες επιπτώσεις στον νέο που τωρα διαμορφώνει το χαρακτηρα του και λαμβάνει αποφάσεις για το μέλλον του. Αποθαρρύνεται και εγκαταλείπει σταδιακά την προσπάθεια ενω αισθάνεται την ανάγκη να αποδείξει πως μπορεί να τα καταφέρει.
 

Hacker13

Active member

Ο Hacker13 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μεταπτυχιούχος . Έχει γράψει 261 μηνύματα.

Nick234

Active member

Ο Nick234 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Γεωπονίας ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. (Ηράκλειο) . Έχει γράψει 378 μηνύματα.
Εγώ είμαι 19 και νιώθω κ¨α¨λόγερος whyy :kitty: :kitty: :kitty:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

@Revekka δεν ξέρω γιατί όμως όποτε σε βλέπω αυτή η εικόνα έρχεται στο μυαλό :kitty:
7dc480ed8802b9a3ac030078e773fcc905-25-long-legged-owl.2x.h473.w710.jpg
 

Alizoula2

Well-known member

Η Alizoula2 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 1,206 μηνύματα.
Εγω πάντως απορώ που σε αυτα τα παιδιά οι γονείς πληρώνουν σπίτια για να σπουδάζουν.
 

Viedo

Well-known member

Ο Viedo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,237 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top