Υποβάθμιση φιλολογικών σχολών

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 191 μηνύματα.
αφεντικό υπάρχει πιο εκνευριστικό πράγμα από γονιούς/παρατρεχάμενους να σου λένε, μάθε του μωρέ εκεί περά τα ΣΟΣ να περάσει και το παιδί να μη ξέρει να πολλαπλάσιαζει δύο αρνητικούς αριθμούς
Μεγάλο θέμα αυτό... είχα συμμαθήτρια στο ΛΥΚΕΙΟ που δεν ήξερε πολλαπλασιασμό. Και του 5 που είναι εύκολος, όχι του 7 ή 8. Επίσης έχω συγγενή που πηγαίνει Λύκειο και δεν μπορεί να διαβάζει δυνατά ούτε να γράψει έκθεση μόνος του.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,265 μηνύματα.
Μεγάλο θέμα αυτό... είχα συμμαθήτρια στο ΛΥΚΕΙΟ που δεν ήξερε πολλαπλασιασμό. Και του 5 που είναι εύκολος, όχι του 7 ή 8. Επίσης έχω συγγενή που πηγαίνει Λύκειο και δεν μπορεί να διαβάζει δυνατά ούτε να γράψει έκθεση μόνος του.
Βασικά είναι πολλά αυτά τα παιδιά , δεν είναι λίγα .
Και εδώ έρχομαι να τονίσω το πόσο προβληματικό είναι το λύκειο και η εκπαίδευση γενικότερα για να μπορεί κάποιος να βγει με άνεση απο το σχολείο χωρίς να κατέχει τέτοια στοιχειώδη και πολύ χρήσιμα εφόδια .
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,852 μηνύματα.
Γι' αυτό να γίνεις νυχού-φιλόλογος. Δηλαδή, να πηγαίνεις να φτιάνεις μάσκαρα σε νύχια στη μάνα και μετά να κάνεις ιδιαίτερο στο παιδί και να παίρνεις τα λεφτά όπως η Βλαχάκη από την κυρά Νίτσα, που ήθελε να ξέρει αν την απατά ο άντρας της. :book: Και ένα πεντικιούρ στον σύζυγο, σαν της Μιρέλλας.
αφεντικό υπάρχει πιο εκνευριστικό πράγμα από γονιούς/παρατρεχάμενους να σου λένε, μάθε του μωρέ εκεί περά τα ΣΟΣ να περάσει και το παιδί να μη ξέρει να πολλαπλάσιαζει δύο αρνητικούς αριθμούς
Μεγάλο θέμα αυτό... είχα συμμαθήτρια στο ΛΥΚΕΙΟ που δεν ήξερε πολλαπλασιασμό. Και του 5 που είναι εύκολος, όχι του 7 ή 8. Επίσης έχω συγγενή που πηγαίνει Λύκειο και δεν μπορεί να διαβάζει δυνατά ούτε να γράψει έκθεση μόνος του.
Αφού δεν υπάρχει μια Ευαγγελία Αναγνώστου - φιλόλογος στρίγγλα να σε αφήσει στην ίδια τάξη σαν τη Βλαχάκη, έτσι πας Γ' Λυκείου και δεν ξέρεις ούτε τα βασικά :P
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,823 μηνύματα.
Η πτώσις των βάσεων είναι απόρροια της γνωστής ανοησίας που διέπει τη χώρα μας. Ποσότητα > Ποιότητα. Πρώτα με την ίδρυση του πανεπιστημίου Ιωαννίνων από την χούντα και μετά στην μεταπολίτευση ένα κάρρο νέα πανεπιστήμια (με ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) ξεπήδησαν με στόχο την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και όχι με στόχο την άρτια επιστημονική κατάρτιση (προφανώς δεν θεωρώ λογικό η χώρα να έχει μόνο ΕΚΠΑ και ΑΠΘ αλλά όχι να γίνονται τέτοιες προχειροδουλειές). Άρπα κόλλα καταστάσεις. Η αύξησις των θέσεων στα πανεπιστήμια έγινε προεκλογική εξαγγελία με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε στρατιές ανέργων πτυχιούχων αφού σε αυτή τη χώρα ποτέ κανείς δεν νοιάσθηκε να ισορροπήσει τις ετήσιες θέσεις εισαγωγής ανάλογα με την ζήτηση (πόσες ανάγκες έχει η μέση εκπαίδευση, πόσοι αναμένεται να συνταξιοδοτηθούν ένα 10-15% παραπάνω κλπ).

Το πρόβλημα αυτό κρατάει ήδη από τέλη 80 και αρχές 90. Προσπάθησε να το λύσει ο Αρσένης με τον νόμο Αρσένη 1997 και τις περιβόητες εξετάσεις ΑΣΕΠ ανά δύο έτη. Καλά πήγε αυτό μέχρι που ήρθε η κρίση και το 2008 έγιναν οι τελευταίες. Εκτός αυτού το πρόβλημα δεν λύθηκε καθώς παρά τους διορισμούς και την αποσυμφόρηση μέσω της λύσεως του ΑΣΕΠ συνεχίστηκε ο υπερβολικά μεγάλος ετήσιος αριθμός εισακτέων στις φιλολογικές σχολές ΚΑΙ το να ανοίγουν νέες φιλολογικές σχολές (τελευταία η Καλαμάτας το 2005 επί ΝΔ) με αποτέλεσμα να γίνεται μία τρύπα στο νερό. Από το 2008 έχει να γίνει ΑΣΕΠ και οι στρατιές ανέργων πτυχιούχων όλο και αυξάνονται. Αυξάνεσθε και πληθύνεσθε...
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 191 μηνύματα.

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
αφήστε τις αιτιολογήσεις για την πτώση των βάσεων τη φιλολογίας και ομολογήστε ότι σας λείπει ο syntactician και γι'αυτό επαναφέρετε το thread.:P
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
αφεντικό υπάρχει πιο εκνευριστικό πράγμα από γονιούς/παρατρεχάμενους να σου λένε, μάθε του μωρέ εκεί περά τα ΣΟΣ να περάσει και το παιδί να μη ξέρει να πολλαπλάσιαζει δύο αρνητικούς αριθμούς

Γιατί κατάλαβε κανείς το λόγο στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής ότι η Στατιστική προηγείται της Θεωρίας Πιθανοτήτων σε κεφάλαιο διδασκαλίας; Η κάθε πλευρά με το δίκιο της. Δούλεμα θέλουν οι γονείς, δούλεμα και οι καθηγητές. Το λυπηρό είναι τα καημένα τα παιδιά που τρώνε στη μάπα πειραματισμούς άσχετων. Αλήθεια τα Μαθηματικά έχουν sos; Δηλαδή, στους πραγματικούς αριθμούς τι δεν είναι sos;

Όπως έλεγε ένας συνάδελφος σε καλές εποχές φόρουμ, για τους φοιτητές Τμήματος (πριν βγει το facebook). Μάγκες είναι 12 το βράδυ, πίνω δροσερή μπυρίτσα και στις 7 το πρωί έχω εξέταση Ουράνιο Μηχανική. Ξέρει κανείς τι είναι sos από τη λίστα με τις sos παραγράφους του μαθήματος που ανέβασε συνάδελφος σε πιο πάνω ποστ;

Εκεί τα είδα όλα... :hehe:
 

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Γιατί κατάλαβε κανείς το λόγο στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής ότι η Στατιστική προηγείται της Θεωρίας Πιθανοτήτων σε κεφάλαιο διδασκαλίας; Η κάθε πλευρά με το δίκιο της. Δούλεμα θέλουν οι γονείς, δούλεμα και οι καθηγητές. Το λυπηρό είναι τα καημένα τα παιδιά που τρώνε στη μάπα πειραματισμούς άσχετων. Αλήθεια τα Μαθηματικά έχουν sos; Δηλαδή, στους πραγματικούς αριθμούς τι δεν είναι sos;

Όπως έλεγε ένας συνάδελφος σε καλές εποχές φόρουμ, για τους φοιτητές Τμήματος (πριν βγει το facebook). Μάγκες είναι 12 το βράδυ, πίνω δροσερή μπυρίτσα και στις 7 το πρωί έχω εξέταση Ουράνιο Μηχανική. Ξέρει κανείς τι είναι sos από τη λίστα με τις sos παραγράφους του μαθήματος που ανέβασε συνάδελφος σε πιο πάνω ποστ;

Εκεί τα είδα όλα... :hehe:
Το θυμάμαι αυτό το post ήταν κορυφαίο, ζήτησε τα sos από τα sos τίμιος, όπως οι γονείς που σε πληρώνουν τρία μαθήματα πριν γράψει εξετάσεις το παιδί για να το περάσεις την τάξη, πάνω κάτω ίδιο σκεπτικό παίζει απλά ο πρώτος είναι και πιο ειλικρινής
 

Maria_Xagorari

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού Αιγαίου. Έχει γράψει 315 μηνύματα.

Maria_Xagorari

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού Αιγαίου. Έχει γράψει 315 μηνύματα.
Καλα, νιωθω οτι θα ξεκινησω πολεμο Τιτανων παλι, ΑΛΛΑ ποιος μπορει στον 21ο αιωνα να λεει τις ανθρωπιστικες επιστημες ανωτερες απο τις θετικες ρε φιλε?
Δεν ειναι θεμα αν σου θιγουν τη σχολη, αλλα ειναι θεμα ρημαδας λογικης...

Ολες οι επιστημες στην κοινωνια με τον τροπο τους, αλλα επι της ουσιας περα απο πληροφορικοφυσικομαθηματικα, μηχανολογικα και ιατρικα φασματα, οι υπολοιποι ειμαστε να χαμε να λεγαμε...

Πχ στην δικια μου επιστημη που ειναι κλαδος των οικονομικων, αρα κοινωνικη επιστημη, τι το χρησιμο μπορει να δινει αυτη η κοικωνικη επιστημη που σπουδαζω?
ΦΥΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΟΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ.
Ξενοδοχεια, τουριστικα γραφεια, κρουαζιεροπλοια, αεροπορικες, κ.α το πως θα πουλησει μουρη ή ο καθε πικραμενος στον κοινωνικο του περιγυρο για το μουρατο ξενοδοχειο ή την ουαου κρουαζιερα που πηγε ή ο καθε και καλα φραγκατος για το σουπερ πακετο διακοπων με τα εξτριμ σπορτς στο Μαιαμι...

Στο μοναδικο κομματι κομματι που νιωθω οτι καπου, πολυ απεξω γινεται οντως σημαντικο απο τη πλευρα των σπουδων μου, ειναι στον ιατρικο τουρισμο, που και παλι τους μαδανε οικονομικα για τις πιο "φτηνες" θεραπειες που ψαχνουν οι ανθρωποι σε σχεση με τη χωρα κατοικιας τους.

ΑΛΛΑ, αν εξαιρεσουμε την ουσιαστικη χρησιμοτητα, τον Τουρισμο και τις Μεταφορες (που εκει υπαρχει και κατι χρησιμο), τα γουσταρω και με εκφραζουν, ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν θα κανω λες και παθαινω κρισεις πανικου για να υποστηριξω κατι που μου αρεσει εμενα μειονωντας οντως χρησιμα και βιωσιμα πεδια που βοηθουν στην προοδο, την αναπτυξη και την ευημερια.

Αρα, ΟΧΙ, η επιστημη μου δεν ειναι ανωτερη των θετικων και σιγουρα δεν ειναι κατωτερη των ανθρωπιστικων.
Απλα και ομορφα.

Και ναι, η φιλολογια ειναι και γαμω για τα γουστα μου, αλλα δεν προσφερει κατι ουσιαστικο και πρακτικο στην σημερινη κοινωνια.
 

Γιωργάκης

Νεοφερμένος

Ο Γιωργάκης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Καλα, νιωθω οτι θα ξεκινησω πολεμο Τιτανων παλι, ΑΛΛΑ ποιος μπορει στον 21ο αιωνα να λεει τις ανθρωπιστικες επιστημες ανωτερες απο τις θετικες ρε φιλε?
Δεν ειναι θεμα αν σου θιγουν τη σχολη, αλλα ειναι θεμα ρημαδας λογικης...

Ολες οι επιστημες στην κοινωνια με τον τροπο τους, αλλα επι της ουσιας περα απο πληροφορικοφυσικομαθηματικα, μηχανολογικα και ιατρικα φασματα, οι υπολοιποι ειμαστε να χαμε να λεγαμε...

Πχ στην δικια μου επιστημη που ειναι κλαδος των οικονομικων, αρα κοινωνικη επιστημη, τι το χρησιμο μπορει να δινει αυτη η κοικωνικη επιστημη που σπουδαζω?
ΦΥΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΟΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ.
Ξενοδοχεια, τουριστικα γραφεια, κρουαζιεροπλοια, αεροπορικες, κ.α το πως θα πουλησει μουρη ή ο καθε πικραμενος στον κοινωνικο του περιγυρο για το μουρατο ξενοδοχειο ή την ουαου κρουαζιερα που πηγε ή ο καθε και καλα φραγκατος για το σουπερ πακετο διακοπων με τα εξτριμ σπορτς στο Μαιαμι...

Στο μοναδικο κομματι κομματι που νιωθω οτι καπου, πολυ απεξω γινεται οντως σημαντικο απο τη πλευρα των σπουδων μου, ειναι στον ιατρικο τουρισμο, που και παλι τους μαδανε οικονομικα για τις πιο "φτηνες" θεραπειες που ψαχνουν οι ανθρωποι σε σχεση με τη χωρα κατοικιας τους.

ΑΛΛΑ, αν εξαιρεσουμε την ουσιαστικη χρησιμοτητα, τον Τουρισμο και τις Μεταφορες (που εκει υπαρχει και κατι χρησιμο), τα γουσταρω και με εκφραζουν, ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν θα κανω λες και παθαινω κρισεις πανικου για να υποστηριξω κατι που μου αρεσει εμενα μειονωντας οντως χρησιμα και βιωσιμα πεδια που βοηθουν στην προοδο, την αναπτυξη και την ευημερια.

Αρα, ΟΧΙ, η επιστημη μου δεν ειναι ανωτερη των θετικων και σιγουρα δεν ειναι κατωτερη των ανθρωπιστικων.
Απλα και ομορφα.

Και ναι, η φιλολογια ειναι και γαμω για τα γουστα μου, αλλα δεν προσφερει κατι ουσιαστικο και πρακτικο στην σημερινη κοινωνια.
Γιατί να μπούμε σε μια συζήτηση περί ανώτερων ή κατώτερων επιστημών; ΔΕΝ υφίσταται κάτι τέτοιο. Οι απόψεις περί "οι υπολοιποι ειμαστε να χαμε να λεγαμε" και "δεν προσφερει κατι ουσιαστικο και πρακτικο στην σημερινη κοινωνια." είναι ΤΕΛΕΙΩΣ μα ΤΕΛΕΙΩΣ λανθασμένες. Είναι δυνατόν οι ανθρωπιστικές επιστήμες (επιστήμες ιστορίας, φιλολογίας, αρχαιολογίας, φιλοσοφίας) να μην προσφέρουν κάτι ουσιαστικό που αποτελούν κατεξοχήν "ουσιαστικές" και ποιοτικές επιστήμες;; Τα οφέλη, δε, είναι αμέτρητα ατομικά και συλλογικά. Ας μην συγχέουμε την επαγγελματική αποκατάσταση με την ουσία μιας επιστήμης. Όλες οι επιστήμες έχουν κάτι ξεχωριστό να προσφέρουν κι επαναλαμβάνω καμία μα καμία δεν θεωρείται ανώτερη της άλλης. Ας μην συγκρίνουμε, επίσης, επιστήμες από την στιγμή που στην ζωή μας έχουμε ασχοληθεί με μόνο μία (και αν) εξ αυτών.
 

smarw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 305 μηνύματα.
Πχ στην δικια μου επιστημη που ειναι κλαδος των οικονομικων, αρα κοινωνικη επιστημη, τι το χρησιμο μπορει να δινει αυτη η κοικωνικη επιστημη που σπουδαζω?
ΦΥΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΟΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ.
Ξενοδοχεια, τουριστικα γραφεια, κρουαζιεροπλοια, αεροπορικες, κ.α το πως θα πουλησει μουρη ή ο καθε πικραμενος στον κοινωνικο του περιγυρο για το μουρατο ξενοδοχειο ή την ουαου κρουαζιερα που πηγε ή ο καθε και καλα φραγκατος για το σουπερ πακετο διακοπων με τα εξτριμ σπορτς στο Μαιαμι...

Στο μοναδικο κομματι κομματι που νιωθω οτι καπου, πολυ απεξω γινεται οντως σημαντικο απο τη πλευρα των σπουδων μου, ειναι στον ιατρικο τουρισμο, που και παλι τους μαδανε οικονομικα για τις πιο "φτηνες" θεραπειες που ψαχνουν οι ανθρωποι σε σχεση με τη χωρα κατοικιας τους.
ο τουρισμός θεωρείται ψυχαγωγία οπότε σίγουρα έχει σημαντική προσφορά όπως όλες οι επιστήμες άλλωστε
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Πχ στην δικια μου επιστημη που ειναι κλαδος των οικονομικων, αρα κοινωνικη επιστημη, τι το χρησιμο μπορει να δινει αυτη η κοικωνικη επιστημη που σπουδαζω?
ΦΥΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΟΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ.
Ξενοδοχεια, τουριστικα γραφεια, κρουαζιεροπλοια, αεροπορικες, κ.α το πως θα πουλησει μουρη ή ο καθε πικραμενος στον κοινωνικο του περιγυρο για το μουρατο ξενοδοχειο ή την ουαου κρουαζιερα που πηγε ή ο καθε και καλα φραγκατος για το σουπερ πακετο διακοπων με τα εξτριμ σπορτς στο Μαιαμι...

Δε θεωρώ ότι η δική σου επιστήμη είναι "φύκια για μεταξωτές κορδέλες". Η τουριστική βιομηχανία είναι τεράστια και αυτό που περιγράφεις εσύ παραπάνω είναι ένας τουριστικός πράκτορας ή το τι κάνει ο κάθε Instagrammer στο προφίλ του που διαφημίζει το που πήγε. Οι αεροπορικές εταιρίες έχουν τμήματα που κάνουν ανάλυση του τουρισμού για να δουν τα δρομολόγια τους, για νέους προορισμούς, ποιο μέρος έχει ζήτηση ώστε να προβούν σε αντίστοιχες ενέργειες. Αντίστοιχα τα ξενοδοχεία, για να δουν τις χώρες τις οποίες θα μπορούσαν να προσελκύσουν πελάτες για διαμονή. Αν δηλαδή ένας που έχει ξενοδοχεία 5* στη Μύκονο ή Ίμπιζα θέλει να προσελκύσει πελάτες από Πακιστάν, ε κάτι έχει κάνει λάθος στην ανάλυσή του. Τα μικρομεσαία ξενοδοχεία δεν ασχολούνται με αυτά, μια αλυσίδα ξενοδοχείων όμως έχει τέτοια τμήματα.

Και ναι, η φιλολογια ειναι και γαμω για τα γουστα μου, αλλα δεν προσφερει κατι ουσιαστικο και πρακτικο στην σημερινη κοινωνια.

Οι άνθρωποι δεν συνεννοούνται με νοήματα, αλλά με γραπτό και προφορικό λόγο. Κάποιος πρέπει να διδάξει σε ένα νέο παιδί τη γλώσσα. Δεν "προσφέρει" κάτι με την λογική που το λες εσύ, δηλαδή τη βαρύτητα (δεν είναι το ίδιο ένας ερευνητής φιλολογίας που ασχολείται με τα κείμενα του Πλάτωνα με ερευνητές ιατρικού κλάδου που βρήκαν φάρμακο για την θεραπεία του καρκίνου). Ωστόσο, το να μάθουν οι άνθρωποι να μιλούν και να γράφουν σωστά, είναι προαπαιτούμενο για ο,τι κάνουν μετέπειτα στη ζωή τους (αναφέρομαι στα νέα ελληνικά, τώρα για αρχαία-λατινικά δε θα σχολιάσω ούτε θα είναι απαραίτητη γνώση για την κοινωνία ο παρακείμενος του λύω). Επίσης, και η συγκεκριμένη επιστήμη δε περιορίζεται μόνο στην ανάλυση του Πλάτωνα ή του Καρυωτάκη. Αν λάβεις υπόψιν το παγκόσμιο μεταναστευτικό φαινόμενο, πλέον η φιλολογία ασχολείται και με την εκμάθηση/διδασκαλία ελληνικής ως ξένης, πώς δηλαδή ένας νέος θα μάθει πιο γρήγορα και πιο σωστά την ελληνική γλώσσα. Και αν δε σου αρέσει το παράδειγμα της ελληνικής, δες την αγγλική γλώσσα. Την εποχή μου (καλά δεν είμαι και τόσο μεγάλος :D ) φτάναμε Γ γυμνασίου, κάποιοι και 1η λυκείου για να πάρουμε το Lower. Πλέον είναι συχνό φαινόμενο στη Γ γυμνασίου να παίρνει κάποιος Proficiency (όχι απαραίτητα αυτά τα εύκολα πτυχία τύπου LRN). Αυτό επετεύχθη γιατί έχει γραφτεί η βιβλιογραφία ξανά από την αρχή (μέσα από την έρευνα που ανέφερα στην αρχή), για το πώς ένας νέος θα μάθει πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά μια ξένη γλώσσα. (Το επιχείρημα με τα videogames, tablet, κινητά και ίντερνετ γενικότερα δεν ισχύει, και εμείς παίζαμε τότε παιχνίδια και είχαμε ίντερνετ (πιο αργό βέβαια, αλλά είχαμε) και μουσική ξένη ακούγαμε και ταινίες ξένες βλέπαμε. Τέλος, στα φιλολογικά τμήματα έχουν ενταχθεί και μαθήματα ειδικής αγωγής, δηλαδή πώς θα διδάξεις σε ένα παιδί με διάσπαση προσοχής πχ και πώς θα το κάνεις να τα αφομοιώσει καλύτερα αυτά που διαβάζει (για περαιτέρω γνώσεις απαιτείται μεταπτυχιακό προφανώς, αλλά από το προπτυχιακό ακόμα παίρνεις μια βασική γνώση)
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Καλά λένε, εφόσον η Φιλολογία δεν έχει τίποτα πρακτικό, Ιατρικό περιεχόμενο, κάτι που να φοράς άσπρη ρόμπα στα κοινωνικά δίκτυα, δεν έχει χρησιμότητα. :book:

(η μέση λογική του νεοέλληνα όρκ)
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.
Καλά λένε, εφόσον η Φιλολογία δεν έχει τίποτα πρακτικό, Ιατρικό περιεχόμενο, κάτι που να φοράς άσπρη ρόμπα στα κοινωνικά δίκτυα, δεν έχει χρησιμότητα. :book:

(η μέση λογική του νεοέλληνα όρκ)
Γτ η κεραμεως δεν φτιαχνει σχολη η φιλολογια της ιατρικης να χει ζητηση?
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 191 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,595 μηνύματα.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Γτ η κεραμεως δεν φτιαχνει σχολη η φιλολογια της ιατρικης να χει ζητηση?
Υπάρχει το τμήμα ιστορίας και φιλοσοφίας των επιστημών. Έχει εξαιρετικό πρόγραμμα σπουδών, αλλά μηδέν επαγγελματική αποκατάσταση.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,823 μηνύματα.
Που και που την βρίσκετε μερικοί να ξεκινάτε τζέρτζελο μέσα από αυτό εδώ το θρεντ.

Πάντως βαριέμαι να ξαναγράφω τα ίδια και τα ίδια. Είναι αστείο να κατατάσσουμε τις επιστήμες σε ανώτερες, κατώτερες, χρήσιμες, λιγότερο χρήσιμες κλπ. Δεν περιμένω βέβαια και τίποτε καλλίτερο καθώς από ψηλά φυτεύονται στα μυαλά των νέων αυτές οι εμετικές ελιτίστικες ιδέες/αντιλήψεις. Με τα χρόνια όλο και περισσότερο θα φουντώνει. Διαίρει και βασίλευε. Θα μας ξεσκίζουν τα επαγγελματικά δικαιώματα, το μέλλον μας, τα όνειρα μας, τα πτυχία θα είναι σκέτα κ*λοχαρτα αλλά τουλάχιστον θα είμαστε υπερήφανοι που κατά τη δική μας θεώρηση υπηρετούμε μια ανώτερη και πιο χρήσιμη επιστήμη από τους άλλους τους (συν)παρακατιανούς.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top