Υπέρ ή κατά του απουσιολογίου;

Υπέρ ή κατά του απουσιολογίου?

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 74)
  • Υπέρ

    Ψήφοι: 42 56.8%
  • Κατά

    Ψήφοι: 32 43.2%

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
    • Κανείς δε μπορεί να εγγυηθεί ότι τα παιδιά του 20 το αξίζουν και ότι άλλα παιδιά που αδικήθηκαν ΔΕΝ το αξίζουν.Δηλαδή,απλά,κανείς δε σου λέει ότι τα παιδιά του 20 δεν είναι κ0^@παιδα!:redface::P

Αρά στο μόνο που διαφωνώ είναι το ποιος θα το παίρνει!

εγγυηση υπαρχει μονο στα ηλεκτρικα...:Pοπως λες και μονος σου μιλαμε για ΕΥΘΥΝΗ...δεν μπορεις να τη δωσεις στον οποιοδηποτε...οπως τα παντα, πρεπει να υπαρχουν κριτηρια...στην προκειμενη λοιπον, τα κριτηρια αφορουν την αποδοση και τη συμπεριφορα των μα8ητων...εχεις να προτεινεις άλλα, καλυτερα μηπως?ΕΦΙΚΤΑ, ομως, ετσι..?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
Θα μπορουσες να του πεις οτι δεν το θες και να του το ξεκαθαρισεις οσο πιο σοβαρα γινεται. Κι αν σε εβαζε παλι απουσιολογο ας μην πηγαινες το πρωι να παρεις το απουσιολογιο. Κι ας σε απειλουσε με ο,τι ηθελε, ετσι κι αλλιως αδικο θα ειχε, το απουσιολογιο δεν ειναι υποχρεωτικο να το παρεις :)

Οπως βλεπεις δεν ξεκαθαριζεται οτι υποχρεωτικα το απουσιολογιο παει σε οποιον εχει βγαλει τον υψηλοτερο μεσο ορο ;)


χαιρω πολυ,ο τυπας ηταν στον κοσμος του....ελληνικο σχολειο φιλε μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σίμος53101

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σίμος53101 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 133 μηνύματα.
Πως γίνεται να είσαι υπέρ ή κατά ενός αντικειμένου?Εγώ τότε είμαι υπέρ του σαλαμιού αέρος.Go,σαλάμι αέρος,go!
Χχαχααχαχ... Ωραίο σαν αστείο, δεν μπορώ να πω! Αλλά δυστυχώς πολύ άτοπο. Μου φαίνεται πως άνοιξε αυτό το θέμα για να μιλήσει γενικά για την διαδικασία του απουσιολογίου. Για το αν όντως είναι μια κινητήρια δύναμη για τους μαθητές ή αν όντως κάνει διακρίσεις και περιθωριοποιεί κάποιους άλλους. Όταν δηλαδή σε ρωτήσει ο άλλος πια είναι η άποψή σου για την τηλεόραση, τί θα του πεις; Go, ραδιόφωνο, go! :P
Δεν καταλαβαίνω τι σκατά επιβράβευση είναι αυτή,να σου δίνουν να κάνεις αυτήν την καθημερινή αγγαρεία.Δηλαδή αν κέρδιζε σε μια Ολυμπιάδα τι θα τον έκαναν,θα τον έβαζαν να καθαρίζει και τις τουαλέτες?
Η δικιά μου οπτική γωνία είναι άνευ σημασίας,αλλά όσο παραμένει το ίδιο σύστημα I guess το λογικότερο θα ήταν το απουσιολόγιο να το συμπληρώνουν μόνοι τους οι καθηγητές.
Αυτό θα πήγαινε στο ενδεχόμενο θέμα: "Είναι σωστό που οι μαθητές έχουν το απουσιολόγιο;" ή "Μηπως θα έπρεπε να έχουν το απουσιολόγιο οι καθηγητές;"

Τέλος πάντων, αφού εναπόθεσα τις ποσότητες ξινίλας μου στον καημένο τον M. Crowley, ας μιλήσω και λίγο για το θέμα.

Πίστεω ακράδαντα ότι ο θεσμός του αποσιολογίου μπορεί να αποφέρει πολλά οφέλη στον τρόπο σύλληψης της ανταγωνιστικότητας των μαθητών. Ναι μεν δεν προάγει σε καμία περίπτωση την λεγόμενη "ευγενή άμιλλα", αλλά περνά με πρακτικό επίπεδο. Δίνει στους μαθητές κίνητρο να μελετήσουν περισσότερο και ανεβάζει το μορφωτικό επίπεδο της τάξης. Αυτό βέβαια έχει ως αποτέλεσμα να γίνεται πιο αποτελεσματικό μάθημα. Δεν χωρίζεται η τάξη και γενικότερα το σχολείο σε "σχολείο δυό ταχυτήτων" και ο καθηγητής δεν αντιμετωπίζει εμπόδια στην καλή διεξαγωγή του μαθήματος. Δεν ισχύει πάντα αυτό, καθώς πολλοί είναι οι μαθητές που το σνομπάρουν και προτιμούν να κοιτούν αφ' υψηλού το θέμα, αλλά σίγουρα ασκεί θετική επίδραση σε κάποιους.
Γενικά αντιτίθεμαι σθεναρά στην εφαρμογή της παιδαγωγικής ιδεολογίας σε αυτού του είδους τα θέμα για την υποδομή της τάξης και την διαμόρφωση της ιεραρχίας των μαθητών. Ένας καθηγητής του παιδαγωγικού για παράδειγμα, θα σου έλεγε ότι δεν είναι απαράδεκτο να τιμάς με τέτοιο επιδεικτικό τρόπο έναν μαθητή του συνόλου της τάξης δίνοντας του αυτό το "αξίωμα", καθώς μειώνεις και αποθαρρύνεις το άλλο. Εντάξει, γιατί όμως να μην παροτρύνω και τον μέτριο μαθητή να γίνει καλύτερος, αφού χρειάζεται μόνο ένα ΚΛΙΚ για να προσπαθήσει περισσότερο; Τις βρίσκω ιδιαίτερα πλασματικές και ουτοπικές αυτές τις θεωρίες. Στην σκληρή πραγματικότητα της τάξης δεν υπάρχουν περιθώρια για τέτοιους ρομαντισμούς και πρέπει να θεσπίσουμε πρακτικές που θα κάνουν πέρα την θεωρητική αξία και θα αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του ΚΑΘΕ μαθητή με ότι αυτό συνεπάγεται.
Βγήκα λίγο εκτός:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
διαφωνω σιμο με τον τροπο που βλεπεις το απουσιολογιο...στο δικο μου σχολικο τμημα κανεις ''μετριος'' δεν προσπαθησε να γινει καλυτερος για να παρει το απουσιολογιο.....πρεπει ο καθηγητης να ''πεισει''τους μαθητες να γινουν καλυτερο οχι με το απουσιολογιο αλλα με αλλους τροπους..να τους κανει να καταλαβουν πως μαθαινουν για τον εαυτο τους αλλα οχι για την χαρα του να παιρνεις παρουσιες καθε πρωι..δεν ξερω..δεν ξερω...αλλα εγω ετσι βλεπω τα πραγματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Nope.No matter what I believe,οποιονδήποτε ορισμό και αν μου δώσεις για το "καλό παιδί",όσοι και αν συμφωνήσουν,εγώ θα τον αρνούμαι,με μόνη αιτία το ότι εφ'όσον there isn't a single mathematical argument to support the objectivity of this claim (& we need objectivity,when we apply something to a whole system),I can do it indefinitely.

Three objections:
-Γιατί θα πρέπει το εκπαιδευτικό σύστημα να ενθαρρύνει τη βαθμοθηρία? (αφού το απουσιολόγιο δίνεται βάσει βαθμών,όχι βάσει κατανόησης,ευρύτερων γνώσεων or whatever)
-Η λογική του θα "κάνω το Χ για να κερδίσω το Υ",είναι λογική για τα ζωάκια."Πήδα,μικρέ Ρούντολφ και θα σου δώσω μπισκοτάκι".Αντί το εκπαιδευτικό σύστημα να προσπαθεί να μάθει στα παιδιά ότι διαβάζουν για τον εαυτό τους,να τα μετατρέπει σε ζωάκια του τσίρκου?
-Even if I accept all that,τι επιβράβευση είναι η αγγαρεία?Ας τους δώσει laptop,ή...μπισκότα.Τι σκατά επιβράβευση είναι αυτή,που σου δίνουν μια αγγαρεία?
Εντάξει, ξέρεις Αγγλικά..........το καταλάβαμε............:P:P

Το απουσιολόγιο πρέπει να υπάρχει, διότι [κάπου αλλού το είχα διαβάσει, δεν είμαι σίγουρη] έτσι παρέχεται στο μαθητή η ευκαιρία να γίνει περισσότερο υπεύθυνο άτομο και να ανεξαρτητοποιηθεί σιγά σιγά. Μπούρδες... το μισητό λοιπόν αυτό βιβλιαράκι υπάρχει για τον λόγο του ελέγχου του αριθμού των απουσιών... αν το εξετάσεις τελείως αντικειμενικά. Αντικειμενικά, επίσης, το "καθήκον" αυτό αναλαμβάνει ο μαθητής με το μεγαλύτερο βαθμό στο τμήμα, σωστά? Άσχετα του ότι ενδέχεται να είναι παλιοχαρακτήρας και σκυλάκι του καθηγητή. Πιο σωστό όμως θεωρώ το απουσιολόγιο να το έπαιρνε ένας ύστερα από κοινή συννενόηση με τους συμμαθητές του ή με κλήρωση καλύτερα. Τί δηλαδή, ο μαθητής του 15 δεν μπορεί να συμπληρώσει μια σελίδα? Δεν συμφωνώ με την άποψη πως η υψηλή βαθμολογία συνεπάγεται πάντοτε ωριμότητα και υπευθυνότητα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Θίξατε πάρα πολλά θέματα. Ένα-ένα λοιπόν:

1) Πρέπει να υπάρχουν απουσίες στο σχολείο?
Ψηφίζω ΝΑΙ. Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης υπάρχουν οι απουσίες, με εξαίρεση τα Ελληνικά πανεπιστήμια (πού είσαι nPb?). Τους λόγους που πρέπει να υπάρχουν οι απουσίες τους είπατε και άλλοι. Προφανώς με το να μην έχεις παρακολουθήσει τα μαθήματα, δεν μπορεί να είσαι μαθητής. Η σύγκριση με το φροντιστήριο δεν στέκει καθώς ο σκοπός του σχολείου είναι η εκπαίδευση και του φροντιστηρίου η κατάρτιση (αλλά και στο φροντιστήριο υπάρχουν απουσίες).

2) Ποιος πρέπει να παίρνει τις απουσίες?
Λογικά, το σωστό θα ήταν κάποιος γραμματέας, που κάθε ώρα θα γύριζε όλα τα τμήματα, θα σημείωνε και θα καταχωρούσε. Επειδή απέχουμε πολύ από αυτό το σημείο, ψάχνουμε άλλες λύσεις. Το κτύπημα κάρτας, πέρα από το κόστος δεν εξασφαλίζει αξιοπιστία. Οι καθηγητές με το δίκιο τους θα έλεγαν ότι δεν είναι δικιά τους δουλειά, άλλωστε δεν είναι και ικανοί για κάτι τέτοιο. Φανταστείτε αν οι καθηγητές έπαιρναν απουσίες θα γινόταν το μπάχαλο της αρκούδας. Έτσι έχουμε τη δωρεάν λύση του μαθητή απουσιολόγου. Προφανώς και είναι αγγαρεία, όμως την έχουμε ντύσει σαν τιμητική διάκριση, κάτι σαν τα πρότυπα των στρατιωτικών σχολών. Λίγο επιστημονική φαντασία: σε κάθε μαθητή θα είναι φυτεμένο ένα microship και φαντάζεστε τη συνέχεια.

3) Ποιος είναι ο ρόλος του μαθητή απουσιολόγου?
Ερμηνεύοντας το νόμο, απουσιολόγος γίνεται ο μαθητής του τμήματος με το μεγαλύτερο βαθμό στην προηγούμενη τάξη. Αυτό σημαίνει δύο πράγματα: πρώτον ότι αυτός που θα αναλάβει το απουσιολόγιο να είναι άτομο υπεύθυνο και δεύτερον να θεωρείται το απουσιολόγιο σαν το έπαθλο της άμιλλας μεταξύ των μαθητών. (Ίσως κάποιοι αντικαταστήσετε τη λέξη άμιλλα με ανταγωνισμό ή βαθμοθηρία, δεν παίρνω θέση). Η δουλειά του απουσιολόγου, μόνο βαριά δεν είναι, έχει και την πλάκα της και τα καλά της. Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας: όλοι οι απουσιολόγοι (όσο και αν γκρινιάζουν) είναι “τραβάτε με και ας κλαίω”, δηλαδή το θέλουν και το παραθέλουν το τετραδιάκι, για να μην πω και για αυτά που δεν φτάνει η αλεπόυ, (οι ελάχιστες εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Σίγουρα, πολλές φορές δημιουργούνται προβλήματα μεταξύ του απουσιολόγου και των συμμαθητών του. Εδώ είναι ο ρόλος του σχολείου. Στο δικό μου, ο διευθυντής είναι πολύ αυστηρός με τους καθηγητές. Δεν υπάρχει περίπτωση καθηγητής να υπογράψει, αν δεν μετρήσει και δεν ελέγξει. Έτσι και παρατυπίες δεν γίνονται και ο απουσιολόγος είναι καλυμμένος και δεν δέχεται πιέσεις.

4) Ποια πρέπει να είναι τα όρια των απουσιών?
Δεν είμαι σε θέση να πω αριθμούς, αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν πουθενά στον κόσμο όρια σαν τα δικά μας. Θα αναφέρω τι ισχύει στην Φινλανδία (που για πολλούς αποτελεί όραμα): Εκεί δεν υπάρχουν απουσίες δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες, ούτε όρια απουσιών. Αν κάποιος μαθητής αρρωστήσει, παρακολουθείται αμέσως από γιατρό του δήμου και αυτός καθορίζει αν και πόσες μέρες θα λείψει από το σχολείο. Φαντάζομαι ότι απουσία για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους θα γίνεται με συνεννόηση των γονέων με το σχολείο. Οι απουσίες που κάνουμε εμείς λόγω κοπάνας, άργησα πρώτη ώρα, βαρέθηκα να μπω στην τάξη, έμεινα στην αυλή για να μην γράψω τεστ, έφυγα γιατί τάχα πονούσε η κοιλιά μου ή οτιδήποτε άλλο σχετικό σκαρφιζόμαστε, πολύ απλά εκεί απαγορεύονται αυστηρά και δεν υπάρχουν. Όποιος κάνει τέτοιες απουσίες, καλείται σε απολογία, ενημερώνεται το σπίτι του, του γίνεται σύσταση και αν το ξανακάνει πολύ απλά τον διώχνουν από το σχολείο. Δεν θεωρώ σοβαρό το να πει κάποιος ότι δεν κάνουν απουσίες επειδή τους αρέσουν τα μαθήματα και δεν πιέζονται και δεν πλήττουν στο σχολείο. Όσο ενδιαφέροντα και αν είναι τα μαθήματα, και αυτά παιδιά είναι και όχι ρομποτάκια, αλλά ξέρουν ότι δεν τους παίρνει.

5) Τι γίνεται με το τετραδιάκι-απουσιολόγιο?
Έχω τρία απουσιολόγια να παίζω. Ωραία είναι, αλλά δεν μου αρέσει που είναι ροζ. Τα δύο (γενικής και κατεύθυνσης) τα είχα ζωγραφίσει τέλεια από όλες τις μεριές (αν δεν το έχετε καταλάβει, μου αρέσουν οι εικόνες), αλλά δυστυχώς τελείωσαν και μου τα πήρανε. Δεν πειράζει, άρχισα ήδη τα καινούργια. (Της επιλογής δεν βρίσκω χρόνο να το διακοσμήσω μια φορά τη βδομάδα). Πολλές φορές τα ξεχνάω και τα παίρνω σπίτι μου και ο γραμματέας με κυνηγάει. Πάντως, ότι και να λένε μερικοί, έχει τη φάση του το απουσιολόγιο.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Σίμος53101

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σίμος53101 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 133 μηνύματα.
διαφωνω σιμο με τον τροπο που βλεπεις το απουσιολογιο...στο δικο μου σχολικο τμημα κανεις ''μετριος'' δεν προσπαθησε να γινει καλυτερος για να παρει το απουσιολογιο.....πρεπει ο καθηγητης να ''πεισει''τους μαθητες να γινουν καλυτερο οχι με το απουσιολογιο αλλα με αλλους τροπους..να τους κανει να καταλαβουν πως μαθαινουν για τον εαυτο τους αλλα οχι για την χαρα του να παιρνεις παρουσιες καθε πρωι..δεν ξερω..δεν ξερω...αλλα εγω ετσι βλεπω τα πραγματα
Ναι και βέβαια υπάρχουν πολλοί τέτοιοι μαθητές. Και εγώ είμαι μέσα σε αυτούς, μόνο που δεν είμαι μέτριος.
Γι' αυτό άλλωστε είπα και : "Δεν ισχύει πάντα αυτό, καθώς πολλοί είναι οι μαθητές που το σνομπάρουν και προτιμούν να κοιτούν αφ' υψηλού το θέμα, αλλά σίγουρα ασκεί θετική επίδραση σε κάποιους".
Το μεγαλύτερο βάρος πέφτει σίγουρα για άλλη μια φορά στους καθηγητές. Αλλά και το απουσιολόγιο μπορεί να βοηθήσει.... :book:
Και επειδή μπορεί να βοηθήσει κάποιους, είμαι υπερ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Θίξατε πάρα πολλά θέματα. Ένα-ένα λοιπόν:


4) Ποια πρέπει να είναι τα όρια των απουσιών?
Δεν είμαι σε θέση να πω αριθμούς, αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν πουθενά στον κόσμο όρια σαν τα δικά μας. Θα αναφέρω τι ισχύει στην Φινλανδία (που για πολλούς αποτελεί όραμα): Εκεί δεν υπάρχουν απουσίες δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες, ούτε όρια απουσιών. Αν κάποιος μαθητής αρρωστήσει, παρακολουθείται αμέσως από γιατρό του δήμου και αυτός καθορίζει αν και πόσες μέρες θα λείψει από το σχολείο. Φαντάζομαι ότι απουσία για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους θα γίνεται με συνεννόηση των γονέων με το σχολείο. Οι απουσίες που κάνουμε εμείς λόγω κοπάνας, άργησα πρώτη ώρα, βαρέθηκα να μπω στην τάξη, έμεινα στην αυλή για να μην γράψω τεστ, έφυγα γιατί τάχα πονούσε η κοιλιά μου ή οτιδήποτε άλλο σχετικό σκαρφιζόμαστε, πολύ απλά εκεί απαγορεύονται αυστηρά και δεν υπάρχουν. Όποιος κάνει τέτοιες απουσίες, καλείται σε απολογία, ενημερώνεται το σπίτι του, του γίνεται σύσταση και αν το ξανακάνει πολύ απλά τον διώχνουν από το σχολείο. Δεν θεωρώ σοβαρό το να πει κάποιος ότι δεν κάνουν απουσίες επειδή τους αρέσουν τα μαθήματα και δεν πιέζονται και δεν πλήττουν στο σχολείο. Όσο ενδιαφέροντα και αν είναι τα μαθήματα, και αυτά παιδιά είναι και όχι ρομποτάκια, αλλά ξέρουν ότι δεν τους παίρνει.

5) Τι γίνεται με το τετραδιάκι-απουσιολόγιο?
Έχω τρία απουσιολόγια να παίζω. Ωραία είναι, αλλά δεν μου αρέσει που είναι ροζ. Τα δύο (γενικής και κατεύθυνσης) τα είχα ζωγραφίσει τέλεια από όλες τις μεριές (αν δεν το έχετε καταλάβει, μου αρέσουν οι εικόνες), αλλά δυστυχώς τελείωσαν και μου τα πήρανε. Δεν πειράζει, άρχισα ήδη τα καινούργια. (Της επιλογής δεν βρίσκω χρόνο να το διακοσμήσω μια φορά τη βδομάδα). Πολλές φορές τα ξεχνάω και τα παίρνω σπίτι μου και ο γραμματέας με κυνηγάει. Πάντως, ότι και να λένε μερικοί, έχει τη φάση του το απουσιολόγιο.


Σαφως αστοχο παραδειγμα

Στη φιλανδια


Δεν υπάρχουν απουσίες διότι πολύ απλά δεν χρειάζεται οι μαθητές να κάνουν
Δε μπορείς να συγκρίνεσαι μαζί τους διαφέρουν υπερβολικά από εμάς
Πρώτα από όλα δεν έχουν πανελλήνιες
Σπάνιο υνιά κάποιος από αυτούς να κάνει μάθημα στα αγγλικά από το δημοτικό και παίρνει lower πριν τα 18
είναι πολλά τα στοιχειά και εντελώς διαφορετική νοοτροπία
Τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια έμμεσα σε εξαναγκάζουν να κάνεις απουσίες
επισης στη φιλανδια δεν υπαρχουν μαθηματα για το σπιτι...κάνουν 6 ωρες(ολοκληρες ομως,60λεπτα) και μετα τελος
αρα αστοχο το παραγειγμα…
(Αν θυμασαι καπου στο site μια εκπομπη του τσιμα τα ελεγε αυτα....)
Αυτοι λοιπον εκαναν το συστημα και δεν ειμαστε ρομποτακια απλα προσπαθουμε να συμβαδισουμε στους κανονες που αυτοι επελεξαν

τελος αν πραγματι δε το θεωρεις σοβαρο το γεγονος οτι τους ενδιαφερουν τα μαθηματα να ρωτησω ποσα ατομα που είναι τεχνολογικη κατευθυνση και θελουν να σπουδασουν κατι μ υπολογιστε ή φυσικη ή μαθηματικα
βρισκουν ενδιαφερον το ΑΟΔΕ???
Αυτό και μονο σου καταστρεφει τη διαθεση να πας σχολειο αφου και δ το γουσταρεις και δ μαθαινεις κατι εκει αφου είναι θεμα αποστηθησης

Προσωπικη αποψη:νομιζω οτι δεν είναι σωστο να υπαρχει απουσιολογος.Το ατομο αυτο στοχοποιειται και ειναι σαν να του βαζουν ταμπελα.Δεν αποτελει μαγκια ο καλος μαθητης που εχει το απουσιολογιο αλλα χαφιε.Το σχολειο αποτελει πρωταρχικο φορεα κοινονικοποιησης του μαθητη και πρεπει να αμβλυνει τις ανισοτητες.η επιλογη ενος και μονον ατομου ως το καλυτερο μαθητη είναι ρατσιστικο ως προς τους υπολοιπους και πολύ συχνα αποτελει εναυσμα γαι βαθμοθηρια σε ηλικιες που ακομα επιβαλλεται να χαιρεσαι και να αποκτας ενδελεχης γνωσεις από το σχολειο


Υ.Γ.πρεπει να είναι χαλια αν βαζεις στον εαυτο σου απουσια
αρα γιατι να το κάνεις σ αλλους?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

MarioOZzzZ...<3

Νεοφερμένος

Η MarioOZzzZ...<3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Θίξατε πάρα πολλά θέματα. Ένα-ένα λοιπόν:

1) Πρέπει να υπάρχουν απουσίες στο σχολείο?
Ψηφίζω ΝΑΙ. Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης υπάρχουν οι απουσίες, με εξαίρεση τα Ελληνικά πανεπιστήμια (πού είσαι nPb?). Τους λόγους που πρέπει να υπάρχουν οι απουσίες τους είπατε και άλλοι. Προφανώς με το να μην έχεις παρακολουθήσει τα μαθήματα, δεν μπορεί να είσαι μαθητής. Η σύγκριση με το φροντιστήριο δεν στέκει καθώς ο σκοπός του σχολείου είναι η εκπαίδευση και του φροντιστηρίου η κατάρτιση (αλλά και στο φροντιστήριο υπάρχουν απουσίες).

2) Ποιος πρέπει να παίρνει τις απουσίες?
Λογικά, το σωστό θα ήταν κάποιος γραμματέας, που κάθε ώρα θα γύριζε όλα τα τμήματα, θα σημείωνε και θα καταχωρούσε. Επειδή απέχουμε πολύ από αυτό το σημείο, ψάχνουμε άλλες λύσεις. Το κτύπημα κάρτας, πέρα από το κόστος δεν εξασφαλίζει αξιοπιστία. Οι καθηγητές με το δίκιο τους θα έλεγαν ότι δεν είναι δικιά τους δουλειά, άλλωστε δεν είναι και ικανοί για κάτι τέτοιο. Φανταστείτε αν οι καθηγητές έπαιρναν απουσίες θα γινόταν το μπάχαλο της αρκούδας. Έτσι έχουμε τη δωρεάν λύση του μαθητή απουσιολόγου. Προφανώς και είναι αγγαρεία, όμως την έχουμε ντύσει σαν τιμητική διάκριση, κάτι σαν τα πρότυπα των στρατιωτικών σχολών. Λίγο επιστημονική φαντασία: σε κάθε μαθητή θα είναι φυτεμένο ένα microship και φαντάζεστε τη συνέχεια.

3) Ποιος είναι ο ρόλος του μαθητή απουσιολόγου?
Ερμηνεύοντας το νόμο, απουσιολόγος γίνεται ο μαθητής του τμήματος με το μεγαλύτερο βαθμό στην προηγούμενη τάξη. Αυτό σημαίνει δύο πράγματα: πρώτον ότι αυτός που θα αναλάβει το απουσιολόγιο να είναι άτομο υπεύθυνο και δεύτερον να θεωρείται το απουσιολόγιο σαν το έπαθλο της άμιλλας μεταξύ των μαθητών. (Ίσως κάποιοι αντικαταστήσετε τη λέξη άμιλλα με ανταγωνισμό ή βαθμοθηρία, δεν παίρνω θέση). Η δουλειά του απουσιολόγου, μόνο βαριά δεν είναι, έχει και την πλάκα της και τα καλά της. Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας: όλοι οι απουσιολόγοι (όσο και αν γκρινιάζουν) είναι “τραβάτε με και ας κλαίω”, δηλαδή το θέλουν και το παραθέλουν το τετραδιάκι, για να μην πω και για αυτά που δεν φτάνει η αλεπόυ, (οι ελάχιστες εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Σίγουρα, πολλές φορές δημιουργούνται προβλήματα μεταξύ του απουσιολόγου και των συμμαθητών του. Εδώ είναι ο ρόλος του σχολείου. Στο δικό μου, ο διευθυντής είναι πολύ αυστηρός με τους καθηγητές. Δεν υπάρχει περίπτωση καθηγητής να υπογράψει, αν δεν μετρήσει και δεν ελέγξει. Έτσι και παρατυπίες δεν γίνονται και ο απουσιολόγος είναι καλυμμένος και δεν δέχεται πιέσεις.

4) Ποια πρέπει να είναι τα όρια των απουσιών?
Δεν είμαι σε θέση να πω αριθμούς, αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν πουθενά στον κόσμο όρια σαν τα δικά μας. Θα αναφέρω τι ισχύει στην Φινλανδία (που για πολλούς αποτελεί όραμα): Εκεί δεν υπάρχουν απουσίες δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες, ούτε όρια απουσιών. Αν κάποιος μαθητής αρρωστήσει, παρακολουθείται αμέσως από γιατρό του δήμου και αυτός καθορίζει αν και πόσες μέρες θα λείψει από το σχολείο. Φαντάζομαι ότι απουσία για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους θα γίνεται με συνεννόηση των γονέων με το σχολείο. Οι απουσίες που κάνουμε εμείς λόγω κοπάνας, άργησα πρώτη ώρα, βαρέθηκα να μπω στην τάξη, έμεινα στην αυλή για να μην γράψω τεστ, έφυγα γιατί τάχα πονούσε η κοιλιά μου ή οτιδήποτε άλλο σχετικό σκαρφιζόμαστε, πολύ απλά εκεί απαγορεύονται αυστηρά και δεν υπάρχουν. Όποιος κάνει τέτοιες απουσίες, καλείται σε απολογία, ενημερώνεται το σπίτι του, του γίνεται σύσταση και αν το ξανακάνει πολύ απλά τον διώχνουν από το σχολείο. Δεν θεωρώ σοβαρό το να πει κάποιος ότι δεν κάνουν απουσίες επειδή τους αρέσουν τα μαθήματα και δεν πιέζονται και δεν πλήττουν στο σχολείο. Όσο ενδιαφέροντα και αν είναι τα μαθήματα, και αυτά παιδιά είναι και όχι ρομποτάκια, αλλά ξέρουν ότι δεν τους παίρνει.

5) Τι γίνεται με το τετραδιάκι-απουσιολόγιο?
Έχω τρία απουσιολόγια να παίζω. Ωραία είναι, αλλά δεν μου αρέσει που είναι ροζ. Τα δύο (γενικής και κατεύθυνσης) τα είχα ζωγραφίσει τέλεια από όλες τις μεριές (αν δεν το έχετε καταλάβει, μου αρέσουν οι εικόνες), αλλά δυστυχώς τελείωσαν και μου τα πήρανε. Δεν πειράζει, άρχισα ήδη τα καινούργια. (Της επιλογής δεν βρίσκω χρόνο να το διακοσμήσω μια φορά τη βδομάδα). Πολλές φορές τα ξεχνάω και τα παίρνω σπίτι μου και ο γραμματέας με κυνηγάει. Πάντως, ότι και να λένε μερικοί, έχει τη φάση του το απουσιολόγιο.

Δεν μπορεις να συγκρινεις το ελληνικο απουσιολογιο με αυτο της Φιλανδιας η οπιας διποτε αλλης χωρας για τον απλουστατο λογο οτι το συστημα σε καθε χωρα ειναι εντελως διαφορετικο...
Εγω δεν μπορω να μιλησω συγκεκριμενα για την Φιλανδια διοτι δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω το εκπαιδευτικο συστημα που επικρατει εκει...Γνωριζω ομως το συστημα αλλων χωρων και μπορω να σου επιβαιαιωσω ορι δεν εχει καμια σχεση με το δικο μας...
Ας παουμε για παραδειγμα την Αμερικη επειδη τυγχανει να εχω αρκετους φιλους εκει γνωριζω το εκπαιδευτικο συστημα και ειναι μακραν καλυτερο απο το δικο μας: κατα πρωτον το μαθημα τους γινεται με τελειως διαφοετιο και πολυ πιο ευχαριστω τροπο . δευτερον ο καθε μαθητης μπορει να επιλεξει καπια μαθηματα που παρακολουθει με βαση της δικεσ του προτιμησεις. τριτον τα παιδια δεν δινουν εξετασεις στο τελος τησ χρονιας αλλα χοριζονται σε δυο εξαμηνα. τεταρτον δεν δινουν πανελλινιες αλλα περνανε σε οπια σχολη θελουν κατευθειαν. και τελος πεμπτο και κυριοτερο ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ και απο τη στιγμη που φευγουν απο το σχολειο ειναι ελευθεροι (και βεβαια δεν μπορει να γινει λογος για φροντιστηρια η ιδιαιτερα τα οποια ειναι σπανια εως μηδαμινα και μονο για ειδικες περιπτωσεις)
λοιπον μπορουμε να καταληξουμε με ευκολια στο συμπερασμα οτι αυτα τα παιδια δεν εχουν και καπιο ιδιαιτερο λογο να κανουν κοπανα απο το σχολειο ωστε να παιρνουν αδικιολογιτες απουσιες ουτε και να υποκρινονται τους αρωστους φυσικα (το οποιο ουτος η αλλος θεωρω μεγαλη βλακεια)
πανψ σε αυτο θα ηθελα να σημειωσω οτι ουτος η αλλος δεν υπαρχει λογος καπιο παιδι να κανει κοπανα χωρις να το γνωριζουν οι γονεις του μπορει απλως να το συζητησει μαζι τους ωστε να ειναι ενημεροι και να μην βρεθουν προ εκληξεως την ημερα των βαθμων(εγω ειχα μιλησει με τη μνα μου και τησ ειχα πει οτι εγω ουτος η αλλος θα κανω κοπανες ειτι το θελει ειτε οχι και μπορω μαλιστα να το κανω με τετιο τροπο ωστε να μην το μαθει καν αλλα πιστευω πως καθε γονιος θα προτιμουσε να ξερει που βρισκετε το παιδι του....)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

panabarbes

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 208 μηνύματα.
Για άλλη μια φορά θα γίνω το πνεύμα αντιλογίας :P:P

Κατ'αρχήν,θα συμφωνήσω με όσους είπαν πως το απουσιολόγιο ΔΕΝ είναι επιβράβευση.Στην Α' Γυμνασίου πολλοί καλοί μαθητές-όχι όλοι φυσικά-κάνουν πως και πως να βγάλουν τον μεγαλύτερο βαθμό για να πάρουν το απουσιολόγιο,παρόλο που στην αρχή τους είχαν πει ότι είναι ευθύνη.Όπως περνάνε οι τάξεις συνειδητοποιούν ότι πλέον δεν είναι το κέντρο της προσοχής επειδή έχουν ένα βιβλιαράκι,παρά μόνο αντικείμενο χλευασμού από τους άλλους μαθητές τύπου ''κοίτα το φυτό,α!τον σπασίκλα δεν σβήνει τις απουσίες μου''.Φυσικά τότε θέλουν να ξεφορτωθούν αυτό το βάρος και να μην το πάρουν-στις περισσότερες περιπτώσεις-στις επόμενες τάξεις για να είναι και αυτοί cool και ''γαμάτα'' παιδιά(για ακόμα μια φορά,δεν αναφέρομαι σε όλους τους απουσιολόγους).Εγώ πιστεύω το αν κάποιος είναι υπέρ ή κατά του απουσιολογίου εξαρτάται από την αντιμετώπιση του από τους συμμαθητές και το αν θέλει όντως να κάνει αυτήν την αγγαρεία κάθε μέρα.Γιατί και εγώ από την πρώτη γυμνασίου είμαι απουσιολόγος(και στην πρώτη υπερηφανευόμουν,τρομάρα μου :P:redface:) αλλά δεν το βρίσκω ως κανενός είδους επιβράβευση.Γι'αυτό και δεν είμαι ούτε υπέρ ούτε κατά,δηλαδή εφ'όσον χρεώθηκα το απουσιολόγιο,θα το πάρω,αλλά όχι για να το μοστράρω στην τάξη κάθε πρωί ούτε να το λέω στους γονείς μου και να με καμαρώνουν.Το θεωρώ μια αγγαρεία και ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ!!!!!!!!

ΥΓ:Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάποιοι απουσιολόγοι στενοχωριούνται όταν βάζουν απουσία σε φίλους :confused:.Και εγώ βάζω,αλλά δεν με πιάνει και κατάθλιψη :P.Μάλλον είμαι αρκετά αναίσθητος :D:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
@ alehunter και MarioOZzzZ...<3

Ανέφερα την Φινλανδία μόνο σε ότι αφορά το σύστημα που έχουν για τις απουσίες. Δεν έκανα κριτική του εκπαιδευτικού συστήματος. Εσείς αναφερθήκατε γενικά στα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων κρατών. Για να μην είμαστε OFF, θα γράψω (μάλλον αύριο) σχετικά στο θέμα που άνοιξε "Πως φαντάζεστε το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα?" : https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=73022

Δεν μπορώ όμως να μην σχολιάσω μερικά πράγματα που γράψατε για τις απουσίες: Ότι δηλαδή "στο εξωτερικό οι μαθητές δεν έχουν ανάγκη να κάνουν κοπάνες" ή "τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια έμμεσα σε εξαναγκάζουν να κάνεις απουσίες". Εντάξει παιδιά, μεταξύ μας, τα πιστεύετε αυτά? Όταν δεν πάω σχολείο για να πάω για καφέ, με εξαναγκάζει κανένας? Απλά με παίρνει και το κάνω. Και τα παιδιά στο εξωτερικό, δεν είναι παιδιά να θέλουν να κάνουν κοπάνα? Είναι ρομποτάκια που ξετρελαίνονται για το μάθημα και δεν τους έρχεται ποτέ η διάθεση να πάνε κάπου αλλού? Απλά, ξέρουν ότι δεν τους παίρνει.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Αμπελοφιλόσοφος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 358 μηνύματα.
χαιρω πολυ,ο τυπας ηταν στον κοσμος του....ελληνικο σχολειο φιλε μου

Ε αν του ετριζες λιγο τα δοντια θα εφευγε απο τον κοσμο του και θα ξαναρχοταν "εδω" ;)
Οποτε αδικεισαι μιλα, εχεις πολυ λιγοτερα να χασεις απο οτι οταν αδικηθεις :)
Επισης, δυστυχως, κι εγω σε ελληνικο σχολειο πηγαινω... ελληνικο με τα "ουλα" του :P

Πίστεω ακράδαντα ότι ο θεσμός του αποσιολογίου μπορεί να αποφέρει πολλά οφέλη στον τρόπο σύλληψης της ανταγωνιστικότητας των μαθητών. Ναι μεν δεν προάγει σε καμία περίπτωση την λεγόμενη "ευγενή άμιλλα", αλλά περνά με πρακτικό επίπεδο. Δίνει στους μαθητές κίνητρο να μελετήσουν περισσότερο και ανεβάζει το μορφωτικό επίπεδο της τάξης. Αυτό βέβαια έχει ως αποτέλεσμα να γίνεται πιο αποτελεσματικό μάθημα. Δεν χωρίζεται η τάξη και γενικότερα το σχολείο σε "σχολείο δυό ταχυτήτων" και ο καθηγητής δεν αντιμετωπίζει εμπόδια στην καλή διεξαγωγή του μαθήματος. Δεν ισχύει πάντα αυτό, καθώς πολλοί είναι οι μαθητές που το σνομπάρουν και προτιμούν να κοιτούν αφ' υψηλού το θέμα, αλλά σίγουρα ασκεί θετική επίδραση σε κάποιους.
Γενικά αντιτίθεμαι σθεναρά στην εφαρμογή της παιδαγωγικής ιδεολογίας σε αυτού του είδους τα θέμα για την υποδομή της τάξης και την διαμόρφωση της ιεραρχίας των μαθητών. Ένας καθηγητής του παιδαγωγικού για παράδειγμα, θα σου έλεγε ότι δεν είναι απαράδεκτο να τιμάς με τέτοιο επιδεικτικό τρόπο έναν μαθητή του συνόλου της τάξης δίνοντας του αυτό το "αξίωμα", καθώς μειώνεις και αποθαρρύνεις το άλλο. Εντάξει, γιατί όμως να μην παροτρύνω και τον μέτριο μαθητή να γίνει καλύτερος, αφού χρειάζεται μόνο ένα ΚΛΙΚ για να προσπαθήσει περισσότερο; Τις βρίσκω ιδιαίτερα πλασματικές και ουτοπικές αυτές τις θεωρίες. Στην σκληρή πραγματικότητα της τάξης δεν υπάρχουν περιθώρια για τέτοιους ρομαντισμούς και πρέπει να θεσπίσουμε πρακτικές που θα κάνουν πέρα την θεωρητική αξία και θα αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του ΚΑΘΕ μαθητή με ότι αυτό συνεπάγεται.
Βγήκα λίγο εκτός:whistle:

Εφοσον "δεν προαγει σε καμια περιπτωση την λεγομενη 'ευγενη αμιλλα'" γιατι να υπαρχει; :confused:
Επισης απ' ο,τι καταλαβα, θεωρεις οτι ειναι καλο επειδη ολοι οι μαθητες προσπαθουν για την αποκτηση του, αρα τους δινει ενα κινητρο να προσπαθησουν να τα πανε καλυτερα στο σχολειο, αλλα σκεψου οτι υπαρχουν και μαθητες (και υποθετω πως ειναι περισσοτεροι αυτοι) που δεν τους καιγεται καρφι για το αν θα εχουν το απουσιολογιο, ισα ισα το αποφευγουν. Και δε μιλαω για "κακους", αλλα και για "μετριους" μεχρι και "καλους" μαθητες.
Αν καποιος ειναι μαθητης του 20 και το πετυχαινει αυτο μονο και μονο εχοντας ως δολωμα το απουσιολογιο, τοτε μαλλον εχει καποιο προβλημα, αφου αυτο δεν μπορει να αποτελεσει σοβαρο κινητρο (και δε νομιζω να χρειαζονται επιχειρηματα γι' αυτο) :)

Ακομα, τα σχολεια δεν ειναι για να μας προετοιμαζουν να βγουμε στην παραγωγη... οπως ξαναειπα, ουτε φαμπρικες ειναι, ουτε γραφεια... ειναι ΣΧΟΛΕΙΑ :)
Αν ειναι απο τωρα να μας βαζουν σε ρυθμους ασφυκτικου ανταγωνισμου, οπου υποψιαζεσαι τον καθενα γυρω σου μη σου φαει τη θεση, τοτε με γεια μας με χαρα μας "το συστημα της διδασκαλιας ειναι η διδασκαλια του συστηματος" ας το χαρουμε, ας το λουστουμε (το λουζομαστε εδω και χρονια)...

Το ζητημα ειναι το σχολειο να προετοιμαζει τους μαθητες να βγουν απο το σχολειο και να απαιτησουν καλυτερες συνθηκες ζωης στην κοινωνια. Σε ενα σχολειο οπως το περιγραφεις εσυ, οπου οι "ρομαντισμοι" και οι "θεωρητικες αξιες" δε χωρανε (εν προκειμενω, στο ελληνικο σχολειο) δεν μου αρεσει να φοιτω. Το να πετας ενα απουσιολογιο αναμεσα τους και να τους βαζεις να σφαχτουνε για το ποιος θα το παρει το θεωρεις λογικο; Οι ανθρωποι που τα διαμορφωσαν ετσι τα πραγματα στα σχολεια αναθεμα με αν ειχαν μπει εστω και μια φορα στην ταξη για να δουν τον τροπο με τον οποιο αλληλεπιδρουν ή θελουν να αλληλεπιδρουν οι μαθητες. Σκυλια ειμαστε; :confused:

Το σχολειο αποτελει πρωταρχικο φορεα κοινονικοποιησης του μαθητη και πρεπει να αμβλυνει τις ανισοτητες.η επιλογη ενος και μονον ατομου ως το καλυτερο μαθητη είναι ρατσιστικο ως προς τους υπολοιπους και πολύ συχνα αποτελει εναυσμα γαι βαθμοθηρια σε ηλικιες που ακομα επιβαλλεται να χαιρεσαι και να αποκτας ενδελεχης γνωσεις από το σχολειο

Σε αυτο δε συμφωνω, επειδη:
Ρατσισμος ειναι ο διαχωρισμος ατομων με βαση αμεταβλητα χαρακτηριστικα (βλ. χρωμα δερματος, ματιων, καποια αναπηρια κ.λπ.). Ο διαχωρισμος καπνιστων-μη καπνιστων προκειται για απλο διαχωρισμο.
Αυτο φυσικα δεν αλλαζει κατι στην κατασταση, αλλα μαλλον ο ρατσισμος ειναι βαρια λεξη να χρησιμοποιεις σε τετοιες περιπτωσεις (ειδικα οταν αυτος εχει γινει η αιτια για να σφαγιαστουν εκατομμυρια ανθρωποι).;)
(Ο ορισμος του "ρατσισμου" ειναι με βαση τα λεγομενα του βιβλιου "Λεξικο των -ισμων", για να μιλαμε και με στοιχεια :P)

Ναι, προκειται περι διαχωρισμου, ναι, ειναι αντιπαιδαγωγικο, αλλα ρατσιστικο δεν ειναι, εκτος κι αν η "κλιση προς τα γραμματα" ειναι κατι που σχετιζεται με τα γονιδια :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panabarbes

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 208 μηνύματα.
@ alehunter και MarioOZzzZ...<3

Ανέφερα την Φινλανδία μόνο σε ότι αφορά το σύστημα που έχουν για τις απουσίες. Δεν έκανα κριτική του εκπαιδευτικού συστήματος. Εσείς αναφερθήκατε γενικά στα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων κρατών. Για να μην είμαστε OFF, θα γράψω (μάλλον αύριο) σχετικά στο θέμα που άνοιξε "Πως φαντάζεστε το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα?" : https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=73022

Δεν μπορώ όμως να μην σχολιάσω μερικά πράγματα που γράψατε για τις απουσίες: Ότι δηλαδή "στο εξωτερικό οι μαθητές δεν έχουν ανάγκη να κάνουν κοπάνες" ή "τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια έμμεσα σε εξαναγκάζουν να κάνεις απουσίες". Εντάξει παιδιά, μεταξύ μας, τα πιστεύεται αυτά? Όταν δεν πάω σχολείο για να πάω για καφέ, με εξαναγκάζει κανένας? Απλά με παίρνει και το κάνω. Και τα παιδιά στο εξωτερικό, δεν είναι παιδιά να θέλουν να κάνουν κοπάνα? Είναι ρομποτάκια που ξετρελαίνονται για το μάθημα και δεν τους έρχεται ποτέ η διάθεση να πάνε κάπου αλλού? Απλά, ξέρουν ότι δεν τους παίρνει.

Και ίσως να μην φταίνε μόνο οι ελαστικοί κανόνες που θέτει το σχολείο..Γενικά στην Ελλάδα είμαστε του ''άρπα,κόλλα'' και αυτή η νοοτροπία περνάει και στα παιδιά.. :/:


Και ίσως να μην φταίνε μόνο οι ελαστικοί κανόνες που θέτει το σχολείο..Γενικά στην Ελλάδα είμαστε του ''άρπα,κόλλα'' και αυτή η νοοτροπία περνάει και στα παιδιά.. :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
Δεν μπορεις να συγκρινεις το ελληνικο απουσιολογιο με αυτο της Φιλανδιας η οπιας διποτε αλλης χωρας για τον απλουστατο λογο οτι το συστημα σε καθε χωρα ειναι εντελως διαφορετικο...
Εγω δεν μπορω να μιλησω συγκεκριμενα για την Φιλανδια διοτι δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω το εκπαιδευτικο συστημα που επικρατει εκει...Γνωριζω ομως το συστημα αλλων χωρων και μπορω να σου επιβαιαιωσω ορι δεν εχει καμια σχεση με το δικο μας...
Ας παουμε για παραδειγμα την Αμερικη επειδη τυγχανει να εχω αρκετους φιλους εκει γνωριζω το εκπαιδευτικο συστημα και ειναι μακραν καλυτερο απο το δικο μας: κατα πρωτον το μαθημα τους γινεται με τελειως διαφοετιο και πολυ πιο ευχαριστω τροπο .

αφου λοιπον ειναι διαφορετικο, γιατι μας συγκρινεις με την Αμερικη?αποφασισε επιτελους γτ αναιρεις απο μονη σου τα λογια σου, εισαι σε 8εση να συγκρινεις ή οχι?και μαλιστα ποιο ειναι καλυτερο....μαλλον οχι...ναι, και μενα μου ειπε ο νονος της φιλης της μητερας της 3αδερφης μου για το ισπανικο συστημα οτι ειναι πολυ καλυτερο απο το δικο μας.........ελεος, πως το κοβεις?:wall:

https://blogs.sch.gr/2gymkonews/2009/11/22/%CF%84%CE%BF-%CF%86%CE%B9%CE%BD%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%AD/

αλλη κοινωνια η Φινλανδια, αλλη η Κινα αλλη η Ελλαδα...ισα κ ομοια 8 τα κανουμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panabarbes

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 208 μηνύματα.
Θέλω να ρωτήσω κάτι,το οποίο είναι λίγο έως πολύ οφ με το θέμα..
Αφού λοιπόν καταδικάζουμε το σύστημά μας και εξιδανικοποιούμε αυτό της Φινλανδίας,τότε γιατί δεν φτιάχνουμε και εμείς ένα σύστημα ίδιο με το φινλανδικό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αμπελοφιλόσοφος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 358 μηνύματα.
Δεν μπορώ όμως να μην σχολιάσω μερικά πράγματα που γράψατε για τις απουσίες: Ότι δηλαδή "στο εξωτερικό οι μαθητές δεν έχουν ανάγκη να κάνουν κοπάνες" ή "τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια έμμεσα σε εξαναγκάζουν να κάνεις απουσίες". Εντάξει παιδιά, μεταξύ μας, τα πιστεύεται αυτά? Όταν δεν πάω σχολείο για να πάω για καφέ, με εξαναγκάζει κανένας? Απλά με παίρνει και το κάνω. Και τα παιδιά στο εξωτερικό, δεν είναι παιδιά να θέλουν να κάνουν κοπάνα? Είναι ρομποτάκια που ξετρελαίνονται για το μάθημα και δεν τους έρχεται ποτέ η διάθεση να πάνε κάπου αλλού? Απλά, ξέρουν ότι δεν τους παίρνει.



Δια, σκεψου οτι στο ελληνικο σχολειο βαριεσαι στο 80% των ωρων, ενω στο φινλανδικο π.χ. οι ωρες οπου μεσα στην ταξη επικραττει πληξη ειναι πολυ λιγοτερες (υποθετω). Εξαλλου για να παρακολουθεις με ορεξη το μαθημα σε ελληνικο σχολειο ή εισαι τυχερος και ετυχες σε σχολειο-εξαιρεση ή, ναι, εισαι ρομποτακι, ενω σε καποια αλλα εκπαιδευτικα συστηματα για να παρακολουθησεις μαθημα δε χρειαζεται να εχεις εξτρα υπερφυσικες ικανοτητες κατα της ανιας :P
Με λιγα λογια, οι πιθανοτητες στο ελληνικο σχολειο να σου ερθει μια μερα να κανεις κοπανα για καφε ειναι περισσοτερες απ' ο,τι στο φινλανδικο.

Αν και παρ' ολα αυτα, συν τα παραπανω, κακα τα ψεμματα, δε νομιζω να τους πολυπαιρνει να κανουν απουσιες :whistle::P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Είμαι ενάντια στον υποχρεωτικό χαρακτήρα του σχολείου,όπως και σε οτιδήποτε υποχρεωτικό γενικότερα.Aside the reasons that make me reject anything obligatory,γιατί το εκπαιδευτικό σύστημα να μην προσανατολιστεί κατάλληλα ώστε να είναι φιλικό και αρεστό προς τους μαθητές,με μαθήματα που τους ενδιαφέρουν,τα οποία διδάσκονται με τρόπο ελκυστικό και με κατάλληλα καταρτισμένους καθηγητές που να μπορούν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του μαθητή?Γιατί το εκπαιδευτικό σύστημα θα πρέπει να αναλώνεται στο να βρίσκει μεθόδους που θα καταναγκάζουν τον μαθητή να παρακολουθήσει το μάθημα (που έτσι δε λαμβάνει και ουσιαστική γνώση,γιατί αν δε θέλει να παρακαλουθήσει,είτε βρίσκεται μέσα στο μάθημα είτε όχι,δεν παρακολουθεί) και όχι στο να βρίσκει μεθόδους that make the student willing to go to class?Γιατί να συζητάμε ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να υποχρεώσουμε τους μαθητές να πάνε στο μάθημα και όχι πως μπορεί να αλλάξει καλύτερα το ίδιο το σύστημα ώστε οι μαθητές να αγαπήσουν the learning process και να κατανοήσουν τη σημασία της?
Δε δέχομαι την απάντηση "κάτι τέτοιο δεν είναι έφικτο/είναι ουτοπικό" κλπ.Αυτό είναι υπεκφυγή και φυγοπονία.I know,I suggest the hardest way.Αλλά αν ποτέ δεν προσπαθήσουμε ουσιαστικά για τη βελτίωση,αλλά λέμε πάντα "δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι,κάποια στιγμή θα το κάνουμε και αυτό",δε θα γίνει ποτέ,πολύ απλά.

Btw,Katara,απλώς είμαι bilingual,οπότε γράφω σ'όποια γλώσσα σκεφτώ γρηγορότερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
Θέλω να ρωτήσω κάτι,το οποίο είναι λίγο έως πολύ οφ με το θέμα..
Αφού λοιπόν καταδικάζουμε το σύστημά μας και εξιδανικοποιούμε αυτό της Φινλανδίας,τότε γιατί δεν φτιάχνουμε και εμείς ένα σύστημα ίδιο με το φινλανδικό;

μήπως εννοείς εξιδανικεύουμε? :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panabarbes

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 208 μηνύματα.
Btw,Katara,απλώς είμαι bilingual,οπότε γράφω σ'όποια γλώσσα σκεφτώ γρηγορότερα.

Φαντάζεσαι έναν bilingual σε ελληνικά και γιαπωνέζικα; :P

μήπως εννοείς εξιδανικεύουμε? :hmm:

Πότε δεν είπα ότι έπαιρνα 20 στη Νεοελληνική Γλώσσα..:P:ermm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

FRIENDLY GIRL

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η FRIENDLY GIRL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 138 μηνύματα.
Δε θα είμαι υπέρ του απουσιολογίου στο Λύκειο(που η εκπαίδευση δεν είναι υποχρεωτική από το νόμο),μόνο όταν οι καθηγητές βάζουν αντικειμενικότατα στον κάθε μαθητή το βαθμό που αξίζει.Δηλαδή αν η παρουσία σου στην τάξη αξίζει για 5/20,να παίρνεις 5/20.Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας.Το απουσιολόγιο δεν υπάρχει για να σε κρατά δέσμιο,αν θέλεις σηκώνεσαι και φεύγεις.Αλλά όχι και να μην ξέρουμε πόσο ποσοστό της παράδοσης παρακολούθησε ο καθένας.Ειδικά τα όρια απουσιών της Ελλάδας σε σχέση με άλλες χώρες είναι της πλάκας.

Θεωρητικα το λυκειο δεν ειναι υποχρεοτικο αλλα μονο θεωρητηκα.Στην σημερινη εποχη χωρις απολυτιριο λυκιου εστω δεν γινομαστε τιποτα.Και απο την στιγμη που το λυκειο δεν ειναι υποχρεοτικο και επιλεγει να π-αει καποιος πιστευω οτι και στο λυκειο πρεπει να υπαρχει απουσιολογιο γιατι δεν μπορει καποιος να μην παταει το ποδι του ποτε και να μην περνει απουσιες.Υποτιθετε οτι αφου το επελεξε να παει λυκειο θα πηγαινει κιολας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top