Το youtube στην υπηρεσία της εκπαίδευσης

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 48 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Ο Σαλμάν Χαν, έστειλε ένα βίντεο στην νεαρή ξαδέρφη του διαδικτυακά, για να τη βοηθήσει με τα μαθηματικά της. Ήταν μια απλή επεξήγηση, σκιτσαρισμένη στα γρήγορα. Έπειτα έστειλε ένα δεύτερο βίντεο και μετά ένα τρίτο, όλα ανεβασμένα στο Youtube.
Μετά συνέβη κάτι μαγικό: Πολλά άλλα παιδιά άρχισαν να παρακολουθούν τα βίντεό των μαθηματικών του. Εκατομμύρια παιδιά...ακόμη και τα παιδιά του Μπιλ Γκέιτς.

Τώρα ο Σαλμάν Χαν θεωρείται πλέον ο ροκ σταρ της εκπαίδευσης, έχει ιδρύσει τη δική του διαδικτυακή μη κερδοσκοπική ακαδημία με χιλιάδες βίντεο από διάφορους τομείς και προτείνει πλέον έναν δικό του τρόπο εκπαίδευσης: Τα παιδιά παίρνουν βίντεο για το σπίτι και οι εργασίες γίνονται στην τάξη.


Μετάφραση: Βαγγέλης Μαμαλάκης

Πριν από την Ακαδημία Khan, ο Σαλμάν ήταν ανώτερος αναλυτής κερδοσκοπικών αμοιβαίων κεφαλαίων και είχε επίσης εργαστεί στον τομέα της τεχνολογίας. Είναι κάτοχος MBA από το Harvard Business School, έχει M. Eng και BS Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Πληροφορικής από το MIT, και BS στα μαθηματικά από το MIT.

Το επίσημο site της Ακαδημίας Khan, με πάνω από 2000 εκπαιδευτικά βίντεο και ασκήσεις, βρίσκεται εδώ:
Khan Academy
Η πρόσβαση στα βίντεο είναι εντελώς δωρεάν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,615 μηνύματα.
:eek: :eek:
Καταπληκτικό! Σίγουρα θα το επισκεφτώ!
 

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 48 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Θα είναι ενδιαφέρον να μας πεις πώς σου φάνηκαν οι ασκήσεις. ;)
 

mickey mouse

New member

Η Μίκυ Λιαβέρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα Ιζυ, μόλις βρεθώ σε εμβέλεια ... γρήγορου internet θα παρακολουθήσω τα βιντεάκια για την Ιστορία και θα σας πω τη γνώμη μου
 

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 48 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Τι ωραία που θα ήταν να μεταγλωττιστούν τα βίντεο αυτά και να χρησιμοποιηθούν κι από Έλληνες μαθητές και σπουδαστές... Νομίζω πως ο υποτιτλισμός εδώ δεν αρκεί... :hmm:
 

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,615 μηνύματα.
Θα μπορούσαμε να το διαδώσουμε και περισσότερο μέσω facebook? :hmm:
Τι πιο γρήγορο και αποτελεσματικό? :P
Υπάρχει κανένα group ή κάτι τέτοιο?
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,723 μηνύματα.
Είναι διαδραστική ή διαδικτυακή η εκπαίδευση;
 

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 48 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Θα μπορούσαμε να το διαδώσουμε και περισσότερο μέσω facebook? :hmm:
Τι πιο γρήγορο και αποτελεσματικό? :P
Υπάρχει κανένα group ή κάτι τέτοιο?
Ναι αμέ, υπάρχει group στο facebook: https://www.facebook.com/khanacademy

Αρχική Δημοσίευση από Revekka:
Είναι διαδραστική ή διαδικτυακή η εκπαίδευση;
Χμ... είναι διαδραστική εκπαίδευση μέσω διαδικτύου. Στην Ακαδημία Khan υπάρχουν χιλιάδες ασκήσεις για το μαθητή, για να εξασκηθεί στον τομέα που τον ενδιαφέρει. Υπό αυτήν την έννοια έγραψα "διαδραστική" στον τίτλο. (Ίσως έχεις δίκιο. Ίσως πρέπει να γράψω κάτι πιο ξεκάθαρο :hmm:)
Δες το βίντεο όταν έχεις χρόνο. Θα λύσει τις απορίες σου. ;)
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,723 μηνύματα.
Για να είναι διαδραστική, πρέπει να είναι σύγχρονη. Είδα ένα βίντεο, αλλά δεν μου φαίνεται ότι είναι αυτό. Απλά κάνει "παραδόσεις" μέσω βίντεο και οι μαθητές λύνουν μόνοι τους τις ασκήσεις. Αν ήταν διαδραστική, ταυτόχρονα με την παράδοση, που θα γινόταν λάιβ, θα λυνόντουσαν οι ασκήσεις και θα απαντούσε ο καθηγητής.
 

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 48 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Για να είναι διαδραστική, πρέπει να είναι σύγχρονη. Είδα ένα βίντεο, αλλά δεν μου φαίνεται ότι είναι αυτό. Απλά κάνει "παραδόσεις" μέσω βίντεο και οι μαθητές λύνουν μόνοι τους τις ασκήσεις. Αν ήταν διαδραστική, ταυτόχρονα με την παράδοση, που θα γινόταν λάιβ, θα λυνόντουσαν οι ασκήσεις και θα απαντούσε ο καθηγητής.
Αν το πρόβλημα είναι στον τίτλο μου, να τον αλλάξω. :redface: Εξάλλου αν η παράδοση γινόταν με ταυτόχρονη λύση ασκήσεων και απαντήσεις του καθηγητή, δεν θα είχαμε εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά εισιτήριο για το ψυχιατρείο. :crazy: :lol: (Ευχαριστώ για την επισήμανση!)

Ωστόσο η λογική του Salman -και των καθηγητών που δοκίμασαν τα βίντεό του είναι αυτή:
Η παράδοση γίνεται στο σπίτι μέσω των βίντεο. Έτσι τα παιδιά μπορούν να δουν το βίντεο στο σπίτι όσες φορές χρειάζεται, να γυρίσουν πίσω και να ξαναδούν κάτι που δεν κατάλαβαν ή ακόμα-ακόμα να δουν το βίντεο μαζί με κάποιον συμμαθητή τους και όλα αυτά την ώρα που εκείνα επιλέγουν.
Έτσι εξοικονομείται χρόνος για περισσότερη αλληλεπίδραση με τον δάσκαλο. Στην τάξη τα παιδιά λύνουν ασκήσεις και συζητούν τις απορίες τους. Ο δάσκαλος μπορεί να παρακολουθεί την πρόοδο των μαθητών από ένα ηλεκτρονικό σύστημα που τον ενημερώνει πόσες ασκήσεις έλυσαν, σε πόση ώρα, σε ποιες δυσκολεύτηκαν κτλ και μπορεί να επενδύσει ανάλογα το χρόνο του και των μαθητών του. Ο Σαλμάν τα λέει καλύτερα από μένα. Δείτε το βίντεο. ;)

Το πιο σημαντικό όμως είναι ίσως το γεγονός πως δημιουργείται στο διαδίκτυο μια βάση δεδομένων με μαθήματα και ασκήσεις για όλους!
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,723 μηνύματα.
Όχι βρε, δεν το είπα για τον τίτλο!!!
Προς Θεού!!!!Συγγνώμη αν φάνηκε σαν διόρθωση προς τα σένα...

Απλά, είναι δύο διαφορετικά πράγματα, γι' αυτό το σχολίασα. Είναι γενικά πολύ ενδιαφέρον σύστημα, αλλά στην Ελλάδα ακόμα είναι πολύ δύσκολο να εφαρμοστεί. Είναι απαραίτητη η κατοχή και χρήση υπολογιστών και σύνδεσης στο διαδίκτυο κάτι που εδώ δεν είναι αυτονόητο. Το ψηφιακό χάσμα είναι ακόμα έντονο.
 

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 48 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Όχι βρε, δεν το είπα για τον τίτλο!!!
Προς Θεού!!!!Συγγνώμη αν φάνηκε σαν διόρθωση προς τα σένα...
Μην νιώθεις άσχημα. Δεν ακούστηκε "κάπως", απλά μέσω της συζήτησής μας, προέκυψε το συμπέρασμα ότι ο τίτλος καλό ήταν ν' αλλάξει και σ' ευχαριστώ γι' αυτό. Από τα λάθη μας μαθαίνουμε. ;)
 

fockos

Well-known member

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,108 μηνύματα.
H υλοποίηση της ιδέας είναι πολύ καλή αλλά σαν ιδέα δεν είναι καινοτόμος. Πέρσι ένα ελληνικό site που διαφημιζόταν από το ischool έκανε ακριβώς το ίδιο. Από ότι φαίνεται όμως δεν ακολούθησαν πολλοί μαθητές αφού απαιτούσε μια μικρή συνδρομή.

Δεν ξέρω αν είναι αυτό είναι διαδραστικό ή όχι αλλά επικοινωνία έμμεση υπάρχει μέσω σχολίων και μάλιστα υπάρχουν και απαντήσεις.

Το site προσωπικά το βρίσκω υπέροχο
 

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 48 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Αλήθεια, όσοι το επισκεφτήκατε, πιστεύετε ότι θα σας φανεί χρήσιμο τώρα τη νέα χρονιά;
 

LiViNGtheLiFE

New member

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,895 μηνύματα.
Πιστεύω πως ναι, και αν όχι στο σχολείο και πάλι οι γνώσεις που σου προσφέρει θα σου φανούν χρήσιμες γενικότερα. :)
 

Mercury

New member

Ο Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,691 μηνύματα.
Είναι απλά υπέροχο....και τα μικρά βραβεία που έχει είναι σαν τα achievements του wow . Σου θυμίζει παιχνίδι..Και είναι πολύ εθιστικό!!!
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,723 μηνύματα.

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,523 μηνύματα.
Προσωπικά χρησιμοποιώ αρκετά αυτό το site αλλά και video-lectures από το ΜΙΤ πάνω σε μαθήματα της επιστήμης μου. Συν της αγγλικής εξάσκησης, έχω μάθει πάρα πολλά πράγματα κυρίως έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης των μαθηματικών και της θεωρητικής φυσικής μακρυά από τα πυκνο-κακο-γραμμένα συγγράμματα του Ελληνικού Πανεπιστημίου..:) Οι διαλέξεις είναι υπέροχες και πολύ ακριβείς χωρίς να εμμένουν στην φλύαρη και αποτυχημένη διδασκαλία πολλών Ελλήνων καθηγητών σχολείου ή Πανεπιστημίου..Το πιο ωραίο είναι τα μαθηματικά ή η φυσική στα αγγλικά!!!
 

MissKit

New member

Η Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,159 μηνύματα.
Τι ωραία που θα ήταν να μεταγλωττιστούν τα βίντεο αυτά και να χρησιμοποιηθούν κι από Έλληνες μαθητές και σπουδαστές... Νομίζω πως ο υποτιτλισμός εδώ δεν αρκεί... :hmm:
Σκέφτομαι ότι τα παιδιά σήμερα είναι αρκετά εξοικειωμένα με την τεχνολογία. Θα αρκούσε ένα λινκ σε ένα παιδάκι του δημοτικού στο τέλος κάθε παράδοσης, για να γλιτώσει το παιδάκι από αρκετά κενά, δεδομένου ότι ακόμη κι αν δεν έχει καταλάβει κάτι, μηχανικά στην ερώτηση «Καταλάβατε;» απαντάει πάντα «Ναι!», είτε γιατί σκέφτεται ότι σε λίγο θα είναι διάλειμμα και θα μπορεί να βγει έξω, είτε γιατί ντρέπεται να πει πως δεν κατάλαβε κάτι.

Όμως αν δεν είναι εξοικειωμένο ακόμη με τη γλώσσα(την ανάγνωση εννοώ), πώς θα διαβάσει; :redface: Είναι πραγματικά χρήσιμα όμως, ακόμη και σαν ιδέα. Μπορεί κάποιος να φτιάξει δικά του και να τα δίνει στους μαθητές του με ένα απλό φλασάκι. Lightbulb!

Βασική προϋπόθεση βέβαια είναι να έχουν οι μαθητές σου πρόσβαση σε η/υ. Αν διαθέτει το σχολείο μερικούς, το πρόβλημα λύνεται. Το δίνεις ακόμη και στο δάσκαλο του ολοήμερου και μπορεί να το έχει διαθέσιμο την ώρα των κατ' οίκων εργασιών. Ωχ, σταματάω. :redface: Ευχαριστώ για το brainstorming!

(μπορεί να μάθω και μαθηματικά επιτέλους με αυτόν τον τρόπο! :D)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top