Τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ

statistikos

Δραστήριο μέλος

Ο statistikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 674 μηνύματα.
Σε όλα τα μεταπτυχιακού οικονομικής / επιχειρησιακής κατεύθυνσης ο απόφοιτος στατιστικής ή εφαρμοσμένων μαθηματικών έχει προτεραιότητα στην επιλογή. Κανείς δεν συγκρίνει τον ΜΟ ενός αποφοίτου Μάρκετινγκ με έναν Στατιστικού ή Μαθηματικού. Είναι αστεία σύγκριση. Εγώ πέρασα πρώτος στο μάστερ με 6,8 πτυχία και κόπηκαν απόφοιτοι ΟΔΕ και Μάρκετινγκ με 8,5. Μην κοιτάς τις ηλιθιότητες του ΑΣΕΠ.

Αυτο εχω ακουσει κ εγω για το συγκεκριμενο τμημα :confused:

Όχι φίλε μου, σε ένα φυσιολογικό περιβάλλον, βρίσκεις εύκολα δουλειά σε εταιρίες χρηματοοικονομικών / ασφαλιστικών εργασιών χωρίς μάστερ. Εννοείται πως το μάστερ χρειάζεται παρόλα αυτά.

Πλέον κανείς δεν βρίσκει δουλειά γενικότερα. Διαλύθηκε το σύμπαν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

notis_19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,538 μηνύματα.
Καλημέρα σε όλους. Έδωσα πανελλήνιες φέτος και έχω αρκετές πιθανότητες να περάσω στο τμήμα Στατιστικής στην Α.Σ.Ο.Ε.Ε. (αστυνομία ήθελα αλλά για κάποιους λόγους δεν θα περάσω εκεί). Μου αρέσουν πολύ τα μαθηματικά και νομίζω ότι μου ταιριάζει αυτό το επάγγελμα. Θέλω να ρωτήσω, αν έχω σοβαρές πιθανότητες να δουλέψω στην Ελλάδα και που θα δουλεύω. Μπήκα στο site της σχολής αλλά δεν είχε τις πληροφορίες που θα ήθελα. Έψαξα χτες τις επαγγελματικές προοπτικές για το συγκεκριμένο επάγγελμα και σύμφωνα με το career cast είναι το 3ο καλύτερο επάγγελμα στον κόσμο. Στην Ευρώπη, έχουν σε μεγάλη εκτίμηση τους στατιστικολόγους αλλά εγώ θα προτιμούσα να δουλέψω στην Ελλάδα και αν αυτό δεν γίνεται τότε αναγκαστικά θα καταφύγω στο εξωτερικό.

Υπάρχουν θέσεις λοιπόν στατιστικολόγου στην Ελλάδα μας και αν ναι, σε ποιους χώρους;

Μου έδωσε μια ιδέα χτες ο statistikos, θα ήθελα και τις γνώμες σας, εφόσον έχετε κάποια γνώμη σε αυτό το θέμα..

Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη αν σας κούρασα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
To career cast προφανώς αναφέρεται σ' αυτούς που το έχουν με τη Στατιστική και όχι στους χιλιάδες που αποφοιτούν το χρόνο, παγκοσμίως. Έχει μεγάλη διαφορά αυτό. Μη στέκεστε σε γενικόλογες περιγραφές επιστημών και Τμημάτων. Σημασία έχει εσείς τι μπορείτε, τι είστε ικανοί ή ανίκανοι να κάνετε στη ζωή σας και φυσικά τι γουστάρετε να κάνετε. Σε mathematical-based επιστήμες, όπως είναι η Στατιστική, η Πληροφορική και σε μεγαλύτερο βαθμό η Φυσική και το Πολυτεχνείο, θα φάτε πολλά μαθηματικά στη μάπα. Θα σπαταλήσετε πολλές ώρες κατανόησης δύσκολων θεωριών και εννοιών είτε ως προ- είτε ως μετά- πτυχιακοί φοιτητές* που εν τέλει να κάνετε μια τρύπα στο νερό. Τα μαθηματικά δεν κάνουν για όλους. Η πληροφορική δεν κάνει για όλους. Η στατιστική δεν κάνει για όλους. Δεν ξέρω αν είστε διατεθειμένοι για τέτοιο μανίκι. Για να απαντήσω σε κάποιους παραπάνω που ρωτάνε αν τα μαθηματικά είναι πολλά ή λίγα ή να τα μετράνε με το σταγονόμετρο, ναι ρε παιδιά. Έχει μαθηματικά. Δεν θα σας ρωτήσουν αν τα μπορείτε. Αυτά έχει η επιστήμη και το πρόγραμμα. Μαθηματικά. Πολλά Μαθηματικά και αυξημένη αντίληψη. Μπορεί να μην ανήκει στη Σχολή Θετικών Επιστημών όπως το Μαθηματικό με ό,τι αυτό συνεπάγεται, αλλά παρ' όλη την εφαρμοσμένη μορφή της, επειδή ανήκει σε Οικονομικό Πανεπιστήμιο, τα μαθηματικά δεν τα γλυτώνετε.

*Φυσικά, αν έχετε τις αντοχές να συνεχίσετε για μεταπτυχιακό και όχι επειδή κάνει ο γείτονας ή η γκόμενα από την Πάντειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

notis_19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,538 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τις συμβουλές αλλά δεν απάντησες στην ερώτηση που έθεσα..

Αν γνωρίζει κάποιος από εσάς να απαντήσει..

Ευχαριστώ πολύ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Η Ελλάδα δεν είναι και τόσο καλή αγορά εργασίας Στατιστικών. Γενικά πρέπει να το έχει κανείς ώστε να μπορεί να ελιχθεί. Συνεπώς απάντησα και πιο πάνω (έμμεσα), noti.

Στο εξωτερικό όπου δεν υπάρχει η έννοια του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα Ελληνικού τύπου, μπορεί να συναντήσει κανείς πτυχιούχους Μηχανικούς ή Πληροφορικής ή και (Εφαρμοσμένων) Μαθηματικών να ασχολούνται με τον χώρο της Στατιστικής Ανάλυσης Δεδομένων. Συνηθίζεται να ζητείται κάποιος μεταπτυχιακός τίτλος ή και διδακτορικός τίτλος (πιο απαιτητική θέση εργασίας) και φυσικά, απευθύνονται σε μια ελίτ επιστημόνων. Ζητάνε καλά βιογραφικά και πλούσια εργασιακή εμπειρία. Το ζητούμενο δεν είναι τι κάνει κανείς με ένα πτυχίο Στατιστικής αλλά πόσο θα προχωρήσει με αυτό το πτυχίο. Στην Ελλάδα κολλάμε σε τύπους και ονομασίες ενώ στο εξωτερικό ξετινάζουν τι γνωρίζει κανείς και τι skills έχει αποκτήσει κατά τη διάρκεια των σπουδών του. Τα Ελληνικά Δημόσια ΑΕΙ ευθύνονται σε ένα μεγάλο βαθμό για την δημιουργία πτυχίων που δεν είναι συμβατά στα διεθνή εργασιακά δεδομένα. Άλλα πράγματα ζητάνε στο εξωτερικό, άλλα πράγματα ζητάνε στην Ελλάδα. Κατά κύριο λόγο οι σπουδές (σε κάθε επιστήμη) στη χώρα μας, είναι κυρίως προσαρμοσμένες στις Ελληνικές ιδιαιτερότητες. Στοχεύουν πρωτίστως στη δημιουργία επιστημόνων για την Ελληνική κοινωνία η οποία αυτή τη στιγμή διανύει μια άσχημη περίοδο με περίπου 5 εκατ. ανέργους (μαζί με τους οικονομικά ανενεργούς πολίτες). Από εκεί και πέρα, μπορεί κάποιος να συνεχίσει στο εξωτερικό με σπουδές κλπ. Όμως θα χρειαστεί αρκετός κόπος για το αποτέλεσμα. Υπάρχει μεγάλη προσφορά και η ζήτηση όσο μεγάλη και να είναι, πάντα κάποιοι θα είναι εξ' ορισμού άνεργοι (είναι πολλοί οι λόγοι).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Powershifter

Νεοφερμένος

Ο Powershifter αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
Οι μυημένοι τι άποψη έχετε για σπουδές Στατιστικής σε μεταπτυχιακό επίπεδο, αλλά με προπτυχιακό σε λογιστική και χρηματοοικονομική;

Αντιλαμβάνομαι άμεσα τη δυσκολία του εγχειρήματος και την όχι και τόσο μικρή καμπύλη προσαρμογής, αλλά η -σχετικά λιγοστή- τριβή με τη Στατιστική με έχει αφήσει με πολύ καλές εντυπώσεις. (αναφέρομαι κυρίως στα τμήματα του ΟΠΑ και ΠΑΠΕΙ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Φιλε μου θα κανεις αυτο που εκανα κι εγω. Θα μπεις στο ιντερνετ κ θα δεις τη βιβλιογραφια κ το syllabus καθε μαθηματος στο μεταπτυχιακο. Απο κει θα καταλαβεις αν εχεις τα φοντα να ανταπεξελθεις κ μπορεις πριν πας για αιτηση να προετοιμαστες σε οποια σημεια θεωρεις οτι εχεις προβλημα. Πχ πανε στη βιβλιοθηκη βρες τα βιβλια ή αγορασε καποια κ κατσε διαβασε. Αυτο που πρεπει να ξερεις ειναι οτι γενικα προτιμανε ετεροκλητο πληθος και οτι βρισκεις μεσα ατομα που δε το περιμενεις πχ βλεπεις χημικο μηχανικο να ξερει μαθηματικα καλυτερα απο καθε αλλο, βλεπεις φυσικο να ξερει τραπεζικα, βλεπεις απο ασσοε να ειναι αστερι στα μαθηματικα κλπ. Ειναι δηλ κ ποσο εχει ψαχτει ο καθενας. Μπορει να δεις πχ μαθηματικο να δυσκολευεται στα ολοκληρωματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Equilibria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Equilibria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
Αν και φοιτώντας στο ΛοΧρη ένα ικανοποιητικό επίπεδο μαθηματικών και στατιστικής θα το έχεις νομίζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sharas

Νεοφερμένος

Ο Sharas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Διαβασα πολλα σχολια που υπονοουν οτι το στατιστικό Παπει υστερει εναντι των αλλων στατιστικών τμημάτων.Ειμαι στο 3ο ετος της σχολης μου,και εω ερθει με μετεγγραφη απο το στατιστικο αιγαιου παρολο που τοτε ειχα τα μορια να περασω στο στατιστικο οπα.Η αληθεια ειναι πως δεν καταλαβαινω τον λογο που βγαζετε χολη για αυτη τη σχολη.Ας θεσω τα αντεπιχειρηματα μου.
1)Το στατιστικό Παπει ανήκει στο 2ο και στο 5ο πεδιο και οχι στο 5ο πεδιο μονο που θετουν ως επιχειρημα καποιοι για να ισχυριστουν πως υστερει στα μαθηματικα και στην στατιστικη εναντι των αλλων τμηματων στατιστικης.
2)Υπαρχει η δυνατοτητα μετεγγραφης μεταξυ στατιστικης παπει και στατιστικης αιγαιου,δηλαδη μιας σχολης που ανηκει στη θετικη σχολη (αιγαιου ) και μιας σε οικονομικο πανεπιστημιο,αρα προφανως ειναι ισοτιμα,ετσι δεν ειναι npb και statistikos?
3)τα μορια για εισαγωγη στο παπει με το οπα ειναι ιδιο 13270 .,παρολο που το παπει παιρνει διπλασιους απο του οπα και το συνολο της περιφερειας πειραια ειναι 500.000 κατοικοι και της Αθηνας 2800.000 ενδεικτικα ως μετρο συγκρισης.Αυτο δειχνει πως οι περισσοτεροι διαλεγουν παπει.Της δε σαμου ειναι 10800.Για το μερος που ειναι μια χαρα η βαση του.
3)Σε τι υστερει ακριβως δεν λετε....Στο μαθηματικό κομματι?οκ ας δουμε εxουμε και λεμε
μαθηματικο πεδίο(Οτι εχω παρει εγω)
Λογισμός 1 6credits
Λογισμός 2 6credits
Γραμμική Αλγεβρα 6credits
Και με επιλογή 2 ειναι υπορεωτικά μονο...
Πραγματική Ανάλυση 4credits
Αλγεβρα 4credits
Διαφορικές Εξισώσεις 4 credits
Συνολο 30 cr/240cr=12.5%Βαλε και της πληροφορικής C++ 5cr ,Excel-5cr ,Mathematica 4cr(Monte Carlo κλπ)Δεν τ χω παρει ακομα ειμαι 6ο εξαμηνο.Τεσπα Γενικο Συνολο Μαθηματικου πεδίου44/240=18%
Επισης λετε οτι κανουμε περισσοτερα ασφαλιστικα απο στατιστικά μαθηματα
Βασικά,απο ασφαλιστικα μαθηματα μονο 2 εχουμε υποχρεωτικά της πλάκας και 1 επιλογης συνολο 13 credits maximum/240,αναλογιστικα μαθηματικα κανουμε πολλα,εχει τεραστια διαφορά και για αυτο υπερτερουμε εναντι του στατιστικου οπα χωρις να σημαινει πως δεν ειναι καλο το στατιστικο οπα.
Ενδεικτικα 1)Αναλογιστικής επιστήμης
Αναλογιστικα Μαθηματικά 7cr
Μαθηματικά Ασφαλίσεων Ζωής 1&2 12cr
Θεωρία Αξιοπιστίας Χαρτοφυλακίου 5cr
Κατανομές Απωλείας 6cr
Θεωρία Χρεοκωπίας 6cr
Διοικητική Κινδύνου 7 cr και υποχρεωτικα 2 επιλογής πχ.
Αναλογιστικές Μέθοδοι Συνταξιοδότη. 4cr
Θεωρία Κινδύνου και Ασφάλισης 4cr
minimum συνολο 51 cr/240cr μόλις το 20% του προγραματος σπουδων ειναι αναλογιστικά ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
2)Στατιστικής Επιστήμης
Περιγραφική Στατιστική 5cr
Δειγματοληψία 5cr
Εκτιμητική Στατιστική 7cr
Στατιστική Ελεγχος Υποθεσεων 6cr
Ανάλυση Παλινδρόμησης 6cr
Ανάλυση Διακύμανσης 6cr
SPSS-Στατιστικά Προγράμματα 6cr
Απαραμετρική Στατιστική 7cr
Πιθανοτητες 1&2 12cr
Στοχαστικές Διαδικασίες 6cr και υποχρεωτικα 2 επιλογής π.χ.
Στοχαστική Ανάλυση 4cr
Πολυμεταβλητή Ανάλυση 4cr Εγω εχω παρει και τα εξείς:
Στοχαστικές Διαδικασίες 2 4 cr
Ανάλυση Χρονολογικών Σειρων 4cr
Συνδυαστική 4cr
Συνολο 86 cr/240cr=36%
Τα ασφαλιστικα ειναι μονο 2 :Ασφαλιστικό Δίκαιο 5cr,Eiσαγωγη στην Ασφάλιση 4cr και 1 επιλογής πχ. Γηρανση πληθυσμού και Ασφαλιστική Οικονομία 4cr.Συνολο 13/240=5.4% και της Δημογραφίας 1Υ και 1Ε:Δημογραφία 1&2 .Συνολο 9cr=3,75%.
Tελος Οικονομικής-Χρημ/κής Επιστήμης:Μικροοικονομικη,Μακροοικονομική,Χρηματοοικονομικά Μαθηματικά,Λογιστική,Αρχές Χρημ/κής Επιστήμης,και 2 επιλογής Αγορές Χρημ.και Κεφαλαίου,Αξιολογηση Επιχειρησεων)Συνολο 33cr/240=13.75%
Μενει αλλο ενα για να συμπληρωθουν τ 240 ,πχ,οικονομικη Ασφαλισης (Αναλ) ή Οικονομετρία (οικ.) ή Μπευζιανή Στατιστική (Στατ).
Παιδια μετα απο ολα αυτα που εγραψα ,αμα βαλουμε την Μαθηματικη-Στατιστικη Επιστημη που οπωσδηποτε εχουν αντιστοιχα και τα στατιστικα τμηματα της Σαμου και του Οπα ,αποτελουν τ 55% του τμηματος και οι 15% και κατι τετοια που ακουω.
Αρα τελικως και αντικειμενικώς το 55% ειναι Μαθηματικη-Στατιστική Επιστήμη,το 20% Αναλογιστικά Μαθηματικά που του Οπα θελετε να τα εχετε αυτα τα μαθηματα και σας δινονται με το σταγονομετρο,τα οποια στην ουσια ειναι εφαρμοσμενη στατιστικηκαι 14% Οικονομική Επιστήμη και Χρηματοοικονομικα Μαθηματικά απαραιτητα για την αναλογιστικη επιστημη.Και ενα 11% τα υπολοιπα που ωστοσο ειναι απαραιτητα αμα θελεις να γινεις Στελεχος Επιχειρησης..Σιγουρα για μενα θα εβγαζα δημογραφιες και λογιστικα-ασφαλιστικο δικαιο και θα εβαζα απειροστικο 3,και αλλα μαθηματικα αλλα και παλι προκειται για το καλυτερο τμημα Στατιστικης και Αναλογιστικης επιστημης στην Ελλαδα και καλυτερο για μενα απο ενα απλο στατιστικο..να σημπληρωσω πως ερχομενος με μετεγγραφη ναι συμφωνω πως το επιπεδο στο στατιστικο σαμου στα μαθηματικα ειναι πολυ πιο υψηλο αλλα τιποτα ανεπανορθωτο.Στο στατιστικο Οπα τι παραπανω στατιστικη κανετε δηλαδη που το θεοποιησατε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Η επάρκεια των μαθηματικών ή μιας επιστήμης κρίνεται αριθμητικά π.χ. από τον αριθμό των μαθημάτων; Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται υπερπροσπάθεια να ανιχνευτούν αρκετά μαθηματικά σε μη Μαθηματικά Τμήματα. Ας εξηγήσετε λίγο τη λογική. Τι δεν σας καλύπτει σε ένα Τμήμα Μαθηματικών ή πώς θεωρείτε ότι θα έπρεπε ή τι θα έπρεπε να καλύπτει επιστημονικά ένα Τμήμα Μαθηματικών που δεν το καλύπτει και το βάζετε ως συγκριτικό του Τμήματος Στατιστικής;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

norbit

Νεοφερμένος

Ο norbit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Γνωριζει καποιος αν απο τα μαθηματα επιλογης μαθηματικου-σταστιστικου περιεχομενου παιρνεις οπωσδηποτε ενα ανα εξαμηνο ή γινεται να εχει καλυψει καποιος τις 72 ΠΜ μεχρι το 6ο εξαμηνο και να μην παρει κανενα απο 7ο και 8ο;
και δευτερον : αξιζει να πας για να συνδυασεις οικονομικη θεωρια με πολλα μαθηματα μαθηματικων και στατιστικης; το λεω αυτο λογω των πολλων μαθηματων επιλογης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Equilibria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Equilibria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
αξιζει να πας για να συνδυασεις οικονομικη θεωρια με πολλα μαθηματα μαθηματικων και στατιστικης; το λεω αυτο λογω των πολλων μαθηματων επιλογης
Αν θελήσεις κάποια ερευνητική θέση στον τομέα της οικονομικής θεωρίας,όσο πιο πολλά μαθηματικά και στατιστική ξέρεις τόσο πιο εύκολη θα είναι η ζωή σου.
Επίσης ο συνδυασμός αυτός +προγραμματισμός μετράει πολύ σε θέσεις του χρηματοοικονομικού τομέα.
Για μένα είναι ένας πολύ καλός συνδυασμός αντικειμένων σπουδών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

norbit

Νεοφερμένος

Ο norbit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
ευχαριστω εκουλιμπρια για την απαντηση, μηπως ξερει κανεις για το 1ο ερωτημα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hlga

Νεοφερμένος

Ο ηλιας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
καλησπερα..καταθετω μηχανογραφικο και χρειαζομαι βοηθεια.. Λεω να βαλω ως πρωτη επιλογη το τμημα στατιστικης..ποια ειναι η γνωμη σας για αυτην την σχολη?εχει επαγγελματικη αποκατασταση?ακουω πολλα γενικα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Makis23

Νεοφερμένος

Ο Makis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Αναλογιστής: Πρόκειται για ένα επαγγελματία ικανό να εκτιμήσει επιχειρηματικούς κινδύνους. Ο αναλογιστής χρησιμοποιεί μαθηματικά, στατιστική και οικονομική θεωρία για να μελετήσει αβέβαια μελλοντικά γεγονότα, ιδιαίτερα αυτά που αφορούν ασφάλειες και συνταξιοδοτικά προγράμματα. Είναι ικανός να πάρει αποφάσεις σχετικές με την τιμολόγηση αγαθών και υπηρεσιών, να καταρτίσει ασφαλιστικά, χρηματοδοτικά ή συνταξιοδοτικά σχέδια, να προτείνει επενδυτικές στρατηγικές. Ο αναλογιστής είναι σε θέση να συγκεντρώσει και να αναλύσει τα απαραίτητα στοιχεία προκειμένου να εκτιμήσει τις πιθανότητες ασθένειας, θανάτου, ατυχήματος και φυσικών καταστροφών. Είναι ικανός να κάνει προβλέψεις σχετικές με το ύψος ζημιών ή κερδών για μια επιχείρηση. Η σταδιοδρομία του αναλογιστή χαρακτηρίζεται καλύτερα ως "επιχειρηματία" με μαθηματικές βάσεις παρά ως "τεχνοκράτη" μαθηματικού.

Το εργασιακό περιβάλλον είναι άριστο. Στις εκδόσεις 1988 και 1995 του Les Krantz's Jobs Rated Almanac (έκδοση Wall Street Journal), γίνεται συγκριτική αξιολόγηση 250 επαγγελμάτων στις ΗΠΑ. Η αξιολόγηση έγινε με βάση τους εξής παράγοντες:
  • Αμοιβές
  • Ποιότητα εργασιακού περιβάλλοντος
  • Σταθερότητα εργασίας (επαγγελματική ασφάλεια)
  • Προοπτικές
  • Στρές
  • Βαρύτητα (σωματική δυσκολία)
Με βάση τα παραπάνω, η δουλειά του αναλογιστή κατετάγη πρώτη στον πίνακα των συνολικών επιδόσεων.

Ο Χρηματοπιστωτικός Risk Manager από την άλλη χρησιμοποιεί μαθηματικές,στατιστικές και οικονομικές μεθόδους αλλά, δεν ασχολείται με ασφάλειες και συνταξιοδοτικά προγράμματα, αλλά με κίνδυνο αγοράς και ρευστότητας (συνάλλαγμα, ομόλογα, μετοχές κτλ..), με πιστωτικό κίνδυνο (πιθανότητα αθέτησης υποχρεώσεων δενειζομένων) και κίνδυνο λειτουργικό (από φυσική καταστροφή, ανθρώπινα λάθη κτλ..).

Κεφαλαιακή επάρκεια είναι τα ελάχιστα διαθέσιμα ΙΚ για έναν πιστωτικό ίδρυμα, που πρέπει να διαθέτει έναντι του σταθμισμένου κινδύνου του (τα 3 είδη κινδύνων που προανέφερα). Δηλαδή όσο μεγαλύτερο κίνδυνο έχεις τόσο περισσότερα ΙΚ πρέπει να έχεις. Είναι η λεγόμενη συμφωνεία της Βασιλείας. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες είναι το Solvency νομίζω.


Καλησπέρα στατιστικέ. θα ήθελα να κάνω μία ερωτηση (ακόμη και αν έχουν περάσει κάποια χρόνια από τότε που έγιναν οι σχετικές δημοσιεύσεις) σχετικά με τη διαχείριση χρηματοοικονομικών κινδύνων. Θα μπορούσε κάποιος να ασχοληθεί με αυτό το κομμάτι των χρηματοοικονομικών αν ακολουθήσει το μεταπτυχιακό του ΠΑΠΕΙ αναλογιστική επιστήμη και διαχείριση κινδύνου ή την αντίστοιχη κατεύθυνση από το μεταπτυχιακό του ΟΠΑ Τραπεζικής Διοικητικής και Διαχείρισης Χρηματοοικονομικών Κινδύνων;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Degen

Νεοφερμένος

Ο Γιωργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Καλημερα παιδια,ειμαι πρωτοετης φοιτητης στο σαχμ και θελω να ρωτησω για την δυσκολια των μαθηματων.Τα μαθηματικα μου αρεσουν απο μικρο παιδι παρ΄ολα αυτα στην γ λυκειου δεν τα πηγα καλα στα μαθ. κατ. κυριως επειδη δεν προσπαθησα αντιθετα με τα γενικης παιδειας (στατιστικη).Παρατηρησα ομως πως το μαθημα Απειροστικος Λογισμος 1 εχει την ιδια υλη οποτε δινει δευτερη ευκαιρια, και το μαθημα Γραμμικη Αλγεβρα δεν προυθετει γνωσεις.Πιστευετε πως ενας μαθητης με τα παραπανω χαρακτηρηστικα μπορει να τελειωσει την σχολη με συχνο διαβασμα και θεληση ή το επιπεδο ειναι τοσο υψηλο οπου απαιτει να ειναι καποιος παρα πολυ καλος στα μαθηματικα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ευλιγιστούλης

Νεοφερμένος

Ο Ευλιγιστούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
μηπως ξερει κανεις τον συνολικο αριθμο των μαθηματων αυτης της σχολης?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

don_vito

Δραστήριο μέλος

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
Αναλογα με τα μαθηματα που θα επιλεξεις
Πρεπει να μαζεψεις 240 πιστωτικες μοναδες
Περιπου 36-40 μαθηματα θα βγουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ευλιγιστούλης

Νεοφερμένος

Ο Ευλιγιστούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
240 πιστοτικες μοναδες.αρα εαν παρω 30 μαθηματα που δινουν ολα απο 8 το καθενα τοτε βγαινει 240 οποτε με 30 8αρια πηρα πτυχιο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Ήταν τόσο δύσκολο να αφιερώσεις 1 λεπτό για να βρείς τον οδηγό σπουδών του τμήματος?

Απαιτήσεις του Προγράμματος Σπουδών:

Α. Λήψη πτυχίου και Πιστωτικές Μονάδες

Για την απόκτηση του πτυχίου του Τμήματος, απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η συγκέντρωση συνολικά 240 ΠΜ. Εντούτοις, οι φοιτητές εκείνοι που επιθυμούν να παρακολουθήσουν το Πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, οφείλουν να συγκεντρώσουν 252 ΠΜ για τη λήψη πτυχίου τους.


Β. Εγγραφές, δηλώσεις μαθημάτων
Ο νεοεισαχθείς φοιτητής του Τμήματος Στατιστικής πραγματοποιεί σε πρώτο στάδιο ηλεκτρονική εγγραφή στην ιστοσελίδα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και σε δεύτερο στάδιο, υποβάλλει σε έντυπη μορφή, τα απαιτούμενα από τον νόμο δικαιολογητικά. Οι υπόλοιποι φοιτητές, από το β΄ εξάμηνο και μετά, ανανεώνουν την εγγραφή τους στη Γραμματεία του Τμήματος στην αρχή κάθε εξαμήνου. Όλοι οι φοιτητές του Τμήματος, προβαίνουν σε ηλεκτρονική δήλωση μαθημάτων σε συγκεκριμένες ημερομηνίες που ορίζονται από το Πανεπιστήμιο. Σύμφωνα με τον Ν.4009/2011, η εγγραφή και η δήλωση μαθημάτων, αποτελούν από κοινού απαραίτητες ενέργειες προκειμένου ο φοιτητής να έχει ενεργό παρουσία στο Ίδρυμα. Σε περίπτωση μη ανανέωσης της εγγραφής του για δύο συνεχόμενα εξάμηνα, διαγράφεται αυτοδικαίως από το Τμήμα (άρθρο 33, παρ.2 του νόμου 4009/2011).
Ο φοιτητής οφείλει να προβαίνει στη δήλωση υποχρεωτικών μαθημάτων προηγούμενων εξαμήνων στα οποία δεν έχει εξεταστεί επιτυχώς, και τα οποία προσφέρονται στο συγκεκριμένο εξάμηνο.


Γ. Τα μαθήματα του προγράμματος
Τα μαθήματα που προσφέρονται από το Τμήμα χωρίζονται, ανάλογα με το περιεχόμενο τους, σε μαθήματα στατιστικού-μαθηματικού περιεχομένου και σε μαθήματα μη στατιστικού-μαθηματικού περιεχομένου.

Τα μαθήματα του προγράμματος χωρίζονται σε τρεις βασικές κατηγορίες:

τα 11 υποχρεωτικά μαθήματα (τα οποία πρέπει να παρακολουθήσουν όλοι οι φοιτητές του Τμήματος),

τα κάτωθι 6 υποχρεωτικά κατ’ επιλογήν μαθήματα (από τα οποία ο φοιτητής υποχρεούται να επιλέξει 4),
1. Πολυμεταβλητή Στατιστική Ανάλυση
2. Θεωρητική Στατιστική
3. Γενικευμένα Γραμμικά Μοντέλα,
4. Ανάλυση Χρονολογικών Σειρών
5. Στοχαστικές Ανελίξεις
6. Εισαγωγή στο Προγραμματισμό με R, S Plus,
και
τα μαθήματα επιλογής τα οποία διαιρούνται σε μαθήματα που προσφέρονται από το Τμήμα Στατιστικής και μαθήματα που προσφέρονται από τα άλλα Τμήματα του Ιδρύματος.

Στα δύο πρώτα εξάμηνα σπουδών ο φοιτητής μπορεί να εγγραφεί σε μαθήματα των οποίων οι ΠΜ δεν υπερβαίνουν τις 32 ανά εξάμηνο.

Στο τρίτο και το τέταρτο εξάμηνο σπουδών ο φοιτητής μπορεί να εγγραφεί σε μαθήματα των οποίων οι ΠΜ δεν υπερβαίνουν τις 40 ανά εξάμηνο.

Στο πέμπτο και το έκτο εξάμηνο σπουδών ο φοιτητής μπορεί να εγγραφεί σε μαθήματα των οποίων οι ΠΜ δεν υπερβαίνουν τις 48 ανά εξάμηνο.

Στο έβδομο και το όγδοο εξάμηνο σπουδών αλλά και πέραν αυτών των εξαμήνων ο φοιτητής μπορεί να εγγραφεί σε μαθήματα των οποίων οι ΠΜ δεν υπερβαίνουν τις 48 ανά εξάμηνο καθώς και ένα επιπλέον μάθημα.

Το Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος, προβλέπει επίσης την επιτυχή εξέταση σε συγκεκριμένα μαθήματα που χαρακτηρίζονται ως προαπαιτούμενα. Ειδικότερα, το μάθημα «Εκτιμητική-Έλεγχοι Υποθέσεων» του β΄ εξαμήνου, θεωρείται προαπαιτούμενο για το μάθημα «Εισαγωγή στη Γραμμική Παλινδρόμηση» του γ΄ εξαμήνου. Το μάθημα «Εισαγωγή στη Γραμμική Παλινδρόμηση» του γ΄ εξαμήνου θεωρείται προαπαιτούμενο για τα μαθήματα «Ανάλυση Διακύμανσης και Σχεδιασμός Πειραμάτων» του δ΄ εξαμήνου και «Ανάλυση Δεδομένων Ι» του ε΄ εξαμήνου.

Πέραν των 11 υποχρεωτικών μαθημάτων που αντιστοιχούν σε 88 ΠΜ, και των 4 υποχρεωτικών κατ’ επιλογήν μαθημάτων που αντιστοιχούν σε 32 ΠΜ, για τη συμπλήρωση των υπολοίπων 120 απαιτούμενων ΠΜ, ο φοιτητής οφείλει να συγκεντρώσει τουλάχιστον 72 ΠΜ από τα μαθήματα επιλογής στατιστικού-μαθηματικού περιεχομένου που προσφέρονται από το Τμήμα. Οι υπόλοιπες εναπομείνασες 48 ΠΜ προκειμένου για τη λήψη πτυχίου, μπορούν να προέρχονται από μαθήματα επιλογής που προσφέρονται είτε από το Τμήμα Στατιστικής, είτε από τα άλλα τμήματα του πανεπιστημίου ή ενδεχομένως και από το σύνολο μαθημάτων παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top