Τι γίνεται όταν δε συγκεντρώνεσαι στο διάβασμα εν όψει εξετάσεων;

Μάτθα45561

Νεοφερμένος

Η Μάτθα45561 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Δύσκολα τα πράγματα...Τι γίνεται οταν επιμένεις στο να διαβάζεις την ίδια σελίδα για ώρες? :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
Νομιζω οτι οταν δεν εισαι σε φαση να διαβασεις και να θυμασαι αυτο που θα διαβασεις πρεπει να κανεις ενα διαλλειμα λιγακι,να χαλαρωσεις και να συνεχισεις αργοτερα,γενικοτερα να μην αναγκαζεσαι να μαθεις κατι οταν δεν μπορεις να συγκεντρωθεις γιατι δεν θα καταφερεις τιποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
και αν δεις οτι και παλι μετα το διαλλειμα δεν γινεται τιποτα? τοτε? χεχε εμενα παντως μου εχει τυχει τις προηγουμενες χρονιες και δεν καταφερνα να διαβασω τιποτα ωσπου εφτανε η μερα πριν να γραψω και ξενυχτουσα διαβαζοντας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! φετος μεχρι τωρα μια χαρα τα παω αλλα δεν νομιζω να ειμαι ετσι μεχρι το τελος!!!!!!!!!!!!!!!!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nenaki_95

Νεοφερμένος

Η Nenaki_95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Εχω πάθει το ίδιο με την Ιστορία!! Δεν ξέρω τι να κάνω!!! Καμιά βοήθεια;; Γράφω Ιστορία την Τρίτη, έχω 28 μαθήματα και έχω διαβάσει μόνο 6. Τι κάνω τώρα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
και αν δεις οτι και παλι μετα το διαλλειμα δεν γινεται τιποτα? τοτε? χεχε εμενα παντως μου εχει τυχει τις προηγουμενες χρονιες και δεν καταφερνα να διαβασω τιποτα ωσπου εφτανε η μερα πριν να γραψω και ξενυχτουσα διαβαζοντας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! φετος μεχρι τωρα μια χαρα τα παω αλλα δεν νομιζω να ειμαι ετσι μεχρι το τελος!!!!!!!!!!!!!!!!:D
τοτε απλα δεν πιεζεις τον εαυτο σου γιατι δεν θα εχει αποτελεσματικοτητα αυτο που κανεις και δεν θα εχεις κανενα οφελος,ισα ισα αγγαρεια θα ναι....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rosstrobon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Τανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 123 μηνύματα.
Και εγω στην ιδια φαση ειμαι.Γραφω την Τριτη Μαθηματικα Κατευθηνσης και Θρησκευτικα.Εχω κουλο καθηγητη και στα δυο.Τουλαχιστον στα Μαθηματικα στο φροντιστηριο τα παω παρα πολυ καλα και δεν χρειαζομαι και πολλες επαναληψεις.Το θρησκευτικα παντως ειναι πολυ κουραστικα.Μας εδωσε τα 10 sos κεφαλαια και ζητημα να εχω διαβασει τα 5 μεσα σε 2 μερες.Αυριο παντως θελω δε θελω πρεπει να στρωθω και βαριεμαι,αυτο ειναι το κακο.Μηδεν ορεξη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,850 μηνύματα.
Επειδή και σαν φοιτητής (μεγάλο παιδί και εγώ..:P :laugh:) βαριέμαι συχνά με αποτέλεσμα το διάβασμα ατελείωτης πανεπιστημιακής ύλης να «μεταφέρεται» ως γνωστό στην επόμενη μέρα, στα πρώτα έτη είχα (2 πρώτα εξάμηνα) είχα καεί κυριολεκτικά...και κατέβαινα αδιάβαστος από την αναβολή της αναβολής του διαβάσματος. Βλέπετε, παραμονή δεν κατορθώνεις τίποτα. Όσους καφέδες και να καταπώσεις, όσα πορτοκαλάκια να χλαπακιάσεις, τι να πρωτοκοιτάξεις από την ριμάδα την χαοτική ύλη; :redface: :P Άσε που και τα σκονάκια χρόνο και διάβασμα θέλουν (ώστε να ξέρεις ποιο σκονάκι πάει σε ποια άσκηση του γραπτού). Δράμα η δουλειά. Ότι δίνεις παίρνεις. Έδινα τεμπελίκι, έπαιρνα ένα ωραίο διάρι (αν και πολλές φορές το διάρι το παίρνεις και με λιώσιμο στο διάβασμα, άλλη υπόθεση αυτή). Η μέθοδος που εφάρμοσα και απέδωσε από το 3ο εξάμηνο και μετά (αν εξαιρέσουμε κάποια προσωπικά προβλήματα που είχα μέχρι το 3ο έτος), ήταν να θέτω ένα εικονικό ψεύτικο χρονικό όριο ότι μετά από 5 μέρες γράφω κάποιο x μάθημα από τα μαθήματα του εξαμήνου. Τότε και μόνο τότε, σε πιάνει πορδόζουμο και οι 50αριές σελίδες φεύγουν σφαίρα λες και είναι μια μπρος πίσω σελίδα, τα μάτια ανοίγουν (διαστέλλονται), η κούραση εξαφανίζεται, το χέρι πάει ρομποτικά γρήγορα πετώντας πρόχειρα χαρτιά...και η ύλη βγαίνει γρήγορα. Αλλιώς, αν πάς με βαριεστιμάρα, η ύλη δεν θα βγει ποτέ. Θέστε ένα εικονικό χρονικό όριο διαγωνίσματος max μια εβδομάδα και προσπαθήστε να βγάλτε την ύλη που θέλετε θεωρώντας ότι την 5η-6η μέρα της βδομάδας γράφετε. Με πίεση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
καλο κολπο νικο, το εκανα κι εγω....:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SeCTeen

Νεοφερμένος

Ο Ηλίας Π. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη). Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Επειδή και σαν φοιτητής (μεγάλο παιδί και εγώ..:P :laugh:) βαριέμαι συχνά με αποτέλεσμα το διάβασμα ατελείωτης πανεπιστημιακής ύλης να «μεταφέρεται» ως γνωστό στην επόμενη μέρα, στα πρώτα έτη είχα (2 πρώτα εξάμηνα) είχα καεί κυριολεκτικά...και κατέβαινα αδιάβαστος από την αναβολή της αναβολής του διαβάσματος. Βλέπετε, παραμονή δεν κατορθώνεις τίποτα. Όσους καφέδες και να καταπώσεις, όσα πορτοκαλάκια να χλαπακιάσεις, τι να πρωτοκοιτάξεις από την ριμάδα την χαοτική ύλη; :redface: :P Άσε που και τα σκονάκια χρόνο και διάβασμα θέλουν (ώστε να ξέρεις ποιο σκονάκι πάει σε ποια άσκηση του γραπτού). Δράμα η δουλειά. Ότι δίνεις παίρνεις. Έδινα τεμπελίκι, έπαιρνα ένα ωραίο διάρι (αν και πολλές φορές το διάρι το παίρνεις και με λιώσιμο στο διάβασμα, άλλη υπόθεση αυτή). Η μέθοδος που εφάρμοσα και απέδωσε από το 3ο εξάμηνο και μετά (αν εξαιρέσουμε κάποια προσωπικά προβλήματα που είχα μέχρι το 3ο έτος), ήταν να θέτω ένα εικονικό ψεύτικο χρονικό όριο ότι μετά από 5 μέρες γράφω κάποιο x μάθημα από τα μαθήματα του εξαμήνου. Τότε και μόνο τότε, σε πιάνει πορδόζουμο και οι 50αριές σελίδες φεύγουν σφαίρα λες και είναι μια μπρος πίσω σελίδα, τα μάτια ανοίγουν (διαστέλλονται), η κούραση εξαφανίζεται, το χέρι πάει ρομποτικά γρήγορα πετώντας πρόχειρα χαρτιά...και η ύλη βγαίνει γρήγορα. Αλλιώς, αν πάς με βαριεστιμάρα, η ύλη δεν θα βγει ποτέ. Θέστε ένα εικονικό χρονικό όριο διαγωνίσματος max μια εβδομάδα και προσπαθήστε να βγάλτε την ύλη που θέλετε θεωρώντας ότι την 5η-6η μέρα της βδομάδας γράφετε. Με πίεση...
Το εικονικό όριο όμως πόσο καιρό πριν το πραγματικό διαγώνισμα το θέτεις; Φαίνεται καλή ιδέα και θέλω να τη δοκιμάσω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ceres Victoria

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ceres Victoria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,934 μηνύματα.
Το προβλημα σας με το αγχος μαλλον οφειλεται στην ελλειψη χρονου για διαβασμα. Περασα αυτη την φαση στο 3ο ετος που ειχα παρει παρα πολλα μαθηματα. Η λυση ειναι στο καθημερινο διαβασμα και στις εβδομαδιαιες επαναληψεις. Μη τα αφηνετε ολα για το τελος, δεν εχει νοημα. Αυτες τις λιγες μερες πριν τις εξετασεις τις χρησιμοποιουμε για να χαλαρωσουμε και να κανουμε μια γενικη επαναληψη σε οσα ηδη γνωριζουμε. Τις τελευταιες 5-10 μερες δεν προκειται να βγαλετε ολη την υλη και να μαθετε τα παντα. Προσπαθειστε να χαλαρωσετε! Ειναι καλυτερα να πατε στο σχολειο να γραψετε χωρις να εχετε διαβασει καλα τις τελευταιες μερες χωρις αγχος, παρα να πατε καλα διαβασμενοι, αυπνοι και να σας κατακλυει το αγχος. Οσες φορες εγραφα με αγχος δεν τα πηγαινα ποτε καλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edweimaste

Πολύ δραστήριο μέλος

Η edweimaste αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,050 μηνύματα.
Αυτο θα ηταν κυριως προβλημα στην ιστορια->το να μην συγκεντρωνεσαι!Αλλα γενικοτερα αυτο συμβαινει οταν υπαρχει κατι αλλο στο μυαλο και οχι το διαβασμα!Βεβαια πιστευω οτι το διαστημα πριν τις εξετασεις ειναι το πιο κρισιμο και κανεις δεν ασχολειτε με κατι αλλο αφου μεσα απο τις εξετασεις κρινεται το μελλον του...το ''απο δω και περα'' μελλον του και οχι το συντομο και παρωδικο...γι αυτο και ειναι καλο κανεις να μην εχει στο μυαλο του αλλα πραγματα παρα μονο τις εξετασεις!!!Ολα τα αλλα μετα παιδια ... θα εχουμε αρκετο χρονοοοο!!!!:clapup:ΓΙΑ ΟΛΑΑΑΑΑΑΑ....!!!!υπομονη....:D:yahoo::thumbsup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Επειδή και σαν φοιτητής (μεγάλο παιδί και εγώ..:P :laugh:) βαριέμαι συχνά με αποτέλεσμα το διάβασμα ατελείωτης πανεπιστημιακής ύλης να «μεταφέρεται» ως γνωστό στην επόμενη μέρα, στα πρώτα έτη είχα (2 πρώτα εξάμηνα) είχα καεί κυριολεκτικά...και κατέβαινα αδιάβαστος από την αναβολή της αναβολής του διαβάσματος. Βλέπετε, παραμονή δεν κατορθώνεις τίποτα. Όσους καφέδες και να καταπώσεις, όσα πορτοκαλάκια να χλαπακιάσεις, τι να πρωτοκοιτάξεις από την ριμάδα την χαοτική ύλη; :redface: :P Άσε που και τα σκονάκια χρόνο και διάβασμα θέλουν (ώστε να ξέρεις ποιο σκονάκι πάει σε ποια άσκηση του γραπτού). Δράμα η δουλειά. Ότι δίνεις παίρνεις. Έδινα τεμπελίκι, έπαιρνα ένα ωραίο διάρι (αν και πολλές φορές το διάρι το παίρνεις και με λιώσιμο στο διάβασμα, άλλη υπόθεση αυτή). Η μέθοδος που εφάρμοσα και απέδωσε από το 3ο εξάμηνο και μετά (αν εξαιρέσουμε κάποια προσωπικά προβλήματα που είχα μέχρι το 3ο έτος), ήταν να θέτω ένα εικονικό ψεύτικο χρονικό όριο ότι μετά από 5 μέρες γράφω κάποιο x μάθημα από τα μαθήματα του εξαμήνου. Τότε και μόνο τότε, σε πιάνει πορδόζουμο και οι 50αριές σελίδες φεύγουν σφαίρα λες και είναι μια μπρος πίσω σελίδα, τα μάτια ανοίγουν (διαστέλλονται), η κούραση εξαφανίζεται, το χέρι πάει ρομποτικά γρήγορα πετώντας πρόχειρα χαρτιά...και η ύλη βγαίνει γρήγορα. Αλλιώς, αν πάς με βαριεστιμάρα, η ύλη δεν θα βγει ποτέ. Θέστε ένα εικονικό χρονικό όριο διαγωνίσματος max μια εβδομάδα και προσπαθήστε να βγάλτε την ύλη που θέλετε θεωρώντας ότι την 5η-6η μέρα της βδομάδας γράφετε. Με πίεση...



Πραγματικά ακούγεται πως λειτουργεί. Είμαι όμως πολύ ρεαλίστρια και θα ξέρω οτι το όριο θα είναι εικονικό επομένως δεν θα διαβάσω....:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top