

- Ακαθόριστη ύλη--Μήπως μας αγχώνουν ακόμα πιο πολύ;
Καλά εδώ ανακοίνωσαν την ημέρα των πανελληνίων ένα μήνα πριν,την ύλη σας δεν θα παραξενευτώ αν την ανακοινώσουν κατά τον αύγουστο.

Γιατί οι μισοί και παραπάνω δεν έχουν αντιληφθεί ακόμα την τραγικότητα της κατάστασης.Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί δεν γίνονται καταλήψεις για αυτά τα θέματα!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Σχόλια για το νέο σύστημα:
- Ακαθόριστη ύλη--Μήπως μας αγχώνουν ακόμα πιο πολύ;
- Έρευνα κάθε 4 μήνες--η πώληση και η αγορά εργασιών θα αρχίσει από το λύκειο
- Αφήνουν το ενδεχόμενο να προστεθουν και οι βαθμοί των τριμήνων στον βαθμό πρόσβασης--Κακό, ιδίως για τους αδύνατους μαθητές. Σκεφτείτε, ότι ο χρόνος της προφορικής εξετασης είναι περιορισμένος.
- Οι αλλαγές, χρειάζονται και τις σχετικές αλλαγές στα βιβλία. Η χρηματοδότηση θα είναι επαρκής, ωστε να γραφούν/εκδοθούν κλπ, στην ώρα τους, τα βιβλία;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί δεν γίνονται καταλήψεις για αυτά τα θέματα!!! Αν είχε σκοτωθεί/πεθάνει κάποιος μαθητής ή η τυρόπιτα ήταν τρίγωνη θα γινόταν, και με το παραπάνω![]()
Οργανωθείτε όσο είναι καιρός τα γυμνασιόπαιδα γιατι θα σας βρίζει μια ολόκληρη γενιά (που τώρα πάει δημοτικό) αν δεν κάνετε τίποτα... Με το που βγει στη δημοσιότητα ο νέος τροπος εισαγωγής στη τριτοβάθμια θα πρέπει να αντιδράσετε, όπως αντέδρασε η δική μου γενιά στο νόμο επί Αρσενή που εξαιτίας των κινητοποιήσεων δεν πέρασε στην ολότητα του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Τελικά, ποιο σύστημα θα ήταν σωστό στην χώρα μας, ώστε να σπουδάζουν εκείνοι που αξίζουν (και δεν αναφέρομαι σε ταξικό διαχωρισμό των φοιτητών σε φτωχούς,...κτλ); Γιατί γεμίσαμε φοιτητές που δεν αξίζουν...
Η Ελένη ακόμη είναι νέα φοιτήτρια και δεν έχει δει "εικόνες" μέσα στο Πανεπιστήμιο. Κάποια πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται στην Ελλάδα. Κάποια στιγμή θα πρέπει να πέσει "φωτιά και τσεκούρι" για να αλλάξουν κάποιοι ραγιαδισμοί εντός και εκτός Ελληνικού Πανεπιστημίου.
Αντί κάποιοι να πάνε να βοσκίσουν πρόβατα, αρπάξανε ένα έδρανο και γίνανε φοιτητές του κώλου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



Γιατί θα πρέπει ένα σύστημα να πορευτεί όπως θέλει η μειοψηφία του μετρίου που διασύρει το Ελληνικό Πανεπιστήμιο με την ανικανότητά της και όχι με τους όσους προσπαθούν φιλότιμα, τους πολύ καλούς και τους αρίστους; Γιατί θα πρέπει να γίνεται έκπτωση στην γνώση για χάρη των μετρίων και κάθε χρόνο να αναπροσαρμόζεται η ύλη των μαθημάτων των Ελληνικών Πανεπιστημίων στο επίπεδο της "σαβούρας" που εισέρχεται;
Ξέρουμε αυτή η "σαβούρα" από ποια λύκεια έρχεται, αλλά τα λύκεια δεν αλλάζουν. Δεν βελτιώνονται. Αλλάζουν προς το χειρότερο. Οι αλλαγές κάθε υπουργού παιδείας ξεκινάνε από το Πανεπιστήμιο αντί από το προνήπιο. Που κανονικά θα έπρεπε να έχουμε πιλοτικό πρόγραμμα από το νήπιο και να παρακολουθήσουμε την πορεία ενός παιδιού μέχρι τα 25 του σε ένα νέο μοντέλο σπουδών 3 βαθμίδων. Αν μας αρέσει το κρατάμε και το εφαρμόζουμε αλλιώς το απορρίπτουμε ή κάνουμε επιμέρους βελτιώσεις ή αλλαγές. Στην χώρας μας, πήξαμε στις μεταρρυθμίσεις υπάρχουσων μεταρρυθμίσεων που απλά έμειναν κομματικές κορώνες πελατειακής λογικής. Έχουμε λύκεια με πρόγραμμα σπουδών και νομικές διατάξεις του 1970. Ντροπή...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Ε ακριβώς γι΄αυτό πρότεινα κι εγώ να σκεφτούμε λύσεις και τρόπους να αυξήσουμε το ενδιαφέρον, κάτι απείρως καλύτερο από το να μεμψιμερούμε. Υπόψιν ότι όταν παιδιά που σαν μαθητές έδειχναν μεγάλο ενδιαφέρον για τη μάθηση και στο πανεπιστήμιο τα παρατάνε, κάτι έφταιξε γι' αυτό, δεν έγινε έτσι στα καλά καθούμενα. Αυτό το έχω παρατηρήσει αρκετά φέτος που είμαι στο πανεπιστήμιο και βλέπω κάποια πράγματα στην πράξη. Δεν αμφισβητώ ωστόσο πως υπάρχουν μαθητές που ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν και δεν θα ενδιαφερθούν αλλά όταν σ' αυτή τη χώρα δεν υπάρχει επαγγελματική διέξοδος και γι' αυτούς που τους πιάνει κλεισούρα με τα βιβλία, πώς θα γίνει αυτό που λες, όσοι δεν γουστάρουν να κάνουν κάτι άλλο;;;Ακόμη και εκείνος που τα στυλώνει και δεν θέλει; Δεν θέλει ρε Ελένη. Δεν θέλει να μάθει. Δεν γουστάρει. Άλλαξε μυαλό και μετάνιωσε που βρέθηκε στο Πανεπιστήμιο, αλλά θέλει να πάρει Πανεπιστημιακό πτυχίο. Τέτοιοι φοιτητές είναι πάρα πολλοί που ενδιαφέρονται μόνο για το Πανεπιστημιακό πτυχίο και όχι για την γνώση. Αυτό φαίνεται και στα μεταπτυχιακά πιστοποιητικά, όπου οι περισσότεροι πάνε με σκοπό να έχουν μόρια για ΑΣΕΠ μόνο και όχι για να μάθουν. Γέμισε η Ελλάδα μεταπτυχιακούς. Υπάρχουν μεταπτυχιακά πως να ξυρίζεις και τις μασχάλες.Εισάγονται 30 άτομα στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα και αποφοιτούν οι 4 που αξίζουν, γιατί οι αεριτζήδες που μπήκαν, κόπηκαν στην 2η προσπάθεια σε κάποιο μάθημα. Με λογική μόρια στο ΑΣΕΠ...σπουδάζουν. Ποιος χέστηκε για το αν η ροή ρευστού είναι τυρβώδης ή μεταβατική; ε; Το χαρτί να πάρουν και να φύγουν για να γλιτώσουν από τα βάσανα της μάθησης. Ήθελα να ξέρω που να πάνε.
Γιατί θα πρέπει ένα σύστημα να πορευτεί όπως θέλει η μειοψηφία του μετρίου που διασύρει το Ελληνικό Πανεπιστήμιο με την ανικανότητά της και όχι με τους όσους προσπαθούν φιλότιμα, τους πολύ καλούς και τους αρίστους; Γιατί θα πρέπει να γίνεται έκπτωση στην γνώση για χάρη των μετρίων και κάθε χρόνο να αναπροσαρμόζεται η ύλη των μαθημάτων των Ελληνικών Πανεπιστημίων στο επίπεδο της "σαβούρας" που εισέρχεται;
Νομίζω στα υπόλοιπα, απαντάς κατά ένα μέρος μόνος σου παρακάτω...
Ξέρουμε αυτή η "σαβούρα" από ποια λύκεια έρχεται, αλλά τα λύκεια δεν αλλάζουν. Δεν βελτιώνονται. Αλλάζουν προς το χειρότερο. Οι αλλαγές κάθε υπουργού παιδείας ξεκινάνε από το Πανεπιστήμιο αντί από το προνήπιο. Που κανονικά θα έπρεπε να έχουμε πιλοτικό πρόγραμμα από το νήπιο και να παρακολουθήσουμε την πορεία ενός παιδιού μέχρι τα 25 του σε ένα νέο μοντέλο σπουδών 3 βαθμίδων. Αν μας αρέσει το κρατάμε και το εφαρμόζουμε αλλιώς το απορρίπτουμε ή κάνουμε επιμέρους βελτιώσεις ή αλλαγές. Στην χώρας μας, πήξαμε στις μεταρρυθμίσεις υπάρχουσων μεταρρυθμίσεων που απλά έμειναν κομματικές κορώνες πελατειακής λογικής. Έχουμε λύκεια με πρόγραμμα σπουδών και νομικές διατάξεις του 1970. Ντροπή...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος


νομιζω πως ειναι υπερβολικο να διδασκεται η ιδια ιστορια 3 φορες, οχι οτι δεν πρεπει να υπαρχει ιστορια στο λυκειο, αλλα να ειναι παγκοσμια, ας τη διδαχτουμε τουλαχιστον μια φορα στη ζωη μας...
Μαθαίνεις στο δημοτικό τη νεότερη ιστορία στην έκτη: Κάτι τύποι το 1821 έκαναν επανάσταση και μετά πτωχεύσαμε. Και τι καταλαβαίνεις τότε; Τίποτα.
Στην έκτη δημοτικού δεν μπορείς να αναλύσεις άλλες παραμέτρους της επανάστασης. Στη γ' γυμνασίου δεν μπορείς να αναλύσεις δύσκολες περιόδους όπως ο εμφύλιος.
Οπότε; Τι να κάνουμε; Επανεξετάζουμε την ίδια ιστορία σε άλλο βάθος κάθε φορά. Αλίμονο αν μέναμε με την εμβάθυνση που αφήνει το γυμνάσιο μόνο.
Το πρόβλημα που εμφανίζεται πολλές φορές στο σχολείο και κάνει την ιστορία βαρετή, είναι ότι δε γίνεται αυτή η εμβάθυνση. Ο καθηγητής ζητάει από τον μαθητή στη γ' λυκείου να αποστηθίσει τα ίδια πράγματα με το μαθητή της στ' δημοτικού.
Όσο για την παγκόσμια ιστορία, έχεις δίκιο, καλό θα ήταν να εξετάζεται περισσότερο από ένα μικρό κεφάλαιο για όλο τον κόσμο για κάθε ένα κεφάλαιο για την Ελλάδα. Και να γίνονται συγκρίσεις ανάμεσα στα γεγονότα.
δεν ειναι αχρηστα (και για αυτο και τα διαβαζω, ισως βεβαια οχι αλλα), αλλα αν καποιος τα μαθαινει σε 4 χρονια θα τα μαθει στα τελευταια 2 του λυκειου (που και παλι θα δινει σημασια περισσοτερο στην κατευθυνση του)
Κατ' αρχάς είπαμε ότι δε θα δίνει όλο του το χρόνο στην κατεύθυνση. Και έπειτα, δεν καταλαβαίνεις το ίδιο το νόημα της τραγωδίας στη γ' γυμνασίου στα 15 και στη γ' λυκείου στα 18 (και ούτε τότε το καταλαβαίνεις πλήρως).
Όπως και με την ιστορία, απαιτείται πιο ώριμη σκέψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


αυτο με την νεοτερη ιστορια ισχυει, με τιποτα δεν την μαθαινεις στο δημοτικο (δεν ξερω αν διδασκεται ακομη το παλιο βιβλιο, εγω παντως αυτο ειχα κανει) για την τριτη γυμνασιου δεν ξερω...Μαθαίνεις στο δημοτικό τη νεότερη ιστορία στην έκτη: Κάτι τύποι το 1821 έκαναν επανάσταση και μετά πτωχεύσαμε. Και τι καταλαβαίνεις τότε; Τίποτα.
Στην έκτη δημοτικού δεν μπορείς να αναλύσεις άλλες παραμέτρους της επανάστασης. Στη γ' γυμνασίου δεν μπορείς να αναλύσεις δύσκολες περιόδους όπως ο εμφύλιος.
Οπότε; Τι να κάνουμε; Επανεξετάζουμε την ίδια ιστορία σε άλλο βάθος κάθε φορά. Αλίμονο αν μέναμε με την εμβάθυνση που αφήνει το γυμνάσιο μόνο.
Το πρόβλημα που εμφανίζεται πολλές φορές στο σχολείο και κάνει την ιστορία βαρετή, είναι ότι δε γίνεται αυτή η εμβάθυνση. Ο καθηγητής ζητάει από τον μαθητή στη γ' λυκείου να αποστηθίσει τα ίδια πράγματα με το μαθητή της στ' δημοτικού.
αλλα ακριβος αυτο: θα γινει η διαφορα στο λυκειο ή το μονο που θα καταφερουμε ειναι να δωσουμε μια παραταση, να ξαναθυμηθουμε την ιστορια για λιγο και μετα να μας μεινουν ελαχιστα?
Γιατι παρουσιαζεται σαν μια ευχαριστη αλλαγη, αλλα περα απο αυτο με τις καταληψεις θα γινει δουλεια? ή μηπως θα μεινουμε παντα με το ιδιο συστημα?Το σύστημα θα παραμείνει ως έχει, μέχρι και την εισαγωγή των μαθητών της φετινής Πρώτης λυκείου στα πανεπιστήμια. Αυτοί που θα δεχθούν (ή μήπως όχι;) το νέο σύστημα, είναι οι μαθητές της φετινής Γ' γυμνασίου και οι μικρότερες της Γ' γυμνασίου τάξεις
Σχόλια για το νέο σύστημα:
Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί δεν γίνονται καταλήψεις για αυτά τα θέματα!!! Αν είχε σκοτωθεί/πεθάνει κάποιος μαθητής ή η τυρόπιτα ήταν τρίγωνη θα γινόταν, και με το παραπάνω
- Ακαθόριστη ύλη--Μήπως μας αγχώνουν ακόμα πιο πολύ;
- Έρευνα κάθε 4 μήνες--η πώληση και η αγορά εργασιών θα αρχίσει από το λύκειο
- Αφήνουν το ενδεχόμενο να προστεθουν και οι βαθμοί των τριμήνων στον βαθμό πρόσβασης--Κακό, ιδίως για τους αδύνατους μαθητές. Σκεφτείτε, ότι ο χρόνος της προφορικής εξετασης είναι περιορισμένος.
- Οι αλλαγές, χρειάζονται και τις σχετικές αλλαγές στα βιβλία. Η χρηματοδότηση θα είναι επαρκής, ωστε να γραφούν/εκδοθούν κλπ, στην ώρα τους, τα βιβλία;
![]()
βιβλια δεν βλεπω να αλλαζουν...Αν και καποια πραγματα δεν θα μπορεσουν να γινουν ετσι οπως παρουσιαζονται με τα τωρινα βιβλια.
Οσο για την εργασια δεν ειναι και τοσο ανουσια, ισα ισα.
Και εστω οτι γινει καταληψη, τι με αυτο? αν την λαβει κανεις υπ οψιν του,που πολυ αμφιβαλλω, το μονο που θα καταφερουμε ειναι να κερδισουμε μια παραταση χρονου ... να μην δωσουμε εμεις με αλλο συστημα αλλα οι γεννηθεντες του 99, του 2000...
Ατελειες υπαρχουν σε ολα τα συστηματα, μια αρχη ειναι που καποτε επρεπε να γινει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


φέτος πάω πρώτη λυκείου και θα εφαρμοστεί το νεο σύστημα των πανελλαδηκών. Υπάρχει κανείς να με βοηθήσει ώστε να καταλάβω τον νεο τρόπο εξέτασης και τον τρόπο με τον οποίο θα μπω στην σχολή αλλά και πως θα συνεχίσω; Αν μπορεί καποιος να απαντήσει παρακαλώ να με βοηθήσει

Το γράφω εδώ αυτό το θέμα γιατι με ενδιαφέρει η σχολη Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ Θεσσαλονίκης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
παναγιωτης_21
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
papas
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Apostolis V.
Νεοφερμένο μέλος


Και πάλι δεν είμαι σίγουρος, λογικά θα ενημερωθείς από το σχολείο σου, όταν έρθει η ώρα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johanio
Εκκολαπτόμενο μέλος



Πλακίτσα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος


Άλλαξε το τίτλο, κάνε το καλύτερα "Νέο Λύκειο και τρόπος εισαγωγής στη τριτοβάθμια"
Νομίζω πως δεν έχει αποφασιστεί ακόμη το πως θα εισαχθείτε κι εσείς κι εμείς που ακολουθούμε μετά από εσάς.. Το μόνο που έχει επίσημα ανακοινωθεί είναι η νέα δομή του Λυκείου την οποία μπορείς να βρεις εδώ https://www.alfavita.gr/artro.php?id=27853 (συγγν΄βμη δεν κατάφερα να το βρω στη σελίδα του Υπουργείου). Εγώ ένα πράγμα έχω να πω στα παιδιά του '96 και του '97 και των επόμενων χρόνων

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathakis
Πολύ δραστήριο μέλος


ναι αλλα στα παιδια που θα πανε α λυκειου φετος!οχι στην φετινη α και βΤο σύστημα μπαίνει σε εφαρμγη από την νέα χρονια 2011/12
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος


Το σύστημα μπαίνει σε εφαρμγη από την νέα χρονια 2011/12
Ναι

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής


Τα παιδιά που θα είναι απ' του χρόνου στο λύκειο έπρεπε να γνωρίζουν ήδη αναλυτικά τις αλλαγές..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος


Υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες που δεν έχουν διευκρινιστεί από το υπουργείο όπως : ποια θα είναι τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα , τι ρόλο θα παίζει η εργασία για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση , πως θα διδάσκονται τα μαθήματα που συγχώνευσαν...Πότε περιμένουν να τα ανακοινώσουν όλ' αυτά?Και το πιο σημαντικό : θα είναι όλα έτοιμα μέχρι τον Σεπτέμβριο για να εφαρμοστεί το "Νέο Λύκειο"?
Τα παιδιά που θα είναι απ' του χρόνου στο λύκειο έπρεπε να γνωρίζουν ήδη αναλυτικά τις αλλαγές..
Λοιπόν του χρόνου θα γελάσω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ με τα παιδιά της 1ης Λυκείου! Ως γνωστόν στην Ελλάδα δεν υπάρχει οργάνωση άραθα είναι το νέο σύστημα χειρότερο και από το τωρινο! Εγώ το βρίσκω ενδιαφέρον! Λοιπόν, πρώτον τα μαθήματα αυτά θα διευκρινιστουν το σχολικό έτοσς 2013/14 σίγουρα ακόμα εξετάζουν ποια θα είναι η δομή των νεων παν/νιων!Η εργασία θα παιζει μεγάαααααααλο ρόλο στο βαθμό του τετραμήνου! Όσο για την 3βαθμια εάν συμβει και αυτό που ακούγεται ότι θα εισαχθούν με το βαθμό απολυτηρίου η εργασία παίζει καθοριστικό ρόλο! Εγώ στα παιδιά της 1ης Λυκείου λέω να διαβάσετε καλά και να προσέξετε τους βαθμούς σας!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.