Τα σχέδια για το νέο Λύκειο

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Αυτό είναι όχι τόσο πολιτικό αλλά κοινωνικό ζήτημα. Εμείς είμαστε οι μαθητές, εμείς οι καθηγητές, εμείς και οι γονείς. Ας μην στιγματίζουμε το δημόσιο που όλοι μας έχουμε βάλει κι από ένα λιθαράκι στην κατάρρευσή του...
Στο δημόσιο αυτή τη στιγμή υπάρχουν και αξιόλογοι καθηγήτες αλλά από την άλλη υπάρχει πάντα μια σταθερή μερίδα που δεν κάνουν τίποτα για να βοηθήσουν τα παιδιά ούτε και έχουν τις κατάλληλες γνώσεις. Σε αυτή τη μερίδα καθηγητών αναφέρομαι και θεωρώ πως κάποια στιγμή πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους ότι αν δεν φύγουν όλοι αυτοί δεν μπορεί να γίνει καμία ουσιαστική αλλαγή.

Ο καθηγητής είναι αυτός που θα εμπνεύσει τα παιδιά,που θα τα κάνει να ενδιαφερθούν για αυτά που λέει και διδάσκει.
Κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει μόνο από ανθρώπους που αγαπούν την δουλειά τους και ενδιαφέρονται για τα παιδιά και όχι από αδιάφορους που πάνε κι έρχονται για να λένε οτι δουλεύουν. -

Είναι συνολικό το κακό που οδήγησε στη κατάρρευση του δημοσίου συμφωνώ σε αυτό.
Χρειάζεται προσπάθεια από όλους και από γονείς και από μαθητές αλλά και από καθηγητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mf92

Νεοφερμένος

Η mf92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Αυτό με τις εργασίες εμενα γιατί δε μου πολυαρεσει και τόσο;....Ωραίο και απαραίτητο σαν ιδεα δε λέω, αλλά στην εφαρμογή μου φαίνεται ότι θα δημιουργηθεί ΔΥΣΤΥΧΩΣ μια μαυρη αγορά όπου καθηγητες και φροντιστηρια θα πουλάνε εργασιες........Αυτά τα πραγματα απαιτουν οργανωση την οποια δε δειχνει να διαθετει η κυρια Διαμαντοπουλου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mili

Νεοφερμένος

Η mili αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Ορμύλια (Χαλκιδική). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
ξέρει κανένας αν θα γίνουν αλλαγές στην ύλη της ιστορίας κ της βιολογίας??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
δηλαδή πιστεύετε ότι αυτό δεν είναι καλό?? λιγότερα μαθήματα κ λιγότερη ύλη! :D
Καλό; Αν τα θέματα είναι έτσι γελοία όπως είναι τότε ξέρεις τι σημαίνει αυτό; Ότι το παραμικρό λάθος μπορεί να σου στοιχήσει την σχολή της προτίμησής σου.


Μικρή ύλη: αναγκαστικά θα ανέβει το επίπεδο των θεμάτων, κάτι που είναι καλό. Γιατί με πολύ εύκολα θέματα όλοι θα αριστέψουν, οι βάσεις θα πάνε στο θεό και κατά συνέπεια ακόμα και το ένα μόριο μπορεί να κάνει πολύ μεγάλη διαφορά. Χώρια που έτσι γίνονται ίσα κι όμοια οι προετοιμασμένοι μαθητές με τους τουρίστες.

ΠΡΕΠΕΙ να ανέβει το επίπεδο των θεμάτων για να υπάρχει σωστή διαβάθμιση. Συγκεκριμένα:

  • Με ασκήσεις / προετοιμασία μόνο από το σχολικό βιβλίο να μπορείς να πιάνεις το 9-10.
  • Με "μεθοδολογικές" ασκήσεις να μπορείς να πας στο 13-14.
  • Με ασκήσεις που θέλουν λίγη παραπάνω σκέψη και ξεφεύγουν λίγο απ' το κατεστημένο να μπορείς να φτάσεις το 18.
  • Ε, βάλε και μια ψαγμένη άσκηση για όσους θέλουν να φτάσουν το 20.

Με τέσσερα (4) μαθήματα:

  • Ένα στραβοπάτημα σε ένα μάθημα κοστίζει περισσότερο, καθώς δεν μπορείς να το καλύψεις από τα άλλα. Πλέον κάθε μάθημα θα μετράει δηλαδή κατά 25% στον Γενικό Μέσο Όρο πρόσβασης αντί για 16.7%
  • Πιθανώς να παρατηρηθεί μία μείωση των μορίων των αριστούχων στην θετική / τεχνολογική γιατί πολύ απλά η έκθεση, εάν παραμείνει ως εξεταζόμενο μάθημα, θα έχει πλέον μεγαλύτερη βαρύτητα.


Γενικά οι πολλές περικοπές μόνο την σαβούρα οφελούν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria....

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Information security. Έχει γράψει 1,970 μηνύματα.
Δηλαδη για να παει καποιος πανεπιστημιο θα συμψιφιστουν ολοι οι βαθμοι που ειχε και στις τρεις ταξεις του λυκειου?Ακομα η υλη θα μειωθει μονο στην Γ' λυκειου ή και στις τρεις ταξεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
Είπε ότι θα μειωθει η ύλη και σε όλες τις βαθμίδες. Οπότε γυμνάσιο(?)-λύκειο θα έχουν μειωμένη ύλη + για το Λύκειο μείωση των πανελλαδικών μαθημάτων. Αυτό έχω καταλάβει τουλάχιστον εγώ.:/:

Η υπουργός σημείωσε επίσης ότι θα μειωθεί η ύλη των μαθημάτων σε όλες τις βαθμίδες προκειμένου να ελαφρύνει το καθημερινό πρόγραμμα των μαθητών. Ετσι, πρέπει ο μαθητής να μπορεί, όπως διευκρίνισε, να αφήνει την τσάντα στο σχολείο και να κάνει με τον δάσκαλο αυτά που παλαιότερα έκανε στο σπίτι ή στο φροντιστήριο. Συγκεκριμένα για το λύκειο, τα εξεταζόμενα για τις Πανελλαδικές μαθήματα θα μειωθούν σε τέσσερα, ενώ οι αλλαγές θα αφορούν τα παιδιά που φέτος θα φοιτήσουν φέτος στην Α΄ Τάξη του λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι αυτό το κάνουν για να μειώσουν τις βάσεις (δε πιστεύω ότι η δυσκολία θα αυξηθεί στο επίπεδο των δεσμών) αφού ήδη είπαν για μείωση της ύλης. Ο συντελεστής της έκθεσης θα μεγαλώσει (και ως γνωστόν στην έκθεση δε γράφουν καλά πολλοί άριστοι μαθητές) συνπώς θα μειωθούν οι βάσεις.
Η είσοδος στις υψηλόβαθμες σχολές όλων των πεδίων θα εξαρτιέται σε μεγάλο βαθμό από την επίδοση στην έκθεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathakis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ευσταθιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,671 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι αυτό το κάνουν για να μειώσουν τις βάσεις (δε πιστεύω ότι η δυσκολία θα αυξηθεί στο επίπεδο των δεσμών) αφού ήδη είπαν για μείωση της ύλης. Ο συντελεστής της έκθεσης θα μεγαλώσει (και ως γνωστόν στην έκθεση δε γράφουν καλά πολλοί άριστοι μαθητές) συνπώς θα μειωθούν οι βάσεις.
Η είσοδος στις υψηλόβαθμες σχολές όλων των πεδίων θα εξαρτιέται σε μεγάλο βαθμό από την επίδοση στην έκθεση.
και η εκθεση δεν μου αρεσει καθολου!ευτυχως δεν θα με πιανει εμενα αυτο το συστημα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Danai!

Νεοφερμένος

Η Danai! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Η υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Άννα Διαμαντοπούλου ανακοίνωσε την μείωση της ύλης των μαθημάτων σε όλες τις βαθμίδες. Συγκεκριμένα για το λύκειο, τα εξεταζόμενα για τις Πανελλαδικές μαθήματα θα μειωθούν σε τέσσερα.
"Πάμε στην αλλαγή του λυκείου, με τέσσερα μαθήματα, με εργασίες, όχι απλώς με εξετάσεις, με συνολικές δραστηριότητες των παιδιών, με μαθήματα επιλογής. Το παιδί θα μπαίνει σε σχολή και όχι σε τμήμα και θα μπορεί να κινηθεί και να κάνει κι άλλες επιλογές». Η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, σύμφωνα με την κα Διαμαντοπούλου, δεν θα εξαρτάται μόνο από τις εξετάσεις αλλά και από τον συνολικό βαθμό, ενώ το πανεπιστήμιο είναι αυτό που θα ορίζει ποια μαθήματα θέλει η εκάστοτε σχολή και ποιο συντελεστή θα βάλει σε κάθε μάθημα".
https://www.lamiareport.gr/index.php...nesr-kai-oi-apoysies&catid=37:ellada&Itemid=4

Εμένα μου ακούγεται καλή σαν ιδέα. Αλλά για τα 4 μαθήματα θα δίνει στο σχολείο ο μαθητής εξετάσεις; Με αυτό τον τρόπο όμως μειώνεται κατά κάποιο τρόπο ο αριθμός των σχολών των οποίων θα μπορεί να δηλώσει έτσι δεν είναι; Δε θα μπορεί ταυτόχρονα να πάει και για σχολές σχετικές με την επιστήμη υγείας και σε πολυτεχνεία για παράδειγμα εκτός αν δίνει παραπάνω από 4 μαθήματα ;;; :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Εμένα μου ακούγεται καλή σαν ιδέα. Αλλά για τα 4 μαθήματα θα δίνει στο σχολείο ο μαθητής εξετάσεις; Με αυτό τον τρόπο όμως μειώνεται κατά κάποιο τρόπο ο αριθμός των σχολών των οποίων θα μπορεί να δηλώσει έτσι δεν είναι; Δε θα μπορεί ταυτόχρονα να πάει και για σχολές σχετικές με την επιστήμη υγείας και σε πολυτεχνεία για παράδειγμα εκτός αν δίνει παραπάνω από 4 μαθήματα ;;; :confused:
Από ότι κατάλαβα ανάλογα με τη σχολή που στοχεύεις θα παίρνεις και τα αντίστοιχα επιλεγόμενα μαθήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Danai!

Νεοφερμένος

Η Danai! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Η υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Άννα Διαμαντοπούλου ανακοίνωσε την μείωση της ύλης των μαθημάτων σε όλες τις βαθμίδες. Συγκεκριμένα για το λύκειο, τα εξεταζόμενα για τις Πανελλαδικές μαθήματα θα μειωθούν σε τέσσερα.
"Πάμε στην αλλαγή του λυκείου, με τέσσερα μαθήματα, με εργασίες, όχι απλώς με εξετάσεις, με συνολικές δραστηριότητες των παιδιών, με μαθήματα επιλογής. Το παιδί θα μπαίνει σε σχολή και όχι σε τμήμα και θα μπορεί να κινηθεί και να κάνει κι άλλες επιλογές». Η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, σύμφωνα με την κα Διαμαντοπούλου, δεν θα εξαρτάται μόνο από τις εξετάσεις αλλά και από τον συνολικό βαθμό, ενώ το πανεπιστήμιο είναι αυτό που θα ορίζει ποια μαθήματα θέλει η εκάστοτε σχολή και ποιο συντελεστή θα βάλει σε κάθε μάθημα".
https://www.lamiareport.gr/index.php...nesr-kai-oi-apoysies&catid=37:ellada&Itemid=4

Από ότι κατάλαβα ανάλογα με τη σχολή που στοχεύεις θα παίρνεις και τα αντίστοιχα επιλεγόμενα μαθήματα.

Ναι αλλά ετσι θα υπάρχει περιορισμος στις σχολές που μπορείς να δηλώσεις και αν δεν καταφέρεις να μπεις εκεί που θες δε θα έχεις την ευκαιρία ίσως να μπεις σε μια άλλη καλή σχολή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Λέει ότι το παιδί θα μπαίνει σε σχολή και όχι σε τμήμα και ότι από εκεί θα έχει και άλλες επιλογές. Τώρα, δεν ξέρω, μας έδωσε μια γενική εικόνα επομένως το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι εικασίες. :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariophys

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 335 μηνύματα.
Με δεύτερη σκέψη πιστεύων ότι το σύστημα έχει σαν απώτερο σκοπό την μείωση των εισακτέων φοιτητών. Και αυτό γιατί πλέον αν ο βυποψήφιος φοιτητής με την προπαρασκευή του σχολείου περνάει πλέον σε σχολή και όχι σε τμήμα, τότε αναγκαστικά αυτό συνεπάγεται την ύπαρξη μιας δεύτερης βαθμίδας εξετάσεων για να μπεί το άτομο στο τμήμα της επιλογής του. Αυτό απο μόνο του συνεπάγεται μεγαλύτερες πιθανότητες αποτυχίας ως προς τον τελικό στόχο, και κατ επέκταση μείωση του αριθμού εισακτέων. Προσωπικά σαν λογική μου ακούγεται καλή γιατί πλεόν και η κουτσή μαρία περνάει κάπου. Συγχωρέστε με που θα το θέσω ωμά, αλλά δεν μπορούν να γίνουν όλοι επιστήμονες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,831 μηνύματα.
H μόνη ιστορική περίοδος στα 173 χρόνια Ελληνικής Δημόσιας Εκπαίδευσης, όπου οι μαθητές έμπαιναν στο Πανεπιστήμιο χωρίς εξετάσεις και το απολυτήριο λυκείου μετρούσε (διότι οι βαθμοί έμπαιναν αντικειμενικά) ήταν επί Βασιλείας Όθωνα (γερμανικό σύστημα παιδείας). Μετά το 1900, άρχισε το ξεχαρβάλωμα των πάντων, ανά δυο χρόνια. Πολιτικές μεταρρυθμίσεων ανά δυο χρόνια, δηλ., μεταρρύθμιση στην υπάρχουσα μεταρρύθμιση που δεν είχε προλάβει καν να εφαρμοστεί...ότι εν ολίγοις γίνεται και σήμερα. Αν και πιστεύω ότι δεν θα αλλάξει τίποτα, ούτε οι εξετάσεις για εισαγωγή θα καταργηθούν ούτε τίποτα, γιατί πολύ απλά ο Έλληνας δεν βγάζει την πελατειακή νοοτροπία από το αίμα του. Ο γνωστός του γνωστού,...κτλ. Φαντάζεστε να καταργηθούν οι εισαγωγικές εξετάσεις, πόσοι θα μπαίνουν Πανεπιστήμιο από το παράθυρο λόγω "γνωστών" των "γνωστών" και τα απολυτήρια λυκείου (που θα είναι τα μόνα ρυθμιστικά χαρτιά) απλά θα μπαίνουν σε συρτάρι; Άρα δεν συμφέρει κανέναν να γίνει η Ελλάδα, Δυτική Ευρώπη. Καλύτερα μπανανία και ψευδαισθήσεις για ανώτατη παιδεία,...κτλ. Χειραγωγείται καλύτερα ο Έλληνας έτσι με το ψέμα και την προεκλογική εξαγγελία. Τάξε του Έλληνα μια ζωή φούμαρα...και ζεις σαν αυτοκράτορας. Ο Έλληνας δεν έχει την παιδεία του Ευρωπαίου να δεχτεί αξιολόγηση, αξιοκρατία, αξιοπρέπεια, ...κ.α. σε αξιο-. Θέλει να ακούει Gaga και Μητροπάνο. Έχει τον Θεό του και τον Μητσοτάκη του. Όταν πάει να γίνει κάτι για να μπει μια τάξη στον οίκο ανοχής (χώρα μας), όλοι γίνονται επαναστάτες του ΣΥΡΙΖΑ. Γιατί απλά την αλλαγή δεν την θέλει κανείς. Η αλλαγή σημαίνει ξήλωμα θέσεων, ξήλωμα πολιτικών καριέρων τύπου Άδωνι-Τσοχατζόπουλου-Αλαβάνου-Πολύδωρα,...κ.α. πολύχρωμων σκωληκιών. Αν μπει τάξη, τα 8.000.000 λαού θα πεινάσουν γιατί απλά θα αλλάξουν οι ψευδαισθήσεις του και οι αυταπάτες του...και θα γίνουν πικρές αλήθειες. Η παιδεία είναι θέμα νοοτροπίας. Αλλαγή στην παιδεία, σημαίνει αλλαγή νοοτροπίας προτίστως. Οι διαδραστικοί πίνακες στα σχολεία με διαχρονική νοοτροπία Ελληναρά που ψήφιζε Αντρέα το 1981, είναι σαν να θέλουμε χοιρινή μπριζόλα με σως με τούρτα παγωτό ανάμεικτα.

Στο ανεπτυγμένο εξωτερικό, δεν υπάρχει η λογική "ο γνωστός του γνωστού" και το μέσον, διότι απλά καλλιεργήθηκε αυτή η πρακτική από δομής των χωρών αυτών. Στην Ελλάδα τίποτα δεν στήθηκε εξ' αρχής και σωστά. Όλα σκ@τ@. Λάθος υποδομές, λάθος λογικές, λάθος πολιτκές, λάθος όνειρα, λάθος αυτονόητα πράγματα,...κτλ. Απλά κολυμπάμε στον ωκεανό χωρίς προσανατολισμό..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Nomikarios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Nomikarios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Απλα εδω ο κοσμος καιγεται και η που... χτενιζεται!!!λες και υπαρχει καμια περιπτωση οι μεταρρυθμισεις αυτες να βελτιωσουν το συστημα της παιδειας!!! μωρε οποιοδηποτε το συστημα , αφου ειμαστε Ελληναραδες...δεν γινεται τιποτα...ισως οταν ξεφυγουμε απο την παλαιολιθικη εποχη κατι να γινει....!η πλειονοτητα ειναι σε επιπεδο πρωτογονου και τπτ παραπανω...!!!σορρυ αλλα αυτη ειναι η αληθεια κατ' εμε!

Υ.Γ. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ τελειο αυτο το τελευταιο με το φεισμπουκ...ειναι καποια στανταρ προφιλ που οταν εισαι νταουν μπαινεις να δεις κατι τετοιες καταστασεις για να σου ανεβει το ηθικο!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos01

Νεοφερμένος

Ο nikos01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Νέο σύστημα εξετάσεων από το 2014
...
Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προανήγγειλε διορθωτικές παρεμβάσεις στο ισχύον σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων, οι οποίες θα αναφέρονται στη σύμπτυξη των εμπλεκομένων στη διαδικασία των εξετάσεων αλλά και στον περιορισμό της χρονικής διάρκειάς τους, δεδομένου ότι σήμερα πάνω από 30.000 απασχολούνται σε διάφορες επιτροπές εξετάσεων, ενώ επί δύο μήνες ο μηχανισμός του υπουργείου Παιδείας διατίθεται για τη διεξαγωγή εξετάσεων.
Οι παρεμβάσεις θα ανακοινωθούν τον Οκτώβριο, ενώ οι μαθητές που θα φοιτήσουν του χρόνου στην πρώτη τάξη Λυκείου θα διεκδικήσουν την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με το νέο σύστημα εξετάσεων, το οποίο θα εφαρμοστεί το 2013-2014.
https://www.skai.gr/news/greece/article/150543/neo-systima-exetaseon-apo-to-2014-/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dimitra S.

Νεοφερμένος

Η Dimitra S. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Παιδιά δεν έχω καταλάβει κάτι πανελλήνιες εξαιτάσεις θα υπάρχουν πια ή θα κατργηθούν ?

Δηλαδή θα καταργηθούν οι εξετάσεις ή οχι ? :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

maria....

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Information security. Έχει γράψει 1,970 μηνύματα.
Όταν λέει οτί οι μαθητές που θα φοιτήσουν του χρόνου στην Α' Λυκείου εννοούν την σχολική χρονιά 2010-2011?Σε αυτούς θα εφαρμοστεί το σύστημα αυτό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?p=2382993#post2382993

Η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, σύμφωνα με την κα Διαμαντοπούλου, δεν θα εξαρτάται μόνο από τις εξετάσεις αλλά και από τον συνολικό βαθμό, ενώ το πανεπιστήμιο είναι αυτό που θα ορίζει ποια μαθήματα θέλει η εκάστοτε σχολή και ποιο συντελεστή θα βάλει σε κάθε μάθημα".

To νέο σύστημα υποδηλώνει απλά 4 μαθήματα στις πανελλαδικές.Όχι να καταργηθούν τελείως οι εξετάσεις. Αν αλλάξει κάτι μέχρι τότε...who knows...

Απλά όλο αυτό θα το έχουν παιδιά που θα πάνε φέτος Α' λυκείου και οι επόμενοι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

free_dom

Δραστήριο μέλος

Η ταξιδιάρα ζωή.. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 637 μηνύματα.
εγω τρ τν σεπτεμβτιο 9 παω πρωτη λυκειου..με πιανει??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top