ister
Νεοφερμένο μέλος


θα ήθελα να συλλέξω κάποιες γνώμες για να βγάλω κάποια συμπεράσματα! σε αυτό, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δική σας ειλικρινής απάντηση!
στο τέλος της χρονιάς, δίνω αυτό το έντυπο στα παιδιά για να το συμπληρώσουν ανώνυμα φυσικά!
Στο παρόν έντυπο να κάνετε αξιολόγηση σε 3 επίπεδα. Στο 1ο επίπεδο αξιολογείτε τον ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, στο 2ο το ΜΑΘΗΜΑ-ΒΙΒΛΙΟ, στο 3ο το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ αν φυσικά το μάθημα είναι εργαστηριακό. Η αξιολόγηση είναι ανυπόγραφη. Παρακαλώ να απαντήσετε ειλικρινά!!! Έτσι θα βοηθήσετε στη διόρθωση λαθών στο μέλλον και στην καλύτερη οργάνωση του μαθήματος.
ΜΑΘΗΜΑ………………………………… ΤΑΞΗ…………………………….
1ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ήταν σαφής και κατανοητός στη διδασκαλία του;
Έκανε το μάθημα ευχάριστο;
Έδειχνε ενδιαφέρον για τους μαθητές του;
Το υλικό που έδωσε ήταν αρκετό;
Ήταν αξιοκρατικός στην αξιολόγησή του;
Προσπαθούσε να επιλύσει τυχόν απορίες ή ήταν αδιάφορος;
Ήταν συνεπής στην ώρα προσέλευσης του στο μάθημα;
Οι εργασίες που ανέθεσε είχαν ενδιαφέρον;
Είχε διάθεση προσφοράς ή ήταν κουρασμένος;
2ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ- ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ήταν καλογραμμένο το βιβλίο και κατανοητό;
Ήταν η ύλη μεγάλη;
Ήταν η ύλη δύσκολη ή δυσνόητη;
Είχε αρκετές ασκήσεις ή εργασίες το βιβλίο;
Ήταν ενδιαφέρουσα η ύλη του βιβλίου;
3ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
Είχαν ενδιαφέρον τα εργαστήρια;
Διέκρινες ελλείψεις στο εργαστήριο; ****
Ποια εργαστήρια σε δυσκόλεψαν πιο πολύ;
***** (Σημείωση) : να αναφέρεις τις ελλείψεις που διέκρινες στα εργαστήρια
ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:…………………………………………………………….…………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
1η ερώτηση
ποιές ώρες προτιμάτε να διδάσκεστε το μάθημα της φυσικής;
α 1η-2η
β 3η-4η
γ 5η-6η
δ 7η
2η ερώτηση
ποιες ημέρες προτιμάτε να διδάσκεστε το μάθημα της φυσικής;
α Δευτέρα-Παρασκευή
β Δευτέρα -Πέμπτη
γ Τρίτη-Πέμπτη
δ Δευτέρα-Τετάρτη
3η ερώτηση
πού αντιμετωπίζετε μεγαλύτερο πρόβλημα κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της φυσικής;
α ανάπτυξη θεωρίας
β επίλυση προβλημάτων
γ εργαστηριακές ασκήσεις
δ χρήση μαθηματικών στη φυσική
4η ερώτηση
πού οφείλεται η όποια αδυναμία, κατά την κρίση σας, στην κατανόηση του μαθήματος της φυσικής;
α στους ελλειπείς καθηγητές
β στη φύση του μαθήματος ή σε ελλειπή προετοιμασία των μαθητών
γ στο υψηλό επίπεδο μαθηματικών
δ σε όλα τα παραπάνω
από εσάς θα ήθελα οι απαντήσεις να δίνονται στη μορφή πχ 1α, 2β κτλ
ευχαριστώ δημόσια τον Djimmakos που με βοήθησε να ανοίξω αυτό το θέμα!
περιμένω και δικούς σας σχολιασμούς σε οτιδήποτε δεν έλαβα υπόψιν μου σε αυτό το ερωτηματολόγιο!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Italian dream...
Διάσημο μέλος



(Παρολο που θα ηθελα πολύ να σχολιασω την καθηγητρια μου στο 1ο επιπεδο, δεν νομιζω να ενδιαφερει κανεναν, οποτε παω κατευθειαν στο 2ο)
Λοιπον...
ΠολύΉταν χρήσιμο το μάθημα για τη ζωή σας;
Ελαχιστα, γιαυτο διαβαζω παντα απο το βοηθημα)Ήταν καλογραμμένο το βιβλίο και κατανοητό;
Όχι σχετικα, ευκολη ητανΉταν η ύλη μεγάλη;
ΕλαχισταΉταν η ύλη δύσκολη ή δυσνόητη;
ΝαιΕίχε αρκετές ασκήσεις ή εργασίες το βιβλίο;
ΠολύΉταν ενδιαφέρουσα η ύλη του βιβλίου;
3ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΕλαχισταΈκανες πολλά εργαστήρια;
Όχι (βαρεμαρα σκετη ηταν)Είχαν ενδιαφέρον τα εργαστήρια;
Διέκρινες ελλείψεις στο εργαστήριο; ****
Ναι (η καθηγητρια εφερνε μονη της τα παντα)
3η-4η1η ερώτηση
ποιές ώρες προτιμάτε να διδάσκεστε το μάθημα της φυσικής;
Τριτη-Πεμπτη2η ερώτηση
ποιες ημέρες προτιμάτε να διδάσκεστε το μάθημα της φυσικής;
Επιλυση προβληματων3η ερώτηση
πού αντιμετωπίζετε μεγαλύτερο πρόβλημα κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της φυσικής;

στη φύση του μαθήματος ή σε ελλειπή προετοιμασία των μαθητών4η ερώτηση
πού οφείλεται η όποια αδυναμία, κατά την κρίση σας, στην κατανόηση του μαθήματος της φυσικής;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ncgnick
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Italian dream...
Διάσημο μέλος


Όχι να την σχολιάσεις και την καθηγήτρια σου διότι αυτή είναι υπεύθυνη για το επίπεδο του μαθήματος καθώς και στο να ανακαλύψει τις αδυναμίες σου και να εντείνει τις προσπάθειές της στο να στις διορθώσει τόσο από μόνη της όσο κα ισε συνεργασία με τους υπόλοιπους καθηγητές (π.χ τους μαθηματικούς)
Μα δεν ειπε κανεις οτι αν το κανω θα το διαβασει...



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ncgnick
Νεοφερμένο μέλος


Μα δεν ειπε κανεις οτι αν το κανω θα το διαβασει...![]()
Το θέμα δεν είναι αν θα το διαβάσει εκείνη. Για σκέψου λίγο....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος


παιδιά, καλή σχολική χρονιά!!!
Ήταν στο μάθημά του προετοιμασμένος ικανοποιητικά;
Ήταν σαφής και κατανοητός στη διδασκαλία του;
Έκανε το μάθημα ευχάριστο;
Έδειχνε ενδιαφέρον για τους μαθητές του;
Το υλικό που έδωσε ήταν αρκετό;
Ήταν αξιοκρατικός στην αξιολόγησή του;
Προσπαθούσε να επιλύσει τυχόν απορίες ή ήταν αδιάφορος;
Ήταν συνεπής στην ώρα προσέλευσης του στο μάθημα;
Οι εργασίες που ανέθεσε είχαν ενδιαφέρον;
Είχε διάθεση προσφοράς ή ήταν κουρασμένος;
2ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ- ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΛΑΧΙΣΤΑΜΕΤΡΙΑΠΟΛΥΉταν χρήσιμο το μάθημα για τη ζωή σας;ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
Ήταν καλογραμμένο το βιβλίο και κατανοητό;
Ήταν η ύλη μεγάλη;
Ήταν η ύλη δύσκολη ή δυσνόητη;
Είχε αρκετές ασκήσεις ή εργασίες το βιβλίο;
Ήταν ενδιαφέρουσα η ύλη του βιβλίου;
3ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΕΛΑΧΙΣΤΑΜΕΤΡΙΑΠΟΛΥΈκανες πολλά εργαστήρια;ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
Είχαν ενδιαφέρον τα εργαστήρια;
Διέκρινες ελλείψεις στο εργαστήριο; ****
Ποια εργαστήρια σε δυσκόλεψαν πιο πολύ;
***** (Σημείωση) : να αναφέρεις τις ελλείψεις που διέκρινες στα εργαστήρια
ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:…………………………………………………………….…………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Ήταν στο μάθημά του προετοιμασμένος ικανοποιητικά;
Παντα τελεια!
Ήταν σαφής και κατανοητός στη διδασκαλία του;
Σχεδον παντα. Δινει και παραδειγματα απο την καθημερινη ζωη για να γινονται πιο κατανοητα καποια πραγματα
Έκανε το μάθημα ευχάριστο;
οι πλακες ειναι κομματι του μαθηματος της Φυσικης

Έδειχνε ενδιαφέρον για τους μαθητές του;
Μολις καποιος μαθητης ''ξεφευγε'' δεν διαβαζε κλπ του μιλουσε ιδιαιτερος
Το υλικό που έδωσε ήταν αρκετό;
παντα φωτοτυπιες που τις ειχε κανει μονη της και καλυπταν τα παντα.
Ήταν αξιοκρατικός στην αξιολόγησή του;
ναι
Προσπαθούσε να επιλύσει τυχόν απορίες ή ήταν αδιάφορος;
παντα
Ήταν συνεπής στην ώρα προσέλευσης του στο μάθημα;
παντα
Οι εργασίες που ανέθεσε είχαν ενδιαφέρον;
Ναιιι! Και πολλααα εργαστηρια!
Είχε διάθεση προσφοράς ή ήταν κουρασμένος;
Σχεδον παντα ηταν γεματη κεφι με ενα τελειο και γλυκο χαμογελο.
Ήταν χρήσιμο το μάθημα για τη ζωή σας;
Πολυυυ
Ήταν καλογραμμένο το βιβλίο και κατανοητό;
σχεδον καθολου. Οι φωτοτυπιες τις κυριας εκαναν δουλεια!
Ήταν η ύλη μεγάλη;
απο οτι φαινεται θα ειναι αρκετα.
Ήταν η ύλη δύσκολη ή δυσνόητη;
οχι ιδιαιτερα
Είχε αρκετές ασκήσεις ή εργασίες το βιβλίο;
πολλλεςςς
Ήταν ενδιαφέρουσα η ύλη του βιβλίου;
αρκετα.
αξιολογιση εργαστηριου
Έκανες πολλά εργαστήρια;
πολλα!
Είχαν ενδιαφέρον τα εργαστήρια;
πολυ!
Διέκρινες ελλείψεις στο εργαστήριο;
οχι ιδιαιτερα.
Ποια εργαστήρια σε δυσκόλεψαν πιο πολύ;
ως τωρα νομος του Hook
Αλλες παρατηρησεις:
Ενα μεγαλο ευχαριστω στην καθηγητρια μου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Italian dream...
Διάσημο μέλος


Το θέμα δεν είναι αν θα το διαβάσει εκείνη. Για σκέψου λίγο....![]()
Τοτε γιατι λες οτι πρεπει να ανακαλυψει τα ελλατωματα της να τα διορθωσει κλπ? Αν ΔΕΝ το διαβασει???



Σκεφτομαι...



Μπα, τιποτα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...