Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών (ΕΜΠ)

Kostakis45

Νεοφερμένος

Ο Kostakis45 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Θα μπορούσε κάποιος να μου δώσει πληροφορίες για την επαγγελματική αποκατάσταση της ΣΕΜΦΕ του ΕΜΠ κυρίως στην Ελλάδα;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Θα πω αυτό που θέλουν να ακούνε όλοι: την έχεις μεγαλύτερη για Ελληνικά δεδομένα τελειώνοντας αυτό το Τμήμα καθώς γίνεσαι κάτι σε Υπερμαθηματικοπληροφορικοφυσικοχημικομηχανικογιατρός και κράζεις τους άλλους που σπουδάζουν Μαθηματικά ή Φυσική και ασχολούνται με πιο στοχευμένες κατευθύνσεις επί των σπουδών τους. Μάλιστα είχαν γίνει άπειρες συζητήσεις σε αυτό το φόρουμ για να αποδειχθεί κατά πόσο ένας απόφοιτος ΣΕΜΦΕ είναι καλύτερος από έναν ΗΜΜΥ ή Νοσηλευτικής ΑΕΙ, έλα λιλί στον τόπο σου...

Το επίπεδο συζήτησης ενός μέσου Έλληνα άσχετου όταν πάμε να μιλήσουμε για με τέτοια επιστήμη ξεκινάει από τη σύγκριση μεγέθους και όχι σε θέματα ουσίας. Δηλαδή, σε μια μέση λογική δεν υπάρχει ανταπόκριση στην ερώτηση: τι αποφοιτά κάποιος από μια σχολή με τίτλο Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και τι αποφοιτά κάποιος από μια σχολή με τίτλο Μαθηματικά, γιατί απλά για τους ειδικούς η ονοματοδοσία είναι ασαφής. Για τους μη ειδικούς ότι και να εξηγείς, αφού δεν έχουν ιδέα από την Μαθηματική επιστήμη ότι και να πεις, απλά είναι μάταιο χρόνου.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Τι διαφορά θα έχεις ως απόφοιτος ΣΕΜΦΕ από ένα μηχανικό μολύβι; Εσύ δε θα είσαι μηχανικός (σόρρυ, το λέμε πάντα για τη ΣΕΜΦΕ αυτό :Ρ)

Στα πιο σοβαρά τώρα, γιατί σκέφτεσαι τη ΣΕΜΦΕ και όχι είτε το τμήμα μαθηματικών είτε το τμήμα φυσικής; Εννοώ, είναι κάτι που σε αποθαρρύνει από το να ασχοληθείς ξεκάθαρα με φυσική ή μαθηματικά στις προπτυχιακές σου σπουδές; Είδες κάτι στο πρόγραμμα σπουδών που τη διαφοροποιεί ουσιαστικά για εσένα;
 

Kostakis45

Νεοφερμένος

Ο Kostakis45 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Τι διαφορά θα έχεις ως απόφοιτος ΣΕΜΦΕ από ένα μηχανικό μολύβι; Εσύ δε θα είσαι μηχανικός (σόρρυ, το λέμε πάντα για τη ΣΕΜΦΕ αυτό :Ρ)

Στα πιο σοβαρά τώρα, γιατί σκέφτεσαι τη ΣΕΜΦΕ και όχι είτε το τμήμα μαθηματικών είτε το τμήμα φυσικής; Εννοώ, είναι κάτι που σε αποθαρρύνει από το να ασχοληθείς ξεκάθαρα με φυσική ή μαθηματικά στις προπτυχιακές σου σπουδές; Είδες κάτι στο πρόγραμμα σπουδών που τη διαφοροποιεί ουσιαστικά για εσένα;


Καλησπέρα, έχω δει κάποιες ροές από την κατεύθυνση Μαθηματικού Εφαρμογών που μου φαίνονται αρκετά ενδιαφέρουσες επίσης επειδή δεν με ενδιαφέρει καθόλου ο δρόμος της εκπαίδευσης ως επαγγελματική αποκατάσταση και αφού το brand name του ΕΜΠ είναι αρκετά μεγάλο την προτιμώ σαν σχολή από το μαθηματικό(το οποίο δεν ήταν στις επιλογές μου). Επίσης είναι από τις λίγες σχολές που δεν είναι υπάρχουν σε κάθε πόλη (οπότε μικρότερος ανταγωνισμός στην αγορά εργασίας). Οι ενδοιασμοι μου αφορούν κυρίως την επαγγελματική αποκατάσταση της σχολής στην Ελλάδα
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Καλησπέρα, έχω δει κάποιες ροές από την κατεύθυνση Μαθηματικού Εφαρμογών που μου φαίνονται αρκετά ενδιαφέρουσες επίσης επειδή δεν με ενδιαφέρει καθόλου ο δρόμος της εκπαίδευσης ως επαγγελματική αποκατάσταση και αφού το brand name του ΕΜΠ είναι αρκετά μεγάλο την προτιμώ σαν σχολή από το μαθηματικό(το οποίο δεν ήταν ποτέ στις επιλογές μου) . Οι ενδοιασμοι μου αφορούν κυρίως την επαγγελματική αποκατάσταση της σχολής στην Ελλάδα

Δεν είναι η εκπαίδευση μονόδρομος από τις «καθηγητικές» σχολές, έχε κατά νου. Επίσης, προσωπικά, αυτό στο οποίο πρέπει να ποντάρεις στη ζωή σου και, ειδικότερα, στις σπουδές σου, δεν είναι το brand name της σχολής αλλά η προσωπική σου δουλειά. Προσωπικά, ακόμα κι αν ήθελα να ασχοληθώ με εφαρμογές των μαθηματικών αποκλειστικά θα προτιμούσα να μπω στο μαθηματικό (υπάρχει προφανώς bias εδώ) ή, αν ήξερα τι είδους εφαρμογές με ενδιαφέρουν, απευθείας στον αντίστοιχο τομέα π.χ. πληροφορική, οικονομικά, φυσική κ.λπ.

Επίσης, επειδή δεν το έχω ξανα-ακούσει, πώς γίνεται να μη σε απασχολεί το μαθηματικό ως τμήμα αλλά μόνο η ΣΕΜΦΕ με κατεύθυνση Μαθηματικού Εφαρμογών.
 

Kostakis45

Νεοφερμένος

Ο Kostakis45 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Δεν είναι η εκπαίδευση μονόδρομος από τις «καθηγητικές» σχολές, έχε κατά νου. Επίσης, προσωπικά, αυτό στο οποίο πρέπει να ποντάρεις στη ζωή σου και, ειδικότερα, στις σπουδές σου, δεν είναι το brand name της σχολής αλλά η προσωπική σου δουλειά. Προσωπικά, ακόμα κι αν ήθελα να ασχοληθώ με εφαρμογές των μαθηματικών αποκλειστικά θα προτιμούσα να μπω στο μαθηματικό (υπάρχει προφανώς bias εδώ) ή, αν ήξερα τι είδους εφαρμογές με ενδιαφέρουν, απευθείας στον αντίστοιχο τομέα π.χ. πληροφορική, οικονομικά, φυσική κ.λπ.

Επίσης, επειδή δεν το έχω ξανα-ακούσει, πώς γίνεται να μη σε απασχολεί το μαθηματικό ως τμήμα αλλά μόνο η ΣΕΜΦΕ με κατεύθυνση Μαθηματικού Εφαρμογών.

Αρχικά θεωρώ ότι το brand της σχολής που τελειώνεις επιδρά στην "δύναμη" του πτυχίου σου και κατ επέκταση στις επαγγελματικες προοπτικές σου. Ο λόγος που δεν με απασχολεί το μαθηματικό είναι ότι γενικά προτιμούσα τις πολυτεχνικες σχολές οπότε δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα. Με τον βαθμό που έγραψα (15.650) είμαι ανάμεσα στο ΗΜΜΥ Βόλου και τη ΣΕΜΦΕ ΕΜΠ και προσπαθώ να καταλάβω ποιο έχει καλύτερες επαγγελματίκες προοπτικές.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Αρχικά θεωρώ ότι το brand της σχολής που τελειώνεις επιδρά στην "δύναμη" του πτυχίου σου και κατ επέκταση στις επαγγελματικες προοπτικές σου. Ο λόγος που δεν με απασχολεί το μαθηματικό είναι ότι γενικά προτιμούσα τις πολυτεχνικες σχολές οπότε δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα. Με τον βαθμό έγραψα (15.650) είμαι ανάμεσα στο ΗΜΜΥ Βόλου και τη ΣΕΜΦΕ ΕΜΠ και προσπαθώ να καταλάβω ποιο έχει καλύτερες επαγγελματίκες προοπτικές.

Αν σε ενδιαφέρει μια πιο πολυτεχνική καριέρα, τότε έχε κατά νου ότι μετράει πολύ περισσότερο η δουλειά σου από ότι το brand της σχολής. Δυστυχώς ή ευτυχώς, σε αυτές τις δουλειές, μετράει σε μικρότερο βαθμό το χαρτί σου - μπορεί να σου πει πολύ περισσότερα ο @Samael ή όποιο άλλο μέλος έχει τελειώσει/φοιτά σε πολυτεχνικό τμήμα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Αρχικά θεωρώ ότι το brand της σχολής που τελειώνεις επιδρά στην "δύναμη" του πτυχίου σου και κατ επέκταση στις επαγγελματικες προοπτικές σου. Ο λόγος που δεν με απασχολεί το μαθηματικό είναι ότι γενικά προτιμούσα τις πολυτεχνικες σχολές οπότε δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα. Με τον βαθμό που έγραψα (15.650) είμαι ανάμεσα στο ΗΜΜΥ Βόλου και τη ΣΕΜΦΕ ΕΜΠ και προσπαθώ να καταλάβω ποιο έχει καλύτερες επαγγελματίκες προοπτικές.

Νομίζω ότι το ξεκινάς από λάθος βάση. Τι σημαίνει "brand" σχολής. Αυτό που έχει σημασία είναι τι ακριβώς ορίζει ο τίτλος της κάθε σχολής ως θεματική ενότητα σπουδών. Η ΣΕΜΦΕ προσφέρει πρόγραμμα Μαθηματικών σπουδών αλλά δεν είναι Μαθηματικό Τμήμα αν η χώρα δεν ήταν η Ελλάδα και ήταν το κρατίδιο / περιφέρεια της Βαυαρίας (με πενταπλάσιο ΑΕΠ από μια Ελλάδα)! Στην Ελλάδα λόγω των ιδιομορφιών που έχουμε, όλα εξομοιώνονται σε ασαφείς ακαδημαϊκούς στόχους και φυσικά ανύπαρκτες επαγγελματικές δεξιότητες.

Τι είναι ένα Τμήμα σαν τη ΣΕΜΦΕ:

Σε μια υποθετική φιλελεύθερη οικονομία, η ΣΕΜΦΕ είναι μια πολυτεχνική προσέγγιση των Μαθηματικών και Φυσικής με έμφαση στην διδασκαλία Πολυτεχνικών θεωρητικών μοντέλων μέσω Αλγορίθμων, Μαθηματικών εξισώσεων και Φυσικών θεωριών. Δεν προσφέρει άλλου τύπου επαγγελματική προοπτική αλλά διαφορετική εικόνα των σπουδών, σε μια υποθετική κανονική οικονομία όμως! Από τη στιγμή που η προσέγγιση γίνεται με αυτόν τον τρόπο, η Μαθηματική θεωρία γίνεται με παραδοχές και όχι με την αυστηρή τοποθέτηση που παρέχει ένα Μαθηματικό Τμήμα που δεν οφείλει να διδάσκει τα Μαθηματικά ως Γενικά Μαθηματικά για Εφαρμοσμένους Μηχανικούς.

Σε μια σχολή ΣΕΜΦΕ θα διδαχθείς και μαθήματα που δεν έχουν και τόση αναγκαιότητα για το προφίλ ενός Μαθηματικού αν δεν υπάρχει κάποιος στόχος για μεταπτυχιακή εξειδίκευση π.χ. Γενετική Μηχανική, Θεωρία Πληροφορίας, Υπολογιστική Μηχανική Υλικών κλπ.

Η δεύτερη διαφορά είναι ότι αναφερόμαστε σε Σχολή και όχι σε Τμήμα που σημαίνει ότι προσφέρει μια ευρύτητα θεματική χωρίς την απαραίτητη βαρύτητα λόγω χρονικού περιορισμού. Πολλή ύλη και λίγο το εξάμηνο με τις ιδιαιτερότητες των ανθρώπινων δυνατοτήτων. Μια Σχολή σε ένα Πανεπιστήμιο αντιστοιχεί σε 3-8 Τμήματα με διακριτό πρόγραμμα σπουδών και συγκεκριμένους στόχους. Μια Σχολή σε ένα Πολυτεχνείο προφανώς έχει άλλου είδους λογική.

Τι διδάσκει ένα Τμήμα Μαθηματικών τον 21ο αιώνα:

Μέρος Α.
Αξιωματικές Θεωρίες της Γεωμετρίας, Θεμελίων Λογικής και Άλγεβρας, Ανάλυσης
Μέρος Β. Επιμερισμένη Μελέτη της Ανάλυσης των Διαφορικών Εξισώσεων, Αριθμητικής Ανάλυσης, Θεωρίας Αλγορίθμων, Πιθανοθεωρίας και Θεωρητικής Στατιστικής.
Μέρος Γ. Προχωρημένη Μαθηματική Εισαγωγή μέσω ειδικών μαθημάτων σε ειδικές μαθηματικές εφαρμογές των Σύγχρονων Μαθηματικών σε 4 διεθνώς ενεργούς τομείς έρευνας και διδακτορικών σπουδών:
  • Πληροφορική και Νευρωνικά Δίκτυα
  • Αριθμητική Ανάλυση Διαφορικών Εξισώσεων στις Φυσικές Επιστήμες
  • Στατιστική και Επιστήμες Λήψης Βέλτιστων Αποφάσεων
  • Διδακτική και Επιστημολογία των Μαθηματικών
 
Τελευταία επεξεργασία:

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Το χω ξαναγράψει νομίζω αλλά το κυλικείο στη σεμφε έχει καλό καφέ και κάνει κρέπες.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,663 μηνύματα.
η σεμφε απο οτι εχω καταλαβει ειναι μια σαλατα αντικειμενων.τι επαγγελματικα δικαιωματα δινει ουδεις ξερει
 

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
η σεμφε απο οτι εχω καταλαβει ειναι μια σαλατα αντικειμενων.τι επαγγελματικα δικαιωματα δινει ουδεις ξερει

Έτσι οι πτυχιούχοι της ΣΕΜΦΕ μπορούν (1) να αξιοποιηθούν ως ερευνητικό προσωπικό σε Ερευνητικά Κέντρα και ΑΕΙ (μετά από κατάλληλες μεταπτυχιακές σπουδές), (2) να στελεχώσουν τμήματα έρευνας, σχεδιασμού και ανάπτυξης βιομηχανιών, εταιρειών και τραπεζών, (3) να εργαστούν ως σύμβουλοι επιχειρήσεων του Δημόσιου ή Ιδιωτικού Τομέα για ανάλυση και αξιοποίηση δεδομένων, λήψη αποφάσεων και οργάνωση της παραγωγής, (4) να συμβάλλουν στην ανάπτυξη σύγχρονων εφαρμογών των μαθηματικών και της φυσικής στον ευρύτερο Τομέα της Υγείας, (5) να απασχοληθούν στη δευτεροβάθμια και μετα-δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Γενικής, Τεχνικής ή Επαγγελματικής Κατεύθυνσης, κ.λπ. Τα επαγγελματικά δικαιώματα των διπλωματούχων της Σχολής προσδιορίζονται αναλυτικά στο ΠΔ 199/2007 (Φ.Ε.Κ. 226/14.9.2007).

Βασικά τα ξέρει όποιος μπει στο σαιτ.

 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,222 μηνύματα.
Η Σεμφε,είναι μια σχολή για τους πολυμαθείς .
Τι ακριβώς βγαίνεις απο την Σεμφε ; Τίποτα το συγκεκριμένο . Ιδού και ο λόγος που τρώει το κράξιμο απο τους υπόλοιπους μηχανικούς . Πρακτικά είσαι φυσικός ή/και μαθηματικός με έκθεση σε θέματα μηχανικής.Οπότε μπορείς να επικοινωνείς άνετα μαζί τους σε οποιοδήποτε project.

Τώρα το θέμα είναι οτι η αποκατάσταση στην σεμφε είναι κάτι πολύ ρευστό . Οπότε δεν είναι καθόλου εύκολο να πεις εαν έχει αποκατάσταση,γιατί είναι κάτι που καθορίζεται απο το πως έχτισες το πτυχίο σου με τις επιλογές σου(κατεύθυνση και επιλογής μαθήματα,διπλωματική,προσωπική ενασχόληση,διασυνδέσεις,πρακτική κτλπ.). Οπότε προσωπικά δεν θα με ανησυχούσε τόσο η αποκατάσταση.Όταν αφήνεις τόσο ανοικτό το πεδίο εργασίας σου,μπορείς να χωθείς σε πολλά και διαφορετικά μέρη .

Δεν μπορώ να σου πω πολλά παραπάνω για τους Σεμφιτες,απλά οτι μελετούν τα μαθηματικά και την φυσική πιο κοντά στο πως τα μελετούν οι φοιτητές στα αντίστοιχα αμιγή τμήματα μαθηματικών & φυσικής σε σχέση με τους μηχανικούς,και σε αντίθεση με αυτά εστιάζουν περισσότερο σε τομείς που πράγματι στην πράξη χρησιμοποιούνται(π.χ. μηχανική ρευστών,laser,θραυστομηχανική κτλπ.). Δίνουν δηλαδή το insight τους σε προβλήματα της μηχανικής περισσότερο απο σκοπιά φυσικού/μαθηματικού .

Τώρα οι Ημμυ είναι πολύ διαφορετική φάση . Δεν βλέπουν τις επιστήμες αυτές ξεχωριστά . Προσπαθούν να φτιάξουν ένα σύστημα που θα τις ενσωματώνει seamlessly για να πετύχει κάποιον σκοπό. Γι'αυτό σε μαθητές δεν είναι τόσο ξεκάθαρο το αντικείμενο(ούτε σε εμένα ήταν). Μπορείς να διατυπώσεις πανεύκολα ιδέες ή τον σκοπό ενος project...το πρόβλημα είναι οτι μπορεί να πάρει κυριολεκτικά χρόνια για να τα υλοποιήσεις . Ουσιαστικά αυτό που σπουδάζεις είναι πως απο μια απλή ιδέα μπορείς να πας στην πράξη. Πόσο περίπλοκο μπορεί να είναι αυτό ; Συνέχισε να διαβάζεις εαν θες να πάρεις μια ιδέα. Ακολουθεί μεγάλο κείμενο οπότε προσοχή,διάβασε το μόνο εαν είσαι αρκετά περίεργος.

Μπορείς π.χ. να πεις εγώ θέλω να φτιάξω έναν ενισχυτή.

Ας σου δώσω λίγο background πρώτα . Ενισχυτές χρησιμοποιείς παντού,απο το κινητό σου για να ακούσεις μουσική,αλλά και για να ενισχύσεις ραδιοκύματα που φτάνουν στο κινητό σου εκατομμύρια και δισεκατομμύρια φορές εξασθενημένα ώστε να επικοινωνήσεις με άλλους, μέχρι για να εντοπίσεις βαρυτικά κύματα . Είναι τόσο θεμελιώδες εργαλείο επεξεργασίας σήματος που αδυνατώ να το τονίσω αρκετά .

Προκύπτουν ερωτήματα...
Πόση ενίσχυση θες ;
Πρόκειται για ενισχυτή ισχύος ή πλάτους ;
Τι ανάγκες για τροφοδοσία έχεις ;
Πόσο καθαρό χρειάζεσαι να είναι το σήμα απο θόρυβο;
Σε τι συχνότητες θες αυτή την ενίσχυση ;
Πόσο ακριβός θες να είναι ;
Μπορείς να έχεις πρόσβαση σε ταιριασμένα εξαρτήματα;(δεν βγαίνουν όλα τα ίδια πάντα,και εαν δεν συμφωνούν τα χαρακτηριστικά τους,μεγάλο πρόβλημα)
Χρειάζεσαι ολοκληρωμένο κύκλωμαα(chip) ή θες να το χτίσεις απο διακριτά εξαρτήματα(έχει να κάνει με την αξιοπιστία) ;
Τι σήμα θες να ενισχύσεις ; DC ή AC ή και τα δυο ;
Σε τι περιβάλλον θα λειτουργεί αυτή η διάταξη; Θα έχει κρύο,ζέστη ,ακτινοβολίες ;
Πόσο κρίσιμο μέρος του συστήματος είναι και πόσο αξιόπιστο πρέπει να έιναι επομένως ;

Αυτά τα ερωτήματα για να τα κάνεις, ήδη απαιτείται να έχεις καταλάβει κάποια βασικά της θεωρίας των αναλογικών ηλεκτρονικών και τον σκοπών τους. Παρακάτω βλέπεις ένα παράδειγμα ενισχυτή :

1594511698916.png


Κάθε συνδεσμολογία έχει συγκεκριμένο λόγο που έχει γίνει καθώς και η ύπαρξη κάθε εξαρτήματος .
Π.χ. το κυκλάκι με τα δυο ποδαράκια που βλέπεις και επαναλαμβάνεται,είναι ένα ηλεκτρονικό εξάρτημα(τρανζίστορ) συγκεκριμένου τύπου και προδιαγραφών .

Υπάρχει λόγος που το κάτω του άκρο συνδέεται με αυτό |(
που είναι πυκνωτής . Φιλτράρει τα σήματα εισόδου(διεγέρσεις) ,που μπορεί π.χ. να είναι ένας καρδιακός παλμός που μετράς,απο το να επηρεάσουν τις τάσεις πόλωσης . Γιατί ; Γιατί το τρανζίστορ είναι αυτό που λέμε ένα μη γραμμικό στοιχείο . Ανάλογα την πόλωση απο την τροφοδοσία(+V πάνω),δουλεύει σε διαφορετικές περιοχές . Άρα εαν δεν είσαι προσεκτικός,και δεν βάλεις τον πυκωντή διαρροής όπως τον λέμε,θα αφήσεις το σήμα εισόδου,να αλλάξει την τάση πόλωσης και να μεταβάλλει την κατάσταση του τρανζιστορ απο την περιοχη ενίσχυσης σε κάποια άλλη.Αποκοπή, ή κόρο, τις οποίες χρησιμοποιούμε στα ψηφιακά ηλεκτρονικά κυρίως οπως αυτά ενος υπολογιστή,αλλά όχι σε ενίσχυση.

Ίσως είναι unclear μέχρι αυτό το σημείο πως ακριβώς το καταφέρνεις αυτό με τον πυκνωτή . Αλλά αρκεί να σκεφτείς οτι το σήμα εισόδου(οτι και να είναι),μπορεί να αναλυθεί σε άπειρα ημιτονοειδή σήματα(AC σήματα τάσεων) τα οποία βλέπουν τον πυκνωτή ως βραχυκύκλωμα,οπότε η διαδρομή του,τους κλείνει το μάτι να περάσουν απο εκεί παρά απο την τροφοδοσία που βλέπουν την αντίσταση. Και ως γνωστόν το ρεύμα περνάει πάντα απο την διαδρομή ελάχιστης αντίστασης(μεγάλο ψέμα αυτό για δύο λόγους αλλά προς το παρών σκέψου το έτσι) . Αντίθετα τα ρεύματα τροφοδοσίας είναι DC,συνεχόμενο,και βλέπουν τον πυκνωτή ως ανοικτό κύκλωμα.Οπότε προτιμούν να περάσουν μέσα απο την αντίσταση που πλέον για αυτό το σήμα αποτελεί την διαδρομή ελάχιστης αντίστασης .

Στα παραπάνω σου εξήγησα τα βασικά των βασικών των βασικών :laugh: .
Η αναλογική σχεδίαση είναι ένα πεδίο που μπορεί να πάρει δεκαετίες να μάθεις,και κάποιος μπορεί να μην έχει καμία επαφή με το τι κάνει ένας μηχανικός υψηλών τάσεων ας πούμε. Είναι ολόκληρη επιστήμη απο μόνη της η κάθε περιοχή στους ημμυ. Πρέπει να έχεις πολύ εμπειρία,πολλές γνώσεις φυσικής ημιαγωγών,γιατί το κάθε στοιχείο έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που δεν ανέφερα(αντίσταση εισόδου,αντίσταση εξόδου,χωρητικότητα,διαγωγιμότητα κτλπ.) . Και ακόμα και εαν είναι καλο design το πως θα το υλοποιήσεις είναι πάλι άλλη φάση γιατί θα πρέπει να ξεφορτώνεσαι κατάλληλα την θερμότητα,να χρησιμοποιήσεις όσο το δυνατόν λιγότερο υλικό γίνεται ,να μεριμνάς για ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές(που αυξάνονται όσο όλα γύρω γίνονται ηλεκτρονικά) κτλπ .

Όλο αυτό μπορεί τώρα να είναι απλά ένα υποσύστημα,για να κάνεις την απλή και εντελώς αναγκαία λειτουργία της ενίσχυσης ενός σήματος, που παίρνεις απο κάποιον αισθητήρα. Οπότε ίσως χρειαστεί να φτιάξεις και ένα πρόγραμμα που θα επεξεργάζεται αυτές τις μετρήσεις με συγκεκριμένους αλγορίθμους, που βασίζονται σε pure μαθηματικά . Εκεί βαδίζεις σε άλλη περιοχή αλλά ειλικρινά δεν έχει νόημα να το αναπτύξω παραπάνω .Κατάλαβες το point μου,πρέπει να μάθεις και τα μαθηματικά,και την φυσική & τις συγκεκριμένες διατάξεις και τεχνικές για το πως θα τις αξιοποιήσεις στην πράξη. Απλά ήθελα να σου δώσω μια εικόνα για το πως κάτι τόσο φαινομενικά απλό και πλήρως αναγκαίο σε καθημερινό επίπεδο, όταν μπεις στην διαδικασία να το εφαρμόσεις, μπορεί να λάβει τερατώδεις διαστάσεις . Και αυτό είναι ένα σχετικά πάρα πολύ απλό design ενισχυτή.Υπάρχουν κυριολεκτικά τέρατα περιπλοκότητας.Και όσο πας σε υψηλές συχνότητες που έχεις κάποια τρομερά πλεονεκτήματα,αρκετά πραγματάκια(νόμος του Ohm,νόμοι του kirchhoff) πάνε περίπατο και λαμβάνουν χώρα πολύ πιο περίεργα φαινόμενα . Όλα αυτά πρόκειται για μια σπιθαμή,μιας σπιθαμής,μιας σπιθαμής ενός συστήματος που ίσως δουλεύεις . Στα αμάξια κιόλας μπορείς να έχεις όλα αυτά μαζί με τα μηχανολογικά και άλλα που χρειάζονται . Άρα μιλάμε για αυτόματο έλεγχο,προγραμματισμό μικροελεγκτών,συστήματα radar,gps,ραδιόφωνο,φώτα,οθόνες,ABS και ένα σωρό άλλα . Και αυτός είναι ο λόγος που τα ηλεκτρονικά μπορούν να κοστίζουν όσο την μισή τιμή ενός αυτοκινήτου... Χρειάζεσαι πολλούς μηχανικούς με πολύ μεγάλο experience για να τα αναπτύξεις .

Οπότε βρες τι σου αρέσει και πήγαινε εκεί . Θεωρώ οτι και οι δύο σχολές έχουν να σου δώσουν αξιοπρεπέστατες διεξόδους . Μην σε ανησυχεί τόσο η αποκατάσταση . Δεν είναι σίγουρη,αλλά απο την άλλη δεν σε περιορίζει στο να ασχοληθείς με κάτι συγκεκριμένο . Το μόνο brand που μετράει είναι το brand της δουλειάς σου . Εαν είναι shitty,τελείωσες,είτε είσαι απο ΕΜΠ είτε απο ΑΠΘ είτε απο MIT ,δεν έχει σημασία . Ίσως αρχικά να σου δώσει προβάδισμα το brand της σχολής.Αλλά εν τέλει οι γνώσεις σου και η ποιότητα της δουλειάς σου είναι αυτές που θα σε ωθήσουν προς τα πάνω .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kostakis45

Νεοφερμένος

Ο Kostakis45 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Η Σεμφε,είναι μια σχολή για τους πολυμαθείς .
Τι ακριβώς βγαίνεις απο την Σεμφε ; Τίποτα το συγκεκριμένο . Ιδού και ο λόγος που τρώει το κράξιμο απο τους υπόλοιπους μηχανικούς . Πρακτικά είσαι φυσικός ή/και μαθηματικός με έκθεση σε θέματα μηχανικής.Οπότε μπορείς να επικοινωνείς άνετα μαζί τους σε οποιοδήποτε project.

Τώρα το θέμα είναι οτι η αποκατάσταση στην σεμφε είναι κάτι πολύ ρευστό . Οπότε δεν είναι καθόλου εύκολο να πεις εαν έχει αποκατάσταση,γιατί είναι κάτι που καθορίζεται απο το πως έχτισες το πτυχίο σου με τις επιλογές σου(κατεύθυνση και επιλογής μαθήματα,διπλωματική,προσωπική ενασχόληση,διασυνδέσεις,πρακτική κτλπ.). Οπότε προσωπικά δεν θα με ανησυχούσε τόσο η αποκατάσταση.Όταν αφήνεις τόσο ανοικτό το πεδίο εργασίας σου,μπορείς να χωθείς σε πολλά και διαφορετικά μέρη .

Δεν μπορώ να σου πω πολλά παραπάνω για τους Σεμφιτες,απλά οτι μελετούν τα μαθηματικά και την φυσική πιο κοντά στο πως τα μελετούν οι φοιτητές στα αντίστοιχα αμιγή τμήματα μαθηματικών & φυσικής σε σχέση με τους μηχανικούς,και σε αντίθεση με αυτά εστιάζουν περισσότερο σε τομείς που πράγματι στην πράξη χρησιμοποιούνται(π.χ. μηχανική ρευστών,laser,θραυστομηχανική κτλπ.). Δίνουν δηλαδή το insight τους σε προβλήματα της μηχανικής περισσότερο απο σκοπιά φυσικού/μαθηματικού .

Τώρα οι Ημμυ είναι πολύ διαφορετική φάση . Δεν βλέπουν τις επιστήμες αυτές ξεχωριστά . Προσπαθούν να φτιάξουν ένα σύστημα που θα τις ενσωματώνει seamlessly για να πετύχει κάποιον σκοπό. Γι'αυτό σε μαθητές δεν είναι τόσο ξεκάθαρο το αντικείμενο(ούτε σε εμένα ήταν). Μπορείς να διατυπώσεις πανεύκολα ιδέες ή τον σκοπό ενος project...το πρόβλημα είναι οτι μπορεί να πάρει κυριολεκτικά χρόνια για να τα υλοποιήσεις . Ουσιαστικά αυτό που σπουδάζεις είναι πως απο μια απλή ιδέα μπορείς να πας στην πράξη. Πόσο περίπλοκο μπορεί να είναι αυτό ; Συνέχισε να διαβάζεις εαν θες να πάρεις μια ιδέα. Ακολουθεί μεγάλο κείμενο οπότε προσοχή,διάβασε το μόνο εαν είσαι αρκετά περίεργος.

Μπορείς π.χ. να πεις εγώ θέλω να φτιάξω έναν ενισχυτή.

Ας σου δώσω λίγο background πρώτα . Ενισχυτές χρησιμοποιείς παντού,απο το κινητό σου για να ακούσεις μουσική,αλλά και για να ενισχύσεις ραδιοκύματα που φτάνουν στο κινητό σου εκατομμύρια και δισεκατομμύρια φορές εξασθενημένα ώστε να επικοινωνήσεις με άλλους, μέχρι για να εντοπίσεις βαρυτικά κύματα . Είναι τόσο θεμελιώδες εργαλείο επεξεργασίας σήματος που αδυνατώ να το τονίσω αρκετά .

Προκύπτουν ερωτήματα...
Πόση ενίσχυση θες ;
Πρόκειται για ενισχυτή ισχύος ή πλάτους ;
Τι ανάγκες για τροφοδοσία έχεις ;
Πόσο καθαρό χρειάζεσαι να είναι το σήμα απο θόρυβο;
Σε τι συχνότητες θες αυτή την ενίσχυση ;
Πόσο ακριβός θες να είναι ;
Μπορείς να έχεις πρόσβαση σε ταιριασμένα εξαρτήματα;(δεν βγαίνουν όλα τα ίδια πάντα,και εαν δεν συμφωνούν τα χαρακτηριστικά τους,μεγάλο πρόβλημα)
Χρειάζεσαι ολοκληρωμένο κύκλωμαα(chip) ή θες να το χτίσεις απο διακριτά εξαρτήματα(έχει να κάνει με την αξιοπιστία) ;
Τι σήμα θες να ενισχύσεις ; DC ή AC ή και τα δυο ;
Σε τι περιβάλλον θα λειτουργεί αυτή η διάταξη; Θα έχει κρύο,ζέστη ,ακτινοβολίες ;
Πόσο κρίσιμο μέρος του συστήματος είναι και πόσο αξιόπιστο πρέπει να έιναι επομένως ;

Αυτά τα ερωτήματα για να τα κάνεις, ήδη απαιτείται να έχεις καταλάβει κάποια βασικά της θεωρίας των αναλογικών ηλεκτρονικών και τον σκοπών τους. Παρακάτω βλέπεις ένα παράδειγμα ενισχυτή :

View attachment 70155

Κάθε συνδεσμολογία έχει συγκεκριμένο λόγο που έχει γίνει καθώς και η ύπαρξη κάθε εξαρτήματος .
Π.χ. το κυκλάκι με τα δυο ποδαράκια που βλέπεις και επαναλαμβάνεται,είναι ένα ηλεκτρονικό εξάρτημα(τρανζίστορ) συγκεκριμένου τύπου και προδιαγραφών .

Υπάρχει λόγος που το κάτω του άκρο συνδέεται με αυτό |(
που είναι πυκνωτής . Φιλτράρει τα σήματα εισόδου(διεγέρσεις) ,που μπορεί π.χ. να είναι ένας καρδιακός παλμός που μετράς,απο το να επηρεάσουν τις τάσεις πόλωσης . Γιατί ; Γιατί το τρανζίστορ είναι αυτό που λέμε ένα μη γραμμικό στοιχείο . Ανάλογα την πόλωση απο την τροφοδοσία(+V πάνω),δουλεύει σε διαφορετικές περιοχές . Άρα εαν δεν είσαι προσεκτικός,και δεν βάλεις τον πυκωντή διαρροής όπως τον λέμε,θα αφήσεις το σήμα εισόδου,να αλλάξει την τάση πόλωσης και να μεταβάλλει την κατάσταση του τρανζιστορ απο την περιοχη ενίσχυσης σε κάποια άλλη.Αποκοπή, ή κόρο, τις οποίες χρησιμοποιούμε στα ψηφιακά ηλεκτρονικά κυρίως οπως αυτά ενος υπολογιστή,αλλά όχι σε ενίσχυση.

Ίσως είναι unclear μέχρι αυτό το σημείο πως ακριβώς το καταφέρνεις αυτό με τον πυκνωτή . Αλλά αρκεί να σκεφτείς οτι το σήμα εισόδου(οτι και να είναι),μπορεί να αναλυθεί σε άπειρα ημιτονοειδή σήματα(AC σήματα τάσεων) τα οποία βλέπουν τον πυκνωτή ως βραχυκύκλωμα,οπότε η διαδρομή του,τους κλείνει το μάτι να περάσουν απο εκεί παρά απο την τροφοδοσία που βλέπουν την αντίσταση. Και ως γνωστόν το ρεύμα περνάει πάντα απο την διαδρομή ελάχιστης αντίστασης(μεγάλο ψέμα αυτό για δύο λόγους αλλά προς το παρών σκέψου το έτσι) . Αντίθετα τα ρεύματα τροφοδοσίας είναι DC,συνεχόμενο,και βλέπουν τον πυκνωτή ως ανοικτό κύκλωμα.Οπότε προτιμούν να περάσουν μέσα απο την αντίσταση που πλέον για αυτό το σήμα αποτελεί την διαδρομή ελάχιστης αντίστασης .

Στα παραπάνω σου εξήγησα τα βασικά των βασικών των βασικών :laugh: .
Η αναλογική σχεδίαση είναι ένα πεδίο που μπορεί να πάρει δεκαετίες να μάθεις,και κάποιος μπορεί να μην έχει καμία επαφή με το τι κάνει ένας μηχανικός υψηλών τάσεων ας πούμε. Είναι ολόκληρη επιστήμη απο μόνη της η κάθε περιοχή στους ημμυ. Πρέπει να έχεις πολύ εμπειρία,πολλές γνώσεις φυσικής ημιαγωγών,γιατί το κάθε στοιχείο έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που δεν ανέφερα(αντίσταση εισόδου,αντίσταση εξόδου,χωρητικότητα,διαγωγιμότητα κτλπ.) . Και ακόμα και εαν είναι καλο design το πως θα το υλοποιήσεις είναι πάλι άλλη φάση γιατί θα πρέπει να ξεφορτώνεσαι κατάλληλα την θερμότητα,να χρησιμοποιήσεις όσο το δυνατόν λιγότερο υλικό γίνεται ,να μεριμνάς για ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές(που αυξάνονται όσο όλα γύρω γίνονται ηλεκτρονικά) κτλπ .

Όλο αυτό μπορεί τώρα να είναι απλά ένα υποσύστημα,για να κάνεις την απλή και εντελώς αναγκαία λειτουργία της ενίσχυσης ενός σήματος, που παίρνεις απο κάποιον αισθητήρα. Οπότε ίσως χρειαστεί να φτιάξεις και ένα πρόγραμμα που θα επεξεργάζεται αυτές τις μετρήσεις με συγκεκριμένους αλγορίθμους, που βασίζονται σε pure μαθηματικά . Εκεί βαδίζεις σε άλλη περιοχή αλλά ειλικρινά δεν έχει νόημα να το αναπτύξω παραπάνω .Κατάλαβες το point μου,πρέπει να μάθεις και τα μαθηματικά,και την φυσική & τις συγκεκριμένες διατάξεις και τεχνικές για το πως θα τις αξιοποιήσεις στην πράξη. Απλά ήθελα να σου δώσω μια εικόνα για το πως κάτι τόσο φαινομενικά απλό και πλήρως αναγκαίο σε καθημερινό επίπεδο, όταν μπεις στην διαδικασία να το εφαρμόσεις, μπορεί να λάβει τερατώδεις διαστάσεις . Και αυτό είναι ένα σχετικά πάρα πολύ απλό design ενισχυτή.Υπάρχουν κυριολεκτικά τέρατα περιπλοκότητας.Και όσο πας σε υψηλές συχνότητες που έχεις κάποια τρομερά πλεονεκτήματα,αρκετά πραγματάκια(νόμος του Ohm,νόμοι του kirchhoff) πάνε περίπατο και λαμβάνουν χώρα πολύ πιο περίεργα φαινόμενα . Όλα αυτά πρόκειται για μια σπιθαμή,μιας σπιθαμής,μιας σπιθαμής ενός συστήματος που ίσως δουλεύεις . Στα αμάξια κιόλας μπορείς να έχεις όλα αυτά μαζί με τα μηχανολογικά και άλλα που χρειάζονται . Άρα μιλάμε για αυτόματο έλεγχο,προγραμματισμό μικροελεγκτών,συστήματα radar,gps,ραδιόφωνο,φώτα,οθόνες,ABS και ένα σωρό άλλα . Και αυτός είναι ο λόγος που τα ηλεκτρονικά μπορούν να κοστίζουν όσο την μισή τιμή ενός αυτοκινήτου... Χρειάζεσαι πολλούς μηχανικούς με πολύ μεγάλο experience για να τα αναπτύξεις .

Οπότε βρες τι σου αρέσει και πήγαινε εκεί . Θεωρώ οτι και οι δύο σχολές έχουν να σου δώσουν αξιοπρεπέστατες διεξόδους . Μην σε ανησυχεί τόσο η αποκατάσταση . Δεν είναι σίγουρη,αλλά απο την άλλη δεν σε περιορίζει στο να ασχοληθείς με κάτι συγκεκριμένο .

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα ότι υπάρχει τόσο μεγάλη πολυπλοκότητα στους ΗΜΜΥ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ψάχνοντας στην ιστοσελίδα του σεμφε στο ΕΜΠ είδα αυτή την ανακοίνωση https://semfe.ntua.gr/el/announceme...mas-sto-tee-minyma-tou-kosmitora-tis-sxolis-2
Αν καταλαβαίνω καλά αναφέρει ότι σε 3 μήνες οι απόφοιτοι της σεμφε θα έχουν δικαίωμα εγγραφής στο ΤΕΕ σε κάποια "νέα κυρια ειδικότητα". Επειδή δεν βρίσκω κάτι πέρα από αναδημοσιεύσεις της ανακοίνωσης ξέρει κανένας τι ισχύει με το συγκεκριμένο θέμα;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,222 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα ότι υπάρχει τόσο μεγάλη πολυπλοκότητα στους ΗΜΜΥ.

Μην σε τρομάζει ,αυτό είναι όλο το ζουμί . Να μετατραπείς απο τελείως noobie σε κάποιον που ξέρει ένα δυο πράγματα για το πως λειτουργούν οι διάφορες τεχνολογίες γύρω του. Το πως κάτι που μπορεί να πάει στραβά με άπειρους τρόπους καταφέρνει να δουλέψει με έναν κομψό και αξιόπιστο τρόπο που το θεωρείς δεδομένο . Μόλις σηκώσεις το "καπό" αρχίζουν να αποκαλύπτονται ορισμένες λεπτομέρειες που δεν είχες καν φανταστεί οτι υπήρχαν ;) .
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ψάχνοντας στην ιστοσελίδα του σεμφε στο ΕΜΠ είδα αυτή την ανακοίνωση https://semfe.ntua.gr/el/announceme...mas-sto-tee-minyma-tou-kosmitora-tis-sxolis-2
Αν καταλαβαίνω καλά αναφέρει ότι σε 3 μήνες οι απόφοιτοι της σεμφε θα έχουν δικαίωμα εγγραφής στο ΤΕΕ σε κάποια "νέα κυρια ειδικότητα". Επειδή δεν βρίσκω κάτι πέρα από αναδημοσιεύσεις της ανακοίνωσης ξέρει κανένας τι ισχύει με το συγκεκριμένο θέμα;
Αυτος είναι πολύ σημαντικός ρόλος για να μην διαλέξεις ΣΕΜΦΕ. Πέρα από τη μουρη και τις εισφορές στο ΤΕΕ θα είσαι υποχρεωμένος να πληρώνεις ΕΦΑΠΑΞ και επικουρική στα δημόσια ασφαλιστικά ταμεία.Πρακτικό κέρδος δεν θα υπάρχει γιατί η νέα κυρία δραστηριότητα δεν θα προσφέρει κανενα δικαίωμα που οι μαθηματικοφυσικοι των άλλων σχόλων δεν εχουν. Θα διαμαρτυρηθούν και συνδικαλιστικά είναι περισσότεροι και ισχυρότεροι.

Αν θέλετε να πληρώνετε 1000 ευρώ περισσότερα από τους άλλους κάθε χρονο πηγαιντε ΣΕΜΦΕ.
 

Kostakis45

Νεοφερμένος

Ο Kostakis45 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Αυτος είναι πολύ σημαντικός ρόλος για να μην διαλέξεις ΣΕΜΦΕ. Πέρα από τη μουρη και τις εισφορές στο ΤΕΕ θα είσαι υποχρεωμένος να πληρώνεις ΕΦΑΠΑΞ και επικουρική στα δημόσια ασφαλιστικά ταμεία.Πρακτικό κέρδος δεν θα υπάρχει γιατί η νέα κυρία δραστηριότητα δεν θα προσφέρει κανενα δικαίωμα που οι μαθηματικοφυσικοι των άλλων σχόλων δεν εχουν. Θα διαμαρτυρηθούν και συνδικαλιστικά είναι περισσότεροι και ισχυρότεροι.

Αν θέλετε να πληρώνετε 1000 ευρώ περισσότερα από τους άλλους κάθε χρονο πηγαιντε ΣΕΜΦΕ.

Συγνώμη αλλά πως γίνεται η εγγραφή στο τεε να κατοχυρώνει επαγγελματικά δικαιώματα όμοια με αυτά αποφοίτων που δεν έχουν δικαίωμα εγγραφής στο ΤΕΕ;
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Συγνώμη αλλά πως γίνεται η εγγραφή στο τεε να κατοχυρώνει επαγγελματικά δικαιώματα όμοια με αυτά αποφοίτων που δεν έχουν δικαίωμα εγγραφής στο ΤΕΕ;
Γιατί οι συνάδελφοι μηχανικοί πρώην ΤΕΙ πως έχουν δικαιώματα χωρίς να τους αναγνωρίζει το ΤΕΕ ως διπλωματούχους.
 

Kostakis45

Νεοφερμένος

Ο Kostakis45 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Γιατί οι συνάδελφοι μηχανικοί πρώην ΤΕΙ πως έχουν δικαιώματα χωρίς να τους αναγνωρίζει το ΤΕΕ ως διπλωματούχους.

Από την στιγμή που το ΤΕΕ αποδίδει κάποια επαγγελματικα στους αποφοίτους κάποιας σχολής μπορεί κάποιος που δεν είναι εγγεγραμμένος στο ΤΕΕ να έχει αυτά τα επαγγελματικά δικαιώματα;
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Από την στιγμή που το ΤΕΕ αποδίδει κάποια επαγγελματικα στους αποφοίτους κάποιας σχολής μπορεί κάποιος που δεν είναι εγγεγραμμένος στο ΤΕΕ να έχει αυτά τα επαγγελματικά δικαιώματα;
Παραπάνω από το 90% των μελετών μπορούν να υπογράψουν και οι συνάδελφοι πρώην ΤΕΙ, ποσοστό που όσο περνάνε τα χρόνια μεγαλώνει. Και όλα αυτά χωρίς τα χαράτσια του ΤΕΕ τουλάχιστον σε τέτοιο βαθμό που πληρώνουν οι διπλωματούχοι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top