Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών (ΕΜΠ)

carnage

Νεοφερμένος

Ο carnage αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Δυστυχώς, Κώστα, δεν σε πρόλαβα. Μάλλον, πρέπει να κατέθεσες το μηχανογραφικό σου.

Σε γενικές γραμμές, συμφωνώ με τον nPb. Τα σχόλιά του είναι εύστοχα και to the point, στο συγκεκριμένο thread. Για παράδειγμα, ο nPb λέει
...προσφέρει μια ευρύτητα θεματική χωρίς την απαραίτητη βαρύτητα λόγω χρονικού περιορισμού. Πολλή ύλη και λίγο το εξάμηνο με τις ιδιαιτερότητες των ανθρώπινων δυνατοτήτων...

Ακριβώς έτσι. Στο Λύκειο, έκανες 10 κεφάλαια Ευκλείδειας Γεωμετρίας (2ο - 11ο), μέσα σε 14 μήνες. 7 μήνες Α' Λυκείου και 7 μήνες Β' Λυκείου. Στη ΣΕΜΦΕ, θα κάνεις την ίδια ύλη, μέσα σε 13 εβδομάδες. Γιατί, στο Πανεπιστήμιο, 1 ακαδημαϊκό εξάμηνο = 13 εβδομάδες. Σε αυτό, πρόσθεσε σειρές ασκήσεων, ενδιάμεσες εξετάσεις, εργαστήρια Φυσικής/Πληροφορικής, κλπ. Επίσης, πολλοί καθηγητές θα παρακάμπτουν τα εισαγωγικά κεφάλαια, για οικονομία χρόνου, αλλά εσύ θα πρέπει να τα διαβάσεις, ΚΑΙ για να καταλάβεις τα επόμενα κεφάλαια, ΚΑΙ γιατί θα είναι εντός εξεταστέας ύλης (!). Επιπλέον, το ΕΜΠ απονέμει Integrated Master (Bachelor + Master πακετο), όχι Bachelor. Πολλοί καθηγητές, με την δικαιολογία του Integrated Master, έχουν αυξήσει το επίπεδο δυσκολίας των μαθημάτων, ενώ έχουν προσθέσει και 1-2 κεφάλαια μεταπτυχιακού επιπέδου. Όλο αυτό δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα: Είναι λες και δίνεις πανελλαδικές, σε κάθε εξάμηνο.

Η συμβουλή μου είναι: Μακριά από το ΕΜΠ, και ακόμα μακρύτερα από Φυσικο-Μαθηματικές σχολές. Θα αναφέρω δύο λόγους. Δεν έχω "ισχυρή εικόνα" για άλλα Ιδρύματα, αλλά για το ΕΜΠ ξέρω.

Ο πρώτος λόγος είναι η καθηγητική συμπεριφορά. Υποψιάζομαι ότι, και σε άλλα Ιδρύματα, οι καθηγητές έχουν παράλογη/παρανοϊκή/ασύδοτη/κλπ συμπεριφορά. Σίγουρα στις Φυσικο-Μαθηματικές σχολές, θα συναντήσεις σαλταρισμένους, οι οποίοι, εν τέλει, θα σε ξενερώσουν, θα σε απογοητεύσουν και θα σε κάνουν να μισήσεις τα Μαθηματικά/τη Φυσική. Δεν υπάρχει λόγος να υποβάλλεις τον εαυτό σου σε αυτό το μαρτύριο. Θα μπορούσα να γράφω για ώρες. Καθηγητής ΣΕΜΦΕ ωρυόταν "δεν είμαι εδώ, για να ακούω τα παράπονά σας, αλλά για να σας καθυποτάξω (!!), γιατί είστε απείθαρχοι". Καθηγητής ΗΜΜΥ κάνει σεξιστικά σχόλια, ακούγοντας παράπονα φοιτητριών "οι γυναίκες συνεχώς γκρινιάζουν και δημιουργούν προβλήματα, συνέχεια μας βασανίζουν". Καθηγητής ΣΕΜΦΕ έδινε θέματα εξεταστικής σε καθαρεύουσα, λέγοντας "Εδώ είναι Ελλάδα, όχι Τουρκία" (!). Καθηγητής Φυσικού, κατά τη διάρκεια online εξέτασης, προς φοιτητές, ενώ έχει απαγορευθεί το άνοιγμα κάμερας "θα απαντήσω ερωτήσεις σε όσους ανοίξουν κάμερες, σε χεσμένους φοιτητάκους (!!) δεν λύνω απορίες". Και άλλα πολλά. Συν ό,τι είπα πιο πάνω, για υπερβολική ύλη, κλπ. Δεν αξίζει τον κόπο.

Ο δεύτερος λόγος είναι η επαγγελματική αποκατάσταση. Εδώ κάνεις πολλά λάθη. Μάλλον, σε έχουν παραπληροφορήσει. Δεν υπάρχει brand name ΕΜΠ. Δεν είσαι στο Harvard. Αυτό ίσχυε το 1950, όπου εισάγονταν 200 φοιτητές στο ΕΜΠ και αποφοιτούσαν 150. Τότε είχε αξία το δίπλωμα ΕΜΠ. Το 2020, εισάγονται 1200 φοιτητές στο ΕΜΠ, κάθε χρόνο , και όλοι θα αποφοιτήσουν, αργά ή γρήγορα. Η μισή Ελλάδα είναι μηχανικοί, από διάφορα Πολυτεχνεία και Πολυτεχνικές Σχολές. Επιπροσθέτως, τα επαγγέλματα Μηχανικών έχουν πάρει την κάτω βόλτα, λόγω ελάχιστης κατασκευαστικής δραστηριότητας. Αυτό αποτυπώνεται στα μόρια. Οι Πολιτικοί Μηχανικοί, από τα 18800 μόρια βρέθηκαν στα 16800 μόρια. Οι Ηλεκτρολόγοι, από τα 19000 μόρια βρέθηκαν στα 18300 μόρια. Οι Αγρονόμοι, από τα 17300 μόρια βρέθηκαν στα 13100 μόρια. Οι περισσότεροι μαθητές αποφεύγουν το ΕΜΠ, λόγω καθηγητών (δες προηγούμενη παράγραφο) και λόγω κακής επαγγελματικής αποκατάστασης. Και είναι λόγικο. Η Ελλάδα δεν έχει βιομηχανίες. Δεν υπάρχει βιομηχανία αυτοκινήτων, για να απορροφηθεί ο Μηχανολόγος, ο Ηλεκτρολόγος, ο Σεμφίτης. Δεν υπάρχουν βιομηχανίες ημιαγώγιμων υλικών, ηλεκτρονικών κυκλωμάτων, κλπ, για να απορροφηθεί ο Σεμφίτης, ο Ηλεκτρολόγος, κλπ. Άλλες βιομηχανίες, όπως τσιμέντα, πρώτες ύλες, κλπ, είτε έκλεισαν (Χαλυβουργική), είτε έφυγαν στο εξωτερικό (ΤΙΤΑΝ), είτε εξαγοράστηκαν από ξένους (Ηρακλής). Οι φαρμακευτικές εταιρείες στηρίζονταν στην, μοναδική παγκοσμίως, συνταγογράφηση με βάση το φάρμακο, και όχι συνταγογράφηση με βάση τη δραστική ουσία. Έτσι, διεφθαρμένοι ιατροί συνταγογραφούσαν φάρμακα για εγκύους σε 65χρονους άντρες (!!), αντί να προσλαμβάνονται Χημικοί Μηχανικοί, Φαρμακοποιοί, κλπ, για να παράγουν Ελληνικά γενόσημα φάρμακα.

Πιο συγκεκριμένα, για τη ΣΕΜΦΕ. Επειδή, τα προηγούμενα χρόνια, τρώγαμε καρπαζιές, λόγω μη ένταξης στο ΤΕΕ, οι απόφοιτοι της Σχολής μας διαφήμιζαν υπερβολικώς μεμονωμένες, αξιόλογες περιπτώσεις αποφοίτων, για να "ακουστεί" το όνομα της Σχολής μας. Ναι, υπάρχει απόφοιτος ΣΕΜΦΕ, Γιώργος Μοσχίδης, που είναι από τα μεγαλύτερα Ελληνικά, μαθηματικά μυαλά παγκοσμίως, κάνοντας έρευνα αιχμής στο University of California, Berkeley. Ναι, υπάρχει απόφοιτος ΣΕΜΦΕ, που κάνει έρευνα αιχμής στην IBM, στη Ζυρίχη, πάνω σε ηλεκτρονικά κυκλώματα. Ναι, υπάρχει απόφοιτος ΣΕΜΦΕ, που δουλεύει στην J.P. Morgan. Και άλλα πολλά. Αλλά, αυτές είναι μεμονωμένες περιπτώσεις. Δεν είναι ο κανόνας, είναι η εξαίρεση. Ποιος είναι ο κανόνας? Το 70% των αποφοίτων ΣΕΜΦΕ γίνονται Δάσκαλοι Δευτεροβάθμιας. Ένα 20% γίνονται Στατιστικοί Αναλυτές, Οικονομικοί Αναλυτές, Φυσικοί Ιατρικής, Πληροφορικοί. Και ένα 10% γίνονται ερευνητές. Μην "αυτοπαραμυθιάζεσαι" ότι θα γίνεις ο νέος Αρχιμήδης. Δεν στο λέω αυτό, για να σε προσβάλλω. Απλά, στην ηλικία σου, όλοι νομίζαμε ότι θα γίνουμε ερευνητές, επειδή γράψαμε 19 στα Μαθηματικά Προσανατολισμού, και επειδή διαβάζαμε τα εκτός ύλης κεφάλαια, του σχολικού βιβλίου. Δεν είναι έτσι. Στο Λύκειο είχες το φροντιστήριο, ως "προσωπική νταντά". Στο Πανεπιστήμιο, εσύ κάνεις όλη τη δουλειά, την οποία έκανε το φροντιστήριο, όταν ήσουν Λύκειο. Δεν είναι εύκολο αυτό. Όπως είπε και ο Μάρκος Βασίλης, παίζει μεγάλο ρόλο η προσωπική ενασχόληση, και όχι τόσο οι βαθμοί του Λυκείου και το brand name.

Τα προαναφερθέντα επαγγέλματα έχουν μικρή επαγγελματική αποκατάσταση, στην Ελλάδα. Στα φροντιστήρια, παρακαλάς για μισθό 6€/ώρα. Πληρωμές με καθυστέρηση 3-4 μηνών, κλπ. Στα ιδιωτικά σχολεία, μαζικές απολύσεις, αυθαιρεσία, απλήρωτες υπερωρίες, κλπ. Στο Δημόσιο, τελευταίος διαγωνισμός ΑΣΕΠ έγινε το 2008. Δεν υπολογίζω την Ειδική Αγωγή του 2019, γιατί θέλεις ειδικό μεταπτυχιακό, για να διδάξεις Ειδική Αγωγή. Στα νοσοκομεία, προσλήψεις με το σταγονόμετρο, ΟΤΑΝ εμφανιστεί κανένας κορονοϊός. Στις τράπεζες, μαζικές απολύσεις, από το 2010 εως και σήμερα. Όσο για την έρευνα, ένας "Δημόκριτος" υπάρχει, ενα ΕΛΚΕΘΕ και ένα ΙΤΕ. Ωστόσο, σε αυτά τα ερευνητικά κέντρα ανταγωνίζεσαι και άλλους Φυσικούς/Μαθηματικούς, δεν είσαι μόνος σου. Αν είσαι τυχερός, ίσως προσληφθείς σε εταιρεία Πληροφορικής.

Για να κλείσω το μεγάλο κείμενό μου, να σου δώσω μία συμβουλή: Αν σου αρέσουν τα Μαθηματικά, δεν είναι απαραίτητο να εισαχθείς σε τμήμα Μαθηματικών. Και η Πληροφορική, και η Λογιστική, και τα Οικονομικά, έχουν Μαθηματικά. Όχι τόσο δύσκολα, όσο σε ένα τμήμα Μαθηματικών, αλλά υπάρχουν αρκετά μαθήματα Μαθηματικών. Απο εκεί και πέρα, μπορείς να ασχοληθείς και μόνος σου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Δυστυχώς, Κώστα, δεν σε πρόλαβα. Μάλλον, πρέπει να κατέθεσες το μηχανογραφικό σου.

Σε γενικές γραμμές, συμφωνώ με τον nPb. Τα σχόλιά του είναι εύστοχα και to the point, στο συγκεκριμένο thread. Για παράδειγμα, ο nPb λέει

Ακριβώς έτσι. Στο Λύκειο, έκανες 10 κεφάλαια Ευκλείδειας Γεωμετρίας (2ο - 11ο), μέσα σε 14 μήνες. 7 μήνες Α' Λυκείου και 7 μήνες Β' Λυκείου. Στη ΣΕΜΦΕ, θα κάνεις την ίδια ύλη, μέσα σε 13 εβδομάδες. Γιατί, στο Πανεπιστήμιο, 1 ακαδημαϊκό εξάμηνο = 13 εβδομάδες. Σε αυτό, πρόσθεσε σειρές ασκήσεων, ενδιάμεσες εξετάσεις, εργαστήρια Φυσικής/Πληροφορικής, κλπ. Επίσης, πολλοί καθηγητές θα παρακάμπτουν τα εισαγωγικά κεφάλαια, για οικονομία χρόνου, αλλά εσύ θα πρέπει να τα διαβάσεις, ΚΑΙ για να καταλάβεις τα επόμενα κεφάλαια, ΚΑΙ γιατί θα είναι εντός εξεταστέας ύλης (!). Επιπλέον, το ΕΜΠ απονέμει Integrated Master (Bachelor + Master πακετο), όχι Bachelor. Πολλοί καθηγητές, με την δικαιολογία του Integrated Master, έχουν αυξήσει το επίπεδο δυσκολίας των μαθημάτων, ενώ έχουν προσθέσει και 1-2 κεφάλαια μεταπτυχιακού επιπέδου. Όλο αυτό δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα: Είναι λες και δίνεις πανελλαδικές, σε κάθε εξάμηνο.

Η συμβουλή μου είναι: Μακριά από το ΕΜΠ, και ακόμα μακρύτερα από Φυσικο-Μαθηματικές σχολές. Θα αναφέρω δύο λόγους. Δεν έχω "ισχυρή εικόνα" για άλλα Ιδρύματα, αλλά για το ΕΜΠ ξέρω.

Ο πρώτος λόγος είναι η καθηγητική συμπεριφορά. Υποψιάζομαι ότι, και σε άλλα Ιδρύματα, οι καθηγητές έχουν παράλογη/παρανοϊκή/ασύδοτη/κλπ συμπεριφορά. Σίγουρα στις Φυσικο-Μαθηματικές σχολές, θα συναντήσεις σαλταρισμένους, οι οποίοι, εν τέλει, θα σε ξενερώσουν, θα σε απογοητεύσουν και θα σε κάνουν να μισήσεις τα Μαθηματικά/τη Φυσική. Δεν υπάρχει λόγος να υποβάλλεις τον εαυτό σου σε αυτό το μαρτύριο. Θα μπορούσα να γράφω για ώρες. Καθηγητής ΣΕΜΦΕ ωρυόταν "δεν είμαι εδώ, για να ακούω τα παράπονά σας, αλλά για να σας καθυποτάξω (!!), γιατί είστε απείθαρχοι". Καθηγητής ΗΜΜΥ κάνει σεξιστικά σχόλια, ακούγοντας παράπονα φοιτητριών "οι γυναίκες συνεχώς γκρινιάζουν και δημιουργούν προβλήματα, συνέχεια μας βασανίζουν". Καθηγητής ΣΕΜΦΕ έδινε θέματα εξεταστικής σε καθαρεύουσα, λέγοντας "Εδώ είναι Ελλάδα, όχι Τουρκία" (!). Καθηγητής Φυσικού, κατά τη διάρκεια online εξέτασης, προς φοιτητές, ενώ έχει απαγορευθεί το άνοιγμα κάμερας "θα απαντήσω ερωτήσεις σε όσους ανοίξουν κάμερες, σε χεσμένους φοιτητάκους (!!) δεν λύνω απορίες". Και άλλα πολλά. Συν ό,τι είπα πιο πάνω, για υπερβολική ύλη, κλπ. Δεν αξίζει τον κόπο.

Ο δεύτερος λόγος είναι η επαγγελματική αποκατάσταση. Εδώ κάνεις πολλά λάθη. Μάλλον, σε έχουν παραπληροφορήσει. Δεν υπάρχει brand name ΕΜΠ. Δεν είσαι στο Harvard. Αυτό ίσχυε το 1950, όπου εισάγονταν 200 φοιτητές στο ΕΜΠ και αποφοιτούσαν 150. Τότε είχε αξία το δίπλωμα ΕΜΠ. Το 2020, εισάγονται 1200 φοιτητές στο ΕΜΠ, κάθε χρόνο , και όλοι θα αποφοιτήσουν, αργά ή γρήγορα. Η μισή Ελλάδα είναι μηχανικοί, από διάφορα Πολυτεχνεία και Πολυτεχνικές Σχολές. Επιπροσθέτως, τα επαγγέλματα Μηχανικών έχουν πάρει την κάτω βόλτα, λόγω ελάχιστης κατασκευαστικής δραστηριότητας. Αυτό αποτυπώνεται στα μόρια. Οι Πολιτικοί Μηχανικοί, από τα 18800 μόρια βρέθηκαν στα 16800 μόρια. Οι Ηλεκτρολόγοι, από τα 19000 μόρια βρέθηκαν στα 18300 μόρια. Οι Αγρονόμοι, από τα 17300 μόρια βρέθηκαν στα 13100 μόρια. Οι περισσότεροι μαθητές αποφεύγουν το ΕΜΠ, λόγω καθηγητών (δες προηγούμενη παράγραφο) και λόγω κακής επαγγελματικής αποκατάστασης. Και είναι λόγικο. Η Ελλάδα δεν έχει βιομηχανίες. Δεν υπάρχει βιομηχανία αυτοκινήτων, για να απορροφηθεί ο Μηχανολόγος, ο Ηλεκτρολόγος, ο Σεμφίτης. Δεν υπάρχουν βιομηχανίες ημιαγώγιμων υλικών, ηλεκτρονικών κυκλωμάτων, κλπ, για να απορροφηθεί ο Σεμφίτης, ο Ηλεκτρολόγος, κλπ. Άλλες βιομηχανίες, όπως τσιμέντα, πρώτες ύλες, κλπ, είτε έκλεισαν (Χαλυβουργική), είτε έφυγαν στο εξωτερικό (ΤΙΤΑΝ), είτε εξαγοράστηκαν από ξένους (Ηρακλής). Οι φαρμακευτικές εταιρείες στηρίζονταν στην, μοναδική παγκοσμίως, συνταγογράφηση με βάση το φάρμακο, και όχι συνταγογράφηση με βάση τη δραστική ουσία. Έτσι, διεφθαρμένοι ιατροί συνταγογραφούσαν φάρμακα για εγκύους σε 65χρονους άντρες (!!), αντί να προσλαμβάνονται Χημικοί Μηχανικοί, Φαρμακοποιοί, κλπ, για να παράγουν Ελληνικά γενόσημα φάρμακα.

Πιο συγκεκριμένα, για τη ΣΕΜΦΕ. Επειδή, τα προηγούμενα χρόνια, τρώγαμε καρπαζιές, λόγω μη ένταξης στο ΤΕΕ, οι απόφοιτοι της Σχολής μας διαφήμιζαν υπερβολικώς μεμονωμένες, αξιόλογες περιπτώσεις αποφοίτων, για να "ακουστεί" το όνομα της Σχολής μας. Ναι, υπάρχει απόφοιτος ΣΕΜΦΕ, Γιώργος Μοσχίδης, που είναι από τα μεγαλύτερα Ελληνικά, μαθηματικά μυαλά παγκοσμίως, κάνοντας έρευνα αιχμής στο University of California, Berkeley. Ναι, υπάρχει απόφοιτος ΣΕΜΦΕ, που κάνει έρευνα αιχμής στην IBM, στη Ζυρίχη, πάνω σε ηλεκτρονικά κυκλώματα. Ναι, υπάρχει απόφοιτος ΣΕΜΦΕ, που δουλεύει στην J.P. Morgan. Και άλλα πολλά. Αλλά, αυτές είναι μεμονωμένες περιπτώσεις. Δεν είναι ο κανόνας, είναι η εξαίρεση. Ποιος είναι ο κανόνας? Το 70% των αποφοίτων ΣΕΜΦΕ γίνονται Δάσκαλοι Δευτεροβάθμιας. Ένα 20% γίνονται Στατιστικοί Αναλυτές, Οικονομικοί Αναλυτές, Φυσικοί Ιατρικής, Πληροφορικοί. Και ένα 10% γίνονται ερευνητές. Μην "αυτοπαραμυθιάζεσαι" ότι θα γίνεις ο νέος Αρχιμήδης. Δεν στο λέω αυτό, για να σε προσβάλλω. Απλά, στην ηλικία σου, όλοι νομίζαμε ότι θα γίνουμε ερευνητές, επειδή γράψαμε 19 στα Μαθηματικά Προσανατολισμού, και επειδή διαβάζαμε τα εκτός ύλης κεφάλαια, του σχολικού βιβλίου. Δεν είναι έτσι. Στο Λύκειο είχες το φροντιστήριο, ως "προσωπική νταντά". Στο Πανεπιστήμιο, εσύ κάνεις όλη τη δουλειά, την οποία έκανε το φροντιστήριο, όταν ήσουν Λύκειο. Δεν είναι εύκολο αυτό. Όπως είπε και ο Μάρκος Βασίλης, παίζει μεγάλο ρόλο η προσωπική ενασχόληση, και όχι τόσο οι βαθμοί του Λυκείου και το brand name.

Τα προαναφερθέντα επαγγέλματα έχουν μικρή επαγγελματική αποκατάσταση, στην Ελλάδα. Στα φροντιστήρια, παρακαλάς για μισθό 6€/ώρα. Πληρωμές με καθυστέρηση 3-4 μηνών, κλπ. Στα ιδιωτικά σχολεία, μαζικές απολύσεις, αυθαιρεσία, απλήρωτες υπερωρίες, κλπ. Στο Δημόσιο, τελευταίος διαγωνισμός ΑΣΕΠ έγινε το 2008. Δεν υπολογίζω την Ειδική Αγωγή του 2019, γιατί θέλεις ειδικό μεταπτυχιακό, για να διδάξεις Ειδική Αγωγή. Στα νοσοκομεία, προσλήψεις με το σταγονόμετρο, ΟΤΑΝ εμφανιστεί κανένας κορονοϊός. Στις τράπεζες, μαζικές απολύσεις, από το 2010 εως και σήμερα. Όσο για την έρευνα, ένας "Δημόκριτος" υπάρχει, ενα ΕΛΚΕΘΕ και ένα ΙΤΕ. Ωστόσο, σε αυτά τα ερευνητικά κέντρα ανταγωνίζεσαι και άλλους Φυσικούς/Μαθηματικούς, δεν είσαι μόνος σου. Αν είσαι τυχερός, ίσως προσληφθείς σε εταιρεία Πληροφορικής.

Για να κλείσω το μεγάλο κείμενό μου, να σου δώσω μία συμβουλή: Αν σου αρέσουν τα Μαθηματικά, δεν είναι απαραίτητο να εισαχθείς σε τμήμα Μαθηματικών. Και η Πληροφορική, και η Λογιστική, και τα Οικονομικά, έχουν Μαθηματικά. Όχι τόσο δύσκολα, όσο σε ένα τμήμα Μαθηματικών, αλλά υπάρχουν αρκετά μαθήματα Μαθηματικών. Απο εκεί και πέρα, μπορείς να ασχοληθείς και μόνος σου.
δηλαδη ποια σχολη εντελει αξιζει να δηλωσει καποιος?μαθηματικο το απορριπτεις,πολυτεχνειο το ιδιο.παλι καταληγουμε στην ιατρικη δηλαδη?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Ο πρώτος λόγος είναι η καθηγητική συμπεριφορά. Υποψιάζομαι ότι, και σε άλλα Ιδρύματα, οι καθηγητές έχουν παράλογη/παρανοϊκή/ασύδοτη/κλπ συμπεριφορά. Σίγουρα στις Φυσικο-Μαθηματικές σχολές, θα συναντήσεις σαλταρισμένους, οι οποίοι, εν τέλει, θα σε ξενερώσουν, θα σε απογοητεύσουν και θα σε κάνουν να μισήσεις τα Μαθηματικά/τη Φυσική. Δεν υπάρχει λόγος να υποβάλλεις τον εαυτό σου σε αυτό το μαρτύριο. Θα μπορούσα να γράφω για ώρες. Καθηγητής ΣΕΜΦΕ ωρυόταν "δεν είμαι εδώ, για να ακούω τα παράπονά σας, αλλά για να σας καθυποτάξω (!!), γιατί είστε απείθαρχοι". Καθηγητής ΗΜΜΥ κάνει σεξιστικά σχόλια, ακούγοντας παράπονα φοιτητριών "οι γυναίκες συνεχώς γκρινιάζουν και δημιουργούν προβλήματα, συνέχεια μας βασανίζουν". Καθηγητής ΣΕΜΦΕ έδινε θέματα εξεταστικής σε καθαρεύουσα, λέγοντας "Εδώ είναι Ελλάδα, όχι Τουρκία" (!). Καθηγητής Φυσικού, κατά τη διάρκεια online εξέτασης, προς φοιτητές, ενώ έχει απαγορευθεί το άνοιγμα κάμερας "θα απαντήσω ερωτήσεις σε όσους ανοίξουν κάμερες, σε χεσμένους φοιτητάκους (!!) δεν λύνω απορίες". Και άλλα πολλά. Συν ό,τι είπα πιο πάνω, για υπερβολική ύλη, κλπ. Δεν αξίζει τον κόπο.

Αχχχ πόσο μ' αρέσει συγκεκριμένη παιδαγωγική συμπεριφορά. :adventure: Μου έχουν λείψει τέτοιες "σαλταρισμένες" φυσιογνωμίες. Με τη λέξη σαλτάρισμα, έπεσα από την καρέκλα. Ένιωσα ότι έζησα τη ζωή μου όλη στην Ελλάδα μόνο σε μια πρόταση.

Ξέχασες να κάνεις την περιγραφή ιδρωμένος γιακάς πουκαμίσου και λιγοστό μαλλί πιασμένο με τσιμπιδάκι..

δηλαδη ποια σχολη εντελει αξιζει να δηλωσει καποιος?μαθηματικο το απορριπτεις,πολυτεχνειο το ιδιο.παλι καταληγουμε στην ιατρικη δηλαδη?

αχχ μη τα λες έτσι...:bye2: όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο στην ιατρική πάμε..:playboy:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καθηγητής ΣΕΜΦΕ ωρυόταν "δεν είμαι εδώ, για να ακούω τα παράπονά σας, αλλά για να σας καθυποτάξω (!!), γιατί είστε απείθαρχοι".

Mέγας καυλάρχης του ιδρύματος...Με τέτοιους πάει η πατρίδ' μας μπροστά. :kill: :loltooth:
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Αχχχ πόσο μ' αρέσει συγκεκριμένη παιδαγωγική συμπεριφορά. :adventure: Μου έχουν λείψει τέτοιες "σαλταρισμένες" φυσιογνωμίες. Με τη λέξη σαλτάρισμα, έπεσα από την καρέκλα. Ένιωσα ότι έζησα τη ζωή μου όλη στην Ελλάδα μόνο σε μια πρόταση.

Ξέχασες να κάνεις την περιγραφή ιδρωμένος γιακάς πουκαμίσου και λιγοστό μαλλί πιασμένο με τσιμπιδάκι..



αχχ μη τα λες έτσι...:bye2: όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο στην ιατρική πάμε..:playboy:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καθηγητής ΣΕΜΦΕ ωρυόταν "δεν είμαι εδώ, για να ακούω τα παράπονά σας, αλλά για να σας καθυποτάξω (!!), γιατί είστε απείθαρχοι".

Mέγας καυλάρχης του ιδρύματος...Με τέτοιους πάει η πατρίδ' μας μπροστά. :kill: :loltooth:
βρε δηλωστε ολοι ιατρικη να χετε χαρτι γιατρου και να πουλατε μουρη(ετσι για να τσαντιστουν καποιοι).δηλωστε και δεν θα χασετε:playboy:.χουμορ κανω φυσικα μην αρχισουν καποιοι να λενε τα δικα τους παλι
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Eγώ ακόμη παίζω και το γιατρό; Εσείς; :bye2: :adventure:
 

Kostakis45

Νεοφερμένος

Ο Kostakis45 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Δυστυχώς, Κώστα, δεν σε πρόλαβα. Μάλλον, πρέπει να κατέθεσες το μηχανογραφικό σου.

Σε γενικές γραμμές, συμφωνώ με τον nPb. Τα σχόλιά του είναι εύστοχα και to the point, στο συγκεκριμένο thread. Για παράδειγμα, ο nPb λέει

Ακριβώς έτσι. Στο Λύκειο, έκανες 10 κεφάλαια Ευκλείδειας Γεωμετρίας (2ο - 11ο), μέσα σε 14 μήνες. 7 μήνες Α' Λυκείου και 7 μήνες Β' Λυκείου. Στη ΣΕΜΦΕ, θα κάνεις την ίδια ύλη, μέσα σε 13 εβδομάδες. Γιατί, στο Πανεπιστήμιο, 1 ακαδημαϊκό εξάμηνο = 13 εβδομάδες. Σε αυτό, πρόσθεσε σειρές ασκήσεων, ενδιάμεσες εξετάσεις, εργαστήρια Φυσικής/Πληροφορικής, κλπ. Επίσης, πολλοί καθηγητές θα παρακάμπτουν τα εισαγωγικά κεφάλαια, για οικονομία χρόνου, αλλά εσύ θα πρέπει να τα διαβάσεις, ΚΑΙ για να καταλάβεις τα επόμενα κεφάλαια, ΚΑΙ γιατί θα είναι εντός εξεταστέας ύλης (!). Επιπλέον, το ΕΜΠ απονέμει Integrated Master (Bachelor + Master πακετο), όχι Bachelor. Πολλοί καθηγητές, με την δικαιολογία του Integrated Master, έχουν αυξήσει το επίπεδο δυσκολίας των μαθημάτων, ενώ έχουν προσθέσει και 1-2 κεφάλαια μεταπτυχιακού επιπέδου. Όλο αυτό δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα: Είναι λες και δίνεις πανελλαδικές, σε κάθε εξάμηνο.

Η συμβουλή μου είναι: Μακριά από το ΕΜΠ, και ακόμα μακρύτερα από Φυσικο-Μαθηματικές σχολές. Θα αναφέρω δύο λόγους. Δεν έχω "ισχυρή εικόνα" για άλλα Ιδρύματα, αλλά για το ΕΜΠ ξέρω.

Ο πρώτος λόγος είναι η καθηγητική συμπεριφορά. Υποψιάζομαι ότι, και σε άλλα Ιδρύματα, οι καθηγητές έχουν παράλογη/παρανοϊκή/ασύδοτη/κλπ συμπεριφορά. Σίγουρα στις Φυσικο-Μαθηματικές σχολές, θα συναντήσεις σαλταρισμένους, οι οποίοι, εν τέλει, θα σε ξενερώσουν, θα σε απογοητεύσουν και θα σε κάνουν να μισήσεις τα Μαθηματικά/τη Φυσική. Δεν υπάρχει λόγος να υποβάλλεις τον εαυτό σου σε αυτό το μαρτύριο. Θα μπορούσα να γράφω για ώρες. Καθηγητής ΣΕΜΦΕ ωρυόταν "δεν είμαι εδώ, για να ακούω τα παράπονά σας, αλλά για να σας καθυποτάξω (!!), γιατί είστε απείθαρχοι". Καθηγητής ΗΜΜΥ κάνει σεξιστικά σχόλια, ακούγοντας παράπονα φοιτητριών "οι γυναίκες συνεχώς γκρινιάζουν και δημιουργούν προβλήματα, συνέχεια μας βασανίζουν". Καθηγητής ΣΕΜΦΕ έδινε θέματα εξεταστικής σε καθαρεύουσα, λέγοντας "Εδώ είναι Ελλάδα, όχι Τουρκία" (!). Καθηγητής Φυσικού, κατά τη διάρκεια online εξέτασης, προς φοιτητές, ενώ έχει απαγορευθεί το άνοιγμα κάμερας "θα απαντήσω ερωτήσεις σε όσους ανοίξουν κάμερες, σε χεσμένους φοιτητάκους (!!) δεν λύνω απορίες". Και άλλα πολλά. Συν ό,τι είπα πιο πάνω, για υπερβολική ύλη, κλπ. Δεν αξίζει τον κόπο.

Ο δεύτερος λόγος είναι η επαγγελματική αποκατάσταση. Εδώ κάνεις πολλά λάθη. Μάλλον, σε έχουν παραπληροφορήσει. Δεν υπάρχει brand name ΕΜΠ. Δεν είσαι στο Harvard. Αυτό ίσχυε το 1950, όπου εισάγονταν 200 φοιτητές στο ΕΜΠ και αποφοιτούσαν 150. Τότε είχε αξία το δίπλωμα ΕΜΠ. Το 2020, εισάγονται 1200 φοιτητές στο ΕΜΠ, κάθε χρόνο , και όλοι θα αποφοιτήσουν, αργά ή γρήγορα. Η μισή Ελλάδα είναι μηχανικοί, από διάφορα Πολυτεχνεία και Πολυτεχνικές Σχολές. Επιπροσθέτως, τα επαγγέλματα Μηχανικών έχουν πάρει την κάτω βόλτα, λόγω ελάχιστης κατασκευαστικής δραστηριότητας. Αυτό αποτυπώνεται στα μόρια. Οι Πολιτικοί Μηχανικοί, από τα 18800 μόρια βρέθηκαν στα 16800 μόρια. Οι Ηλεκτρολόγοι, από τα 19000 μόρια βρέθηκαν στα 18300 μόρια. Οι Αγρονόμοι, από τα 17300 μόρια βρέθηκαν στα 13100 μόρια. Οι περισσότεροι μαθητές αποφεύγουν το ΕΜΠ, λόγω καθηγητών (δες προηγούμενη παράγραφο) και λόγω κακής επαγγελματικής αποκατάστασης. Και είναι λόγικο. Η Ελλάδα δεν έχει βιομηχανίες. Δεν υπάρχει βιομηχανία αυτοκινήτων, για να απορροφηθεί ο Μηχανολόγος, ο Ηλεκτρολόγος, ο Σεμφίτης. Δεν υπάρχουν βιομηχανίες ημιαγώγιμων υλικών, ηλεκτρονικών κυκλωμάτων, κλπ, για να απορροφηθεί ο Σεμφίτης, ο Ηλεκτρολόγος, κλπ. Άλλες βιομηχανίες, όπως τσιμέντα, πρώτες ύλες, κλπ, είτε έκλεισαν (Χαλυβουργική), είτε έφυγαν στο εξωτερικό (ΤΙΤΑΝ), είτε εξαγοράστηκαν από ξένους (Ηρακλής). Οι φαρμακευτικές εταιρείες στηρίζονταν στην, μοναδική παγκοσμίως, συνταγογράφηση με βάση το φάρμακο, και όχι συνταγογράφηση με βάση τη δραστική ουσία. Έτσι, διεφθαρμένοι ιατροί συνταγογραφούσαν φάρμακα για εγκύους σε 65χρονους άντρες (!!), αντί να προσλαμβάνονται Χημικοί Μηχανικοί, Φαρμακοποιοί, κλπ, για να παράγουν Ελληνικά γενόσημα φάρμακα.

Πιο συγκεκριμένα, για τη ΣΕΜΦΕ. Επειδή, τα προηγούμενα χρόνια, τρώγαμε καρπαζιές, λόγω μη ένταξης στο ΤΕΕ, οι απόφοιτοι της Σχολής μας διαφήμιζαν υπερβολικώς μεμονωμένες, αξιόλογες περιπτώσεις αποφοίτων, για να "ακουστεί" το όνομα της Σχολής μας. Ναι, υπάρχει απόφοιτος ΣΕΜΦΕ, Γιώργος Μοσχίδης, που είναι από τα μεγαλύτερα Ελληνικά, μαθηματικά μυαλά παγκοσμίως, κάνοντας έρευνα αιχμής στο University of California, Berkeley. Ναι, υπάρχει απόφοιτος ΣΕΜΦΕ, που κάνει έρευνα αιχμής στην IBM, στη Ζυρίχη, πάνω σε ηλεκτρονικά κυκλώματα. Ναι, υπάρχει απόφοιτος ΣΕΜΦΕ, που δουλεύει στην J.P. Morgan. Και άλλα πολλά. Αλλά, αυτές είναι μεμονωμένες περιπτώσεις. Δεν είναι ο κανόνας, είναι η εξαίρεση. Ποιος είναι ο κανόνας? Το 70% των αποφοίτων ΣΕΜΦΕ γίνονται Δάσκαλοι Δευτεροβάθμιας. Ένα 20% γίνονται Στατιστικοί Αναλυτές, Οικονομικοί Αναλυτές, Φυσικοί Ιατρικής, Πληροφορικοί. Και ένα 10% γίνονται ερευνητές. Μην "αυτοπαραμυθιάζεσαι" ότι θα γίνεις ο νέος Αρχιμήδης. Δεν στο λέω αυτό, για να σε προσβάλλω. Απλά, στην ηλικία σου, όλοι νομίζαμε ότι θα γίνουμε ερευνητές, επειδή γράψαμε 19 στα Μαθηματικά Προσανατολισμού, και επειδή διαβάζαμε τα εκτός ύλης κεφάλαια, του σχολικού βιβλίου. Δεν είναι έτσι. Στο Λύκειο είχες το φροντιστήριο, ως "προσωπική νταντά". Στο Πανεπιστήμιο, εσύ κάνεις όλη τη δουλειά, την οποία έκανε το φροντιστήριο, όταν ήσουν Λύκειο. Δεν είναι εύκολο αυτό. Όπως είπε και ο Μάρκος Βασίλης, παίζει μεγάλο ρόλο η προσωπική ενασχόληση, και όχι τόσο οι βαθμοί του Λυκείου και το brand name.

Τα προαναφερθέντα επαγγέλματα έχουν μικρή επαγγελματική αποκατάσταση, στην Ελλάδα. Στα φροντιστήρια, παρακαλάς για μισθό 6€/ώρα. Πληρωμές με καθυστέρηση 3-4 μηνών, κλπ. Στα ιδιωτικά σχολεία, μαζικές απολύσεις, αυθαιρεσία, απλήρωτες υπερωρίες, κλπ. Στο Δημόσιο, τελευταίος διαγωνισμός ΑΣΕΠ έγινε το 2008. Δεν υπολογίζω την Ειδική Αγωγή του 2019, γιατί θέλεις ειδικό μεταπτυχιακό, για να διδάξεις Ειδική Αγωγή. Στα νοσοκομεία, προσλήψεις με το σταγονόμετρο, ΟΤΑΝ εμφανιστεί κανένας κορονοϊός. Στις τράπεζες, μαζικές απολύσεις, από το 2010 εως και σήμερα. Όσο για την έρευνα, ένας "Δημόκριτος" υπάρχει, ενα ΕΛΚΕΘΕ και ένα ΙΤΕ. Ωστόσο, σε αυτά τα ερευνητικά κέντρα ανταγωνίζεσαι και άλλους Φυσικούς/Μαθηματικούς, δεν είσαι μόνος σου. Αν είσαι τυχερός, ίσως προσληφθείς σε εταιρεία Πληροφορικής.

Για να κλείσω το μεγάλο κείμενό μου, να σου δώσω μία συμβουλή: Αν σου αρέσουν τα Μαθηματικά, δεν είναι απαραίτητο να εισαχθείς σε τμήμα Μαθηματικών. Και η Πληροφορική, και η Λογιστική, και τα Οικονομικά, έχουν Μαθηματικά. Όχι τόσο δύσκολα, όσο σε ένα τμήμα Μαθηματικών, αλλά υπάρχουν αρκετά μαθήματα Μαθηματικών. Απο εκεί και πέρα, μπορείς να ασχοληθείς και μόνος σου.
Ευχαριστώ για την απάντηση, με πρόλαβες σήμερα ή αύριο θα το καταθέσω το μηχανογραφικο . Από ότι έχω διαβάσει και από αυτά που μου είπε ο άνθρωπος από το φροντιστήριο που μας βοηθάει στην διαμόρφωση του μηχανογραφικου την ΣΕΜΦΕ την διαλέγουν μαθητές που θέλουν να αποφύγουν τα σχολεία - φροντιστήρια ως επαγγελματίκη αποκατάσταση για αυτό κλίνω προς τα εκεί. Επίσης δεν νομιζω ότι οι μαθητές αποφεύγουν το ΕΜΠ αφού είναι το πολυτεχνείο με τις υψηλότερες βάσεις. Τα παραδείγματα "σαλταρισμενων" καθηγητών όντως με προβληματιζουν αλλά θεωρώ ότι τέτοια φυντάνια υπάρχουν παντού. Τέλος στην κατεύθυνση μου (θετική) με τις σχολές που έχεις αποκλείσει δεν νομίζω ότι απομένουν άλλες επιλογές;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Ευχαριστώ για την απάντηση, με πρόλαβες σήμερα ή αύριο θα το καταθέσω το μηχανογραφικο . Από ότι έχω διαβάσει και από αυτά που μου είπε ο άνθρωπος από το φροντιστήριο που μας βοηθάει στην διαμόρφωση του μηχανογραφικου την ΣΕΜΦΕ την διαλέγουν μαθητές που θέλουν να αποφύγουν τα σχολεία - φροντιστήρια ως επαγγελματίκη αποκατάσταση για αυτό κλίνω προς τα εκεί. Επίσης δεν νομιζω ότι οι μαθητές αποφεύγουν το ΕΜΠ αφού είναι το πολυτεχνείο με τις υψηλότερες βάσεις. Τα παραδείγματα "σαλταρισμενων" καθηγητών όντως με προβληματιζουν αλλά θεωρώ ότι τέτοια φυντάνια υπάρχουν παντού. Τέλος στην κατεύθυνση μου (θετική) με τις σχολές που έχεις αποκλείσει δεν νομίζω ότι απομένουν άλλες επιλογές;

Επέλεξε οτι θες φίλε μου.
Εδώ απλά ο καθένας λέει την γνώμη του βάσει των όσων ξέρει .
Ο Μάνος εαν κατάλαβα καλά είναι Σεμφίτης οπότε λέει τι έχει παρατηρήσει, για να σε βοηθήσει. Ακόμα και εαν αποφασίσεις να την βάλεις ως πρώτη επιλογή,θεωρεί απο την πλευρά του πιστεύω,και εμείς,οτι πρέπει να γνωρίζεις πως έχουν τα πράγματα και να κάνεις συνειδητά την επιλογή . Να ξέρεις δηλαδή σε τι "μπλέκεις". Ο σκοπός είναι πάντα η ενημέρωση εδώ παρά η συμπλήρωση του μηχανογραφικού. Αυτό είναι δική σου αρμοδιότητα;) .

Πάντως η σχολή δεν σου βρίσκει δουλειά . Απλά σου δίνει το χαρτί και την ικανότητα να σε παρατηρήσει κάποια επιχείρηση . Την δουλειά απο εκεί και πέρα την παίρνεις με τους προσωπικούς σου κόπους,την όρεξη να μάθεις και να πειραματιστείς .
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Τα παραδείγματα "σαλταρισμενων" καθηγητών όντως με προβληματιζουν αλλά θεωρώ ότι τέτοια φυντάνια υπάρχουν παντού. Τέλος στην κατεύθυνση μου (θετική) με τις σχολές που έχεις αποκλείσει δεν νομίζω ότι απομένουν άλλες επιλογές;

Τα Φυσικομαθηματικά Τμήματα είναι γενικώς φυτώρια σαλταρισμένων φυσιογνωμιών που είναι πραγματικά να τους λυπάσαι. Το τι περνάνε οι δύσμοιροι φοιτητές δεν περιγράφεται. Η κατάσταση έχει φτάσει σε σημείο που αρκετοί αξιόλογοι ΔΕΠ να περιμένουν την συνταξιοδότηση ή και το φυσικό τέλος τέτοιων συναδέλφων τους για να ανασάνει το Τμήμα που εργάζονται και να μπορέσουν να κάνουν τη δουλειά τους. Γελάμε, αλλά η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου επειδή δεν υπάρχει κρατικός έλεγχος.
 

Ουριήλ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ουριήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ρουμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 816 μηνύματα.
Τα Φυσικομαθηματικά Τμήματα είναι γενικώς φυτώρια σαλταρισμένων φυσιογνωμιών που είναι πραγματικά να τους λυπάσαι. Το τι περνάνε οι δύσμοιροι φοιτητές δεν περιγράφεται. Η κατάσταση έχει φτάσει σε σημείο που αρκετοί αξιόλογοι ΔΕΠ να περιμένουν την συνταξιοδότηση ή και το φυσικό τέλος τέτοιων συναδέλφων τους για να ανασάνει το Τμήμα που εργάζονται και να μπορέσουν να κάνουν τη δουλειά τους. Γελάμε, αλλά η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου επειδή δεν υπάρχει κρατικός έλεγχος.
Αυτό συμβαίνει σε πολλά τμήματα. Γενικά τα ελληνικά τμήματα έχουν να αντιμετωπίσουν μια σαπίλα που επεκτείνεται και όχι την σαπίλα των εγκαταστάσεων
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Αυτό συμβαίνει σε πολλά τμήματα. Γενικά τα ελληνικά τμήματα έχουν να αντιμετωπίσουν μια σαπίλα που επεκτείνεται και όχι την σαπίλα των εγκαταστάσεων

Aκριβώς Νίκο. Ξέρεις πόσα παιδιά έχουν ματώσει να πάρουν το πτυχίο τους; Η κατάσταση έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις με τον νεποτισμό εντός των Ελληνικών Πανεπιστημίων.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Aκριβώς Νίκο. Ξέρεις πόσα παιδιά έχουν ματώσει να πάρουν το πτυχίο τους; Η κατάσταση έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις με τον νεποτισμό εντός των Ελληνικών Πανεπιστημίων.
οπως παντα υπερβολικος.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.

carnage

Νεοφερμένος

Ο carnage αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Για τους επόμενους, που θα έχουν απορίες σχετικά με την ΣΕΜΦΕ, αφήνω αυτό εδώ...

semfe1.png
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Για τους επόμενους, που θα έχουν απορίες σχετικά με την ΣΕΜΦΕ, αφήνω αυτό εδώ...

View attachment 70300

Κάτσε ρε Μάνο,αυτό απο μόνο του όμως τι λέει ;
Υπάρχουν πολλοί καθηγητές που είναι τελείως νορμάλ και βγάζουν τέτοια ποσοστά. Είτε επειδή πρόκειται για δύσκολο μάθημα ή/και φοιτητές που δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα όλο το εξάμηνο. Μήπως υπάρχει και κάτι άλλο;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Κάτσε ρε Μάνο,αυτό απο μόνο του όμως τι λέει ;
Υπάρχουν πολλοί καθηγητές που είναι τελείως νορμάλ και βγάζουν τέτοια ποσοστά. Είτε επειδή πρόκειται για δύσκολο μάθημα ή/και φοιτητές που δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα όλο το εξάμηνο. Μήπως υπάρχει και κάτι άλλο;

Sam, δυστυχώς σε τέτοια Τμήματα η κανονικότητα σαν λέξη είναι υποκειμενική και άνευ ουσίας και από τις δυο πλευρές. Σαφώς και οι φοιτητές χρόνο με το χρόνο κοπριτεύουν (βλ. instagram, σκαφάτοι, γκομενάτοι, βραδιές με φωτιά και κιθάρα, χιονοδρομικές εκδρομές, κλπ) αλλά και ορισμένοι καθηγητές έχουν ένα θέμα με την αρίθμηση των θεμάτων για τον συγκεκριμένο χρόνο της εξέτασης. Εμείς είχαμε έναν που δίδασκε και στο μεταπτυχιακό του Τμήματος, που πολλές φορές "ξεχνιόταν" και έμπλεκε ύλη μεταπτυχιακού, καλούσε και μεταπτυχιακούς φοιτητές και γινόταν το μάθημα κώλος με ερωτήσεις που δεν ωφελούσαν τους προπτυχιακούς.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Για τους επόμενους, που θα έχουν απορίες σχετικά με την ΣΕΜΦΕ, αφήνω αυτό εδώ...

View attachment 70300

Τα σέβη μας...
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top