Σχολές προσβάσιμες από όλα τα πεδία και βάσεις

Dion

Νεοφερμένος

Ο Dion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Δεν υπάρχει ίσια αντιμετώπιση σε όλες τις κατευθύνσεις , η θεωρητική ήταν σε όλα ποιο εύκολη και έγραψε καλά ένα μεγάλο ποσοστό των μαθητών !
Εμείς που επιλέξαμε θετική και είχαμε αυτά τα θέματα πως θα κινηθούν οι βάσεις στις σχολές που περνάς από όλα τα πεδία ;
Αυτό είναι άδικο για τα παιδιά τις θετικής !
Είμαι απελπισμένη ,είχα διαβάσει πολύ και τώρα αυτό !
 

BlueIvy_

Νεοφερμένος

Η BlueIvy_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Δεν υπάρχει ίσια αντιμετώπιση σε όλες τις κατευθύνσεις , η θεωρητική ήταν σε όλα ποιο εύκολη και έγραψε καλά ένα μεγάλο ποσοστό των μαθητών !
Εμείς που επιλέξαμε θετική και είχαμε αυτά τα θέματα πως θα κινηθούν οι βάσεις στις σχολές που περνάς από όλα τα πεδία ;
Αυτό είναι άδικο για τα παιδιά τις θετικής !
Είμαι απελπισμένη ,είχα διαβάσει πολύ και τώρα αυτό !

Αυτό το πράγμα που δεν γράφετε καλά οι της θετικής και μετά ρίχνετε το μπαλάκι στην Θεωρητική με ξεπερνάει. Ως παιδί της θεωρητικής λοιπόν κι επειδή γνωρίζω τις δυνατότητες και τις κλίσεις μου, γι' αυτό ακριβώς τον λόγο δεν πήγα θετική. Τώρα το καταλάβατε ότι στην θετική έχουν καθιερωθεί πλέον θέματα ακαδημαικού επιπέδου???κάτι που θεωρώ μέγιστο σφάλμα σε κάθε περίπτωση. Και στην θεωρητική σας πληροφορώ ήταν αρκετά απαιτητικά τα θέματα, ιδιαίτερα στην ιστορία που απαιτούσαν αφαιρετική ικανότητα.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι στο ότι πρέπει να σταματήσει αυτή η ''καραμέλα'' με την θεωρητική κάθε χρόνο. Και η θεωρητική είναι δύσκολη. Ξέρεις τι μυαλό χρειάζεται και πόσος χρόνος για να απομνημονεύεις βιβλία ολόκληρα? Εξίσου και η Θετική, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Ο καθένας με τις επιλογές του.

Καλά αποτελέσματα και μην αγχώνεσαι οι βάσεις σας θα πέσουν!:thumbup:
 

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτό το πράγμα που δεν γράφετε καλά οι της θετικής και μετά ρίχνετε το μπαλάκι στην Θεωρητική με ξεπερνάει. Ως παιδί της θεωρητικής λοιπόν κι επειδή γνωρίζω τις δυνατότητες και τις κλίσεις μου, γι' αυτό ακριβώς τον λόγο δεν πήγα θετική. Τώρα το καταλάβατε ότι στην θετική έχουν καθιερωθεί πλέον θέματα ακαδημαικού επιπέδου???κάτι που θεωρώ μέγιστο σφάλμα σε κάθε περίπτωση. Και στην θεωρητική σας πληροφορώ ήταν αρκετά απαιτητικά τα θέματα, ιδιαίτερα στην ιστορία που απαιτούσαν αφαιρετική ικανότητα.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι στο ότι πρέπει να σταματήσει αυτή η ''καραμέλα'' με την θεωρητική κάθε χρόνο. Και η θεωρητική είναι δύσκολη. Ξέρεις τι μυαλό χρειάζεται και πόσος χρόνος για να απομνημονεύεις βιβλία ολόκληρα? Εξίσου και η Θετική, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Ο καθένας με τις επιλογές του.

Καλά αποτελέσματα και μην αγχώνεσαι οι βάσεις σας θα πέσουν!:thumbup:

Γενικά υπάρχει το ντιμπέιτ Θετική vs Θεωρητική (αγόρια ιππότες κορίτσια μαύρες κότες) αλλά στη προκειμένη περίπτωση νομίζω ότι επιτίθεσαι λίγο άδικα. Το πόιντ των παιδιών ήταν ότι φέτος τα θέματα που έπεσαν στη θεωρητική ήταν πιο εύκολα -και όχι εύκολα- (συγκριτικά με αντίστοιχα θέματα της θεωρητικής) από τα θέματα της θετικής (πάλι συγκριτικά με παλιότερα θέματα).
Με επιφύλαξη το λέω, αλλά από γνωστούς/φίλους/συγγενείς που έδιναν ή ξέρουν την αντίστοιχη ύλη κι εγώ αυτό έχω ακούσει, ότι ήταν βατά.
Δεν είναι θέμα σύγκρισης γενικά, αλλά επηρεάζει πολλά πολλά παιδιά που στοχεύουν σχολές στις οποίες έχει κανείς πρόσβαση από παραπάνω από ένα πεδία. Διαμορφώνεται μία κοινή βάση, χωρίς να έχει υπάξει κοινή κατανομή βαθμολογιών, δεν είναι λίγο άδικο;
Λυπάμαι πολύ για όσους αντιμετωπίζουν αυτό το θέμα, έχετε δίκιο και ελπίζω ακόμα και έτσι να πιάσετε τη σχολή που θέλετε. Ακομα κι αν όχι, δεν χάθηκε ο κόσμος.
Λίγο που την είδα την χημεία μου φάνηκε τεράστια, χαίρομαι που δεν έδινα φέτος, τη σιχαινόμουν και θα την σιχαίνομαι πάντα <3
 

Guest 675594

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν καταλαβαίνω το λόγο που συγκρίνεται η δυσκολία των θεματων της θετικής εναντι της θεωρητικης, αφού δεν έχουν καμία συνάφεια μεταξύ τους. Τα θέματα προφανώς και πρέπει να έχουν όγκο και δυσκολία, πώς θα ξεχωρίσει αυτός που έχει μελετήσει περισσότερο, που διαχειρίζεται το άγχος και το χρόνο του καλύτερα; Δεν μπορώ να έχω άποψη για τα θέματα της θεωρητικής ,αλλά αν όντως ήταν βατά, τότε περισσότερο αδικημένοι είναι οι δυνατοί μαθητές της, που δεν είχαν την ευκαιρία να διακριθούν, παρά οι μαθητές της θετικής.
 

Emiliano

Νεοφερμένος

Ο Emiliano αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω το λόγο που συγκρίνεται η δυσκολία των θεματων της θετικής εναντι της θεωρητικης, αφού δεν έχουν καμία συνάφεια μεταξύ τους. Τα θέματα προφανώς και πρέπει να έχουν όγκο και δυσκολία, πώς θα ξεχωρίσει αυτός που έχει μελετήσει περισσότερο, που διαχειρίζεται το άγχος και το χρόνο του καλύτερα; Δεν μπορώ να έχω άποψη για τα θέματα της θεωρητικής ,αλλά αν όντως ήταν βατά, τότε περισσότερο αδικημένοι είναι οι δυνατοί μαθητές της, που δεν είχαν την ευκαιρία να διακριθούν, παρά οι μαθητές της θετικής.

Ως παιδι της θετικης με βιολογια που εδωσε περυσι, και εγω ελεγα οτι δεν υπαρχει λογος να γινει συγκριση. Περυσι μας ειχαν σφαξει της θετικής αρκετα , ενω στη θεωρητικη απαυτα που μου ελεγαν, ειχαν πεσει σχετικα ευκολα θεματα. Και που λετε λοιπον περναω νοσηλευτικη. Στο μαθημα λοιπον της βιοχημειας ρωταει η καθηγητρια ποσοι ειναι απο θεωρητικη και ειλικρινά η ΜΙΣΗ και παραπανω αιθουσα μην πω , σηκωσε το χερι. Και εκεινη τη στιγμη συνειδητοποιησα πόσο η διαφορα δυσκολιας μεταξυ θεωρητικης και θετικης επηρεασε τις παραιατρικες σχολες. Θα μου πεις τωρα οτι η θεωρητικη εχει ποινη για το 3ο πεδιο αλλα και παλι ΔΕΝ γινεται ρε γαμωτο να μην εχεις στοιχειωδεις γνωσεις θετικων μαθηματων και να ΜΗΝ μπορεις να κανεις μεθοδο των τριων για να χορηγησεις σωστα τη δοση σε εναν ασθενη και παρολα αυτα να παιρνεις τη θεση ενος παιδιου της θετικης μονο και μονο επειδη στη θεωρητικη επεσαν ευκολα θεματα ενω θετικη επεσαν δυσκολα.

Φιλικα
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
Εχεις ακουσει φετος καποιον-α που να μην εγραψε καλα καποιον-α που να παραπονεθηκε για τα θεματα(δυσκολια-ποσοτητα-παγιδες) ????????
Με αφορμή το δικό σου σχόλιο θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο παράπονο, που συμμερίζονται αρκετοί υποψήφιοι μαθητές των ανθρωπιστικών σπουδών. Διακρίνω μία έντονη περιφρόνηση και απαξίωση των φετινών θεμάτων της θεωρητικής κατεύθυνσης στις Πανελλήνιες Εξετάσεις και δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Τα φετινά θέματα ήταν αντίστοιχης δυσκολίας με τα περσινά -αν όχι ελάχιστα ευκολότερα- και υπήρχαν ΠΟΛΛΟΙ υποψήφιοι που δεν απέδωσαν όσο ήθελαν αφ'ενός λόγω αυτής της δυσκολίας -ιδιαίτερα στην Ιστορία-, αφ' ετέρου λόγω των απρόβλεπτων- για αρκετούς- θεμάτων.
Με εκνευρίζει, επίσης, η αστεία σύγκριση των θεμάτων της θετικής κατεύθυνσης με αυτών της θεωρητικής. Σαφώς για τους θετικούς υπήρξε μεγάλη δυσκολία και άνευ προηγουμένου απογοήτευση, όμως αυτός δεν είναι λόγος για να χαρακτηριστούν τα θέματα της θεωρητικής εύκολα και οι μαθητές της ευνοημένοι. Ας υπάρχει οργή για την ΚΕΕ και όχι για τους θεωρητικούς.
Όσον αφορά στις βάσεις, μπορώ να κρίνω μόνο για το 1ο πεδίο και προβλέπω σταθερότητα.
 

Dion

Νεοφερμένος

Ο Dion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Κάτι πρέπει να γίνει με τις σχολές πχ παιδαγωγικά που έχουν πρόσβαση από όλες τις κατευθύνσεις !
Ο καθένας διάλεξε την κατεύθυνση με βάση πια μαθήματα του ταιριάζουν καλύτερα αλλά κανείς δεν περίμενε την σφαγή που έγινε στη θετική .
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
Κάτι πρέπει να γίνει με τις σχολές πχ παιδαγωγικά που έχουν πρόσβαση από όλες τις κατευθύνσεις !
Ο καθένας διάλεξε την κατεύθυνση με βάση πια μαθήματα του ταιριάζουν καλύτερα αλλά κανείς δεν περίμενε την σφαγή που έγινε στη θετική .


Κάθε χρόνο γίνεται σφαγή στην θετική σε σχέση με τις άλλες κατευθύνσεις (φέτος αυτό έγινε σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό). Πάντα η πιο ευνοική κατεύθυνση ως προς την βαθμολογία είναι η θεωρητική.

Οπότε θετική διαλέγουμε μόνο αν θέλουμε υψηλόβαθμες σχολές υγείας. Και κατεύθυνση διαλέγουμε με βάση την σχολή που θέλουμε όχι με βάση τα μαθήματα που μας ταιριαζουν.

Τώρα περί βαθμολογίας θεωρώ λάθος μελλοντικοί δάσκαλοι να κλαίγονται για σχολή που έχουν βάση κάτω από 15000 μόρια.

Προσωπικά θα ήμουν πολύ αυστηρός ως προς τα παιδαγωγικά Δημοτικής εκπαίδευσης και θα έβαζα πλαφόν βαθμολογίας και θα περιοριζα κατα πολύ τις θέσεις ώστε όλοι οι απόφοιτοι να απασχολούνται σε αυτό που σπούδασαν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dion

Νεοφερμένος

Ο Dion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Κάθε χρόνο γίνεται σφαγή στην θετική σε σχέση με τις άλλες κατευθύνσεις (φέτος αυτό έγινε σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό). Πάντα η πιο ευνοική κατεύθυνση ως προς την βαθμολογία είναι η θεωρητική.

Οπότε θετική διαλέγουμε μόνο αν θέλουμε υψηλόβαθμες σχολές υγείας.

Τώρα περί βαθμολογίας θεωρώ λάθος μελλοντικοί δάσκαλοι να κλαίγονται για σχολή που έχουν βάση κάτω από 15000 μόρια.

Προσωπικά θα ήμουν πολύ αυστηρός ως προς τα παιδαγωγικά Δημοτικής εκπαίδευσης και θα έβαζα πλαφόν βαθμολογίας και θα περιοριζα κατα πολύ τις θέσεις ώστε όλοι οι απόφοιτοι να απασχολούνται σε αυτό που σπούδασαν.


Για το πλαφόν βαθμολογίας συμφωνώ και εγώ ,όχι μόνο για τα παιδαγωγικά αλλά και σε πολλές άλλες σχολές πχ αστυνομία ,που έχουν πολύ ψιλές βάσεις !
Τώρα όμως από την στιγμή που είναι όπως είναι τα πράγματα , θα αδικηθούν η μαθητές της θετικής ,όχι μόνο στα παιδαγωγικά αλλά σε όλες τις κοινές σχολές .
Για να έχουν ίσια αντιμετώπιση πρέπει να είναι ίδιας δυσκολίας και τα μαθήματα .
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Τώρα περί βαθμολογίας θεωρώ λάθος μελλοντικοί δάσκαλοι να κλαίγονται για σχολή που έχουν βάση κάτω από 15000 μόρια.

Προσωπικά θα ήμουν πολύ αυστηρός ως προς τα παιδαγωγικά Δημοτικής εκπαίδευσης και θα έβαζα πλαφόν βαθμολογίας και θα περιοριζα κατα πολύ τις θέσεις ώστε όλοι οι απόφοιτοι να απασχολούνται σε αυτό που σπούδασαν.

Μια τέτοια ρύθμιση θα ήταν θεωρητικώς άστοχη, συστηματικώς προβληματική και πρακτικώς ανεπαρκής. Θεωρητικώς άστοχη, γιατί η βαθμολογία των πανελληνίων δεν κρίνεται αντικειμενικά, αλλά υποκειμενικά, βάσει της δυσκολίας των θεμάτων της εκάστοτε χρονιάς και του εκάστοτε πεδίου. Επομένως το πλαφόν θα οδηγούσε σε πολλές αδικίες, αν τη μία χρονιά τα θέματα ήταν πανεύκολα και την άλλη πολύ δύσκολα. Συστηματικώς προβληματική, γιατί δεν μπορείς να επιβάλεις πλαφόν σε μία μόνο σχολή. Θα πρέπει να υπάρχει παντού, σε όλο το σύστημα. Διακρίσεις δεν γίνονται. Και η πρακτική αξία του όλου εγχειρήματος αμφίβολη, στό μέτρο που μόνο θεωρητικά, όχι και στην πράξη, όσοι επιτυγχάνουν υψηλότερη βαθμολογία θα είναι καλύτεροι και αποτελεσματικότεροι στο επάγγελμά τους.
Με λίγα λόγια, η ρύθμιση που προτείνεις θα οδηγούσε σε σοβαρές αξιολογικές αντινομίες, δίχως να εγγυάται απτά αποτελέσματα.

Γενικά, το πρόβλημα με τις προσβάσιμες από όλα τα πεδία σχολές είναι περίπλοκο και έχει απασχολήσει πολύ. Είναι λογικό το υπάρχον σύστημα να οδηγεί σε αδικίες και να προκαλεί την αγανάκτηση των παιδιών. Γιατί, όπως είπα και παραπάνω, η βαθμολογία στις πανελλήνιες κρίνεται βάσει της δυσκολίας των θεμάτων της κάθε χρονιάς και του κάθε πεδίου, γι’ αυτό και η κάθετη(ανάμεσα στις διάφορες χρονιές) και η οριζόντια(ανάμεσα στα διάφορα πεδία- αυτή μας ενδιαφέρει εν προκειμένω) σύγκριση των βαθμολογιών είναι εξ υπαρχής άτοπη και οδηγεί σ αντινομίες.

Η πιο δικαιοκρατική λύση, κατά τη γνώμη μου, θα ήταν να υπάρξει ποσόστωση θέσεων για το κάθε πεδίο αναλογικά με τον αριθμό των υποψηφίων στο καθένα.

Παράδειγμα: 30.000 υποψήφιοι στο πρώτο πεδίο, 25.000 στο δεύτερο, 20.000 στο τρίτο, 25.000 στο τέταρτο. Αν το παιδαγωγικό τμήμα έχει 100 θέσεις, θα μοιραστούν αναλογικά, δηλαδή 30 για το πρώτο, 25 για το δεύτερο, 20 για το τρίτο, 25 για το τέταρτο. Το παράδειγμα απλοποιημένο, σε σύνθετες περιπτώσεις πάντα θα υπάρχει μια μικρή απόκλιση, αλλα θα είναι αμελητέα.

Στις παραϊατρικές σχολές θα μπορούσε να δίνονται οι περισσότερες θέσεις στα παιδιά του τρίτου πεδίου, ή να υπάρχει φροντίδα ώστε οι διαθέσιμες θέσεις για τους υποψηφίους του πρώτου πεδίου να είναι συνολικά η μειονότητα, προκειμένου να μην προκύπτουν τα παράδοξα που αναφέρει ο kiyosi.
 
Τελευταία επεξεργασία:

BlueIvy_

Νεοφερμένος

Η BlueIvy_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Με αφορμή το δικό σου σχόλιο θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο παράπονο, που συμμερίζονται αρκετοί υποψήφιοι μαθητές των ανθρωπιστικών σπουδών. Διακρίνω μία έντονη περιφρόνηση και απαξίωση των φετινών θεμάτων της θεωρητικής κατεύθυνσης στις Πανελλήνιες Εξετάσεις και δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Τα φετινά θέματα ήταν αντίστοιχης δυσκολίας με τα περσινά -αν όχι ελάχιστα ευκολότερα- και υπήρχαν ΠΟΛΛΟΙ υποψήφιοι που δεν απέδωσαν όσο ήθελαν αφ'ενός λόγω αυτής της δυσκολίας -ιδιαίτερα στην Ιστορία-, αφ' ετέρου λόγω των απρόβλεπτων- για αρκετούς- θεμάτων.
Με εκνευρίζει, επίσης, η αστεία σύγκριση των θεμάτων της θετικής κατεύθυνσης με αυτών της θεωρητικής. Σαφώς για τους θετικούς υπήρξε μεγάλη δυσκολία και άνευ προηγουμένου απογοήτευση, όμως αυτός δεν είναι λόγος για να χαρακτηριστούν τα θέματα της θεωρητικής εύκολα και οι μαθητές της ευνοημένοι. Ας υπάρχει οργή για την ΚΕΕ και όχι για τους θεωρητικούς.
Όσον αφορά στις βάσεις, μπορώ να κρίνω μόνο για το 1ο πεδίο και προβλέπω σταθερότητα.


Προσκυνώ σε φίλτατε :thumbup:
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Jack25

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jack25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Με αφορμή το δικό σου σχόλιο θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο παράπονο, που συμμερίζονται αρκετοί υποψήφιοι μαθητές των ανθρωπιστικών σπουδών. Διακρίνω μία έντονη περιφρόνηση και απαξίωση των φετινών θεμάτων της θεωρητικής κατεύθυνσης στις Πανελλήνιες Εξετάσεις και δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Τα φετινά θέματα ήταν αντίστοιχης δυσκολίας με τα περσινά -αν όχι ελάχιστα ευκολότερα- και υπήρχαν ΠΟΛΛΟΙ υποψήφιοι που δεν απέδωσαν όσο ήθελαν αφ'ενός λόγω αυτής της δυσκολίας -ιδιαίτερα στην Ιστορία-, αφ' ετέρου λόγω των απρόβλεπτων- για αρκετούς- θεμάτων.
Με εκνευρίζει, επίσης, η αστεία σύγκριση των θεμάτων της θετικής κατεύθυνσης με αυτών της θεωρητικής. Σαφώς για τους θετικούς υπήρξε μεγάλη δυσκολία και άνευ προηγουμένου απογοήτευση, όμως αυτός δεν είναι λόγος για να χαρακτηριστούν τα θέματα της θεωρητικής εύκολα και οι μαθητές της ευνοημένοι. Ας υπάρχει οργή για την ΚΕΕ και όχι για τους θεωρητικούς.
Όσον αφορά στις βάσεις, μπορώ να κρίνω μόνο για το 1ο πεδίο και προβλέπω σταθερότητα.

To να συγκρίνεις τα θέματα των Λατινικών με αυτά της Χημείας μπορεί να φαντάζει αστείο , αλλά ακριβώς αυτή τη σύγκριση κάνει ουσιαστικά το σύστημα για να αποφασίσει ποιος θα περάσει σε κάποια κοινή σχολή των 2 πεδίων ανάμεσα σε δυο υποψηφίους ,
όσο συγκρίσιμοι είναι οι βαθμοί δυο μαθητών της θεωρητικης στα Λατινικα που δηλώνουν στο μηχανογραφικο τη Νομικη Αθηνας ακριβως τοσο συγκρισιμοι ειναι και ο βαθμος ενος θετικου στη Χημεια που δηλωσε το ΤΕΦΑΑ Αθηνας με το βαθμο ενος θεωρητικου στα Λατινικα που δηλωσε επισης το ΤΕΦΑΑ Αθηνας

Αυτος ακριβως ειναι ο λογος που οι υποψηφιοι της θετικης που στοχευουν στις κοινες σχολες ειναι και οι μεγαλοι χαμενοι και αδικημενοι των φετινων Πανελληνιων
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top