Σχολές Πληροφορικής - για προγραμματιστής, όχι δάσκαλος

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Πολύ καλύτερα. Δεν ξέρω τι μαθητής είσαι, αλλά όπως σου ξαναείπα γύρω από αυτό που δείχνεις να έχεις κλίση ασχολούνται τα πολυτεχνειακά τμήματα. Οι βάσεις τους βέβαια είναι στο Θεό, αυτό να το έχεις υπόψιν σου. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ψάξεις και πληροφορίες για τα ΤΕΙ, εκεί σίγουρα κάνουν το hardwarίστικο κομμάτι καλύτερα από οποιοδήποτε τμήμα πληροφορικής πανεπιστημίου. Μπες στις σελίδες τους και διάβασε τους οδηγούς σπουδών. Δεν ξέρω πόσο ακριβής είναι η εικόνα που έχεις για την Πληροφορική, αλλά μια τέτοια κίνηση θα σου δώσει να καταλάβεις στο περίπου τι διδάσκεται στα ιδρύματα της χώρας :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

oli@photographer

Νεοφερμένος

Η oli@photographer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
να ρωτησω κατι?ειναι καλυτερα ως μαθημα στην Β λυκειου να επιλεξει καποιος γραμμικο η ελευθερο σχεδιο?

Κοιτα, αν εισαι ανθρωπος ακριβειας-οργανωτικος-με σταθερο χερι και μπορεις να κανεις αυτο ακριβως που απαιτει το γραμμικο, τοτε παρε γραμμικο.
Αν εισαι πιο ελευθερος και εκφραστικος τοτε ελευθερο.
Εγω θα προτεινα γραμμικο, ειναι πιο ευκολο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Λοιπόν. Είμαι θεωρητική κατεύθυνση και θέλω να περάσω στο ΤΕΙ φωτογραφίας Αθηνών.
Έχω μάθει πως η σχολή είναι 4ο πεδίο και ότι πρέπει να πάρω μάθημα γενικής παιδείας μαθηματικά και επιλογής σχέδιο. Σχέδιο γραμμικό ή ελεύθερο;

Αχμ...:pfff: Έχεις πάρει απάντηση....:P
Και τα δύο σχέδια πρέπει να πάρεις.;)

να ρωτησω κατι?ειναι καλυτερα ως μαθημα στην Β λυκειου να επιλεξει καποιος γραμμικο η ελευθερο σχεδιο?

Ρωτάς γενικά; (έχω την εντύπωση ότι υπάρχει σχετικό θέμα για το σχέδιο)
Έχεις υπ' όψιν σου να ακολουθήσεις κάποια σχετική σχολή;
Εξαρτάται...
Αν θες να ακολουθήσεις κάποια σχολή που απαιτεί σχέδιο, διάλεξε ελεύθερο, που δεν υπάρχει στην Γ' λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vampi

Περιβόητο μέλος

Η Vampi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,185 μηνύματα.
Αχμ...:pfff: Έχεις πάρει απάντηση....:P
Και τα δύο σχέδια πρέπει να πάρεις.;)

Kάτσε. Τι εννοείς και τα δύο; Στην Γ' μάθημα επιλογής έχει γραμμικό ή ελεύθερο σωστά;
Ποιο από τα δύο επιλέγω; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Kάτσε. Τι εννοείς και τα δύο; Στην Γ' μάθημα επιλογής έχει γραμμικό ή ελεύθερο σωστά;
Ποιο από τα δύο επιλέγω; :P

Είναι ειδικά μαθήματα καμάρι μου, όχι επιλογής. Στις πανελλήνιες πρέπει να δώσεις και τα δύο.
Αλλά στο λύκειο μπορείς να πάρεις μόνο ένα ως μάθημα επιλογής σε κάθε έτος, ένα στη Β', κι ένα στη Γ'. Το ελεύθερο υπάρχει ως επιλογή μόνο στη Β', ενώ το γραμμικό υπάρχει σε διάφορες "παραλαγές" και στις δύο τάξεις:

Διδάσκεται. Β' και Γ' λυκείου ως επιλογής. Ελεύθερο και γραμμικό.


Φυσικά τα θέματα τα βρίσκετε και στο υπουργείο Παιδείας:
https://www.ypepth.gr/efarmoges/themata.php

---------
Κατά το υπουργείο, το πρόγραμμα σπουδών του λυκείου περιλαμβάνει τα παρακάτω μαθήματα:
Άρθρο 41

Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα Σχέδιο Γραμμικό (Επιλογής της Β΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου).


Α Σκοποί διδασκαλίας του μαθήματος

Ο σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι μαθητές τις ικανότητες εκείνες που θα τους επιτρέψουν να αντιλαμβάνονται και να αναπαριστούν με τη βοήθεια της «γλώσσας» του σχεδίου γεωμετρικά σχήματα, αντικείμενα και μορφές, σύμφωνα πάντοτε με τις καθιερωμένες συμβάσεις και χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα όργανα, μέσα και υλικά.
Γενικότερα, στο τέλος της διδασκαλίας του μαθήματος οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση :
• Να γνωρίζουν τις δυνατότητες των οργάνων, μέσων και υλικών σχεδίασης και να τα χρησιμοποιούν με αποτελεσματικό τρόπο.
• Να εκτελούν με τα προβλεπόμενα όργανα και μέσα τη σχεδιαστική εργασία με καθαρότητα, ακρίβεια και ταχύτητα.
• Να αντιλαμβάνονται τη γεωμετρική μορφή των αντικειμένων τα οποία σχεδιάζουν.
• Να απεικονίζουν με τους καθιερωμένους τρόπους απλά αντικείμενα.
• Να αντιλαμβάνονται από το σχέδιο τα πραγματικά μεγέθη του αντικειμένου που απεικονίζεται.
• Να συσχετίζουν στοιχεία μεγέθους, μορφής και θέσης σε σχέδια διαφορετικών κλιμάκων ενός απλού αντικειμένου.
• Να οργανώνουν σε ενιαίο σύνολο (πίνακα) σειρά σχεδίων ενός απλού αντικειμένου.
• Να προσδιορίζουν την πορεία εργασίας που θα ακολουθήσουν.
• Να γνωρίζουν τα βασικά στοιχεία της «γλώσσας» του σχεδίου.

Β. Διδακτέα Ύλη

1. Εισαγωγή. Ρόλος, είδη, εφαρμογές σχεδίου:
• Να κατανοήσουν οι μαθητές τη λειτουργία και τη σημασία του σχεδίου ως:
-μέσου απεικόνισης
-μέσου αναπαράστασης
-μέσου επικοινωνίας
-τρόπου έκφρασης
-επαγγελματικού εργαλείου

2. Υλικά, μέσα και όργανα σχεδίασης. Περιγραφή, χρήση, συντήρηση:
• Να γνωρίσουν οι μαθητές τα βασικά υλικά, μέσα και όργανα σχεδίασης.
• Να κατανοήσουν τη σχέση της ποιότητας και της ακρίβειας του σχεδίου με τη σωστή χρήση και συντήρηση των οργάνων σχεδίασης.

3. Στοιχεία του πίνακα γενικά. Ορθολογική - αισθητική οργάνωση πίνακα:
• Να γνωρίσουν οι μαθητές τα στοιχεία του πίνακα.
• Να κατανοήσουν την ανάγκη ορθολογικής και αισθητικής οργάνωσης των στοιχείων ενός πίνακα.

4. Γραμμές. Είδη, πάχη, χρήση τους:
• Να γνωρίσουν τα είδη, τα πάχη και τη σημασία των γραμμών στο σχέδιο.
• Να είναι σε θέση να χαράξουν γραμμές διαφορετικής μορφής, ευθείες και καμπύλες, με ορθότητα και ακρίβεια, κυρίως με τη βοήθεια των οργάνων σχεδίασης αλλά και με ελεύθερο χέρι.

5. Γράμματα και αριθμοί. Ορθή γραφή, ρόλος τυποποίησης, τρόποι γραφής,
οικογένειες γραμμάτων, κανόνες ελεύθερης γραφής:
• Να αναπτύξουν οι μαθητές δεξιότητες και να εξοικειωθούν με την ορθή ελεύθερη γραφή.
• Να κατανοήσουν την αναγκαιότητα ύπαρξης κανόνων τυποποίησης.
• Να γνωρίσουν διάφορους τρόπους γραφής.
• να γνωρίσουν οικογένειες και είδη γραμμάτων και αριθμών.
• Να ανταποκρίνονται σε στοιχειώδεις απαιτήσεις αισθητικής προσέγγισης - ισορροπίας του σχεδιαστικού αποτελέσματος, μέσω της ορθής τοποθέτησης - οργάνωσης γραμμάτων και αριθμών.

6. Γεωμετρικές κατασκευές. Ευθείες γραμμές, γωνίες, κανονικά πολύγωνα, κύκλοι -
τόξα, έλλειψη:
• Να εξοικειωθούν οι μαθητές με τις δυνατότητες των γεωμετρικών κατασκευών, προκειμένου να σχεδιάζουν με μεγαλύτερη ακρίβεια και να πραγματοποιούν κατασκευές που δεν είναι δυνατές με άλλο τρόπο.
• Να είναι σε θέση, με ορθή ανάλυση των αναγκών του προβλήματος και απλή ανάκληση γνώσεων από την επιπεδομετρία, να διατυπώνουν με απόλυτη ακρίβεια και καθαρότητα τρόπους επίλυσης σχεδιαστικών προβλημάτων.
• Να χρησιμοποιούν ορθά τα όργανα, ώστε να διασφαλίζεται η απαιτούμενη ακρίβεια.
7. Γενικά για τη σχεδίαση υπό κλίμακα:
• Να κατανοήσουν οι μαθητές τη σχέση φυσικού και σχεδιαστικού μεγέθους.
• Να γνωρίσουν τις συνηθέστερα χρησιμοποιούμενες κλίμακες.
• Να κατανοήσουν την αξία της γραφικής κλίμακας.
• Να ασκηθούν στη μετατροπή μεγεθών από την πραγματικότητα στο σχέδιο, από το σχέδιο στην πραγματικότητα, από μια κλίμακα σε άλλη.
8. Διαστασιολόγηση, μορφή, τοποθέτηση διαστάσεων:
• Να γνωρίσουν οι μαθητές τους διάφορους τρόπους διαστασιολόγησης σύμφωνα με τις καθιερωμένες συμβάσεις.
• Να είναι σε θέση να διαπιστώσουν την πληρότητα και την ορθότητα των αναγραφόμενων διαστάσεων σε διάφορα σχέδια.
• Να είναι σε θέση να σχεδιάσουν τις διαστάσεις σε ένα σχέδιο «επίπεδου» αντικειμένου.
• Να αναπτύξουν δεξιότητες για σκαριφηματική σχεδίαση και σχεδίαση με τα καθιερωμένα μέσα και όργανα.

9. Γενικά περί προβολών, στοιχεία παραστατικής Γεωμετρίας (προβολή, κατάκλιση), παράσταση σε ένα, σε δύο και σε περισσότερα επίπεδα προβολής:
• Να αντιλαμβάνονται οι μαθητές το βασικό πρόβλημα της αντιστοίχισης των τριών διαστάσεων του χώρου στις δύο διαστάσεις ενός επιπέδου.
• Να γνωρίσουν τρόπους και μεθόδους παράστασης απλών γεωμετρικών στοιχείων (π.χ. σημείων, ευθειών, σχημάτων) χρησιμοποιώντας γνώσεις της παραστατικής Γεωμετρίας.
• Να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τη μορφή απλών γεωμετρικών σχημάτων (σημείων, ευθειών, ορθογωνίων) από σχέδιά τους.
• Να είναι σε θέση να σχεδιάσουν απλές όψεις ευθειών και απλών επίπεδων σχημάτων (ορθογωνίων) σε διάφορες ειδικές θέσεις, ως προς ένα και δύο επίπεδα προβολής.

9α. Σύστημα ορθών προβολών γενικά, το ευρωπαϊκό σύστημα, παραδείγματα όψεων:
• Να γνωρίζουν οι μαθητές και να εφαρμόζουν τα βασικά στοιχεία των καθιερωμένων συμβάσεων (κανονισμών) για την παράσταση αντικειμένων σε τρία επίπεδα προβολής.
• Να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν απλά στερεά από σειρά σχεδίων τους (όψεων).
• Να μπορούν να συσχετίζουν όψεις, καθώς και επιμέρους στοιχεία τους (π.χ. σημεία, ακμές) αντικειμένων με απλές και, βαθμιαία, με συνθετότερες μορφές.
• Να αναζητούν και να καταλήγουν, με δεδομένες τις δύο όψεις αντικειμένου, στην εύρεση της τρίτης όψης.
• Να μπορούν να εκτελούν την εργασία σχεδίασης με οργανωμένο τρόπο.
• Να μπορούν να σχεδιάζουν σε σκαρίφημα αλλά και με όργανα σχεδίασης όψεις αντικειμένων, εφαρμόζοντας τα βασικά στοιχεία των κανονισμών.
• Να μπορούν να διαστασιολογούν σειρά τριών όψεων αντικειμένου.
9β. Τομή, παράσταση, παραδείγματα, άλλα είδη τομών:
• Να γνωρίζουν οι μαθητές στοιχεία των συμβάσεων για τις τομές, ως προς την παράσταση των χαρακτηριστικών στοιχείων τους (επιπέδου τομής, τεμνόμενης επιφάνειας), και το συσχετισμό τους με άλλα σχέδια.
• Να γνωρίζουν τα διαφορετικά είδη τομών και τη χρησιμότητά τους.
• Να είναι σε θέση να διαστασιολογούν τομές.
• Να είναι σε θέση να σχεδιάζουν τομές και ημιτομές απλών αντικειμένων, σύμφωνα πάντοτε με τους κανονισμούς και με οργανωμένο τρόπο.

9γ. Αξονομετρικές προβολές, είδη προβολών, πορεία εργασίας, παρατηρήσεις.
Επαναληπτικές ασκήσεις:
• Να αντιλαμβάνονται οι μαθητές τη μορφή των αντικειμένων από αξονομετρικές προβολές τους και να αναγνωρίζουν τα βασικότερα είδη τους.
• Να γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες των αξονομετρικών προβολών σε σχέση με τα σχέδια όψεων (πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα).
• Να είναι σε θέση να συσχετίζουν σχέδια όψεων με αξονομετρικά του ίδιου αντικειμένου.
• Να είναι σε θέση να σχεδιάσουν αξονομετρικά σχέδια αντικειμένων με απλές μορφές ακολουθώντας κατάλληλη πορεία εργασίας.
• Να είναι σε θέση, με δεδομένη την αξονομετρική προβολή ενός αντικειμένου, να σχεδιάσουν τις τρεις όψεις του (πρόοψη, κάτοψη, αριστερή πλάγια όψη).

10. Απεικόνιση κτιρίων, γραμμογραφία αρχιτεκτονικού σχεδίου, προϋποθέσεις - τρόπος
εργασίας:
• Να γνωρίζουν οι μαθητές τις ιδιαιτερότητες που έχει η παράσταση μιας κτιριακής κατασκευής σε σχέση με άλλα αντικείμενα σχεδίασης.
• Να γνωρίζουν τα βασικά στοιχεία της γραμμογραφίας του αρχιτεκτονικού σχεδίου.
• Να γνωρίζουν τις προϋποθέσεις και τα απλά πρακτικά προβλήματα μιας σχεδιαστικής εργασίας.

10α. Κάτοψη, τομή, όψη: έννοιες, χαρακτηρισμός, στοιχεία σχεδίων, πορεία εργασίας
• Να γνωρίζουν οι μαθητές τις ιδιαιτερότητες των συμβάσεων (κανονισμών) για το αρχιτεκτονικό σχέδιο.
• Να έχουν σαφή εικόνα των στοιχείων τα οποία παρουσιάζονται σε μια κάτοψη, τομή και όψη, αντίστοιχα, ενός απλού κτιρίου.
• Να αντιλαμβάνονται τη μορφή και τη θέση των διάφορων στοιχείων στα σχέδια.
• Να γνωρίζουν τρόπους παράστασης απλών στοιχείων (π.χ. πόρτας, παραθύρου).
• Να είναι σε θέση να εκτελούν την εργασία σχεδίασης με οργανωμένο τρόπο, τηρώντας παράλληλα τις καθιερωμένες συμβάσεις .
• Να έχουν τη δυνατότητα να συσχετίζουν στοιχεία (χώρους, δομικά στοιχεία, μεγέθη) σε σχέδια κατόψεων, τομών και όψεων.

Άρθρο 42

Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα Σχέδιο Ελεύθερο (Επιλογής της Β΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου).


Α. Σκοποί διδασκαλίας του μαθήματος

Με τη διδασκαλία του μαθήματος επιδιώκεται:
• Να καλλιεργήσει ο μαθητής οπτική αντίληψη και να οξύνει την παρατηρητικότητά του.
• Να ευαισθητοποιηθεί απέναντι στο φυσικό κόσμο και στο περιβάλλον του.
• Να καλλιεργήσει την επαγωγική, την αναλυτική και τη συνθετική σκέψη.
• Να καλλιεργήσει τη δεξιοτεχνία και τη δημιουργικότητά του.
• Να εκλεπτύνει την αισθητική εμπειρία απέναντι στο έργο της τέχνης.
• Να αντιληφθεί ότι καθετί που κατασκευάζει ο άνθρωπος είναι προϊόν σχεδίου και ότι το σχέδιο είναι η βάση για τις περισσότερες μορφές των Εικαστικών Τεχνών.

Β. Διδακτέα Ύλη

1. Εισαγωγή
• Εισαγωγικές έννοιες

2. Παρατήρηση
• Παρατήρηση φυσικών προτύπων
• Μελέτη της μορφής
• Στοιχεία προοπτικής
• Κεντρική προβολή

3. Ανάλυση
• Ανάλυση των επιμέρους στοιχείων των φυσικών προτύπων
• Αναλογίες και μετρήσεις

4. Πλαστικά στοιχεία
• Σχέση και θέση των μερών στο φυσικό χώρο
• Συγκριτική διαδικασία μεγεθών και ποσοτήτων
• Πλαστικά στοιχεία όπως σημεία, γραμμές, σχήματα, επίπεδα, μορφές και άλλα

5. Σύνθεση
• Διευθέτηση και οργάνωση των πλαστικών στοιχείων

6. Έγχρωμο σχέδιο
• Σχέση σχεδίου και χρώματος
• Ελαφρά υλικά και μέσα

7. Εφαρμοσμένες τέχνες
• Στοιχεία βιομηχανικού σχεδίου (ντιζάιν)
• Ντιζάιν αντικειμένων, εσωτερικών και εξωτερικών χώρων και άλλα

8. Τεχνικές και υλικά
• Μολύβια, κάρβουνα, μελάνια, παστέλ, χαρτιά και άλλα

9. Αισθητική της εικόνας
• Στοιχεία ανάλυσης και αξιολόγησης του Ελεύθερου Σχεδίου και των Εικαστικών Έργων γενικότερα
• Τοποθέτηση, αναλογίες, τονικές διαβαθμίσεις, γενική εικόνα
• Αξιολόγηση των έργων του μαθητή από τον ίδιο

Γενική μεθοδολογία
Πρακτικές ασκήσεις των μαθητών σε όλες τις ενότητες, κυρίως με σχέδιο εκ του φυσικού αλλά και με σχέδιο από μνήμης, φανταστικό, αντιγραφή - μελέτη και άλλα.
Θεωρητικές προσεγγίσεις και διδασκαλία με χρήση παραδοσιακών και σύγχρονων εποπτικών μέσων. Δημιουργία συνθηκών εργαστηρίου.

Άρθρο 43

Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα Σχέδιο Τεχνικό (Επιλογής των Β΄ και Γ΄ τάξεων Ενιαίου Λυκείου).

Α. Σκοποί διδασκαλίας του μαθήματος

Με τη διδασκαλία του μαθήματος επιδιώκεται η ευαισθητοποίηση των μαθητών απέναντι στον κόσμο των μορφών και των σχέσεών τους και η ανάπτυξη της ικανότητας γραφικής επικοινωνίας και έκφρασης. Η επιδίωξη αυτή αναλύεται στους εξής εκπαιδευτικούς σκοπούς:
• Να γνωρίσουν οι μαθητές εικαστικές μορφές που να χαρακτηρίζονται από λειτουργικότητα, δυνατότητα εφαρμογής και αισθητική και να εξοικειωθούν με την ανάλυση των επιμέρους στοιχείων τους παρατηρώντας φυσικά πρότυπα.
• Να γνωρίσουν τα μέσα και τις μεθόδους του Τεχνικού Σχεδίου και να εξοικειωθούν με τις χρήσεις τους
• Να γνωρίσουν τα είδη του Τεχνικού Σχεδίου, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τους κανόνες του κάθε είδους και να εξοικειωθούν με τις χρήσεις τους.
• Να αποκτήσουν την ικανότητα ανάγνωσης, αντίληψης και ερμηνείας σχεδίων, διαγραμμάτων και γραφημάτων διάφορων ειδών.
• Να αποκτήσουν τη δεξιότητα σχεδίασης σκίτσων και σκαριφημάτων με ελεύθερο χέρι.
• Να αποκτήσουν τη δεξιότητα σχεδίασης με τη χρήση των οργάνων και μέσων του Τεχνικού Σχεδίου.
• Να γνωρίσουν τις δυνατότητες του Η/Υ ως σύγχρονου σχεδιαστικού μέσου και να κάνουν απλές εισαγωγικές σχεδιαστικές εφαρμογές με τη χρήση του.

Β. Διδακτέα ΄Υλη

Τάξη Β΄

1. Εισαγωγικά στοιχεία
2. Μέσα και όργανα σχεδίασης
• Τεχνικές και μέθοδοι σχεδίασης
• Ασκήσεις γραμμογραφίας και απλών γεωμετρικών κατασκευών
3. Γραμμές - γράμματα - αριθμοί
• Ασκήσεις ανάγνωσης - ερμηνείας
4. Το σχέδιο των εφαρμοσμένων Τεχνών
Το σκαρίφημα (σκίτσο)
• Ορισμός και χρήσεις
• Μεθοδολογία και μέσα
• Ασκήσεις Ελεύθερου Σχεδίου και σχεδίασης σκαριφημάτων
5. Το σχέδιο ορθών προβολών (όψεων)
• Προοπτικό - αξονομετρικό σχέδιο
6. Το μηχανολογικό σχέδιο
7. Το οικοδομικό σχέδιο
8. Το ηλεκτρολογικό και το ηλεκτρονικό σχέδιο
9. Ο υπολογιστής και το Τεχνικό Σχέδιο


Τάξη Γ΄

Το Μηχανολογικό Σχέδιο
 Γενικά στοιχεία
 Όψεις και τομές
 Διαστασιολόγηση
 Συμβολισμοί και σημάνσεις
 Υπομνήματα

2. Το Οικοδομικό Σχέδιο
 Γενικά στοιχεία
 Όψεις - Κατόψεις - Τομές
 Συμβολισμοί - Διαστασιολόγηση
 Υπομνήματα - Τυποποίηση
 Σχέδια λεπτομερειών

3. Ηλεκτρολογικό και Ηλεκτρονικό Σχέδιο
 Γενικά στοιχεία
 Είδη ηλεκτρολογικού και ηλεκτρονικού σχεδίου
 Συμβολισμοί και σημάνσεις
 Υπομνήματα

4. Οι εφαρμογές του υπολογιστή στο Σχέδιο
 Ο υπολογιστής και το Τεχνικό Σχέδιο
 Χρήση του υπολογιστή στη σχεδίαση


5. Πρακτικές Ασκήσεις
• Ανάγνωσης - ερμηνείας
• Σχεδίασης σκαριφημάτων
• Σχεδίασης με όργανα
• Σχεδίασης με υπολογιστή

Άρθρο 44

Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα Σχέδιο Αρχιτεκτονικό (Επιλογής της Γ΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου).

Α. Σκοποί διδασκαλίας του μαθήματος

Όπως και τα άλλα είδη τα Τεχνικού Σχεδίου, έτσι και το Αρχιτεκτονικό Σχέδιο αποσκοπεί στο να δώσει, με συστηματικότητα και πληρότητα, σαφείς και ακριβείς πληροφορίες για την ύπαρξη ή την πραγματοποίηση μιας τρισδιάστατης κατασκευής και, συγκεκριμένα, μιας αρχιτεκτονικής κατασκευής. Επομένως, ο βασικός σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι μαθητές την ικανότητα να αντιλαμβάνονται και να αναπαριστούν, με τη βοήθεια της συγκεκριμένης «γλώσσας» του Αρχιτεκτονικού Σχεδίου, κτίρια απλής μορφής και διαμορφωμένους υπαίθριους χώρους, σύμφωνα με τις ισχύουσες συμβάσεις και χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα όργανα, μέσα και υλικά.
Στόχος του μαθήματος είναι, επίσης, να γίνει κατανοητό ότι η δυνατότητα ορθής σχεδίασης για την αναπαράσταση ή την κατασκευή ενός αρχιτεκτονήματος προϋποθέτει στοιχειώδεις γνώσεις ορισμένων βασικών στοιχείων της δομής του και των υλικών κατασκευής του.
Τέλος, το μάθημα αποσκοπεί στο να συνειδητοποιήσει ο μαθητής ότι τα Αρχιτεκτονικά Σχέδια συνδυάζουν τον πληροφοριακό με τον εικαστικό χαρακτήρα και απαιτούν από εκείνον που τα δημιουργεί τόσο τεχνικές γνώσεις όσο και ευαισθησία και καλαισθησία.


Β. Διδακτέα ΄Υλη

1. Το αντικείμενο της Αρχιτεκτονικής
• Στοιχεία μορφολογίας και ρυθμολογίας
• Λειτουργία

2. Το Αρχιτεκτονικό Σχέδιο ως τμήμα της αρχιτεκτονικής μελέτης και ως συσχετισμός με τα λοιπά είδη του Τεχνικού Σχεδίου

3. Κτίριο, υπαίθριοι χώροι
• Είδη κτιρίων και κτιριακών συγκροτημάτων
• Κλίμακα και ανθρωπομετρικά στοιχεία
• Κάνναβος
• Φέρων οργανισμός, στοιχεία πληρώσεως

4. Αρχιτεκτονικές απεικονίσεις
• Τοπογραφικό, κάτοψη
• Όψεις
• Τομές
• Αξονομετρικό. Προοπτικό
• Απλές αξονομετρικές τομές
• Στοιχεία σκιαγραφίας

5. Κατασκευαστικά δεδομένα
• Σχέδια λεπτομερειών, συμβολισμοί υλικών
• Δάπεδα, επιστρώσεις, επενδύσεις, κουφώματα, στέγες
• Σκάλες, φυσικά στοιχεία
• Εξοπλισμός, είδη υγιεινής, επίπλωση

6. Διατάσεις, ενδείξεις

7. Αρχιτεκτονικό Σχέδιο μέσω υπολογιστή

Μπορεί κανείς πχ να πάρει ελεύθερο στη Β και αρχιτεκτονικό στη Γ (όπου αναγκαστικά θα μάθει και τα βασικά που διδάσκεται στο γραμμικό της Β, και που λίγο-πολύ αλληλοκαλύπτονται και μάλιστα δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν τόσα πολλά γραμμικά...)

Έπρεπε να έχεις επιλέξει ελεύθερο στη Β' και γραμμικό στη Γ'.:P

Υπάρχουν βεβαίως και τα φροντιστήρια.;)
:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vampi

Περιβόητο μέλος

Η Vampi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,185 μηνύματα.
Είναι ειδικά μαθήματα καμάρι μου, όχι επιλογής. Στις πανελλήνιες πρέπει να δώσεις και τα δύο.
Αλλά στο λύκειο μπορείς να πάρεις μόνο ένα ως μάθημα επιλογής σε κάθε έτος, ένα στη Β', κι ένα στη Γ'. Το ελεύθερο υπάρχει ως επιλογή μόνο στη Β', ενώ το γραμμικό υπάρχει σε διάφορες "παραλαγές" και στις δύο τάξεις:



Έπρεπε να έχεις επιλέξει ελεύθερο στη Β' και γραμμικό στη Γ'.:P

Υπάρχουν βεβαίως και τα φροντιστήρια.;)
:P

Ah νόμιζα ότι πρέπει να πάρω ένα για να ανοίξει το πεδίο. Αναγκαστικά παίρνω και μαθηματικά Γ.Π. Εντάξει. δεν έχω πρόβλημα και με το σχέδιο ευτυχώς. Ευχαριστώ. t_t
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Ah νόμιζα ότι πρέπει να πάρω ένα για να ανοίξει το πεδίο. Αναγκαστικά παίρνω και μαθηματικά Γ.Π. Εντάξει. δεν έχω πρόβλημα και με το σχέδιο ευτυχώς. Ευχαριστώ. t_t

Nope. Πάνε πακέτο αυτά.:P

Δεν σε φοβάμαι εσένα, μια χαρά θα τα πας.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Ρωτάς γενικά; (έχω την εντύπωση ότι υπάρχει σχετικό θέμα για το σχέδιο)
Έχεις υπ' όψιν σου να ακολουθήσεις κάποια σχετική σχολή;
Εξαρτάται...
Αν θες να ακολουθήσεις κάποια σχολή που απαιτεί σχέδιο, διάλεξε ελεύθερο, που δεν υπάρχει στην Γ' λυκείου.

Στην Γ' λυκειου υπαρχει αρχιτεκτονικο σχεδιο.αυτο εννοεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Εννοώ ότι δεν υπάρχει ελεύθερο στη Γ' λυκείου. Στη Β' και στη Γ' υπάρχουν κάποια είδη γραμμικού σχεδίου, αλλά ελεύθερο μόνο στη Β'.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vampi

Περιβόητο μέλος

Η Vampi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,185 μηνύματα.
Nope. Πάνε πακέτο αυτά.:P

Δεν σε φοβάμαι εσένα, μια χαρά θα τα πας.;)

Μακάρι. Ευχαριστώ ρε. :xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fortisimo

Νεοφερμένος

Η fortisimo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής Θράκης (Κομοτηνή). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Παιδιά να ρωτήσω ήθελα κάτι που μου κάνει εντύπωση βλέποντας τα στατιστικά της δεκαετίας των σχολών πληροφορικής:
Γιατί το τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών στο Ηράκλειο έχει ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΗ πτώση μορίων σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα τμήματα πληροφορικής; Συμβαίνει κάτι "περίεργο" που δεν το γνωρίζω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Προσωπική μου άποψη με βάση αυτά που ακούω από γνωστούς μου που έχουν φοιτήσει σε ΑΕΙ πληροφορικής και σε τμήματα ΑΕΙ μηχανικών, είναι ότι την καλύτερη κατάρτιση σε θέματα υπολογιστών τόσο σε software όσο και σε hardware προσφέρει το τμήμα Μηχανικών Υπολογιστών & Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Είναι πολύ δύσκολη σχολή αλλά βγαίνεις επιστημοναράς και δεν χρειάζεσαι μεταπτυχιακό για να συμπληρώσεις τις γνώσεις σου, κάτι που είναι σχεδόν απαραίτητο για τους πτυχιούχους ΑΕΙ πληροφορικής. Επιπλέον ως μηχανικός υπολογιστών εγγράφεσαι στο ΤΕΕ και ασφαλίζεσαι στο ΤΣΜΕΔΕ, πολύ σημαντικός παράγων για να τον αμελήσει κανείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Παιδιά να ρωτήσω ήθελα κάτι που μου κάνει εντύπωση βλέποντας τα στατιστικά της δεκαετίας των σχολών πληροφορικής:
Γιατί το τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών στο Ηράκλειο έχει ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΗ πτώση μορίων σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα τμήματα πληροφορικής; Συμβαίνει κάτι "περίεργο" που δεν το γνωρίζω;
Νομίζω πως ο μόνος λόγος είναι η τοποθεσία. Το συγκεκριμένο τμήμα είναι από τα καλύτερα στην Ελλάδα (αν και έχουν φύγει κάμποσα καλά κεφάλια από εκεί για Αθήνα, αλλά και πάλι).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Προσωπική μου άποψη με βάση αυτά που ακούω από γνωστούς μου που έχουν φοιτήσει σε ΑΕΙ πληροφορικής και σε τμήματα ΑΕΙ μηχανικών, είναι ότι την καλύτερη κατάρτιση σε θέματα υπολογιστών τόσο σε software όσο και σε hardware προσφέρει το τμήμα Μηχανικών Υπολογιστών & Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Είναι πολύ δύσκολη σχολή αλλά βγαίνεις επιστημοναράς και δεν χρειάζεσαι μεταπτυχιακό για να συμπληρώσεις τις γνώσεις σου, κάτι που είναι σχεδόν απαραίτητο για τους πτυχιούχους ΑΕΙ πληροφορικής. Επιπλέον ως μηχανικός υπολογιστών εγγράφεσαι στο ΤΕΕ και ασφαλίζεσαι στο ΤΣΜΕΔΕ, πολύ σημαντικός παράγων για να τον αμελήσει κανείς.

+1. Βασικά είναι και λογικό, μιας και το ceid ήταν το πρώτο στην Ελλάδα περί "πληροφορικής", ενώ τα υπόλοιπα ΑΕΙ "'άνοιξαν" 10-15 χρόνια αργότερα.

+1 περί Μηχανικός Η/Υ-ΤΕΕ-ΤΣΜΕΔΕ. Επίσης, σημαντικός παράγοντας για να τον αμελήσει κανείς είναι ότι απο ΗΜΜΥ είσαι ΠΕ-"Ηλεκτρολόγος", ενώ από ceid είσαι ΠΕ-"Ηλεκτρονικός" (με ό,τι αυτό συνεπάγεται στη δυναμική της "υπογραφής"). Και αυτός είναι ο λόγος, που η βάση του ΗΜΜΥ είναι παραπάνω από αυτή του ceid (ενώ κάποτε ήταν αντίστροφα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Ξερω οτι εχουν ηδη αναρτηθει πολλα σχετικα θεματα...ζητω συγνωμη απο τα μελη και τους διαχειριστες αν επαναλαμβανομαι!!

Λοιπον καταρχας με τα μορια που βγαζω γυρω στα 13.000 2ο κ 4ο και 14.000 στο 5ο περναω σε διαφορα ΤΕΙ προτιμω ομως να περασω σε ΑΕΙ.



Ο τομεας βεβαια που πιο πολυ μου αρεσει πανω στον κλαδο ειναι πρωτα απο ολα Ηλεκτρολογος Μηχανικων Η/Υ Συστηματων.Αυτη η βαση ειναι στο 18+.
Μετα υπαρχουν σχολες Μηχανικων Υπολογιστων με 15.9 Κοζανη και 14.100 σε νησι(αλλα δε θελουν οι γονεις μου για το οικονομικο και οτι ειναι δυσκολη η μετακινηση εγω θελω..δεν ξερω ποσο ευκολο η δυσκολο θα ειναι βεβαια)
Ταυτοχρονα υπαρχει η καθαρα πληροφορικη που ερχεται δευτερη και υπαρχουν ΑΕΙ με 14.000 να γινω δλδ προγραμματιστρια

Με τα μορια που υπολογιζω οτι θα βγαλω πιστευω οτι ειναι πολυ πιθανον να περασω στο ΑΕΙ της Τριπολης που λεγεται
Πληροφορικης και Τηλεπικοινωνιων.Θελω να μου πειτε οσοι ειστε ηδη εκει η οσοι ξερετε ποσο κοντα ειναι στα παραπανω τμηματα αυτη η σχολη..μπορω δλδ να βγω προγραμματιστρια η μηχανικος υπολογιστων.Εχει τετοια τμηματα?Και ποσο καλο ειναι το πανεπιστημιο αν αξιζει η ειναι καλυτερο να προτιμησω το ΤΕΙ της πολης μου που ακουγονται και καλα λογια???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Για να γίνεις προγραμματιστής δεν πας σε ΑΕΙ/ΤΕΙ, παίρνεις 10 βιβλία και διαβάζεις μόνος σου ή πας σε ΙΕΚ. Δεν έχω ιδέα για το τμήμα της Τρίπολης, πάντως να ξέρεις ότι η Πληροφορική είναι απαιτητική επιστήμη, θα πρέπει να έχεις καλή σχέση με μαθηματικά και το διάβασμα. Τέλος μη σνομπάρεις τα ΤΕΙ, υπάρχουν τμήματα που κάνουν εξαιρετική δουλειά και υπερτερούν των ΑΕΙ. Όλα έχουν να κάνουν με το τι ψάχνεις. Μπες στο site κάθε σχολής και ψάξε να βρεις τον αναλυτικό οδηγό σπουδών, θα σου δώσει μια ιδέα για το τι να περιμένεις, γιατί αν περιμένεις να κάνεις προγραμματισμό σώθηκες. 2-3 μαθήματα να μάθεις βασικές γλώσσες και μετά αποτελεί απλά εργαλείο στα χέρια σου, όχι αυτοσκοπό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Τα γνωριζω αυτα...απλα καλο ειναι να παρω και γνωμες απο φοιτητες των σχολων αυτων!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Admiral

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Admiral αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Για να γίνεις προγραμματιστής δεν πας σε ΑΕΙ/ΤΕΙ, παίρνεις 10 βιβλία και διαβάζεις μόνος σου ή πας σε ΙΕΚ.

:blink:
Και στον εργοδοτη λες "μα την Παναγια σου λεω, την ξερω τη δουλεια"???
Εχω την αισθηση οτι οταν λεμε για σπουδες-επαγγελματικη αποκατασταση, επικρατει λιγο μικροεργασιακη και απαισιοδοξη ατμοσφαιρα. Αν θελει δλδ καποιος να γινει προγραμματιστης με @@ και να δουλεψει σε ονομαστη εταιρια απο ΙΕΚ θα ξεκινησει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
:D Καλό!
Λοιπόν είναι μάλλον το πως ορίζεις τον προγραμματισμό. Αν πας σε μια εταιρεία που σε βάζουν να γεννάς κώδικα χωρίς ιδιαίτερη αλγοριθμική δυσκολία π.χ. σε τμήματα μηχανογράφησης, εκεί δε νομίζω να θες κάτι παραπάνω από προσωπικό διάβασμα. Το πώς το αποδεικνύεις ότι έχεις γνώσεις είναι άλλο θέμα. Αν είσαι επίδοξος προγραμματιστής σιγά σιγά θα κτίζεις κι ένα portfolio με projects που έχεις κάνει. Στην αρχή μικρά, στη συνέχεια μπορεί να τύχει να σε συστήσουν κάπου και να κάνεις free lancing και σιγά σιγά χτίζεις έναν γερό φάκελο. Υπάρχουν και πόσα communities π.χ. open-source κώδικα που μπορείς να κάνεις submit τη δουλειά σου και να αποκτήσεις φήμη/πείρα. Όλα αυτά εκτιμούνται, ακόμα κι αν προτιμήσει ο εργοδότης έναν απόφοιτο ιδρύματος δε θα τον πληρώνει αν δεν παράγει δουλειά. Στην Πληροφορική το καλό είναι πως μπορείς να προμοτάρεις όσο και όπως θες τον εαυτό σου. Αν είσαι δραστήριος σε blogging, social networking, νέες τεχνολογίες (π.χ. Android) μπορείς να σε πουλήσεις καλύτερα από έναν απλό πτυχιούχο ο οποίος στο εγγυώμαι πως δεν είναι απαραίτητο το οτι θα ξέρει να προγραμματίζει καλύτερα από σένα.
Απλά σε ένα ΑΕΙ/ΤΕΙ αποκτάς και άλλες γνώσεις αλγοριθμικές, μαθηματικές που σε βοηθούν να βλέπεις τα προβλήματα με άλλο μάτι, να ξέρεις που να ψάχνεις τη βέλτιστη λύση, να ξέρεις ποια είναι τα όρια σε μνήμη ή χρόνο π.χ., κάτι το οποίο μόνο μέσα από μαθήματα αλγορίθμων θα το μάθεις.
Συνοψίζοντας, αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι σε ένα ΑΕΙ/ΤΕΙ θα φας 4 χρόνια από τη ζωή σου και δεν είναι απαραίτητο ότι θα μάθεις να προγραμματίζεις. Αυτό θα το κάνεις μόνος σου, είτε σπουδάζεις είτε όχι. Εκεί απλά θα σου μάθουν τη λογική και τη σκέψη όχι χύμα 2-3 εργαλεία και τέρμα. Απλά στην αγορά εργασίας ίσως να πουλήσει περισσότερο το ότι φτιάχνεις applets σε mobile platforms παρά το ότι πέρασες Αρχιτεκτονική και Μεταγλωττιστές. Το θέμα είναι τι ψάχνεις να κάνεις μετά. Σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα θα γνωρίσεις (αν θες) την επιστήμη και την πραγματική ομορφιά. Αν περάσεις σε τμήμα Πληροφορικής και κρατάς τα μάτια σου ανοιχτά αμφιβάλλω αν όταν βγεις να λες εγώ θα γίνω προγραμματιστής. Έχει τόσα πεδία να ασχοληθείς, φυσικά χρησιμοποιώντας σχεδόν σε όλα προγραμματισμό, αλλά όχι στείρα.
Είναι βράδυ, αν δεν βγάζουν νόημα αυτά που λέω μην παρεξηγείς :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zaxosm

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χαρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πεύκη (Αττική). Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Ξερω οτι εχουν ηδη αναρτηθει πολλα σχετικα θεματα...ζητω συγνωμη απο τα μελη και τους διαχειριστες αν επαναλαμβανομαι!!

Λοιπον καταρχας με τα μορια που βγαζω γυρω στα 13.000 2ο κ 4ο και 14.000 στο 5ο περναω σε διαφορα ΤΕΙ προτιμω ομως να περασω σε ΑΕΙ.



Ο τομεας βεβαια που πιο πολυ μου αρεσει πανω στον κλαδο ειναι πρωτα απο ολα Ηλεκτρολογος Μηχανικων Η/Υ Συστηματων.Αυτη η βαση ειναι στο 18+.
Μετα υπαρχουν σχολες Μηχανικων Υπολογιστων με 15.9 Κοζανη και 14.100 σε νησι(αλλα δε θελουν οι γονεις μου για το οικονομικο και οτι ειναι δυσκολη η μετακινηση εγω θελω..δεν ξερω ποσο ευκολο η δυσκολο θα ειναι βεβαια)
Ταυτοχρονα υπαρχει η καθαρα πληροφορικη που ερχεται δευτερη και υπαρχουν ΑΕΙ με 14.000 να γινω δλδ προγραμματιστρια

Με τα μορια που υπολογιζω οτι θα βγαλω πιστευω οτι ειναι πολυ πιθανον να περασω στο ΑΕΙ της Τριπολης που λεγεται
Πληροφορικης και Τηλεπικοινωνιων.Θελω να μου πειτε οσοι ειστε ηδη εκει η οσοι ξερετε ποσο κοντα ειναι στα παραπανω τμηματα αυτη η σχολη..μπορω δλδ να βγω προγραμματιστρια η μηχανικος υπολογιστων.Εχει τετοια τμηματα?Και ποσο καλο ειναι το πανεπιστημιο αν αξιζει η ειναι καλυτερο να προτιμησω το ΤΕΙ της πολης μου που ακουγονται και καλα λογια???

Λοιπον, στην Τριπολη υπαρχουν δυο σχολες. Αυτη, της επιστημης και τεχνολογιας υπολογιστων, και αυτη, της επιστημης των τηλεπικοινωνιων. Ειναι δυο διαφορετικες σχολες. Οι τηλεπικοινωνιες ειναι μαλιστα και το μαναδικο τμημα σε ολη την ελλαδα που αφορα αποκλειστικα και μονο αυτο το κομματι. Γενικοτερα ειναι υποτιμημενες σχολες, ενω εχουν σχετικα καλους καθηγητες και καλες κτιριακες εγκαταστασεις και εξοπλισμους σε υπολογιστικο υλικο. Η σχολη που αξιζει εινια σαφως αυτη των τηλεπικοινωνιων μιας και δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο. Αυτη των υπολογιστων ειναι ιδια με την πληροφορικη στην ΑΣΟΕΕ και την επιστημης και τεχνολογιας υπολογιστων στην κρητη.

Εγω σπουδαζω στο τμημα επιστημης και τεχνολογιας υπολογιστων. Για οτι παραπανω θες να μαθεις, μπορεις να με ρωτησεις.

Γενικοτερα να ξερεις, ειναι προτιμοτερο να μπεις σε ενα ΑΕΙ αν εχεις τα μορια απο' οτι σε ενα ΤΕΙ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top