Συναισθήματα μετά την αποτυχία στις πανελλήνιες...

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
ενας γιατρος πρεπει να ξερει εστω πρακτικα την εννοια της παραγωγου.ο ρυθμος μεταβολης παιζει σημαντικο ρολο στην ιατρικη.με τι ρυθμο θα κανεις εγχυση ενος φαρμακου κτλπ.αλλα δυστυχως αμα τα πεις αυτα στην ιατρικη σε παιρνουν με τις ντοματες
 

Αναστασία197

Νεοφερμένος

Η Αναστασία197 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Οι πανελλήνιες ως θεσμός είναι μια γενικότερη αποτυχία..πασχει από παντού. Παιδιά 17 18 χρονών διαβάζουν με φροντιστήρια, ιδιαίτερα κλπ μαθήματα μεσης εκπαίδευσης που μπορεί αργότερα να τους είναι εντελώς άχρηστα για την σχολή που θα περασουν (πχ η ιστορία και τα αρχαία για την νομική)..Στερούνται δραστηριότητες για ένα έτος,με σκοπό το...κυνήγι βαθμών.
Πρός την κοπέλα που έθεσε το θέμα, τώρα, σκοπός είναι να μπεις στην σχολή που σου αρέσει,είτε μπεις με 2.000 είτε με 20.000 μόρια...τα μόρια είναι ένας αριθμός,τίποτα άλλο. Επίσης,ξέρεις ποσοι νέοι περασαν σε υψηλόβαθμες σχολές και στην πορεια κατάλαβαν ότι δεν τους αρέσει ή δεν τους ταιριάζει η σχολή τους; Διότι, πολυ απλά, το μάθημα του επαγγελματικού προσανατολισμου είναι η ώρα του παιδιού..
Σε κάθε περιπτωση,κάνε μηχανογραφικό και φέτος και γραψου σε όποια σχολή περασεις. Αν αποφασίσεις να ξαναδώσεις,να ξέρεις ότι θα έχεις περισσοτερο χρόνο,δεν θα έχεις 6 ώρες την μέρα σχολείο,οπότε θα μπορείς να οργανώσεις το προγραμμα σου πιο ευκολα. Επίσης,υπάρχει και η επιλογή του να μείνεις εστία,αν θελεις να περάσεις σε σχολή εκτός Αθηνών. Και κάτι τελευταίο: Ο, τι και αν αποφασίσεις να κάνεις, να το κάνεις για σένα και μόνο,ούτε για να χαρουν οι γονείς, ούτε χρειάζεται να απολογηθείς σε συγγενείς κλπ.
Δεν ξέρω αν βοήθησα καθόλου
 

Angelos12345

Νεοφερμένος

Ο Angelos12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Αγαπητή Μαρία,
8.000 μόρια σε μια χρονιά τόσο δύσκολη και απαιτητική είναι μια σεβαστή προσπάθεια... Προσωπικά ναι συμφωνώ με την ιδέα να ξαναδώσεις και μάλιστα αυτή τη χρονιά καλείσαι να τα δώσεις όλα για όλα... Να λύσεις πολλές ασκήσεις, να διαβάζεις ίσως και λίγο περισσότερο από πέρσι, να έχεις ένα οργανωμένο πρόγραμμα στο οποίο θα περιλαμβάνονται 7 τουλάχιστον ώρες ύπνου, να ρωτάς για το οτιδήποτε τους καθηγητές σου και να ακούς τις επισημάνσεις τους... Εάν τα κάνεις όλα αυτά, του χρόνου πιστεύω ότι ναι, ΙΣΩΣ καταφέρεις τον στόχο σου... Από εσένα θα εξαρτηθεί η πορεία σου... Το 8.000 με τη κατάλληλη προσπάθεια ναι μπορεί να πάρει τον άσσο μπροστά και να γίνει 18.000. Καλή επιτυχία, καλή δύναμη στον αγώνα σου και σε λίγα χρόνια μακάρι να γίνεις η γιατρός που επιθυμείς! :)
 

Than003

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Than003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 276 μηνύματα.
ενας γιατρος πρεπει να ξερει εστω πρακτικα την εννοια της παραγωγου.ο ρυθμος μεταβολης παιζει σημαντικο ρολο στην ιατρικη.με τι ρυθμο θα κανεις εγχυση ενος φαρμακου κτλπ.αλλα δυστυχως αμα τα πεις αυτα στην ιατρικη σε παιρνουν με τις ντοματες
Μα δεν γίνονται και κάποια μαθήματα μαθηματικών στις ιατρικές; Δηλαδή θεωρώ παράδοξο ένας φοιτητής ιατρικής να μην διαδάσκεται έννοιες όπως ο ρυθμός μεταβολής. Το να μην γνωρίζεις ,έστω και επιφανειακά, για παραγώγους ,ολοκληρώματα ,απλές διαφορικές εξισώσεις κ.α. είσαι μαθηματικά αναλφάβητος. Πάντως είναι τραγικό που τα παιδιά του 3ου πεδίου δεν διδάσκονται μαθηματικά στην γ λυκείου. Τα μαθηματικά είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιστήμης και ένα από τα πολυτιμότερα εφόδια ενός μελλοντικού επιστήμονα
 

mariaab

Νεοφερμένος

Η mariaab αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Δηλαδή είναι πολύ πιο λογικό να βγάλει ένα μαθηματικό, μία γεωπονία ή ξερω γω τι που ΔΕΝ το γουστάρει, να αναγκαστεί να ξενιτευτεί κατά πάσα πιθανότητα (το αντέχουν όλοι άραγε; ) να κάνει μεταπτυχιακά διδακτορικά, κόντρα διδακτορικά για να καταφέρει να κάνει κάτι που θα της παρέχει λιγότερες οικονομικές απολαβές πιθανόν από αυτό που ήθελε... Χωρίς να κάνει κιόλας αυτό που θέλει.

Με σεβασμό κι εγώ στο λέω μαν, αλλά είναι πολύ πιο αποδοτικό να υπερβείς x5 φορές τον εαυτό σου 1-2-3 χρόνια προσπαθειών μέχρι να καταφέρεις τον πραγματικό σου στόχο, παρά να δοκιμάζεις εξουθενωτικές, χρονοβόρες, πιθανά μη-αναστρέψιμες, εναλλακτικές.
Εξετάσεις για παιδιά 18-20 χρονών είναι στην τελική, τι σύγκριση έχουν με τη δυσκολία ενός πανεπιστημιακού τμήματος οι 100 σελίδες παπαγαλίας; Τα βλέπει ο κινέζος και ο ινδός αυτά και γελάνε

Δεν λέω, μπορεί να της κάτσει και να γίνει μία ευτυχισμένη επιστήμονας που φτιάχνει αλγορίθμους για βελτίωση των χρόνων ανάλυσης των γραμμικών συντελεστών εξασθένισης σε CT κλπ.
Κι αν δεν της κάτσει; Ή σιχαθεί τον εαυτό της και τη δουλειά της; Ή κοιτώντας τις άσπρες ρόμπες την τρώει ένα "γιατί"; Της πληρώνεις εσύ (ή εγώ) τα χαμένα χρόνια;
Η κοπέλα ήταν ξεκάθαρη σ'αυτό που θέλει και θα την κάνει να νιώσει καλά.
Δεν διάβασα τίποτα για φυσικό ή κάτι άλλο. Διάβασα για ιατρική.
Ούτε λεφτά έχει να τρέχει στο εξωτερικό για προπτυχιακό όπως λέει, δεν έχουν όλοι.
Είναι ο μόνος τρόπος που ξέρω για να πετύχει τον στόχο της, όχι τον στόχο κάποιου άλλου.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΆΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! 🙏🏼 Ειλικρινά, πέρα από την πλάκα, προσπαθώ εδώ και πολύ καιρό να βρω μια εναλλακτική, γιατί όλοι μου λένε πως μπορεί να μην θέλω πραγματικά να σπουδάσω ιατρική. Γενικά, την ιατρική τη δηλώνουν πάρα πολλοί υποψήφιοι κάθε χρόνο, από τους οποίους ελάχιστοι καταφέρνουν να περάσουν. Μερικοί από αυτούς, δυστυχώς, πιέζονται από την οικογένεια και ακολουθούν εντολές για να περάσουν ιατρικη, χωρίς να το θέλουν πραγματικά. Ή επειδή το επάγγελμα του γιατρού είναι κοινωνικά αποδεκτό και έχει παραπάνω κύρος. Αυτό δείχνει πως πολλοί νέοι επηρεάζονται από το κοινωνικό σύνολο, φοβούνται να ακολουθήσουν τα όνειρά τους και εν τέλει, καταλήγουν δυστυχισμένοι. Και είναι κρίμα, γιατί οι κλίσεις και τα ενδιαφέροντα του καθενός είναι ξεχωριστά. Δεν θεωρώ πως θα πετύχει μόνο ο γιατρός και ο δικηγόρος στη ζωή του. Ίσα ίσα, ένας γιατρός που βλέπει το επάγγελμά του σαν αγγαρεία, δεν θα πετύχει και δεν θα θεωρείται ανώτερος για παράδειγμα, από έναν ζαχαροπλάστη, έναν σεφ, έναν ζωγράφο, ο οποιος λατρευει αυτο με το οποιο ασχολείται. Οι γονείς μου πχ πέρσι, με είχαν γράψει φροντιστήριο για να κάνω μαθηματικά. Εκείνοι ήθελαν να με δουν καθηγήτρια μαθηματικών στο μέλλον. Εγώ όμως, ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τα μαθηματικά, δεν τα γουσταρα καθόλου. Στη Δευτέρα λυκειου, τους έλεγα συνεχώς ότι ήθελα να κάνω μαθήματα βιολογίας και όχι μαθηματικών και εκείνοι περίμεναν μεχρι το τελος της χρονιας να αλλάξω γνώμη και να πάω θετική...για να περάσω στο μαθηματικό. Τελικά μετά από πολλές συζητήσεις, αποφάσισαν να μου βρουν καθηγητή βιολογίας (για θερινά) και εννοείται επέλεξα το 3ο πεδίο. Ήμουν πάρα πολύ χαρούμενη τότε, γιατί ένιωσα επιτέλους πως κάποιος αποφάσισε να με στηρίξει. Τέλος πάντων, σίγουρα η αμοιβή και το εισοδημα είναι ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια για να επιλέξει κανείς επάγγελμα. Ειλικρινά, όμως, όταν με ρωτάνε τι θέλω να κάνω στη ζωή μου, το οικονομικό είναι το τελευταίο που σκέφτομαι. Για εμένα, σημασία έχει η ικανοποίηση που νιώθω όταν προσφέρω. Θα πήγαινα και για εθελοντισμό αν είχα τη δυνατότητα. Και αυτό είναι μέσα στα σχέδιά μου.
Για αυτό επιμένω να ξαναπροσπαθησω 2η, 3η, ή όσες φορές χρειαστεί.

Συγγνώμη αν ακούγομαι υπερβολική. Και πάλι ευχαριστώ για την απάντηση! :)
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Μα δεν γίνονται και κάποια μαθήματα μαθηματικών στις ιατρικές; Δηλαδή θεωρώ παράδοξο ένας φοιτητής ιατρικής να μην διαδάσκεται έννοιες όπως ο ρυθμός μεταβολής. Το να μην γνωρίζεις ,έστω και επιφανειακά, για παραγώγους ,ολοκληρώματα ,απλές διαφορικές εξισώσεις κ.α. είσαι μαθηματικά αναλφάβητος. Πάντως είναι τραγικό που τα παιδιά του 3ου πεδίου δεν διδάσκονται μαθηματικά στην γ λυκείου. Τα μαθηματικά είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιστήμης και ένα από τα πολυτιμότερα εφόδια ενός μελλοντικού επιστήμονα
οχι βεβαια.ενα μαθημα απλο στατιστικης κανουνε που ειναι της πλακας.κατι t-test αστεια που τα μαθαινουνε παπαγαλιστι.επισης,υπαρχει και ενα μαθημα επιδημιολογιας που παλι δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο.τι διαφορικες εξισωσεις και ολοκληρωματα να τους πεις??θα σου πουνε εγω ειμαι γιατρος δεν τα θελω αυτα.φυσικα,στην ιατρικη δοσολογιες φαρμακων κτλπ παντου εμπλεκονται οι λογαριθμοι και ο δεκαδικος λογαριθμος.αλλα φυσικα τα παπαγαλακια μην σκεφτουν λιγο....εχει τεραστια χαλια η εκπαιδευση στην ελλαδα.ειναι ντροπη να μην δινουνε εστω στατιστικη.δηλαδη η φυσικη που δινουνε χρειαζεται και δεν χρειαζονται μαθηματικα
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Μα δεν γίνονται και κάποια μαθήματα μαθηματικών στις ιατρικές; Δηλαδή θεωρώ παράδοξο ένας φοιτητής ιατρικής να μην διαδάσκεται έννοιες όπως ο ρυθμός μεταβολής. Το να μην γνωρίζεις ,έστω και επιφανειακά, για παραγώγους ,ολοκληρώματα ,απλές διαφορικές εξισώσεις κ.α. είσαι μαθηματικά αναλφάβητος. Πάντως είναι τραγικό που τα παιδιά του 3ου πεδίου δεν διδάσκονται μαθηματικά στην γ λυκείου. Τα μαθηματικά είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιστήμης και ένα από τα πολυτιμότερα εφόδια ενός μελλοντικού επιστήμονα

Eίναι απόρροια της γενικότερης κουλτούρας της Ελλάδας ότι τα Μαθηματικά είναι μια θεωρητική και ξεχασμένη επιστήμη επειδή με ευθύνη των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης προβάλλονται ως ασκήσεις για εξετάσεις. Αντιθέτως αν κάνεις ένα ταξίδι στη Δ.Ευρώπη ή ακόμη και στα "φτωχά" Βαλκάνια, θα δεις ότι οι Μαθηματικοί ερευνητές χαίρουν εκτίμησης από την κοινωνία, αποτελούν πρότυπο για τους νέους και συμβάλλουν στην πρόοδο της βιομηχανικής καινοτομίας. Στην Ελλάδα θεωρούμε "χαμένα" χρόνια σκληρής δουλειάς ενώ δεν λέμε ότι και με τις άλλες επαγγελματικές επιλογές, υπάρχει ρίσκο αποτυχίας. Μας ενοχλεί η σκληρή δουλειά μετά τις πανελλήνιες...

1626612619449.png
 

mariaab

Νεοφερμένος

Η mariaab αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Οι πανελλήνιες ως θεσμός είναι μια γενικότερη αποτυχία..πασχει από παντού. Παιδιά 17 18 χρονών διαβάζουν με φροντιστήρια, ιδιαίτερα κλπ μαθήματα μεσης εκπαίδευσης που μπορεί αργότερα να τους είναι εντελώς άχρηστα για την σχολή που θα περασουν (πχ η ιστορία και τα αρχαία για την νομική)..Στερούνται δραστηριότητες για ένα έτος,με σκοπό το...κυνήγι βαθμών.
Συμφωνώ! Βέβαια, φέτος είναι σχεδόν σίγουρο πως δεν περνάω πουθενά, εφόσον κατάφερα να συγκεντρώσω μόνο 8.000 μόρια. Για το πεδίο που έχω επιλέξει εγώ είναι λίγα, γιατί οι επιλογές είναι πολύ περιορισμένες. Φυσικά και θα ξαναπροσπαθήσω. Το έχω σκεφτεί και αυτό. Γενικά φέτος, είχα προετοιμαστεί με λάθος τρόπο, το πρόγραμμά μου δεν ήταν οργανωμένο, δεν κοιμόμουν αρκετά, ξεχνούσα μέχρι και να φάω και γενικά δεν είχα δυνάμεις στο τέλος. Δεν θεωρώ βέβαια πως φταίει μόνο η άσχημη ψυχολογία. Σίγουρα φταίω και εγώ σε μεγάλο βαθμό. Δεν διάβασα όσο θα έπρεπε, ούτε ήταν ποιοτικό το διάβασμά μου. Μακάρι κάποια στιγμή να καταφέρω να περάσω.
Ευχαριστώ για την απάντηση:)
 

Than003

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Than003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 276 μηνύματα.
οχι βεβαια.ενα μαθημα απλο στατιστικης κανουνε που ειναι της πλακας.κατι t-test αστεια που τα μαθαινουνε παπαγαλιστι.επισης,υπαρχει και ενα μαθημα επιδημιολογιας που παλι δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο.τι διαφορικες εξισωσεις και ολοκληρωματα να τους πεις??θα σου πουνε εγω ειμαι γιατρος δεν τα θελω αυτα.φυσικα,στην ιατρικη δοσολογιες φαρμακων κτλπ παντου εμπλεκονται οι λογαριθμοι και ο δεκαδικος λογαριθμος.αλλα φυσικα τα παπαγαλακια μην σκεφτουν λιγο....εχει τεραστια χαλια η εκπαιδευση στην ελλαδα.ειναι ντροπη να μην δινουνε εστω στατιστικη.δηλαδη η φυσικη που δινουνε χρειαζεται και δεν χρειαζονται μαθηματικα
Καλά εδώ στην Ελλάδα η εισαγωγή σε ένα τμήμα Ιατρικής κρίνεται από την έκθεση...Δηλαδή ο μελλοντικός γιατρός πρέπει να γνωρίζει τι αλλάζει στο ύφος του κειμένου αν κάνεις την παθητική σύνταξη ενεργητική αλλά είναι περιττό να γνωρίζει ας πούμε τους λογαρίθμους που ανέφερες...Ή να γνωρίζει για παράδειγμα μηχανική, που μάλιστα διδάσκεται με τύπους "ουρανοκατέβατους" αντί να μαθαίνει στατιστική που είναι απαραίτητη για την Ιατρική. Όταν εμείς οι νέοι φοιτητές μπαίνουμε στα ΑΕΙ με τόσο χαμηλό επίπεδο, πώς να εξελιχθούμε ως επιστήμονες στο πεδίο που επιλέξαμε;
 

mariaab

Νεοφερμένος

Η mariaab αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Καλά εδώ στην Ελλάδα η εισαγωγή σε ένα τμήμα Ιατρικής κρίνεται από την έκθεση...Δηλαδή ο μελλοντικός γιατρός πρέπει να γνωρίζει τι αλλάζει στο ύφος του κειμένου αν κάνεις την παθητική σύνταξη ενεργητική αλλά είναι περιττό να γνωρίζει ας πούμε τους λογαρίθμους που ανέφερες...Ή να γνωρίζει για παράδειγμα μηχανική, που μάλιστα διδάσκεται με τύπους "ουρανοκατέβατους" αντί να μαθαίνει στατιστική που είναι απαραίτητη για την Ιατρική. Όταν εμείς οι νέοι φοιτητές μπαίνουμε στα ΑΕΙ με τόσο χαμηλό επίπεδο, πώς να εξελιχθούμε ως επιστήμονες στο πεδίο που επιλέξαμε;
Τι να πω, δεν ξέρω. Η κατάσταση είναι το λιγότερο....τραγική.
 

Than003

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Than003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 276 μηνύματα.
Eίναι απόρροια της γενικότερης κουλτούρας της Ελλάδας ότι τα Μαθηματικά είναι μια θεωρητική και ξεχασμένη επιστήμη επειδή με ευθύνη των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης προβάλλονται ως ασκήσεις για εξετάσεις. Αντιθέτως αν κάνεις ένα ταξίδι στη Δ.Ευρώπη ή ακόμη και στα "φτωχά" Βαλκάνια, θα δεις ότι οι Μαθηματικοί ερευνητές χαίρουν εκτίμησης από την κοινωνία, αποτελούν πρότυπο για τους νέους και συμβάλλουν στην πρόοδο της βιομηχανικής καινοτομίας. Στην Ελλάδα θεωρούμε "χαμένα" χρόνια σκληρής δουλειάς ενώ δεν λέμε ότι και με τις άλλες επαγγελματικές επιλογές, υπάρχει ρίσκο αποτυχίας. Μας ενοχλεί η σκληρή δουλειά μετά τις πανελλήνιες...

View attachment 83430
nPb και εγώ πιστεύω πως για την μαθηματικοφοβία μας ευθύνεται το εκπαιδευτικό σύστημα. Ακόμα και οι καθηγητές προβάλλουν τα μαθηματικά (και τις θετικές επιστήμες) ως μια συλλογή ασκήσεων και τίποτα παραπάνω. Από πάντα με γοήτευαν η Φυσικά και τα Μαθηματικά και επειδή ψαχνόμουν αρκετά είχα ερωτήσεις που ξέφευγαν από την ύλη του Λυκείου. Όποτε ρώτησα κάποιον καθηγητή ή δεν ήξερε ή δεν ήθελε να μου απαντήσει-δεν ξέρω γιατί. Και ακόμα βλέπω ότι υπάρχει τεράστια ανοχή στον μαθηματικό αναλφαβητισμό. Είναι δυνατόν ένας μαθητής να προάγεται στο Λύκειο ενώ δεν ξέρει να λύνει μια δευτεροβάθμια εξίσωση; Ειδικά παιδιά της θεωρητικής νομίζω έχουν σταματήσει κάπου στην Α' γυμνασίου...Δεν γίνομαι επιθετικός αλλά πραγματικά το εκπαιδευτικό σύστημα χρειάζεται γερή σφαλιάρα για να βγάζει κριτικά σκεπτόμενους ανθρώπους και όχι πειθαρχημένους παπαγάλους...
 

mariaab

Νεοφερμένος

Η mariaab αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Αγαπητή Μαρία,
8.000 μόρια σε μια χρονιά τόσο δύσκολη και απαιτητική είναι μια σεβαστή προσπάθεια... Προσωπικά ναι συμφωνώ με την ιδέα να ξαναδώσεις και μάλιστα αυτή τη χρονιά καλείσαι να τα δώσεις όλα για όλα... Να λύσεις πολλές ασκήσεις, να διαβάζεις ίσως και λίγο περισσότερο από πέρσι, να έχεις ένα οργανωμένο πρόγραμμα στο οποίο θα περιλαμβάνονται 7 τουλάχιστον ώρες ύπνου, να ρωτάς για το οτιδήποτε τους καθηγητές σου και να ακούς τις επισημάνσεις τους... Εάν τα κάνεις όλα αυτά, του χρόνου πιστεύω ότι ναι, ΙΣΩΣ καταφέρεις τον στόχο σου... Από εσένα θα εξαρτηθεί η πορεία σου... Το 8.000 με τη κατάλληλη προσπάθεια ναι μπορεί να πάρει τον άσσο μπροστά και να γίνει 18.000. Καλή επιτυχία, καλή δύναμη στον αγώνα σου και σε λίγα χρόνια μακάρι να γίνεις η γιατρός που επιθυμείς! :)
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! :)
Τα 8.000 μόρια που κατάφερα να συγκεντρώσω σίγουρα δείχνουν ότι είμαι πολύ μακριά από τον στόχο μου, αλλά σκέφτηκα κάτι. Του χρόνου δεν θα έχω σχολείο, οπότε θα μπορώ με την ησυχία μου να ξυπνάω νωρίς, να ξεκινάω το διάβασμα, χωρίς να αγχώνομαι μήπως δεν προλάβω τις ασκήσεις για το φροντιστήριο. Θα έχω πολύ χρόνο και φυσικά θα φτιάξω καλύτερο πρόγραμμα. Ετσι, δεν θα χρειαζεται να ξενυχτάω κάθε βράδυ και να μην εχω ενεργεια για τιποτα το επομενο πρωι:Ρ...θα κάνω και "θυσίες". Θα κλείσω κινητό, θα περιορίσω ξανά τις εξόδους και γενικά, το έχω πάρει απόφαση να συγκεντρωθώ και να μην αφήσω τίποτα να με επηρεάσει, όπως έγινε και φέτος. Ακόμα μετανιώνω για τα λάθη που έκανα και θα προσπαθήσω να μην τα επαναλάβω. Μπορεί να μην περάσω Ιατρική (το πιο πιθανό), αλλά σίγουρα θα γράψω καλύτερα από ότι φέτος, αν διαβάζω πιο πολύ και πιο ποιοτικά.
Και πάλι, ευχαριστώ!
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Eίναι απόρροια της γενικότερης κουλτούρας της Ελλάδας ότι τα Μαθηματικά είναι μια θεωρητική και ξεχασμένη επιστήμη επειδή με ευθύνη των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης προβάλλονται ως ασκήσεις για εξετάσεις. Αντιθέτως αν κάνεις ένα ταξίδι στη Δ.Ευρώπη ή ακόμη και στα "φτωχά" Βαλκάνια, θα δεις ότι οι Μαθηματικοί ερευνητές χαίρουν εκτίμησης από την κοινωνία, αποτελούν πρότυπο για τους νέους και συμβάλλουν στην πρόοδο της βιομηχανικής καινοτομίας. Στην Ελλάδα θεωρούμε "χαμένα" χρόνια σκληρής δουλειάς ενώ δεν λέμε ότι και με τις άλλες επαγγελματικές επιλογές, υπάρχει ρίσκο αποτυχίας. Μας ενοχλεί η σκληρή δουλειά μετά τις πανελλήνιες...

View attachment 83430
τι ειναι αυτο στην εικονα που παρεθεσες. με λιγα λογια τι θες να εξηγησεις
 

Than003

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Than003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 276 μηνύματα.
Σου εύχομαι πραγματικά
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! :)
Τα 8.000 μόρια που κατάφερα να συγκεντρώσω σίγουρα δείχνουν ότι είμαι πολύ μακριά από τον στόχο μου, αλλά σκέφτηκα κάτι. Του χρόνου δεν θα έχω σχολείο, οπότε θα μπορώ με την ησυχία μου να ξυπνάω νωρίς, να ξεκινάω το διάβασμα, χωρίς να αγχώνομαι μήπως δεν προλάβω τις ασκήσεις για το φροντιστήριο. Θα έχω πολύ χρόνο και φυσικά θα φτιάξω καλύτερο πρόγραμμα. Ετσι, δεν θα χρειαζεται να ξενυχτάω κάθε βράδυ και να μην εχω ενεργεια για τιποτα το επομενο πρωι:Ρ...θα κάνω και "θυσίες". Θα κλείσω κινητό, θα περιορίσω ξανά τις εξόδους και γενικά, το έχω πάρει απόφαση να συγκεντρωθώ και να μην αφήσω τίποτα να με επηρεάσει, όπως έγινε και φέτος. Ακόμα μετανιώνω για τα λάθη που έκανα και θα προσπαθήσω να μην τα επαναλάβω. Μπορεί να μην περάσω Ιατρική (το πιο πιθανό), αλλά σίγουρα θα γράψω καλύτερα από ότι φέτος, αν διαβάζω πιο πολύ και πιο ποιοτικά.
Και πάλι, ευχαριστώ!
Σου εύχομαι πραγματικά η νέα χρονιά να σε βρει πιο συγκντρωμένη και αποδοτική και να πετύχεις τον στόχο σου!(γιατί όχι και Ιατρική-τόσοι τα κατάφεραν, μπορείς και εσύ!)
 

mariaab

Νεοφερμένος

Η mariaab αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Σου εύχομαι πραγματικά η νέα χρονιά να σε βρει πιο συγκντρωμένη και αποδοτική και να πετύχεις τον στόχο σου!(γιατί όχι και Ιατρική-τόσοι τα κατάφεραν, μπορείς και εσύ!)
Σε ευχαριστώ πολύ! Δεν νομίζω όμως να περάσω Ιατρική, μπορεί να χρειαστεί και 3η φορά. Εύχομαι και σε εσένα ο,τι καλύτερο και πραγματικά ελπίζω να έχεις περάσει!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
nPb και εγώ πιστεύω πως για την μαθηματικοφοβία μας ευθύνεται το εκπαιδευτικό σύστημα. Ακόμα και οι καθηγητές προβάλλουν τα μαθηματικά (και τις θετικές επιστήμες) ως μια συλλογή ασκήσεων και τίποτα παραπάνω. Από πάντα με γοήτευαν η Φυσικά και τα Μαθηματικά και επειδή ψαχνόμουν αρκετά είχα ερωτήσεις που ξέφευγαν από την ύλη του Λυκείου. Όποτε ρώτησα κάποιον καθηγητή ή δεν ήξερε ή δεν ήθελε να μου απαντήσει-δεν ξέρω γιατί. Και ακόμα βλέπω ότι υπάρχει τεράστια ανοχή στον μαθηματικό αναλφαβητισμό. Είναι δυνατόν ένας μαθητής να προάγεται στο Λύκειο ενώ δεν ξέρει να λύνει μια δευτεροβάθμια εξίσωση; Ειδικά παιδιά της θεωρητικής νομίζω έχουν σταματήσει κάπου στην Α' γυμνασίου...Δεν γίνομαι επιθετικός αλλά πραγματικά το εκπαιδευτικό σύστημα χρειάζεται γερή σφαλιάρα για να βγάζει κριτικά σκεπτόμενους ανθρώπους και όχι πειθαρχημένους παπαγάλους...

Μαθηματικοσφαλιάρα... :hehe: Το παρόν φόρουμ έχει παρελθόν σε οτιδήποτε "πιασάρικο" vs Μαθηματικά / Φυσική (ο κακός ο δράκος). :bleh: Για να μην παρεξηγηθώ (κουσούρι του Έλληνα) δεν λέω ότι όλοι θα πρέπει να είναι ειδήμονες των Μαθηματικών αλλά να μην φτάσουμε στο άλλο άκρο της πλήρους απο-επιστημονικοποίησης της κοινωνίας που οδηγεί στην ήδη 12χρονη μνημονιακή οικονομική κρίση. Όσο επιμένουμε σε επαγγέλματα με νοοτροπίες ή επιχειρηματολογία τύπου "γοητείας της ρόμπας" δεν θα αλλάξει τίποτα για το καλύτερο όλων μας. Δεν θα το επικεντρώσω μόνο στα Μαθηματικά αλλά στην γενικότερη αποστροφή προς την επιστήμη, επειδή δεν βγαίνουν τα κουκιά των περισσοτέρων με τους πρόχειρους υπολογισμούς που κάνουν. Λάθος νοοτροπία σε μια χώρα που πριν κάτι χιλιάδες χρόνια δημιούργησε την σκέψη ως επιστήμη.

Η λάθος νοοτροπία και πίεση μεταδίδεται ως γρίπη σε νεότερες γενιές αφού τους πιπιλάνε το μυαλό ότι παιδί μου γίνε και εσύ ο χ επιτυχημένος γιατρός από το αμερικάνικο σίριαλ χωρίς να ξέρουν αν το παιδί τους ΜΠΟΡΕΙ να ασκήσει την ιατρική ως επάγγελμα στην Ελληνική πραγματικότητα πέρα από το διάβασμα που θα ρίξει. Το διάβασμα δεν επαρκεί για να γίνει κάποιος επαγγελματίας. Πολλοί το έχουν με το διάβασμα αλλά είναι κουραμπιέδες ως προσωπικότητες για τον επαγγελματικό στίβο.

Βέβαια αν ρωτήσεις κάποιον που σπούδασε κάτι από το ιερό τρίπτυχο πριν 10-15 χρόνια, πάλι κάποιο πρόβλημα θα σου βρει να πει. Κανείς δεν είναι 100% ικανοποιημένος ή απόλυτα σίγουρος για τις επιλογές του αλλά οι περισσότεροι πάνε με γνώμονα την κοινωνική ορθότητα (βλ. ο γάμος είναι ο προορισμός του ανθρώπου, δεν θα ήθελα τα παιδιά μου να κάνουν με gayς παρέα για να μην κολλήσουν κτλ).

τι ειναι αυτο στην εικονα που παρεθεσες. με λιγα λογια τι θες να εξηγησεις

Είναι ένα φορολογικό μοντέλο για το πως το Ελληνικό κράτος μαζεύει έσοδα. :P Αχ @mNA δεν καταλαβαίνεις ανώτερα Ελληνικά φορολογικά.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
οταν εχουμε ασχετους δασκαλους,πανασχετους καθηγητες λογικο τα παιδια να μισουν τα μαθηματικα.οταν απο το δημοτικο κιολας περναει η εντυπωση του εξυπνου οποιου λυνει μαθηματικα το παιδι τι να κανει??υπαρχει δικαιολογημενα μεγαλο κομπλεξ.το μυαλο ειναι μονο τι θα γραψω διαγωνισμα και πως θα ξεγελασω τον μπαμπουλα να τσιμπησω βαθμο και οχι να μαθω.αυτη ειναι η νοοτροπια δυστυχως και στην ελλαδα δε θα αλλαξει ποτε
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
οταν εχουμε ασχετους δασκαλους,πανασχετους καθηγητες λογικο τα παιδια να μισουν τα μαθηματικα.οταν απο το δημοτικο κιολας περναει η εντυπωση του εξυπνου οποιου λυνει μαθηματικα το παιδι τι να κανει??υπαρχει δικαιολογημενα μεγαλο κομπλεξ.το μυαλο ειναι μονο τι θα γραψω διαγωνισμα και πως θα ξεγελασω τον μπαμπουλα να τσιμπησω βαθμο και οχι να μαθω.αυτη ειναι η νοοτροπια δυστυχως και στην ελλαδα δε θα αλλαξει ποτε

Έγινε ποτέ μια συζήτηση μέσω των μαθητικών συλλόγων ώστε να συνταχθεί μια έκθεση για το πως πρέπει η Ελλάδα να αλλάξει νοοτροπία απέναντι στις επιστήμες; Η έκθεση αυτή θα μπορούσε να σταλεί στον εκάστοτε Υπουργό να φανεί ότι υπάρχει η διάθεση για αλλαγή. Οι πολιτικοί αλλάζουν μόνο όταν κάτι θα έχει όφελος την επανεκλογή τους. Το να μένουμε στην διαπίστωση και η κάθε γενιά απλά να προσπαθεί να ξεγελάσει τον μπαμπούλα, νομίζω ότι απλά παράγουμε τοξική κρίση παιδείας. Η κάθε μαρία είναι θύμα αυτής της κρίσης επειδή έχει καλλιεργήσει στο υποσυνείδητό της ότι μόνο η Ιατρική της αρέσει (χωρίς να έχει ιδέα για άλλες επιστήμες) και άρα, θεωρεί τον εαυτό της αποτυχημένο που δεν θα σπουδάσει Ιατρική. Αυτό είναι ένα δείγμα της τοξικότητας και της κοινωνικής αποτυχίας της Ελλάδας. Υπάρχουν πολλές τέτοιες μαρίες που όχι μόνο σταματούν εκεί αλλά πάνε και ξεφραγκιάζονται να δίνουν κατατακτήριες μπας και πιάσουν μια θέση στον Ήλιο της Ιατρικής και στο τέλος, η υπόθεση μούργα. Περνάνε τα χρόνια και βγαίνουν οι ξυνίλες, οι αναθεωρήσεις κτλ πράγματα που δεν φαίνονται πάνω στον νεανικό εγωισμό ή στην πεισματική άγνοια (δηλαδή, να σου λένε άλλες απόψεις άνθρωποι από άλλες επιστήμες και εσύ να μένεις στην δική σου άγνοια).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Δηλαδή είναι πολύ πιο λογικό να βγάλει ένα μαθηματικό, μία γεωπονία ή ξερω γω τι που ΔΕΝ το γουστάρει, να αναγκαστεί να ξενιτευτεί κατά πάσα πιθανότητα (το αντέχουν όλοι άραγε; ) να κάνει μεταπτυχιακά διδακτορικά, κόντρα διδακτορικά για να καταφέρει να κάνει κάτι που θα της παρέχει λιγότερες οικονομικές απολαβές πιθανόν από αυτό που ήθελε... Χωρίς να κάνει κιόλας αυτό που θέλει.

Με σεβασμό κι εγώ στο λέω μαν, αλλά είναι πολύ πιο αποδοτικό να υπερβείς x5 φορές τον εαυτό σου 1-2-3 χρόνια προσπαθειών μέχρι να καταφέρεις τον πραγματικό σου στόχο, παρά να δοκιμάζεις εξουθενωτικές, χρονοβόρες, πιθανά μη-αναστρέψιμες, εναλλακτικές.
Εξετάσεις για παιδιά 18-20 χρονών είναι στην τελική, τι σύγκριση έχουν με τη δυσκολία ενός πανεπιστημιακού τμήματος οι 100 σελίδες παπαγαλίας; Τα βλέπει ο κινέζος και ο ινδός αυτά και γελάνε

Δεν λέω, μπορεί να της κάτσει και να γίνει μία ευτυχισμένη επιστήμονας που φτιάχνει αλγορίθμους για βελτίωση των χρόνων ανάλυσης των γραμμικών συντελεστών εξασθένισης σε CT κλπ.
Κι αν δεν της κάτσει; Ή σιχαθεί τον εαυτό της και τη δουλειά της; Ή κοιτώντας τις άσπρες ρόμπες την τρώει ένα "γιατί"; Της πληρώνεις εσύ (ή εγώ) τα χαμένα χρόνια;
Η κοπέλα ήταν ξεκάθαρη σ'αυτό που θέλει και θα την κάνει να νιώσει καλά.
Δεν διάβασα τίποτα για φυσικό ή κάτι άλλο. Διάβασα για ιατρική.
Ούτε λεφτά έχει να τρέχει στο εξωτερικό για προπτυχιακό όπως λέει, δεν έχουν όλοι.
Είναι ο μόνος τρόπος που ξέρω για να πετύχει τον στόχο της, όχι τον στόχο κάποιου άλλου.

So,η γνώμη μου είναι η εξής.
Συμφωνώ με τον Ryuzaki. ΠΡΟΤΟΥ πέσετε να με φάτε εξηγώ...
Ναι, είναι σίγουρα πιο γαμάτη δουλειά και πολύ πιο δύσκολη και sophisticated το να πρέπει να φτιάξεις αλγόριθμους για ανακατασκευή εικόνας αλλά...Ας πούμε και την πραγματικότητα :

Στην Ελλάδα τέτοιες δουλειές δεν υπάρχουν. Και έξω θα σου ζητήσουν μίνιμουμ μεταπτυχιακό και τις περισσότερες φορές διδακτορικό στην επεξεργασία σήματος. Ρεαλιστικά μιλώντας ένα διδακτορικό δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση. Θα μπορούσα να πω οτι χάνεις πιο πολλά από όσα κερδίζεις για την ακρίβεια. Οπότε ο μόνος λόγος να το κάνεις είναι επειδή γουστάρεις και είναι η ζωή σου όλη. Είναι μια τεράστια επένδυση που αγνοείς άλλες πτυχές της ζωής σου όπως π.χ. ελεύθερος χρόνος για άλλες ασχολίες, και οικογένεια, σχέση, φίλους κτλπ.

Είναι 1000 φορές προτιμότερο να πας να γίνεις γιατρός, ή τεχνολόγος ακτινολόγος απο το να μπλέξεις με αυτά τα πράγματα. Θα πληρώνεσαι πολύ πιο γρήγορα, η σχολή δεν θα είναι τόσο δύσκολη,και θα έχεις επαφή με ανθρώπους. Ακόμα και εαν χρειαστεί να δώσεις 2 και 3 φορές, ξέρεις οτι εν τέλει θα τα βγάλεις τα λεφτά σου στο τέλος και οτι αξίζει τον κόπο. Στην άλλη περίπτωση, σπούδαζε 4-5 χρόνια, κάνε μεταπτυχιακά, κάνε διδακτορικά, απέκτησε εμπειρία ΚΑΙ ΕΑΝ είσαι τυχερός θα παίρνεις ένα πολύ μέτριο μισθό. Εκτός εαν δεν αντέχεις να κάνεις τίποτα άλλο στην ζωή σου και γουστάρεις φουλ το αντικείμενο, τότε δεν βλέπω τον λόγο που η πλειοψηφία θα κατευθυνθεί εκεί. Αλλά ας το σκεφτούμε και αλλιώς.

Χρειάζεσαι μερικούς experts να σχεδιάσουν τα μηχανήματα αρχικά, και απο εκεί και πέρα
τελείωσαν τα non-recurring expenses. Χρειάζεσαι γιατρούς, νοσοκόμες/μους και τεχνικούς μόνο. Όχι ειδικούς με PhDs. Βέβαια σαφώς υπάρχει έντονη έρευνα στο πεδίο γιατί πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, αλλά αυτό που θέλω να πω είναι οτι οι εκλεκτοί που συμμετέχουν σε αυτή την έρευνα είναι πολύ λιγότεροι απο τις/τους νοσοκόμες/μους που χρειάζονται ή τους γιατρούς.

Πλην έρευνας ούτε σκληρά μαθηματικά ούτε σκληρή φυσική ούτε σκληρή μηχανική χρειάζεται κανείς. Ίσα ίσα μπορούν να βλάψουν την παραγωγικότητα. Κοινή λογική, βασική εκπαίδευση και εμπειρία χρειάζονται. Και η έρευνα είναι κομμάτι που απαιτεί πολλές θυσίες, πολύ κόπο, πολύ χρόνο και παρέχει αβέβαιο μέλλον ή κακοπληρωμένο. Οπότε δεν είναι επιλογή για όλους. Μόνο για όσους έχουν τρέλα με το αντικείμενο ή ευκατάστατους σχετικά γονείς.

Επίσης για την θεματοθέτρια να αναφέρω οτι και εγώ δεν πιστεύω οτι τα 8.000 μόρια γίνονται 18.000+ μόρια. Όχι εαν δεν διορθώσει το θέμα το με το άγχος της τουλάχιστον.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Mammy Nun

Δραστήριο μέλος

Η Mammy Nun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών. Έχει γράψει 760 μηνύματα.
Όπως ανέφερα και πριν, δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα για εξωτερικό, σε καμία περίπτωση. Αν όντως δεν υπάρχει περίπτωση να γράψω πάνω από 18Κ, θα δω τι θα κάνω. Όμως, εφόσον έβγαλα 8.000 μόρια, δεν έχω άλλη επιλογή από το να ξαναπροσπαθησω, έστω για να μπω σε κάποια άλλη σχολή. Γνωρίζω πως μπορεί να μην είμαι ικανή να μπω στην ιατρική.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση!
Εγώ πάλι θα σου πω να προσπαθήσεις με σύστημα, οργανωμένο διάβασμα και κυρίως ψυχραιμία και κάτι θα γίνει. Μην απελπίζεσαι. Ο γιος μου στις πανελλήνιες του 2021 δεν πέρασε ιατρική που ήθελε αλλά Βιολογια. Όσο κι αν στεναχωρεθηκε, το άφησε πίσω του κι αποφάσισε να ξαναδώσει.
Σου εύχομαι ότι καλύτερο
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top