Searching
Νεοφερμένο μέλος
Ο Searching αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 24 μηνύματα.

@SlimShady @Poirot
Η αρχή δεν προκαθορίζει τα πάντα,αλλά σίγουρα είναι έως και το ήμισύ του.Διάλεξα λοιπόν να απευθυνθώ από τώρα σε 2 άτομα(ελπίζω να μη σας ενοχλεί που σας επικαλούμαι) που απ'ότι φαίνεται είναι τεταρτοετείς στο τμήμα του Εκπα,που πλέον με αφορά.Αντιλαμβάνομαι πως η μελλοντική,προσωπική μου συλλογή εμπειριών θα υπερέχει σε αξία και βαρύτητα από τις όποιες απόψεις εκφραστούν,ειδικά(που το απεύχομαι),αν δε δικαιολογηθούν επαρκώς.Αλλά,δοθέντος του χάσματος ωριμότητας στην προσέγγιση του σχετικού αντικειμένου που μπορεί να έχει ένας πρωτοετής ή και δευτεροετής με έναν τελειόφοιτο,οι συμβουλές,απόψεις και απαντήσεις που προσδοκώ να λάβω έχουν,προφανώς,μια άλφα αξία.ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ-ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ.
Αρχικά,αν και το πραγματικό πάθος και πυγμή υπερνικά πολλούς εξωτερικούς παράγοντες,ε,όσο να 'ναι θα ήθελα την τοποθέτησή σας για το αν οι καθηγητές(β κλιμάκιο ειδικά)π.χ βλέπω ενδεικτικά, Βουτσάκης,Δημοπούλου,Παπασπύρου...τυχαίνει ,λέω τυχαίνει ,να είναι από αδιάφοροι και κομπλεξικοί έως και υπερόπτες-καθάρματα.Σε όσα μαθήματα(υποθέτω όχι σε επιστήμες,ιστορίες και φιλοσοφίες)υπάρχει κώδικας, αν είναι καθαρός, απ'ότι έχω διαβάσει τον φέρνεις μαζί στην εξεταστική?Και επομένως,δεν αποστηθίζεις,αλλά εξοικειώνεσαι,τον κατανοείς,τον ερμηνεύεις,ε;Στις ώρες ακροάσεων,πάλι στους καθηγητές αναφέρομαι,είναι φάση ψυχρό,έμβιο,νομικό chatgpt;Ποια η σχέση συγγράμματος στη σχολή με σημειώσεις;Και για το α'εξάμηνο στον εύδοξο,εσείς τι προτείνετε,για τα 4 υποχρεωτικά μαθήματα?Γενικά,ψάχνομαι μόνος στη βιβλιοθήκη για το ποιο να επιλέξω ανάλογα με τον καθηγητή και τα θέλω του,ή με το ύφος και τον βαθμό στον οποίο ταιριάζει σε εμένα το σύγγραμμα;Θα με βοηθήσει να ψάχνομαι με σχετικές ιστοσελίδες,με το chatgpt;Στα συγγράματα ή στα πρακτικά υπάρχουν υποθέσεις,αποφάσεις,νομολογία;Παλιά θέματα,που στο διάολο(sorry για την έκφραση)θα βρίσκω;Η εξοικείωση με τον τεράστιο όγκο νέας ορολογίας θα μου είναι,πιστεύετε,δυσχερής διαδικασία;Γενικά,αποστήθιση τέρμα;Καλά,βλέπω υπάρχει και ιστορία,αλλά θαρρώ πως σε άλλα,πιο πολύ θα μετρά η κατανόηση,το παράδειγμα,τα πρακτικά,η σωστή ερμηνεία;Όμως και έτσι,για τη συσχέτιση νόμου και πραγματικού περιστατικού απαιτείται η παράθεση προϋποθέσεων,δεν τις αποστηθίζεις αυτές;Οι επιτομές-περιλήψεις έχουν νόημα,εφόσον και η λεπτομέρεια,φαντάζομαι,μετρά?Στα φροντιστήρια,γίνεται καλή δουλειά ή μπα;Από παρατάξεις:θα ήθελα να μάθω,ειδικά για τους ανεξάρτητους,αν είναι όντως(εδώ ,αν γίνεται,πιο εκτεταμένη δικαιολόγηση
).Κανα τιπ προσαρμογής από τη μάταια σχολική λογική,έχετε?Όσον αφορά την επιλογή μαθημάτων,αμιγώς από ενδιαφέρον ή συνδυαστικά με τις υποθετικές μελλοντικές βλέψεις μου επιλέγω,τι προκρίνετε;Γενικότερα,στη σχολή αυτή υπερτερεί η αυστηρή λογική ή η γνώση ακόμη και της λεπτομέρειας;Τους εκάστοτε κώδικες(που αναθεωρούνται μάλιστα)τους προμηθεύομαι μόνος,θα παρέχονται δωρεάν στο μέλλον,τι φάση;Γίνεται να δηλώσω και παρακολουθήσω υποχρεωτικό μάθημα άλλου εξαμήνου(μόνο για την φιλοσοφία ενδιαφέρομαι και γιαυτό ρωτώ);Σύμφωνα,με τον οδηγό,η μη ακριβής τήρηση της σειράς,θα μου προκαλέσει προβλήματα.Στο συγκεκρινένο;(Αν θυμάστε), ο ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ θα διαφωνούσε.Με κώδικες,πρακτικά και τα σχετικά θα αδειάσουν οι τσέπες μου?
Ισχύει(άσχετο και δεν με πολυενδιαφέρει αν θα απαντήσετε,just asking) ότι ο ασκούμενος λιώνει για 600-700 ευρώ;Απ,ότι καταλαβαίνω στις εφαρμογές (πάλι, ρωτώ για κάτι υπερβολικά μακρινό για μένα),θεωρείται δεδομένο ότι προηγούμενες γνώσεις π.χ ακόμη και αυτά που θα διαβάσω Συνταγματικό,Γενικές Αρχές και στα του β εξαμήνου είναι ακέραιες,just asking πάλι;Αν γνωρίζετε,λέω αν,ο ρητορικός όμιλος και οι εικονικές δίκες( το δεύτερο πιθανολογώ,μακρινό για εμένα),αξίζουν?Από σημειώσεις τι προτείνετε;Εννοώ,τεχνικές Cornwell που διαβάζω και κάτι τέτοια;Και για τη σχέση βαθμών-μεταπτυχιακών τι ισχύει,π.χ πρέπει να είναι ο μέσος όρος άνω του 7,ή τα σχετικά μαθήματα;Τέλος,μέχρι την παραλαβή συγγραμάτων το Νοέμβριο,μόνη λύση (για τον κοινό θνητό
),σημειώσεις και βιβλιοθήκη;Καταλαβαίνω,βέβαια πως ίσως το α' εξάμηνο ,στο οποίο τα συγγράμματα ,απ'ότι είδα, δεν είναι(πλάκα κάνω)τερατωδών διαστάσεων,σε σχέση με τα επόμενα,ίσως να είναι μεταβατικό.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ,ρώτησα λίγο απ'όλα και ίσως να μην απαντήσετε.ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,χίλια ευχαριστώ
Η αρχή δεν προκαθορίζει τα πάντα,αλλά σίγουρα είναι έως και το ήμισύ του.Διάλεξα λοιπόν να απευθυνθώ από τώρα σε 2 άτομα(ελπίζω να μη σας ενοχλεί που σας επικαλούμαι) που απ'ότι φαίνεται είναι τεταρτοετείς στο τμήμα του Εκπα,που πλέον με αφορά.Αντιλαμβάνομαι πως η μελλοντική,προσωπική μου συλλογή εμπειριών θα υπερέχει σε αξία και βαρύτητα από τις όποιες απόψεις εκφραστούν,ειδικά(που το απεύχομαι),αν δε δικαιολογηθούν επαρκώς.Αλλά,δοθέντος του χάσματος ωριμότητας στην προσέγγιση του σχετικού αντικειμένου που μπορεί να έχει ένας πρωτοετής ή και δευτεροετής με έναν τελειόφοιτο,οι συμβουλές,απόψεις και απαντήσεις που προσδοκώ να λάβω έχουν,προφανώς,μια άλφα αξία.ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ-ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ.
Αρχικά,αν και το πραγματικό πάθος και πυγμή υπερνικά πολλούς εξωτερικούς παράγοντες,ε,όσο να 'ναι θα ήθελα την τοποθέτησή σας για το αν οι καθηγητές(β κλιμάκιο ειδικά)π.χ βλέπω ενδεικτικά, Βουτσάκης,Δημοπούλου,Παπασπύρου...τυχαίνει ,λέω τυχαίνει ,να είναι από αδιάφοροι και κομπλεξικοί έως και υπερόπτες-καθάρματα.Σε όσα μαθήματα(υποθέτω όχι σε επιστήμες,ιστορίες και φιλοσοφίες)υπάρχει κώδικας, αν είναι καθαρός, απ'ότι έχω διαβάσει τον φέρνεις μαζί στην εξεταστική?Και επομένως,δεν αποστηθίζεις,αλλά εξοικειώνεσαι,τον κατανοείς,τον ερμηνεύεις,ε;Στις ώρες ακροάσεων,πάλι στους καθηγητές αναφέρομαι,είναι φάση ψυχρό,έμβιο,νομικό chatgpt;Ποια η σχέση συγγράμματος στη σχολή με σημειώσεις;Και για το α'εξάμηνο στον εύδοξο,εσείς τι προτείνετε,για τα 4 υποχρεωτικά μαθήματα?Γενικά,ψάχνομαι μόνος στη βιβλιοθήκη για το ποιο να επιλέξω ανάλογα με τον καθηγητή και τα θέλω του,ή με το ύφος και τον βαθμό στον οποίο ταιριάζει σε εμένα το σύγγραμμα;Θα με βοηθήσει να ψάχνομαι με σχετικές ιστοσελίδες,με το chatgpt;Στα συγγράματα ή στα πρακτικά υπάρχουν υποθέσεις,αποφάσεις,νομολογία;Παλιά θέματα,που στο διάολο(sorry για την έκφραση)θα βρίσκω;Η εξοικείωση με τον τεράστιο όγκο νέας ορολογίας θα μου είναι,πιστεύετε,δυσχερής διαδικασία;Γενικά,αποστήθιση τέρμα;Καλά,βλέπω υπάρχει και ιστορία,αλλά θαρρώ πως σε άλλα,πιο πολύ θα μετρά η κατανόηση,το παράδειγμα,τα πρακτικά,η σωστή ερμηνεία;Όμως και έτσι,για τη συσχέτιση νόμου και πραγματικού περιστατικού απαιτείται η παράθεση προϋποθέσεων,δεν τις αποστηθίζεις αυτές;Οι επιτομές-περιλήψεις έχουν νόημα,εφόσον και η λεπτομέρεια,φαντάζομαι,μετρά?Στα φροντιστήρια,γίνεται καλή δουλειά ή μπα;Από παρατάξεις:θα ήθελα να μάθω,ειδικά για τους ανεξάρτητους,αν είναι όντως(εδώ ,αν γίνεται,πιο εκτεταμένη δικαιολόγηση



ΠΡΟΦΑΝΩΣ,ρώτησα λίγο απ'όλα και ίσως να μην απαντήσετε.ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,χίλια ευχαριστώ
Poirot
Περιβόητο μέλος
Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.571 μηνύματα.

Καλησπέρα! Λοιπόν, πρώτη συμβουλή πριν απαντήσω σε όσα από τα άλλα μπορώ, είναι η ψυχραιμία. Διάβασα το κείμενό σου και αγχώθηκα.
Τέλος πάντων, όλοι έχουμε περάσει από αυτό το στάδιο. Όπως είπες κι εσύ, θα έχεις μόνος σου την ευκαιρία να διαπιστώσεις τις απαντήσεις σε όλες αυτές τις ερωτήσεις με βάση τη δική σου εμπειρία. Δεν είναι τόσο πολύπλοκα τα πράγματα όσο μπορεί να τα φαντάζεσαι τώρα, θα το δεις όταν με το καλό ξεκινήσεις.
Οι προσωπικές σου σημειώσεις από τις παραδόσεις είναι ένας καλός σκελετός για να τον συμπληρώσεις με τις πληροφορίες του βιβλίου.
Διάλειμμα εδώ, και κάποια στιγμή θα σου απαντήσω και στα υπόλοιπα.

Για παράδειγμα, σε αυτή την ερώτηση πραγματική αξία θα έχει η δική σου εμπειρία. Για τον κάθε καθηγητή θα ακούσεις πολλές διαφορετικές απόψεις. Αυτό εξαρτάται από το στυλ διδασκαλίας που αρέσει στον καθένα και φυσικά, μη γελιόμαστε, και από τη βαθμολογική εμπειρία που είχε... Συμβουλή μου: μη βλέπεις τους καθηγητές ως "μπαμπούλες" και προσπάθησε να τους απομυθοποιήσεις. Θα υπάρξουν και αδιάφοροι και υπερόπτες καθηγητές στην πορεία σου στη σχολή, αυτό είναι βέβαιο. Τώρα για τους συγκεκριμένους που αναφέρεις, η προσωπική μου άποψη είναι θετική. Θα ακούσεις και κινδυνολογίες από το α' εξάμηνο (ειδικά για την Εισαγωγή στην Επιστήμη του Δικαίου), αλλά αν πιάνεις το νόημα του μαθήματος δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.Αρχικά,αν και το πραγματικό πάθος και πυγμή υπερνικά πολλούς εξωτερικούς παράγοντες,ε,όσο να 'ναι θα ήθελα την τοποθέτησή σας για το αν οι καθηγητές(β κλιμάκιο ειδικά)π.χ βλέπω ενδεικτικά, Βουτσάκης,Δημοπούλου,Παπασπύρου...τυχαίνει ,λέω τυχαίνει ,να είναι από αδιάφοροι και κομπλεξικοί έως και υπερόπτες-καθάρματα.
Σωστά. Κατά κανόνα έχεις μαζί σου τη νομοθεσία. Είναι άλλωστε απαραίτητο, διότι δίχως αναφορά στις νομικές διατάξεις, νομικός συλλογισμός δεν νοείται.Σε όσα μαθήματα(υποθέτω όχι σε επιστήμες,ιστορίες και φιλοσοφίες)υπάρχει κώδικας, αν είναι καθαρός, απ'ότι έχω διαβάσει τον φέρνεις μαζί στην εξεταστική?Και επομένως,δεν αποστηθίζεις,αλλά εξοικειώνεσαι,τον κατανοείς,τον ερμηνεύεις,ε;
Εγώ όσες φορές έχω πάει σε ώρα ακρόασης, έχω βγει ικανοποιημένος. Εξαρτάται όμως από τον καθηγητή που θα επισκεφθείς.Στις ώρες ακροάσεων,πάλι στους καθηγητές αναφέρομαι,είναι φάση ψυχρό,έμβιο,νομικό chatgpt;
Δεν έχω διαβάσει ποτέ από σημειώσεις για να πάω να δώσω μάθημα, πάντα διαβάζω το σύγγραμμα. Άποψή μου όμως είναι ότι αν θες να κατανοήσεις το μάθημα σε βάθος και να έχεις αξιώσεις για υψηλό βαθμό, πρέπει να διαβάσεις από το σύγγραμμα. Κάποιοι τα καταφέρνουν και με σημειώσεις, αλλά χρειάζεται και τύχη.Ποια η σχέση συγγράμματος στη σχολή με σημειώσεις;
Οι προσωπικές σου σημειώσεις από τις παραδόσεις είναι ένας καλός σκελετός για να τον συμπληρώσεις με τις πληροφορίες του βιβλίου.
Σούρλα για Εισαγωγή στην Επιστήμη του Δικαίου, Γεωργιάδη για Γενικές Αρχές, το ηλεκτρονικό βιβλίο της Παπαγιάννη για Ιστορία. Στο Συνταγματικό θα έλεγα του Σπυρόπουλου από τα διανεμόμενα, με μία επιφύλαξη. Είδα ότι εντάχθηκε στον Εύδοξο νέο σύγγραμμα των Βλαχόπουλου και Κοντιάδη. Δεν έχω προσωπική άποψη ακόμα, αλλά ο κ. Βλαχόπουλος είναι εξαιρετικός καθηγητής. Ενδεχομένως να επικρατήσει αυτό από φέτος. Γενικά για τα βιβλία, στα περισσότερα υπάρχει ένα σύγγραμμα που επιλέγουν οι περισσότεροι φοιτητές. Όπου υπάρχει διχογνωμία, τα βλέπεις και αποφασίζεις μόνος σου τι σε εξυπηρετεί περισσότερο. Σε τελική ανάλυση, πάνω κάτω τα ίδια λένε όλα από άποψη ουσίας.Και για το α'εξάμηνο στον εύδοξο,εσείς τι προτείνετε,για τα 4 υποχρεωτικά μαθήματα?Γενικά,ψάχνομαι μόνος στη βιβλιοθήκη για το ποιο να επιλέξω ανάλογα με τον καθηγητή και τα θέλω του,ή με το ύφος και τον βαθμό στον οποίο ταιριάζει σε εμένα το σύγγραμμα;
Μακριά από το chatgpt για νομικά θέματα. Πετάει επικά μαργαριτάρια.Θα με βοηθήσει να ψάχνομαι με σχετικές ιστοσελίδες,με το chatgpt;
Τα συγγράμματα σε κάποια μαθήματα και σε κάποια σημεία τους παραπέμπουν σε αποφάσεις δικαστηρίων κατά την ερμηνεία του νόμου. Αυτούσιες αποφάσεις δεν θα βρεις στα βιβλία. Μπορείς όμως να επισκεφθείς τη βιβλιοθήκη μας που έχει μεγάλη συλλογή νομικών περιοδικών ή να συνδεθείς σε νομικές βάσεις και να διαβάσεις νομολογία για όποιο θέμα και όποιο δίκαιο θέλεις.Στα συγγράματα ή στα πρακτικά υπάρχουν υποθέσεις,αποφάσεις,νομολογία;
Θέματα θα βρεις εδώ καθώς και σε διάφορες ομαδικές φοιτητών στις οποίες θα ενταχθείς.Παλιά θέματα,που στο διάολο(sorry για την έκφραση)θα βρίσκω;
Όχι, θα γίνει σταδιακά και θα κάνεις την ορολογία κτήμα σου. Δεν είναι κάτι που πρέπει να σε αγχώνει, το λιγότερο είναι.Η εξοικείωση με τον τεράστιο όγκο νέας ορολογίας θα μου είναι,πιστεύετε,δυσχερής διαδικασία;
Δεν χρειάζεται αποστήθιση όπως λες, κατανόηση χρειάζεται. Όλα είναι βασισμένα στη λογική. Το πιο σημαντικό όταν απαντάς σε πρακτικό σε εξετάσεις είναι ο νομικός συλλογισμός: Διάταξη (και ερμηνεία) - Κρίσιμα πραγματικά περιστατικά - Υπαγωγή πραγματικών περιστατικών στον νομικό κανόνα. Οι προϋποθέσεις βγαίνουν από τη νομοθεσία, την οποία έχεις μαζί σου, ή τουλάχιστον συνάγονται λογικώς. Εσύ πρέπει να ξέρεις βέβαια την ερμηνεία τους.Γενικά,αποστήθιση τέρμα;Καλά,βλέπω υπάρχει και ιστορία,αλλά θαρρώ πως σε άλλα,πιο πολύ θα μετρά η κατανόηση,το παράδειγμα,τα πρακτικά,η σωστή ερμηνεία;Όμως και έτσι,για τη συσχέτιση νόμου και πραγματικού περιστατικού απαιτείται η παράθεση προϋποθέσεων,δεν τις αποστηθίζεις αυτές;
Δεν έχω άποψη, δεν έχω διαβάσει από επιτομή. Παραπέμπω όμως σε αυτά που είπα για τις σημειώσεις.Οι επιτομές-περιλήψεις έχουν νόημα,εφόσον και η λεπτομέρεια,φαντάζομαι,μετρά?
Δεν χρειάζεσαι φροντιστήρια.Στα φροντιστήρια,γίνεται καλή δουλειά ή μπα;
Διάλειμμα εδώ, και κάποια στιγμή θα σου απαντήσω και στα υπόλοιπα.

Zukov_v2
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Zukov_v2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 348 μηνύματα.

Μη το ψαχνεις πολυ, ευκολη σχολη ειναι, ειδικα αν δε δουλευεις και δε στοχευεις σε πτυχιο ανω του 9
Poirot
Περιβόητο μέλος
Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.571 μηνύματα.

Μη το ψαχνεις πολυ, ευκολη σχολη ειναι, ειδικα αν δε δουλευεις και δε στοχευεις σε πτυχιο ανω του 9
Ίσα ίσα, μπορείς να κάνεις και 2 δουλειές
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 44 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...