Συλλογή ασκήσεων και τεστ στη Φυσική Προσανατολισμού

fisher96

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 196 μηνύματα.
Δεν πέφτουν τέτοιες ασκήσεις σε διαγωνίσματα! :)

εμ ποιος ο λογος να την βαλουν αφου δεν θα τη γραψει κανεις? :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jonas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jonas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 360 μηνύματα.
Για τους διεστραμμένους υπάρχει αυτή:

(Δεν θέλει γνώσεις στερεού, καθώς αφού δεν υπάρχει τριβή, οι τροχαλίες δεν στρέφονται)
Καλή διασκέδαση.

Η σταθερά επαναφοράς μήπως βγαίνει k1k2/[2(k1+k2)] ? Πες ναι, πες ναι...:spasiklas:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης123

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 148 μηνύματα.
ποιο ειναι τελικα ?γιατι και εγω εχω βγαλει ενα αλλα πρεπει να ειναι τελειως ακυρο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Η σταθερά επαναφοράς μήπως βγαίνει k1k2/[2(k1+k2)] ? Πες ναι, πες ναι...
Κοντά έπεσες: D = k1k2/[4(k1+k2)]


Επειδή σε λίγο θα φύγω, πάρτε και τη ΛΥΣΗ:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Jonas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jonas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 360 μηνύματα.
Κοντά έπεσες: D = k1k2/[4(k1+k2)]

Επειδή σε λίγο θα φύγω, πάρτε και τη ΛΥΣΗ:
Μπορεί να είναι βλακεία, αλλά θα το ρωτήσω: γιατί το σκοινί που ελευθερώνεται είναι 2Δl1? Γιατί 2? Βέβαια είναι και αργά η ώρα για μένα και μπορεί να είναι μπροστά μου και να μην το βλέπω. Πάντως, αν ευκαιρήσεις, εξήγησέ το μου. Σ' ευχαριστώ πολύ.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuperSquirrel

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η SuperSquirrel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 207 μηνύματα.
Μπορεί να είναι βλακεία, αλλά θα το ρωτήσω: γιατί το σκοινί που ελευθερώνεται είναι 2Δl1? Γιατί 2? Βέβαια είναι και αργά η ώρα για μένα και μπορεί να είναι μπροστά μου και να μην το βλέπω. Πάντως, αν ευκαιρήσεις, εξήγησέ το μου. Σ' ευχαριστώ πολύ.:)

ελευθερωνεται Δl απο καθε τροχαλια ..οποτε μαζι Δl (ετσι νομιζω τουλαχιστον.. γιατι και εγω εχω ζαβλακωθει απο το πολυ διαβασμα τετοια ωρα :P )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
θα το ρωτήσω: γιατί το σκοινί που ελευθερώνεται είναι 2Δl1?

Η ερώτηση που κάνεις, δείχνει ακριβώς το πόσο λάθος καταλαβαίνουν οι μαθητές τη Φυσική στο σχολείο. Προφανώς δεν φταίνε (μόνον) αυτοί, αλλά και οι καθηγητές (σχολείων και φροντιστηρίων) που τους αφήνουν να πιστεύουν ότι η Φυσική δεν είναι παρά ένας συνδυασμός τύπων. Όχι, η Φυσική δεν είναι αυτό. Η Φυσική πάνω από όλα είναι η κατανόηση του φαινομένου. Δες το σχήμα και σκέψου: Αν με το ένα χέρι μου κρατήσω την κάτω τροχαλία ακίνητη και με το άλλο κατεβάσω την πάνω τροχαλία κατά χ, πόσο σκοινί θα ελευθερωθεί? Ναι φίλε μου, το βρήκες, αυτό είναι η Φυσική. Στις τελευταίες πανελλήνιες, στο θέμα με τον ένα κύλινδρο μέσα στον άλλο και το λιπαντικό, γιατί απέτυχαν τόσοι μαθητές? Γιατί αντί να προσπαθήσουν να καταλάβουν τι ακριβώς φαινόμενο συμβαίνει, κόλλησαν στην (ηλίθια) σκέψη: "Ποιον τύπο να πάρω?".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

unπαικτable

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο unπαικτable αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 963 μηνύματα.

Η ερώτηση που κάνεις, δείχνει ακριβώς το πόσο λάθος καταλαβαίνουν οι μαθητές τη Φυσική στο σχολείο. Προφανώς δεν φταίνε (μόνον) αυτοί, αλλά και οι καθηγητές (σχολείων και φροντιστηρίων) που τους αφήνουν να πιστεύουν ότι η Φυσική δεν είναι παρά ένας συνδυασμός τύπων. Όχι, η Φυσική δεν είναι αυτό. Η Φυσική πάνω από όλα είναι η κατανόηση του φαινομένου. Δες το σχήμα και σκέψου: Αν με το ένα χέρι μου κρατήσω την κάτω τροχαλία ακίνητη και με το άλλο κατεβάσω την πάνω τροχαλία κατά χ, πόσο σκοινί θα ελευθερωθεί? Ναι φίλε μου, το βρήκες, αυτό είναι η Φυσική. Στις τελευταίες πανελλήνιες, στο θέμα με τον ένα κύλινδρο μέσα στον άλλο και το λιπαντικό, γιατί απέτυχαν τόσοι μαθητές? Γιατί αντί να προσπαθήσουν να καταλάβουν τι ακριβώς φαινόμενο συμβαίνει, κόλλησαν στην (ηλίθια) σκέψη: "Ποιον τύπο να πάρω?".

Νομιζω παντως πως σε αυτο φταιει και το γεγονος οτι στα σχολεια δεν εχουμε κανει ουτε μια εργαστηριακη ασκηση, ωστε να μελετησουμε κατι απο τα φαινομενα που βλεπουμε μονο ως τυπους. Και τα φροντηστηρια διαιωνιζουν την κατασταση ακομα περισσοτερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikosDim

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο NikosDim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 224 μηνύματα.

Η ερώτηση που κάνεις, δείχνει ακριβώς το πόσο λάθος καταλαβαίνουν οι μαθητές τη Φυσική στο σχολείο. Προφανώς δεν φταίνε (μόνον) αυτοί, αλλά και οι καθηγητές (σχολείων και φροντιστηρίων) που τους αφήνουν να πιστεύουν ότι η Φυσική δεν είναι παρά ένας συνδυασμός τύπων. Όχι, η Φυσική δεν είναι αυτό. Η Φυσική πάνω από όλα είναι η κατανόηση του φαινομένου. Δες το σχήμα και σκέψου: Αν με το ένα χέρι μου κρατήσω την κάτω τροχαλία ακίνητη και με το άλλο κατεβάσω την πάνω τροχαλία κατά χ, πόσο σκοινί θα ελευθερωθεί? Ναι φίλε μου, το βρήκες, αυτό είναι η Φυσική. Στις τελευταίες πανελλήνιες, στο θέμα με τον ένα κύλινδρο μέσα στον άλλο και το λιπαντικό, γιατί απέτυχαν τόσοι μαθητές? Γιατί αντί να προσπαθήσουν να καταλάβουν τι ακριβώς φαινόμενο συμβαίνει, κόλλησαν στην (ηλίθια) σκέψη: "Ποιον τύπο να πάρω?".



Έχεις τη λύση όταν υπάρχει ολίσθηση;;

Φαίνομαι σαν ψυχοπαθής όταν απαντάω στις ρητορικές ερωτήσεις της βιολογίας κατεύθυνσης :P Εκεί που διαβάζεις το οπερόνιο της λακτόζης σου πετάει και μία ερώτηση του τύπου ''πώς διαφέρουν τόσο πολύ;'' ή ''γεννιέται το ερώτημα'' και απαντάει μετά...! Τςςς μας κάνει και παιχνιδάκια το βιβλίο...Της θετικής με συμπονάτε; :P

ΕΕ αν δεν ξέρεις τα τρία ένζυμα που συνθέτονται χωρίς να δαγκώνεις την γλώσσα σου δέκα φορές δεν κάνεις τίποτα..ποιες ρητορικές ερωτήσεις μου λες τώρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Jonas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jonas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 360 μηνύματα.

Η ερώτηση που κάνεις, δείχνει ακριβώς το πόσο λάθος καταλαβαίνουν οι μαθητές τη Φυσική στο σχολείο. Προφανώς δεν φταίνε (μόνον) αυτοί, αλλά και οι καθηγητές (σχολείων και φροντιστηρίων) που τους αφήνουν να πιστεύουν ότι η Φυσική δεν είναι παρά ένας συνδυασμός τύπων. Όχι, η Φυσική δεν είναι αυτό. Η Φυσική πάνω από όλα είναι η κατανόηση του φαινομένου. Δες το σχήμα και σκέψου: Αν με το ένα χέρι μου κρατήσω την κάτω τροχαλία ακίνητη και με το άλλο κατεβάσω την πάνω τροχαλία κατά χ, πόσο σκοινί θα ελευθερωθεί? Ναι φίλε μου, το βρήκες, αυτό είναι η Φυσική. Στις τελευταίες πανελλήνιες, στο θέμα με τον ένα κύλινδρο μέσα στον άλλο και το λιπαντικό, γιατί απέτυχαν τόσοι μαθητές? Γιατί αντί να προσπαθήσουν να καταλάβουν τι ακριβώς φαινόμενο συμβαίνει, κόλλησαν στην (ηλίθια) σκέψη: "Ποιον τύπο να πάρω?".

Ωωω! Τιμή μου να με προσφωνεί φίλο κάποιος που, από τα φοιτητικά του κιόλας χρόνια, φαίνεται να έχει κατανοήσει σε βάθος τι είναι πραγματικά Φυσική. Εγώ βέβαια δεν είμαι παρά "νινί ακόμα" (pic), παρόλα αυτά όμως, έχω μια μικρή άποψη για την επιστήμη αυτή. Θεωρώ λοιπόν ότι στη Φυσική, εκτός από την κατανόηση του όποιου φαινομένου, εμπεριέχεται επίσης η, από μέρους του παρατηρητή, επιστημονική περιέργεια, ώστε να θέτει διαρκώς ερωτήσεις (ακόμα και τις πιο απλοϊκές) μέσα από την αναζήτηση για τη λύση των οποίων θα πετύχει μια πιο σφαιρική αντίληψη, αλλά εμπεριέχεται ακόμα και η ταπεινότητα να ζητήσει βοήθεια σε περίπτωση που σκαλώσει σε κάποια τέτοια προσπάθεια.

Μέσα στα χρόνια μου στο υπέροχο ελληνικό μας σχολείο έχω γνωρίσει πολλές περιπτώσεις καθηγητών. Όμως, θεωρώ πως το χειρότερο είδος όλων είναι μακράν εκείνοι που χλευάζουν τις "ηλίθιες σκέψεις" και τις αδαείς -κατά τα λεγόμενά τους- ερωτήσεις των μαθητών τους, ενώ παράλληλα, όταν οι τελευταίοι πάψουν φυσικά να ρωτούν οτιδήποτε, οι ίδιοι γκρινιάζουν μετά στο γραφείο των καθηγητών ότι "η τάξη είναι εντελώς αδιάφορη". Σου εύχομαι λοιπόν, όταν κάποτε ανέβεις κι εσύ στα έδρανα, να μην επικρίνεις με τόση αυστηρότητα τα παιδιά που, όπως λες, "κολλάνε".

Σε ό,τι αφορά το άτομό μου τώρα, θα ήθελα απλώς να πω ότι ήμουν ο μόνος που τόλμησε να απαντήσει δημόσια σε μια άσκηση, που εσύ ο ίδιος ως θεματοδότης χαρακτήρισες, έστω και χαριτολογώντας, "για διεστραμμένους". Αυτό βέβαια δεν σε εμπόδισε να χρησιμοποιήσεις την απορία μου - όσο βλακώδης κι αν σου φάνηκε - για να καταδείξεις μέσα από μένα, που δεν γνωρίζεις προσωπικά, τις ανωμαλίες ενός ολόκληρου εκπαιδευτικού συστήματος.

Σ' ευχαριστώ για τις υποδείξεις. Θα τις λάβω υπόψη όσο πρέπει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Να βαλω μια ασκηση που βρήκα σε ενα blog και πιστεύω πως είναι τσιμπημένη ( την ελυσα καπως ανορθοδοξα (παραγωγους κτλ) και θα ηθελα να δω και τις αποψεις πιο εμπειρων στο θεμα )

Εδώ, στο κάτω άκρο του ελατηρίου έχουμε προσαρμόσει ένα σώμα μάζας Μ από το οποίο κρέμεται με σχοινί ένα άλλο σώμα μάζας m. Το σύστημα αρχικά ηρεμεί με το ελατήριο παραμορφωμένο κατά Δℓ.

Απομακρύνουμε το σύστημα των σωμάτων κατά d προς τα κάτω και το αφήνουμε ελεύθερο. Πόση είναι η μέγιστη δυνατή τιμή του d για την οποία το σχοινί διατηρείται διαρκώς τεντωμένο;

Θεωρείστε το σχοινί αβαρές και μη εκτατό.

https://3.bp.blogspot.com/-QhGxgmfy_...2jA/s1600/σώμα+-+σχοινί+-+σώμα+-+ελατήριο.jpg
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

unπαικτable

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο unπαικτable αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 963 μηνύματα.
dmax=Δl ειναι η απαντηση;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Να βαλω μια ασκηση που βρήκα σε ενα blog και πιστεύω πως είναι τσιμπημένη ( την ελυσα καπως ανορθοδοξα (παραγωγους κτλ) και θα ηθελα να δω και τις αποψεις πιο εμπειρων στο θεμα )
Παληκάρι μου, τώρα λες αυτή την άσκηση "τσιμπημένη", αλλά όταν θα πλησιάζουν οι εξετάσεις θα την λες "αστεία". Κλασική ασκησούλα είναι. Eίδα τη λύση στο blog. Ο τύπος την έλυσε και την παρουσίασε φιγουρατζήδηκα και με τρόπο που να φαίνεται πιο δύσκολη από όσο είναι. Τέσσερα βήματα ήταν αρκετά: αρχική ισορροπία του συστήματος, εύρεση D του m, ΣF για το m, Τ όχι αρνητικό. Τώρα εσύ πού βρήκες τις παραγώγους δεν ξέρω. Καλή σου συνέχεια.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δια : εγω ειπα T=T'
T'=Fel
απο δευτερο νομο του νευτωνα για τυχαια θεση στο σωμα που κρεμεται :
T=Dx+w=D_1Asina+mg

παραγωγιζω ως προς α
T'(a)=DAcosa

μελετω απο π/2 μεχρι 5π/2
και απαιτω το ελαχιστο που προκυπτει να ειναι θετικο και καταληγω στο ζητουμενο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr. Thrax

Νεοφερμένος

Ο Dr. Thrax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 48 μηνύματα.
θελουμε link απο το blog !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tipotas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο tipotas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 133 μηνύματα.
θελουμε link απο το blog !!!
Συμφωνώ!

Υ.Γ. μπορεί κάποιος να μου πει(εξηγήσει) ποια είναι η προϋπόθεση ώστε να διατηρείται το σκοινί διαρκώς τεντωμένο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
θελουμε link απο το blog !!!
https://httpmyphysics.blogspot.gr/2012_11_01_archive.html
μπορεί κάποιος να μου πει(εξηγήσει) ποια είναι η προϋπόθεση ώστε να διατηρείται το σκοινί διαρκώς τεντωμένο;
Να υπάρχει η τάση του, δηλαδή να μην έχει αρνητική τιμή.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tipotas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο tipotas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 133 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση αλλά άμα μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο καλύτερα...

υ.γ.(δεν ξέρω αν έχει να κάνει με κάτι από την πρώτη λυκείου, όμως τότε δε διάβαζα καθόλου και δεν έχω αναπληρώσει ακόμα τα κενά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση αλλά άμα μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο καλύτερα...
υ.γ.(δεν ξέρω αν έχει να κάνει με κάτι από την πρώτη λυκείου, όμως τότε δε διάβαζα καθόλου και δεν έχω αναπληρώσει ακόμα τα κενά)
Δεν έχει να κάνει με την Α λυκείου, αλλά με την απλή λογική. Αυτό είναι Φυσική: η κατανόηση ενός φαινομένου (και όχι το "να πάρουμε τον τύπο"). Τι κάνει ένα τεντωμένο σκοινί; Ασκεί (ελκτική) δύναμη στο σώμα στο οποίο είναι δεμένο. Αν (όπως στην άσκηση) το σώμα κρέμεται από το σκοινί, τι φορά θα έχει η δύναμη αυτή; Σωστά πρός τα πάνω (Τ>0). Αν μας πει κάποιος ότι θέλουμε το σκοινί να σπρώξει προς τα κάτω (Τ<0) τι θα του πούμε; Θα του απαντήσουμε ότι δε γίνεται. Άρα τι θα έχει κάνει το σκοινί στην περίπτωση αυτή; Ναι, το βρήκες, θα είναι χαλαρό.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top