Συλλογή ασκήσεων και τεστ στα Μαθηματικά Προσανατολισμού

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
της πλακας ειναι αυτα τα θεματα και προσωπικα μου φαινονται με λιγοτερες πιθανοτητες να κανεις λαθος απο το να σου δωσει τυπο και να σου φυγει ενα προσημο και να πανε ολα λαθος.απλα λεω οτι επειδη οι περισσοτεροι δεν εχουν μαθει να σκεφτονται θα τα κανουν μπαχαλο.μεχρι και fermat μπορεις να εμπλεξεις με γραφικη παρασταση με οριζοντια εφαπτομενη κτλπ
νομιζω ειναι προτιμοτερο να μπει ενα τετοιο θεμα β απ' το να κανεις τα ιδια και τα ιδια σε μια συναρτηση και να αναλωθεις στις πραξεις..
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.
αλλα αυτο με μεγιστη και ελαχιστη τιμη πρεπει επιτελους να το θεσουν.22 χρονια πανελλαδικων μονο σε επαναληπτικες να χει πεσει 1 φορα δεν ειναι εξυπνο
 

rempelos42

Νεοφερμένος

Ο rempelos42 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Καλησπέρα. Οι άνθρωποι που επιλέγουν τα θέματα αλλάζουν επομένως και η φιλοσοφία των θεμάτων. Γραφικές παραστάσεις, αντιπαραδείγματα, ασκήσεις βασισμένες στο σχολικό κλπ ίσως να αποφεύγονται στο μέλλον. Ίσως δούμε επαναφορά θεωρητικών θεμάτων και ίσως θεμάτων που δυσκόλεψαν-πρωτοεμφανίστηκαν τη δεκαετία του '90. Ήδη, το θέμα του '96 με το ολοκλήρωμα έχει ξαναπέσει.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.
Καλησπέρα. Οι άνθρωποι που επιλέγουν τα θέματα αλλάζουν επομένως και η φιλοσοφία των θεμάτων. Γραφικές παραστάσεις, αντιπαραδείγματα, ασκήσεις βασισμένες στο σχολικό κλπ ίσως να αποφεύγονται στο μέλλον. Ίσως δούμε επαναφορά θεωρητικών θεμάτων και ίσως θεμάτων που δυσκόλεψαν-πρωτοεμφανίστηκαν τη δεκαετία του '90. Ήδη, το θέμα του '96 με το ολοκλήρωμα έχει ξαναπέσει.
εγω απο οτι εχω διαβασει αποφευγουν οπως ο διαολος το λιβανι τα θεωρητικα θεματα και πανε με βαση το σχολικο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

το ειδα το δ3.δεν ηταν μεγαλο σε εκταση αλλα αρκετα εξυπνο.λογικα με rolle βγαινει με ατοπο απλα πρεπει να σου κοψει να βγαλεις το 1 οτι ειναι μεγαλυτερο του χ1 για να βγει σε ατοπο.οντως αυτο ειναι εξυπνο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
εγω απο οτι εχω διαβασει αποφευγουν οπως ο διαολος το λιβανι τα θεωρητικα θεματα και πανε με βαση το σχολικο.
Ναι αυτό συμβαίνει επειδή έχει κάπως αλλάξει η μορφή των πανελλαδικών εξετάσεων. Δηλαδή πλέον κάθε θέμα αναφέρεται σε μια ή σε δύο συναρτήσεις και τα ερωτήματα είναι αλληλένδετα μεταξύ τους αντίθετα οι περισσότερες θεωρητικές ασκήσεις έχουν το πολύ δύο ερωτήματα και έπεφταν κατά κορών στις δέσμες επειδή η φιλοσοφία της τότε εξέτασης ήταν να είναι κάθε ερώτημα ξεχωριστό και συνήθως άσχετο με τα προηγούμενα
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
εγω απο οτι εχω διαβασει αποφευγουν οπως ο διαολος το λιβανι τα θεωρητικα θεματα και πανε με βαση το σχολικο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

το ειδα το δ3.δεν ηταν μεγαλο σε εκταση αλλα αρκετα εξυπνο.λογικα με rolle βγαινει με ατοπο απλα πρεπει να σου κοψει να βγαλεις το 1 οτι ειναι μεγαλυτερο του χ1 για να βγει σε ατοπο.οντως αυτο ειναι εξυπνο.
ναι αυτο λεω και στο ποστ μου ,να σε ριξει στα "ανοιχτα" με σωσιβιο την κριτικη σου σκεψη, δεν χρειαζεται να ειναι πολυ δυσκολο ή ογκωδες.
Το συγκεκριμενο ερωτημα θυμαμαι ειχαν ανεβασει παρα πολλοι λαθος ακομα και ο ΟΕΦΕ, υπαρχουν 2 λυσεις που ειναι αναγκαιο να εντοπισεις που βρισκεται το 1 ωστοσο νομιζω μπορει να λυθει και χωρις να βρεις που βρισκεται το 1 αλλα ειναι πιο εκτενης λυση.. τελος παντως καταλαβαινεις το point μου
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Άμα κάνεις αναλυτικό πινακακι με ρίζες, πρόσημα κλπ φαίνονται όλα αυτα συνήθως
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.
ναι αυτο λεω και στο ποστ μου ,να σε ριξει στα "ανοιχτα" με σωσιβιο την κριτικη σου σκεψη, δεν χρειαζεται να ειναι πολυ δυσκολο ή ογκωδες.
Το συγκεκριμενο ερωτημα θυμαμαι ειχαν ανεβασει παρα πολλοι λαθος ακομα και ο ΟΕΦΕ, υπαρχουν 2 λυσεις που ειναι αναγκαιο να εντοπισεις που βρισκεται το 1 ωστοσο νομιζω μπορει να λυθει και χωρις να βρεις που βρισκεται το 1 αλλα ειναι πιο εκτενης λυση.. τελος παντως καταλαβαινεις το point μου
φανταζομαι δε θα ειπανε που βρισκεται το 1?αυτο το λαθος κανανε?το ατοπο με ρολ μου ρθε αμεσως.τωρα η πιο εκτενης λυση δεν ξερω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Άμα κάνεις αναλυτικό πινακακι με ρίζες, πρόσημα κλπ φαίνονται όλα αυτα συνήθως
ναι φαινεται διοτι αν παρεις την παραγωγο στο 1 βγαινει αρνητικη και ξερεις πριν το α που ειναι αρνητικη και θετικη η παραγωγος οποτε εχεις τη διαταξη.αν κανεις το λαθος και το αγνοησεις αυτο και πεις κανω ρολ αρα βγαζεις ετσι αυθαιρετα το ατοπο ειναι λαθος διοτι αν το 1 πχ ηταν αριστερα του χ1 ποιος μου λεει εμενα το το ξ δεν ειναι το ιδιο το χ1?αρα γτ να ναι ατοπο.αρκετα εξυπνο θεματακι
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
φανταζομαι δε θα ειπανε που βρισκεται το 1?αυτο το λαθος κανανε?το ατοπο με ρολ μου ρθε αμεσως.τωρα η πιο εκτενης λυση δεν ξερω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


ναι φαινεται διοτι αν παρεις την παραγωγο στο 1 βγαινει αρνητικη και ξερεις πριν το α που ειναι αρνητικη και θετικη η παραγωγος οποτε εχεις τη διαταξη.αν κανεις το λαθος και το αγνοησεις αυτο και πεις κανω ρολ αρα βγαζεις ετσι αυθαιρετα το ατοπο ειναι λαθος διοτι αν το 1 πχ ηταν αριστερα του χ1 ποιος μου λεει εμενα το το ξ δεν ειναι το ιδιο το χ1?αρα γτ να ναι ατοπο.αρκετα εξυπνο θεματακι
η ουσια για να το πας ειτε με ατοπο σε rolle , ειτε μεσω της μονοτονιας στο [x_1, x_2] ειναι να βρεις που ειναι το 1.. το οποιο ειναι κομβικο σημειο και χανεται λιγο μιας και δεν βρισκεται καπου στον πινακα μονοτονιας που εχεις φτιαξει απο προηγουμενως.. Πολυ εκαναν το λαθος , αγνωοντας τον ορισμος της 1-1 , f(x) = f(1) <=> x = 1 ατοπο αφου α > 1 κατι το οποιο ειναι λαθος.. θυμαμαι δινανε 2 μορια για μια τετοια λαθος λυση. Πιο εκτενης λυση ειναι να παρεις h(x) = f(x) - f(1) , [a, x_2] και να δειξεις οτι δεν μηδενιζεται.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.
η ουσια για να το πας ειτε με ατοπο σε rolle , ειτε μεσω της μονοτονιας στο [x_1, x_2] ειναι να βρεις που ειναι το 1.. το οποιο ειναι κομβικο σημειο και χανεται λιγο μιας και δεν βρισκεται καπου στον πινακα μονοτονιας που εχεις φτιαξει απο προηγουμενως.. Πολυ εκαναν το λαθος , αγνωοντας τον ορισμος της 1-1 , f(x) = f(1) <=> x = 1 ατοπο αφου α > 1 κατι το οποιο ειναι λαθος.. θυμαμαι δινανε 2 μορια για μια τετοια λαθος λυση. Πιο εκτενης λυση ειναι να παρεις h(x) = f(x) - f(1) , [a, x_2] και να δειξεις οτι δεν μηδενιζεται.
μα νομιζω δεν υπαρχει η εννοια του τοπικου 1 προς ενα αλλα και παλι θελεις το 1 να ξερεις τι κανει γτ αν το 1 ειναι αριστερα του χ1 που αλλαζει η μονοτονια δεν στεκει.απορω πως βαλανε και 2 μορια
 
Τελευταία επεξεργασία:

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Ναι ήταν ερώτημα διαμορφωμένο για τους γάτους
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
μα νομιζω δεν υπαρχει η εννοια του τοπικου 1 προς ενα αλλα και παλι θελεις το 1 να ξερεις τι κανει γτ αν το 1 ειναι αριστερα του χ1 που αλλαζει η μονοτονια δεν στεκει.απορω πως βαλανε και 2 μορια
γιατι δεν υπαρχει η εννοια? πως οριζονται πχ οι αντιστροφες τριγωνομετρικες εκτος αν εχω καταλαβει κατι λαθος .. δεν το λεω με "περιεργο" υφος να το ξεκαθαρισω :P
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
γιατι δεν υπαρχει η εννοια? πως οριζονται πχ οι αντιστροφες τριγωνομετρικες εκτος αν εχω καταλαβει κατι λαθος .. δεν το λεω με "περιεργο" υφος να το ξεκαθαρισω :P
Μωρέ η έννοια γενικά νομίζω ότι υπάρχει. Στο σχολικό βιβλίο της τρίτης λυκείου δεν νομίζω ότι αναφέρεται
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Μωρέ η έννοια γενικά νομίζω ότι υπάρχει. Στο σχολικό βιβλίο της τρίτης λυκείου δεν νομίζω ότι αναφέρεται
στις πανελληνιες μια χαρα χρησιμοποιειται παντως βλεπε δ5
1654287098757.png
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.
γιατι δεν υπαρχει η εννοια? πως οριζονται πχ οι αντιστροφες τριγωνομετρικες εκτος αν εχω καταλαβει κατι λαθος .. δεν το λεω με "περιεργο" υφος να το ξεκαθαρισω :P
ναι δεν λεω οτι γενικως δεν υπαρχει ως εννοια.απλα στο σχολικο το εχει μονο στο πεδιο ορισμου.στην ασκηση που βαλες βεβαια το χρησιμοποιεις και ετσι.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.
τα δ4 και δ5 παντως ενω φαινονται απλα στη λυση εχουν καποιες παγιδες που αν δεν τις προσεξεις πετας μοναδες τσαμπα και βερεσε
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.
Νομίζω το Δ5 είναι αρκετά ευκολο
ειναι αρκετα ευκολο το ξερω απλα δεν πρεπει να την πατησεις να πεις φθινουσα στο (0,1) αρα 1-1 πρεπει αυτα που ειναι μεσα να τα βγαλεις στο σωστο διαστημα.δηλαδη αυτη η λεπτομερεια μονο.στο δ4 πρεπει να σπασεις το ολοκληρωμα γτ αν το κανεις στο αρχικο δεν ειναι τα φραγματα που θελει.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top