Συλλογή ασκήσεων Μαθηματικών Γενικής Παιδείας

Sakis I

Νεοφερμένος

Η Sakis I αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Εχω τον πινακα που δινω ως συννημενο αρχειο και μου ζητειται να τον συμπληρωσω. Ομως δεν μπορω να βρω τα περισσοτερα στοιχεια. Ολες οι σχεσεις που ξερω με βγαζουν στο ιδιο συμπερασμα. Αν μπορουσε καποιος να μου το συμπληρωσει και να εξηγησει το πως εστω, θα ημουν ευγνωμων. Ευχαριστω πολυ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • χωρίς τίτλο.bmp
    233.5 KB · Εμφανίσεις: 279
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

backup

Νεοφερμένος

Η backup αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Οι κατανομές συχνοτήτων, είναι σχετικά απλές στην Γ΄Λυκείου.
Το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να μάθεις τους τύπους και τα αποτελέσματα βγαίνουν από μόνα τους....που λέει ο λόγος.
Τους τύπους τους γνωρίζεις? Ή θέλεις βοήθεια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vicki

Νεοφερμένος

Η Vicki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Ολες οι σχεσεις που ξερω με βγαζουν στο ιδιο συμπερασμα.

Ποιες είναι οι σχέσεις που ξέρεις; Γράψε μία λίστα με αυτές εδώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grmako

Νεοφερμένος

Ο Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Παπάγος (Αττική). Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Παιδιά καταρχάς καλή συνέχεια να έχουμε και καλή επιτυχία....:no1:

θάθελα να ρωτήσω αν μπορούμε να πούμε κανα καλό Σ-Λ για μαθηματικά γενικής τώρα που πλησιάζει η ώρα ή μηπως πέζει κανα site με ηλεκτρονικά Σ_Λ που να έχει και καμια δικαιολόγηση άμα τύχει...!

Οποιος έχει τη διάθεση να παραθέσει Σ-Λ θάταν χρήσιμο να δικαιολογήσει και την απάντηση.....(Τα Σ-Λ χωρίς την μορφή ερώτησης-απάντησης και ακόμα καλύτερο θάταν να πείτε που την πατάνε οι περισσότεροι και το κάνουν λάθος)!

Είναι μάθημα που εύκολα γράφεις 20 και είναι κρίμα να την πατήσουμε απο κανα Σ-Λ!!! Όσοι το δίνουν και όσου το έδωσαν, άμα έχετε κανα καλό Σ-Λ πείτε μας....

Ευχαριστώ....:)

(Καταλάθος άνοιξα το topic σε λάθος κατηγορία αν δν κάνω λάθος...νομίζω έπρεπε να πάει στη κατηγορία ΓΕΝΙΚΗΣ!! Αν μπορεί κάπιος διαχειριστής ας το μεταφέρει...!!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolas17

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,894 μηνύματα.
-Στην κατανομή με θετική ασυμμετρία ισχύει ? Αιτιολογήστε :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lolek

Νεοφερμένος

Ο lolek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
άμα ξες την γραφική παράσταση το βγάζεις... ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

touristas

Νεοφερμένος

Ο ηλιας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
https://www.mathitest.gr/tests.php?type=1 να και κατι καλα τεστακια πριν της εξετασεις καλη επιτυχια σε ολους :):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grmako

Νεοφερμένος

Ο Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Παπάγος (Αττική). Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Πολύ ωραίο το link...ότι άλλο έχει ο οποισδήποτε ας το αναφέρει!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

markus kafu

Νεοφερμένος

Ο Μάρκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Γειά σας παιδιά είμαι καινούριος στο forum και θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς κάποιο site με τις λύσεις των ασκήσεων των μαθηματικών γενικής παιδείας.Ευχαριστώ πολύ
Μάρκος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.

markus kafu

Νεοφερμένος

Ο Μάρκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ Θεοδώρα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Παρακαλώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

markus kafu

Νεοφερμένος

Ο Μάρκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Θεοδώρα,κατέβασα το αρχείο αλλά έχει μόνο τα αποτελέσματα και δεν δείχνει πως φτάνει μέχρι εκεί.Μήπως ξέρεις κάποια άλλη που να έχει όλες τις πράξεις?Ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
οχι,δεν ξερω καποια αλλη διευθυνση...
δεν μπορεις να το δανειστεις απο καποιον γνωστο σου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Ανοιξα αυτο το θεμα για να βαζουμε διαφορες ασκησεις απο τα μαθηματικα γενικης συνδυαστικες ή μη!
Ας κανω την αρχη με μια ασκηση που μου ρθε:

Ασκηση 1

Πήραμε από μία τράπεζα ένα δείγμα ανθρώπων και τους εξετάσαμε ως προς τις ώρες που περίμεναν στην ουρά. Οι απαντήσεις που πήραμε είναι χi=i με i=1,2,3,4,5.
A.
Nα φτιάξετε πίνακα συχνοτήτων, αθροιστικών συχνοτήτων, σχετικών συχνοτήτων και σχετικών αθροιστικών, αν γνωρίζετε τα εξής:
i) Το ν1 και το ν2 είναι οι θέσεις του μεγίστου και του ελαχίστου αντίστοιχα της συνάρτησης

ii) Η γωνία α3 του κυκλικού διαγράμματος ειναι 90 μοίρες.
iii) Το εμβαδόν μεταξύ του πολυγώνου απόλυτων συχνοτήτων και του οριζόντιου άξονα είναι 20.
iv) Το ύψος του διαγράμματος αυτών που περίμεναν 4 ωρες είναι 0.1
Β.
α) Να βρείτε το πλήθος αυτών που περίμεναν πάνω από και 2 ώρες αλλά όχι περισσότερο απο και 4 ώρες.
β) Το ποσοστό εκείνων που περίμεναν το πολύ 3 ώρες.
γ) Λόγω της πολύωρης καθυστέρησης, εκείνοι που περίμεναν τουλάχιστον 4 ωρες αποφάσισαν να διαμαρτυρηθούν στον διεθυντή. Ποιό είναι το πλήθος και το ποσοστό τους;
Γ.
Δίνεται επίσης η συνάρτηση

Να βρείτε τα α,β όταν η εφαπτομένη της στο σημείο ειναι η
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Κανενας δεν δινει μαθηματικα γενικης φετος :P??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαρουλιτα

Διάσημο μέλος

Η Χαρουλιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,552 μηνύματα.
Eγω να σου πω την αληθεια την προσπαθησα αλλα δεν μου βγηκαν τα πρωτα...
Τα ακροτατα, και την παρατησα! Μου βγηκαν κατι περιεργα νουμερα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Μηπως δεν παρατηρησες οτι λεει "Το ν1 και το ν2 είναι οι θέσεις του μεγίστου και του ελαχίστου αντίστοιχα της συνάρτησης" και βρηκες τις τιμες;; Γιατι οι θεσεις βγαινουν ωραια νουμερα
Μια διορθωση επισης
"iv) Το ύψος του διαγράμματος αυτών που περίμεναν 4 ωρες είναι 0.1" να γινει
" iv) Το ύψος του διαγράμματος σχετικών συχνοτήτων αυτών που περίμεναν 4 ωρες είναι 0.1"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mpko

Νεοφερμένος

Ο mpko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Έδεσσα (Πέλλας). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Ανοιξα αυτο το θεμα για να βαζουμε διαφορες ασκησεις απο τα μαθηματικα γενικης συνδυαστικες ή μη!
Ας κανω την αρχη με μια ασκηση που μου ρθε:

Ασκηση 1

Πήραμε από μία τράπεζα ένα δείγμα ανθρώπων και τους εξετάσαμε ως προς τις ώρες που περίμεναν στην ουρά. Οι απαντήσεις που πήραμε είναι χi=i με i=1,2,3,4,5.
A.
Nα φτιάξετε πίνακα συχνοτήτων, αθροιστικών συχνοτήτων, σχετικών συχνοτήτων και σχετικών αθροιστικών, αν γνωρίζετε τα εξής:
i) Το ν1 και το ν2 είναι οι θέσεις του μεγίστου και του ελαχίστου αντίστοιχα της συνάρτησης

ii) Η γωνία α3 του κυκλικού διαγράμματος ειναι 90 μοίρες.
iii) Το εμβαδόν μεταξύ του πολυγώνου απόλυτων συχνοτήτων και του οριζόντιου άξονα είναι 20.
iv) Το ύψος του διαγράμματος αυτών που περίμεναν 4 ωρες είναι 0.1
Β.
α) Να βρείτε το πλήθος αυτών που περίμεναν πάνω από και 2 ώρες αλλά όχι περισσότερο απο και 4 ώρες.
β) Το ποσοστό εκείνων που περίμεναν το πολύ 3 ώρες.
γ) Λόγω της πολύωρης καθυστέρησης, εκείνοι που περίμεναν τουλάχιστον 4 ωρες αποφάσισαν να διαμαρτυρηθούν στον διεθυντή. Ποιό είναι το πλήθος και το ποσοστό τους;
Γ.
Δίνεται επίσης η συνάρτηση

Να βρείτε τα α,β όταν η εφαπτομένη της στο σημείο ειναι η

A.i) f'(x)=(x^2-10x+24){e}^{{\frac{x}{3}}^{3}-5{x}^{2}+24x+2012}
Bρίσκουμε ότι για x=4 παρουσιάζει μέγιστο και για χ=6 ελάχιστο.
Άρα ν1=4 και ν2=6
ii) α3=360*f3<=> f3=0.25
iii) Το εμβαδόν του πολυγώνου αθροιστικών είναι ίσο με το ν, άρα ν-20
iv)f4=0.1<=> v4=2
f1+f2+f3+f4+f5=1
f1=0.2, f2=0.3, f3=0.7 και f4=0.1
επομένως f5=0.15 και ν5=3, επίσης ν3=5
Έχουμε όλα τα στοιχεία για τα νi οπότε μπορούμε να φτιάξουμε τον πίνακα που μας ζητείται.

Β. Όλα τα στοιχεία του ερωτήματος αντλούνται εύκολα από τον πίνακα.
α) ν2+ν3=11
β) π=f1+f2+f3=0.75
γ)πλ=ν4+ν5=5

Γ. Βγάζω μια σχέση β=1+α άλλα για την άλλη από τον συντελεστή διεύθυνσης γίνεται ψιλοχαμός. Λογικά με λίγη υπομονή στις πράξεις θα βγαίνει.Εγώ προς το παρόν δεν έχω άλλη. (02:50) :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Δεν ειναι δυσκολες οι πραξεις στο (γ) μια ιδιοτητα ειναι, οποιος θελει την προσπαθει λιγο ακομα και βαζω λυσεις :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top