Συγχώνευση και κατάργηση Πανεπιστημίων

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,801 μηνύματα.
...τι είναι;Μαθηματικοί;Φυσικοί;Μηχανικοί;

Aυτό που θα ήταν αν το κλασικό Μαθηματικό και το Φυσικό Τμήμα είχαν κατοχυρωμένα επιπλέον επαγγελματικά δικαιώματα.

  1. Τα εφαρμοσμένα μαθηματικά στην Ελλάδα θεραπεύονται ήδη (προπτυχιακά, μεταπτυχιακά και διδακτορικά) πριν καν υπάρξει η ΣΕΜΦΕ με τον τομέα μαθηματικών σαν αυτόνομο Τμήμα, από τα κλασικά Μαθηματικά Τμήματα σύμφωνα με το σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών στις μαθηματικές επιστήμες παγκοσμίως. Σε κάθε Τμήμα Μαθηματικών πανελλαδικά, υπάρχουν οι "ροές" της ΣΕΜΦΕ με τα ανάλογα μαθήματα με παράλληλη έμφαση και στο pure κομμάτι των εφαρμοσμένων μαθηματικών.
  2. Παρόμοια η εφαρμοσμένη φυσική ή τομέας Φυσικής της ΣΕΜΦΕ θεραπεύεται επαξίως από το κλασικό Φυσικό Τμήμα προπτυχιακά, μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Σε κάθε Τμήμα Φυσικής πανελλαδικά, υπάρχουν οι "ροές" της ΣΕΜΦΕ με τα ανάλογα μαθήματα σε όλη την έκταση τόσο της θεωρητικής όσο και της εφαρμοσμένης φυσικής, ηλεκτρονικής φυσικής,...κτλ.
  3. Η ΣΕΜΦΕ όπως έχει πει ο Civilara, θεράπευε τις επιστήμες αυτές στα πλαίσια του Γενικού Τμήματος όπως και στην Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών, της Κρήτης...κτλ. Το ερώτημα που τίθεται είναι για ποιο λόγο να χορηγούνται και διπλώματα προπτυχιακών σπουδών σε αυτό το Γενικό Τμήμα αυτού του Πολυτεχνειακού Ιδρύματος (ΕΜΠ);

Ήδη από το 1990 και μετά έγιναν αναμορφώσεις των προπτυχιακών προγραμμάτων στις Φυσικομαθηματικές επιστήμες των 4ετών Τμημάτων Μαθηματικών και Φυσικής, σύμφωνα με τα διεθνή προγράμματα σπουδών σε mathematics, physics, applied mathematical sciences, computational mathematics, theoretical informatics, applied mathematics of life sciences (ή πιο γνωστά ως πρόγραμμα στατιστικής και επιχειρησιακής έρευνας), industrial mathematics,..κτλ. Το θέμα είναι κατά πόσο ενήμερη γι' αυτό είναι η νεοελληνική νεολαία όταν αποφασίζει να σπουδάσει κάτι πάνω στα μαθηματικά ή στην φυσική. :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
τι εννοούμε όταν λέ με θεραπεύονται τα εφαρμοσμένα μαθηματικά??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,801 μηνύματα.
Το ρήμα «θεραπεύονται» σημαίνει ότι προσφέρονται σε κύκλους σπουδών:
- προπτυχιακό
- μεταπτυχιακό
- διδακτορικό
- μεταδιδακτορική έρευνα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
Το ρήμα «θεραπεύονται» σημαίνει ότι προσφέρονται σε κύκλους σπουδών:
- προπτυχιακό
- μεταπτυχιακό
- διδακτορικό
- μεταδιδακτορική έρευνα
α!!! οκ ευχαριστώ για τη διευκρίνηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dominator

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dominator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Η ΣΕΜΦΕ όπως έχει πει ο Civilara, θεράπευε τις επιστήμες αυτές στα πλαίσια του Γενικού Τμήματος όπως και στην Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών, της Κρήτης...κτλ. Το ερώτημα που τίθεται είναι για ποιο λόγο να χορηγούνται και διπλώματα προπτυχιακών σπουδών σε αυτό το Γενικό Τμήμα αυτού του Πολυτεχνειακού Ιδρύματος (ΕΜΠ);
Για να έχει όσο περισσότερους φοιτητές (και οικονομικούς πόρους) possible το Εθνικόν Μετσόβιον Πολυτεχνείον,αγαθέ μου φίλε!:shifty:

Υ.Γ. Ας κλείσουμε εδώ το off-topic!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
"...ενώ και οι ξένες φιλολογίες βρίσκονται αντιμέτωπες με το ενδεχόμενο κατάργησης."

θαυμάσια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Σίγουρα όχι η Αγγλική πάντως..να'σαι σίγουρη :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
Σίγουρα όχι η Αγγλική πάντως..να'σαι σίγουρη :)

όπως και να χει, ποιο είναι το πρόβλημα με τις ξένες φιλολογίες; πρέπει να τις βελτιώσουν βασικά οχι να τις καταργήσουν...
υπάρχουν άτομα που ενδιαφέρονται πραγματικά για σπουδές πάνω στις άλλες γλώσσες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Να τα κλείσουν με το καλό!Αντε λίγο να συμμαζευτεί κι αυτή η μπουρδελοκατάσταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dominator

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dominator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 173 μηνύματα.
όπως και να χει, ποιο είναι το πρόβλημα με τις ξένες φιλολογίες; πρέπει να τις βελτιώσουν βασικά οχι να τις καταργήσουν...
υπάρχουν άτομα που ενδιαφέρονται πραγματικά για σπουδές πάνω στις άλλες γλώσσες...

Εγώ άλλο λέω αγαπητέ...πέρα απ'το ότι αυτό που σίγουρα πρέπει να περικοπεί είναι οι θέσεις που είναι πάρα πολλές χωρίς λόγο...
Γιατί να σπουδάζει κανείς 4 ολόκληρα χρόνια για να καταλήξει να...διδάσκει σε φροντιστήρια ή στη Δευτεροβάθμια;
Ομοίως,γιατί κανείς να σπουδάζει 4 ολόκληρα χρόνια (επίσης) για να κάνει το δάσκαλο στα Δημοτικά σχολεία;!

Αλλά δε βαριέσαι,ψηφοφόρους να'χουμε,θα τα κάνουμε όλα Πανεπιστήμια,και τους δασκάλους στα Α.Ε.Ι. (από 2ετείς Ακαδημίες) και κάτι Τ.Ε.Ι. (Αισθητικούς,Οδοντοτεχνίτες κ.α.) που ανάθεμά με τι σχέση έχουν με τις επιστήμες στο ίδιο καζάνι με τα υπόλοιπα τμήματα Τ.Ε.Ι.,ακόμη και τις...αστυνομικές και στρατιωτικές σχολές (να χαρούν και οι καραβανάδες) τις κάνουμε Α.Ε.Ι. (one more Greek πατέντα) και πάει λέγοντας!
Λες και έτσι είδαν προκοπή όλοι αυτοί οι κλάδοι!!!

Σίγουρα υπάρχει κόσμος που θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με την (όποια) ξένη φιλολογία φίλε μου,αλλά μιλάμε για ελάχιστα άτομα κι εκεί πρέπει να γίνει κάτι...δεν γίνεται π.χ. να πληρώνει το Υπουργείο 200(!) φοιτητές κάθε χρόνο για την Ιταλική φιλολογία,απ'τους οποίους οι 180 θα μπούν για τουρισμό και οι 190 βγαίνοντας θα είναι άνεργοι!

Εσύ προσωπικά living doll,δε θα προτιμούσες να γίνονταν τέτοιες σπουδές π.χ. στα Ινστιτούτα (Goethe κ.λπ.) με πριμοδότηση διδάκτρων απ'το Κράτος,να έπαιρνες ένα αναγνωρισμένο πτυχίο (για Δημόσιο κ.λπ.) στα 2-3 χρονάκια κι έπειτα αν ντε και καλά ήθελες κι ένα πτυχίο Α.Ε.Ι. έτσι για το γαμώτο,να έδινες κατατακτήριες ή κάτι παρόμοιο για κάποιο τμήμα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Εγώ άλλο λέω αγαπητέ...πέρα απ'το ότι αυτό που σίγουρα πρέπει να περικοπεί είναι οι θέσεις που είναι πάρα πολλές χωρίς λόγο...
Γιατί να σπουδάζει κανείς 4 ολόκληρα χρόνια για να καταλήξει να...διδάσκει σε φροντιστήρια ή στη Δευτεροβάθμια;
Ομοίως,γιατί κανείς να σπουδάζει 4 ολόκληρα χρόνια (επίσης) για να κάνει το δάσκαλο στα Δημοτικά σχολεία;!

Αλλά δε βαριέσαι,ψηφοφόρους να'χουμε,θα τα κάνουμε όλα Πανεπιστήμια,και τους δασκάλους στα Α.Ε.Ι. (από 2ετείς Ακαδημίες) και κάτι Τ.Ε.Ι. (Αισθητικούς,Οδοντοτεχνίτες κ.α.) που ανάθεμά με τι σχέση έχουν με τις επιστήμες στο ίδιο καζάνι με τα υπόλοιπα τμήματα Τ.Ε.Ι.,ακόμη και τις...αστυνομικές και στρατιωτικές σχολές (να χαρούν και οι καραβανάδες) τις κάνουμε Α.Ε.Ι. (one more Greek πατέντα) και πάει λέγοντας!
Λες και έτσι είδαν προκοπή όλοι αυτοί οι κλάδοι!!!

Σίγουρα υπάρχει κόσμος που θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με την (όποια) ξένη φιλολογία φίλε μου,αλλά μιλάμε για ελάχιστα άτομα κι εκεί πρέπει να γίνει κάτι...δεν γίνεται π.χ. να πληρώνει το Υπουργείο 200(!) φοιτητές κάθε χρόνο για την Ιταλική φιλολογία,απ'τους οποίους οι 180 θα μπούν για τουρισμό και οι 190 βγαίνοντας θα είναι άνεργοι!

Εσύ προσωπικά living doll,δε θα προτιμούσες να γίνονταν τέτοιες σπουδές π.χ. στα Ινστιτούτα (Goethe κ.λπ.) με πριμοδότηση διδάκτρων απ'το Κράτος,να έπαιρνες ένα αναγνωρισμένο πτυχίο (για Δημόσιο κ.λπ.) στα 2-3 χρονάκια κι έπειτα αν ντε και καλά ήθελες κι ένα πτυχίο Α.Ε.Ι. έτσι για το γαμώτο,να έδινες κατατακτήριες ή κάτι παρόμοιο για κάποιο τμήμα;

Συμφωνώ και διαφωνώ.

Διαφωνώ με τα χρόνια σπουδών και αγορά εργασίας που αναφέρεις υπό το πρίσμα άλλη η ακαδημαϊκή οργάνωση μιας επιστήμης και άλλο θέμα η επαγγελματική αποκατάσταση των πτυχιούχων της. Αν πρέπει να είναι 2 ή 4 έτη σπουδών το προπτυχιακό πρόγραμμα μιας επιστήμης φυσικά και δεν είμαι αρμόδιος (οι αρμόδιοι ξέρουν), αλλά αυτό δεν θεωρώ σωστό να συνδέεται με την αγορά εργασίας.

Συμφωνώ με το να δούμε τί χρειάζεται η χώρα σε ΑΕΙ τί σε ΤΕΙ πόσοι να μπαίνουν (που μπορούμε να τους εκπαιδεύουμε σωστά) και κατ' επέκταση να έχουν αρκετές πιθανότητες σα χώρα να τους εκμεταλλευτούμε (aka να βρουν εργασία σε αυτό που "δωρέαν" τους εκπαιδεύσαμε και έτσι να επωφεληθεί το κοινωνικό σύνολο που τους πλήρωσε για αυτό) και μετά να δούμε τί, πού και ποιος καταργείται.

Και ειδικότερα για το topic... είναι όντως υπερβολή τα 4 συνολικά ξενόγλωσσα τμήματα φιλολογίας Ιταλικής και Ισπανικής Φιλολογίας... Και, παράλληλα, συνολικά το πόσοι εισέρχονται σε Γαλλική και Γερμανική Φιλολογία (για την Αγγλική φαίνεται, ότι η ζήτηση εν δυνάμει φοιτητών και αγορά εργασίας υπάρχει ακόμα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stelios15

Νεοφερμένος

Ο stelios15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Είμαι υποψύφιος για τις πανελλήνιες 2012.
Θέλω να δόσω στο τμήμα "Τεχνολογίας ήχου και μουσικών οργάνων" στο Τ.Ε.Ι Ιόνιων νήσων στη Κεφαλονιά. Κάποιο παρόμοιο τμήμα με αυτό δεν ξέρω αν υπάρχει στη χώρα μας εκτός από το "Τμήμα μουσικής τεχνολογίας και ακουστικής" στο Ρέθυμο το οποίο δεν έχει όμως για μουσικά όργανα όπου και ενδιαφέρομαι.

Το τμήμα αυτό είναι σχετικά χαμιλής ζύτισης, υπάρχει περίπτωση να το καταργίσουνε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spasiklas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Είμαι υποψύφιος για τις πανελλήνιες 2012.
Θέλω να δόσω στο τμήμα "Τεχνολογίας ήχου και μουσικών οργάνων" στο Τ.Ε.Ι Ιόνιων νήσων στη Κεφαλονιά. Κάποιο παρόμοιο τμήμα με αυτό δεν ξέρω αν υπάρχει στη χώρα μας εκτός από το "Τμήμα μουσικής τεχνολογίας και ακουστικής" στο Ρέθυμο το οποίο δεν έχει όμως για μουσικά όργανα όπου και ενδιαφέρομαι.

Το τμήμα αυτό είναι σχετικά χαμιλής ζύτισης, υπάρχει περίπτωση να το καταργίσουνε;

Από ότι ακούω από φίλους που σπουδάζουν εκεί θα φύγουν λογικά και τα 2 τμήματα απο την Κεφαλονιά. Από ότι μου ακούγεται για Μεσολόγγι. Όπου να ναι πάντος θα μάθουμε τι θα γίνει γενικά με τα ΤΕΙ και τα ΑΕΙ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stelios15

Νεοφερμένος

Ο stelios15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Ας πάνε και σε όποιο άλλο Τ.Ε.Ι θέλουνε, με νοιάζει μόνο να μην καταργιθεί τελείως, σε ποιά πόλη το έχω σε δεύτερη μοίρα. Πότε περίπου θα ξέρουμε ακριβώς με το τι θα γίνει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzanakos2010

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο tzanakos2010 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Εγώ άλλο λέω αγαπητέ...πέρα απ'το ότι αυτό που σίγουρα πρέπει να περικοπεί είναι οι θέσεις που είναι πάρα πολλές χωρίς λόγο...
Γιατί να σπουδάζει κανείς 4 ολόκληρα χρόνια για να καταλήξει να...διδάσκει σε φροντιστήρια ή στη Δευτεροβάθμια;
Ομοίως,γιατί κανείς να σπουδάζει 4 ολόκληρα χρόνια (επίσης) για να κάνει το δάσκαλο στα Δημοτικά σχολεία;!

Αλλά δε βαριέσαι,ψηφοφόρους να'χουμε,θα τα κάνουμε όλα Πανεπιστήμια,και τους δασκάλους στα Α.Ε.Ι. (από 2ετείς Ακαδημίες) και κάτι Τ.Ε.Ι. (Αισθητικούς,Οδοντοτεχνίτες κ.α.) που ανάθεμά με τι σχέση έχουν με τις επιστήμες στο ίδιο καζάνι με τα υπόλοιπα τμήματα Τ.Ε.Ι.,ακόμη και τις...αστυνομικές και στρατιωτικές σχολές (να χαρούν και οι καραβανάδες) τις κάνουμε Α.Ε.Ι. (one more Greek πατέντα) και πάει λέγοντας!
Λες και έτσι είδαν προκοπή όλοι αυτοί οι κλάδοι!!!

Σίγουρα υπάρχει κόσμος που θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με την (όποια) ξένη φιλολογία φίλε μου,αλλά μιλάμε για ελάχιστα άτομα κι εκεί πρέπει να γίνει κάτι...δεν γίνεται π.χ. να πληρώνει το Υπουργείο 200(!) φοιτητές κάθε χρόνο για την Ιταλική φιλολογία,απ'τους οποίους οι 180 θα μπούν για τουρισμό και οι 190 βγαίνοντας θα είναι άνεργοι!

Εσύ προσωπικά living doll,δε θα προτιμούσες να γίνονταν τέτοιες σπουδές π.χ. στα Ινστιτούτα (Goethe κ.λπ.) με πριμοδότηση διδάκτρων απ'το Κράτος,να έπαιρνες ένα αναγνωρισμένο πτυχίο (για Δημόσιο κ.λπ.) στα 2-3 χρονάκια κι έπειτα αν ντε και καλά ήθελες κι ένα πτυχίο Α.Ε.Ι. έτσι για το γαμώτο,να έδινες κατατακτήριες ή κάτι παρόμοιο για κάποιο τμήμα;
Η παραπληροφόρηση σε όλο της το μεγαλείο!!! Μπράβο και εις ανώτερα....!!!
Πάντως οφείλω να ομολογήσω πως όντως χρειάζονται αλλαγές στην 3βάθμια εκπαίδευση, αλλά δεν εμπιστεύομαι τους συγκεκριμένους που θα τις κάνουν...
Οι αλλαγές, κατ'εμέ, έπρεπε να γίνουν από πνευματικούς ανθρώπους, ώστε να μην είναι πολιτικά ''χρωματισμένες'' και έτσι βραχύβιες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Lilla My

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Lilla My αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Γιατί να σπουδάζει κανείς 4 ολόκληρα χρόνια για να καταλήξει να...διδάσκει σε φροντιστήρια ή στη Δευτεροβάθμια;
Ομοίως,γιατί κανείς να σπουδάζει 4 ολόκληρα χρόνια (επίσης) για να κάνει το δάσκαλο στα Δημοτικά σχολεία;!

Αλλά δε βαριέσαι,ψηφοφόρους να'χουμε,θα τα κάνουμε όλα Πανεπιστήμια,και τους δασκάλους στα Α.Ε.Ι. (από 2ετείς Ακαδημίες)...
Είναι αντιφατικό από τη μία να παραπονιούμαστε για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας και την ποιότητα της εκπαίδευσης και από την άλλη να πιστεύουμε ότι είναι σκέτη σπατάλη οι υψηλά μορφωμένοι εκπαιδευτικοί. Ποιος την κάνει την ποιότητα στην εκπαίδευση, αν όχι ο εκπαιδευτικός; Σαφώς παίζουν ρόλο κι άλλοι παράγοντες, όπως οι οικονομικοί πόροι, η αξιολόγηση κλπ. Το σημαντικότερο, όμως, είναι να έχεις άρτια καταρτισμένους επαγγελματίες στις θέσεις που πρέπει να τους έχεις. Επίσης, πιέζουν και τα μοντέλα των άλλων χωρών. Θα ήταν δυνατόν στην Ελλάδα η εκπαίδευση των παιδαγωγών να ήταν ακόμη μια 'ξεπέτα' 2 ετών τη στιγμή που σε άλλες χώρες της Ευρώπης απαιτείται μεταπτυχιακό επίπεδο σπουδών, για να διδάξεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (ναι, στο Δημοτικό!); Και μάλιστα εφόσον αποδεικνύεται επανειλημμένα πως οι χώρες αυτές έχουν το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα στον κόσμο. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν έχουμε καθόλου πιο έξυπνα παιδιά, κάτι άλλο έχει διαμορφώσει τα αποτελέσματα αυτά. Και αλίμονο δηλαδή, αν σε τόσα χρόνια δεν είχαμε καμία εξέλιξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
ΑΕΙ θα απορροφήσουν άλλα ΑΕΙ ή ΤΕΙ, επίσης ΑΕΙ θα απορροφήσουν τμήματα άλλων ΑΕΙ και ΤΕΙ, ενώ σε περισσότερα από 150 τμήματα με χαμηλή ζήτηση θα μπει οριστικό λουκέτο, θα καταργηθούν.
Έρχονται συγχωνεύσεις τμημάτων ή και σχολών ομοειδούς επιστημονικού αντικειμένου. Παράλληλα έρχονται συγχωνεύσεις μεταξύ ΑΕΙ και ΤΕΙ, καθώς και την ενσωμάτωση ενός μέρους πανεπιστημίου ή τεχνολογικού ιδρύματος σε ένα άλλο. Τα Πανεπιστήμια Πελοποννήσου. Στερεάς Ελλάδας, Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Πάντειο, Οικονομικό Αθηνών, Χαροκόπειο, Γεωπονικό, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών καθώς και το Διεθνές Πανεπιστήμιο είναι τα πρώτα στο κατάλογο.

Σύμφωνα με "Το Έθνος" ένα παράδειγμα του τι μέλει γενέσθαι είναι ο πανεπιστημιακό χάρτης της Μακεδονίας όπου σε απόσταση αναπνοής υπάρχει το ΑΕΙ Μακεδονίας, το ΑΕΙ Δυτ. Μακεδονίας και το ΑΠΘ, ενώ σε δύο ώρες από τη Θεσσαλονίκη βρίσκεται και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Το ακραίο σενάριο που εξετάζεται είναι από τα συνολικά 23 σήμερα ΑΕΙ της χώρας να παραμείνουν μόνον τα 11.

Η πρώτη πρόταση περιλαμβάνει:
Την ενσωμάτωση στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης των ΑΕΙ: Μακεδονίας και Δυτ. Μακεδονίας.
Την ενσωμάτωση στο Πανεπιστήμιο Πατρών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
Στο Πανεπιστήμιο Αθηνών μπορούν να ενταχθούν το Οικονομικό Πανεπιστήμιο, το Πάντειο και το Χαροκόπειο.

Εξετάζεται επίσης τα δύο Τμήματα του Παν. Στερεάς Ελλάδος να ενσωματωθούν στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, λόγω ύπαρξης συναφών Τμημάτων σε αυτά.

Τα Τμήματα της Φλώρινας ενσωματώνονται στο Παν. Ιωαννίνων. Εξ αυτών τα δύο Παιδαγωγικά Τμήματα και το Καλών Τεχνών σταδιακά καταργούνται, αφού υπάρχουν τα ίδια στα Ιωάννινα. Τα δύο Τμήματα Μηχανικών στην Κοζάνη δεν έχουν υποδομές και δεν θεωρούνται βιώσιμα, ενώ το ιδρυθέν Τμήμα Αρχιτεκτονικής της Καστοριάς θα πρέπει να ακυρωθεί. Το Παν. Ιωαννίνων θα πρέπει να αποφασίσει για την περαιτέρω λειτουργία των δύο αυτών Τμημάτων, ώστε να μη συνεχίσουν τη λειτουργία τους σε άλλη πόλη από αυτή στην οποία λειτουργεί το Τμήμα Χημικών Μηχανικών.

Καταργείται και τα Τμήματα επανέρχονται στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Προσαρτάται στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με τη σημερινή δομή και αποστολή του.

Η Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών καθώς και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών έχουν πενταετή διάρκεια σπουδών και θα μπορούσαν να προσαρτηθούν στο ΕΜΠ

Σύμφωνα με την εφημερίδα "Το Έθνος" υπάρχουν δεκάδες σχολές που είναι " στο κόκκινο"

Στατιστικής και Αναλογιστικής Επιστήμης Αιγαίου
Γεωλογίας Πάτρας και Θεσσαλονίκης
Γεωγραφίας Αιγαίου
Χημείας Κρήτης
Οργάνωσης και Διαχείρισης Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων Αγρινίου
Αξιοποίησης Φυσικών Πόρων και Γεωργικής Μηχανικής του Γεωπονικού Αθήνας
Μηχανικών Ορυκτών Πόρων Πολυτεχνείου Κρήτης
Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης στην Ξάνθη
Εφαρμοσμένων Μαθηματικών Παν. Κρήτης (στο ίδιο πανεπιστήμιο και στην ίδια πόλη λειτουργεί από το 1977 Τμήμα Μαθηματικών)
Κοινωνικής & Εκπαιδευτικής Πολιτικής στα Πανεπιστήμια Μακεδονίας και Πελοποννήσου (χωρίς γνωστικό αντικείμενο)
Πολιτιστικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου (χωρίς σαφές γνωστικό αντικείμενο)
Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού, στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (άνευ σαφούς γνωστικού αντικειμένου)
Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων & Συστημάτων
Επιστήμης & Τεχνολογίας Υπολογιστών και Τμήμα Επιστήμης & Τεχνολογίας Τηλεπικοινωνιών στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (το καθένα εξ αυτών αποτελεί έναν τομέα από τους 4 ή 5 Τομείς των Τμημάτων Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ, του Πολυτεχνείου Κρήτης, του ΔΠΘ, του ΑΠΘ και του Πανεπιστημίου Πατρών, καθώς και δύο τομείς των Τμημάτων Πληροφορικής του ΕΚΠΑ, του ΑΠΘ, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης)
Σχολές Επιστήμης Υλικών (Συνυπάρχουν στην ίδια Σχολή με το Τμήμα Χημείας στο Παν. Ιωαννίνων και με τα Τμήματα Χημείας, Φυσικής και Βιολογίας στο Παν. Κρήτης)
Τμήματα Νοσηλευτικής ΑΕΙ (αυτά τα Τμήματα άρχισαν τη λειτουργία τους στα ΤΕΙ. Θα πρέπει να εξεταστεί κατά πόσον η εκπαίδευση των νοσηλευτών απαιτεί επιστημονική τεκμηρίωση ή είναι απλώς μία επαγγελματική εκπαίδευση που μπορεί να δοθεί από τα ΤΕΙ και μόνον, όπως γίνεται με τα επαγγέλματα του οδοντοτεχνίτη, του φυσικοθεραπευτή, του βρεφοκόμου, του ανθοκόμου, του λογοθεραπευτή, του κοινωνικού λειτουργού)
Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής της Κορίνθου (είναι άνευ γνωστικού αντικειμένου και υπάρχει τεράστια διαρροή φοιτητών προς άλλα Τμήματα, ενώ τα μέλη ΔΕΠ δεν έχουν μεταξύ τους συνάφεια στα γνωστικά τους αντικείμενα)
Πολιτικής Επιστήμης & Διεθνών Σχέσεων της Κορίνθου (υπάρχει τεράστια διαρροή φοιτητών προς άλλα συναφή Τμήματα)
Θεατρικών Σπουδών του Ναυπλίου (υπάρχει ομοειδές επιστημονικό αντικείμενο στο Παν. Πατρών)
Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού στην Σπάρτη (άνευ αντικειμένου)
Τμήματα Νοσηλευτικής στην Αθήνα και στη Σπάρτη (αυτά τα Τμήματα δεν έχουν λόγο λειτουργίας σε επίπεδο πανεπιστημίου, αφού λειτουργούν ήδη σε ΤΕΙ)
Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών (καλύπτεται από τη Φιλοσοφική)
Κοινωνιολογίας Πανεπιστημίου Αιγαίου
Το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών έχει Τομέα Πληροφορικής και Υλικού στα ΕΜΠ, Πολυτεχνείο Κρήτης, ΑΠΘ, ΔΠΘ, Παν. Θεσσαλίας και Πανεπιστήμιο Πατρών. Κατά συνέπεια, το Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών θα πρέπει να ενωθεί με το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών και το ένα Τμήμα να μετονομαστεί σε Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών.

Επιμέλεια : Φαίη Αντρές

Συγχώνευση και κατάργηση Πανεπιστημίων! |difernews.gr
:eek:

Θα έρθουν τα πάνω κάτω... δεν κατάλαβα αν είναι δημοσιογραφικές απόψεις ή στόχοι της κυβέρνησης αλλά σίγουρα αυτά έχουν μια βάση.

Τμήματα Νοσηλευτικής στην Αθήνα και στη Σπάρτη (αυτά τα Τμήματα δεν έχουν λόγο λειτουργίας σε επίπεδο πανεπιστημίου, αφού λειτουργούν ήδη σε ΤΕΙ)

Είναι πραγματικά να καταργήσουν τα πανεπιστημιακά τμήματα της νοσηλευτικής. Σε μια χώρα που οι ιατροί είναι διπλάσιοι από το νοσηλευτικό προσωπικό αντι να καταργήσουν κανά τμήμα ιατρικής καταργούν τα πανεπιστήμια της νοσηλευτικής. Το καλό είναι ότι θα βάλουν εξετάσεις στην ειδικόττητα στην ιατρική και έτσι θα μειωθουν οι εισακτέοι για ειδκότητα.


Είναι πραγματικά κρίμα αντί να κάνουν ενιαία πανεπιστημιακή εκπαίδευση δτην νοσηλευτική καταργούνε πλήρως τα πανεπιστήμια.

Το τμήμα της Αθήνας λειτουργεί πάνω από 20 χρόνια ενώ το τμήμα της Σπάρτης άνοιξε πρόσφατα στην πράξη υπό νέας Δημοκρατίας.

Ελπίζω όλα αυτά να ίναι αρολογίες μιας δημοσιογράφου και να μην γίνουν πράξη.

(υπάρχουν και άλλες αρλούμπες π.χ. συγχώνευση του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθήνων στο Μετσόβιο ενώ κάποια τμήματα θα καταργηθούν πλήρως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

karotenia

Δραστήριο μέλος

Η karotenia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 408 μηνύματα.

ναι οκ εχει μεσα και την νοσηλευτικη εκπα
απο περυσι ακουμε διαφορα σεναρια οτι θα μας μεταφερουν στα τει αθηνων κτλπ
προσωπικα δεν εχω τιποτα με τα τει αλλα γιατι να θελουμε να παμε <πιο κατω> αντι να ανεβουμε????? δεν θα επρεπε να εχουμε ως στοχο τελεια καταρτισμενο προσωπικο ετοιμο να αανταποκριθει σε οποια αναγκη παρουσιαστει????στο εξωτερικο αν ψαξεις για δουλεια ως νοσηλευτρια και τους παρουσιασεις πτυχιο τει θα σε βαλουν να κανεις 2 χρονια επιπλεον εκπαιδευση πριν σε βαλουν στο νοσοκομειο.Οι γνωσεις που παιρνουμε απο το πανεπιστημιο δεν συναγωνιζονται με τιποτα τις γνωσεις τους τει..........ερευνες εχουν δειξει οτι οταν σε ενα νοσοκομειο υπαρχουν περισσοτεροι νοσηλευτες πανεπιστημιακης εκπαιδευσης μειωνεται η θνησιμοτητα.Αφου λοιπον στο εξωτερικο το πιασανε το νοημα και θελουν πραγματικους επιστημονες (που να μπορουν να αναταποκριθουν στις απαιτησεις της κοινωνιας για καλες παροχες υγειας ) εμεις εδω τι κανουμε ???????ακομα να το παρουμε χαμπαρι.....
ειναι κριμα ρε γαμωτο να εχει χασει ο αλλος την ιατρικη για 10 μορια ( ναι ξερω τετοιο ατομο)και να παρει στο τελος πτυχιο τει νοσηλευτικης. Δεν λεω οτι δεν μου αρεσει σαν επιστημη ετσι και αλλιως το διαλλεξα εν γνωση μου αλλα ολα αυτα που γινονται ειναι αποκαρδιωτικα........δεν μπορω να καταλαβω γιατι ειμαστε η μοναδικη χωρα οπου δεν αναγνωριζεται η αξια και ο κοπος του καθενος...............Να δεχτω να κλεισουν τα τει και να τους κανουν ολους αει.......να μας αυξησουν τα χρονια απο 4 στα 5 να κανουν το τμημα πιο ανταγωνιστικο ,πιο απαιτητικο αλλα να γινουμε μπουρδελο δεν το δεχομαι.ΔΕΝ το δεχομαι να πηγαινω στο νοσοκομειο και να περιτρυγιριζουν τον δικο μου <αρρωστο> (συγγενη) ασχετες ,ημιμαθεις και ανεδαιστατες νοσηλευτριες οι οποιες το μονο που περιμενουν ειναι να τελειωσει η βαρδια τους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Α καλά καταλαβαίνω πόσο ανώριμη είσαι για να μιλάς με αυτό τον τρόπο για τα ΑΤΕΙ....δηλαδή η νοσηλεύτριες από τα τει είναι killers????κοίτα να ωριμάσεις πρώτα και μετά απόκτησε γνώμη ,ο καθένας κατηγορεί χωρίς να ξέρει...σε πληροφορώ ότι τα ΑΤΕΙ νοσηλευτικής είναι έτη φωτός μπροστά από τα δύο αντίστοιχα πανεπιστημιακά λόγο των εργαστηρίων και πολλών άλλων πλεονεκτημάτων τώρα για σένα από ότι κατάλαβα σου έχει μείνει το κόμπλεξ λόγο του ότι δεν πέρασες ιατρική και προσπαθείς να γίνεις κάτι ανώτερο λέγοντας ηλιθιότητες και πράγματα που δεν ισχύουν....πραγματικά κάνε μια έρευνα και μετά μίλα.......έχω επίσης όλες τις πλυροφορίες να σου αποδείξω το κύρος των ΑΤΕΙ νοσηλευτικής εδώ θα μαι ρώτα ότι θέλεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top