Σοβαρό πρόβλημα με καθηγητή

TOM SHEPPARD

Νεοφερμένος

Ο TOM SHEPPARD αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Γεια σε όλους . Είμαι φοιτητής σε σχολή των πρώην ΤΕΙ Λάρισας, μηχανικών πληροφορικής με κατεύθυνση τα δίκτυα. Η σχολή μου ουσιαστικά θα πάψει να υφίσταται από αυτή τη χρονιά καθώς ο οδηγός σπουδών θα καταργηθεί για να αντικατασταθεί από τον νέο. Το ν+2 επίσης τελειώνει. Έχω πρόβλημα με καθηγητή ο οποίος κόβει συνεχώς όχι απλά εμένα αλλά συνολικά την πλειοψηφία των ατόμων που μπήκαμε μαζί στην κατεύθυνση. Χρωστάω μόνο τα μαθήματα του και τίποτα άλλο . Δεν ξέρω τι να κάνω . Έχω φτάσει στο σημείο να τα έχω δώσει όλα δεκάδες φορές και πάντα το ίδιο αποτέλεσμα όπως και οι υπόλοιποι συμφοιτητές μου. Βάζει θέματα επίτηδες τα οποία δεν προλαβαίνεις να γράψεις . Πως μπορώ να ξεπεράσω αυτό το εμπόδιο ;;;;; Πείτε μου αν σας είναι δυνατόν κάτι να κάνω γιατί έχω απελπιστεί .

Σας ευχαριστω
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,575 μηνύματα.
Γεια σε όλους . Είμαι φοιτητής σε σχολή των πρώην ΤΕΙ Λάρισας, μηχανικών πληροφορικής με κατεύθυνση τα δίκτυα. Η σχολή μου ουσιαστικά θα πάψει να υφίσταται από αυτή τη χρονιά καθώς ο οδηγός σπουδών θα καταργηθεί για να αντικατασταθεί από τον νέο. Το ν+2 επίσης τελειώνει. Έχω πρόβλημα με καθηγητή ο οποίος κόβει συνεχώς όχι απλά εμένα αλλά συνολικά την πλειοψηφία των ατόμων που μπήκαμε μαζί στην κατεύθυνση. Χρωστάω μόνο τα μαθήματα του και τίποτα άλλο . Δεν ξέρω τι να κάνω . Έχω φτάσει στο σημείο να τα έχω δώσει όλα δεκάδες φορές και πάντα το ίδιο αποτέλεσμα όπως και οι υπόλοιποι συμφοιτητές μου. Βάζει θέματα επίτηδες τα οποία δεν προλαβαίνεις να γράψεις . Πως μπορώ να ξεπεράσω αυτό το εμπόδιο ;;;;; Πείτε μου αν σας είναι δυνατόν κάτι να κάνω γιατί έχω απελπιστεί .

Σας ευχαριστω