Σκυλάδικα-Κέντρα πολιτισμού ή παρακμής;

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Π.Γ.Δ.Μ. (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,074 μηνύματα.
Α, δεν ξέρω, αν έτσι νομίζεις, τι να σου κάνω εγώ...δεν θα λύσω τα προβλήματα του κόσμου...Αν θες να κουβεντιάσεις δεν στο απαγορεύει κανένας, αλλιώς στη φωλιά σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,456 μηνύματα.
Απ΄τη στιγμή που είναι κοινωνική συνήθεια σαφώς και είναι μέρος του πολιτισμού της χώρας, πολιτισμός δεν είναι μόνο τα αρχαία...το αν προσφέρει κάτι στον πολιτισμό είναι υποκειμενικό αλλά εξ'ορισμού κάτι τόσο μαζικό δε μπορεί να προσφέρει και πολλά όχι γιατί είναι χαμηλής ποιότητας, αλλά γιατί λόγω μαζικότητας δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, το αξιοσημείωτο.

Άλλο είμαι μέρος της κουλτούρας μιας χώρας, άλλο προσφέρω σ' αυτή.
Αλήθεια φταίει που είναι μαζικό? Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι το πρόβλημα είναι στην ποσότητα και όχι στην ποιότητα? Θα αρχίσω να αμφιβάλλω για την κρίση σου, και δεν νομίζω ότι αξίζει το θέμα.:P
Δηλαδή στην αρχαία Αθήνα που το θέατρο ήταν ένα μαζικό θέαμα, και που αργότερα απλώθηκε σε όλη την Ελλάδα δεν πρόσφερε κάτι? Ο κινηματογράφος που ξεκίνησε από παρακμιακές εμπορικές αίθουσες δεν πρόσφερε τίποτα τελικά?
Απλά τα σκυλάδικα δεν τα βλέπω ούτε να προσφέρουν κάτι ποιοτικό, ούτε να εξελίσσονται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Κεντρα υποκουλτουρας ειναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Π.Γ.Δ.Μ. (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,074 μηνύματα.
Δηλαδή ο κινηματογράφος που απευθύνεται σε πολλούς (blockbusters) θεωρείς οτι προσφέρει κάτι στον πολιτισμό; Θα με κάνεις να αμφιβάλλω για την κρίση σου και δεν αξίζει το θέμα...Ξέρεις καλά ότι οι ταινίες που αποτελούν αξιόλογη συνεισφορά στον πολιτισμό απευθύνονται σε λίγους, βρίσκω περιττό να στο υπενθυμίσω...
Αν μπορείς να μου ορίσεις το ποιοτικό, τότε ίσως μπορώ να έχω και μια άποψη πάνω του.
Πέραν τούτου, δε μπορώ να συγκρίνω επ'ισοις όροις δύο κοινωνίες που απέχουν 2500 χρόνια. Αν μπορούσες να παραλληλίσεις το θέατρο με την ιστορία θα έβλεπες ότι ούτε στην Αρχαία Αθήνα προσέφερε κάτι αξιόλογο στις μάζες...Ιστορική απόδειξη το γεγονός οτι δε μιλάμε ούτε για καλυτερα κράτη, ούτε για καλύτερες κοινωνίες το 500 π.Χ. , δεν ξέρω αν λατρεύεις την Ιστορία, όπως εγώ, πάντως γενικά αν συνδυαστεί με οτιδήποτε λέμε, βγάζει τρομερά συμπεράσματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 903 μηνύματα.
Πώς χρησιμοποιείται η έννοια "κέντρο πολιτισμού" δεν καταλαβαίνω.
Ότι είναι πολιτιστικό στοιχείο η τάση για σκυλάδικα ως μέσο διασκέδασης, είναι ευρέως αποδεκτό.
Στοιχείο πολιτισμού είναι και τα ναρκωτικά, και τα όπλα(μιας και υπάγονται στην τεχνολογία που είναι στοιχείο πολιτισμού), και η βία κτλ.
Γενικά ο πολιτισμός έχει θετικά και αρνητικά. Με αυτήν την έννοια θεωρώ ότι είναι στοιχείο πολιτισμού.
Τώρα αν με την έννοια "κέντρο πολιτισμού" εννοείται, κέντρο-λίκνο ανάπτυξης του πολιτισμού, τότε σαφώς διαφωνώ.
Και γενικά είναι μια τάση που αντιτίθεται στο γούστο και στις προτιμήσεις μου.
Απο κει και πέρα βλέπω και μια "ηθική" παρακμή και μια ειρωνεία στα σκυλάδικα.
Για ιδεολογικούς λόγους και για λόγους αρχών δεν θα στήριζα κάτι τέτοιο απο ένα σημείο και μετά.
Είναι διασκέδαση και όχι ψυχαγωγία. Η διασκέδαση βγαίνει απο το ρήμα σκεδάζω που σημαίνει διασκορπώ, είναι ένας διασκορπισμός συναισθημάτων χωρίς κάποιο νοητικό ή πνευματικό υπόβαθρο, σκέψη ή προβληματισμό.
Χωρίς ορίζοντα, αλλά μια πρόσκαιρη φευγαλέα εκτόνωση που σε κάνει να ξεχνάς τα προβλήματα, να μην σκέφτεσαι, να μην επικοινωνείς.
Είναι θέμα πολιτικής ο τύπος διασκέδασης τούτος.
Μπαίνεις σε ένα μαγαζί, δεν μιλάς με τον διπλανό σου, δεν επικοινωνείς, αποκόπτεσαι απο μια κοινωνική διεργασία, χάνεται η επαφή, η συναναστροφή.
Και έπειτα βυθίζεσαι στην φτήνια, σε ό,τι εύπεπτο σου πλασσάρουν για να μην σκέφτεσαι και να απασχολείσαι.
Σε βάζουν σε ένα κλειστό μαγαζί, δυνατά τη μουσική, σκοτάδι. Και σε απασχολούν με το θέαμα. Τις χαζογκόμενες να κουνιούνται στα τραπέζια, τις τραγουδίστριες να πετάν τα μπούτια έξω και να ουρλιάζουν.
Σε μεταχειρίζονται όπως το μωρό. Όταν κλαίει επειδή πεινάει του δίνει η μάνα του ένα μπιχλιμπίδι να απασχολείται για να μην γκρινιάζει, έτσι και σε όσους πάνε στα μέρη τούτα τους δίνουν κάτι εύπεπτο για να μην σκέφτονται τις ανάγκες τους, για να μην γίνονται επικίνδυνοι, για να συντηρούν χρήμα λίγων και να εκτονώνονται σε κάθετι φτηνό, ψεύτικο και ακίνδυνο...

Ελευθερία σε όλους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,456 μηνύματα.
Δηλαδή ο κινηματογράφος που απευθύνεται σε πολλούς (blockbusters) θεωρείς οτι προσφέρει κάτι στον πολιτισμό; Θα με κάνεις να αμφιβάλλω για την κρίση σου και δεν αξίζει το θέμα...Ξέρεις καλά ότι οι ταινίες που αποτελούν αξιόλογη συνεισφορά στον πολιτισμό απευθύνονται σε λίγους, βρίσκω περιττό να στο υπενθυμίσω...
Αν μπορείς να μου ορίσεις το ποιοτικό, τότε ίσως μπορώ να έχω και μια άποψη πάνω του.
Πέραν τούτου, δε μπορώ να συγκρίνω επ'ισοις όροις δύο κοινωνίες που απέχουν 2500 χρόνια. Αν μπορούσες να παραλληλίσεις το θέατρο με την ιστορία θα έβλεπες ότι ούτε στην Αρχαία Αθήνα προσέφερε κάτι αξιόλογο στις μάζες...Ιστορική απόδειξη το γεγονός οτι δε μιλάμε ούτε για καλυτερα κράτη, ούτε για καλύτερες κοινωνίες το 500 π.Χ. , δεν ξέρω αν λατρεύεις την Ιστορία, όπως εγώ, πάντως γενικά αν συνδυαστεί με οτιδήποτε λέμε, βγάζει τρομερά συμπεράσματα...

Έλα, κατάλαβες τι εννοούσα με το παράδειγμα του κινηματογράφου... Δεν αναφέρομαι στο σήμερα με τα αμέτρητα blockbusters, αλλά στο ξεκίνημα του κινηματογράφου, με τις παρακμιακές ταινίες. Από το ξεκίνημα αυτό όμως προήλθαν σιγά-σιγά και οι μεγάλες ταινίες που απευθύνονται στους λίγους. Από τις μαζικές και ευτελείς εμπορικές.
Δεν βλέπω όμως τα σκυλάδικα να εξελίσσονται αντίστοιχα σε κάτι αξιόλογο.
Αν θες όμως ένα παραλληλισμό, ναι, τα blockbusters του εύκολου γέλιου και των εντυπωσιακών εφέ, είναι τα σκυλάδικα του κινηματογράφου, και φυσικά είναι λογικό να παρακολουθήσεις κάποιο για διασκέδαση.
Νομίζω πως κατά βάση δεν υπάρχει διαφωνία, εφόσον συμφωνούμε ότι τα blockbusters δεν προσφέρουν τίποτα στον παγκόσμιο πολιτισμό... Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί μπήκες έτσι στη συζήτηση, με επικριτικό ύφος. Δεν αναφερόμαστε στον επίσημο τίτλο 'κέντρα διασκέδασης', αλλά στην αναγωγή τους σε κέντρα πολιτισμού και υψηλής τέχνης από κάποιους...

Έπειτα, για το αρχαίο θέατρο, πως μπορείς να λες ότι δεν πρόσφερε τίποτε στην τότε κοινωνία? Επειδή κι εγώ λατρεύω την ιστορία (και δη την αρχαία) διαφωνώ ως προς αυτό που λες. Φυσικά και υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην κοινωνία της αρχαίας Αθήνας και τις σημερινές. Ο κόσμος ήταν πιο συνειδητοποιημένος τότε, πιο έντιμος, πιο αξιοπρεπής κατά μέσο όρο, και το πολίτευμα πιο δημοκρατικό (η δομή του). Το ότι υπήρχαν διακρίσεις είναι κάτι φυσιολογικό, καθώς πρόκειται για πολύ παλαιότερη κοινωνία, αλλά αυτό δεν μπορεί να κρύψει την ανωτερότητα της σε ορισμένα (και βασικά κατά τη γνώμη μου) θέματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 872 μηνύματα.
Δεν αποκαλούνται κέντρα ψυχαγωγίας, αποκαλούνται κέντρα διασκέδασης και δεν καταλαβαίνω αυτη τη θολοκουλτουριάρικη κριτική...Ο πιο εντάξει άνθρωπος, για μένα, ειναι αυτος που μπορεί να κάνει τα πάντα, ανάλογα με τις ανάγκες της στιγμής. Εκτος του ότι δεν ειναι σκυλάδικα όλα τα μπουζούκια...έλεος...είναι η Μαρινέλλα και ο Τερζής σκυλάδικα; Τι άλλο θ'ακούσω...Προσωπικά έχω πάει κι έχω γίνει πίτα σε αρκετές μεγάλες πίστες κι έχω περάσει τέλεια και την επόμενη μέρα ήμουν σε θέατρο με υψηλού επιπέδου παράσταση για προβληματισμό...δεν καταλαβαίνω την ασυμβατότητα, στο κέντρο πας αν σου αρέσει το σχήμα, περνάς καλά και πάπαλα, δεν σε κάνει τσιφτετέλληνα το γεγονός ότι πήγες ένα βράδυ και πέρασες καλά...
Η μόνη ένσταση είναι στην τιμή...σίγουρα είναι προκλητικό κανείς να δίνει 200 ευρώ για ένα μπουκάλι κι ένα τραπέζι της κακιάς ώρας αλλά αν κάποιος θέλει και μπορεί να τα δώσει, η γνώμη μου περισσεύει...


+oo
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Π.Γ.Δ.Μ. (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,074 μηνύματα.
Έλα, κατάλαβες τι εννοούσα με το παράδειγμα του κινηματογράφου... Δεν αναφέρομαι στο σήμερα με τα αμέτρητα blockbusters, αλλά στο ξεκίνημα του κινηματογράφου, με τις παρακμιακές ταινίες. Από το ξεκίνημα αυτό όμως προήλθαν σιγά-σιγά και οι μεγάλες ταινίες που απευθύνονται στους λίγους. Από τις μαζικές και ευτελείς εμπορικές.
Δεν βλέπω όμως τα σκυλάδικα να εξελίσσονται αντίστοιχα σε κάτι αξιόλογο.
Αν θες όμως ένα παραλληλισμό, ναι, τα blockbusters του εύκολου γέλιου και των εντυπωσιακών εφέ, είναι τα σκυλάδικα του κινηματογράφου, και φυσικά είναι λογικό να παρακολουθήσεις κάποιο για διασκέδαση.
Νομίζω πως κατά βάση δεν υπάρχει διαφωνία, εφόσον συμφωνούμε ότι τα blockbusters δεν προσφέρουν τίποτα στον παγκόσμιο πολιτισμό... Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί μπήκες έτσι στη συζήτηση, με επικριτικό ύφος. Δεν αναφερόμαστε στον επίσημο τίτλο 'κέντρα διασκέδασης', αλλά στην αναγωγή τους σε κέντρα πολιτισμού και υψηλής τέχνης από κάποιους...

Έπειτα, για το αρχαίο θέατρο, πως μπορείς να λες ότι δεν πρόσφερε τίποτε στην τότε κοινωνία? Επειδή κι εγώ λατρεύω την ιστορία (και δη την αρχαία) διαφωνώ ως προς αυτό που λες. Φυσικά και υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην κοινωνία της αρχαίας Αθήνας και τις σημερινές. Ο κόσμος ήταν πιο συνειδητοποιημένος τότε, πιο έντιμος, πιο αξιοπρεπής κατά μέσο όρο, και το πολίτευμα πιο δημοκρατικό (η δομή του). Το ότι υπήρχαν διακρίσεις είναι κάτι φυσιολογικό, καθώς πρόκειται για πολύ παλαιότερη κοινωνία, αλλά αυτό δεν μπορεί να κρύψει την ανωτερότητα της σε ορισμένα (και βασικά κατά τη γνώμη μου) θέματα...


Δε νομίζω οτι διεκδίκησε κανένας "σκυλάς" τα σκήπτρα του πολιτισμού ή μια θέση στο μέγαρο...ειναι αρκετά θεωρητική η συζήτηση.
Θα διαφωνήσω, πάντως, ως προς την εξιδανίκευση της αρχαίας κοινωνίας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

germ1984

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 265 μηνύματα.
Αποφάσισα να θέσω το θέμα, καθώς έκανα μια ανάλογη συζήτηση με φίλους μου. Κάποια κύρια σημεία που σταθήκαμε ήταν

-Περί της μαζικής αποδοχής των σκυλάδικων από την ελληνική κοινωνία και το πώς κατάφεραν να εδραιωθούν σαν ΘΕΣΜΟΣ.
-Για τις υπέρογκες αμοιβές ακόμα και πρωτοεμφανιζόμενων τραγουδιστών, τις οποίες συντριπτικό μέρος της κοινωνίας επικροτεί
-Για το είδος της μουσικής που ακούγεται σε αυτά τα κέντρα, την προέλευσή της, τις επιρροές της και τη σχέση και συμβατότητά της με την ιστορία της ελληνικής μουσικής και του πολιτισμού μας

Επειδή κάτι ακούστηκε για το αρχαίο ελληνικό θέατρο θα πώ τα εξής.
Το θέατρο στην Αρχαία Ελλάδα ήταν ψυχαγωγικό στην κυριολεκτική έννοια του όρου. Διαμόρφωνε συνειδήσεις και την ίδια στιγμή διαμορφωνόταν από τη συλλογική συνείδηση. Συνδυάζοντας τη θρησκεία , την κοινωνική και πολιτική κριτική με την εκπαίδευση, έγινε κόμβος, ένα σημαντικό σταυροδρόμι για τις συνιστώσες που παράγουν συνήθως πολιτισμική δράση. Από αυτή την άποψη θεωρούμενο, ενσωμάτωσε τους κανόνες της πόλης και την ίδια στιγμή έγινε ένα μεγάλο λαϊκό δικαστήριο για την κρίση της κοινωνικής της διαχείρισης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,456 μηνύματα.
Δε νομίζω οτι διεκδίκησε κανένας "σκυλάς" τα σκήπτρα του πολιτισμού ή μια θέση στο μέγαρο...ειναι αρκετά θεωρητική η συζήτηση.
Θα διαφωνήσω, πάντως, ως προς την εξιδανίκευση της αρχαίας κοινωνίας...

Δεν το λες ακριβώς διεκδίκηση, απλά η προβολή του σκυλάδικου ως το απόλυτο μέρος ψυχαγωγίας (το τονίζω γιατί πλέον έχω πάψει να ακούω τη λέξη διασκέδαση στα ΜΜΕ, καθώς πολλοί εκεί μέσα νομίζουν ότι η ψυχαγωγία είναι απλά μια πιο σικ λέξη για τη διασκέδαση), και συνεχής ενασχόληση (και εν προκειμένω εκθείαση) με το επίπεδό τους έχει καταντήσει ενοχλητική και φοβάμαι ότι σιγά-σιγά θα αρχίσει να επιβάλλεται στην ελληνική κοινωνία...

Δεν πρόκειται γα εξιδανίκευση :P, απλά θεωρώ ότι είναι ένα καλό πρώτο πρότυπο πολιτείας για να ακολουθήσουμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΕΥΘΥΜΗΣ

Νεοφερμένος

Ο ΕΥΘΥΜΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Απόφοιτος και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 50 μηνύματα.
Λοιπον επειδη πολλοι εχετε πει τα δικα σας ας πω και εγω τα δικα μου :P
Κατ΄αρχας διαφωνω με τν τιτλο γιατι σε καμια περιπτωση τα σκυλαδικα εννοωντας σκυλαδικα δν ειναι ουτε καν κεντρα πολιτισμου..Και τα σκυλαδικα οπως εμενα ειναι στο μυαλο μου δεν ειναι τα μπουζουκια..ειναι κατι καταγωγια που πανε η μπεζεντακου και οι αλλες φιλες τις και φιλοι τις και νομιζουν οτι τραγουδανε..Υπαρχουν ανθρωποι που ετσ τι βρισκουν και διασκεδαζουν..Σε καμια ομως περιπτωση δν ψυχαγωγουνται..Γιατι απλα απο τα club μεχρι τα μπουζουκια ολα αυτα λεγονται κεντρα διασκεδασης και οχι κεντρα πολιτισμου..Ο τιτλος δν κολλαει κεντρα πολιτισμου ή παρακμη ειναι ακυρος..
Επισης να διαφωνισω με τον miv λεγωντας οτι ο κινηματογραφος φυσικα και ειναι κεντρο πολιτισμου και ψυχαγωγιας..ελεος..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mi3s

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mi3s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 342 μηνύματα.
Πανω κάτω συμφωνώ με τον miv.Δηλαδή έλεος είναι μερικοί στο θέμα της επιλεκτικότητας που στο τέλος καταλήγει σε ιδιοτροπία.Έλεος με το στυλ τα σιχαίνομαι αυτά δεν τα ακούω εμένα μαρέσει αυτό εμένα μαρέσει το άλλο.Κ στο θέατρο θα πάς και στα μπουζούκια και στα σκυλάδικα.
Γενικά όταν θέλω να βγώ γνωρίζω εκ των προτέρων που θα πάω καιτι θα κάνω οπότε δεν θα χαλαστώ με τις προκλητικές τραγουδίστριες και όλα όσα προαναφέρατε.Από την άλλη δεν είμαι του στυλ έντεχνου που έχουν σηκώσει τον αμανέ οι εν λόγω τραγουδιστές(πχ μάλαμας) και το παίζουν κάποιοι.
Δεν μπορώ να πώ όμως ότι αποτελούν το απόγειο του πολιτισμού μας τα μπουζούκια.Ειδικά η κατάσταση με τα λουλούδια και τα πιάτα την θεωρώ μέγιστη βλακεία.Έχω δει μαγαζί που στο τιμοκατάλογο έχει και τιμή για σπάσιμο τραπεζιού.Φαντάσου κατάντια.Σε παρόμοιο κατάστημα την δεκαετία του 80 σπάγανε είδη υγιεινής:lol: εκτός από πιάτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanous18

Δραστήριο μέλος

Ο thanous18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 799 μηνύματα.
ε οχι και πολιτισμου μην τρελαθουμε.. :lol::lol::lol:

μερη που πας να ξεδωσεις ισως ναι.. αλλα γενικα δεν τα προτιμω προσωπικα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 3,053 μηνύματα.
Πανω κάτω συμφωνώ με τον miv.Δηλαδή έλεος είναι μερικοί στο θέμα της επιλεκτικότητας που στο τέλος καταλήγει σε ιδιοτροπία.Έλεος με το στυλ τα σιχαίνομαι αυτά δεν τα ακούω εμένα μαρέσει αυτό εμένα μαρέσει το άλλο.Κ στο θέατρο θα πάς και στα μπουζούκια και στα σκυλάδικα.
Γενικά όταν θέλω να βγώ γνωρίζω εκ των προτέρων που θα πάω καιτι θα κάνω οπότε δεν θα χαλαστώ με τις προκλητικές τραγουδίστριες και όλα όσα προαναφέρατε.Από την άλλη δεν είμαι του στυλ έντεχνου που έχουν σηκώσει τον αμανέ οι εν λόγω τραγουδιστές(πχ μάλαμας) και το παίζουν κάποιοι.
Δεν μπορώ να πώ όμως ότι αποτελούν το απόγειο του πολιτισμού μας τα μπουζούκια.Ειδικά η κατάσταση με τα λουλούδια και τα πιάτα την θεωρώ μέγιστη βλακεία.Έχω δει μαγαζί που στο τιμοκατάλογο έχει και τιμή για σπάσιμο τραπεζιού.Φαντάσου κατάντια.Σε παρόμοιο κατάστημα την δεκαετία του 80 σπάγανε είδη υγιεινής:lol: εκτός από πιάτα.

Όλοι έχουμε κάποιο είδος μουσικής που αποστρεφόμαστε, σε κάποιους δεν αρέσουν καθόλου τα σκυλάδικα. Κακό είναι αυτό; Κακό είναι να το λένε; Κακό θα ήταν να πει κανείς "Μμμ, τι του δίνεις αυτηνού σημασία, που ακούει... σκυλάδικα!".
-----------------------------------------------------------------
Να μου εξηγήσετε τη διαφορά ανάμεσα στο σκυλάδικο και στα μπουζούκια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alessandra

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δεν έχω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος . Έχει γράψει 1,376 μηνύματα.
Σκυλάδικο για μένα είναι η Βανδή και η Βίσση.
Αυτοί της εθνικής οδού που θεωρούνται πιο πολυ σκυλαδικα, είναι κατά βάθος, πιο κοντά στον ανθρώπινο νταλκά, που καλό είναι κι αυτός να εξυμνείται ενίοτε. Αλλά οι προαναφερθείσες, καθώς και οι λοιπές της συνομωταξίας τους, επενδύουν με γκλαμουριά την ευτέλειά τους. Οι τσιγγάνοι στα πανηγύρια πιο αυθεντικοί είναι από αυτές.
Ίδιο πράγμα , περίπου είναι και τα μπουζούκια.
Αν και το μπουζούκι, ως όργανο χρησιμοποιείται, μαζί με τον μπαγλαμά, από πολλούς τραγουδοποιούς. Άντε, τι με βάζεις να λέω βραδιάτικα...
Και ο Παπάζογλου χρησιμοποιεί μπουζούκι και ο Βαμβακάρης και ο Μητροπάνος και άλλοι. Δεν είναι το ίδιο με το τσιφτετελοτράγουδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.
Σκυλάδικο για μένα είναι η Βανδή και η Βίσση.
Αυτοί της εθνικής οδού που θεωρούνται πιο πολυ σκυλαδικα, είναι κατά βάθος, πιο κοντά στον ανθρώπινο νταλκά, που καλό είναι κι αυτός να εξυμνείται ενίοτε. Αλλά οι προαναφερθείσες καθώς και οι λοιπές της συνομωταξίας τους, επενδύουν με γκλαμουριά την ευτέλειά τους. Οι τσιγγάνοι στα πανηγύρια πιο αυθεντικοί είναι από αυτές.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=GsSVqUV7wg0.Κατι[/ame] ποιοτικο.Ενα βαθυπνοο ακουσμα αφιερωμενο για σενα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,135 μηνύματα.
δε συνηθίζω να πηγαίνω σε παρόμοια κέντρα. έχω πάει δυο-τρεις φορές γιατί ένιωσα ότι τη δεδομένη στιγμή το χρειαζόμουν. είναι ένα είδος διασκέδασης που δεν με εκφράζει, αλλά ούτε και με γεμίζει. ωστόσο, δεν αναιρώ τη ψυχαγωγική μόνο μεριά του, διότι εννοείται ότι άλλοι άνθρωποι αρέσκονται στο να πηγαίνουν σε σκυλάδικα.η ψυχαγωγία είναι δικαίωμα και προσωπική επιλογή του κάθε ανθρώπου. παρ΄ όλα αυτά, πιστεύω ότι πολλοί πλέον το έχουν παρακάνει. εννοώ τραγουδίστριες κυρίως με την μαύρη ρίζα στο κεφάλι και τα ελάχιστα ρούχα που φορούν. να συμπεριλάβω και την απουσία ωραίας φωνής (όσον αφορά το τραγούδι). φυσικά και κάποιοι άντρες το παρακάνουν. πιστεύω όμως ότι και σε άλλα είδη μουσικής παρίσταται παρακμή, οπότε δεν καταδικάζω ούτε και τα σκυλάδικα.

Οντως!

Ο γιος ενος φιλου ενος γνωστου του θειου μου ξοδευε 50.000 ευρω σε λουλουδια στα σκυλαδικα! Αλλο να πας κανα δυο φορες ετσι για γλεντισεις και αλλο να εθιζεσαι, παραλογιζεσαι και παρεκτραιπεσαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sofia21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 143 μηνύματα.
Οντως!

Ο γιος ενος φιλου ενος γνωστου του θειου μου ξοδευε 50.000 ευρω σε λουλουδια στα σκυλαδικα! Αλλο να πας κανα δυο φορες ετσι για γλεντισεις και αλλο να εθιζεσαι, παραλογιζεσαι και παρεκτραιπεσαι.
πολλά λεφτά. θα προτιμούσα να μαζέψω άλλα τόσα να ανοίξω ένα βιβλιοπωλείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alessandra

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δεν έχω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος . Έχει γράψει 1,376 μηνύματα.

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,365 μηνύματα.
Οντως!

Ο γιος ενος φιλου ενος γνωστου του θειου μου ξοδευε 50.000 ευρω σε λουλουδια στα σκυλαδικα! Αλλο να πας κανα δυο φορες ετσι για γλεντισεις και αλλο να εθιζεσαι, παραλογιζεσαι και παρεκτραιπεσαι.

Δε θα πω ψόφο κακό, θα αφήσω να φανεί η αγάπη για τον συνάνθρωπο και θα σιωπήσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top