Γενικό -  Σε ποια μαθήματα χρειάζεται φροντιστήριο/ιδιαίτερα;

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Ίσως είναι το πρώτο θέμα με το οποίο θα συμφωνήσω με τον johngreek.
Εν έτει 2009 κι ενώ τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο δεν μπορούμε να αμπελοφιλοσοφούμε σχετικά με τα φροντιστήρια, την παραπαιδεία και την Παιδεία που μπάζει. Τα ιδιαίτερα ή τα φροντιστήρια είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ για τον καθένα. Όσο κι αν κόβει το μυαλό κάποιου, οι Πανελλαδικές Εξετάσεις δεν βαθμολογούν την εξυπνάδα του κάθε μαθητή. Αυτά τα οποία ζητούν είναι μερικά διαστρεβλωμένα, άκρως ακαλαίσθητα και ξένα προς το μαθητή πράγματα.

Η Έκθεση. Δίχως φροντιστήριο πού πας; Σου ζητούν να κάνεις ένα κολλάζ ουσιαστικά όπως όταν μαθαίναμε στα αγγλικά να γράφουμε εκθέσεις με στημένο πρόλογο, επίλογο και περιεχόμενο. Να μπορέσεις να βάλεις καμιά συνδετική λέξη παραπάνω στον τυφλοσούρτη της περίληψης και εν τέλει να λες κι ευχαριστώ αν πάρεις πάνω από 15.

Τα Αρχαία. Εδώ καθηγητής να πάρει να διαβάσει αυτά τα οποία λέει το κωλοβιβλίο δεν μπορεί να τα καταλάβει. Να μάθεις το συντακτικό απ' έξω δε λέω και να εξασκηθείς στους αρχικούς χρόνους και τη γραμματική. Αλλά αν δε μάθεις να δουλεύεις ουσιαστικά επάνω σε ένα άγνωστο κείμενο για να δεις τη δομή της γλώσσας, για να καταλάβεις πώς να κερδίζεις ορισμένους πόντους παραπάνω, είσαι χαμένος από χέρι. Μπορείς να το κάνεις με προσωπική σου εργασία αλλά πρώτα πρέπει να μάθεις να το κάνεις! Διακόπτης δεν υπάρχει.

Λατινικά. Είναι ίσως το πιο ήπιο μάθημα. Με ένα βοήθημα μπορείς να δεις το συντακτικό και τους αρχικούς χρόνους. Αλλά ακόμη κι αν πρόκειται για 24 κείμενα, δεν παύει να είναι μια εντελώς ξένη προς τους μαθητές γλώσσα και αν κάποιος πάρει το βιβλίο των λατινικών και μπορέσει να μου εξηγήσει ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ λένε στα συντακτικά φαινόμενα των 15 τελευταίων κεφαλαίων του βιβλίου, ας με πάρουν και μένα τηλέφωνο να με εξηγήσουν γιατί μπερδεύκα.

Ιστορία. Αυτό μπορείς να το κάνεις και μόνος. Αποστήθιση θες, διάβασμα θες. Αλλά αν δεν έχεις μια σωστή καθοδήγηση στις πηγές (ακόμη ένας τυφλοσούρτης δηλαδή) τις οποίες αν δε σου δείξει κάποιος πώς να τις χειρίζεσαι και με ποιο τρόπο πρέπει να τις αποδώσεις θα σου κόψουν μονάδες. Κι ας είναι αυτά τα οποία γράφεις σωστά...

Λογοτεχνία, εδώ γελάμε. Καλά τα βοηθήματα, καλές και οι ερωτήσεις που θα βρεις στο βοήθημα και οι εξτρά πληροφορίες, ωστόσο είναι ένα τόσο όμορφο μάθημα που το κατέστρεψαν τόσο βάναυσα. Όποιο βοήθημα κι αν πάρετε και διαβάσετε αυτά που λέει, δίχως την ερμηνεία που θα σου δώσει κάποιος πολύ πιο έμπειρος στον τομέα αυτό, θα φας τα μούτρα σου. Πόσα παιδιά δεν κάηκαν από τη Λογοτεχνία;

Στη δε βιολογία, άποψή μου είναι πως δίχως μάθημα δουλειά δεν μπορεί να γίνει ουσιαστική. Μπορείς να αποστηθίσεις με ευκολία αυτά που έχει το βιβλίο αλλά σε τυχόν "τσιμπημένη" ερώτηση αν δεν έχεις μάθει τον "τυφλοσούρτη" αυτόν μπορεί να χάσεις τζάμπα μονάδες. Υποκειμενική η άποψή μου αυτή δίχως εμπειρία.

Εν ολίγοις, έχουμε να κάνουμε με ένα σωρό τυφλοσούρτηδες. Όσο καλό κι αν είναι το σχολείο και η ενισχυτική ενδεχομένως, δεν αρκούν. Στο μεν οι καθηγητάδες τρέχουν με ταχύτητα φωτός και σε ορισμένες περιπτώσεις αδιαφορούν. Αλλά ακόμη κι αν δεν αδιαφορούν δεν μπορούν να ασχοληθούν με τις αδυναμίες του κάθε μαθητή προσωπικά διότι η ύλη και ο χρόνος τρέχουν. Στη δε ενισχυτική, ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος. 15 ώρες να είχαμε σχολείο, αμφιβάλλω αν θα προλαβαίναμε να κάνουμε στον ενδεδειγμένο βαθμό αυτά τα οποία πρέπει.
Μην την ψάχνετε την ιστορία. Το σύστημα είναι σάπιο εκ θεμελίων. Και η Παιδεία μας όχι απλά τη ζητάει, αλλά την ΑΠΑΙΤΕΙ τη σήμερον ημέρα την παραπαιδεία. Απλά κοιτάχτε γύρω σας μια στιγμή μέσα στην τάξη τους συμμαθητές σας στα λατινικά και δείτε αν είστε φιλότιμοι και δεν κάνετε το παρακάτω κείμενο εκ των προτέρων, πώς θα σας γαμήσουν όλοι γιατί μπορούν. Δρυός πεσούσης, πας ανήρ ξυλεύεται. Κοιτάχτε μην καταλήξετε κι εσείς έτσι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mimoula

Νεοφερμένος

Η Mimoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Κ εγώ θα σου έλεγα να μην κάνεις φέτος!!είναι πολύ νωρίς ακόμα..του χρόνου που θα έχεις κατεύθυνση κ απ'ότι κατάλαβα είσαι της θεωρητικής,τότε ναι να κάνεις..αλλά φέτος άστο..δεν χρειάζεται εφόσον έχεις κ πιεστικό πρόγραμμα,μην φορτωθείς από τώρα με επιπλέον μαθήματα,τα οποία δν θα διδαχτείς φέτος...:iagree::):)

Όχι, δεν κατάλαβες :) Αυτή τη χρονιά θα πάω δευτέρα λυκείου θεωριτικής κατεύθυνσης, έχω ήδη κάνει την πρώτη λυκείου...:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Πολυ σωστος... και εκτος αυτου, στα περισσοτερα σχολεια ερχονται καινουριοι καθηγητες, που μεχρι να δεις με ποιον τροπο πορευονται εχουν περασει 3-4 μηνες (μαζι με καταληψεις, απεργιες κτλ)

Επισης, τι να το κανω αν στο σχολειο μου κανουμε μισο αγνωστο κειμενο τη φορα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Πολυ σωστος... και εκτος αυτου, στα περισσοτερα σχολεια ερχονται καινουριοι καθηγητες, που μεχρι να δεις με ποιον τροπο πορευονται εχουν περασει 3-4 μηνες (μαζι με καταληψεις, απεργιες κτλ)

Επισης, τι να το κανω αν στο σχολειο μου κανουμε μισο αγνωστο κειμενο τη φορα;
Από όπου και να το πιάσεις αυτό το ψάρι, βρωμάει. Τι να κάνουμε. Να λέμε τι φταίει; Και που το λέμε τι καταλαβαίνουμε. Το θέμα είναι μέσα στο βούρκο με τα σκατά να μάθουμε να επιπλέουμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Όλα αυτά που λέτε είναι σωστά παιδιά,αλλά παραμένουν προσωπικές απόψεις που της υιοθετεί η συντριπτική πλειοψηφία,ακόμα και παιδιά που θα πάνε Α' Λυκείου και ξεκινούν με τρέλα φροντιστήριο.Μα το θέμα είναι ότι το απαραίτητο αυτό για άλλους δεν είναι απαραίτητο.Μέλη μέσα στο φόρουμ δεν έχουν πάει φροντιστήριο και δεν πέρασαν απλά σε μία οποιαδήποτε σχολή αλλά διέπρεψαν.Όλες αυτές οι διαδικασίες με τα προβληματικά βοηθήματα και τις ανυπόφορες πηγές τις έχουν περάσει με επιτυχία όχι ένα παιδί,αλλά περισσότερα που χάνονται στο πλήθος.Το φροντιστήριο δεν εξασφαλίζει τίποτα απολύτως,παιδιά με προσωπική δουλειά παίρνουν άριστους βαθμούς και παιδιά φροντιστηρίου που μπουχτίζουν με τις αμέτρητες σημειώσεις τους αρκούνται σε χαμηλότερους βαθμούς.

Τέλος πάντων,ας μην ξεφύγουμε,ήθελα μόνο να υπογραμμίσω ότι εδώ παρατίθενται προσωπικές απόψεις.Everything is on the eye of the beholder,γι'αυτό το να τονίζουμε πως πχ το άγνωστο είναι άκρως απαραίτητο παραμένει μία γνώμη.Η ύπαρξη ,άλλωστε, τόσο διαφορετικών απόψεων δηλώνει οτι η φύση της αναγκαιότητας των φροντιστήριων βρίσκεται στα πιστεύω του κάθε μέλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Το φροντιστήριο δεν εξασφαλίζει τίποτα απολύτως,παιδιά με προσωπική δουλειά παίρνουν άριστους βαθμούς και παιδιά φροντιστηρίου που μπουχτίζουν με τις αμέτρητες σημειώσεις τους αρκούνται σε χαμηλότερους βαθμούς.

μαλλον δε διαβασες προσεκτικα το μηνυμα του antigrafakia, αλλιως δε θα επεμενες σ'αυτην την αποψη ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Θέλω να σου πω ότι το φροντιστήριο δεν είναι διασφάλιση.Δεν σημαίνει ότι όποιος πηγαίνει φροντιστήριο έχει την επιτυχία σίγουρη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Θέλω να σου πω ότι το φροντιστήριο δεν είναι διασφάλιση.Δεν σημαίνει ότι όποιος πηγαίνει φροντιστήριο έχει την επιτυχία σίγουρη.
Μα δεν είπα πως αν εγώ πηγαίνω φροντιστήριο και τα γράφω στα παλαιότερα των υποδημάτων μου θα διαπρέψω ή θα πάω καλύτερα από κάποιον άλλο χωρίς φροντιστήριο. Εννοείται πως ο προσωπικός μόχθος και κόπος εντάσσεται μέσα στο πρόγραμμα ως οργανικό και αναπόσπαστο τμήμα του (με έχει επηρεάσει το Κρητικό ζήτημα!!!:D:lol:)
Για τις απαιτήσεις ωστόσο του γαμημένου ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος επιβάλλεται η παρακολούθηση φροντιστηριακών μαθημάτων. Και το ξέρω αυτό καλύτερα από κάθε άλλον για πολλούς και ποικίλους λόγους. Το αν θα συμφωνήσεις με την άποψη τούτη είναι προσωπικό θέμα.
Καλά τα λες για εκείνους που διέπρεψαν δίχως φροντιστήρια, δεν είπες όμως και για εκείνους που έφαγαν τα μούτρα τους σε αυτήν τους την προσπάθεια να "ξεχωρίσουν" απ' το πλήθος.
Το να συγκρίνεις τους διαπρέψαντες μαθητές που δεν παρακολούθησαν φροντιστηριακά μαθήματα με αυτούς που παρακολούθησαν και να λες πως τα ποσοστά είναι ανάλογα αν όχι καλύτερα, είναι σαν να συγκρίνεις το ποσοστό ανεργίας του Μπαγκλαντέζ με του Λουξεμβούργου. Αυτοί οι οποίοι δεν πηγαίνουν φροντιστήριο, ανάθεμα αν αποτελούν το 5 έως το πολύ 10% των ενεργών μαθητών της τρίτης λυκείου που έχουν ως στόχο την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στο 90% αν οι μαθητές είναι 100.000 λέμε τώρα, πολύ πιθανό οι 50.000 να φάνε παπάρα. Στο 10% αν οι μαθητές είναι 10.000 και οι αποτυχόντες είναι 4.000 θα σου πω εγώ. Τα ποσοστά μπορεί μεν να είναι ανάλογα και να κλίνουν προς τη μεριά των δευτέρων, αλλά τα ποσά είναι άκρως δυσανάλογα και ως εκ τούτου μη αντιπροσωπευτικά.
Άρα δεν μπορείς να μου φέρεις ως αναντίρρητο παράδειγμα την αναλογία αυτή. Στους 100.000 θα έχει πολύ μεγαλύτερη πλέμπα από ό,τι στους 10 ή στους 5 χιλιάδες και είναι λογικό.

Όπως είπες, καθείς έχει τις απόψεις του. Η προσωπική μου είναι πως εδώ στην Ελλάδα (σε ακόμη μια παγκόσμια πρωτοτυπία) αναγκαία καθίσταται η παρακολούθηση φροντιστηριακών μαθημάτων παράλληλα με την προσωπική ενασχόληση και προσπάθεια.
Δες το σαν μια βαρκούλα σε ναυάγιο. Μπορεί να σε σώσει, αλλά άμα δεν αλλάξεις τα λάδια και ξεχάσεις να βάλεις πετρέλαιο στο μοτέρ... θα μείνεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Δε σύγκρινα τις 2 κατηγορίες των μαθητών,η μία που παρακολουθεί και η άλλη που δεν παρακολουθεί φροντιστηριακά μαθήματα.Έδειξα,όχι εγώ στην πραγματικότητα αλλά οι εν λόγω μαθητές,ότι η επιβολή παρακολούθησης μαθημάτων είναι προσωπικό ζήτημα,οι υποστηρικτές της αντίθετης μεριάς δεν συνεπάγονται αποτυχία.Μία αναγκαιότητα που μπορεί να αποφευχθεί με ικανοποιητικά αποτελέσματα παύει να αντιπροσωπεύει αναγκαιότητα υψηλού βαθμού.Για να επιβάλλεται,ούτως ή άλλως,πρέπει το αντίθετο της να παρουσιάζει αποτυχία.Αλλά εφόσον τα καταφέρνουν ορισμένοι,τότε μπορούν και άλλοι τόσοι.

Οι επιλογές γίνονται από το άτομο για το άτομο.Αυτό υποστηρίζω εγώ και ,χωρίς να θέλω να παρερμηνεύσω τα λόγια κανενός, πιστεύω ότι η αναγκαιότητα της επί πληρωμής πρόσθετης διδασκαλίας(για να εξαιρέσω τα μαθήματα ενισχυτικής που διενεργούνται στα σχολεία)είναι ζήτημα υποκειμενικό,που δεν βασίζεται σε στερεό έδαφος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Εσυ ειπες οτι το φροντιστηριο δεν εξασφαλιζει τιποτα απολυτως ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Δε σύγκρινα τις 2 κατηγορίες των μαθητών,η μία που παρακολουθεί και η άλλη που δεν παρακολουθεί φροντιστηριακά μαθήματα.Έδειξα,όχι εγώ στην πραγματικότητα αλλά οι εν λόγω μαθητές,ότι η επιβολή παρακολούθησης μαθημάτων είναι προσωπικό ζήτημα,οι υποστηρικτές της αντίθετης μεριάς δεν συνεπάγονται αποτυχία.Μία αναγκαιότητα που μπορεί να αποφευχθεί με ικανοποιητικά αποτελέσματα παύει να αντιπροσωπεύει αναγκαιότητα υψηλού βαθμού.Για να επιβάλλεται,ούτως ή άλλως,πρέπει το αντίθετο της να παρουσιάζει αποτυχία.Αλλά εφόσον τα καταφέρνουν ορισμένοι,τότε μπορούν και άλλοι τόσοι.

Οι επιλογές γίνονται από το άτομο για το άτομο.Αυτό υποστηρίζω εγώ και ,χωρίς να θέλω να παρερμηνεύσω τα λόγια κανενός, πιστεύω ότι η αναγκαιότητα της επί πληρωμής πρόσθετης διδασκαλίας(για να εξαιρέσω τα μαθήματα ενισχυτικής που διενεργούνται στα σχολεία)είναι ζήτημα υποκειμενικό,που δεν βασίζεται σε στερεό έδαφος.
Πόσα είναι αυτά τα ικανοποιητικά αποτελέσματα τα οποία παραθέτεις; Τα μέτρησες ένα προς ένα και έβγαλες το συμπέρασμα ότι πρόκειται περί ανάγκαιότητα ήσσονος σημασίας;

Κανείς δεν είπε πως τα φροντιστήρια αποτελούν αντικειμενική επιταγή. Αν πάρουμε όπως το θέτεις αντικειμενική πραγματικότητα είναι ότι μπορείς να ζήσεις με μια γκαζόλαμπα με ψωμί και νερό, αλλά και hi-fi έχεις και υπολογιστή έχεις και τηλεόραση έχεις και έχεις και ίντερνετ και μαγειρευτό φαγητό έχεις και αναψυκτικά πίνεις και τα καλοριφέρ βάζεις το χειμώνα στο φουλ.
Όλα αυτά είναι υποκειμενικές ανάγκες οι οποίες δε βασίζονται σε στέρεο έδαφος, εντούτοις υπάρχουν στην καθημερινότητά μας!

Και πώς είναι δυνατόν να πιστεύεις πως η πρόσθετη φροντιστηριακή διδασκαλία επί πληρωμής είναι διαφορετική από αυτή που (δε) γίνονται επί (δικής σου) πληρωμής, μέσω της ενισχυτικής διδασκαλίας;

Εν τέλει ρε πασά μου γιατί πολύ το ζαλίσαμε το θέμα, ποια είναι τα δικά σου ΟΥΣΙΩΔΗ υποκειμενικά κριτήρια και ποιοι λόγοι που σε ωθούν προς το να μην πας φροντιστήριο; Γιατί εκεί έγκειται η ουσία του πράγματος και όχι στις αμπελοφιλοσοφίες και τις αρλούμπες που αδράξαμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ειρηνάκι

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ειρηνάκι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Όχι, δεν κατάλαβες :) Αυτή τη χρονιά θα πάω δευτέρα λυκείου θεωριτικής κατεύθυνσης, έχω ήδη κάνει την πρώτη λυκείου...:iagree:
:oops:τώρα κατάλαβα...πάντως η συμβουλή μου είναι αμετάκλιτη!!εφόσον έχεις διδαχθεί λατινικά παλαιότερα,πιστεύω δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα!οπότε μην κάνεις φροντιστήριο..γενικά χωρίς να είμαι της θεωρητικής:P απ'όσο έχω ακούσει τα λατινικά πρέπει να τα πάρεις με σύστημα από την αρχή κ στο μέλλον θα σου φαίνονται πιο εύκολα!:iagree:;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Δεν σου μιλάω για μία περίπτωση,σου μιλάω για πάνω από 5,δεν έχει να κάνει με ιδιοφυίες αλλά με φυσιολογικούς ανθρώπους που προσπάθησαν.Οι λόγοι που με ωθούν είναι πρώτον τα λεφτά,δεύτερον η πίεση που θα δέχομαι από το φροντιστήριο,τρίτον ο χρόνος που θα χάνω σε συγκεκριμένα μαθήματα για να μου τα διπλοεξηγούν καθηγητές(βλ. ιστορία,βιολογία),τέταρτον το ότι δε θέλω να κάνω κάτι παρασυρόμενος από συγκεκριμένα στάνταρ.Και τελευταίον,γιατί πιστεύω ότι μπορώ να τα καταφέρω χωρίς φροντιστήριο.Όσον αφορά την ενισχυτική του σχολείου,αξίζει για μένα περισσότερο να πληρώνω αυτή την υπηρεσία παρά το χ φροντιστήριο.

Όπως και να 'χει,η αλήθεια είναι ότι το κουράσαμε.Back to base λοιπόν και καλή επιτυχία σε όλους!!!Άντε και καλή σχολική χρονιά:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanous18

Περιβόητο μέλος

Ο thanous18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 4,131 μηνύματα.
Eννοειται οτι το ιδιαιτερο η το φροντιστηριο δεν σου εξασφαλιζουν απο μονα τους την επιτυχια.Αυτα απλως αποτελουν ενα βοηθημα και σημαντικο μαλιστα αν βρεθεις σε καθηγητες που πραγματικα ενδιαφερονται.το φροντιστηριο θα σε κατευθυνει στο διαβασμα.Αυτο που μετραει πανω απο ολα ειναι ο προσωπικος κοπος και η εντονη προσπαθεια ακομα και το διαβασμα με δικη σου πρωτοβουλια.Μην περιμενεις τον καθηγητη να σου πει να διαβασεις.Παντως θα προτεινα να κανεις φροντιστηριο στα λατινικα στην εκθεση και στα αρχαια κατευθυνσης.Αυτα ειναι τα απολυτως απαραιτητα για την γ λυκειου.Αντε καλη σχολικη χρονια!!!!:jumpy::jumpy::jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Δεν σου μιλάω για μία περίπτωση,σου μιλάω για πάνω από 5,δεν έχει να κάνει με ιδιοφυίες αλλά με φυσιολογικούς ανθρώπους που προσπάθησαν.Οι λόγοι που με ωθούν είναι πρώτον τα λεφτά,δεύτερον η πίεση που θα δέχομαι από το φροντιστήριο,τρίτον ο χρόνος που θα χάνω σε συγκεκριμένα μαθήματα για να μου τα διπλοεξηγούν καθηγητές(βλ. ιστορία,βιολογία),τέταρτον το ότι δε θέλω να κάνω κάτι παρασυρόμενος από συγκεκριμένα στάνταρ.Και τελευταίον,γιατί πιστεύω ότι μπορώ να τα καταφέρω χωρίς φροντιστήριο.Όσον αφορά την ενισχυτική του σχολείου,αξίζει για μένα περισσότερο να πληρώνω αυτή την υπηρεσία παρά το χ φροντιστήριο.

Όπως και να 'χει,η αλήθεια είναι ότι το κουράσαμε.Back to base λοιπόν και καλή επιτυχία σε όλους!!!Άντε και καλή σχολική χρονιά:D
Κοίταξε να δεις, μήτε η μία επιλογή εξασφαλίζει τίποτα μήτε η άλλη. Το να πας φροντιστήριο δε σημαίνει αυτομάτως της εισαγωγή σου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ενώ και το να παλέψεις με τα δικά σου προσόντα είναι κάτι το ιδιαίτερα ριψοκίνδυνο.
Δεν γνωρίζω αν υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες όσον αφορά τα χρήματα και αυτά είναι αυστηρώς προσωπικά θέματα. Εφόσον δεν υπάρχει, δε θα πρότεινα σε κανέναν μαθητή να πορευθεί στην Γ' Λυκείου δίχως φροντιστήρια.
Από 'κει και πέρα το να συνεχίσεις μόνος σου δε σημαίνει ταυτόχρονα και την αποτυχία σου. Γιατί τα φροντιστήρια όσο μόδα κι αν έχουν καταντήσει, δεν είναι άχρηστα για το μαθητή. Δεν είναι το θέμα ότι θα τα κάνεις δεύτερη φορά, είναι το πώς θα τα κάνεις, αν θα τα κάνεις στο σχολείο, πόσο βιαστικά και τσαπατσούλικα, όλα αυτά παίζουνε το ρόλο τους. Το ότι έχουν γίνει μόδα δεν αναιρεί και την αξία και το ρόλο τους που δυστυχώς ή ευτυχώς για τα ελληνικά δεδομένα είναι σημαίνοντας.

Εν τέλει, όπως είπα είναι καθαρά προσωπική σου επιλογή. Σου το παραδέχομαι ότι ακόμη δεν άρχισες τη Β' Λυκείου και ψάχνεσαι να βρεις τι θα κάνεις και τι θα γίνει. Δες πώς θα εξελιχθεί αυτή η χρονιά και αναλόγως κρίνε αν μπορείς να συνεχίσεις σε ρυθμό δεκαπλάσιο στην Γ' Λυκείου.
Είσαι άτομο που φαίνεται πως έχει κοφτερό μυαλό κι έναν εξαιρετικό γραπτό λόγο για τα δεδομένα της ηλικίας σου. Πρόσεξε μόνο, μη χαθείς μέσα στον κυκεώνα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος...

Πάω για αγιασμό! :bye:
Φιλικά πάντα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mimoula

Νεοφερμένος

Η Mimoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 27 μηνύματα.
οκ, θα το λάβω υπ όψιν μου...:no1:Και ευχαριστώ για τις συμβουλές σου. Μάλλον όντως δεν θα κάνω! Καλή σχολική χρονιά σε όλους!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαφ

Νεοφερμένος

Η Δάφνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Σμύρνη (Αττική). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Αν θέλεις τη γνώμη μου εξαρτάται πολύ κι απ'τον καθηγητή του σχολείου..Για παράδειγμα, η καθηγήτρια που είχαμε εμέις στην Β' Λυκείου δεν ήταν οργανωτική και όσα παιδιά δεν έκαναν φροντιστήριο, έχουν αρκετά κενά για φέτος.. Οπότε ίσως είναι καλό να δεις πρώτα το επίπεδο, τον καθηγητή και γενικά πώς τα βρίσκεις εσύ και αν διαπιστώσεις αργότερα ότι αντιμετωπίζεις δυσκολίες, αρχίζεις τότε μαθήματα (φαντάζομαι και στη μέση της χρονιάς θα γίνεται) ή αν έχεις την οικονομική δυνατότητα, κάποιο ιδιαίτερο. Ελπίζω να βοήθησα. Καλή σου χρονιά! :bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τα θετικά σχόλια.Στα ανταποδίδω χωρίς περιστροφές.

Έχεις δίκιο,αναλόγως πως θα κυλήσει αυτή χρονιά θα πάρω την απόφασή μου.

:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Εξαρταται και απ το τι διδαχτηκες στο Βελγιο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SeLeni@

Νεοφερμένος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Μύρινας (Λέσβος). Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Σίγουρα το φροντιστήριο δεν σημαίνει εξασφαλισμένη επιτυχία αλλά βοηθάει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!εγώ 2α Λυκείου έκανα όλα τα μαθήματα (εκτος φιλοσοφιας εννοείται) και με βοήθησε πολύ...το γεγονός ότι υπάρχει κάποιος που σε "πιέζει" να διαβάσεις παραπάνω και μπορεί να σου επισημάνει κάτι επιπλέον είναι πολύ σημαντικό!!!!Από το γυμνάσιο ήμουνα πολύ δυνατή μαθήτρια αλλά θεωρώ καταλυτική την επιλογή μου να πάω φροντιστήριο!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top