Ρουμάνικες εθνικές εξετάσεις

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
αχαχαχαχ τι κωμωδια τεταρτο θεμα ειναι αυτο!!ουτε δευτερο δε θα ηταν εδω!
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.

Guest 387112

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μην συγκρίνεται τις σπουδές στην σοβιετική ένωση με το μπανανισταν. Η σοβιετική ένωση ήταν υπερδύναμη, ιδίως στις θετικές επιστήμες ήταν πολύ μπροστά. Αν δεν έπεφτε με την έλευση των υπολογιστών θα ήταν πολύ μπροστά τώρα
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,792 μηνύματα.
Εννοείται ότι ο κάθε Ευκλείδης θα μας πει κάτι για να υποβαθμίσει την προσπάθεια άλλων λαών, βέβαια με κανένα αντεπιχείρημα. Ο κάθε Ευκλείδης ηδονίζεται απλά μόνο για συγκεκριμένης μεθοδολογίας ύλης ασκήσεων μόνο για την προσωπική του τέρψη ότι μπορεί και τα λύνει ή ότι με αυτά τα θέματα κάποιος είναι πλήρης για να περάσει στο Πανεπιστήμιο. Την ίδια στιγμή όμως, δεν έχουμε βιομηχανία! Δεν έχουμε ερευνητικά projects σε βασικές θετικές επιστήμες π.χ. Μαθηματικά, με posters μέσα στο Τμήμα γιατί οι καθηγητές Πανεπιστημίων ξέρουν. Να πάνε να μιλήσουν για μιγαδικές συναρτήσεις σε χώρους με μέτρα Radon και να γίνει χαμός. Γιατί πολύ απλά η νοοτροπία στο Μαθηματικό δεν είναι η Μαθηματική ελεύθερη σκέψη αλλά άντε να περάσουμε το μάθημα: μια κοινωνία ολόκληρη υποκρίνεται ότι ασχολείται με την Μαθηματική επιστήμη και θα το λέω στα μούτρα όλων. Σημασία όμως έχει ότι ξέρουμε να λύνουμε το Δ θέμα των Πανελλαδικών. Κάνω λάθος;

Το θέμα φίλε Ευκλείδη δεν είναι να μάθει σε κακέκτυπο ένας μαθητής λυκείου το Λογισμό με πολλές προσαρμογές αφαιρώντας την ε-δ διατύπωση ή ονομάζοντας λήμματα ως θεωρήματα με λάθος ονόματα π.χ. Bolzano, Rolle, κτλ και πλασάροντας την ιδέα της συνέχειας με συγκεκριμένες μεθόδους. Αυτά δεν είναι Μαθηματικά και ούτε Μαθηματική σκέψη. Η Μαθηματική σκέψη είναι σαν το ποτάμι: ελεύθερη και ανοιχτή. Δεν παίζει ρόλο που θα φτάσουμε ούτε αν θα λύσουμε το πρόβλημα. Η Συνδυαστική ή οι Διαφορικές Εξισώσεις με ενότητες από Θεωρία Σύγκλισης Συναρτήσεων σε Χώρους Συναρτήσεων ανεβάζουν τη δυσκολία των Μαθηματικών επειδή απλά τα Μαθηματικά (μέχρι ώρας) αντιμετωπίστηκαν ως μέθοδοι για ασκήσεις φροντιστηρίων. Θυμάμαι σε ασκήσεις στη Θεωρία Μη Γραμμικών και Μη Φραγμένων Τελεστών να χρειάζεται να υποθέσουμε τη μορφή της ακολουθίας συναρτήσεων για να εξετάσουμε π.χ. αναλυτικές ιδιότητες, συνέχεια, φράγματος κτλ ή ακόμη να κάνουμε έναν απλό υπολογισμό εσωτερικού γινομένου σε χώρο άπειρων διαστάσεων και η διαδικασία ξέφευγε πολύ από την τετριμμένη σκέψη των Μαθηματικών.

Προσωπικά δε βλέπω καμία αξία να "μάθω" ασκήσεις που περιέχουν λογάριθμο σε συνδυασμό με αόριστο ολοκλήρωμα όταν μετά στο Πανεπιστήμιο δεν θα είναι τόσο κατανοητή η έννοια του ισομορφισμού γιατί πολύ απλά το μυαλό "παγιδεύτηκε" σε πολύ συγκεκριμένες επί συναρτήσεων. Τα Μαθηματικά του λυκείου θα έπρεπε να είναι αρκετά εισαγωγικά και απλά ώστε τελειώνοντας κάποιος το Λύκειο να είναι σε θέση να μπορεί να σκεφτεί ένα απλό πρόβλημα της Άλγεβρας και να μην απευθύνεται στη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ για το τυπολόγιο της τριγωνομετρίας επειδή στην Αστρονομία δεν θυμάται για τις σφαιρικές συντεταγμένες το sin(A+B) και το οποίο πλέον στην διεθνή επιστήμη δεν γράφεται ως ημ(Α+Β)...αρκετά Ελληνικά απαρχαιωμένο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Εννοείται ότι ο κάθε Ευκλείδης θα μας πει κάτι για να υποβαθμίσει την προσπάθεια άλλων λαών, βέβαια με κανένα αντεπιχείρημα. Ο κάθε Ευκλείδης ηδονίζεται απλά μόνο για συγκεκριμένης μεθοδολογίας ύλης ασκήσεων μόνο για την προσωπική του τέρψη ότι μπορεί και τα λύνει ή ότι με αυτά τα θέματα κάποιος είναι πλήρης για να περάσει στο Πανεπιστήμιο. Την ίδια στιγμή όμως, δεν έχουμε βιομηχανία! Δεν έχουμε ερευνητικά projects σε βασικές θετικές επιστήμες π.χ. Μαθηματικά, με posters μέσα στο Τμήμα γιατί οι καθηγητές Πανεπιστημίων ξέρουν. Να πάνε να μιλήσουν για μιγαδικές συναρτήσεις σε χώρους με μέτρα Radon και να γίνει χαμός. Γιατί πολύ απλά η νοοτροπία στο Μαθηματικό δεν είναι η Μαθηματική ελεύθερη σκέψη αλλά άντε να περάσουμε το μάθημα: μια κοινωνία ολόκληρη υποκρίνεται ότι ασχολείται με την Μαθηματική επιστήμη και θα το λέω στα μούτρα όλων. Σημασία όμως έχει ότι ξέρουμε να λύνουμε το Δ θέμα των Πανελλαδικών. Κάνω λάθος;

Το θέμα φίλε Ευκλείδη δεν είναι να μάθει σε κακέκτυπο ένας μαθητής λυκείου το Λογισμό με πολλές προσαρμογές αφαιρώντας την ε-δ διατύπωση ή ονομάζοντας λήμματα ως θεωρήματα με λάθος ονόματα π.χ. Bolzano, Rolle, κτλ και πλασάροντας την ιδέα της συνέχειας με συγκεκριμένες μεθόδους. Αυτά δεν είναι Μαθηματικά και ούτε Μαθηματική σκέψη. Η Μαθηματική σκέψη είναι σαν το ποτάμι: ελεύθερη και ανοιχτή. Δεν παίζει ρόλο που θα φτάσουμε ούτε αν θα λύσουμε το πρόβλημα. Η Συνδυαστική ή οι Διαφορικές Εξισώσεις με ενότητες από Θεωρία Σύγκλισης Συναρτήσεων σε Χώρους Συναρτήσεων ανεβάζουν τη δυσκολία των Μαθηματικών επειδή απλά τα Μαθηματικά (μέχρι ώρας) αντιμετωπίστηκαν ως μέθοδοι για ασκήσεις φροντιστηρίων. Θυμάμαι σε ασκήσεις στη Θεωρία Μη Γραμμικών και Μη Φραγμένων Τελεστών να χρειάζεται να υποθέσουμε τη μορφή της ακολουθίας συναρτήσεων για να εξετάσουμε π.χ. αναλυτικές ιδιότητες, συνέχεια, φράγματος κτλ ή ακόμη να κάνουμε έναν απλό υπολογισμό εσωτερικού γινομένου σε χώρο άπειρων διαστάσεων και η διαδικασία ξέφευγε πολύ από την τετριμμένη σκέψη των Μαθηματικών.

Προσωπικά δε βλέπω καμία αξία να "μάθω" ασκήσεις που περιέχουν λογάριθμο σε συνδυασμό με αόριστο ολοκλήρωμα όταν μετά στο Πανεπιστήμιο δεν θα είναι τόσο κατανοητή η έννοια του ισομορφισμού γιατί πολύ απλά το μυαλό "παγιδεύτηκε" σε πολύ συγκεκριμένες επί συναρτήσεων. Τα Μαθηματικά του λυκείου θα έπρεπε να είναι αρκετά εισαγωγικά και απλά ώστε τελειώνοντας κάποιος το Λύκειο να είναι σε θέση να μπορεί να σκεφτεί ένα απλό πρόβλημα της Άλγεβρας και να μην απευθύνεται στη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ για το τυπολόγιο της τριγωνομετρίας επειδή στην Αστρονομία δεν θυμάται για τις σφαιρικές συντεταγμένες το sin(A+B) και το οποίο πλέον στην διεθνή επιστήμη δεν γράφεται ως ημ(Α+Β)...αρκετά Ελληνικά απαρχαιωμένο.
βρε ανθρωπε μου συζηταμε για το επιπεδο των εξετασεων και αρχιζεις και μου λες πραγματα που δεν εχουν ουδεμια σχεση με σκοπο να αποδειξεις οτι εχεις δικιο.λετε και ξαναλετε λοιπον οτι στη ρουμανια πχ μαθαινουν τα σουπερ ντουπερ ουαου μαθηματικα,λυνουν τις σουπερ πρωτοτυπες ασκησεις,εξω απο μεθοδολογιες κτλπ.μου παραθετετε τα θεματα και εγω βλεπω για τεταρτο θεμα το πιο δυσκολο ολοκληρωματακια αστεια και ασκησεις που θα μπαινανε εδω ως δευτερο ζητημα.τι σχεση εχει αυτα που λες μετα ενας θεος ξερει
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
βρε ανθρωπε μου συζηταμε για το επιπεδο των εξετασεων και αρχιζεις και μου λες πραγματα που δεν εχουν ουδεμια σχεση με σκοπο να αποδειξεις οτι εχεις δικιο.λετε και ξαναλετε λοιπον οτι στη ρουμανια πχ μαθαινουν τα σουπερ ντουπερ ουαου μαθηματικα,λυνουν τις σουπερ πρωτοτυπες ασκησεις,εξω απο μεθοδολογιες κτλπ.μου παραθετετε τα θεματα και εγω βλεπω για τεταρτο θεμα το πιο δυσκολο ολοκληρωματακια αστεια και ασκησεις που θα μπαινανε εδω ως δευτερο ζητημα.τι σχεση εχει αυτα που λες μετα ενας θεος ξερει
τα πρωτα 2 θεματα πως σου φαινονται απο το 19?
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top