Πώς φαντάζεστε το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα;

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,776 μηνύματα.
Η έννοια της χρησιμότητος είναι αρκετά αόριστη. Αν το πάμε με βάση το τι είναι χρήσιμο τότε πρακτικά και τα μαθηματικά πέρα του δημοτικού δεν είναι χρήσιμα. Στη ζωή ως καθημερινός πολίτης θα χρειαστείς στοιχειώδεις γνώσεις μαθηματικών.

Ούτε η ιστορία ούτε η λογοτεχνία και πρακτικά ούτε και κανένα μάθημα δεν είναι χρήσιμο έτσι όπως το εννοεί ο Δίας.

Προς Θεού να μη παρεξηγηθώ, δεν πρέπει να μειώνεται η σημασία καμμίας επιστήμης. Άλλως τε τα άτομα των θετικών και των θεωρητικών επιστημών έχουν αλληλεγγύη μεταξύ τους. Πολλοί μαθηματικοί αναφέρουν συχνά τη τεράστια χρησιμότητα των αρχαίων και πολλοί φιλόλογοι τη τεράστια χρησιμότητα των μαθηματικών.

Μιλάμε για την βάση όλων σχεδόν των ινδοευρωπαϊκών γλωσσών, αυτή που γέννησε τα Λατινικά και εν συνεχεία το Κυριλλικό αλφάβητο. Την γλώσσα την πιο πλούσια και μια από με τις μεγαλύτερες ιστορίες στη πλάτη της. Συμφωνώ πως διδάσκεται λάθος στα σχολεία αλλά το να αποκαλείται άχρηστη είναι το λιγότερο, χυδαίο.
 

gmoutzour

Νεοφερμένος

Ο gmoutzour αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Να μπαίνει εργασία στο μάθημα της φιλοσοφίας με θέμα: πως πρέπει να ζουν οι άνθρωποι, ποιες ηθικές αρχές, αξίες και ιδανικά πρέπει να έχουν και τι πολίτευμα και οικονομικό σύστημα πρέπει να έχει μία χώρα για να υπάρχει ευτυχία.

Να διδάσκονται συστηματικά τα λογικά λάθη (όπως αυτά που είχε μελετήσει ο Αριστοτέλης).

Να έχει ουδέτερη στάση το σχολείο απέναντι στον χριστιανισμό και στις άλλες θρησκείες. Μάλλον πρέπει να αλλάξει το σύνταγμα για να γίνει αυτό.

Στα μαθήματα γενικής παιδείας να υπάρχει μάθημα ψυχολογίας, μάθημα οικονομίας, μάθημα επιχειρηματικότητας και συνεταιριστικότητας και μάθημα για το περιβάλλον. Οι μαθητές επίσης να διδάσκονται πολιτική ιδεολογία και να επιλέγουν την ιδεολογία που τους φαίνεται πιο σωστή ή και να διαμορφώνουν μια δική τους ιδεολογία.

Να υπάρχουν εργαστήρια για τα μαθήματα των φυσικών επιστημών και να μπορούν επίσης οι μαθητές να κάνουν προσομοιώσεις στον υπολογιστή με χρήση κατάλληλου λογισμικού. Ακόμη, να αναφέρεται ότι στην επιστήμη υπάρχει βασική έρευνα, εφαρμοσμένη έρευνα και να αναφέρονται κάποια βασικά για την επιστημονική μέθοδο.

Μία σειρά από ηθικές αρχές, αξίες και ιδανικά πρέπει να αναφέρονται πολλές φορές στο σχολείο και με την επισήμανση ότι πρόκειται για κάτι πολύ σημαντικό. Θα πρέπει επίσης να αναφέρεται πολλές φορές ότι πρέπει να αλλάξει ο κόσμος και ότι πρέπει να αλλάξουν οι άνθρωποι για να γίνει αυτό. Ένα ιδανικό είναι το ακόλουθο: οι άνθρωποι που ζουν στον πλανήτη να έχουν γνώσεις, να προσφέρουν και να είναι ευτυχισμένοι. Ηθικές αρχές που θα μπορούσαν να διδάσκονται: να συμπεριφερόμαστε στους άλλους όπως θα θέλαμε να μας συμπεριφερθούν, δεν πρέπει να ενδιαφερόμαστε μόνο για την προσωπική μας ευτυχία αλλά να μας ενδιαφέρει και η ευτυχία των άλλων, να μην βλέπουμε μόνο τι μπορούμε να κάνουμε για τον εαυτό μας αλλά να βλέπουμε και τι μπορούμε να κάνουμε για τους άλλους, πρέπει να ενδιαφερόμαστε για όλο τον πλανήτη, υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι επιλογές δεν πρέπει να γίνονται με βάση το προσωπικό συμφέρον ή με βάση το συμφέρον κάποιου συγγενή. Αξίες που θα μπορούσαν να διδάσκονται: γνώση, προσφορά, ελευθερία σκέψης, λογική, φιλοσοφία, επιστήμη, φαντασία, μόρφωση, τέχνες, σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων (συνεπάγεται δικαίωμα ψήφου, ελευθερία και ισότητα μεταξύ άλλων) και των δικαιωμάτων άλλων πλασμάτων, δημοκρατία, συνεργασία, ευγένεια, ειλικρίνεια, ειρήνη, δικαιοσύνη, τιμιότητα, ασφάλεια, αλληλεγγύη, κράτος πρόνοιας, συνδικαλισμός (όχι συντεχνιασμός όμως!), ολιγάρκεια, αυτάρκεια, κοινωνικότητα, να έχει φίλους ένας άνθρωπος, να έχει σύντροφο ένας άνθρωπος, ελεύθερος χρόνος, καλή υγεία, σωστή διατροφή, σωματική άσκηση, μέριμνα για το περιβάλλον, αξιοκρατία, καταβολή φόρου, καινοτομία, σωστή ενημέρωση, να ασκείται έλεγχος, εκλεγμένοι και καταρτισμένοι αντιπρόσωποι, κοσμικισμός, κοσμικό κράτος, κράτος δικαίου, πολυκομματικό σύστημα, να γίνεται δημοψήφισμα όταν πρόκειται να γίνει μία σημαντική αλλαγή, αποκεντρωμένη οικονομία, ανταγωνισμός, ρυθμίσεις στην αγορά. (Η λίστα δεν μπορεί να είναι πλήρης!)

Πέρα από τη λογική την οποία οι μαθητές πρέπει να μάθουν καλά, θα πρέπει να δίνονται κάποιες συμβουλές προς τους μαθητές προκειμένου να βγάζουν σωστά συμπεράσματα, όπως ότι η λογική πρέπει να μπαίνει πάνω από το συναίσθημα, ότι πρέπει να βλέπουμε την πραγματικότητα όπως είναι και όχι όπως θα θέλαμε να είναι, και ότι δεν πρέπει να θέλουμε να καταλήξουμε σε κάποιο προκαθορισμένο συμπέρασμα.

Θα πρέπει επίσης να δίνεται έμφαση στο ότι οι νοοτροπίες, τα ήθη και οι θεσμοί που υπάρχουν σε μία χώρα πρέπει να εξετάζονται. Οι πρόγονοι είναι άνθρωποι και οι άνθρωποι δεν είναι τέλειοι!

Επίσης, να αναφέρεται ότι τα κόμματα συνδέονται με την κοινωνία. Τα κόμματα αντλούν στελέχη από την κοινωνία οπότε οι νοοτροπίες που υπάρχουν στην κοινωνία περνάνε μέσα στα κόμματα.

Να μπουν ψυχολόγοι στα σχολεία.

Να μπαίνουν όχι μόνο ατομικές αλλά και ομαδικές εργασίες.

Να αναφέρεται αρκετές φορές ότι οι αθλητικές ομάδες είναι επιχειρήσεις των οποίων το προϊόν είναι το θέαμα και όχι ιδεολογία.

Οι κατευθύνσεις πιστεύω ότι θα έπρεπε είτε να φύγουν τελείως από το λύκειο, είτε να μείνουν μόνο στην τρίτη λυκείου προκειμένου να είναι περισσότερα τα μαθήματα γενικής παιδείας.

Το δημοτικό προσωπικά το θεωρώ πολύ σημαντικό διότι είναι πιο πιθανό να επηρεαστεί ένα παιδί από αυτά που διδάσκεται παρά ένας μεγαλύτερος.
 

NikNik1995

Νεοφερμένος

Ο NikNik1995 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 33 μηνύματα.

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Τροποποιήσεις για το λύκειο.


Α’ Λυκείου


Πρόγραμμα Γενικής Παιδείας


Μάθημα‘Ώρες
Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά, Νεοελληνική Λογοτεχνία) 5
Μαθηματικά (Άλγεβρα - Γεωμετρία3
Φυσική – Χημεία – Βιολογία 1 (το καθένα)
Ιστορία 2
Πληροφορική3
Θρησκευτικά2
Αγγλικά 2
Δίκαιο, Πολιτική και Οικονομία2
Φυσική Αγωγή2


Πρόγραμμα Μαθημάτων Επιλογής


ΜάθημαΏρες
Μουσική ή Εικαστικά ή Θέατρο1
Μηχανολογία & Μηχανές 1
Στρατηγική 1
Αγωγή για Νέους Γονείς 1








Β’ και Γ’ Λυκείου


Πρόγραμμα Γενικής Παιδείας



ΜάθημαΏρες Β’Ώρες Γ’
Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση (Μόνο για την Β’) Νεοελληνική Λογοτεχνία)54
Μαθηματικά (Άλγεβρα - Γεωμετρία)/ Στοιχεία Πιθανοτήτων και Στατιστικής32*
Φυσική – Χημεία – Βιολογία 1 (το καθένα)-
Ιστορία22**
Πληροφορική 3-
Αγγλικά22
Γαλλικά ή Γερμανικά ή Ιταλικά ή Ισπανικά ή Ιαπωνικά1-
Φυσική Αγωγή 33



Πρόγραμμα Μαθημάτων Επιλογής (Μόνο στην Β’)


ΜάθημαΏρες
Θρησκευτικά 2
Θρησκειολογία2








Πρόγραμμα Ο.Π Ανθρωπιστικών Σπουδών

ΜάθημαΏρες Β’Ώρες Γ’
Αρχαία Ελληνικά36
Ιστορία-6
Λατινικά24
Προτείνετε Ιδέες -2
Φιλοσοφία και Μεθοδολογία Ανθρωπιστικών Σπουδών2-




Πρόγραμμα Ο.Π Θετικών Σπουδών, Σπουδών Υγείας & Σπουδών Πληροφορικής

ΜάθημαΏρες Β’Ώρες Γ’
Μαθηματικά3-
Μαθηματικά (2ο και 4ο πεδίο)-6
Φυσική26
Φυσική – Ηλεκτρονική (4ο πεδίο)-4
Χημεία2-
Χημεία (2ο και 3ο πεδίο)-4
Βιολογία (3ο πεδίο)-6
Πληροφορική (4ο πεδίο)-6
Αρχιτεκτονική Η/Υ (4ο πεδίο)-2
Φαρμακολογία (3ο πεδίο)-2
Γεωλογία (2ο πεδίο) -2




Πρόγραμμα Ο.Π Οικονομικών και Κοινωνικών Σπουδών

ΜάθημαΏρες Β’Ώρες Γ’
Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες)36
Οικονομία-6
Κοινωνιολογία-4
Λογιστική ή Ιστορία ***-2
Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών2-
Ανθρωπογεωγραφία – Οικονομική Γεωγραφία2-

Τα Επιστημονικά Πεδία


1ο πεδίο: Ανθρωπιστικών και Νομικών Σπουδών 🡪 Σχολές: Νομικής, Ψυχολογίας, Φιλολογίας, Φιλοσοφίας, Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Ξενόγλωσσων Φιλολογιών, Θεολογίας, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, ΜΜΕ κ.τ.λ.

2ο πεδίο: Θετικών και Τεχνολογικών Σπουδών 🡪 Σχολές: Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Γεωλογίας, Αρχιτεκτόνων, Πολιτικών και Χημικών Μηχανικών, Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Μηχανολόγων Μηχανικών, Πληροφορικής, Γεωπονίας, Δασολογίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.


3ο πεδίο: Επιστημών Υγείας και Ζωής 🡪 Σχολές: Ιατρικής, Φαρμακευτικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Νοσηλευτικής, Διατροφολογίας, Χημείας, Βιολογίας, Βιοϊατρικών Επιστημών, Γεωπονίας, Δασολογίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.


4ο πεδίο: Επιστημών Πληροφορικής 🡪 Σχολές Πληροφορικής, Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Ψηφιακών Συστημάτων, Μαθηματικών, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας


5ο πεδίο: Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών: 🡪 Σχολές: Οικονομικών Επιστημών, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Στατιστικής, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, Πολιτικών Επιστημών, Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, ΜΜΕ, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.


Κοινές Σχολές: Παιδαγωγικά, Θεάτρου, Κινηματογράφου, Μουσικών, Σπουδών, ΙΦΕ, ΤΕΦΑΑ, Τεχνών Ήχου και Εικόνας κ.τ.λ.





*Για τους Μαθητές της Ο.Π Ανθρωπιστικών Σπουδών
**Για τους Μαθητές της Ο.Π Θετικών Σπουδών, Σπουδών Υγείας και Σπουδών Πληροφορικής
*** Ανάλογα Με το πόσους Οικονομολόγους ή Φιλολόγους διαθέτει το Σχολείο
 

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.
Τροποποιήσεις για το λύκειο.


Α’ Λυκείου


Πρόγραμμα Γενικής Παιδείας


Μάθημα‘Ώρες
Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά, Νεοελληνική Λογοτεχνία)5
Μαθηματικά (Άλγεβρα - Γεωμετρία3
Φυσική – Χημεία – Βιολογία1 (το καθένα)
Ιστορία2
Πληροφορική3
Θρησκευτικά2
Αγγλικά 2
Δίκαιο, Πολιτική και Οικονομία2
Φυσική Αγωγή2


Πρόγραμμα Μαθημάτων Επιλογής


ΜάθημαΏρες
Μουσική ή Εικαστικά ή Θέατρο1
Μηχανολογία & Μηχανές1
Στρατηγική1
Αγωγή για Νέους Γονείς1








Β’ και Γ’ Λυκείου


Πρόγραμμα Γενικής Παιδείας



ΜάθημαΏρες Β’Ώρες Γ’
Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση (Μόνο για την Β’) Νεοελληνική Λογοτεχνία)54
Μαθηματικά (Άλγεβρα - Γεωμετρία)/ Στοιχεία Πιθανοτήτων και Στατιστικής32*
Φυσική – Χημεία – Βιολογία1 (το καθένα)-
Ιστορία22**
Πληροφορική3-
Αγγλικά22
Γαλλικά ή Γερμανικά ή Ιταλικά ή Ισπανικά ή Ιαπωνικά1-
Φυσική Αγωγή33



Πρόγραμμα Μαθημάτων Επιλογής (Μόνο στην Β’)


ΜάθημαΏρες
Θρησκευτικά2
Θρησκειολογία2








Πρόγραμμα Ο.Π Ανθρωπιστικών Σπουδών

ΜάθημαΏρες Β’Ώρες Γ’
Αρχαία Ελληνικά36
Ιστορία-6
Λατινικά24
Προτείνετε Ιδέες-2
Φιλοσοφία και Μεθοδολογία Ανθρωπιστικών Σπουδών2-




Πρόγραμμα Ο.Π Θετικών Σπουδών, Σπουδών Υγείας & Σπουδών Πληροφορικής

ΜάθημαΏρες Β’Ώρες Γ’
Μαθηματικά3-
Μαθηματικά (2ο και 4ο πεδίο)-6
Φυσική26
Φυσική – Ηλεκτρονική (4ο πεδίο)-4
Χημεία2-
Χημεία (2ο και 3ο πεδίο)-4
Βιολογία (3ο πεδίο)-6
Πληροφορική (4ο πεδίο)-6
Αρχιτεκτονική Η/Υ (4ο πεδίο)-2
Φαρμακολογία (3ο πεδίο)-2
Γεωλογία (2ο πεδίο)-2




Πρόγραμμα Ο.Π Οικονομικών και Κοινωνικών Σπουδών

ΜάθημαΏρες Β’Ώρες Γ’
Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες)36
Οικονομία-6
Κοινωνιολογία-4
Λογιστική ή Ιστορία ***-2
Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών2-
Ανθρωπογεωγραφία – Οικονομική Γεωγραφία2-

Τα Επιστημονικά Πεδία


1ο πεδίο: Ανθρωπιστικών και Νομικών Σπουδών 🡪 Σχολές: Νομικής, Ψυχολογίας, Φιλολογίας, Φιλοσοφίας, Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Ξενόγλωσσων Φιλολογιών, Θεολογίας, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, ΜΜΕ κ.τ.λ.

2ο πεδίο: Θετικών και Τεχνολογικών Σπουδών 🡪 Σχολές: Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Γεωλογίας, Αρχιτεκτόνων, Πολιτικών και Χημικών Μηχανικών, Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Μηχανολόγων Μηχανικών, Πληροφορικής, Γεωπονίας, Δασολογίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.


3ο πεδίο: Επιστημών Υγείας και Ζωής 🡪 Σχολές: Ιατρικής, Φαρμακευτικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Νοσηλευτικής, Διατροφολογίας, Χημείας, Βιολογίας, Βιοϊατρικών Επιστημών, Γεωπονίας, Δασολογίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.


4ο πεδίο: Επιστημών Πληροφορικής 🡪 Σχολές Πληροφορικής, Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Ψηφιακών Συστημάτων, Μαθηματικών, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας


5ο πεδίο: Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών: 🡪 Σχολές: Οικονομικών Επιστημών, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Στατιστικής, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, Πολιτικών Επιστημών, Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, ΜΜΕ, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.


Κοινές Σχολές: Παιδαγωγικά, Θεάτρου, Κινηματογράφου, Μουσικών, Σπουδών, ΙΦΕ, ΤΕΦΑΑ, Τεχνών Ήχου και Εικόνας κ.τ.λ.





*Για τους Μαθητές της Ο.Π Ανθρωπιστικών Σπουδών
**Για τους Μαθητές της Ο.Π Θετικών Σπουδών, Σπουδών Υγείας και Σπουδών Πληροφορικής
*** Ανάλογα Με το πόσους Οικονομολόγους ή Φιλολόγους διαθέτει το Σχολείο
Έβαλες θρησκευτικά μέσα και όχι αρχές ιατρικής και ανατομίας, δεν υπάρχει σωτηρία...
Άθλιο αυτό που προτείνεις btw.

@γιαννης_00 βλέπεις είμαι όσο πιο ευγενικός γίνεται.
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 295 μηνύματα.

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν υπάρχει. Θα έλεγα ότι αρχικά πρέπει να γίνουν πιο θεμελιώδεις αλλαγές, όπως το γκρέμισμα του καπιταλιστικού οικονομικού συστήματος, έτσι ώστε το εκπαιδευτικό σύστημα να μην λογαριάζεται ως κόστος για το κράτος ή ως πεδίο επενδύσεων (βλέπε υποχρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης για να έρθουν χορηγοί με σκοπό την σε βάθος χρόνου ιδιωτικοποίησή της), καθώς ειδικά όσον αφορά την ιδιωτικοποίηση εισάγονται ταξικοί φραγμοί αλλά υπάρχει και κίνδυνος το παραγόμενο αποτέλεσμα σε ένα σχολείο ή πανεπιστήμιο "μαγαζάκι", να είναι η κατάρτιση και όχι η εκπαίδευση των μαθητών ή φοιτητών. Ένα ακόμα πονεμένο πεδίο για την εκπαίδευση στο υπάρχον σύστημα είναι η έρευνα η οποία δεν αξιοποιείται για την ικανοποίηση των κοινωνικών αναγκών αλλά για την περαιτέρω αύξηση κερδών μεγάλων εταιρειών. Είναι προφανές ότι για πραγματικές αλλαγές δεν αρκεί μόνο η αναδιάρθρωση του προγράμματος σπουδών ή άλλη κατανομή των μαθημάτων ως προς τις ώρες. Χρειάζεται να υπάρξει άλλο οικονομικό μοντέλο, στο οποίο δεν θα γυρίζουν όλα γύρω από το κέρδος, αλλά η ανθρώπινη ζωή και οι κοινωνικές ανάγκες θα βρίσκονται στο επίκεντρο.
 

Guest 743029

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα το φαντάζομαι με 3.5 ώρες μάθημα στο σχολείο και μετά τις υπόλοιπες 3.5 ώρες να πηγαίνει ο μαθητής σε αντικείμενο που τον ενδιαφέρει και να εργάζεται πρακτικά σε εταιρείες για να δει αν αυτό που θέλει να σπουδάσει να του αρέσει και να γίνεται παραγωγικός. Όχι έτσι όπως λειτουργεί σήμερα το συστημα
 

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.
Καλησπέρα. Γιατί;
Πολλά και σκόρπια άρα από ουσία τίποτα, σκληρά μαθηματικά, καλή χρήση μητρικής γλώσσας και αγγλικής γλώσσας. Σε δεύτερο στάδιο γενική εκπαίδευση σε πολύ σημαντικά πράματα όπως το ανθρώπινο σώμα(δεν γίνεται να μην ξέρει ο άλλος 20 χρονών δυο βασικά πράματα για τα σμν). Αυτά πρέπει να προσφέρει η δευτεροβάθμια τα άλλα θα τα κάνεις πολύ εύκολα και γρήγορα στη τριτοβάθμια. Σπουδές, ορισμός η σοβαρή ενασχόληση με ένα αντικείμενο.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.
1) Καταργηση των επαλ και προσαρμογη τους σε ιεκ
2) Ολα τα παιδια ιδιο μαθημα μεχρι και Α λυκειου
3) Απο Β λυκειου τρεις κατευθύνσεις
α) Μια γενικη λαιτ που να οδηγει μονο σε ιεκ, για αυτους που ειναι ''αλεργικοι'' στο διαβασμα.
β) Μια κλασικη που θα οδηγει σε πανεπιστημια κλασσικων σπουδων
γ) Μια θετικη για τα τωρινα πεδια 2ο,3ο,4ο. Ιδια για ολους

Υποβαθμισμο των πολλων ωρων μαθηματικων, φυσικης ,χημειας , αρχαιων κατευθυνσης κλπ... το λυκειο δεν ειναι προθαλαμος πανεπιστημιου... ειναι λυκειο.
Δραστικο περιορισμο της ΑΟΘ , ΑΕΠΠ , Βιολογιας , λατινικων.

Εισαγωγη νεων μαθηματων που να προωθουν την Λογικη σκεψη, την κοινωνικη συμπεριφορα, την ευγεχεια , την αντιληψη της τεχνη , ηθικης στην τεχνολογια και οτι χρησιμο για το ζωην.

Καταργηση των πανελληνιων ( το πως ας το βρουν)
Ειδικες εξετασεις για αλτρουιστικα λειτουργηματα οπως νοσηλευτικη ιατρικες, μαιευτικη , κοινωνικοι λειτουργοι , ειδικη αγωγη, νομικη κλπ.

Τα πανεπιστημια να βοηθηθούν και να υποχρεωθουν να εκπαιδευουν ικανο αριθμο φοιτητων ( πχ ΕΜΠ οχι με 50 τοπογραφους) .

Για τα πανεπιστημια επαρχιας εστιες καλες ΣΔΙΤ για οσα παιδια θελουν τις οποιες θα πληρωνει το κρατος και θα ελεγχει ( δινει 1500 ευκολο να παει στα 2500).
Φαγητο στη λεσχη για ολους και πακετο για το βραδυνο.
Καθηγητες στα πανεπιστημια και οχι ψευτικες ανακοινωσεις
Το εξελ των αποτεσματων εξεταστικης να ελεγχεται αυστηρα..και αλλα πολλα
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
1) Καταργηση των επαλ και προσαρμογη τους σε ιεκ
2) Ολα τα παιδια ιδιο μαθημα μεχρι και Α λυκειου
3) Απο Β λυκειου τρεις κατευθύνσεις
α) Μια γενικη λαιτ που να οδηγει μονο σε ιεκ, για αυτους που ειναι ''αλεργικοι'' στο διαβασμα.
β) Μια κλασικη που θα οδηγει σε πανεπιστημια κλασσικων σπουδων
γ) Μια θετικη για τα τωρινα πεδια 2ο,3ο,4ο. Ιδια για ολους

Υποβαθμισμο των πολλων ωρων μαθηματικων, φυσικης ,χημειας , αρχαιων κατευθυνσης κλπ... το λυκειο δεν ειναι προθαλαμος πανεπιστημιου... ειναι λυκειο.
Δραστικο περιορισμο της ΑΟΘ , ΑΕΠΠ , Βιολογιας , λατινικων.

Εισαγωγη νεων μαθηματων που να προωθουν την Λογικη σκεψη, την κοινωνικη συμπεριφορα, την ευγεχεια , την αντιληψη της τεχνη , ηθικης στην τεχνολογια και οτι χρησιμο για το ζωην.

Καταργηση των πανελληνιων ( το πως ας το βρουν)
Ειδικες εξετασεις για αλτρουιστικα λειτουργηματα οπως νοσηλευτικη ιατρικες, μαιευτικη , κοινωνικοι λειτουργοι , ειδικη αγωγη, νομικη κλπ.

Τα πανεπιστημια να βοηθηθούν και να υποχρεωθουν να εκπαιδευουν ικανο αριθμο φοιτητων ( πχ ΕΜΠ οχι με 50 τοπογραφους) .

Για τα πανεπιστημια επαρχιας εστιες καλες ΣΔΙΤ για οσα παιδια θελουν τις οποιες θα πληρωνει το κρατος και θα ελεγχει ( δινει 1500 ευκολο να παει στα 2500).
Φαγητο στη λεσχη για ολους και πακετο για το βραδυνο.
Καθηγητες στα πανεπιστημια και οχι ψευτικες ανακοινωσεις
Το εξελ των αποτεσματων εξεταστικης να ελεγχεται αυστηρα..και αλλα πολλα
Αυτό που λες, ήταν το σύστημα με τους δύο τύπους απολυτηρίων που ίσχυε πρίν απο 43-41 χρόνια

Τύπος Ι (Θεολογικές, Φιλοσοφικές, Νομικές σχολές)

Τύπος ΙΙ (Πολυτεχνικές, Φυσικομαθηματικές, Ιατρικές και Γεωπονικές σχολές)

Κοινά τα ΚΑΤΕΕ, οι Οικονομικές σχολές και οι διάφορες μεταλυκειακές σχολές (Χαροκόπειος, Πάντειος, ΑΣΟΕΕ, ΑΒΣΠ, ΑΒΣΘ, Αδελφών Νοσοκόμων, Παιδαγωγικές).
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.
Αυτό που λες, ήταν το σύστημα με τους δύο τύπους απολυτηρίων που ίσχυε πρίν απο 43-41 χρόνια

Τύπος Ι (Θεολογικές, Φιλοσοφικές, Νομικές σχολές)

Τύπος ΙΙ (Πολυτεχνικές, Φυσικομαθηματικές, Ιατρικές και Γεωπονικές σχολές)

Κοινά τα ΚΑΤΕΕ, οι Οικονομικές σχολές και οι διάφορες μεταλυκειακές σχολές (Χαροκόπειος, Πάντειος, ΑΣΟΕΕ, ΑΒΣΠ, ΑΒΣΘ, Αδελφών Νοσοκόμων, Παιδαγωγικές).
Α ..μαλιστα ηταν κατα το ημιση αυτο πριν απο 40 χρονια ...
ε και γιατι το αλλαξαμε ?... ειχε νοημα ή για να κανουμε ''μεταρρυθμιση''
Για να πουμε οτι οι γιατροι δεν θελουν μαθηματικα, οι νομικοι δεν θελουν μαθηματικα? που θελουν και οι δυο.
ή για να βαλουμε μεσα τα υπερμαθηματα Αοθ και την Αεππ
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Α ..μαλιστα ηταν κατα το ημιση αυτο πριν απο 40 χρονια ...
ε και γιατι το αλλαξαμε ?... ειχε νοημα ή για να κανουμε ''μεταρρυθμιση''
Για να πουμε οτι οι γιατροι δεν θελουν μαθηματικα, οι νομικοι δεν θελουν μαθηματικα? που θελουν και οι δυο.
ή για να βαλουμε μεσα τα υπερμαθηματα Αοθ και την Αεππ

Καλά εδώ είχανε Ηλεκτρολογία στα ΓΕΛ.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Καλά εδώ είχανε Ηλεκτρολογία στα ΓΕΛ.
Η Ηλεκτρολογία που είχαν στο Λύκειο, στην πραγματικότητα ήταν κάποια κεφάλαια Φυσικής. Ήταν μάθημα της λεγόμενης Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ι, που πολύ λίγοι μαθητές ζητούσαν και ελάχιστα Λύκεια την είχαν. Ήμουν από τους τυχερούς που την παρακολούθησα και έδωσα Πανελλήνιες στην κατεύθυνση αυτή (2011). Τα μαθήματά της ήταν πιο ευχάριστα από την "κανονική" Τεχνολογική ΙΙ που μάζευε τα πλήθη και δεν είχαμε το ηλίθιο ΑΟΔΕ. Γιατί δεν πήγαινε ο κόσμος; Γιατί σε "κάποιους" δε συνέφερε να υπάρχουν πολλά μαθήματα, μικρά τμήματα και πολλοί καθηγητές, οπότε έπεισαν τους μαθητές να την αποφεύγουν.

1697374523050.png
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,129 μηνύματα.
Να γίνει πια κατανοητό ότι δεν είμαστε όλοι για όλα , να μην υποτιμούνται τα παιδιά που επιλέγουν τεχνικο επάγγελμα ή σχολή και να μην αντιμετωπίζονται σαν "χαζά" ή "τεμπέληδες" .
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Η Ηλεκτρολογία που είχαν στο Λύκειο, στην πραγματικότητα ήταν κάποια κεφάλαια Φυσικής. Ήταν μάθημα της λεγόμενης Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ι, που πολύ λίγοι μαθητές ζητούσαν και ελάχιστα Λύκεια την είχαν. Ήμουν από τους τυχερούς που την παρακολούθησα και έδωσα Πανελλήνιες στην κατεύθυνση αυτή (2011). Τα μαθήματά της ήταν πιο ευχάριστα από την "κανονική" Τεχνολογική ΙΙ που μάζευε τα πλήθη και δεν είχαμε το ηλίθιο ΑΟΔΕ. Γιατί δεν πήγαινε ο κόσμος; Γιατί σε "κάποιους" δε συνέφερε να υπάρχουν πολλά μαθήματα, μικρά τμήματα και πολλοί καθηγητές, οπότε έπεισαν τους μαθητές να την αποφεύγουν.


Άν το παρατηρίσεις, τα θετικά πεδία που πρότεινα μοίαζουν λίγο με την παλία θετικοτεχνολογική.

Α! Επίσης σου είχα στείλει ένα μήνυμα για βοήθεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top