Πώς πετυχαίνει κανείς στην εξεταστική;

Ioanis

Δραστήριο μέλος

Ο Ioanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 434 μηνύματα.
σμρ μιλούσαμε στο αμφιθέατρο για τον τροπο μελετης τησ ιστοριας και της αρχαιολογιας.υπήρχαν πολλές απόψεις και απ οτι φαίνεται οι περισσότεροι έκαναν λόγο στην παπαγαλια με την εννοια ότι κατανοούν.Ποια είναι η γνώμη σας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πικάπα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πικάπα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Πιστεύω πως αν μπούμε στο google και αρχίσουμε να ψάχνουμε για βιβλία - άρθρα - σημειώσεις κ.ά., υπάρχει σοβαρή περίπτωση να «πνιγούμε» και στο τέλος να μην κάνουμε τίποτα. Το google είναι ΤΟ ΧΑΟΣ!!! Εκτός αν ψάχνεις για κάτι ΕΝΤΕΛΩΣ συγκεκριμένο.
Άποψή μου βέβαια... Αν μπω να διαβάσω Βυζαντινή Ιστορία από όλες τις σελίδες του google... την έκατσα!!!!:pc:

Δεν ξέρω ποιόν είχες Βυζαντινή, αλλά στο έτος μου, η Νικολάου μας προέτρεψε να χρησιμοποιήσουμε αμιγώς το νετ για τη μελέτη μας. Βεβαίως, μας έδωσε κατευθυντήριες γραμμές αλλά μετά από την εντρύφηση ήταν πανεύκολο να χειριστούμε τη μηχανή αναζήτησης (είτε google είτε Jstor κλπ). Εγώ βρήκα αρκετά διαμάντια που μου εξασφάλισαν το βαθμό ;).

---
Σχετικά με την παπαγαλία στην ιστορία: Ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο μελέτης, ο οποίος είναι σεβαστός. Εφόσον τον επιλέγει, μετά από 12 χρόνια σχολικής εκπαίδευσης, σίγουρα του έχει προσφέρει επιτυχίες. Προσωπικά θεωρώ τη ζωή πολύ μικρή για να τη σπαταληθεί σε παπαγαλίες και κενούς αγώνες..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ioanis

Δραστήριο μέλος

Ο Ioanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 434 μηνύματα.
πείτε ρε παιδιά τρόπο μελέτης της ιστοριας και της αρχαιολογιας...δεν πετυχα στην εξεταστικη πρωτου εξαμηνου και φταίει σε μεγαλο βαθμό ο τροπος μελετης...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Χα δεν είσαι ο μόνος και στο μοναδικό τμήμα. Κι εγώ πίστεψέ με παλεύω να τον βρω στο β εξάμηνο...:confused::confused::worry:
Που θα πάει:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ioanis

Δραστήριο μέλος

Ο Ioanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 434 μηνύματα.
Χα δεν είσαι ο μόνος και στο μοναδικό τμήμα. Κι εγώ πίστεψέ με παλεύω να τον βρω στο β εξάμηνο...:confused::confused::worry:
Που θα πάει:)
περασα 3 από τα 6...και δεν ξέρω....εχω απελπιστεί :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Κι εγώ όμως;)
θα μπούμε στο πνεύμα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ioanis

Δραστήριο μέλος

Ο Ioanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 434 μηνύματα.
Κι εγώ όμως;)
θα μπούμε στο πνεύμα..
παρατηρώ ότι γενικά εχουμε θεμα...γιατι εχουμε συνηθισει...σε αλλο τροπο..και κανεις δε μας λεει πως ον αλλαζουμε τον τροπο μελετης...και ειδικα σε τετοια μαθηματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ioanis

Δραστήριο μέλος

Ο Ioanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 434 μηνύματα.
καθε βοήθεια είναι χρησιμη :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Ξέρω γω, προσπάθησε να ρωτήσεις κάναν από μεγαλύτερο έτος μπας και σε κατευθύνει, εκεί είστε και πολλοί εσεις...αλλά και πάλι ψάξτο μόνος σου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ioanis

Δραστήριο μέλος

Ο Ioanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 434 μηνύματα.
Ξέρω γω, προσπάθησε να ρωτήσεις κάναν από μεγαλύτερο έτος μπας και σε κατευθύνει, εκεί είστε και πολλοί εσεις...αλλά και πάλι ψάξτο μόνος σου...
θα ρωτήσω αλλα δε νομίζω να βρω και τίποτα :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cydonian Knight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Cydonian Knight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Πρώτη εξεταστική είναι, μην αγχώνεσαι. Εγώ στην πρώτη μου ένα μάθημα είχα περάσει :P
Οσον αφορά την αρχαιολογία, από ότι έχω καταλάβει χρειάζεται βαθιά κατανόηση πρώτα και ύστερα προσπάθεια να τη μάθεις, αφού σε μεγάλο βαθμό το μάθημα είναι πρακτικό. Δηλαδή πρώτα θα μάθεις να αναγνωρίζεις αγγεία, τύπους ναών κλπ και μετά θα μάθεις να τα γράφεις κιόλας πιο επιστημονικά.
Αν κάνω λάθος, διορθώστε με ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Η αρχαιολογία δυσκολεύει πολλούς φοιτητές δυστυχώς.Και εγώ θυμάμαι στις αρχές δεν καταλάβαινα απολύτως τίποτα.:PΠρέπει να συνηθίσεις την ορολογία.Επίσης απαιτεί ένα ιδιαίτερο διάβασμα θα έλεγα ειδικά σε προχωρημένα έτη που θα κάνεις τοπογραφίες κτλ.Πρέπει να σου κόβει και λίγο για να διακρίνεις μορφές και σχήματα,να αναλύεις κατόψεις απο ναούς και αγγεία.Πάντως με το καιρό συνηθίζει το "μάτι" και αποκτάς την εμπειρία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ioanis

Δραστήριο μέλος

Ο Ioanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 434 μηνύματα.
Η αρχαιολογία δυσκολεύει πολλούς φοιτητές δυστυχώς.Και εγώ θυμάμαι στις αρχές δεν καταλάβαινα απολύτως τίποτα.:PΠρέπει να συνηθίσεις την ορολογία.Επίσης απαιτεί ένα ιδιαίτερο διάβασμα θα έλεγα ειδικά σε προχωρημένα έτη που θα κάνεις τοπογραφίες κτλ.Πρέπει να σου κόβει και λίγο για να διακρίνεις μορφές και σχήματα,να αναλύεις κατόψεις απο ναούς και αγγεία.Πάντως με το καιρό συνηθίζει το "μάτι" και αποκτάς την εμπειρία
θελει απομνημόνευση?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
Προσπάθησε να κατανοείς τί διαβάζεις. Η παπαγαλία μάς άφησε «γεια» στο Λύκειο. Νομίζω ότι, ανεξαρτήτως σχολής, το βασικότερο ρόλο παίζει η κατανόηση. Τώρα, το πώς κατανοείς τί διαβάζεις, είναι προσωπικό θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ioanis

Δραστήριο μέλος

Ο Ioanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 434 μηνύματα.
Προσπάθησε να κατανοείς τί διαβάζεις. Η παπαγαλία μάς άφησε «γεια» στο Λύκειο. Νομίζω ότι ανεξαρτήτως σχολής το βασικότερο ρόλο παίζει η κατανόηση. Τώρα, το πώς κατανοείς τί διαβάζεις, είναι προσωπικό θέμα.
πόσο δύσκολο αυτό...:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
πόσο δύσκολο αυτό...:redface:
Aλήθεια; Δυσκολεύεσαι στο να κατανοήσεις όσα διαβάζεις στο Πανεπιστήμιο, ακόμη και στα πιο κοινά μαθήματα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ioanis

Δραστήριο μέλος

Ο Ioanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 434 μηνύματα.
Aλήθεια; Δυσκολεύεσαι στο να κατανοήσεις όσα διαβάζεις στο Πανεπιστήμιο, ακόμη και στα πιο κοινά μαθήματα;
μωρε το κατανοείς...αλλά πως διατηρεις τόσες ποληροφορία από τοσα βιβλία?πρεπει παράλληλα με το διαβασμα του βιβλίου να κρατάω και σημειωσεις ή σχεδιάγραμμα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Aλήθεια; Δυσκολεύεσαι στο να κατανοήσεις όσα διαβάζεις στο Πανεπιστήμιο, ακόμη και στα πιο κοινά μαθήματα;

Σε μερικά βιβλία, διαβάζω μία περίοδο και την ξαναδιαβάζω τουλάχιστον 3 φορές για να καταλάβω τι θέλει να πει ο ποιητής. Όταν δε δεν καταλαβαίνω και την 3η φορά, αρχίζω το συντακτικό. Όταν δε και το συντακτικό δεν φέρνει ικανοποιητικά αποτελέσματα, αρχίζω τα σχεδιαγράμματα σε Α4.

Το παν είναι η γραφή του βιβλίου :/:


μωρε το κατανοείς...αλλά πως διατηρεις τόσες ποληροφορία από τοσα βιβλία?πρεπει παράλληλα με το διαβασμα του βιβλίου να κρατάω και σημειωσεις ή σχεδιάγραμμα;

Για να συγκρατείς πολλές πληροφορίες πρέπει να διαβάζεις σε σχετικά μεγάλα διαστήματα το κάθε αντικείμενο. Πχ διαβάζεις ανάμεσα στις παραδόσεις, διαβάζεις λίγο τα προηγούμενα όσο προχωράτε και στο τέλος διαβάζεις και πριν την εξεταστική. Μια και έξω 2 μέρες πριν γράψεις δεν γίνεται να συγκρατήσεις πολλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
μωρε το κατανοείς...αλλά πως διατηρεις τόσες ποληροφορία από τοσα βιβλία?πρεπει παράλληλα με το διαβασμα του βιβλίου να κρατάω και σημειωσεις ή σχεδιάγραμμα;
Τί να σού πω; Είναι καθαρά προσωπικό αυτό το θέμα. Εγώ κρατάω μερικές φορές πρόχειρες σημειώσεις σε τετράδια, και πάνω στο ίδιο το βιβλίο. Άπαξ και κατανοήσεις, στην εξεταστική η ζωή σου πιστεύω ότι θα είναι πολύ ευκολότερη. Ας πούμε, τώρα βγάζω το δεύτερο από τα 5 μαθήματα για την εξεταστική αυτού του εξαμήνου. Το διάβασμά μου είναι χαλαρό και ποιοτικό. Πιστεύω θα βοηθηθώ αρκετά με αυτόν τον τρόπο στο τέλος.
Σε μερικά βιβλία, διαβάζω μία περίοδο και την ξαναδιαβάζω τουλάχιστον 3 φορές για να καταλάβω τι θέλει να πει ο ποιητής. Όταν δε δεν καταλαβαίνω και την 3η φορά, αρχίζω το συντακτικό. Όταν δε και το συντακτικό δεν φέρνει ικανοποιητικά αποτελέσματα, αρχίζω τα σχεδιαγράμματα σε Α4.

Το παν είναι η γραφή του βιβλίου :/:
Σίγουρα, είναι σημαντικός παράγοντας. Εξίσου σημαντική, όμως, είναι και η εξοικείωση με το αντικείμενο και την εκάστοτε ορολογία.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ioanis

Δραστήριο μέλος

Ο Ioanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 434 μηνύματα.
μου φαίνεται τόσο παράλογο να συγκρατήσω τόσα πολλά...δε νιώθω ασφάλεια με αυτό τον τρόπο μελέτης...η παπαγαλία μου φαινόταν πιο ασφαλής...αλλα καταλάβαινα τι διάβαζα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top