Πώς θα γράψω 18+ στην γλώσσα στις πανελλήνιες ;

Mariosm.

Νεοφερμένος

Ο Mariosm. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Καλημέρα , αυτή η ερώτηση απευθύνεται σε όσους έγραψαν 18 + στη γλώσσα ή σε ως όσους είχαν φύλους και έγραψαν 18 ή όσες γνωρίζουν πώς ορισμένα παιδιά πήρανε 18+. Προσωπικά γράφω γύρω στο 15 με 16 αλλά προφανώς μου λένε οι καθηγητές ότι είναι σχεδόν αδύνατο να πάω παραπάνω αφού από 17 και πάνω γράφει ένα πολύ μικρό ποσοστό. Γράφω σχετικά μεγάλα γράμματα και έκταση της έκθεσης μου είναι περίπου 2 σελίδες. Χρησιμοποιώ επίσης ιδιαίτερες λέξεις αλλά όχι υπερβολικά ίσα-ίσα για να δείξω ότι έχω μελετήσει και έχω δώσει βάση στο εκλεπτυσμένο λεξιλόγιο. Τι πρέπει να κάνω όμως για να πάρω αυτούς τους έξτρα βαθμούς που θα με διαφοροποιήσουν από το υπόλοιπο σύνολο ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,491 μηνύματα.
Ο βαθμός της έκθεσης εξαρτάται ξεκάθαρα στο σε ποιον βαθμολογητή θα πέσει το γραπτό σου. Το 16 είναι πολύ καλός βαθμός για έκθεση αν με ρωτήσεις. Ξέρω μια κοπέλα που έγραψε 19,5 στην έκθεση και απλά διάβαζε σχεδιαγράμματα ιδεών και τα ανέπτυσσε.

Ο,τι κάνουμε όλοι οι υπόλοιποι δηλαδή.

Αυτό που θα σου προτείνω είναι να προσέχεις την δομή της παραγράφου, την στίξη, την ορθογραφία και την σύνταξη σου έτσι ώστε να βγάζουν νόημα αυτά που γράφεις. Από εκεί και μετά παίρνεις ιδέες και εμβαθύνεις.
 

Mariosm.

Νεοφερμένος

Ο Mariosm. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Ο βαθμός της έκθεσης εξαρτάται ξεκάθαρα στο σε ποιον βαθμολογητή θα πέσει το γραπτό σου. Το 16 είναι πολύ καλός βαθμός για έκθεση αν με ρωτήσεις. Ξέρω μια κοπέλα που έγραψε 19,5 στην έκθεση και απλά διάβαζε σχεδιαγράμματα ιδεών και τα ανέπτυσσε.

Ο,τι κάνουμε όλοι οι υπόλοιποι δηλαδή.

Αυτό που θα σου προτείνω είναι να προσέχεις την δομή της παραγράφου, την στίξη, την ορθογραφία και την σύνταξη σου έτσι ώστε να βγάζουν νόημα αυτά που γράφεις. Από εκεί και μετά παίρνεις ιδέες και εμβαθύνεις.
Οκ, ευχαριστώ πολύ 🙏
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καλημέρα , αυτή η ερώτηση απευθύνεται σε όσους έγραψαν 18 + στη γλώσσα ή σε ως όσους είχαν φύλους και έγραψαν 18 ή όσες γνωρίζουν πώς ορισμένα παιδιά πήρανε 18+. Προσωπικά γράφω γύρω στο 15 με 16 αλλά προφανώς μου λένε οι καθηγητές ότι είναι σχεδόν αδύνατο να πάω παραπάνω αφού από 17 και πάνω γράφει ένα πολύ μικρό ποσοστό. Γράφω σχετικά μεγάλα γράμματα και έκταση της έκθεσης μου είναι περίπου 2 σελίδες. Χρησιμοποιώ επίσης ιδιαίτερες λέξεις αλλά όχι υπερβολικά ίσα-ίσα για να δείξω ότι έχω μελετήσει και έχω δώσει βάση στο εκλεπτυσμένο λεξιλόγιο. Τι πρέπει να κάνω όμως για να πάρω αυτούς τους έξτρα βαθμούς που θα με διαφοροποιήσουν από το υπόλοιπο σύνολο ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
φίλους * εκ παραδρομής
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Μερικές σκέψεις:

  1. Μην χρησιμοποιείς "εκλεπτυσμένες" λέξεις εάν δεν έχεις τελειοποιήσει το προσωπικό σου λόγο. Για κάποιον έμπειρο, φαίνεται μεμιάς ότι δανείζεσαι μια λέξη που έχεις δει κάπου (και ενδεχομένως να μην ξέρεις ακριβώς τι σημαίνει ούτε υπό ποιές συνθήκες δικαιολογείται η χρήση της) και προσπαθείς να την κολλήσεις για να πάρεις πόντους.
    Εν ολίγοις, γράψε στο ύψος του γλωσσικού σου επιπέδου. Ούτε χαμηλότερα, ούτε υψηλότερα.
  2. Απόφυγε τα σχεδιάγραμματα και γενικότερα κάθετι τυποποιημένο. Ξέρω, ίσως νιώθεις πως βοηθιέσαι αλλά στη πραγματικότητα αυτό που γίνεται είναι πως μαθαίνεις υποσυνείδητα να είσαι προσκολλημένος σε συνταγές χωρίς να έχεις μάθει πως να αντιμετωπίσεις κάτι άγνωστο.
  3. Μην διαβάζεις φροντιστηριακά βοηθήματα ή σημειώσεις καθηγητών. Πρέπει να ασχοληθείς με το πρωτογενές σου υλικό: το σχολικό βιβλίο.
    Πάρε το μόνος σου, και λιώσε το. Πίστεψέ με κανένας δε το κάνει, όμως τα θέματα στις πανελλήνιες πέφτουν από εκεί. Όχι από τη κάθε φυλλάδα του κώλου του κάθε φροντιστή.
  4. Καθαρό γραπτό. Καλά γράμματα, ελάχιστες μουτζούρες. Δε φαντάζεσαι πόσο μετράει και πόσο πολύ προσθέτει στην γενική εικόνα μιας έκθεσης.
 

Mariosm.

Νεοφερμένος

Ο Mariosm. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Μερικές σκέψεις:

  1. Μην χρησιμοποιείς "εκλεπτυσμένες" λέξεις εάν δεν έχεις τελειοποιήσει το προσωπικό σου λόγο. Για κάποιον έμπειρο, φαίνεται μεμιάς ότι δανείζεσαι μια λέξη που έχεις δει κάπου (και ενδεχομένως να μην ξέρεις ακριβώς τι σημαίνει ούτε υπό ποιές συνθήκες δικαιολογείται η χρήση της) και προσπαθείς να την κολλήσεις για να πάρεις πόντους.
    Εν ολίγοις, γράψε στο ύψος του γλωσσικού σου επιπέδου. Ούτε χαμηλότερα, ούτε υψηλότερα.
  2. Απόφυγε τα σχεδιάγραμματα και γενικότερα κάθετι τυποποιημένο. Ξέρω, ίσως νιώθεις πως βοηθιέσαι αλλά στη πραγματικότητα αυτό που γίνεται είναι πως μαθαίνεις υποσυνείδητα να είσαι προσκολλημένος σε συνταγές χωρίς να έχεις μάθει πως να αντιμετωπίσεις κάτι άγνωστο.
  3. Μην διαβάζεις φροντιστηριακά βοηθήματα ή σημειώσεις καθηγητών. Πρέπει να ασχοληθείς με το πρωτογενές σου υλικό: το σχολικό βιβλίο.
    Πάρε το μόνος σου, και λιώσε το. Πίστεψέ με κανένας δε το κάνει, όμως τα θέματα στις πανελλήνιες πέφτουν από εκεί. Όχι από τη κάθε φυλλάδα του κώλου του κάθε φροντιστή.
  4. Καθαρό γραπτό. Καλά γράμματα, ελάχιστες μουτζούρες. Δε φαντάζεσαι πόσο μετράει και πόσο πολύ προσθέτει στην γενική εικόνα μιας έκθεσης.
Ευχαριστώ πολύ 🙏
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Τι πρέπει να κάνω όμως για να πάρω αυτούς τους έξτρα βαθμούς που θα με διαφοροποιήσουν από το υπόλοιπο σύνολο ;
1) Να ακολουθήσεις τις συμβουλές του προηγούμενου.
2) Να προσευχηθείς στη θεότητα που πιστεύεις να σου τύχουν δύο βαθμολογητές που θα τους αρέσει το γραπτό σου.
3) Για να το σιγουρέψεις, φρόντισε να βάλεις βύσμα ώστε να βγεις δυσλεκτικός (νομίζω προλαβαίνεις) ώστε να εξεταστείς προφορικά. Όσοι εξετάζονται προφορικά πάντα τσιμπάνε κάποια μόρια παραπάνω και ειδικά στην έκθεση όπου οι φιλολογίνες βαθμολογούν συναισθηματικά ένα ωραίο μπλα-μπλα.



Exams GIF
 

Matenma

Νεοφερμένος

Η Matenma αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Καλημέρα , αυτή η ερώτηση απευθύνεται σε όσους έγραψαν 18 + στη γλώσσα ή σε ως όσους είχαν φύλους και έγραψαν 18 ή όσες γνωρίζουν πώς ορισμένα παιδιά πήρανε 18+. Προσωπικά γράφω γύρω στο 15 με 16 αλλά προφανώς μου λένε οι καθηγητές ότι είναι σχεδόν αδύνατο να πάω παραπάνω αφού από 17 και πάνω γράφει ένα πολύ μικρό ποσοστό. Γράφω σχετικά μεγάλα γράμματα και έκταση της έκθεσης μου είναι περίπου 2 σελίδες. Χρησιμοποιώ επίσης ιδιαίτερες λέξεις αλλά όχι υπερβολικά ίσα-ίσα για να δείξω ότι έχω μελετήσει και έχω δώσει βάση στο εκλεπτυσμένο λεξιλόγιο. Τι πρέπει να κάνω όμως για να πάρω αυτούς τους έξτρα βαθμούς που θα με διαφοροποιήσουν από το υπόλοιπο σύνολο ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Αρχικά να μην χάσεις βαθμούς από Β θέμα. Καθαρά θεωρία και εκεί δεν παίζει να είναι άποψη του καθενός αλλά υπάρχει απάντηση συγκεκριμένη όποτε εκεί πρέπει να πιάσεις όλες τις μονάδες. Συνάμα το θέμα Γ αν εξαιρέσουμε το δεύτερο σκέλος της άποψης σου πρέπει να πιάνεις σίγουρα 12/15 για την ανάλυση του λογοτεχνικού. Τώρα τα πιο αμφιλεγόμενα στην διόρθωση είναι η περίληψη και το θέμα Δ εκεί φεύγουν οι περισσότεροι βαθμοί και συνήθως δεν καταλαβαίνουμε και γιατί. Το μόνο που μπορείς να κανείς για να ξεφύγεις από το 15-16 είναι η εξάσκηση. Λύσε πολλά κριτήρια και πιο περίεργα θέματα από τα κλασσικά , λυσε θέματα πανελλαδικών, εξασκήσουν στον χρόνο. Όσο μεγαλύτερη τριβή αποκτήσεις τόσο πιο πιθανόν μα γράψεις πάνω από 18. Εγώ τον τελευταίο μήνα πριν την ημέρα της εξέτασης της έκθεσης έκανα το εξής εφόσον είχα μάθει τη θεωρία μου πήγαινα και έγραφα αφού έδινα Παρασκευή μάθημα τρεις εβδομάδες πριν έγραφα κάθε Παρασκευή την ίδια ώρα με την εξέταση ένα κριτήριο αγνώστου θέματος σαν προσομοίωση.
χωρις άγχος θα πάνε όλα καλά καλή επιτυχία και τύχη
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,896 μηνύματα.
Δεν υπάρχει κανόνας στην έκθεση.. Να ξέρεις τις υπόλοιπες ασκήσεις και να έχει το γράφειν στο dna σου. Εγώ έγραψα πάνω από 17, χωρίς προετοιμασία κιόλας, γιατί πάντα το είχα με τον γραπτό λόγο, έβλεπα πολλά παραδείγματα εκθέσεων, τη δομή τους και το κατάφερα. Επίσης, είναι και υποκειμενικό μάθημα, θυμάμαι ο ένας βαθμολογητής μου είχε μεγάλη απόκλιση από τον άλλον και έτσι μέσος όρος βγήκε ένα 17 και κάτι..
 

suaimhneas

Νεοφερμένος

Ο suaimhneas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Μιλώντας προσωπικά κι έχοντας γράψει στις περσινές πανελλήνιες 18,6 (92 ο ένας βαθμολογητής και 94 ο δεύτερος), αυτό που έχω να πω μιλώντας για κάθε θέμα του διαγωνίσματος της έκθεσης είναι ότι χρειάζεται εξάσκηση. Όπως ακριβώς λειτουργούν τα θετικά μαθήματα (μαθηματικά, φυσική, χημεία), έτσι ακριβώς κι η έκθεση έγκειται σε πολύ μεγάλο βαθμό στην προσπάθεια που καταβάλει κανείς. Συγχέουμε πολλές φορές ότι μεγαλύτερη βαρύτητα υπάρχει μόνο στο θέμα Δ, δηλαδή στην παραγωγή λόγου, που πιάνει 30 μονάδες και κρίνεται αρκετά υποκειμενικά, και ξεχνάμε τις μονάδες που χάνονται, αδίκως, από την περίληψη, το θέμα β, ακόμη και το γ, τα οποία θεωρούνται αντικειμενικές μονάδες. Δε χωράει υποκειμενικότητα στη θεωρία, είναι αυτό και τέλος. Οπότε εστίασε στην περίληψη και στο θέμα β να μη χάνεται σχεδόν καμία μονάδα. Διάβασε τη θεωρία 600 φορές και να θυμάσαι πως απαντάμε κάθε φόρα σε κάθε είδους άσκηση. Επίσης αυτό που τα τελευταία χρόνια έχει εδραιωθεί στο θέμα β κυρίως, είναι ότι απαντάμε κειμενοκεντρικά. Δε φτάνει μόνο η παράθεση της θεωρίας, αν δε συνδέεται και με το νόημα του κάθε κειμένου ή της κάθε παραγράφου, που συνήθως αναφέρεται η ερώτηση.
Γενικότερα, καλό θα είναι να δεις το διαγώνισμα της έκθεσης πιο ολιστικά. Μπορείς να κερδίσεις απίστευτες μονάδες που πολύ συχνά - και είναι πολύ κρίμα - χάνονται. Οι μεγάλοι βαθμοί δεν γραφτήκαν μόνο λόγω άρτιας έκθεσης (παραγωγής λόγου), αλλά κι επειδή το θέμα α, β και γ ήταν σχεδόν άψογα.
 

Mariosm.

Νεοφερμένος

Ο Mariosm. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
1) Να ακολουθήσεις τις συμβουλές του προηγούμενου.
2) Να προσευχηθείς στη θεότητα που πιστεύεις να σου τύχουν δύο βαθμολογητές που θα τους αρέσει το γραπτό σου.
3) Για να το σιγουρέψεις, φρόντισε να βάλεις βύσμα ώστε να βγεις δυσλεκτικός (νομίζω προλαβαίνεις) ώστε να εξεταστείς προφορικά. Όσοι εξετάζονται προφορικά πάντα τσιμπάνε κάποια μόρια παραπάνω και ειδικά στην έκθεση όπου οι φιλολογίνες βαθμολογούν συναισθηματικά ένα ωραίο μπλα-μπλα.



Exams GIF
Για να έχω μαζί μου το Θεό πρέπει να το παίξω τίμια το παιχνίδι 😉 Ευχαριστώ για τη συμβουλή !
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αρχικά να μην χάσεις βαθμούς από Β θέμα. Καθαρά θεωρία και εκεί δεν παίζει να είναι άποψη του καθενός αλλά υπάρχει απάντηση συγκεκριμένη όποτε εκεί πρέπει να πιάσεις όλες τις μονάδες. Συνάμα το θέμα Γ αν εξαιρέσουμε το δεύτερο σκέλος της άποψης σου πρέπει να πιάνεις σίγουρα 12/15 για την ανάλυση του λογοτεχνικού. Τώρα τα πιο αμφιλεγόμενα στην διόρθωση είναι η περίληψη και το θέμα Δ εκεί φεύγουν οι περισσότεροι βαθμοί και συνήθως δεν καταλαβαίνουμε και γιατί. Το μόνο που μπορείς να κανείς για να ξεφύγεις από το 15-16 είναι η εξάσκηση. Λύσε πολλά κριτήρια και πιο περίεργα θέματα από τα κλασσικά , λυσε θέματα πανελλαδικών, εξασκήσουν στον χρόνο. Όσο μεγαλύτερη τριβή αποκτήσεις τόσο πιο πιθανόν μα γράψεις πάνω από 18. Εγώ τον τελευταίο μήνα πριν την ημέρα της εξέτασης της έκθεσης έκανα το εξής εφόσον είχα μάθει τη θεωρία μου πήγαινα και έγραφα αφού έδινα Παρασκευή μάθημα τρεις εβδομάδες πριν έγραφα κάθε Παρασκευή την ίδια ώρα με την εξέταση ένα κριτήριο αγνώστου θέματος σαν προσομοίωση.
χωρις άγχος θα πάνε όλα καλά καλή επιτυχία και τύχη
Ευχαριστώ πολύ !
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν υπάρχει κανόνας στην έκθεση.. Να ξέρεις τις υπόλοιπες ασκήσεις και να έχει το γράφειν στο dna σου. Εγώ έγραψα πάνω από 17, χωρίς προετοιμασία κιόλας, γιατί πάντα το είχα με τον γραπτό λόγο, έβλεπα πολλά παραδείγματα εκθέσεων, τη δομή τους και το κατάφερα. Επίσης, είναι και υποκειμενικό μάθημα, θυμάμαι ο ένας βαθμολογητής μου είχε μεγάλη απόκλιση από τον άλλον και έτσι μέσος όρος βγήκε ένα 17 και κάτι..
Ευχαριστώ πολύ !
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μιλώντας προσωπικά κι έχοντας γράψει στις περσινές πανελλήνιες 18,6 (92 ο ένας βαθμολογητής και 94 ο δεύτερος), αυτό που έχω να πω μιλώντας για κάθε θέμα του διαγωνίσματος της έκθεσης είναι ότι χρειάζεται εξάσκηση. Όπως ακριβώς λειτουργούν τα θετικά μαθήματα (μαθηματικά, φυσική, χημεία), έτσι ακριβώς κι η έκθεση έγκειται σε πολύ μεγάλο βαθμό στην προσπάθεια που καταβάλει κανείς. Συγχέουμε πολλές φορές ότι μεγαλύτερη βαρύτητα υπάρχει μόνο στο θέμα Δ, δηλαδή στην παραγωγή λόγου, που πιάνει 30 μονάδες και κρίνεται αρκετά υποκειμενικά, και ξεχνάμε τις μονάδες που χάνονται, αδίκως, από την περίληψη, το θέμα β, ακόμη και το γ, τα οποία θεωρούνται αντικειμενικές μονάδες. Δε χωράει υποκειμενικότητα στη θεωρία, είναι αυτό και τέλος. Οπότε εστίασε στην περίληψη και στο θέμα β να μη χάνεται σχεδόν καμία μονάδα. Διάβασε τη θεωρία 600 φορές και να θυμάσαι πως απαντάμε κάθε φόρα σε κάθε είδους άσκηση. Επίσης αυτό που τα τελευταία χρόνια έχει εδραιωθεί στο θέμα β κυρίως, είναι ότι απαντάμε κειμενοκεντρικά. Δε φτάνει μόνο η παράθεση της θεωρίας, αν δε συνδέεται και με το νόημα του κάθε κειμένου ή της κάθε παραγράφου, που συνήθως αναφέρεται η ερώτηση.
Γενικότερα, καλό θα είναι να δεις το διαγώνισμα της έκθεσης πιο ολιστικά. Μπορείς να κερδίσεις απίστευτες μονάδες που πολύ συχνά - και είναι πολύ κρίμα - χάνονται. Οι μεγάλοι βαθμοί δεν γραφτήκαν μόνο λόγω άρτιας έκθεσης (παραγωγής λόγου), αλλά κι επειδή το θέμα α, β και γ ήταν σχεδόν άψογα.
Ευχαριστώ πολύ αλήθεια ! 🙏
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μιλώντας προσωπικά κι έχοντας γράψει στις περσινές πανελλήνιες 18,6 (92 ο ένας βαθμολογητής και 94 ο δεύτερος), αυτό που έχω να πω μιλώντας για κάθε θέμα του διαγωνίσματος της έκθεσης είναι ότι χρειάζεται εξάσκηση. Όπως ακριβώς λειτουργούν τα θετικά μαθήματα (μαθηματικά, φυσική, χημεία), έτσι ακριβώς κι η έκθεση έγκειται σε πολύ μεγάλο βαθμό στην προσπάθεια που καταβάλει κανείς. Συγχέουμε πολλές φορές ότι μεγαλύτερη βαρύτητα υπάρχει μόνο στο θέμα Δ, δηλαδή στην παραγωγή λόγου, που πιάνει 30 μονάδες και κρίνεται αρκετά υποκειμενικά, και ξεχνάμε τις μονάδες που χάνονται, αδίκως, από την περίληψη, το θέμα β, ακόμη και το γ, τα οποία θεωρούνται αντικειμενικές μονάδες. Δε χωράει υποκειμενικότητα στη θεωρία, είναι αυτό και τέλος. Οπότε εστίασε στην περίληψη και στο θέμα β να μη χάνεται σχεδόν καμία μονάδα. Διάβασε τη θεωρία 600 φορές και να θυμάσαι πως απαντάμε κάθε φόρα σε κάθε είδους άσκηση. Επίσης αυτό που τα τελευταία χρόνια έχει εδραιωθεί στο θέμα β κυρίως, είναι ότι απαντάμε κειμενοκεντρικά. Δε φτάνει μόνο η παράθεση της θεωρίας, αν δε συνδέεται και με το νόημα του κάθε κειμένου ή της κάθε παραγράφου, που συνήθως αναφέρεται η ερώτηση.
Γενικότερα, καλό θα είναι να δεις το διαγώνισμα της έκθεσης πιο ολιστικά. Μπορείς να κερδίσεις απίστευτες μονάδες που πολύ συχνά - και είναι πολύ κρίμα - χάνονται. Οι μεγάλοι βαθμοί δεν γραφτήκαν μόνο λόγω άρτιας έκθεσης (παραγωγής λόγου), αλλά κι επειδή το θέμα α, β και γ ήταν σχεδόν άψογα.
Θα ήθελα να ρωτήσω ποια ήταν η έκταση της έκθεσης ,αν χρησιμοποίησες πλούσιο λεξιλόγιο και γενικώς στην περίληψη παίρνω 12/15 στο λογοτεχνικό 13/15 και το β είναι συνήθως αλάνθαστο . Και παραθέτω έναν προβληματισμό . Οι δάσκαλοι μου μου λένε πως δεν υπάρχει το απόλυτο στο λογοτεχνικό ούτε στη περίληψη . Συνεπώς δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι να το καταφερω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Τρελας123

Νεοφερμένος

Η Τρελας123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αγία Βαρβάρα (Αττική). Έχει γράψει 106 μηνύματα.
γεια σας θα ήθελα να ρωτήσω που μπορώ να βρω παραδείγματα εκθέσεων υπάρχει κάτι στο διαδίκτυο ξερει κάνεις ;
 

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 563 μηνύματα.
Τα μονα που μου ερχονται στο μυαλο ειναι οι απαντησεις στα θεματα των πανελληνιων.. Αντε και αυτα του ΟΕΦΕ. Τα εχεις δει αυτα;
 

artemis.lnrd

Νεοφερμένος

Η artemis.lnrd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
γεια σας θα ήθελα να ρωτήσω που μπορώ να βρω παραδείγματα εκθέσεων υπάρχει κάτι στο διαδίκτυο ξερει κάνεις ;
Μία φίλη μου βρήκε αυτό το αρχείο, είναι οι λύσεις ενός βοηθήματος και έχει μέσα ενδεικτικές απαντήσεις για όλα τα θέματα, προσωπικά με έχει βοηθήσει πολύ ειδικά με την ανάπτυξη παραγράφων με καλό περιεχόμενο. (Δεν έχω το συγκεκριμένο βοήθημα απλώς διαβάζω πώς έχουν αναλύσει τα επιχειρήματα και παίρνω ιδέες)
 

Συνημμένα

  • 1186439.pdf
    3.9 MB · Εμφανίσεις: 109

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,594 μηνύματα.
Καλησπέρα. Στην παραγωγή λόγου (Θέμα Δ) εμάς πάντα μας λέει να καταθέτουμε ψυχή. Μην τα γράφεις απλά για να πάρεις βαθμό. Γράψε τα σαν να βγαίνουν βαθιά από μέσα σου. Να τεκμηριώνεις ότι υποστηρίζεις. Πρόσεχε ιδιαίτερα την δομή και το επικοινωνιακό πλαίσιο.
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Καλησπέρα. Στην παραγωγή λόγου (Θέμα Δ) εμάς πάντα μας λέει να καταθέτουμε ψυχή. Μην τα γράφεις απλά για να πάρεις βαθμό. Γράψε τα σαν να βγαίνουν βαθιά από μέσα σου. Να τεκμηριώνεις ότι υποστηρίζεις. Πρόσεχε ιδιαίτερα την δομή και το επικοινωνιακό πλαίσιο.
Δεν γράφεις άρλεκιν για να καταθέσεις ψυχή και να βγαίνουν βαθιά από μέσα σου.
Ομιλία, άρθρο ή δοκίμιο καλούνται οι μαθητές να γράψουν.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,594 μηνύματα.

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Καλησπέρα. Στην παραγωγή λόγου (Θέμα Δ) εμάς πάντα μας λέει να καταθέτουμε ψυχή. Μην τα γράφεις απλά για να πάρεις βαθμό. Γράψε τα σαν να βγαίνουν βαθιά από μέσα σου. Να τεκμηριώνεις ότι υποστηρίζεις. Πρόσεχε ιδιαίτερα την δομή και το επικοινωνιακό πλαίσιο.
Συμφωνώ απόλυτα.

Έτσι ακριβώς το προσέγγισα και εγώ και έγραψα πάρα πάρα πολύ ψηλά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν γράφεις άρλεκιν για να καταθέσεις ψυχή και να βγαίνουν βαθιά από μέσα σου.
Ομιλία, άρθρο ή δοκίμιο καλούνται οι μαθητές να γράψουν.
Θύμησέ μου, τι σχολή πέρασες εσύ δίνοντας τέτοιες συμβουλές σε άλλους;
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,594 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα.

Έτσι ακριβώς το προσέγγισα και εγώ και έγραψα πάρα πάρα πολύ ψηλά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Θύμησέ μου, τι σχολή πέρασες εσύ δίνοντας τέτοιες συμβουλές σε άλλους;
Σε ευχαριστώ πολύ.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,258 μηνύματα.
Αυτό που λέει ο Cha0s δεν είναι λάθος. Το ύφος της συγγραφής είναι σημαντικό και πρέπει να ταιριάζει στην περίσταση αλλά και να ανταποκρίνεται στα ζητούμενα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top