Πόσο δύσκολο είναι να είσαι Καθηγητής;

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Πάντως είναι δύσκολο να τα βγάλουν πέρα ορισμένοι.
με ολες αυτες τις ψευτικες αναγκες που μας εχουν "δημιουργησει"..... δυσκολο ειναι

νομιζω η αμοιβη των καθηγητων ειναι μια χαρουλα!!


(off-(on) topic: με καποιο σκεπτικο, προτεινα σε προηγουμενο μηνυμα οτι ειδικα οι καθηγητες δε θα επρεπε να πληρωνονται αλλα αντιθετως να καταβαλλουν και αντιτιμο για να διδαξουν........ δεν ειναι μια δουλεια σαν ολες τις αλλες... αλλα το συναφι εχει αλλη αποψη. Δεν εχω κατεβει σε πορεια στη ζωη μου αλλα γι' αυτο το αιτημα ειμαι μεσα!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
με ολες αυτες τις ψευτικες αναγκες που μας εχουν "δημιουργησει"..... δυσκολο ειναι

νομιζω η αμοιβη των καθηγητων ειναι μια χαρουλα!!


(off-(on) topic: με καποιο σκεπτικο, προτεινα σε προηγουμενο μηνυμα οτι ειδικα οι καθηγητες δε θα επρεπε να πληρωνονται αλλα αντιθετως να καταβαλλουν και αντιτιμο για να διδαξουν........ δεν ειναι μια δουλεια σαν ολες τις αλλες... αλλα το συναφι εχει αλλη αποψη)

Προσωπική κάθαρα άποψη...είναι μια δουλειά χρειάζεται αμοιβή. Δεν μπορείς να τα βγάλεις πέρα αλλιώς... Άλλο το ιδανικό και άλλο το εφικτό! Απλά, το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να περιορίσουν τις απολαβές τους από ιδιαίτερα και έτσι... δεν χρειάζεται να παίρνουν τόσα χρήματα. Και εκείνοι έχουν δυσκολίες στην οικογένεια τους, αλλά και εμείς που πληρώνουμε. Ένα σχετικα΄συμβολικό ποσό ή οκ και παραπάνω δεν είναι κακό. Προσφέρουν μια υπηρεσία...και από αυτό μπορούν και ζουν. Και όχι με ανέσεις. Αν είσαι μόνος σου και δεν έχεις από πίσω υποχρεώσεις με παιδιά κτλ κτλ ναι ίσως η αμοιβή του δημοσίου να είναι μια χαρά...:/

Δεν είναι ακριβώς ψεύτικες οι ανάγκες. Απλά η ζωή έχει ακριβείνει κατά πολύ και ο κόσμος αναγκαστικά πρέπει να ακολουθεί...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Προσφέρουν μια υπηρεσία...και από αυτό μπορούν και ζουν.
εχεις δικιο, και μαλιστα οι "αληθινοι δασκαλοι" αξιζουν εστω και συμβολικα πολυ μεγαλυτερη χρηματικη αμοιβη.

(την προταση αυτη ομως την κανω με καποιο σκεπτικο, για να "χαρουν" και τα δισεγγονα μας αυτον τον κοσμο)

(οι "αληθινοι δασκαλοι" θα κοψουν το λαιμο τους να βρουν το απαραιτητο αντιτιμο.. καποιοι θα τα καταφερουν)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
Απαραίτητο αντίτιμο; Δηλαδή;
Αυτό που προσφέρουν να είναι καλό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Απαραίτητο αντίτιμο; Δηλαδή;
δες το μηνυμα αριθμος 63 :) (χρηματικο αντιτιμο)

αλλα ειπα τοσα πολλα... κι οταν καποιος μιλαει πολυ συνηθως λεει βλακειες

τωρα ξαναβυθιζομαι στη σιωπη μου

:hello:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
Συγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω καλά.
Λέτε ότι ναι μεν, οι αληθινοί να παίρνουν ακόμα και μεγαλύτερη αμοιβή, αλλά από την άλλη με παραπέμπετε να δω ότι μιλάτε για ένα αντίτιμο που πρέπει να προσφέρουν οι ίδιοι στους ενδιαφερόμενους...

Καλή σας συνέχεια. :hello:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Η πραγματικότητα δείχνει ότι είναι αδύνατον να καλυφθεί η ύλη σωστά ώστε να ανταποκρίνεται στο επίπεδο των πανελληνίων και χρειάζεται πολύς περισσότερος χρόνος.
Ο λόγος είναι ένας και μοναδικός: Το απίστευτο χάσιμο ωρών διδασκαλίας στο σχολείο με την συννένεση των μαθητών.
Για συγκρίνετε το φροντιστήριο με το δημόσιο σχολείο, να δούμε αν μπορεί ο καθηγητής στο δημόσιο σχολείο να βοηθήσει εξίσου έναν μαθητή.. Θέλω κάποιος να μου απαντήσει στα παρακάτω:
1) Στο φροντιστήριο η προετοιμασία ξεκινάει από Ιούλιο μήνα!
Και το δέχεστε και πληρώνετε για αυτό. Γιατί δεν δέχεστε και να απαιτήσετε και το σχολείο να ξεκινάει την προετοιμασία των πανελλαδικών εξεταζόμενων μαθημάτων τον Ιούλιο, που είναι και τσάμπα;;

2) Στο φροντιστήριο θα κάνετε μαθήματα και κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και του Πάσχα για καλύτερη προετοιμασία.
Και το δέχεστε και πληρώνετε για αυτό. Γιατί δεν δέχεστε και να απαιτήσετε και το σχολείο να κάνει μαθήματα, που είναι και τσάμπα;

3) Στο σχολείο θα χάσετε ώρες για: εκδρομές, συνελεύσεις καθηγητών, συνελεύσεις 5μελών, συνελεύσεις 15μελών, ομιλίες, επισκέψεις σε μουσεία, καταλήψεις (βάλε 1-2 μήνες), απεργίες καθηγητών, εκδηλώσεις παραμονής Πολυτεχνείου, 25ης Μαρτίου, 28ης Οκτωβρίου, 3 Ιεραρχών, ώρες για πρόβες για παρελάσεις, χορωδίες, ποιήματα κλπ που ξεκινάνε 1 μήνα πριν, κλπ κλπ κλπ.
Έχετε χάσει ποτε στο φροντιστήριο ώρες για αυτά; ΟΧΙ. Και μάλιστα αν χαθούν ώρες για αυτά θα διαμαρτυρηθείτε και θα αλλάξετε φροντιστήριο!! Γιατί δεν διαμαρτύρεστε και στο σχολείο όταν χάνονται αυτές οι ώρες;

4) Πόσες φορές έχω ακούσει από μαθητές (ειδικά από Μάρτη μήνα κάθε μέρα) "κύριε να μην κάνουμε μάθημα σήμερα..". Το έχετε πει ποτέ αυτό στο φροντιστήριο;

5) Πάτε 5ήμερη στο φροντιστήριο; Αν γίνει κάτι τέτοιο θα έρθουν οι γονείς στο φροντιστήριο και θα πουν του ιδιοκτήτη "ρε τι σε πληρώνουμε; για να πηγαίνετε εκδρομές;" Στο σχολείο όμως θα πάτε και δεν θα διαμαρτυρηθούν οι γονείς σας...

Ερωτώ: ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΕΧΕΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ που είναι και τσάμπα στο κάτω κάτω;

Για αυτό έγραψα παραπάνω ότι το χάσιμο ωρών γίνεται με την "συνένεση" των μαθητών, γιατί ποτέ κανείς μαθητής δεν διαμαρτυρήθηκε να μην γίνει συνέλευση 5μελούς εν ώρα μαθήματος ώστε να μην χαθούν ώρες διδασκαλίας!!

Συμπέρασμα: στο φροντιστήριο γίνονται τουλάχιστον οι 3πλάσιες ώρες προετοιμασίας. Ένας δημόσιος καθηγητής όση όρεξη και διάθεση και να έχει, πως να προετοιμασει σωστά τον μαθητή λοιπόν; Ξέρετε πόσες φορές ένιωσα άσχημα, που από μια ενότητα έλυσα 1-2 ασκήσεις μόνο στην τάξη και προχώρησα παρακάτω, ενώ κανονικά θα έπρεπε να μείνω τουλάχιστον 1 εβδομάδα;

Η απάντηση που δίνετε τώρα οι μαθητές στο παραπάνω ερώτημά μου, είναι η εξής:
Κύριε καθηγητά μου, το σχολείο έχει και άλλο ρόλο και όχι μόνο να διδάσκει για τις πανελλήνιες. Έχει τον ρόλο τον κοινωνικό, της πολιτισμικής εκπαίδευσης, της δημοκρατικής διαπαιδαγώγισης, της κοινωνικοποίησης κλπ κλπ, άρα όλα τα παραπάνω, εκδρομές΄σε μουσεία, εορτασμοί, συνελεύσεις ακόμα και οι καταλήψεις(!), έχουν παιδαγωγικό σκοπό και δεν είναι δυνατόν να μην γίνονται.
Σας απαντώ:
Λοιπόν, συμφωνώ 100% μαζί σας !!!! και πρέπει να γίνονται όλα αυτά!!. (Και η 5ήμερη είναι απαραίτητη κατά την γνώμη μου! ακόμα και οι καταλήψεις όταν γίνονται με σοβαρά αιτήματα και όχι σαν "μόδα") Όμως, δεν μπορεί να γίνονται όλα αυτά και ταυτόχρονα να απαιτούμε το σχολείο να προετοιμαζει σωστά και κατάλληλα για τις πανελλήνιες στο επίπεδο που είναι σήμερα. Και τα δύο αυτά δεν χωράνε μαζί! Δεν βγάζει ο χρόνος!! Οι μαθητές τα έχετε διαχωρίσει: Το φροντιστήριο για το γνωστικό αντικείμενο και μόνο, το δημόσιο σχολείο για όλα τα υπόλοιπα. Για αυτό και θα αντιδράσετε αν σας πουν ότι τα διαγωνίσματα στο σχολείο θα γράφονται Σαββατοκύριακα για να μην χάνονται ώρες μαθήματος, ενώ θα το δεχτείτε στο Φροντιστήριο. Χαλάει το σύστημα! δεν κολλάει ρε παιδί μου κάτι τέτοιο... δεν είναι ο ρόλος του σχολείου αυτός! και γιαυτό σας ξενίζει κάτι τέτοιο. Μα έχουμε το φροντιστήριο (που το χρυσοπληρώνετε) για τα διαγωνίσματα τα Σαββατοκύριακα, σκέφτεστε..

Αγαπητοί μαθητές ξυνπήστε κάντε την επανάστασή σας και πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας. Οι λύσεις είναι οι εξής:
1) Το σχολείο διατηρήσει τον κοινωνικό του χαρακτήρα όπως είναι σήμερα (με τις γιορτές του τις εκδρομές του τις συνελεύσεις του κλπ) και μειώνεται η ύλη στο 50%, γιατί αλλιώς δεν βγαίνει και θα χρειαστείτε το φροντιστήριο οπωσδήποτε.
2) Το σχολείο διατηρεί τον κοινωνικό του χαρακτήρα, η ύλη δεν μειώνεται αλλά ΤΕΛΟΣ στο χάσιμο ωρών (γιορτές συνελεύσεις κλπ θα γίνονται μετά τις 2 ή Σαββατοκύριακα)

Υπάρχει και μια 3η επιλογή βέβαια: Το σχολείο να λειτουργεί ακριβώς όπως τα φροντιστήρια χωρίς κανέναν κοινωνικό ρόλο (η προετοιμασία θα ξεκινάει από Ιούλιο μήνα μαθήματα Χριστούγεννα πάσχα κλπ), αλλά το θεωρώ αυτοκτονία το σχολείο να γίνει επιχείρηση όπως τα φροντιστήρια!

Θέλω να καταλάβετε ότι σήμερα ο ασφιχτηκά περιορισμένος χρόνος του σχολικού έτους σε συνδυασμό με την ογκώδη ύλη, δεν επιτρέπει να κάνουμε την δουλειά μας όπως θα θέλαμε και για αυτό βγάζουμε την εικόνα ότι δεν κάνουμε καλό μάθημα και ότι δεν καλύπτουμε επαρκώς την ύλη. Έχετε δίκιο. Δεν είναι όμως έτσι στην πραγματικότητα και το πιστεύω για όλους τους συναδέλφους.

Θέλουμε τον απαραίτητο χρόνο αλλά και την υποστήριξή σας, και να είστε σίγουροι ότι εμείς οι καθηγητές του δημόσιου σχολείου θα είμαστε δίπλα σας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Προσωπική κάθαρα άποψη...είναι μια δουλειά χρειάζεται αμοιβή. Δεν μπορείς να τα βγάλεις πέρα αλλιώς... Άλλο το ιδανικό και άλλο το εφικτό! Απλά, το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να περιορίσουν τις απολαβές τους από ιδιαίτερα και έτσι... δεν χρειάζεται να παίρνουν τόσα χρήματα. Και εκείνοι έχουν δυσκολίες στην οικογένεια τους, αλλά και εμείς που πληρώνουμε. Ένα σχετικα΄συμβολικό ποσό ή οκ και παραπάνω δεν είναι κακό. Προσφέρουν μια υπηρεσία...και από αυτό μπορούν και ζουν. Και όχι με ανέσεις.

Δεν είναι μια απλή οποιαδήποτε υπηρεσία. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού έχει πάνω από όλα παιδαγωγικούς στόχους κάτι που στην χώρας συστηματικά και ηθελημένα το ξεχνάμε. Επίσης το λειτούργημα του εκπαιδευτικού, θα πρέπει να αμοίβεται με το παραπάνω επειδή συμβάλλει στην διαμόρφωση της ανθρώπινης προσωπικότητας (του παιδιού) μετά την συμβολή του πρώτου φορέα που είναι οι γονείς του παιδιού. Θα πρέπει να αμοίβεται με το παραπάνω, λόγω κοπιαστικών σπουδών. Πόσοι από όλους μας, στην Ελλάδα της ισοπέδωσης και προς τα κάτω, ενώ ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να αποφοιτήσεις από σχολές (που μόνο στην Ελλάδα, παγκοσμίως, βαπτίστηκαν ως δια μαγείας, σε μια νύχτα, "καθηγητομηχανές" με τις ευλογίες τις αμορφωσιάς όλου του "κράτους") τύπου Μαθηματικού, Φιλολόγου, Φυσικού,...κοκ άλλες στιγμές φωνάζουμε για άδικη αντιμετώπιση. Όλοι εσείς που φωνάζετε, είστε έξω από τον χορό. Ελάτε και αποκτήστε ένα πτυχίο Φυσικής πρώτα και μετά μιλείστε για αδικίες. Ρωτήσατε ποτέ, αν ένας πτυχιούχος Φυσικής κάνει απόσβεση των γνώσεών του μετά το Πανεπιστήμιο στην αγορά εργασίας, όταν "υποχρεούται" από το υπανάπτυκτο κράτος, να διδάσκει τον 2ο νόμο του Newton, ενώ γνώσεις πραγματικής φυσικής π.χ. πυρηνικής φυσικής μπαίνουν στο ντουλάπι για την υπόλοιπη ζωή; Μην τα βλέπετε μονομερώς κάποια πράγματα. Υπάρχει αμφίπλευρη αδικία. Προσωπικά, θεωρώ κάπως, να καταλήξω να "λύνω" μια ζωή ασκήσεις φροντιστηριακού τύπου (ενέσεις) Γεωμετρίας Α' Λυκείου, όταν έχω φτύσει αίμα κάνοντας πολύ προχωρημένα μαθηματικά όπως ορθογώνια πολυώνυμα και ολοκληρωτικούς μετασχηματισμούς. Τελικά, θα υπάρξει απόσβεση του κόπου μου; Τόσα χρόνια σπουδές υψηλότατου επιπέδου γιατί; Για να έχω την κάθε άσχετη μετά και τον κάθε άσεχτο κομματόσκυλο συνδικαλιστή (της εκπαίδευσης), ως επαγγελματίας πτυχιούχος, να με "ελέγχουν" και να με "περιορίζουν"; Γιατί μόνο στην χώρα μας, θέλουμε όλοι να έχουμε άποψη για όλους και για όλα, ενώ έχουμε παντελή άγνοια; Ας διορθώσουμε πρώτα καθηγητές, μαθητές και ευρύτερη κοινωνία, κάποια κόμπλεξ που έχουμε, και μετά ας μιλήσουμε για το λειτούργημα του εκπαιδευτικού που κατάντησε φτηνό κρατικοδίαιτο επάγγελμα που ουδεμία σχέση δεν έχει με το κύρος της επιστήμης που το υποστηρίζει (π.χ. μαθηματικά, φυσική, χημεία,...κτλ).

Δεν είναι ακριβώς ψεύτικες οι ανάγκες. Απλά η ζωή έχει ακριβείνει κατά πολύ και ο κόσμος αναγκαστικά πρέπει να ακολουθεί...

Ο άνθρωπος για να ζήσει χρειάζεται πολύ λίγα πράγματα. Όντως ως κοινωνία, όπως λέει και ο amalfi, έχουμε πολλές περιττές ανάγκες που τις βαπτίσαμε ως πάγιες βιολογικές ανάγκες και εν τέλει έχουμε χάσει το νόημα της ζωής μας (καταναλωτισμός) και συμπεριφερόμαστε όπως συμπεριφερόμαστε. Η ζωή δεν έχει ακριβύνει αλλά ο κόσμος έχει χάσει τον έλεγχο των επιθυμιών του. Έχει χάσει τον αυτοέλεγχό του...:whistle: Παλιότερα στην προ sms-internetική εποχή, ο κόσμος ζούσε πιο ανθρώπινα. Ζούσε την ζωή. Τώρα απλά γίναμε θεατές από τον καναπέ μας και μίζεροι. Ποιος φταίει για όλα αυτά Δέσποινα; Η ακριβή ζωή ή η απληστία του Έλληνα ανθρώπου που με δυο δεκάρες από το χρηματιστήριο του 2000, νόμισε ότι έγινε ο ζάμπλουτος Δ.Αμπράμοβιτς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
1) Στο φροντιστήριο η προετοιμασία ξεκινάει από Ιούλιο μήνα!
Και το δέχεστε και πληρώνετε για αυτό. Γιατί δεν δέχεστε και να απαιτήσετε και το σχολείο να ξεκινάει την προετοιμασία των πανελλαδικών εξεταζόμενων μαθημάτων τον Ιούλιο, που είναι και τσάμπα;;
2) Στο φροντιστήριο θα κάνετε μαθήματα και κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και του Πάσχα για καλύτερη προετοιμασία.
Και το δέχεστε και πληρώνετε για αυτό. Γιατί δεν δέχεστε και να απαιτήσετε και το σχολείο να κάνει μαθήματα, που είναι και τσάμπα;
3) Στο σχολείο θα χάσετε ώρες για: εκδρομές, συνελεύσεις καθηγητών, συνελεύσεις 5μελών, συνελεύσεις 15μελών, ομιλίες, επισκέψεις σε μουσεία, καταλήψεις (βάλε 1-2 μήνες), απεργίες καθηγητών, εκδηλώσεις παραμονής Πολυτεχνείου, 25ης Μαρτίου, 28ης Οκτωβρίου, 3 Ιεραρχών, ώρες για πρόβες για παρελάσεις, χορωδίες, ποιήματα κλπ που ξεκινάνε 1 μήνα πριν, κλπ κλπ κλπ.
Έχετε χάσει ποτε στο φροντιστήριο ώρες για αυτά; ΟΧΙ. Και μάλιστα αν χαθούν ώρες για αυτά θα διαμαρτυρηθείτε και θα αλλάξετε φροντιστήριο!! Γιατί δεν διαμαρτύρεστε και στο σχολείο όταν χάνονται αυτές οι ώρες;

4) Πόσες φορές έχω ακούσει από μαθητές (ειδικά από Μάρτη μήνα κάθε μέρα) "κύριε να μην κάνουμε μάθημα σήμερα..". Το έχετε πει ποτέ αυτό στο φροντιστήριο;

5) Πάτε 5ήμερη στο φροντιστήριο; Αν γίνει κάτι τέτοιο θα έρθουν οι γονείς στο φροντιστήριο και θα πουν του ιδιοκτήτη "ρε τι σε πληρώνουμε; για να πηγαίνετε εκδρομές;" Στο σχολείο όμως θα πάτε και δεν θα διαμαρτυρηθούν οι γονείς σας...

Ερωτώ: ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΕΧΕΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ που είναι και τσάμπα στο κάτω κάτω;
Συμπέρασμα: στο φροντιστήριο γίνονται τουλάχιστον οι 3πλάσιες ώρες προετοιμασίας. Ένας δημόσιος καθηγητής όση όρεξη και διάθεση και να έχει, πως να προετοιμασει σωστά τον μαθητή λοιπόν; Ξέρετε πόσες φορές ένιωσα άσχημα, που από μια ενότητα έλυσα 1-2 ασκήσεις μόνο στην τάξη και προχώρησα παρακάτω, ενώ κανονικά θα έπρεπε να μείνω τουλάχιστον 1 εβδομάδα;

Αγαπητοί μαθητές ξυνπήστε κάντε την επανάστασή σας και πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας. Οι λύσεις είναι οι εξής:
1) Το σχολείο διατηρήσει τον κοινωνικό του χαρακτήρα όπως είναι σήμερα (με τις γιορτές του τις εκδρομές του τις συνελεύσεις του κλπ) και μειώνεται η ύλη στο 50%, γιατί αλλιώς δεν βγαίνει και θα χρειαστείτε το φροντιστήριο οπωσδήποτε.
2) Το σχολείο διατηρεί τον κοινωνικό του χαρακτήρα, η ύλη δεν μειώνεται αλλά ΤΕΛΟΣ στο χάσιμο ωρών (γιορτές συνελεύσεις κλπ θα γίνονται μετά τις 2 ή Σαββατοκύριακα)

Υπάρχει και μια 3η επιλογή βέβαια: Το σχολείο να λειτουργεί ακριβώς όπως τα φροντιστήρια χωρίς κανέναν κοινωνικό ρόλο (η προετοιμασία θα ξεκινάει από Ιούλιο μήνα μαθήματα Χριστούγεννα πάσχα κλπ), αλλά το θεωρώ αυτοκτονία το σχολείο να γίνει επιχείρηση όπως τα φροντιστήρια!
Θέλουμε τον απαραίτητο χρόνο αλλά και την υποστήριξή σας, και να είστε σίγουροι ότι εμείς οι καθηγητές του δημόσιου σχολείου θα είμαστε δίπλα σας!
Στο 1) και 2) μια απάντηση θα ήταν ότι επειδή το φροντιστήριο το πληρώνουμε άμεσα θέλουμε να κάνουμε και μαθήματα το καλοκαίρι , τα Χριστούγεννα και το Πάσχα .. τώρα ο λόγος που δεν απαιτούμε μαθήματα αυτές τις περιόδους για το σχολείο είναι γιατί ετσι πως έχουν κάνει το σύστημα κάνεις μαθητής δεν θα θελε να κάνει μαθήματα σε περιόδους διακοπών και γιορτών πόσο μάλλον όταν έχει και ένα φροντιστήριο πάνω από το κεφάλι του.....δυστυχώς δεν είναι λίγοι οι μαθητές πιστεύουν ότι το σχολείο δεν έχει τίποτα να τους προσφέρει και περιμένουν τα πάντα από τα φροντιστήρια ....πως λοιπόν να ζητήσετε από τέτοιους μαθητές να διεκδικήσουν καλοκαιρινά μαθήματα?
3) δεν διαμαρτυρούμαστε γιατί είναι δυστυχώς προτιμότερο να κάνεις 2 ώρες γιορτή και να φύγεις απο το να κάνεις όλες τις ώρες μάθημα....
4) δεν νομίζω να το έχει κάνει κανείς αυτό στο φροντιστήριο.....

Το ξέρουμε ότι ετσι πως είναι η ύλη και οι ώρες στα σχολεια δεν μπορεί ο καθηγητής να κάνει ένα σωστό μάθημα...

Οσο για τις ιδεες που δινεται οντως ειναι πραγματικα πολυ ωραίες αλλά δεν θα βρείτε εκεί έξω πολλούς μαθητές που να θέλουν να επαναστατήσουν γι αυτά..... σκεφτείτε μόνο ότι έρχονται οι περισσότεροι στο σχολείο για τις απουσίες .......σκεφτείτε ότι πιστεύουν ότι το σχολείο είναι άχρηστο πως θα διεκδικήσουν αυτοί οι μαθητές αυτά που τους αξίζουν? .....
Οσο για την υποστήριξη που είπατε ότι θέλετε για κάτι καλύτερο δυστυχώς δεν σκέφτονται όλοι οι καθηγητες σαν εσάς μιας και αυτοί έχουν βολευτεί κανονικότατα από την όλη κατάσταση άλλα παρόλα αυτά οι καθηγητές που το αξίζουν θέλω να πιστεύω οτι περνούν και την ανάλογη υποστήριξη από τους μαθητές .......


Οσον αφορά το θέμα με τους καθηγητές που κάνουν ιδιαίτερα σε μαθητές του σχολείου τους .....
εγώ πιστεύω ότι τα χρήματα που περνούν από το δημόσιο θα έπρεπε να τους αρκούν γιατί στο κάτω κάτω και άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι που πληρώνονται με ανάλογα χρήματα πως τα καταφέρνουν και ζουν....... και απο οτι βλεπω απο καθηγητες οι περρισοτεροι πιο πολλυ για να καλύψουν υλικές ανάγκες οι οποίες είναι άχρηστες κάνουν ιδιαίτερα πάρα για να ζήσουν άλλα τελοσπαντων......
γιατί δηλαδή όταν ο καθηγητής δέχεται να κάνει μαθήματα σε παιδί που του διδάσκει στο σχολείο δεν σκέφτεται ότι εκεί έξω υπάρχουν 1002 άνεργοι με την ίδια ιδικοτητα που δεν έχουν να φάνε και περιμένουν να διοριστούν .....
Φέτος που έπρεπε να αποφασίσω τι θα κάνω σχετικά με την προετοιμασια για τις πανελλήνιες είχα σκεφτεί ότι ο καθηγητης της φυσικής στο σχολείο μου θα μπορούσαν να με βοηθήσουν πάρα πολύ αλλα αμεσως σκεφτηκα γιατι να δωσω σε αυτόν τα λεφτά μου που τρέχει στα ιδιαίτερα και να μην πάω σε έναν άλλον....
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ΜΑGISTER

Νεοφερμένος

Ο ΜΑGISTER αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Ο μαθηματικος του σχολειου μου δινει σε ολους οσους κανει ιδιαιτερα τα θεματα καθε διαγωνισματος, τα θεματα των ενδοσχολικων κλπ, εδω και 3 χρονια. Επισης ο ενας φιλολογος κανει ιδιαιτερα εναντι 50 ευρω καθε ωρα, λες και διδασκει χρυσαφι στους μαθητες. Κι αυτος θεματα δινει.
Εγω εκανα εκθεση με αυτον που στο σχολειο μου κανει αρχαια. 15 ευρω/ωρα.

σε γενικές γραμμές αυτη ειναι η εικόνα στο σχολείο. Γι' αυτο η λύση ειναι να αρθει η μονιμότητα των καθηγητων και να τιθενται κατω απο συνεχη επιμόρφωση αλλα και αξιολογηση. τοτε το φαινομενο που αναφερεις δεν θα μπορουσε να συμβαίνει. εχουν μετατρεψει την δημοσια εκπαιδευση σε "μαθητοπάζαρο"!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
Ο μαθηματικος του σχολειου μου δινει σε ολους οσους κανει ιδιαιτερα τα θεματα καθε διαγωνισματος, τα θεματα των ενδοσχολικων κλπ, εδω και 3 χρονια. Επισης ο ενας φιλολογος κανει ιδιαιτερα εναντι 50 ευρω καθε ωρα, λες και διδασκει χρυσαφι στους μαθητες. Κι αυτος θεματα δινει.
Εγω εκανα εκθεση με αυτον που στο σχολειο μου κανει αρχαια. 15 ευρω/ωρα.

το να κάνεις ιδιαίτερα ή να διδάσκεις σε φροντιστήριο ενώ δουλεύεις ως καθηγητής σε σχολείο δεν είναι παράνομο?
όσο για την κατάσταση που μας περιγράφεις είναι επιεικώς απαράδεκτη!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
το να κάνεις ιδιαίτερα ή να διδάσκεις σε φροντιστήριο ενώ δουλεύεις ως καθηγητής σε σχολείο δεν είναι παράνομο?
όσο για την κατάσταση που μας περιγράφεις είναι επιεικώς απαράδεκτη!!
Έτσι είναι, άλλωστε το έχω αναφέρει.Όποιος εργάζεται σε δημόσιο σχολείο, απαγορεύεται να απασχολείται σε φροντιστήριο ή να κάνει ιδιαίτερο. Επίσης κάνω την ερώτηση : ποιος καθηγητής που κάνει ιδιαίτερα κόβει απόδειξη;
Είμαστε όμως στην Ελλάδα, θεωρούμε φυσιολογικά όλα τα παραπάνω και ασχολούμαστε με τα υπόλοιπα θέματα. (ο ομιλών δεν εξαιρείται).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
@mariza
Έχετε το φροντιστήριο πιο πάνω από το σχολείο και όσο υπάρχει αυτή η αντίληψη, το σχολείο δεν πρόκειται να αποκτήσει την αξία του. Το είπες και μόνη σου: Δεν θα ήθελες το δημόσιο σχολείο σου που είναι και δωρεάν να σου κάνει μαθήματα τα Χριστούγεννα και το Πάσχα και τον Ιούλιο. Προτιμάς όμως να κάνεις μαθήματα αυτές τις περιόδους στο φροντιστήριο που το χρυσοπληρώνεις. Λες γιατί να έχω και τον μπελά του σχολείου τα Χριστούγεννα-Πάσχα-Καλοκαίρι αφού έχω το φροντιστήριο τότε.
Και ερωτώ: Γιατί να μην αντιστρέψετε την λογική και να πείτε: Έχω το σχολείο μου που είναι δωρεάν και θα με στηρίξει και τα Χριστούγεννα και το Πάσχα και το καλοκαίρι για τις πανελλήνιες.και Σαββατοκύριακα έξτρα μαθήματα! Γιατί να φορτοθώ και το φροντιστήριο που θα πρέπει να τα σκάσω? Δεν ξέρω καλύτερα να πάω να τα φάω στις διακοπές μου?

Όσο προτιμάτε να πληρώνετε και να έχετε την αντίληψη ότι αν δεν πληρώσεις δεν θα μάθεις, τα πράγματα δεν θα αλλάξουν ποτέ.

Είναι θέμα αντίληψης. Αντιστρέψτε την κατάσταση. Πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας.
Απαιτήστε το σχολείο να παρέχει ισάριθμες ώρες προετοιμασίας με ένα φροντιστήριο και τότε θα δείτε την αξία του. Απεξαρτηθείτε από τα φροντιστήρια.
Ελαφρύνετε τις τσέπες των γονιών σας που πληρώνουν 600? τον μήνα.

Όπως είναι τώρα η κατάσταση, το σχολείο δεν προσφέρει απολύτως τίποτα. Όταν ξεκινάει η ύλη στο σχολείο, στο φροντιστήριο έχετε τελειώσει και την 1η επανάληψη! Πως λοιπόν το ρημάδι δημόσιο σχολείο να αποκτήσει αξία, αν δεν του τη δώσετε εσείς;
Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει αυτό. Στο εξωτερικό η λέξη φροντιστήριο είναι άγνωστη. Πότε θα αλλάξει η κατάσταση στην Ελλάδα; αφού υπάρχει τρόπος. Και ανέφερα 2 λύσεις πιο πάνω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
@mariza
Πως λοιπόν το ρημάδι δημόσιο σχολείο να αποκτήσει αξία, αν δεν του τη δώσετε εσείς;
Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει αυτό. Στο εξωτερικό η λέξη φροντιστήριο είναι άγνωστη. Πότε θα αλλάξει η κατάσταση στην Ελλάδα; αφού υπάρχει τρόπος. Και ανέφερα 2 λύσεις πιο πάνω

κοίτα συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχει μία γενικευμένη απαξίωση στο δημόσιο σχολείο. Ωστόσο, δε φταίμε μόνο εμείς οι μαθητές για την κατάσταση αυτή! Δεν αποποιούμαι των ευθυνών και δέχομαι αν το θες ότι οι μαθητές ίσως έχουν τη μερίδα του λέοντος όσον αφορά το αίτιο αυτής της κατάστασης(αν και δεν το πιστεύω απόλυτα), αλλά πρέπει να γίνει και κάτι από την πλευρά των καθηγητών οι οποίοι απαξιώνουν οι ίδιοι το χώρο εργασίας τους αντί να τον τιμούν. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Είμαι από τους τυχερούς μαθητές που οι φιλόλογοι τους αγαπούν αυτό που κάνουν και το κάνουν και μάλιστα πάααρα πολύ καλά και τους βγάζω το καπέλο γι' αυτό. Τι θα έλεγες όμως όταν στις εξετάσεις του ιουνίου στο μάθημα της έκθεσης, έχεις ως ένα από τα θέματα να γράψεις μια επιστολή,την οποία δεν έχεις διδαχθεί στην τάξη, και ο καθηγητής/τριά σου σού πει ''εντάξει εμείς δεν το έχουμε κάνει στην τάξη αυτό, αλλά σίγουρα σας το έχουν πει στο φροντιστηρίο!''? αυτό δε λέγεται απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΜΑGISTER

Νεοφερμένος

Ο ΜΑGISTER αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
κοίτα συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχει μία γενικευμένη απαξίωση στο δημόσιο σχολείο. Ωστόσο, δε φταίμε μόνο εμείς οι μαθητές για την κατάσταση αυτή! Δεν αποποιούμαι των ευθυνών και δέχομαι αν το θες ότι οι μαθητές ίσως έχουν τη μερίδα του λέοντος όσον αφορά το αίτιο αυτής της κατάστασης(αν και δεν το πιστεύω απόλυτα), αλλά πρέπει να γίνει και κάτι από την πλευρά των καθηγητών οι οποίοι απαξιώνουν οι ίδιοι το χώρο εργασίας τους αντί να τον τιμούν. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Είμαι από τους τυχερούς μαθητές που οι φιλόλογοι τους αγαπούν αυτό που κάνουν και το κάνουν και μάλιστα πάααρα πολύ καλά και τους βγάζω το καπέλο γι' αυτό. Τι θα έλεγες όμως όταν στις εξετάσεις του ιουνίου στο μάθημα της έκθεσης, έχεις ως ένα από τα θέματα να γράψεις μια επιστολή,την οποία δεν έχεις διδαχθεί στην τάξη, και ο καθηγητής/τριά σου σού πει ''εντάξει εμείς δεν το έχουμε κάνει στην τάξη αυτό, αλλά σίγουρα σας το έχουν πει στο φροντιστηρίο!''? αυτό δε λέγεται απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης??

πέστα . Για ενα τετοιο σχολείο φορολογούμαι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
πέστα . Για ενα τετοιο σχολείο φορολογούμαι;

δυστυχώς έτσι φαίνεται. και εσύ και οι γονείς όλων μας. φυσικά αυτό δεν αναιρεί το εκπαιδευτικό έργο που μου έχει προσφέρει η συγκεκριμένη καθηγήτρια τα δύο τελευταία χρόνια που την έχω, αντίθετα έχει συμβάλει σημαντικά στο ότι θέλω να ασχοληθώ επαγγελματικά με τη φιλολογία. απλά έχω κουραστεί να ακούω ότι φταίνε μόνο οι μαθητές για το τέλμα στο οποίο έχει φτάσει η δημόσια εκπαίδευση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
Δεν είναι μια απλή οποιαδήποτε υπηρεσία.
Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού έχει πάνω από όλα παιδαγωγικούς στόχους κάτι που στην χώρας συστηματικά και ηθελημένα το ξεχνάμε. Επίσης το λειτούργημα του εκπαιδευτικού, θα πρέπει να αμοίβεται με το παραπάνω επειδή συμβάλλει στην διαμόρφωση της ανθρώπινης προσωπικότητας (του παιδιού) μετά την συμβολή του πρώτου φορέα που είναι οι γονείς του παιδιού. Θα πρέπει να αμοίβεται με το παραπάνω, λόγω κοπιαστικών σπουδών. Πόσοι από όλους μας, στην Ελλάδα της ισοπέδωσης και προς τα κάτω, ενώ ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να αποφοιτήσεις από σχολές (που μόνο στην Ελλάδα, παγκοσμίως, βαπτίστηκαν ως δια μαγείας, σε μια νύχτα, "καθηγητομηχανές" με τις ευλογίες τις αμορφωσιάς όλου του "κράτους") τύπου Μαθηματικού, Φιλολόγου, Φυσικού,...κοκ άλλες στιγμές φωνάζουμε για άδικη αντιμετώπιση. Όλοι εσείς που φωνάζετε, είστε έξω από τον χορό. Ελάτε και αποκτήστε ένα πτυχίο Φυσικής πρώτα και μετά μιλείστε για αδικίες. Ρωτήσατε ποτέ, αν ένας πτυχιούχος Φυσικής κάνει απόσβεση των γνώσεών του μετά το Πανεπιστήμιο στην αγορά εργασίας, όταν "υποχρεούται" από το υπανάπτυκτο κράτος, να διδάσκει τον 2ο νόμο του Newton, ενώ γνώσεις πραγματικής φυσικής π.χ. πυρηνικής φυσικής μπαίνουν στο ντουλάπι για την υπόλοιπη ζωή; Μην τα βλέπετε μονομερώς κάποια πράγματα. Υπάρχει αμφίπλευρη αδικία. Προσωπικά, θεωρώ κάπως, να καταλήξω να "λύνω" μια ζωή ασκήσεις φροντιστηριακού τύπου (ενέσεις) Γεωμετρίας Α' Λυκείου, όταν έχω φτύσει αίμα κάνοντας πολύ προχωρημένα μαθηματικά όπως ορθογώνια πολυώνυμα και ολοκληρωτικούς μετασχηματισμούς. Τελικά, θα υπάρξει απόσβεση του κόπου μου; Τόσα χρόνια σπουδές υψηλότατου επιπέδου γιατί; Για να έχω την κάθε άσχετη μετά και τον κάθε άσεχτο κομματόσκυλο συνδικαλιστή (της εκπαίδευσης), ως επαγγελματίας πτυχιούχος, να με "ελέγχουν" και να με "περιορίζουν"; Γιατί μόνο στην χώρα μας, θέλουμε όλοι να έχουμε άποψη για όλους και για όλα, ενώ έχουμε παντελή άγνοια; Ας διορθώσουμε πρώτα καθηγητές, μαθητές και ευρύτερη κοινωνία, κάποια κόμπλεξ που έχουμε, και μετά ας μιλήσουμε για το λειτούργημα του εκπαιδευτικού που κατάντησε φτηνό κρατικοδίαιτο επάγγελμα που ουδεμία σχέση δεν έχει με το κύρος της επιστήμης που το υποστηρίζει (π.χ. μαθηματικά, φυσική, χημεία,...κτλ).



Ο άνθρωπος για να ζήσει χρειάζεται πολύ λίγα πράγματα. Όντως ως κοινωνία, όπως λέει και ο amalfi, έχουμε πολλές περιττές ανάγκες που τις βαπτίσαμε ως πάγιες βιολογικές ανάγκες και εν τέλει έχουμε χάσει το νόημα της ζωής μας (καταναλωτισμός) και συμπεριφερόμαστε όπως συμπεριφερόμαστε. Η ζωή δεν έχει ακριβύνει αλλά ο κόσμος έχει χάσει τον έλεγχο των επιθυμιών του. Έχει χάσει τον αυτοέλεγχό του...:whistle: Παλιότερα στην προ sms-internetική εποχή, ο κόσμος ζούσε πιο ανθρώπινα. Ζούσε την ζωή. Τώρα απλά γίναμε θεατές από τον καναπέ μας και μίζεροι. Ποιος φταίει για όλα αυτά Δέσποινα; Η ακριβή ζωή ή η απληστία του Έλληνα ανθρώπου που με δυο δεκάρες από το χρηματιστήριο του 2000, νόμισε ότι έγινε ο ζάμπλουτος Δ.Αμπράμοβιτς;

Νίκο, αν μιλάτε για ανάγκες μπουζουκιών και άλλα είδη διασκέδασης και τέτοιου είδους ναι δεν λεω ότι είναι βιολογική ανάγκη... Μιλάω για άλλους φορείς που έχουν ακριβίνει. Η βιολογική ανάγκη τώρα πια δεν σταματά στη τροφή και στη στέγη.
Σαφώς και έχουμε χάσει τον έλεγχο των επιθυμιών μας και ίσως για αυτό να φτάσαμε και εδώ που φτάσαμε. Μη κοιτάς το πριν...και εσύ ''υπηρετείς'' την νέα ζωή που λες...Και εγώ και όλοι μας. Και μη το κοιτάτε τώρα που είστε μόνοι σας.Μονόπλευρα. Ελάτε στη θέση οικογενειών που ζουν δύσκολα.
Έλα να πληρώσεις ασφάλειες, φροντιστήρια-ιδιαίτερα του παιδιού σου, να πληρώσεις τη τροφή που θα μπει στο σπίτι, λογαριασμούς... Αυτά τι είναι; Περιττά; Μια 3ημελής οικογένεια πληρώνει 900 ευρώ το τρίμηνο στην ασφάλεια, περίπου.
Σου βγάζω διακοπές, σου βγάζω κάποια έξοδο.Αυτό λεω...και το καταλαβαίνεις που θέλω να καταλήξω.

Αν ο κάθε έλληνας νόμιζε ότι έγινε πλούσιος στο κάτω κάτω προβλημά του για την ανωριμότητα του και την αστάθεια του.

Για τα πρώτα,οκ συμφωνώ. Απλά εσύ το ονόμασες λειτούργημα και εγώ υπηρεσία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Υπηρεσία στην Ελλάδα είναι και το φακελάκι όπως και η δουλειά του Μάκη (Τριανταφυλλόπουλου)...

Δέσποινα, τα φροντιστήρια πουθενά στον λογικά πολιτισμένο κόσμο, δεν είναι είδος ανάγκης και πάγιο έξοδο. Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει το "πρέπει" σε όλα. Μόνο στην Ελλάδα κάνουμε φροντιστήρια όλοι, επειδή όλοι τους "θέλουν" (οι γονείς δηλαδή και όχι τα παιδιά) να γίνουν μεγαλοεφαρμοσμένοι ερευνητές και μεγαλογιατροί. Τώρα το πόσο μεγάλο είναι το θέμα...;) Μόνο στην Ελλάδα, ισχύει το μπείτε όλοι κουτσοί-στραβοί στο Πανεπιστήμιο και βγείτε επιστήμονες της μετέπειτα ΜΑSA ή NASA...Τώρα δεν ξέρω αν θα υπάρξει από εδώ και στο εξής MASA...Πρέπει όλοι οι γονείς να πληρώνουν φροντιστήρια μπας και μπεί το τούβλο παιδί τους (με χίλιες ενέσεις) στο Πανεπιστήμιο; Πρέπει όλοι να είναι Πανεπιστήμονες; ε; :hmm:Τα φροντιστήρια δεν είναι στα βασικά έξοδα.

Τα φροντιστήρια είναι περιττό έξοδο, δείγμα νεοπλουτισμού. Μάλιστα ξεκίνησε ως φυσικό φαινόμενο, επειδή οι λεφτάδες της Εκάλης έκαναν ιδιαίτερα-γαλλικά-και πιάνο στα κακομαθημένα τους μαμόθρεφτα. Στην συνέχεια, επειδή ζήλεψε και η κουτσή Μαρία, μόλις έπιασε καμία αύξηση από το ΠΑΣΟΚ του 1981, με χίλια δυο καταναλωτικά δάνεια-με πονηροδουλειές...κτλ έκανε την ζωή της λάστιχο (όπως λέμε παιδί λάστιχο) μπας και ο κανακάρης ή η αγαθούλα θυγατέρα της μπει στο Πανεπιστήμιο για να πουλήσει μούρη στην γειτόνισσα, και όχι για να μορφώσει το παιδί της. Ποιος αφοδεύει την μόρφωση; Στην Ελλάδα, άλλα μετράνε..όπως τι σπουδάζεις και όχι αν σπουδάζεις. Σε όλο αυτό συνέβαλε και ο Α.Παπαντρέου, που μοίραζε "δουλειές" για πτυχιούχους νεοέλληνες-πρόβατα με την σέσουλα (δηλ., υποσχέσεις στον αφελή λαό, ότι θα του τακτοποιήσει το παιδί....με μίζενς και ρουσφέτια). Πού είσαι λαέ κοιμισμένε; Ποια φροντιστήρια και πράσινα άλογα μου λέτε; Μη ψάχνουμε αιτίες, όταν οι αιτίες είναι η τρέλα που μας δέρνει 10.000.000 λαό...Ο θεσμός των φροντιστηριοποιημένων πανελληνίων μπας και μπει όλος ο λαός στο Πανεπιστήμιο και από το ταβάνι (μοναδικό φαινόμενο σαν το φαινόμενο της πεταλούδας) είναι δείγμα χώρας πολιτών χαμηλού νοητικού επιπέδου. Τέτοιοι είμαστε, τέτοια χάλια μας αξίζουν. Στην Ελλάδα είναι καταναλωτική μόδα το Πανεπιστήμιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
Υπηρεσία στην Ελλάδα είναι και το φακελάκι όπως και η δουλειά του Μάκη (Τριανταφυλλόπουλου)...

Δέσποινα, τα φροντιστήρια πουθενά στον λογικά πολιτισμένο κόσμο, δεν είναι είδος ανάγκης και πάγιο έξοδο. Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει το "πρέπει" σε όλα. Μόνο στην Ελλάδα κάνουμε φροντιστήρια όλοι, επειδή όλοι τους "θέλουν" (οι γονείς δηλαδή και όχι τα παιδιά) να γίνουν μεγαλοεφαρμοσμένοι ερευνητές και μεγαλογιατροί. Τώρα το πόσο μεγάλο είναι το θέμα...;) Μόνο στην Ελλάδα, ισχύει το μπείτε όλοι κουτσοί-στραβοί στο Πανεπιστήμιο και βγείτε επιστήμονες της μετέπειτα ΜΑSA ή NASA...Τώρα δεν ξέρω αν θα υπάρξει από εδώ και στο εξής MASA...Πρέπει όλοι οι γονείς να πληρώνουν φροντιστήρια μπας και μπεί το τούβλο παιδί τους (με χίλιες ενέσεις) στο Πανεπιστήμιο; Πρέπει όλοι να είναι Πανεπιστήμονες; ε; :hmm:

Ok...δεν φέρνω καμία αντίρρηση σε αυτό που λες! Αλλά είναι κάτι που είναι ανώφελο αυτή τη στιγμή να συζητιέται. Μπορείς να αλλάξεις την άποψη χρόνων; Εγώ φέτος παράτησα το φροντιστηριο γιατί είδα ότι ήταν το πιο άχρηστο έξοδο που είχαμε σαν οικογένεια.
Και δεν το μετάνιωσα.
Και οι γονείς και τα παιδιά έχουν σταματήσει να πιστεύουν στη μάθηση του σχολείου. Εδώ φέτος εμάς μας πηδάγανε κεφάλαια γιατί τα ''είχαμε κάνει στα θερινά στο φροντιστήριο''
Και ναι είναι λογικό εντάξει...αλλά για όλους τους λόγους που ανέφερε ένα άλλο μέλος(συγνώμη δεν θυμάμαι όνομα...) έχουμε δώσει περισσή αξία στα φροντιστήρια.
Απλά αυτή η άποψη πάντα υπάρχει. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που έχει φροντιστήρια...ανεπίτρεπτο για άλλες χώρες...ε,τι να κάνεις μετά από αυτό...Και φυσικά οι Έλληνες γονείς περιμένουν από τα παιδιά τους να γίνουν επιστήμονες...:S Από τα δύσκολα που πέρασαν εκείνοι, θέλουν κάτι καλύτερο για εμάς... Άσχετα πια, που αυτό δεν υπάρχει...και έχουν αρχίσει και κάποιοι να το καταλαβαίνουν.
Και ο

Τα φροντιστήρια είναι περιττό έξοδο, δείγμα νεοπλουτισμού. Μάλιστα ξεκίνησε ως φυσικό φαινόμενο, επειδή οι λεφτάδες έκαναν ιδιαίτερα-γαλλικά-και πιάνο στα κακομαθημένα τους μαμόθρεφτα. Στην συνέχεια, επειδή ζήλεψε και η κουτσή Μαρία, με χίλια δυο δάνεια-με πονηροδουλειές...κτλ έκανε την ζωή της λάστιχο (όπως λέμε παιδί λάστιχο) μπας και ο κανακάρης ή η αγαθούλα θυγατέρα της μπει στο Πανεπιστήμιο για να πουλήσει μούρη στην γειτόνισσα, τότε που και ο Α.Παπαντρέου, μοίραζε "δουλειές" για πτυχιούχους με την σέσουλα (δηλ., υποσχέσεις στον αφελή λαό, ότι θα του τακτοποιήσει το παιδί)...Πού είσαι λαέ κοιμισμένε; Ποια φροντιστήρια και πράσινα άλογα μου λέτε; Μη ψάχνουμε αιτίες, όταν οι αιτίες είναι η τρέλα που μας δέρνει 10.000.000 λαό...


Έλα ρε συ Νίκο τώρα...εσύ δεν έκανες ποτέ φροντιστήριο; Ιδιαίτερα; Νταξ μη το πηγαίνουμε αλλού το θέμα τώρα...Έτσι μάθανε ότι ήταν το καλό και έτσι συνεχίστηκε...Το καλύτερο θέλουν να κάνουν...Αυτό που ξέρουν για καλύτερο έστω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Και φυσικά οι Έλληνες γονείς περιμένουν από τα παιδιά τους να γίνουν επιστήμονες...:S Από τα δύσκολα που πέρασαν εκείνοι, θέλουν κάτι καλύτερο για εμάς... Άσχετα πια, που αυτό δεν υπάρχει...και έχουν αρχίσει και κάποιοι να το καταλαβαίνουν.

...ο Βορειοευρωπαίος ή ο Αμερικάνος δεν θέλει το καλύτερο για το παιδί του; Γιατί δεν τον πιάνει καταναλωτική κρίση πανικού;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top