Πόσο δίκαιες είναι οι πανελλήνιες;

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Αν η επιτυχία ήταν τόσο εύκολη με αυτά τα μέσα, τότε κανείς δε θα ήταν τόσο βλάκας να τα σκάει χοντρά στην παραπαιδεία.

Δε βγάζω νόημα.

Δηλαδή εσύ ξέρεις λίγους που δεν χρειάζονται φροντιστήριο αλλά παρόλαυτα πηγαίνουν; Εγώ πάντως έχω δει αρκετούς. Το τι κάνει ο καθένας με τα λεφτά του, είναι δική του υπόθεση, όπως πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι την επιτυχία ούτε την αγοράζεις, ούτε σου την χαρίζουν. Με κόπο την κερδίζεις, ανάλογα πάντα με τις δυνατότητες σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
... την επιτυχία ούτε την αγοράζεις, ούτε σου την χαρίζουν. Με κόπο την κερδίζεις, ανάλογα πάντα με τις * δυνατότητες σου.

:'(

Συγκινητικό.

*Οικονομικές δυνατότητες - λίγοι είναι χαζοί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δηλαδή εσύ ξέρεις λίγους που δεν χρειάζονται φροντιστήριο αλλά παρόλαυτα πηγαίνουν; Εγώ πάντως έχω δει αρκετούς. Το τι κάνει ο καθένας με τα λεφτά του, είναι δική του υπόθεση, όπως πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι την επιτυχία ούτε την αγοράζεις, ούτε σου την χαρίζουν. Με κόπο την κερδίζεις, ανάλογα πάντα με τις δυνατότητες σου.

Απ' τη στιγμή που βαθμολογείται η λεπτομέρεια της λεπτομέρειας, ένας με υψηλούς στόχους πρέπει να πάει φροντ, όχι τόσο γιατί θα του μάθουν τη θεωρία ή πώς να λύνει, αλλά επειδή πρέπει να απαντάμε με ένα συγκεκριμένο τρόπο. Αν ξεφύγουμε λίγο από αυτόν, πέφτει πέλεκυς, κακά τα ψέματα. Και το κακό είναι ότι δεν έχουμε συγκεκριμένες οδηγίες για αυτό, ούτε από βοηθήματα, ούτε από τα σχολικά βιβλία, κι ο κάθε βαθμολογητής βαθμολογεί όπως θέλει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
:'(

Συγκινητικό.

*Οικονομικές δυνατότητες.

Κοίταξε, αν θεωρείς ότι το πλούσιο πλην όχι και τόσο έξυπνο παιδί μπορεί να γράψει πάρα πολύ καλά απλά και μόνο επειδή πηγαίνει στο Χ πασίγνωστο διάσημο φροντιστήριο, αυτό δεν ισχύει. Σε όσα φροντιστήρια και να πας, αν δεν διαβάσεις ή αν δεν τα παίρνεις τα γράμματα, δεν θα γράψεις. Ας μην επαναλαμβανόμαστε.

Απ' τη στιγμή που βαθμολογείται η λεπτομέρεια της λεπτομέρειας, ένας με υψηλούς στόχους πρέπει να πάει φροντ, όχι τόσο γιατί θα του μάθουν τη θεωρία ή πώς να λύνει, αλλά επειδή πρέπει να απαντάμε με ένα συγκεκριμένο τρόπο. Αν ξεφύγουμε λίγο από αυτόν, πέφτει πέλεκυς, κακά τα ψέματα. Και το κακό είναι ότι δεν έχουμε συγκεκριμένες οδηγίες για αυτό, ούτε από βοηθήματα, ούτε από τα σχολικά βιβλία, κι ο κάθε βαθμολογητής βαθμολογεί όπως θέλει!

Το ότι είναι υποκειμενική η βαθμολόγηση, το θεώρησα ήδη ως μαύρη τρύπα των πανελληνίων. Τα φροντιστήρια φυσικά δεν κάνουν αντικειμενική την βαθμολόγηση, έτσι; Όσον αφορά τον τρόπο γραφής των απαντήσεων, θεωρώ ότι μια ματιά στα λυμένα θέματα που κυκλοφορούν κάθε χρόνο, μπορεί να λύσει πολλές απορίες. Και η κοινή λογική, επίσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
Εγω ένα σημείο θα ήθελα να επισημάνω.

Το γραπτό μου τυχαίνει να πάει σε βαθμολογητές ο ένας για παράδειγμα μου βάζει χ βαθμό και ο άλλος χ+13ή10..

Το γραπτό ενος άλλου παιδιού τυχαίνει να πάει σε βαθμολογητές, ο ένας για παράδειγμα του βάζει βαθμό χ και ο άλλος χ+9..

Εν ολίγοις , αυτό που θέλω να πώ είναι πως άλλα παιδιά είχαν απόκλιση το πολύ μέχρι 9 μονάδες, εγω όμως είχα μεγαλύτερες αποκλίσεις, 13 μονάδες σε ένα μάθημα, 10 μονάδες σε ένα άλλο και περίπου 4 μονάδες στα υπόλοιπα.. Μονο λατινικά δεν είχα απόκλιση όπου μου έβαλαν και οι δυο 100.. και στα 4 απο τα 5 μαθήματα στα οποία είχα απόκλιση μου,ο ένας μου έβαλε βαθμό απο 19 εως 20 παρα κάτι..

Άρα αντικειμενικά κατ'εμέ πιο τυχερός θα σταθεί αυτος που έχει μικρότερη απόκλιση και φυσικά έχει γράψει καλά..

Δεν ξέρω αν το διατύπωσα τόσο σωστά :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το ότι είναι υποκειμενική η βαθμολόγηση, το θεώρησα ήδη ως μαύρη τρύπα των πανελληνίων. Τα φροντιστήρια φυσικά δεν κάνουν αντικειμενική την βαθμολόγηση, έτσι; Όσον αφορά τον τρόπο γραφής των απαντήσεων, θεωρώ ότι μια ματιά στα λυμένα θέματα που κυκλοφορούν κάθε χρόνο, μπορεί να λύσει πολλές απορίες. Και η κοινή λογική, επίσης.

Τα λυμένα θέματα, πάλι από φροντιστήρια προέρχονται, άρα ούτε αυτά είναι απόλυτα αξιόπιστα.

Δεν μπορούμε να κάνουμε αναβαθμολόγηση, έτσι; Μόνο να δούμε το γραπτό μπορούμε, πληρώνοντας 50Ε; Αυτό κι αν είναι άδικο!! Οι βαθμολογητές έχουν το αλάθητο του πάπα δηλαδή! :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

faeton

Νεοφερμένος

Ο faeton αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Επειδή αναφέρθηκε η φυσική κατεύθυνσης, θα πω τη γνώμη μου σαν φυσικός, καθηγητής και βαθμολογητής. Στη φυσική έχουμε το περίεργο φαινόμενο η ύλη θεωρητικά να είναι πολύ μικρή, οπότε αυτό συνεπάγεται το μάθημα να γίνεται δύσκολο καθώς τα θέματα που μπαίνουν είναι τέτοια ώστε να επιδιώκουν να μπερδέψουν και να βασανίσουν τον υποψήφιο. Για το λόγο αυτό απαιτείται από μέρος του μαθητή πολύ μεγάλη εξάσκηση. Δυστυχώς στο σχολείο, όσο και αν ο καθηγητής προσπαθεί, ο χρόνος δεν επαρκεί για την πλήρη προετοιμασία του υποψηφίου για αυτό το είδος της εξέτασης. Όλα αυτά οδηγούν στην έξωθεν βοήθεια των φροντιστηρίων. Θεωρητικά θα μπορούσε ο μαθητής να συμπληρώσει την προετοιμασία του με βοηθήματα, αλλά στην πράξη αυτό λειτουργεί για πολύ λίγους. Ειδικά τα φετεινά θέματα της φυσικής κατεύθυνσης σε καμία περίπτωση δεν παρέπεμπαν στο σχολικό βιβλίο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Τα λυμένα θέματα, πάλι από φροντιστήρια προέρχονται, άρα ούτε αυτά είναι απόλυτα αξιόπιστα.

Δεν μπορούμε να κάνουμε αναβαθμολόγηση, έτσι; Μόνο να δούμε το γραπτό μπορούμε, πληρώνοντας 50Ε; Αυτό κι αν είναι άδικο!! Οι βαθμολογητές έχουν το αλάθητο του πάπα δηλαδή! :whistle:

Συγνώμη, από την μια πληρώνει κανείς κάποια χιλιάρικα για να πάει σε φροντιστήριο και υποστηρίζει ότι χωρίς φροντιστήριο δεν γίνεται, και από την άλλη τα λέει αναξιόπιστα;;; Δεν είναι αντίφαση αυτό;

Όσο για την αναβαθμολόγηση, θεωρώ πρακτικά αδύνατο να γίνει, τα επακόλουθα μπορεί κανείς εύκολα να φανταστεί ποια θα ήταν, ασχετα αν, ως ιδέα, με βρίσκει σύμφωνο.


Αυτό που προσπαθω να πω τόση ώρα είναι ότι το φροντιστήριο δεν είναι απο μόνο του ικανό να σε κάνει να γράψεις τέλεια.

Επειδή αναφέρθηκε η φυσική κατεύθυνσης, θα πω τη γνώμη μου σαν φυσικός, καθηγητής και βαθμολογητής. Στη φυσική έχουμε το περίεργο φαινόμενο η ύλη θεωρητικά να είναι πολύ μικρή, οπότε αυτό συνεπάγεται το μάθημα να γίνεται δύσκολο καθώς τα θέματα που μπαίνουν είναι τέτοια ώστε να επιδιώκουν να μπερδέψουν και να βασανίσουν τον υποψήφιο. Για το λόγο αυτό απαιτείται από μέρος του μαθητή πολύ μεγάλη εξάσκηση. Δυστυχώς στο σχολείο, όσο και αν ο καθηγητής προσπαθεί, ο χρόνος δεν επαρκεί για την πλήρη προετοιμασία του υποψηφίου για αυτό το είδος της εξέτασης. Όλα αυτά οδηγούν στην έξωθεν βοήθεια των φροντιστηρίων. Θεωρητικά θα μπορούσε ο μαθητής να συμπληρώσει την προετοιμασία του με βοηθήματα, αλλά στην πράξη αυτό λειτουργεί για πολύ λίγους. Ειδικά τα φετεινά θέματα της φυσικής κατεύθυνσης σε καμία περίπτωση δεν παρέπεμπαν στο σχολικό βιβλίο.

Αν συνάδελφε θεωρείς ότι τα θέματα δεν λύνονταν μόνο με την γνώση που σου παρέχει το σχολικό βιβλίο, προφανώς και θα πάω πάσο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Ποιο σχολειο ρε παιδια.Που στα πιο πολλα μαθηματα καναμε απλα ενα περασμα της υλης,που στη Φυσικη συνολο να λυσαμε 30 ασκησεις ολη τη χρονια και δεν καναμε Ντοπλερ καθολου,που στα Μαθ.Κατ δεν καναμε τις 2 τελευταιες παραγραφους στα ολοκληρωματα,που στα Μαθ.Γεν. καναμε τις πιθανοτητες σε ενα διωρο,που στις ΑΟΘ-που ελεγα να μην παω φροντιστηριο- η καθηγητρια σταματησε στην 4η σελιδα του 5ου κεφαλαιου και οταν πηγαιναμε σχολειο για εξτρα βαριοτανε να μας κανει και το λεγε ευθαρσως. ΒΕΒΑΙΑ ειχε το ιδιαιτερο που κανε σε μια συμμαθητρια μου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

faeton

Νεοφερμένος

Ο faeton αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Τα θέματα της φυσικής κατεύθυνσης 2012 δεν μπορούν να χαρακτηρισθούν σαν εκτός ύλης, όμως απαιτούσαν από τον υποψήφιο ένα πολύ πλατύ και βαθύ υπόβαθρο γνώσεων από προηγούμενες τάξεις, το οποίο όμως δεν παρέχεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
(1)Συγνώμη, από την μια πληρώνει κανείς κάποια χιλιάρικα για να πάει σε φροντιστήριο και υποστηρίζει ότι χωρίς φροντιστήριο δεν γίνεται, και από την άλλη τα λέει αναξιόπιστα;;; Δεν είναι αντίφαση αυτό;

(2)Όσο για την αναβαθμολόγηση, θεωρώ πρακτικά αδύνατο να γίνει, τα επακόλουθα μπορεί κανείς εύκολα να φανταστεί ποια θα ήταν, ασχετα αν, ως ιδέα, με βρίσκει σύμφωνο.

(3)Αυτό που προσπαθω να πω τόση ώρα είναι ότι το φροντιστήριο δεν είναι απο μόνο του ικανό να σε κάνει να γράψεις τέλεια.

(1) Δεν είναι λίγες οι φορές που οι λύσεις διάφορων φροντιστηρίων έχουν λάθη ή, έστω, έχουν ελλείψεις. Φροντιστήριο από φροντιστήριο διαφέρει, και αυτό δεν έχει άμεση σχέση με τις τιμές.

off:
(2) Έχω σκάσει που ο ένας βαθμολογητής μου έβαλε 87 στα Μαθηματικά Γενικής, ενώ έχω βρει όλες τις λύσεις σωστά και τα έχω γράψει όλα αναλυτικά! :mad: :( Και δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι' αυτό!

(3) Σε αυτό συμφωνώ. Στο σχολείο μου, όσοι πήγαμε φροντιστήριο τα τελευταία 2 χρόνια μόνο, πήραμε μεγαλύτερη βαθμολογία από τους υπόλοιπους, που πήγαιναν από το Γυμνάσιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Και ναι,και όχι...

Είναι δίκαιες γιατί όλοι διαγωνιζόμαστε σε ίδια θέματα. Είναι δικαιες γιατί στους 10.000 που μπαινουν στο πανεπιστημιο,ο ένας μπορεί με κάποιο τρόπο να είχε πρόσβαση στα θέματα.Οι υπόλοιποι 9.999 όμως έχουν μπει με αξιοκρατική διαδικασία.

Είναι άδικες,γιατί στηρίζονται και στηρίζουν την παραπαιδεία.Ένα παιδί που έχει η οικογενειά του ικανοποιητικό εισόδημα μπορεί να κάνει περισσότερες ώρες φροντιστήρια από ένα παιδί εξίσου ικανο,που όμως δεν έχει την ίδια οικονομική ευχέρεια.Και δυστηχώς,επειδή πολλές φορές τα πράγματα κρίνονται στον "πόντο",μπορεί το πρωτο παιδί,για την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας που είχε την τυχη να ακουσει στ φροντιστήριο,να στερησει την θεση απο το δευτερο.
Είναι άδικες γιατί οι διορθωτές είναι διαφορετικοί χαρακτήρες,με διαφορετικες συχνά απαιτήσεις και δεν περιμενουν ολοι τις ιδιες ακριβως απαντησεις.Οποτε είναι και λίγο θεμα τύχης το να πεσεις σε σωστους διορθωτες,γιατι ο ένας μπορει να σε βαθμολογουσε με 45,ο άλλος με 60 και ο τρίτος με 30....αν πεσεις στον πρωτο ή/και στον τριτο.....την εβαψες!!ενω αν πεσεις στον 2 και σε καποιον που σκεφτεται παρομοια..σώθηκες!
Και άλλα πολλά παραδείγματα...
όπως είναι άδικο να διδεται η ευκαιρια σε πολλά παιδια από θεωρητικη που φετος λόγω θεματων έγραψαν καλα,με τη βιολογια σαν μαθημα γενικης να διεκδικουν θέσεις σε τμήματα όπως το Βιολογικό και να τις στερουν απο παιδια της Θετικης, που λόγω θεματων παλι,ατύχησαν φετος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
1) Η επιλογή των προσώπων δεν έχει τόση σημασία όσο τα ίδια τα θέματα που μπαίνουν. Τα πρόσωπα από όσο γνωρίζω δεν τα μαθαίνουμε ποτέ, σε αντίθεση με τα θέματα. Εφόσον τα θέματα δεν είναι εκτός ύλης, και εφόσον όλοι διαγωνίζονται στα ίδια θέματα, δεν υπάρχει θέμα για μένα.

2) Όχι. Ή τουλάχιστον, διαρροής πριν τα πάρουν τα εξεταστικά κέντρα. Από κει και πέρα, δεν είναι η διαρροή αυτή που πλήττει την αξιοπιστία του θεσμού, αλλά η ενδεχόμενη επικοινωνία του μαθητή με κάποιον από έξω. Που και εκεί, γνωρίζω περιπτώσεις που ο πέλεκυς που έπεσε ήταν βαρύτατος.

3) Αυτό είναι φύση αδύνατον να γίνει, δεδομένου ότι δεν είναι όλες οι ερωτήσεις κλειστού τύπου. Πιστεύω όμως ότι το αίσθημα ευθύνης των βαθμολογητών σε γενικές γραμμές είναι υψηλό. Δεν έχει περάσει ούτε ένας μαθητής από τα χέρια μου, που να μην πήρε αυτό που εγώ θεωρώ ότι άξιζε (άσχετα με το τι υποστηρίζει ο κάθε μαθητής).

4) Ως επακόλουθο του 3, φυσικά και ναι.

5) Δεν νομίζω ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον όρο "δίκαιος" ή "άδικος", σίγουρα όμως είναι ο τρόπος που παίρνει περισσότερο το μέρος του μαθητή (παλιότερα λαμβανόταν υπόψιν μόνο ο βαθμός του 3ου βαθμολογητή, όχι ο μέσος όρος των δυο καλύτερων).

6) Όχι, αν και δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς εννοείς.

7) Όχι, όλες οι κατηγορίες δεν έχουν λόγο ύπαρξης (βλέπε μουσουλμάνοι Θράκης).

8) Ανάλογα την περίπτωση, σε άλλες ναι, σε άλλες όχι.

9) Γιατί μπορούν.

10) Η αλήθεια είναι ότι και εμένα δεν μου βγάζει νόημα.

11) Όπως;

12) Όχι.

13) Αυτό θα μας το πουν οι μαθητές, δεν μπορώ να το ξέρω.
@ Sourotiri : Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Θα σχολιάσω μερικές προς το παρόν:
1) Και τα πρόσωπα που επιλέγουν τα θέματα έχουν σημασία. Αν πρόκειται για πανεπιστημιακούς ή συμβούλους που δεν έχουν ποτέ διδάξει στο λύκειο, ξέρουν τις δυνατότητες των μαθητών? Είναι κλασική η ατάκα των καθηγητών στη σχολή μου "Μα, αυτό δεν το ξέρετε από το λύκειο?".
5) Ο υπολογισμός του βαθμού αν υπάρχει 3ος, άλλαξε φέτος (πρόσφατα το έμαθα) προς το δικαιότερο: Δεν είναι ο Μ.Ο. των 2 μεγαλύτερων, αλλά ο Μ.Ο. του 3ου και του πλησιέστερου του.
6) Πριν μερικά χρόνια αποκαλύφθηκε ότι σύμβουλος στη Θεσσαλονίκη ανάγκασε βαθμολογητές να αλλάξουν βαθμούς. Και άλλη περίπτωση: κάποιος από το υπουργείο άμυνας άλλαξε τις βαθμολογίες των τεστ στρατιωτικών σχολών.
11) Εννοώ πλαστά πιστοποιητικά γιατρών, όπως αυτά των "δυσλεκτικών" που πρόσφατα αποκαλύφθηκαν.
--- (Θα συνεχίσω σύντομα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Theoritikos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Theoritikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
είναι δίκαιες κατ εμέ οσον αφορά τη βιολογία φέτος ήταν μια πρόκληση για τα <<παπαγαλάκια>> στο φροντιστήριο παρόμοιες ασκήσεις θεωρίας σαν το θέμα γ και δ δεν έκανα αλλά τις έλυσα σωστά γιατί έβαλα το μυαλό να σκεφτεί σε βάθος όπως και άλλα παιδιά , γιατί μόνο αν είχες κατανοήσει σε βάθος την θεωρία του σχολικού βιβλίου απαντούσες σωστά, οσο για τη φυσικη δεν ξέρω να πω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Επειδή αναφέρθηκε η φυσική κατεύθυνσης, θα πω τη γνώμη μου σαν φυσικός, καθηγητής και βαθμολογητής. Στη φυσική έχουμε το περίεργο φαινόμενο η ύλη θεωρητικά να είναι πολύ μικρή, οπότε αυτό συνεπάγεται το μάθημα να γίνεται δύσκολο καθώς τα θέματα που μπαίνουν είναι τέτοια ώστε να επιδιώκουν να μπερδέψουν και να βασανίσουν τον υποψήφιο. Για το λόγο αυτό απαιτείται από μέρος του μαθητή πολύ μεγάλη εξάσκηση. Δυστυχώς στο σχολείο, όσο και αν ο καθηγητής προσπαθεί, ο χρόνος δεν επαρκεί για την πλήρη προετοιμασία του υποψηφίου για αυτό το είδος της εξέτασης. Όλα αυτά οδηγούν στην έξωθεν βοήθεια των φροντιστηρίων. Θεωρητικά θα μπορούσε ο μαθητής να συμπληρώσει την προετοιμασία του με βοηθήματα, αλλά στην πράξη αυτό λειτουργεί για πολύ λίγους. Ειδικά τα φετεινά θέματα της φυσικής κατεύθυνσης σε καμία περίπτωση δεν παρέπεμπαν στο σχολικό βιβλίο.
Τα θέματα της φυσικής κατεύθυνσης 2012 δεν μπορούν να χαρακτηρισθούν σαν εκτός ύλης, όμως απαιτούσαν από τον υποψήφιο ένα πολύ πλατύ και βαθύ υπόβαθρο γνώσεων από προηγούμενες τάξεις, το οποίο όμως δεν παρέχεται.
Συμφωνώ απόλυτα. Ειδικά το ότι η ύλη της φυσικής είναι λίγη και γιαυτό τα θέματα είναι δύσκολα, οι μαθητές δεν μπορούν εύκολα να το δεχτούνε.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evg_steven

Νεοφερμένος

Η evg_steven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Καθόλου δίκαιες! Μόνο και μόνο το γεγονός οτι δεν αρκούν οι διδακτικές ώρες (για όρεξη καθηγητών/μαθητών δε μιλάω) για σχετικά απλά μαθήματα οπως το αοδε δείχνει πόσο άδικες είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
...
Αυτό που προσπαθω να πω τόση ώρα είναι ότι το φροντιστήριο δεν είναι απο μόνο του ικανό να σε κάνει να γράψεις τέλεια.

:confused:
Aυτό έχει λήξει από την αρχή της συζήτησης.
Το θέμα είναι ότι το φροντιστήριο/ιδιαίτερο μπορεί να σε οδηγήσει με ασφάλεια στην επιτυχία, ενώ το σχολείο ΟΧΙ.
Επίσης, εξεταζόμαστε σε θέματα τα οποία ουδέποτε διδαχτήκαμε, και δεν εννοώ να τα διδαχτούμε αυτούσια, εννοώ να μάθουμε να λύνουμε π.χ. διαγράμματα κ.ο.κ.. Αυτό είναι κατανοητό;
Δεν κάναμε ασκήσεις, δεν κάναμε τίποτα, και με το ζόρι τελειώσαμε την ύλη μια εβδομάδα πριν τις Πανελλήνιες.
Επιπλέον, στη δική μου τάξη -νομίζω, όμως, ότι συμβαίνει και στην πλειονότητα των σχολείων- γράψαμε, σε πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα, ένα μόνο διαγώνισμα κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Φυσικά, σημαντικότερος παράγοντας είναι το προσωπικό διάβασμα.
Όταν, όμως, οι συνθήκες δεν είναι ευνοϊκές, τότε και το προσωπικό διάβασμα δεν αποδίδει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

XARA62

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η XARA62 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 232 μηνύματα.
....
11) Εννοώ πλαστά πιστοποιητικά γιατρών, όπως αυτά των "δυσλεκτικών" που πρόσφατα αποκαλύφθηκαν.
Γνωρίζω περίεργες περιπτώσεις που είτε εξετάστηκαν προφορικά με τους φυσικώς αδυνάτους, είτε διεκδίκησαν το 5% των σοβαρών παθήσεων. Ομολογώ ότι πρόκειται για απλή δυσπιστία εκ μέρους μου.:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
@ Sourotiri : Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Θα σχολιάσω μερικές προς το παρόν:
1) Και τα πρόσωπα που επιλέγουν τα θέματα έχουν σημασία. Αν πρόκειται για πανεπιστημιακούς ή συμβούλους που δεν έχουν ποτέ διδάξει στο λύκειο, ξέρουν τις δυνατότητες των μαθητών? Είναι κλασική η ατάκα των καθηγητών στη σχολή μου "Μα, αυτό δεν το ξέρετε από το λύκειο?".
5) Ο υπολογισμός του βαθμού αν υπάρχει 3ος, άλλαξε φέτος (πρόσφατα το έμαθα) προς το δικαιότερο: Δεν είναι ο Μ.Ο. των 2 μεγαλύτερων, αλλά ο Μ.Ο. του 3ου και του πλησιέστερου του.
6) Πριν μερικά χρόνια αποκαλύφθηκε ότι σύμβουλος στη Θεσσαλονίκη ανάγκασε βαθμολογητές να αλλάξουν βαθμούς. Και άλλη περίπτωση: κάποιος από το υπουργείο άμυνας άλλαξε τις βαθμολογίες των τεστ στρατιωτικών σχολών.
11) Εννοώ πλαστά πιστοποιητικά γιατρών, όπως αυτά των "δυσλεκτικών" που πρόσφατα αποκαλύφθηκαν.
--- (Θα συνεχίσω σύντομα).

Για τη βαθμολογία δεν ισχύει αυτό που λες Δια.Μετρανε οι δυο μεγαλυτεροι.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nick18

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nick18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Άγναντα (Άρτα). Έχει γράψει 324 μηνύματα.
δεν ειναι απολυτα δικαιες.πιστευω οτι αυτος που προσπαθησε να δικαιωθει ομως μπορει να ευνοηθουν και ατομα που δεν προσπαθησαν ιδιαιτερα ξερω κοπελα που εγραψε λογοτεχνια 18.5 γιατι επεσε το μονο κειμενο που ηξερε.ως προς καποιο προηγουμενο σχολιο για την βιολογια οτι ξεχωρισαν οι εξυπνοι απο τα παπαγαλακια θα ηθελα να ρωτησω ποσοι ακομη και αν εβαλαν το μυαλο τους να δουλεψει καταλαβαν ποια κομματια του σχολικου επρεπε να βαλλουν ακριβως στο θεμα 3 στα ερωτηματα α και β σχετικα με την φυσικη επιλογη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top