Πόσο δίκαιες είναι οι πανελλήνιες;

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Για τη βαθμολογία δεν ισχύει αυτό που λες Δια.Μετρανε οι δυο μεγαλυτεροι.:)
Τελικά έχετε δίκιο, το έψαξα καλύτερα, μετράνε οι 2 μεγαλύτεροι. Ναι, έτσι είναι εδώ και μερικά χρόνια, με αυτό το σύστημα έδωσα πέρυσι εξετάσεις. Θεώρησα όμως έγκυρο το https://edu4u.gr/Comments.aspx?qId=14290 και υπέθεσα ότι (επιτέλους) διορθώθηκε αυτή η μεγάλη ΑΔΙΚΙΑ.
Να εξηγήσω γιατί θεωρώ ΑΔΙΚΙΑ το να υπολογίζονται οι 2 μεγαλύτεροι:
-- Έστω Α = 80 , Β = 50 , Γ = 75. Λογικά ο Β είναι out, άρα βαθμός = 15,5 (εδώ σωστά και δίκαια).
-- Όμως, αν Α = 90 , Β = 65 , Γ = 66 , το λογικό είναι ότι έπρεπε να είναι out ο Α και να είναι ο βαθμός = 13,1. Αλλά, με το σύστημα των 2 μεγαλυτέρων φεύγει ο Β και βαθμός = 15,5. Δηλαδή 2,4 παραπάνω από όσο άξιζε. Θα μπορούσε κάποιος να πει: ωραία, υπέρ του μαθητή κλπ, όμως σε έναν διαγωνισμό το να ευνοηθεί κάποιος σημαίνει ότι κάποιοι άλλοι βλάπτονται. Πιο απλά με αυτό το 2,4 που πήρε παραπάνω ο υποψήφιος επειδή ο Α βαθμολογητής ήταν γκαβός, τρώει τη θέση κάποιου που δεν είχε ανάλογη τύχη. Και σκεφθείτε ότι εσείς που δεν είχατε αυτή την τύχη, μπορεί να χάσετε τη σχολίτσα σας από τα μόρια που ο τυχερός ΑΔΙΚΑ πήρε.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Φετος στα Αγγλικα Ειδικο μαθημα σε μενα: 83 71 70

Τ.Β.=15.4

Τι να πω,δικιο εχεις.Εγω παντως δεν διεκδηκω καποια θεση με αυτο το βαθμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ίσως πιο δίκαιο θα ήταν σε περίπτωση διαφοράς πάνω από κάποιο όριο (το 12 μάλλον είναι μεγάλο), να ακυρώνονται και οι 2 βαθμοί και το γραπτό να βαθμολογείται από την αρχή από άλλους δύο βαθμολογητές.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
Η δικιά μου η συμβουλή είναι η εξής . Σκεφτείτε γιατί διαβάζετε , τι θέλετε να κάνετε στη ζωή σας . 7 μήνες ακόμα για να καθοριστεί το μέλλον σας . Αποδείξτε τι αξίζετε , βουλώστε στόματα (αυτός ήταν ο μεγαλύτερος στόχος μου και η μεγαλύτερη προκληση γι αυτους που έλεγαν πως θα γράψω απο 12 μέχρι 14) .

Οι πανελλήνιες δεν είναι ΤΙΠΟΤΑ παρα απλές εξετάσεις .. Το θέμα παίρνει πολύ μεγάλη διάσταση χωρίς λόγο .. Διαβάστε , συγκεντρωθείτε και λύστε τις ασκησούλες σας και όταν φτάσει η ώρα θα καταλάβετε πως είναι ένα τίποτα.

Απολαύστε την τρίτη λυκείου . ΠΑΤΕ ΠΕΝΘΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ , για όνομα του θεού !!! Δεν σας σώζουν πεντε μερούλες . Θα την θυμάστε για όλη σας την ζωή , θα περάσετε καλύτερα απο οτιδήποτε έχετε κάνει μέχρι τώρα και πάνω απο όλα θα σας γεμίσει με καύσιμα για την συνέχεια (Αναφέρομαι αν ειναι προγραμματισμενη δεκεμβριο - για απρίλη κι μετά καλύτερα να το αναβάλλεται) και γενικότερα απολαύστε την Τρίτη Λύκειου . Μια παρέα , ακόμα δεν έχουν περάσει 5-6 μήνες και ήδη νοσταλγούμε τις υπέροχες τρέλες που κάναμε !!!

ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ!!!!!!! :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η δικιά μου η συμβουλή είναι η εξής . Σκεφτείτε γιατί διαβάζετε , τι θέλετε να κάνετε στη ζωή σας . 7 μήνες ακόμα για να καθοριστεί το μέλλον σας . Αποδείξτε τι αξίζετε , βουλώστε στόματα (αυτός ήταν ο μεγαλύτερος στόχος μου και η μεγαλύτερη προκληση γι αυτους που έλεγαν πως θα γράψω απο 12 μέχρι 14) .

Οντως είναι πολύ καλή συμβουλή να σκέφτονται τα παιδιά ΓΙΑΤΙ διαβάζουν, ωστόσο, διαφωνώ με την συνέχεια του μηνύματός σου. Καταρχάς να πούμε - ή έστω εγώ έτσι είδα, βλέπω και θα βλέπω αυτήν την κ*λοδιαδικασία - ότι οι πανελλήνιες ΔΕΝ καθορίζουν τίποτα! Ξεκολλάτε πια. Από τη μία λέτε ότι "δεν είναι τίποτα, είναι απλά εξετάσεις" και από την άλλη τις θεοποιείτε χωρίς λόγο. Ναι, είναι εξετάσεις και μάλιστα πολύ σημαντικές, αν ο μόνος τρόπος για να ασχοληθείς με αυτό που θες, είναι να τις περάσεις. Δυστυχώς, έτσι έχουν τα πράγματα...

Και αυτό το "βουλώστε στόματα" είναι στα αλήθεια ουσιαστικός λόγος για να περάσεις τις πανελλήνιες; Με αυτές αποδεικνύεται η αξία του καθενός; Συνεπώς, με βάση αυτό το σκεπτικό, εν τέλει υπάρχουν επιτυχόντες και χαμένοι.

Τέλος πάντων, ας μη βγούμε άλλο εκτός θέματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
Οντως είναι πολύ καλή συμβουλή να σκέφτονται τα παιδιά ΓΙΑΤΙ διαβάζουν, ωστόσο, διαφωνώ με την συνέχεια του μηνύματός σου. Καταρχάς να πούμε - ή έστω εγώ έτσι είδα, βλέπω και θα βλέπω αυτήν την κ*λοδιαδικασία - ότι οι πανελλήνιες ΔΕΝ καθορίζουν τίποτα! Ξεκολλάτε πια. Από τη μία λέτε ότι "δεν είναι τίποτα, είναι απλά εξετάσεις" και από την άλλη τις θεοποιείτε χωρίς λόγο. Ναι, είναι εξετάσεις και μάλιστα πολύ σημαντικές, αν ο μόνος τρόπος για να ασχοληθείς με αυτό που θες, είναι να τις περάσεις. Δυστυχώς, έτσι έχουν τα πράγματα...

Και αυτό το "βουλώστε στόματα" είναι στα αλήθεια ουσιαστικός λόγος για να περάσεις τις πανελλήνιες; Με αυτές αποδεικνύεται η αξία του καθενός; Συνεπώς, με βάση αυτό το σκεπτικό, εν τέλει υπάρχουν επιτυχόντες και χαμένοι.

Τέλος πάντων, ας μη βγούμε άλλο εκτός θέματος.
Η διαδικασία είναι ένα τίποτα . Το οτι καθοριζουν το μελλον σου , αν μπορει να θεωρηθει ετσι γιατι ξερεις πολλους που χωρις σπουδες τρεχουν τα λεφτα απο τα μπατζακια , ισχυει αλλα ως ενα βαθμο και δεν αποτελει λογο να αλλαξει την ολη διαδικασια . Οι πανελληνιες ειναι μια απλή εξέταση . Μπαίνεις στην αίθουσα καθεσαι στα αυγα σου , ερχονται τα θεματα πιανεις τον στιλό και μετά τελος . Δεν σκέφτεσαι τιποτα , και οσο αγχος ειχες μεχρι εκεινη την στιγμη ΠΟΥΦ! εντελώς ξαφνικα εξαφανίζεται , όπως σε όλες τις εξετάσεις τα προηγούμενα χρόνια. Είσαι εσύ και το γραπτό σου . Κανένας αλλος , αν είσαι διαβασμένος δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. ΕΙΔΙΚΑ σε μαθηματα οπως προγραμματισμος , μαθηματικα και φυσικη , θελει εμπιστοσύνη στις γνώσεις σου και μολις φτάσει η κόλλα να πεις "ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΑ" !

Το άγχος πάντα θα υπάρχει , και όσο υπάρχει ειναι μειον σας ! Βγάλτε το απο μέσα σας !!!

Και μην το ξεχάσω , τώρα που είναι ακόμα νωρίς , αγαπήστε τα μαθήματα . Μην τα βλέπεται σαν αγγαρεία ! Οσο δεν τα αγαπάτε τοσο θα σας ταλαιπωρούν και τόσο θα βαριέστε! Μια χρονιά είναι θα περάσει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η διαδικασία είναι ένα τίποτα . Το οτι καθοριζουν το μελλον σου , αν μπορει να θεωρηθει ετσι γιατι ξερεις πολλους που χωρις σπουδες τρεχουν τα λεφτα απο τα μπατζακια , ισχυει αλλα ως ενα βαθμο και δεν αποτελει λογο να αλλαξει την ολη διαδικασια . Οι πανελληνιες ειναι μια απλή εξέταση . Μπαίνεις στην αίθουσα καθεσαι στα αυγα σου , ερχονται τα θεματα πιανεις τον στιλό και μετά τελος . Δεν σκέφτεσαι τιποτα , και οσο αγχος ειχες μεχρι εκεινη την στιγμη ΠΟΥΦ! εντελώς ξαφνικα εξαφανίζεται , όπως σε όλες τις εξετάσεις τα προηγούμενα χρόνια. Είσαι εσύ και το γραπτό σου . Κανένας αλλος , αν είσαι διαβασμένος δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. ΕΙΔΙΚΑ σε μαθηματα οπως προγραμματισμος , μαθηματικα και φυσικη , θελει εμπιστοσύνη στις γνώσεις σου και μολις φτάσει η κόλλα να πεις "ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΑ" !

Το άγχος πάντα θα υπάρχει , και όσο υπάρχει ειναι μειον σας ! Βγάλτε το απο μέσα σας !!!

Και μην το ξεχάσω , τώρα που είναι ακόμα νωρίς , αγαπήστε τα μαθήματα . Μην τα βλέπεται σαν αγγαρεία ! Οσο δεν τα αγαπάτε τοσο θα σας ταλαιπωρούν και τόσο θα βαριέστε! Μια χρονιά είναι θα περάσει!


Αχ ναι! Ξέχασα πόσο ΓΑΜΑΤΑ πέρασα την περίοδο των πανελληνίων! Μου άρεσε πολύ που έπρεπε να κάνω ή να γίνω ένα ηλίθιο παπαγαλάκι για να δείξω έτσι ότι "τα έχω μάθει". :) Γιατί αν δεν γράψεις σε κάποια μαθήματα έτσι όπως τα λέει το βιβλίο ή τέλος πάντων αυτά που θέλουν να διαβάσουν (βλ. έκθεση), πάει να πει ότι κάνεις κάτι λάθος. :( Μην ξεχάσω και τον απεριόριστο ελεύθερο χρόνο που είχα!! Μπόρεσα πραγματικά να κάνω όσα ήθελα να κάνω!

Γνωρίζεις επίσης πολλούς που σπούδασαν και που ασχολούνται με το αντικείμενο σπουδών τους ε; Πόσο μάλλον για το αν όντως πέρασαν εκεί που ήθελαν... :angel:

Και συγγνώμη αλλά θέτεις ως στόχο του ανθρώπου να του τρέχουν τα λεφτά από τα μπατζάκια; Αλλά τι λέω... Δε θα έπρεπε να με εκπλήσσει αφού το βλέπω συνέχεια γύρω μου αυτό...

Για μένα οι πανελλήνιες δεν είναι απλά και μόνο μία εξέταση, όπως λες, αλλά μια άκρως ψυχοφθόρα κ*λοδιαδικασία που πρέπει να την υποστείς για να προαχθείς στην τροτοβάθμια εκπαίδευση. Διαφωνώ κάθετα με τον τρόπο διεξαγωγής τους και τις θεωρώ τελείως αναξιοκρατικές. Δεν προάγουν την γνώση παρά τη στείρα απομνημόνευση και τη χρησιμοθηρική γνώση. Θα μπορούσα να προσέθετα και παραπάνω αλλά ξεφεύγουμε από τα όρια του συγκεκριμένου θέματος. Ασε που δεν βρίσκω και τον λόγο για να κάνω κάτι τέτοιο. Απλά σκεφτείτε ότι θα μπορούσε να γίνει αλλιώς η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Και κάτι τελευταίο: δε θεωρώ το άγχος ως "το απόλυτο κακό" για να το βγάλει κανείς από μέσα του. Αντιθέτως είναι κάτι φυσιολογικό και συνεπώς, όσο και να θέλει κανείς, δεν μπορεί να το αποχωριστεί για τα καλά.

Οποιος θέλει μπορεί να διαφωνήσει, αλλά θα προσπαθήσω να μην απαντήσω γιατί πραγματικά το βρίσκω ανούσιο. Καλή συνέχεια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Bρε Ναταλία, δεν είπε κανένας ότι είναι δίκαιο όλο αυτό που γίνεται με τις πανελλήνιες. Αλλά τουλάχιστον, από το να γινόμαστε χάλια, ας προσπαθήσουμε να απολαύσουμε τις στιγμές. Γιατί ναι, υπάρχουν και όμορφες στιγμές σε όλο αυτό. Η πλάκα με τους καθηγητές στο φροντιστήριο, οι νέες παρέες που κάνεις στο φροντιστήριο, ο καφές που θα πιεις με τους φίλους σου μετά από ένα κουραστικό διαγώνισμα, το σχολείο που είναι η τελευταία σου χρονιά... Μην μου πεις οτι δεν έχεις περάσει και εσύ παρόμοιες όμορφες στιγμές :P Γιατί εμένα πραγματικά μου λείπουν κάποια πραγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η διαδικασία είναι ένα τίποτα . Το οτι καθοριζουν το μελλον σου , αν μπορει να θεωρηθει ετσι γιατι ξερεις πολλους που χωρις σπουδες τρεχουν τα λεφτα απο τα μπατζακια , ισχυει αλλα ως ενα βαθμο και δεν αποτελει λογο να αλλαξει την ολη διαδικασια . Οι πανελληνιες ειναι μια απλή εξέταση .
Μπαίνεις στην αίθουσα καθεσαι στα αυγα σου , ερχονται τα θεματα πιανεις τον στιλό και μετά τελος . Δεν σκέφτεσαι τιποτα , και οσο αγχος ειχες μεχρι εκεινη την στιγμη ΠΟΥΦ! εντελώς ξαφνικα εξαφανίζεται , όπως σε όλες τις εξετάσεις τα προηγούμενα χρόνια. Είσαι εσύ και το γραπτό σου . Κανένας αλλος , αν είσαι διαβασμένος δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. ΕΙΔΙΚΑ σε μαθηματα οπως προγραμματισμος , μαθηματικα και φυσικη , θελει εμπιστοσύνη στις γνώσεις σου και μολις φτάσει η κόλλα να πεις "ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΑ" !

Το άγχος πάντα θα υπάρχει , και όσο υπάρχει ειναι μειον σας ! Βγάλτε το απο μέσα σας !!!

Και μην το ξεχάσω , τώρα που είναι ακόμα νωρίς , αγαπήστε τα μαθήματα . Μην τα βλέπεται σαν αγγαρεία ! Οσο δεν τα αγαπάτε τοσο θα σας ταλαιπωρούν και τόσο θα βαριέστε! Μια χρονιά είναι θα περάσει!

Bρε Ναταλία, δεν είπε κανένας ότι είναι δίκαιο όλο αυτό που γίνεται με τις πανελλήνιες.

Από την στιγμή που λέει ότι οι πανελλήνιες είναι οκ έτσι όπως είναι γιατί αποτελούν μια "απλή εξέταση" είναι σα να λέει ότι βρήκαμε το πιο τέλειο σύστημα προαγωγής μαθητών στην τριτιβάθμια εκπαίδευση και άρα είναι ένας δίκαιος τρόπος εξέτασης.

Αλλά τουλάχιστον, από το να γινόμαστε χάλια, ας προσπαθήσουμε να απολαύσουμε τις στιγμές.
Αυτό είναι κάτι που πρέπει να το προσπαθούμε γενικά και όχι μόνο εν καιρώ πανελληνίων.

Γιατί ναι, υπάρχουν και όμορφες στιγμές σε όλο αυτό.
Οπως και σε κάθε περίοδο της ζωής μας.

Η πλάκα με τους καθηγητές στο φροντιστήριο, οι νέες παρέες που κάνεις στο φροντιστήριο, ο καφές που θα πιεις με τους φίλους σου μετά από ένα κουραστικό διαγώνισμα,
Αυτό θα μπορούσε και μπορεί να συμβεί και γίνεται γενικά. Είτε είσαι στη γ' λυκείου είτε σε οποιαδήποτε άλλη τάξη.

το σχολείο που είναι η τελευταία σου χρονιά... Μην μου πεις οτι δεν έχεις περάσει και εσύ παρόμοιες όμορφες στιγμές :P Γιατί εμένα πραγματικά μου λείπουν κάποια πραγματα.
Ισα - ίσα, επειδή είναι η τελευταία χρονιά δε θα έπρεπε να είναι τόσο εξουθενωτική, αγχωτική και ψυχοφθόρα. Οκ, σίγουρα κάποιοι δεν το βίωσαν έτσι το όλο πράγμα, αλλά καλό είναι να μιλάμε στη συγκεκριμένη περίπτωση με βάση αυτό που ισχύει σε γενικές γραμμές και να μην πιάσουμε μία - μία τις εξαιρέσεις. :P

Και ναι, πέρασα ωραίες στιγμές, αλλά ως εκεί. Η περίοδος ήταν απλά χάλια για μένα. Δε μου αρέσει να μου λένε τι να γράψω και πώς να το γράψω (δηλαδή λέξη προς λέξη). Δε μου άρεσε που έπρεπε να μάθω τι ισχύει γενικά και να μην μπορώ να γράψω την άποψή μου ελεύθερα. Προσωπικά, δε μου λείπει καθόλου η περίοδος των πανελληνίων. Εξάλλου, όπως ανέφερα και πιο πάνω, αυτά που συνέβησαν στο φροντιστήριο (πλάκες κτλ) συμβαίνουν έτσι και αλλιώς στα περισσότερα φροντιστήρια (τουλάχιστον έτσι θέλω να ελπίζω :P). Δεν περίμενα τις χαζοπανελλήνιες για να συμβούν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Από την στιγμή που λέει ότι οι πανελλήνιες είναι οκ έτσι όπως είναι γιατί αποτελούν μια "απλή εξέταση" είναι σα να λέει ότι βρήκαμε το πιο τέλειο σύστημα προαγωγής μαθητών στην τριτιβάθμια εκπαίδευση και άρα είναι ένας δίκαιος τρόπος εξέτασης.

Κανείς δεν είπε ότι το σύστημα είναι τέλοιο. Κανείς, όμως, δεν πρότεινε και ένα σύστημα καλύτερο από το ισχύον. Βλέπεις, το θέμα των Πανελληνίων δεν είναι άσπρο-μαύρο. "Αν το σύστημα που εξετάζουμε είναι τέλοιο οι Πανελλήνιες διεξάγονται με αυτόν τον τρόπο, αν όχι δεν διεξάγονται καθόλου". Δεν λειτουργεί το πράγμα έτσι. Χρησιμοποιούμε το σύστημα που έχουμε στη διάθεση μας και, όταν βρεθεί κάποιο καλύτερο, το αντικαθιστούμε.
Και μιας και βρισκόμαστε σε περίοδο μεταρρύθμισης (Νέο Λύκειο), πώς πιστεύεις εσύ ότι θα έπρεπε να λειτουργεί ο θεσμός των Πανελληνίων? Διότι, είναι πολύ εύκολο να εκφράζεις εναντίωση, αλλά αποδεικνύεται ιδιαίτερα δύσκολο να προτείνεις λύσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κανείς δεν είπε ότι το σύστημα είναι τέλοιο. Κανείς, όμως, δεν πρότεινε και ένα σύστημα καλύτερο από το ισχύον. Βλέπεις, το θέμα των Πανελληνίων δεν είναι άσπρο-μαύρο. "Αν το σύστημα που εξετάζουμε είναι τέλειο οι Πανελλήνιες διεξάγονται με αυτόν τον τρόπο, αν όχι δεν διεξάγονται καθόλου". Δεν λειτουργεί το πράγμα έτσι. Χρησιμοποιούμε το σύστημα που έχουμε στη διάθεση μας και, όταν βρεθεί κάποιο καλύτερο, το αντικαθιστούμε.
Και μιας και βρισκόμαστε σε περίοδο μεταρρύθμισης (Νέο Λύκειο), πώς πιστεύεις εσύ ότι θα έπρεπε να λειτουργεί ο θεσμός των Πανελληνίων? Διότι, είναι πολύ εύκολο να εκφράζεις εναντίωση, αλλά αποδεικνύεται ιδιαίτερα δύσκολο να προτείνεις λύσεις.

Καταρχάς δεν είπα ότι "Αν το σύστημα που εξετάζουμε είναι τέλειο οι Πανελλήνιες διεξάγονται με αυτόν τον τρόπο, αν όχι δεν διεξάγονται καθόλου". Είπα ότι είναι "ΣΑΝ να λέει ότι βρήκαμε το πιο τέλειο σύστημα προαγωγής μαθητών στην τριτιβάθμια εκπαίδευση και άρα είναι ένας δίκαιος τρόπος εξέτασης". Μια παρομοίωση έκανα. Νομίζω ότι η διαφορά στο νόημα είναι εμφανής (για μένα τουλάχιστον είναι). Και ο Παύλος δε φάνηκε από την όλη απάντησή του να έχει και ιδιαίτερο θέμα με τις πανελλήνιες αφού τις θεωρεί "μια απλή εξέταση". :P Και αφού δεν έχει θέμα, πάει να πει ότι αν δεν το βρίσκει ως ένα τέλειο σύυστημα, το βρίσκει πολύ καλό ή έστω καλό και συνεπώς δίκαιο!

Εχω απαντήσει πολλές φορές στην ερώτησή σου. Βαριέμαι να τα ξαναγράφω και ας νομίζετε ότι θέλετε μερικοί (πχ ότι μπορεί να θέλω να αποφύγω να δώσω απάντηση). Εξάλλου, όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενο μήνυμά μου, το βρίσκω ανούσιο. Θα μου πεις, "γιατί ασχολήθηκες εξ' αρχής;". Ε είπα μήπως είχε αλλάξει αυτό το "προσπαθώ να σου την πω", αλλά δεν... :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Αυτο που μπαινουν οι αποφοιτοι και λενε ααααασχεταα...!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτο που μπαινουν οι αποφοιτοι και λενε ααααασχεταα...!

-.-'

Καλά χαλάρωσε, τι λογοκρισία είναι αυτή; Αν το καλοσκεφτείς, τίθεται ένα ενδιαφέρον ζήτημα, αλλά τέλος πάντων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuperSquirrel

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η SuperSquirrel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 207 μηνύματα.
για να απαντησω και στον Pavlos 13, εγω εδω καποιες συμβουλες σε σχεση με τη δικη μου εμπειρια για καθε ανθρωπο ειναι διαφορετικη.


Και βασικα ακολουθηστε τα ονειρα σας γαμωτο....μην ακουτε κανεναν...με τον εαυτο σας θα ζειτε, αυτον να κανετε ευτυχισμενο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
-.-'

Καλά χαλάρωσε, τι λογοκρισία είναι αυτή; Αν το καλοσκεφτείς, τίθεται ένα ενδιαφέρον ζήτημα, αλλά τέλος πάντων.

Υπαρχει ξεχωριστο θεμα για το νεο λυκειο, οσο για τα περι φιλοσοφισης του συστηματος που δινουμε εμεις και δωσατε και σεις (που διαφερει απο το καινουργιο μονο ως προς τον αριθμο των μαθηματων, γιατι η νοοτροπια μας ειναι παντα η ιδια), τιποτα το ενδιαφερον δε βρισκω. Ξερουμε ολοι πολυ καλα οτι πολλα απο αυτα που διαβαζουμε δεν ειναι για το κεφι μας και ουτε που θα ασχολουμασταν αν δεν ηταν στην υλη. Μια διαδικασια ειναι, του χρονου θα ειμαστε σε καποια σχολη, it's the only thing keeping me going, and I won't give it up. Εσεις δε μπορω να καταλαβω γιατι αναλωνεστε στο να σχολιαζετε συστηματα που σε λιγο θα ειναι παρωχημενα, οτι εγινε εγινε, οσοι δωσατε με το παλιο δωσατε, δικαια ή αδικα, εχει τελειωσει. Για το νεο ασκηστε απεριοριστη κριτικη σε αλλο τοπικ.
Προσωπικα νιωθω οτι απολαμβανω στο επακρο μονο τις Φυσικες μου, τωρα μαθηματικα και αεππ μπορουν να μου μαθουν πολλα και με ενδιαφερουν στο συνολο τους, ανεξαρτητα με το αν μεμονομενες φορες τα βαριεμαι, αοδε δε μου τρωει και τον πολυ χρονο οποτε δε με νοιαζει, και εκθεση εχω πολυ καλη καθηγητρια και εχουν ενδιαφετον τα θεματα.
Ετσι αντιμετωπιζω εγω τις πανελληνιες. Πατε να τα πειτε σ' αλλους, και να σαι σιγουρη πως ολοι ξερουν τι ειναι οι πανελληνιες.
Ψυχοφθορες; ναι ειναι, και μαλιστα το ολο συστημα, οχι μονο οι εισαγωγικες, αυτο ειναι το ζητημα.
Ομως το δικο μας εχει ηδη τελειωσει.
Και για να μην φανει πως ευελπιστω καμια ουσιαστικη αλλη, ας παραθελω και λιγους αγαπημενους στιχους:
The strong to drink new strenght of iron endurance
The weak new terrors of renewed assurance
And confirmation of the old despair

Kαι σορρυ για τους τονους αλλα ειμαι απο κινητο και θα εκανα χιλιες ωρες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Υπαρχει ξεχωριστο θεμα για το νεο λυκειο, οσο για τα περι φιλοσοφισης του συστηματος που δινουμε εμεις και δωσατε και σεις (που διαφερει απο το καινουργιο μονο ως προς τον αριθμο των μαθηματων, γιατι η νοοτροπια μας ειναι παντα η ιδια), τιποτα το ενδιαφερον δε βρισκω. Ξερουμε ολοι πολυ καλα οτι πολλα απο αυτα που διαβαζουμε δεν ειναι για το κεφι μας και ουτε που θα ασχολουμασταν αν δεν ηταν στην υλη. Μια διαδικασια ειναι, του χρονου θα ειμαστε σε καποια σχολη, it's the only thing keeping me going, and I won't give it up. Εσεις δε μπορω να καταλαβω γιατι αναλωνεστε στο να σχολιαζετε συστηματα που σε λιγο θα ειναι παρωχημενα, οτι εγινε εγινε, οσοι δωσατε με το παλιο δωσατε, δικαια ή αδικα, εχει τελειωσει. Για το νεο ασκηστε απεριοριστη κριτικη σε αλλο τοπικ.
Προσωπικα νιωθω οτι απολαμβανω στο επακρο μονο τις Φυσικες μου, τωρα μαθηματικα και αεππ μπορουν να μου μαθουν πολλα και με ενδιαφερουν στο συνολο τους, ανεξαρτητα με το αν μεμονομενες φορες τα βαριεμαι, αοδε δε μου τρωει και τον πολυ χρονο οποτε δε με νοιαζει, και εκθεση εχω πολυ καλη καθηγητρια και εχουν ενδιαφετον τα θεματα.
Ετσι αντιμετωπιζω εγω τις πανελληνιες. Πατε να τα πειτε σ' αλλους, και να σαι σιγουρη πως ολοι ξερουν τι ειναι οι πανελληνιες.
Ψυχοφθορες; ναι ειναι, και μαλιστα το ολο συστημα, οχι μονο οι εισαγωγικες, αυτο ειναι το ζητημα.
Ομως το δικο μας εχει ηδη τελειωσει.
Και για να μην φανει πως ευελπιστω καμια ουσιαστικη αλλη, ας παραθελω και λιγους αγαπημενους στιχους:
The strong to drink new strenght of iron endurance
The weak new terrors of renewed assurance
And confirmation of the old despair

Kαι σορρυ για τους τονους αλλα ειμαι απο κινητο και θα εκανα χιλιες ωρες


Πωω, δεν παίζει να διάβασα το παραπάνω μήνυμα... :hehe:


Καταρχάς μου αρέσει πολύ που κατάλαβες τι λέγαμε. :whatever: :lol: Και οκ, εγώ βρίσκω ενδιαφέρον το γεγονός ότι μερικοί δεν έχουν ιδιαίτερο θέμα με το συγκεκριμένο σύστημα. :P

Λοιπόν, ΔΕΝ λέγαμε για το νέο λύκειο! LOL Πώς συμπέρανες κάτι τέτοιο; :confused:

"Συστήματα που σε λίγο θα είναι παρωχημένα" ;;;; Γιατί τώρα τι είναι;

Λες επίσης πως όλο το σύστημα (λογικά θα εννοείς το εκπαιδευτικό αν και έτσι όπως το λες είναι σαν να εννοείς μόνο το γυμνάσιο - λύκειο, ενώ είναι και το δημοτικό και τα ΑΕΙ - ΤΕΙ που πιστεύω θα το ξέρεις, αλλά επειδή πρέπει να γράφω νια νια για να καταλαβαίνετε κάποιοι εδώ μέσα, είπα να το διευκρινίσω) είναι ψυχοφθόρο, που οκ εν μέρει έχεις δίκιο και πως αυτό θα έπρεπε να μας απασχολεί, αλλά πώς γίνεται να μην μας απασχολούν και οι πανελλήνιες από την στιγμή που όχι μόνο ανήκουν στο συγκεκριμένο σύστημα αλλά αποτελούν και το τελευταίο σκαλοπάτι αν θες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο μας οδηγεί στην τριτοβάθμια.


Υ.Γ. Στα bold φαίνεται πως αντιφάσκεις. :rolleyes:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Πωω, δεν παίζει να διάβασα το παραπάνω μήνυμα... :hehe:


Καταρχάς μου αρέσει πολύ που κατάλαβες τι λέγαμε. :whatever: :lol: Και οκ, εγώ βρίσκω ενδιαφέρον το γεγονός ότι μερικοί δεν έχουν ιδιαίτερο θέμα με το συγκεκριμένο σύστημα. :P

Λοιπόν, ΔΕΝ λέγαμε για το νέο λύκειο! LOL Πώς συμπέρανες κάτι τέτοιο; :confused:

"Συστήματα που σε λίγο θα είναι παρωχημένα" ;;;; Γιατί τώρα τι είναι;

Λες επίσης πως όλο το σύστημα (λογικά θα εννοείς το εκπαιδευτικό αν και έτσι όπως το λες είναι σαν να εννοείς μόνο το γυμνάσιο - λύκειο, ενώ είναι και το δημοτικό και τα ΑΕΙ - ΤΕΙ που πιστεύω θα το ξέρεις, αλλά επειδή πρέπει να γράφω νια νια για να καταλαβαίνετε κάποιοι εδώ μέσα, είπα να το διευκρινίσω) είναι ψυχοφθόρο, που οκ εν μέρει έχεις δίκιο και πως αυτό θα έπρεπε να μας απασχολεί, αλλά πώς γίνεται να μην μας απασχολούν και οι πανελλήνιες από την στιγμή που όχι μόνο ανήκουν στο συγκεκριμένο σύστημα αλλά αποτελούν και το τελευταίο σκαλοπάτι αν θες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο μας οδηγεί στην τριτοβάθμια.


Υ.Γ. Στα bold φαίνεται πως αντιφάσκεις. :rolleyes:
Ναι δε περιμενα να γινει αντιληπτο ειναι η αληθεια.
Λεμε σαν συνολο, δηλαδη ΓΕΝΙΚΑ με ελκυουν, αλλα προφανεστατα οπως ισψυει με ολους μας οταν κανεις τοσο συστηματικα θα υπαρξουν στιγμες που θα βαρεθεις.

Και δε συμπερανα οτι λεγατε για το νεο λυκειο, εγω ειπα οτι ειναι πιο αξιο σχολιασμου απ το να λεμε για το τι καναμε εμεις, οτι εγινε εγινε.

Το β πληθυντικο χρησιμοποιηθηκε για αμεσοτητα μπλα μπλα μπλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
Ναταλία δεν νομίζω να έχει πέσει στο τραπέζι πιο λογικό σύστημα για να μιλήσουμε γι κάτι διαφορετικό . Θέματα για όλους ίδια , τι πιο δίκαιο? Μήπως να μετρούσε ο βαθμός του σχολείου ή θέματα καθηγητών , να στέλναμε κανα δωράκι και να ήμασταν όλοι με 19 χιλιάδες? Από τι στιγμή που με αυτό το σύστημα ξεχωρίζουν καλοί κακοί και μέτριοι τότε γιατί να μην το θεωρήσω ένα καλό σύστημα?

Νομίζω πως το έχετε πάρε πολύ κατάκαρδα! Και μην ακούσω τίποτα ότι είναι ψυχοφθώρο ! Δηλαδή όπως και αλλιώς να ήταν η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν θα ήταν περίεργη διαδικασία? Υπάρχει κάτι στη ζωή μας ,που κατα κάποιο τρόπο μας αλλάζει , και να μην έχουμε άγχος?

Το σύστημα των πανελληνίων δεν το θεωρώ τέλειο , τίποτα δεν ειναι τέλειο στην χώρα που ζούμε . Αλλά απο τη στιγμή που δεν έχω ακούσει κάτι καλύτερο , το θεωρώ σωστό . Ας βγει να πει κάποιος κάτι πιο δίκαιο και θα συμφωνίσω!

Όσο για τους '97 , συνεχίζω να λέω πως οι πανελλήνιες δεν ειναι τίποτα . Διαβάζεις-γράφεις , βαριέσαι-τον παίρνεις .

Επίσης Ναταλία διαβάζοντας το πρώτο σου ποστ στη συζητηση για παπαγαλάκια και τα λοιπά , πραγματικά λυπάμαι που ήσουν θεωρητική ...

Εγώ σαν μαθητής της τεχνολογικής πάντως γούσταρα να λύνω ασκήσεις με το καφεδάκι μου ,ατελείωτα. Αυτές είναι μικρές διαφορές που αλλάζουν την όλη σκέψη μας περι των πανελληνίων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

filomathis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο filomathis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Το καλυτερο πιστευω θα ηταν να διναμε εξετασεις στης σχολες που μας ενδιαφερουν.Με εξετασεις στα μαθηματα που πρεπει να εχεις γνωσεις για την σχολη που ενδιαφερεσαι και μονο,και στον βαθμο που το χρειαζονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Συμφωνω με το συναδελφο. Ακομη και για το αδιαβλητο και καλα που λενε, θα μπορουσαν τα οι εξετασεις νσ διεξαγονται με τον ιδιο τροπο αλλα η σχολη να αποφασιζει ποια μαθηματα και τι συντελεστες θα προσμετρωνται.

Και μιας και το ξεμπουρδελευσαμε, να πω και μια κακια, αν πηγαν καποιοι σε κατευθυνση παπαγαλιας επειδη τους ηταν πιο ευκολη, κακο του κεφαλιου του. Εδω τους αφηνουν και μπαινουν 5ο χωρις απωλεια και αισθανονται αδικημενοι, το χουμε ακουσει και αυτο. Φυσικα διευκρινιζω οτι πανε θεωρητικη και παιδια που θρλουν συγκεκριμενες σψολες, και μπραβο τους, αλλα μην ακουμε μαλακιες.
Τους ακουω να κλαιγονται για το βαθμο που δε βγαζουν οχι για τη σχολη που χανουν.

Και για να τελειωνω - ας μην χρησιμοποιησω τη γνωστη παροιμια με τις τριχες γιατι θα παρω ποινη- απλα οταν δε μπορεις να εισαι ευτυχισμενος στη ζωη σου ακομη και οταν πρεπει να δωσεις εξετασεις, ε ρε φιλε ουτε χωρις αυτες θα ησουν.

Του χρονου τετοια ωρα θα μαι χιλιομετρα μακρια και θα σπουδαζω αυτο που μ αρεσει. Τωρα να καθομαστε μπροστα απο μια οθονη να παραπονιομαστε για την κακη μας τυχη δε μου λεει τιποτα. Αμα θετε, βγειτε στους δρομους. Κριτικη ασκουμε ολοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top