Πόσο δίκαιες είναι οι πανελλήνιες;

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,055 μηνύματα.
Συνηθίσαμε να θεωρούμε τις πανελλήνιες δίκαιες, διαφανείς, αξιοκρατικές, αδιάβλητες και λέμε ότι είναι "ο μόνος θεσμός που έχει μείνει όρθιος στη χώρα μας". Είναι αυτό αλήθεια, ή πιο σωστά, μέχρι ποιο βαθμό ισχύει; Σίγουρα, ή συζήτηση αυτή έχει γίνει και άλλες φορές, όμως προτείνω εδώ (με τη σύμφωνη γνώμη των διαχειριστών) να προσπάθήσουμε να δούμε το ζήτημα από πολλές πλευρές. Προτείνω (με τυχαία σειρά) κάποιες πτυχές του θέματος (και ασφαλώς υπάρχουν και άλλες):
1) Η επιλογή των προσώπων που θα βάλουν τα θέματα είναι σωστή?
2) Υπάρχει περίπτωση διαρροής των θεμάτων?
3) Η βαθμολόγηση γίνεται σωστά και ομοιόμορφα από όλους τους καθηγητές?
4) Οι διαφορές των δύο βαθμολογητών είναι δικαιολογημένες?
5) Στην περίπτωση 3ου βαθμολογητή, ο τρόπος υπολογισμού του τελικού βαθμού είναι δίκαιος?
6) Υπάρχει περίπτωση να γίνει "αλλαγή" βαθμού?
7) Είναι δίκαιη η ύπαρξη τόσων πολλών ειδικών κατηγοριών?
8.) Είναι σωστό να πριμοδοτούνται αθλητές, σκακιστές και άλλοι?
9) Γιατί "κάποιοι" μπαίνουν στις σχολές "από την πίσω πόρτα" με ελάχιστα μόρια?
10) Η εισαγωγή με το 10% όπως γίνεται σήμερα είναι λογική?
11) Κατά πόσο ελέγχονται αν είναι πλαστά, έγγραφα που κάνουν την εισαγωγή πιο εύκολη?
12) Έχουν όλοι οι υποψήφιοι ίσες ευκαιρίες για την προετοιμασία τους?
13) Πόσο η επιτήρηση είναι κάπου χαλαρή και βοηθά τις αντιγραφές?
14) ......................................................................................................
15) ......................................................................................................


.​
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Όρεξη που την έχεις...

:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilakos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Linköping University και μας γράφει απο Ασπρόπυργος (Αττική). Έχει γράψει 999 μηνύματα.
Έχουν όλοι οι υποψήφιοι ίσες ευκαιρίες για την προετοιμασία τους?
Για εμενα οταν θες ενας θεσμος να ειναι "ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ"....Τοτε ολοι πρεπει να αξιολογουμαστε ΕΠΙ ΙΣΟΙΣ ΟΡΟΙΣ...Οχι οσοι εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να μπαινουν Ιατρικες,Νομικες και εγω δεν ξερω τι...και ενα παιδι βιοπαλεστων/σκληρα εργαζομενων γονεων που δεν διαθετουν την ΕΥΧΕΡΕΙΑ να το στειλουν το παιδι τους φροντιστηριο, να μενει στη απ' εξω (ΟΣΟ και αν εχει διαβασει....!!!) επειδη τα θεματα εχουν ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ .....!!!!!!Αρα αυτος ο θεσμος ΠΟΤΕ δεν ΗΤΑΝ και ΟΥΤΕ προκειτε (Κατε με) να γινει "αξιοκρατικος"....(ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Συνηθίσαμε να θεωρούμε τις πανελλήνιες δίκαιες, διαφανείς, αξιοκρατικές, αδιάβλητες και λέμε ότι είναι "ο μόνος θεσμός που έχει μείνει όρθιος στη χώρα μας". Είναι αυτό αλήθεια, ή πιο σωστά, μέχρι ποιο βαθμό ισχύει; Σίγουρα, ή συζήτηση αυτή έχει γίνει και άλλες φορές, όμως προτείνω εδώ (με τη σύμφωνη γνώμη των διαχειριστών) να προσπάθήσουμε να δούμε το ζήτημα από πολλές πλευρές. Προτείνω (με τυχαία σειρά) κάποιες πτυχές του θέματος (και ασφαλώς υπάρχουν και άλλες):
1) Η επιλογή των προσώπων που θα βάλουν τα θέματα είναι σωστή?
2) Υπάρχει περίπτωση διαρροής των θεμάτων?
3) Η βαθμολόγηση γίνεται σωστά και ομοιόμορφα από όλους τους καθηγητές?
4) Οι διαφορές των δύο βαθμολογητών είναι δικαιολογημένες?
5) Στην περίπτωση 3ου βαθμολογητή, ο τρόπος υπολογισμού του τελικού βαθμού είναι δίκαιος?
6) Υπάρχει περίπτωση να γίνει "αλλαγή" βαθμού?
7) Είναι δίκαιη η ύπαρξη τόσων πολλών ειδικών κατηγοριών?
8.) Είναι σωστό να πριμοδοτούνται αθλητές, σκακιστές και άλλοι?
9) Γιατί "κάποιοι" μπαίνουν στις σχολές "από την πίσω πόρτα" με ελάχιστα μόρια?
10) Η εισαγωγή με το 10% όπως γίνεται σήμερα είναι λογική?
11) Κατά πόσο ελέγχονται αν είναι πλαστά, έγγραφα που κάνουν την εισαγωγή πιο εύκολη?
12) Έχουν όλοι οι υποψήφιοι ίσες ευκαιρίες για την προετοιμασία τους?
13) Πόσο η επιτήρηση είναι κάπου χαλαρή και βοηθά τις αντιγραφές?
14) ......................................................................................................
15) ......................................................................................................


.​

1) Η επιλογή των προσώπων δεν έχει τόση σημασία όσο τα ίδια τα θέματα που μπαίνουν. Τα πρόσωπα από όσο γνωρίζω δεν τα μαθαίνουμε ποτέ, σε αντίθεση με τα θέματα. Εφόσον τα θέματα δεν είναι εκτός ύλης, και εφόσον όλοι διαγωνίζονται στα ίδια θέματα, δεν υπάρχει θέμα για μένα.

2) Όχι. Ή τουλάχιστον, διαρροής πριν τα πάρουν τα εξεταστικά κέντρα. Από κει και πέρα, δεν είναι η διαρροή αυτή που πλήττει την αξιοπιστία του θεσμού, αλλά η ενδεχόμενη επικοινωνία του μαθητή με κάποιον από έξω. Που και εκεί, γνωρίζω περιπτώσεις που ο πέλεκυς που έπεσε ήταν βαρύτατος.

3) Αυτό είναι φύση αδύνατον να γίνει, δεδομένου ότι δεν είναι όλες οι ερωτήσεις κλειστού τύπου. Πιστεύω όμως ότι το αίσθημα ευθύνης των βαθμολογητών σε γενικές γραμμές είναι υψηλό. Δεν έχει περάσει ούτε ένας μαθητής από τα χέρια μου, που να μην πήρε αυτό που εγώ θεωρώ ότι άξιζε (άσχετα με το τι υποστηρίζει ο κάθε μαθητής).

4) Ως επακόλουθο του 3, φυσικά και ναι.

5) Δεν νομίζω ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον όρο "δίκαιος" ή "άδικος", σίγουρα όμως είναι ο τρόπος που παίρνει περισσότερο το μέρος του μαθητή (παλιότερα λαμβανόταν υπόψιν μόνο ο βαθμός του 3ου βαθμολογητή, όχι ο μέσος όρος των δυο καλύτερων).

6) Όχι, αν και δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς εννοείς.

7) Όχι, όλες οι κατηγορίες δεν έχουν λόγο ύπαρξης (βλέπε μουσουλμάνοι Θράκης).

8) Ανάλογα την περίπτωση, σε άλλες ναι, σε άλλες όχι.

9) Γιατί μπορούν.

10) Η αλήθεια είναι ότι και εμένα δεν μου βγάζει νόημα.

11) Όπως;

12) Όχι.

13) Αυτό θα μας το πουν οι μαθητές, δεν μπορώ να το ξέρω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
1) Η επιλογή των προσώπων δεν έχει τόση σημασία όσο τα ίδια τα θέματα που μπαίνουν. Τα πρόσωπα από όσο γνωρίζω δεν τα μαθαίνουμε ποτέ, σε αντίθεση με τα θέματα. Εφόσον τα θέματα δεν είναι εκτός ύλης, και εφόσον όλοι διαγωνίζονται στα ίδια θέματα, δεν υπάρχει θέμα για μένα.

Are you serious? :confused:

Δεν υπάρχει πρόβλημα; Δε διαγωνίζονται όλοι με τους ίδιους όρους.
Το πρόβλημα δεν θα υπήρχε αν τα θέματα ήταν κοινά για όλους, με κοινή προετοιμασία (δεν αναφέρομαι στο διάβασμα, αλλά στην προετοιμασία του σχολείου).

Θεωρείς δίκαια τα φετινά θέματα της Φυσικής Κατ., και της Βιολογίας Γεν.;
Εγώ που δεν πήγαινα φροντιστήριο στη Βιολογία, δεν είχα κάνει ποτέ κανένα διάγραμμα αντίστοιχο στο σχολείο, και το βιβλίο μου δεν περιέχει τέτοια άσκηση (βλ. Δ.2). Τι ακριβώς θεωρείς δίκαιο σε αυτό;

Είναι δίκαιο να γράφει μόνο ο μαθητής που έχει να τα σκάσει, παρ'όλο που, π.χ., μπορεί να έχει αφιερώσει λιγότερο χρόνο στο τάδε μάθημα από έναν μαθητή που δεν πήγαινε φροντιστήριο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Όχι δεν είναι, αλλά πολλά πράγματα στη ζωή δεν είνα δίκαια, εκεί κολλάς; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Όχι δεν είναι, αλλά πολλά πράγματα στη ζωή δεν είνα δίκαια, εκεί κολλάς; :P

Κολλάω ΚΑΙ εκεί. Πόσω μάλλον όταν αναφέρεται ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
λολ, στο Δία πήγαινε

το να ονομάζεις κάτι προβληματικό δεν έχει και τόσο νόημα όταν το πρόβλημα είναι εν δυνάμει άλυτο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MetalChest

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 480 μηνύματα.
κα-θο-λου. Όσα ακούγονται περί αδιάβλητου εξεταστικού συστήματος και τα σχετικά είναι ΜΑΛΑΚΙΕΣ. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Are you serious? :confused:

Δεν υπάρχει πρόβλημα; Δε διαγωνίζονται όλοι με τους ίδιους όρους.
Το πρόβλημα δεν θα υπήρχε αν τα θέματα ήταν κοινά για όλους, με κοινή προετοιμασία (δεν αναφέρομαι στο διάβασμα, αλλά στην προετοιμασία του σχολείου).

Θεωρείς δίκαια τα φετινά θέματα της Φυσικής Κατ., και της Βιολογίας Γεν.;
Εγώ που δεν πήγαινα φροντιστήριο στη Βιολογία, δεν είχα κάνει ποτέ κανένα διάγραμμα αντίστοιχο στο σχολείο, και το βιβλίο μου δεν περιέχει τέτοια άσκηση (βλ. Δ.2). Τι ακριβώς θεωρείς δίκαιο σε αυτό;

Είναι δίκαιο να γράφει μόνο ο μαθητής που έχει να τα σκάσει, παρ'όλο που, π.χ., μπορεί να έχει αφιερώσει λιγότερο χρόνο στο τάδε μάθημα από έναν μαθητή που δεν πήγαινε φροντιστήριο;

Επειδη δεν ξέρω τι ακριβώς παίχτηκε με την Φυσική Κατ και την Βιολογία Γεν, θα ήθελα να μου απαντήσεις στην εξής ερώτηση:

Ο μαθητής, με βάση τα όσα είχε διδαχτεί από το σχολικό βιβλίο, μπορούσε να βγάλει την απάντηση; Ασχετα με το αν είχε διδαχτεί την απάντηση όμως!!! Με βαση τα όσα ήξερε, μπορούσε να συνδυάσει στοιχεία για να βρει την απάντηση, ή τα θέματα ήταν εκτός ύλης;

Τα φροντιστήρια ως τι τα λαμβάνουμε υπόψιν ρε παιδιά, πάμε καλά; Δηλαδή πιστεύετε ότι αν πάς σε ένα φροντιστήριο πάει και τελείωσε, θα γράψεις καλά; Όλοι οι μαθητές των φροντιστηρίων πάνε καλά στις εξετάσεις επειδή έχουν πληρώσει; Από που κι ως που συνάγεται αυτό το συμπέρασμα;

Μιλάτε για τους μαθητές που δεν πάνε φροντιστήρια, λες και είναι αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο. Ο μαθητής που δεν πάει φροντιστήριο, αλλά θέλει να ξεσκιστεί για να λύσει άρρωστες ασκήσεις, δεν θα βρει ΔΩΡΕΑΝ ασκήσεις λέτε; Όλο δικαιολογίες και δικαιολογίες.

Τι πάει να πει ρε συ ότι το βιβλίο σου δεν είχε την ίδια άσκηση; Μασημένη τροφή το θέλουμε; Που είμαστε, στο γυμνάσιο, να σας βάζουν δευτεροβάθμιες εξισώσεις με άλλα νούμερα, να κάνεις τον τυφλοσούρτη βήτα στο τετράγωνο μειον τέσσερα άλφα γάμα και να τελειώνεις;

Αν σου έβαλε εκτός ύλης θέμα, είναι άλλο πράγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Επειδη δεν ξέρω τι ακριβώς παίχτηκε με την Φυσική Κατ και την Βιολογία Γεν, θα ήθελα να μου απαντήσεις στην εξής ερώτηση:

Ο μαθητής, με βάση τα όσα είχε διδαχτεί από το σχολικό βιβλίο, μπορούσε να βγάλει την απάντηση; Ασχετα με το αν είχε διδαχτεί την απάντηση όμως!!! Με βαση τα όσα ήξερε, μπορούσε να συνδυάσει στοιχεία για να βρει την απάντηση, ή τα θέματα ήταν εκτός ύλης;

Τα φροντιστήρια ως τι τα λαμβάνουμε υπόψιν ρε παιδιά, πάμε καλά; Δηλαδή πιστεύετε ότι αν πάς σε ένα φροντιστήριο πάει και τελείωσε, θα γράψεις καλά; Όλοι οι μαθητές των φροντιστηρίων πάνε καλά στις εξετάσεις επειδή έχουν πληρώσει; Από που κι ως που συνάγεται αυτό το συμπέρασμα;

Μιλάτε για τους μαθητές που δεν πάνε φροντιστήρια, λες και είναι αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο. Ο μαθητής που δεν πάει φροντιστήριο, αλλά θέλει να ξεσκιστεί για να λύσει άρρωστες ασκήσεις, δεν θα βρει ΔΩΡΕΑΝ ασκήσεις λέτε; Όλο δικαιολογίες και δικαιολογίες.

Τι πάει να πει ρε συ ότι το βιβλίο σου δεν είχε την ίδια άσκηση; Μασημένη τροφή το θέλουμε; Που είμαστε, στο γυμνάσιο, να σας βάζουν δευτεροβάθμιες εξισώσεις με άλλα νούμερα, να κάνεις τον τυφλοσούρτη βήτα στο τετράγωνο μειον τέσσερα άλφα γάμα και να τελειώνεις;

Αν σου έβαλε εκτός ύλης θέμα, είναι άλλο πράγμα.

Χμ... Για τη φυσική δεν είμαι ειδικός να μιλήσω.
Σχετικά με τη Βιολογία, για το συγκεκριμένο χωρίο δεν υπήρχε καν άσκηση. Κανενός είδους. Πώς το λένε; Τίποτα.

Εντύπωση μου κάνει αυτό που λες με τη μασημένη τροφή! Νόμιζα πως κι εσύ, ως καθηγητής, ψάχνεις να βρεις διεστραμμένες ασκήσεις για τους μαθητές σου, μήπως πέσουν παρόμοιες στο τέλος, ώστε να είναι σε θέση να τις λύσουν. Οι πολλές και διαφόρων ειδών ασκήσεις είναι μασημένη τροφή;

Ωραία άποψη έχεις. Είσαι και καθηγητής είπαμε;
Nice. :thumbup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όμως ένας μαθητής που πήγε φροντιστήριο ίσως να είχε συναντήσει ξανά την άσκηση αυτή. Επομένως, έχει ένα σαφώς συγκριτικό πλεονέκτημα, από αυτόν που τη συναντά για πρώτη φορά. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Χμ... Για τη φυσική δεν είμαι ειδικός να μιλήσω.
Σχετικά με τη Βιολογία, για το συγκεκριμένο χωρίο δεν υπήρχε καν άσκηση. Κανενός είδους. Πώς το λένε; Τίποτα.

Εντύπωση μου κάνει αυτό που λες με τη μασημένη τροφή! Νόμιζα πως κι εσύ, ως καθηγητής, ψάχνεις να βρεις διεστραμμένες ασκήσεις για τους μαθητές σου, μήπως πέσουν παρόμοιες στο τέλος, ώστε να είναι σε θέση να τις λύσουν. Οι πολλές και διαφόρων ειδών ασκήσεις είναι μασημένη τροφή;

Ωραία άποψη έχεις. Είσαι και καθηγητής είπαμε;
Nice. :thumbup:

Δηλαδή στην βιολογία έπεσε θέμα που δεν μπορούσε να βγει λύση;

Εγώ ως καθηγητής κάνω οτιδήποτε περίεργο βρω, όχι φυσικά για να πέσει κάτι ίδιο και να περηφανευτώ ότι "έπιασα" θέμα, αλλά για να αποκτήσουν οι μαθητές μου εμπειρία και να ακονίσουν το ένστικτό τους, έτσι ώστε, οτιδήποτε κι αν πέσει, να μπορούν να το λύσουν. Αν τύχει και πέσει κάτι ίδιο, ακόμη καλύτερα. Αλλά δεν είναι αυτος ο σκοπός.

Τα υπονοούμενα περί της ιδιότητας μου, αλλού.

Όμως ένας μαθητής που πήγε φροντιστήριο ίσως να είχε συναντήσει ξανά την άσκηση αυτή. Επομένως, έχει ένα σαφώς συγκριτικό πλεονέκτημα, από αυτόν που τη συναντά για πρώτη φορά. ;)

Μα ποιος λέει ότι μόνο στα φροντιστήρια μπορείς να βρεις περίεργες ασκήσεις;;; Μην τρελαθούμε κιόλας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Δηλαδή στην βιολογία έπεσε θέμα που δεν μπορούσε να βγει λύση;

Εγώ ως καθηγητής κάνω οτιδήποτε περίεργο βρω, όχι φυσικά για να πέσει κάτι ίδιο και να περηφανευτώ ότι "έπιασα" θέμα, αλλά για να αποκτήσουν οι μαθητές μου εμπειρία και να ακονίσουν το ένστικτό τους, έτσι ώστε, οτιδήποτε κι αν πέσει, να μπορούν να το λύσουν. Αν τύχει και πέσει κάτι ίδιο, ακόμη καλύτερα. Αλλά δεν είναι αυτος ο σκοπός.

Τα υπονοούμενα περί της ιδιότητας μου, αλλού.

Τhat's the point.
Όμως, επαναλαμβάνω, κανείς στο σχολείο δε μας έκανε ασκήσεις, και, ναι, το φετινό Δ.1., είχε δύο εναλλακτικές, κι επειδή έκαναν μαλακία τελικά, πήραν όλες τις απαντήσεις σωστές.

Δεν επρόκειτο για υπονοούμενα.
Γράφεις, κρίνω.
Γράφω, κρίνεις.
Και πάει λέγοντας.

Μα ποιος λέει ότι μόνο στα φροντιστήρια μπορείς να βρεις περίεργες ασκήσεις;;; Μην τρελαθούμε κιόλας.

Μάλλον έχεις πολλά χρόνια να πας σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orpheas

Νεοφερμένος

Ο Ορφέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Τhat's the point.
Όμως, επαναλαμβάνω, κανείς στο σχολείο δε μας έκανε ασκήσεις, και, ναι, το φετινό Δ.1., είχε δύο εναλλακτικές, κι επειδή έκαναν μαλακία τελικά, πήραν όλες τις απαντήσεις σωστές.

Δεν επρόκειτο για υπονοούμενα.
Γράφεις, κρίνω.
Γράφω, κρίνεις.
Και πάει λέγοντας.



Μάλλον έχεις πολλά χρόνια να πας σχολείο.

Παρακολουθώντας την συζήτηση ως 'τρίτος', περισσότερο ως προσωπική επίθεση μοιάζει η κρίση σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Παρακολουθώντας την συζήτηση ως 'τρίτος', περισσότερο ως προσωπική επίθεση μοιάζει η κρίση σου.

Αν θεωρείς κάτι τέτοιο, μπορείς να κάνεις αναφορά στην ΟΔ.

Απαντώ ως μαθητής που ενοχλείται από όσα διαβάζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μα ποιος λέει ότι μόνο στα φροντιστήρια μπορείς να βρεις περίεργες ασκήσεις;;; Μην τρελαθούμε κιόλας.

Ναι, εντάξει. Όχι ΜΟΝΟ εκεί αλλά ΚΥΡΙΩΣ εκεί. Στο διαδίκτυο γίνεται ένας χαμός, στα βοηθήματα το ίδιο. Είναι πολύ δύσκολο να βγάλει κάποιος μαθητής άκρη και να επιλέξει ασκήσεις. Σε φροντ όμως, οι ασκήσεις είναι επιλεγμένες από βοηθήματα, από διαδίκτυο και δεν ξέρω κι εγώ από πού αλλού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Μάλλον έχεις πολλά χρόνια να πας σχολείο.

Δηλαδή θες να μου πεις ότι υπάρχει μαθητής που έχει υψηλούς στόχους, δεν πάει φροντιστήριο και δεν τον καλύπτει ο καθηγητής στο σχολείο. Ξέρει ότι τον Μάιο θα δώσει πανελλήνιες, που είναι πολύ σημαντικές εξετάσεις.

Και δεν θα πάει να πάρει ένα βοήθημα που κάνει 10-15 ευρώ για να ενδυναμωθεί; Δεν θα ψάξει τζάμπα στο ίντερνετ που είναι τίγκα στην άσκηση; Δεν θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του; Και τι; Θα περιμένει να αποτύχει για να κατηγορήσει το... σύστημα;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Δηλαδή θες να μου πεις ότι υπάρχει μαθητής που έχει υψηλούς στόχους, δεν πάει φροντιστήριο και δεν τον καλύπτει ο καθηγητής στο σχολείο. Ξέρει ότι τον Μάιο θα δώσει πανελλήνιες, που είναι πολύ σημαντικές εξετάσεις.

Και δεν θα πάει να πάρει ένα βοήθημα που κάνει 10-15 ευρώ για να ενδυναμωθεί; Δεν θα ψάξει τζάμπα στο ίντερνετ που είναι τίγκα στην άσκηση; Δεν θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του; Και τι; Θα περιμένει να αποτύχει για να κατηγορήσει το... σύστημα;;;

Αν η επιτυχία ήταν τόσο εύκολη με αυτά τα μέσα, τότε κανείς δε θα ήταν τόσο βλάκας να τα σκάει χοντρά στην παραπαιδεία.

Δε βγάζω νόημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Εμείς στο σχολείο δεν είχαμε καν τελειώσει την ύλη της βιολογίας, ασκήσεις ούτε λόγος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top