Πως κρίνετε τη δυσκολία αυτού του θέματος Μαθηματικών Γ' Λυκείου;

shezza94

Νεοφερμένος

Ο shezza94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Καλησπέρα σας!
Είμαι δευτέρα λυκείου και βρήκα ένα θέμα Δ μαθηματικών γ λυκειου και ήθελα να σας ρωτήσω πόσο δύσκολο και ρεαλιστικό με τις πανελλήνιες θεωρείται. Εγώ δεν μπορώ να κρίνω γιαυτο κιόλας ρωτώ εδω.
Εστω f:R->R συνάρτηση 2 φορές παραγωγίσιμη στο R με συνεχή 2η παράγωγο και g(x)=x^3+2x με f'(g(x))=4x για καθε X Ε R. Αν η f διέρχεται από το Ο(0,0)
Δ1) Νδο οτι f(g(x))=3x^4+4x^2
Δ2) Να βρεθεί η εξίσωση της εφαπτομένης της Cf στο A(3,f(3))
Δ3) Υπολογίστε το I= Ολοκλήρωμα από 0 μεχρι το 3 του xf''(x) dx.
Δ4) Έστω h(x)=g(x) + κ , κΕR. Να βρεθεί η τιμή του κ ώστε το εμβαδό του χωρίου που περικλείεται από τη γραφική παράσταση της h, την ευθεία x=2, τους άξονες και βρίσκεται πάνω από τον x'x να είναι ίσο με το εμβαδό του αντίστοιχου χωρίου που βρίσκεται κάτω από τον x'x.
Ευχαριστώ όσους διάβασαν εως εδώ και όσους βέβαια ασχοληθούν! Καλή συνέχεια!

Να επισημάνω ότι δεν ζητώ λύση αλλά μια εκτίμηση του θέματος!
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Βάσει των τελευταίων ετών δεν πιστεύω ότι μπορεί να σταθεί ως Γ λογω μορφής αλλά ούτε και ως Δ. Προσωπικά θα το χαρακτήριζα μετριο όσον αφορά τη δυσκολία
 

shezza94

Νεοφερμένος

Ο shezza94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Βάσει των τελευταίων ετών δεν πιστεύω ότι μπορεί να σταθεί ως Γ λογω μορφής αλλά ούτε και ως Δ. Προσωπικά θα το χαρακτήριζα μετριο όσον αφορά τη δυσκολία
Αυτό φοβόμουν. Το βρήκα στο φροντιστήριο σαν θέμα διαγωνίσματος αυτών που κάνουν διετη προετοιμασία (όπως και εγώ), και ήθελα να δω πως θα χαρακτηρίζοταν. Η αλήθεια είναι κάπως προβληματίστικα τώρα σχετικά με το quality ας πουμε των διαγωνισμάτων του φροντ... Ευχαριστώ όμως για την απάντηση!!
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Για Δ' θέμα λίγο ό,τι ναναι μου φαίνεται.

Δ1-Δ2-Δ3 είναι απλή θεωρία και Δ4 λίγο ζορίζει.

Δεν ξέρω αν ζητάς λύση πάντως δεν θα μπορούσα να τη γράψω εδώ χωρίς latex.
 

shezza94

Νεοφερμένος

Ο shezza94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Για Δ' θέμα λίγο ό,τι ναναι μου φαίνεται.

Δ1-Δ2-Δ3 είναι απλή θεωρία και Δ4 λίγο ζορίζει.

Δεν ξέρω αν ζητάς λύση πάντως δεν θα μπορούσα να τη γράψω εδώ χωρίς latex.
Όχι όχι δεν χρειάζομαι την λύση. Όπως είπα και στον Cade το βρήκα στο φροντιστήριο σαν θέμα διαγωνίσματος αυτών που κάνουν διετη προετοιμασία και η αλήθεια είναι κάπως προβληματίστικα τώρα σχετικά με το quality ας πουμε των διαγωνισμάτων του φροντ... Ευχαριστώ όμως για την απάντηση!!
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Όχι όχι δεν χρειάζομαι την λύση. Όπως είπα και στον Cade το βρήκα στο φροντιστήριο σαν θέμα διαγωνίσματος αυτών που κάνουν διετη προετοιμασία και η αλήθεια είναι κάπως προβληματίστικα τώρα σχετικά με το quality ας πουμε των διαγωνισμάτων του φροντ... Ευχαριστώ όμως για την απάντηση!!
Μην κολλάς στα διαγωνίσματα των φροντιστηρίων μάπα θα είναι το 99% αυτών.

Κοίταξε να φτάσεις σε ένα σημείο να μπορείς να λύνεις σχετικά άνετα τα θέματα μαθηματικών που έπεσαν. Έχεις 20 χρόνια πανελληνίων να κάνεις εξάσκηση όταν με το καλό έρθει η ώρα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.
τα 3 πρωτα ερωτηματα μονο ως δευτερο θεμα στεκονται αν και συνηθως εξεταζεται μεγαλυτερο ευρος υλης και οχι ξεκαρφωτα καποιο κομματι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το τελευταιο ερωτημα δεν ειναι σωστα διατυπωμενο.Αν θες ξαναγραψτο παλι
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
τα 3 πρωτα ερωτηματα μονο ως δευτερο θεμα στεκονται αν και συνηθως εξεταζεται μεγαλυτερο ευρος υλης και οχι ξεκαρφωτα καποιο κομματι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το τελευταιο ερωτημα δεν ειναι σωστα διατυπωμενο.Αν θες ξαναγραψτο παλι
Για Β' θεωρώ είναι παραπάνω από δύσκολο, δεδομένης της επιδιωκόμενης διαβάθμησης θεμάτων.

Για Γ' θα ήταν ιδεατό κρίνω.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.
Για Β' θεωρώ είναι παραπάνω από δύσκολο, δεδομένης της επιδιωκόμενης διαβάθμησης θεμάτων.

Για Γ' θα ήταν ιδεατό κρίνω.
δεν παρουσιαζει κατι ιδιαιτερο για τριτο θεμα.το να κανεις μια παραγοντικη ολοκληρωση δεν το βαζουν τριτο θεμα ποτε ισως κανω λαθος δεν ξερω
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
δεν παρουσιαζει κατι ιδιαιτερο για τριτο θεμα.το να κανεις μια παραγοντικη ολοκληρωση δεν το βαζουν τριτο θεμα ποτε ισως κανω λαθος δεν ξερω
Κοίτα ούτε εγώ διαφωνώ αλλά φαντάζομαι ότι Β θέμα θα έπρεπε να είναι πιο "βατό" και να μπορεί ένας έστω μέτριος μαθητής να το λύσει από την αρχή μέχρι το τέλος. Ε, το συγκεκριμένο θεωρώ δεν θα μπορούσε ένας μέτριος μαθητής να το πάρει εως τέλος. Αυτή είναι η αιτιολόγησή μου.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.
Κοίτα ούτε εγώ διαφωνώ αλλά φαντάζομαι ότι Β θέμα θα έπρεπε να είναι πιο "βατό" και να μπορεί ένας έστω μέτριος μαθητής να το λύσει από την αρχή μέχρι το τέλος. Ε, το συγκεκριμένο θεωρώ δεν θα μπορούσε ένας μέτριος μαθητής να το πάρει εως τέλος. Αυτή είναι η αιτιολόγησή μου.
ειπα τα 3 πρωτα ερωτηματα.το τελευταιο ερωτημα δεν ειναι καν σωστα διατυπωμενο θεωρω οποτε δεν μπορω να το κρινω
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Καλησπέρα σας!
Είμαι δευτέρα λυκείου και βρήκα ένα θέμα Δ μαθηματικών γ λυκειου και ήθελα να σας ρωτήσω πόσο δύσκολο και ρεαλιστικό με τις πανελλήνιες θεωρείται. Εγώ δεν μπορώ να κρίνω γιαυτο κιόλας ρωτώ εδω.
Εστω f:R->R συνάρτηση 2 φορές παραγωγίσιμη στο R με συνεχή 2η παράγωγο και g(x)=x^3+2x με f'(g(x))=4x για καθε X Ε R. Αν η f διέρχεται από το Ο(0,0)
Δ1) Νδο οτι f(g(x))=3x^4+4x^2
Δ2) Να βρεθεί η εξίσωση της εφαπτομένης της Cf στο A(3,f(3))
Δ3) Υπολογίστε το I= Ολοκλήρωμα από 0 μεχρι το 3 του xf''(x) dx.
Δ4) Έστω h(x)=g(x) + κ , κΕR. Να βρεθεί η τιμή του κ ώστε το εμβαδό του χωρίου που περικλείεται από τη γραφική παράσταση της h, την ευθεία x=2, τους άξονες και βρίσκεται πάνω από τον x'x να είναι ίσο με το εμβαδό του αντίστοιχου χωρίου που βρίσκεται κάτω από τον x'x.
Ευχαριστώ όσους διάβασαν εως εδώ και όσους βέβαια ασχοληθούν! Καλή συνέχεια!

Να επισημάνω ότι δεν ζητώ λύση αλλά μια εκτίμηση του θέματος!

Θέμα που θα μπορούσε να ζορίσει φαντάζομαι ακόμη και φοιτητές Μαθηματικών σπουδών. Ξεκινάμε με μια παραδοχή, ότι τα Μαθηματικά είναι δύσκολα τόσο ως μάθημα αλλά και ως σπουδές. Για για την ερώτηση σου, θυμάμαι ένα παρόμοιο θέμα ως προς το ερώτημα Δ3, Δ4 να κάνουμε σε ασκήσεις επανάληψης στη Γ' Λυκείου και να επικρατεί σιγή στην τάξη. Ήταν θέμα συνδυαστικό και ήθελε καλή κατανόηση πολλών πραγμάτων όπως συμβαίνει στα Μαθηματικά.

Θα σε συμβούλευα φιλικά, να μην εστιάζει το μυαλό σου σε ερωτήματα από θέματα, αλλά περισσότερο να κατανοείς τι ζητάει το κάθε ερώτημα: χωρίς μαθηματικά, σαν σχεδιάγραμμα σκέψης. Για παράδειγμα, καταλαβαίνεις τι σημαίνει συνάρτηση δυο φορές παραγωγίσιμη και πώς αυτό συνδέεται με κάποιο ερώτημα από τα Δ1/4; Κάπως έτσι να προσπαθείς να μελετάς τα Μαθηματικά. Τα Μαθηματικά θέλουν μελέτη λέξη προς λέξη και πάνω εκεί να προσπαθείς να χτίζεις έναν συλλογισμό που θα σε οδηγήσει στη λύση. Αυτό βέβαια θέλει και μια σχετική εμπειρία πέρα από το μοτίβο σκέψης που φτιάχνουν τα φροντιστήρια.
 

shezza94

Νεοφερμένος

Ο shezza94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
ειπα τα 3 πρωτα ερωτηματα.το τελευταιο ερωτημα δεν ειναι καν σωστα διατυπωμενο θεωρω οποτε δεν μπορω να το κρινω
Φίλε βρίσκομαι εκδρομή αλλιώς θα το ξανά κοιτούσα το Δ4 αλλά από όσο θυμαμαι το αντέγραψα ακριβώς όπως το έγραφε, ίσως να το ξανα δεις αμα θες.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top