Πρώτη μέρα πανεπιστήμιο

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Ωτοασπίδες για τις παρατάξεις.

με αυτές τις παρατάξεις τι γίνεται? τι προσφέρουν και καλά στους φοιτητές?

γιατί ξέρω άτομο που μου έλεγε οτι είχε όφελος στις σπουδές του...δεν θυμάμαι τι..
σημειώσεις δίνουν?
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 799 μηνύματα.
με αυτές τις παρατάξεις τι γίνεται? τι προσφέρουν και καλά στους φοιτητές?

γιατί ξέρω άτομο που μου έλεγε οτι είχε όφελος στις σπουδές του...δεν θυμάμαι τι..
σημειώσεις δίνουν?
Ναι σημειώσεις δίνουν.
 

Nala

Δραστήριο μέλος

Η Nala αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 759 μηνύματα.
ρώτησα κάτι πολύ απλό και θα ήθελα μια απάντηση όποιος γνωρίζει..

Το Σεπτέμβριο οι παλιότεροι φοιτητές κάθονται ή έχουν μαθήματα?
αναφέρομαι σε όσους δεν έχουν να δώσουν επαναληπτική εξεταστική.
Υπάρχει φοιτητής που δεν χρωστάει κανένα μάθημα;;
Ε τότε,ναι καααθεται!!!!
 

Arvacon

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 835 μηνύματα.
Εαν δεν ξέρεις να κρατάς σημειώσεις τότε θα πρέπει να μάθεις ειδάλλως δεν θα προσέχεις τα σημαντικά σημεία των παρακολουθήσεων και φυσικά θα εξαντλείσαι.
Εχω ακριβως αυτο το προβλημα, δυστυχως δεν ξερω πως να κραταω σημειωσεις και οποτε το επιχειρησα κατα το μαθημα, εχανα το νοημα της παραδοσης γιατι επικεντρωνομουν στον πινακα για να αντιγραψω στην ουσια οτι εγραφε ο καθηγητης, με αποτελεσμα να αδυνατω να παρακολουθησω τι λεει, οποτε τα παραταγα και δεν εγραφα τιποτα... Ομως εχω διαπιστωσει οτι οι σημειωσεις οι δικες σου, οι χειρογραφες, σε βοηθανε να απομνημονευεις αυτα που μαθαινεις, ενω μονο ακουγοντας απο την παραδοση, νομιζεις πως μαθαινεις κατι εκεινη τη στιγμη, αλλα μετα απο λιγες μερες το χεις ξεχασει. Αντιθετως αν γραψεις κατι, επειδη καταβαλεις εξτρα προσπαθεια, σου μεινει.

Ποιος λοιπον ειναι ο σωστος και αποδοτικος τροπος να κρατας σημειωσεις, χωρις να αποσυντονιζεσαι και να εξαντλεισαι?
 

Mammy Nun

Δραστήριο μέλος

Η Mammy Nun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών. Έχει γράψει 760 μηνύματα.

Arvacon

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 835 μηνύματα.
Εχετε το νου σας παντως, πως αν κοιτατε τις περσινες ημερομηνιες, δε θα ισχυσουν τα ιδια και φετος. Περυσι ανοιξαν λιγο νωριτερα οι περισσοτερες σχολες, πχ και στη Σαμο ανοιξαν 27/9 τοτε, αλλα φετος βλεπω οτι ξεκινανε 3/10, οποτε αναζητηστε το νεο ακαδημαικο ημερολογιο του 2022-23 της σχολης σας.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Εχω ακριβως αυτο το προβλημα, δυστυχως δεν ξερω πως να κραταω σημειωσεις και οποτε το επιχειρησα κατα το μαθημα, εχανα το νοημα της παραδοσης γιατι επικεντρωνομουν στον πινακα για να αντιγραψω στην ουσια οτι εγραφε ο καθηγητης, με αποτελεσμα να αδυνατω να παρακολουθησω τι λεει, οποτε τα παραταγα και δεν εγραφα τιποτα... Ομως εχω διαπιστωσει οτι οι σημειωσεις οι δικες σου, οι χειρογραφες, σε βοηθανε να απομνημονευεις αυτα που μαθαινεις, ενω μονο ακουγοντας απο την παραδοση, νομιζεις πως μαθαινεις κατι εκεινη τη στιγμη, αλλα μετα απο λιγες μερες το χεις ξεχασει. Αντιθετως αν γραψεις κατι, επειδη καταβαλεις εξτρα προσπαθεια, σου μεινει.

Ποιος λοιπον ειναι ο σωστος και αποδοτικος τροπος να κρατας σημειωσεις, χωρις να αποσυντονιζεσαι και να εξαντλεισαι?
1660663434903.png

Κοίταξε εγώ κρατάω σημειώσεις καλές στα θετικά μαθήματα αντιγράφω πρόχειρα τι γράφει ο καθηγητής στον πίνακα και μετά πάω σπίτι και τις καθαρογράφω μαζί με τη θεωρία(θεωρήματα-αποδείξεις κλπ) που έχει το συγγράμα ή βρίσκω σχετική θεωρία στο διαδίκτυο...
Παράλληλα μετά το τέλος τη θεωρίας...προσθέτω τις ασκήσεις που έκανε ο καθηγητής στο πίνακα και τις αντιμετωπίζω σαν λύμενες και τις θεωρώ σαν μπούσουλα για την δική μου περετέρω μελέτη...
Όταν έρχονται διακοπές χριστούγεννα ή πάσχα ξανακάνω επανάληψη την ύλη που έχουμε δίδαχτεί μαζί με τα λυμένα παραδείγματα που έχει κάνει ο καθηγητής στις διαλέξεις...
Αφού δω ότι δεν κολλάω σχεδόν πουθενά...προχωράω και βρίσκω ανάλογο extra υλικό είτε από το σύγγραμμα έιτε από το διαδίκτυο...λύνω τις ασκήσεις σε πρόχειρα χαρτία όπως βλέπεις στη φωτό και έπειτα αφού βεβαιωθώ πως είναι σωστές...οριοθετώ ένα χώρο στο τετράδιο το "καλό" και τις αντιγράφω εκεί!
Στην περίοδο τις εξεταστικής και λίγο πιο πριν απλά λύνω (όλες) τις ασκήσεις που έχω κάνει μόνος+ τα παραδείγματα του καθηγητή και επανάληψη τη θεωρία και πάω να γράψω...

Στα θεωρητικά μαθήματα αν έχει κάποιος καλό θα ήταν να κρατήσει μια μικρή επαφη στο εξάμηνο και στις διακοπές του να βγάλει ένα μέρος της ύλης...
Αυτό που κάνω εγώ είναι ότι βάζω πλαγιότιτλους σε κάθε παράγραφο που διαβάζω(ναι όπως στα τιμιμένα χρόνια του σχολείου) και προσπαθώ να κρατήσω τα σημαντικά από τη παράγραφο...
+Ότι τα γράφω σε πρόχειρα χαρτία οργανωμένα όμως με bullets...
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,244 μηνύματα.
Εχω ακριβως αυτο το προβλημα, δυστυχως δεν ξερω πως να κραταω σημειωσεις και οποτε το επιχειρησα κατα το μαθημα, εχανα το νοημα της παραδοσης γιατι επικεντρωνομουν στον πινακα για να αντιγραψω στην ουσια οτι εγραφε ο καθηγητης, με αποτελεσμα να αδυνατω να παρακολουθησω τι λεει, οποτε τα παραταγα και δεν εγραφα τιποτα... Ομως εχω διαπιστωσει οτι οι σημειωσεις οι δικες σου, οι χειρογραφες, σε βοηθανε να απομνημονευεις αυτα που μαθαινεις, ενω μονο ακουγοντας απο την παραδοση, νομιζεις πως μαθαινεις κατι εκεινη τη στιγμη, αλλα μετα απο λιγες μερες το χεις ξεχασει. Αντιθετως αν γραψεις κατι, επειδη καταβαλεις εξτρα προσπαθεια, σου μεινει.

Ποιος λοιπον ειναι ο σωστος και αποδοτικος τροπος να κρατας σημειωσεις, χωρις να αποσυντονιζεσαι και να εξαντλεισαι?
Προφανώς το να σημειώνεις κάθε λέξη και κάθε τι που γράφει ο καθηγητής στον πίνακα δεν είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό. Πρέπει να προσπαθήσεις να βρεις μια ισορροπία και να διαχωρίζεις τι είναι πολύ σημαντικό, τι θα ήταν καλό να γράψεις και τι θα μπορούσες να αγνοήσεις. Αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό απο τον καθηγητή αλλά και το ίδιο το μάθημα.

Σε κάποια απλά πρέπει να σημειώνεις τα πάντα απο όσα γράφει ο καθηγητής στον πίνακα ειδάλλως στο τέλος είναι πολύ δύσκολο να διαβάσεις. Συνήθως σε αυτά τα μαθήματα γράφει και ο ίδιος αναλυτικά και περιμένει τους φοιτητές να τελειώσουν το πέρασμα. Άλλοι σου ζητάνε να εστιάσεις εκείνη την στιγμή που εξηγούν και αφήνει χρόνο λίγο πιο μετά για να τα περάσεις. Σε άλλα υπάρχουν πολύ καλές σημειώσεις οπότε δεν υπάρχει λόγος καν να σημειώνεις. Σε κάποια μαθήματα you can get away απλώς τραβώντας φώτο τον πίνακα. So you gotta be smart και ανάλογα τις συνθήκες στο εκάστοτε μάθημα να προσαρμοστείς στο πως λειτουργείς.

Και μετά έχεις και μια άλλη κατηγορία που γράφει και σβήνει βολίδα. Πλην εξαιρέσεων οι περισσότεροι έχουν λόγο που το κάνουν και όταν το βλέπεις αυτό είναι καμπανάκι οτι δεν χρειάζεται να γράφεις και οτι είναι προτιμότερο να προσέχεις τι λένε και τι κάνουν.

Δυστυχώς υπάρχει πάντα μια μερίδα φοιτητών που κυριολεκτικά νιώθουν οτι πρέπει να κρατήσουν σημειώσεις και προσπαθούν κυριολεκτικά να σημειώσουν κάθε τι που λέγεται. Ακόμα και όταν οι καθηγητές ζητούν να μην κρατάει κανένας σημειώσεις και να προσέχουν πολλαπλές φορές αυτοί συνεχίζουν. Don't be like them. Πιθανότατα δεν γράφουν τίποτα στο τέλος τούτοι γιατί δεν έχουν καταλάβει Χριστό αφού σπατάλησαν όλη τους την ενέργεια στο γράψιμο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Arvacon

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 835 μηνύματα.
Δυστυχώς υπάρχει πάντα μια μερίδα φοιτητών που κυριολεκτικά νιώθουν οτι πρέπει να κρατήσουν σημειώσεις και προσπαθούν κυριολεκτικά να σημειώσουν κάθε τι που λέγεται. Ακόμα και όταν οι καθηγητές ζητούν να μην κρατάει κανένας σημειώσεις και να προσέχουν πολλαπλές φορές αυτοί συνεχίζουν. Don't be like them. Πιθανότατα δεν γράφουν τίποτα στο τέλος τούτοι γιατί δεν έχουν καταλάβει Χριστό αφού σπατάλησαν όλη τους την ενέργεια στο γράψιμο.

Ο λογος που κρατανε σημειωσεις στα παντα ομως, δεν ειναι απαραιτητα λογω βιτσιου, αλλα κυριως γιατι εχουν αρκετα κενα. Μπορει ο καθηγητης να λεει "μην κρατατε σημειωσεις", προυποθετωντας οτι τα γνωριζεις αυτα που λεει ή οτι εχεις τις απαραιτητες προαπαιτουμενες γνωσεις για να καταλαβεις, αλλα ο φοιτητης μπορει να μην τις εχει, οποτε κραταει σημειωσεις στα παντα για να καταφερει να βγαλει μια ακρη. Εσενα μπορει να σου φαινεται περιεργο γιατι εχεις γερες βασεις απο το λυκειο σε μαθηματικα, φυσικη κλπ και καποια πραγματα σου μοιαζουν αυτονοητα, αλλα δεν ειναι ολοι στο ιδιο επιπεδο, οποτε αναγκαστικα πρεπει να σημειωσουν.


λύνω τις ασκήσεις σε πρόχειρα χαρτία όπως βλέπεις στη φωτό και έπειτα αφού βεβαιωθώ πως είναι σωστές...οριοθετώ ένα χώρο στο τετράδιο το "καλό" και τις αντιγράφω εκεί!
Δηλαδη ρε αδερφε, αν οι φωτο που ανεβασες ειναι οι προχειρες σημειωσεις, πως ειναι οι καλες σου τελικα??? Αυτες ειναι τελεια γραμμενες! :king:
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Ο λογος που κρατανε σημειωσεις στα παντα ομως, δεν ειναι απαραιτητα λογω βιτσιου, αλλα κυριως γιατι εχουν αρκετα κενα. Μπορει ο καθηγητης να λεει "μην κρατατε σημειωσεις", προυποθετωντας οτι τα γνωριζεις αυτα που λεει ή οτι εχεις τις απαραιτητες προαπαιτουμενες γνωσεις για να καταλαβεις, αλλα ο φοιτητης μπορει να μην τις εχει, οποτε κραταει σημειωσεις στα παντα για να καταφερει να βγαλει μια ακρη. Εσενα μπορει να σου φαινεται περιεργο γιατι εχεις γερες βασεις απο το λυκειο σε μαθηματικα, φυσικη κλπ και καποια πραγματα σου μοιαζουν αυτονοητα, αλλα δεν ειναι ολοι στο ιδιο επιπεδο, οποτε αναγκαστικα πρεπει να σημειωσουν.



Δηλαδη ρε αδερφε, αν οι φωτο που ανεβασες ειναι οι προχειρες σημειωσεις, πως ειναι οι καλες σου τελικα??? Αυτες ειναι τελεια γραμμενες! :king:
θα τις στείλω!! δυστυχώς όχι τώρα γιατί είμαι διακοπές!! Αλλά όταν γυρίσω θα στείλω μερικές σελίδες!!
**Θα ψάξω μήπως βρω καμία φώτο τρ που έχω στείλει σε κανενάν από τις σημειώσεις
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δηλαδη ρε αδερφε, αν οι φωτο που ανεβασες ειναι οι προχειρες σημειωσεις, πως ειναι οι καλες σου τελικα???
Στατιστική το πρώτο
Μαθηματικά το δεύτερο
Αυτές είναι οι κανονικές 😅👌
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

θα τις στείλω!! δυστυχώς όχι τώρα γιατί είμαι διακοπές!! Αλλά όταν γυρίσω θα στείλω μερικές σελίδες!!
**Θα ψάξω μήπως βρω καμία φώτο τρ που έχω στείλει σε κανενάν από τις σημειώσεις
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Στατιστική το πρώτο
Μαθηματικά το δεύτερο
Αυτές είναι οι κανονικές 😅👌
🔼🔼🔼
 

Συνημμένα

  • 150DC104-6542-4414-880B-376E645B7251.jpeg
    150DC104-6542-4414-880B-376E645B7251.jpeg
    567.9 KB · Εμφανίσεις: 139
  • 2B1FD419-6A8C-4D0B-BAE0-212FE22BD15F.jpeg
    2B1FD419-6A8C-4D0B-BAE0-212FE22BD15F.jpeg
    456.8 KB · Εμφανίσεις: 144
Τελευταία επεξεργασία:

Arvacon

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 835 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,244 μηνύματα.
Ο λογος που κρατανε σημειωσεις στα παντα ομως, δεν ειναι απαραιτητα λογω βιτσιου, αλλα κυριως γιατι εχουν αρκετα κενα. Μπορει ο καθηγητης να λεει "μην κρατατε σημειωσεις", προυποθετωντας οτι τα γνωριζεις αυτα που λεει ή οτι εχεις τις απαραιτητες προαπαιτουμενες γνωσεις για να καταλαβεις, αλλα ο φοιτητης μπορει να μην τις εχει, οποτε κραταει σημειωσεις στα παντα για να καταφερει να βγαλει μια ακρη. Εσενα μπορει να σου φαινεται περιεργο γιατι εχεις γερες βασεις απο το λυκειο σε μαθηματικα, φυσικη κλπ και καποια πραγματα σου μοιαζουν αυτονοητα, αλλα δεν ειναι ολοι στο ιδιο επιπεδο, οποτε αναγκαστικα πρεπει να σημειωσουν.
Απο βίτσιο σίγουρα δεν είναι, ωστόσο μακάρι να ήταν μόνο το θέμα των κενών που παίζει. Επειδή αρκετές φορές τους βλέπω και εκτός αμφιθεάτρου και έχει τύχει με μερικούς να πιάσω την κουβέντα,σε πληροφορώ οτι σημειώνουν τα πάντα με την ελπίδα οτι στο τέλος θα πέσει ακριβώς κάτι απο όσα έχουν γραφτεί στον πίνακα ή επειδή βλέπουν τον καθηγητή ως την υπέρτατη αυθεντία που ότι πει πρέπει να σημειωθεί και να διαβαστεί αργότερα ακριβώς όπως το ξεστόμισε.

Στην περίπτωση που υπάρχουν σοβαρά κενά εγώ πάντα συνιστώ να ακολουθήσει κανείς την φυσική ροή που προτείνει το πρόγραμμα σπουδών. Πήγαινε παρακολούθα ότι είναι prerequisite και μετά έλα να περάσεις και αυτό. Το να προσπαθήσεις να τα βγάλεις ταυτόχρονα δεν ενδείκνυται. Όταν δεν σέβεσαι την διαδικασία εννοείται οτι θα υπάρξουν προβλήματα(αναπάντεχα για αυτόν που το επιχειρεί αυτό το πράγμα, αναμενόμενα όμως για όποιον γνωρίζει γιατί κάτι προαπαιτούμενο θεωρείται προαπαιτούμενο για αυτό το μάθημα). Ναι έχω γερές βάσεις απο το λύκειο αλλά τα κενά τους αυτών δεν είναι απο το λύκειο αλλά απο το 1ο και 2ο έτος. Και μάλιστα αρκετά απο τα κενά αυτά και γερές βάσεις να μην είχαν στο λύκειο, είναι αδικαιολόγητο να τα έχουν γιατί είναι πράγματα που θα μπορούσαν να τα κατανοήσουν στο 1ο και 2ο έτος.

Μου θυμίζει αυτό την εξής περίπτωση σε ένα μάθημα επιλογής ευρυζωνικών τηλεπικοινωνιών(το πιο advanced που θα μπορούσε να τσιμπήσει κανείς σε οτι αφορά τις τηλεπικοινωνίες) όπου ένας τυπάς ρώτησε τον καθηγητή εαν χρειάζεται να ξέρει τηλεπικοινωνίες για να το παρακολουθήσει . Εε εκεί κυριολεκτικά ισχύει το ρητό τέτοια ώρα, τέτοια λόγια, αναρωτιέσαι εαν υπάρχει όριο στην βλακεία...:dash1:
 

parrot/παπαγάλος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parrot/παπαγάλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 136 μηνύματα.
View attachment 106857
Κοίταξε εγώ κρατάω σημειώσεις καλές στα θετικά μαθήματα αντιγράφω πρόχειρα τι γράφει ο καθηγητής στον πίνακα και μετά πάω σπίτι και τις καθαρογράφω μαζί με τη θεωρία(θεωρήματα-αποδείξεις κλπ) που έχει το συγγράμα ή βρίσκω σχετική θεωρία στο διαδίκτυο...
Παράλληλα μετά το τέλος τη θεωρίας...προσθέτω τις ασκήσεις που έκανε ο καθηγητής στο πίνακα και τις αντιμετωπίζω σαν λύμενες και τις θεωρώ σαν μπούσουλα για την δική μου περετέρω μελέτη...
Όταν έρχονται διακοπές χριστούγεννα ή πάσχα ξανακάνω επανάληψη την ύλη που έχουμε δίδαχτεί μαζί με τα λυμένα παραδείγματα που έχει κάνει ο καθηγητής στις διαλέξεις...
Αφού δω ότι δεν κολλάω σχεδόν πουθενά...προχωράω και βρίσκω ανάλογο extra υλικό είτε από το σύγγραμμα έιτε από το διαδίκτυο...λύνω τις ασκήσεις σε πρόχειρα χαρτία όπως βλέπεις στη φωτό και έπειτα αφού βεβαιωθώ πως είναι σωστές...οριοθετώ ένα χώρο στο τετράδιο το "καλό" και τις αντιγράφω εκεί!
Στην περίοδο τις εξεταστικής και λίγο πιο πριν απλά λύνω (όλες) τις ασκήσεις που έχω κάνει μόνος+ τα παραδείγματα του καθηγητή και επανάληψη τη θεωρία και πάω να γράψω...

Στα θεωρητικά μαθήματα αν έχει κάποιος καλό θα ήταν να κρατήσει μια μικρή επαφη στο εξάμηνο και στις διακοπές του να βγάλει ένα μέρος της ύλης...
Αυτό που κάνω εγώ είναι ότι βάζω πλαγιότιτλους σε κάθε παράγραφο που διαβάζω(ναι όπως στα τιμιμένα χρόνια του σχολείου) και προσπαθώ να κρατήσω τα σημαντικά από τη παράγραφο...
+Ότι τα γράφω σε πρόχειρα χαρτία οργανωμένα όμως με bullets...
θα τις στείλω!! δυστυχώς όχι τώρα γιατί είμαι διακοπές!! Αλλά όταν γυρίσω θα στείλω μερικές σελίδες!!
**Θα ψάξω μήπως βρω καμία φώτο τρ που έχω στείλει σε κανενάν από τις σημειώσεις
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Στατιστική το πρώτο
Μαθηματικά το δεύτερο
Αυτές είναι οι κανονικές 😅👌
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


🔼🔼🔼
πιο πολύ μου αρέσουν οι πρόχειρες:thumbsup:
 

Arvacon

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 835 μηνύματα.
Στην περίπτωση που υπάρχουν σοβαρά κενά εγώ πάντα συνιστώ να ακολουθήσει κανείς την φυσική ροή που προτείνει το πρόγραμμα σπουδών. Πήγαινε παρακολούθα ότι είναι prerequisite και μετά έλα να περάσεις και αυτό. Το να προσπαθήσεις να τα βγάλεις ταυτόχρονα δεν ενδείκνυται. Όταν δεν σέβεσαι την διαδικασία εννοείται οτι θα υπάρξουν προβλήματα(αναπάντεχα για αυτόν που το επιχειρεί αυτό το πράγμα, αναμενόμενα όμως για όποιον γνωρίζει γιατί κάτι προαπαιτούμενο θεωρείται προαπαιτούμενο για αυτό το μάθημα).

Αυτος ειναι ο κυριος λογος που ζητησα αναστολη φοιτησης. Πολλοι καθηγητες μου, επεμεναν να παω να ξεκινησω και να περναω τα μαθηματα στο ποδι. Μου ελεγαν μαλιστα, παρε εκει τα ευκολα, περνα και τωρα με την τηλεκπαιδευση οσα περισσοτερα μπορεις και θα τη βγαλεις... Και σκεφτομαι οτι αν ημουν 18, θα με επιρρεαζαν τοσο που θα εκανα οτι ελεγαν, το οποιο φυσικα θεωρω καταστροφικο για οποιον εχει κενα απο τη δευτεροβαθμια.

Για μενα ειναι σιγουρο πως αν ξεκινησεις σπουδες μη εχοντας τις απαραιτητες βασεις, ειδικα αν μιλαμε για πολυτεχνικες σχολες, θα κανεις τη ζωη σου πολυ δυσκολη, θα πελαγωσεις και θα φτασεις σε σημειο να σε κυνηγανε τα μαθηματα, μη εχοντας καταλαβει τιποτα απ οσα κανεις. Οι περισσοτεροι καθηγητες δυστυχως σκεφτονται τις σπουδες ως μια διαδικασια που πρεπει να περασεις στο ποδι, απλα για να παρεις ενα πτυχιο που θα σου εξασφαλισει μια θεση στο δημοσιο, θεση καθηγητη δευτεροβαθμιας κλπ. Μαλιστα το πρωτο που ρωτουσαν ηταν, τι επαγγελματικα δικαιωματα εχει η σχολη που περασες? Και μετα ακολουθουσε η εξης φραση, "α οκ καλη ειναι, μπορεις να διδαξεις στον ταδε τομεα".

Οταν τους ελεγα, εγω δε θελω να σπουδασω για το χαρτι μονο, αλλα θελω να αποκτησω οσες περισσοτερες γνωσεις μπορω απ αυτη τη διαδικασια, να πιασουν τοπο οι σπουδες και μολις τις τελειωσω να ξερω τι μου γινεται και να εχει αξια το πτυχιο μου, με κοιτουσαν περιεργα, σαν να ελεγα κατι παραλογο. Η νοοτροπια δυστυχως του μεγαλυτερου ποσοστου φοιτητων, γονιων, καθηγητων, φροντιστηριακων υπαλληλων κλπ, σκεφτονται μονο το πτυχιο και οχι την ουσια, διοτι για παρα πολλες δεκαετιες δυστυχως, το πτυχιο αποτελουσε πιθανο εισιτηριο προσβασης προς το δημοσιο. Δημοσιο να ΄ναι και οτι να ΄ναι...

Τι ειναι καλυτερο αλλωστε, να καθηστερησεις τις σπουδες σου 1-2 χρονια μεχρι να προετοιμαστεις και να πας να βγαλεις μετα τη σχολη με ψηλα το κεφαλι, ξεροντας τι σου γινεται πια, ή να πας εχοντας κενα και να σε πλακωσουν ολα τα μαθηματα μετα και να χρωστας τα παντα ολα, μη καταφερνοντας ισως να τελειωσεις ποτε, αλλα και αν το καταφερεις, να μην ξερεις τελικα τι σου γινεται στο τελος? Και στις 2 περιπτωσεις θα καθηστερησεις να παρεις πτυχιο, οποτε.. what's the rush?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,244 μηνύματα.
Αυτος ειναι ο κυριος λογος που ζητησα αναστολη φοιτησης. Πολλοι καθηγητες μου, επεμεναν να παω να ξεκινησω και να περναω τα μαθηματα στο ποδι. Μου ελεγαν μαλιστα, παρε εκει τα ευκολα, περνα και τωρα με την τηλεκπαιδευση οσα περισσοτερα μπορεις και θα τη βγαλεις... Και σκεφτομαι οτι αν ημουν 18, θα με επιρρεαζαν τοσο που θα εκανα οτι ελεγαν, το οποιο φυσικα θεωρω καταστροφικο για οποιον εχει κενα απο τη δευτεροβαθμια.

Για μενα ειναι σιγουρο πως αν ξεκινησεις σπουδες μη εχοντας τις απαραιτητες βασεις, ειδικα αν μιλαμε για πολυτεχνικες σχολες, θα κανεις τη ζωη σου πολυ δυσκολη, θα πελαγωσεις και θα φτασεις σε σημειο να σε κυνηγανε τα μαθηματα, μη εχοντας καταλαβει τιποτα απ οσα κανεις. Οι περισσοτεροι καθηγητες δυστυχως σκεφτονται τις σπουδες ως μια διαδικασια που πρεπει να περασεις στο ποδι, απλα για να παρεις ενα πτυχιο που θα σου εξασφαλισει μια θεση στο δημοσιο, θεση καθηγητη δευτεροβαθμιας κλπ. Μαλιστα το πρωτο που ρωτουσαν ηταν, τι επαγγελματικα δικαιωματα εχει η σχολη που περασες? Και μετα ακολουθουσε η εξης φραση, "α οκ καλη ειναι, μπορεις να διδαξεις στον ταδε τομεα".

Οταν τους ελεγα, εγω δε θελω να σπουδασω για το χαρτι μονο, αλλα θελω να αποκτησω οσες περισσοτερες γνωσεις μπορω απ αυτη τη διαδικασια, να πιασουν τοπο οι σπουδες και μολις τις τελειωσω να ξερω τι μου γινεται και να εχει αξια το πτυχιο μου, με κοιτουσαν περιεργα, σαν να ελεγα κατι παραλογο. Η νοοτροπια δυστυχως του μεγαλυτερου ποσοστου φοιτητων, γονιων, καθηγητων, φροντιστηριακων υπαλληλων κλπ, σκεφτονται μονο το πτυχιο και οχι την ουσια, διοτι για παρα πολλες δεκαετιες δυστυχως, το πτυχιο αποτελουσε πιθανο εισιτηριο προσβασης προς το δημοσιο. Δημοσιο να ΄ναι και οτι να ΄ναι...

Τι ειναι καλυτερο αλλωστε, να καθηστερησεις τις σπουδες σου 1-2 χρονια μεχρι να προετοιμαστεις και να πας να βγαλεις μετα τη σχολη με ψηλα το κεφαλι, ξεροντας τι σου γινεται πια, ή να πας εχοντας κενα και να σε πλακωσουν ολα τα μαθηματα μετα και να χρωστας τα παντα ολα, μη καταφερνοντας ισως να τελειωσεις ποτε, αλλα και αν το καταφερεις, να μην ξερεις τελικα τι σου γινεται στο τελος? Και στις 2 περιπτωσεις θα καθηστερησεις να παρεις πτυχιο, οποτε.. what's the rush?
Καταρχάς να πω ειλικρινά μπράβο για την απόφαση σου. Είναι ότι καλύτερο για εσένα,το μέλλον σου, την ψυχική σου υγεία αλλά και το πιο σωστό απο ακαδημαικής και επαγγελματικής άποψης. Έχω ακούσει πολλές παρόμοιες περιπτώσεις, οπότε πραγματικά μπράβο γιατί πήρες μια πρωτοβουλία βασιζόμενος στην λογική αντί στην "εμπειρία" και την γνώμη τους. Μακάρι να το έκαναν όλοι στην Ελλάδα αυτό, θα ζούσαμε σε πολύ καλύτερο κόσμο τώρα.

Όσα παιδιά τους έχουν ακούσει αυτούς τους ανθρώπους ειλικρινά έμπλεξαν πολύ άσχημα αργότερα. Ταλαιπωρήθηκαν πάρα πολύ να τελειώσουν, και τίποτα δεν καταλάβαιναν και τις σπουδές μίσησαν(και κάποιοι ακόμα και τις παράτησαν). Ναι εννοείται οτι όλων ο σκοπός είναι να πάρουν το πτυχίο ! Ωστόσο πάντα υπάρχουν δύο τρόποι να κάνεις ένα πράγμα. Είτε να το κάνεις σωστά είτε τσαπατσούλικα(και επομένως λάθος). Εφόσον θα είσαι για ένα x διάστημα σε μια σχολή ούτως η άλλως, φροντίζεις να μην περάσουν έτσι τα χρόνια αλλά να μάθεις και κάποια πράγματα.

Επίσης όσον αφορά στο βόλευμα στο δημόσιο, ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα. Το έχω πει αρκετές φορές αυτά μας φάγανε και γίναμε η χώρα της αρπαχτής που δεν παράγει τίποτα οπότε το brain drain έχει φτάσει στον Θεό. Ένα με δύο χρόνια εαν καθυστερήσεις δεν θα είναι κάτι. Θα έτρωγες τόσα ή και πολύ παραπάνω εαν προσπαθούσες να χωθείς σε ένα πρόγραμμα που δεν είχες τις βάσεις. Μετά απο άγνωστη χρονική διάκρεια θα το έβγαζες αλλά θα είχε μαυρίσει η ζωή σου και δεν θα καταλάβαινες τίποτα. Έτσι λοιπόν είναι πολυυυύ καλύτερα γιατί αργότερα θα είσαι πιο άνετος και θα καταλαβαίνεις πολλά περισσότερα απο ότι εαν δεν το είχες κάνει αυτό.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,794 μηνύματα.
απορώ γιατί υπάρχει άγχος :) ποτέ δεν είχα άγχος για το τι θα συναντήσω όσο ότι θα έπρεπε να εξασκηθώ στο διάβασμα χωρίς οργάνωση ύλης το οποίο και διαπίστωσα την πρώτη μέρα και έχασα πάσα ιδέα για το Πανεπιστήμιο σαν "θεσμό" γνώσης
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top