Πρωτοετής: να δώσω για proficiency;

takatakaros

Νεοφερμένος

Ο takatakaros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Γεια σας! Είμαι πρωτοετής φοιτητής. Είχα δώσει στην πρώτη λυκείου για ECPE michigan και είχα κοπεί στην ακουστική. Οπότε τώρα είμαι σε δίλημμα να ξαναδώσω ή όχι μιας και σκοπός μου μετά τις σπουδές θα είναι μεταπτυχιακό στο εξωτερικό ή ακόμη και εργασία στο εξωτερικό. Απ' ότι όμως έχω δει ακόμα και αν έχεις proficiency σου ζητάνε να δώσεις κάποιες άλλες εξετάσεις (TOEFL συνήθως) και ότι αναγνωρίζεται μόνο στην Ελλάδα το ecpe. Τέλος ή σχολή μου είναι πληροφορικής. Ευχαριστώ εκ των προτερων!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Alan

Δραστήριο μέλος

Ο Alan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 696 μηνύματα.
Γεια σας! Είμαι πρωτοετής φοιτητής. Είχα δώσει στην πρώτη λυκείου για ECPE michigan και είχα κοπεί στην ακουστική. Οπότε τώρα είμαι σε δίλημμα να ξαναδώσω ή όχι μιας και σκοπός μου μετά τις σπουδές θα είναι μεταπτυχιακό στο εξωτερικό ή ακόμη και εργασία στο εξωτερικό. Απ' ότι όμως έχω δει ακόμα και αν έχεις proficiency σου ζητάνε να δώσεις κάποιες άλλες εξετάσεις (toelf συνήθως) και ότι αναγνωρίζεται μόνο στην Ελλάδα το ecpe. Τέλος ή σχολή μου είναι πληροφορικής. Ευχαριστώ εκ των προτερων!

Κοίτα, γενικά απ'ότι έχω καταλάβει τα διπλώματα τύπου proficiency/advanced κλπ και να τα έχεις, αν τα είχες λάβει πριν από αρκετό καιρό, νομίζω πως δεν τα δέχονται, σε αρκετές περιπτώσεις. Γνώμη μου είναι να μελετάς αγγλικά κατά τη διάρκεια των σπουδών σου - ακόμη και τα περί σχολής δηλαδή, να ψάχνεις πράματα στα αγγλικά - και όταν έρθει η ώρα να δώσεις ένα IELTS/TOEFL.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

takatakaros

Νεοφερμένος