Προτάσεις Βερέμη για την αναμόρφωση της Εκπαίδευσης

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Από το πολύ το ξύσιμο έχουν και πληγές χέστα. Εξού και το πόσο βλάμένοι είναι μερικοί. Η αξιολόγηση μακάρι να μπει μπας και πάρει πόδι και χέρι και όλο το σώμα του και να πεταχτεί έξω.Αλλά θα αργήσει με τους κωλοσυνδικαλιστές.
Τη Γιαννάκου μπορεί αν τη βρίζαμε όμως πήγε να εισάγει αξιολόγηση πανεπιστημίων και καθηγητών. Τί να πω...Αφού δεν κάνουν αυτοί τίποτα ας κάνουμε εμείς.

Αλήθεια ρε παιδιά τόσο πολύ κωλόνετε να πείτε σε έναν καθηγητή ότι δε δουλεύει ή τελοσπάντων να του πείτε τί θέλετε. Πολλές φορές οι καθηγητές λειτουργούν σκατά γιατί νομίζουν πως δεν ενδιαφερόμαστε.Αν καταλάβουν ότι ενδιαφερόμαστε και το ότι έχουμε απαιτήσεις θα αναγκαστούν να αλάξουν στάση ή θα μας δουν με άλλο μάτι. Δεν είναι κακό να πεις στον καθηγητή σου ότι δε δουλεύει σωστά (εάν το κάνεις με έξυπνο και ευγενικό τρόπο). Και μή μου πείτε πως θα 'χετε ρποβλήματα θα σας βάλει στο μάτι ή θα σας κατεβάσει βαθμό.Υπάρχει ο σύλλογος Γονέων, ή και καθηγητές οι οποίοι είναι αξιόλογοι να σας βοηθήσουν. Και στο κάτω κάτω άμα διαβάζετε δε φοβάστε να σας κατεβάσει βαθμό.
Ακούγεται περίεργο αυτό που λέω, μα ρε παιδιά αφού έχουμε πρόβλημα με τους καθηγητές μας γιατί να μη το λύσουμε;;;; Μετά παραπονιόμαστε για την παραπαιδεία, για το κακό σύστημα, ή για καθηγητές που δε δουλεύουν.

Αν καθόμαστε αμέτοχοι τί περιμένετε;;; Εννοώ πως όταν έχουμε πρόβλημα το λύνουμε. ;;;;;; Περιμένουμε το άγιο χέρι ή το άγιο πνέυμα να μας το λύσει.
Το συζητάς το πρόβλημα τοΣτην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει όταν προκύπτει ένα πρόβλημα να συζητάμε γι'αυτό και να το ξανασυζητάμε και ν ατο ξανασυζητάμε και γενικά να του έχουμε αλλάξει την πίστη στη συζήτηση. Για επίλυση όμως αξιολογείς και το λύνεις. ΑΛλιώς γάμα το και κάτσε σαν μαλάκας να ακούς τον κάθε καθηγητή που βαριέται.
Ή κάνεις κάτι ή απλά κάτσε στα αυγά σου. Ξέρετε τί βολικό είναι να κάθομαι κι εγώ να κατηγορώ και να βρύζω την παιδεία μας από τον καναπέ;;Πςςςςςςςς.Ή να κάνω τον ιδεολόγο ή να λέω μαλακίες για να περάσει η ώρα;;;

Για παράδειγμα είχαμε στην Α' Λυκείου ένα πρόβλημα με την Χημικό μας. Γϊναμε κώλος αλλά τελικά τα καταφέραμε και μας έκανε τέλειο μάθημα μετά. Την ισιώσαμε με άλλα λόγια.Και ούτε κατέβασε βαθμούς ούτε έβαλε κανέναν στο μάτι. Παιδιά και ο άγιος φοβέρα θέλει.

Με άλλα λόγια βαρέθηκα να κατηγορούμε τους πάντες και εμείς οι "άγιοι" να καθόμαστε χωρίς να κάνουμε τίποτα.Άμα θες κάτι το πετυχαίνεις αυτό ξέρω. Και τα κουραφέξαλα δε μπορώ και ποιός θα μ'ακούσει είναι για τα σκουπίδια. Αλλά απ'ότι φαίνεται βολεύει μερικούς αυτή η κατάσταση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Από το πολύ το ξύσιμο έχουν και πληγές χέστα. Εξού και το πόσο βλάμένοι είναι μερικοί. Η αξιολόγηση μακάρι να μπει μπας και πάρει πόδι και χέρι και όλο το σώμα του και να πεταχτεί έξω.Αλλά θα αργήσει με τους κωλοσυνδικαλιστές.
Τη Γιαννάκου μπορεί αν τη βρίζαμε όμως πήγε να εισάγει αξιολόγηση πανεπιστημίων και καθηγητών. Τί να πω...Αφού δεν κάνουν αυτοί τίποτα ας κάνουμε εμείς.

Αλήθεια ρε παιδιά τόσο πολύ κωλόνετε να πείτε σε έναν καθηγητή ότι δε δουλεύει ή τελοσπάντων να του πείτε τί θέλετε. Πολλές φορές οι καθηγητές λειτουργούν σκατά γιατί νομίζουν πως δεν ενδιαφερόμαστε.Αν καταλάβουν ότι ενδιαφερόμαστε και το ότι έχουμε απαιτήσεις θα αναγκαστούν να αλάξουν στάση ή θα μας δουν με άλλο μάτι. Δεν είναι κακό να πεις στον καθηγητή σου ότι δε δουλεύει σωστά (εάν το κάνεις με έξυπνο και ευγενικό τρόπο). Και μή μου πείτε πως θα 'χετε ρποβλήματα θα σας βάλει στο μάτι ή θα σας κατεβάσει βαθμό.Υπάρχει ο σύλλογος Γονέων, ή και καθηγητές οι οποίοι είναι αξιόλογοι να σας βοηθήσουν. Και στο κάτω κάτω άμα διαβάζετε δε φοβάστε να σας κατεβάσει βαθμό.
Ακούγεται περίεργο αυτό που λέω, μα ρε παιδιά αφού έχουμε πρόβλημα με τους καθηγητές μας γιατί να μη το λύσουμε;;;; Μετά παραπονιόμαστε για την παραπαιδεία, για το κακό σύστημα, ή για καθηγητές που δε δουλεύουν.

Αν καθόμαστε αμέτοχοι τί περιμένετε;;; Εννοώ πως όταν έχουμε πρόβλημα το λύνουμε. ;;;;;; Περιμένουμε το άγιο χέρι ή το άγιο πνέυμα να μας το λύσει.
Το συζητάς το πρόβλημα τοΣτην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει όταν προκύπτει ένα πρόβλημα να συζητάμε γι'αυτό και να το ξανασυζητάμε και ν ατο ξανασυζητάμε και γενικά να του έχουμε αλλάξει την πίστη στη συζήτηση. Για επίλυση όμως αξιολογείς και το λύνεις. ΑΛλιώς γάμα το και κάτσε σαν μαλάκας να ακούς τον κάθε καθηγητή που βαριέται.
Ή κάνεις κάτι ή απλά κάτσε στα αυγά σου. Ξέρετε τί βολικό είναι να κάθομαι κι εγώ να κατηγορώ και να βρύζω την παιδεία μας από τον καναπέ;;Πςςςςςςςς.Ή να κάνω τον ιδεολόγο ή να λέω μαλακίες για να περάσει η ώρα;;;

Για παράδειγμα είχαμε στην Α' Λυκείου ένα πρόβλημα με την Χημικό μας. Γϊναμε κώλος αλλά τελικά τα καταφέραμε και μας έκανε τέλειο μάθημα μετά. Την ισιώσαμε με άλλα λόγια.Και ούτε κατέβασε βαθμούς ούτε έβαλε κανέναν στο μάτι. Παιδιά και ο άγιος φοβέρα θέλει.

Με άλλα λόγια βαρέθηκα να κατηγορούμε τους πάντες και εμείς οι "άγιοι" να καθόμαστε χωρίς να κάνουμε τίποτα.Άμα θες κάτι το πετυχαίνεις αυτό ξέρω. Και τα κουραφέξαλα δε μπορώ και ποιός θα μ'ακούσει είναι για τα σκουπίδια. Αλλά απ'ότι φαίνεται βολεύει μερικούς αυτή η κατάσταση...

Εμεις παντως ειχαμε εναν φιλολογο φετος που δεν μας αρεσε καθολου το μαθημα του και προσπαθησαμε να το συζητησουμε και δεν μας ακουγε με τιποτα, ελεγε οτι δεν μπορουμε να κρινουμε τη δουλεια του και τετοια.

Κατα τ'αλλα συμφωνω μαζι σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Θέλει πίεση. ϊσως με τον σύλλογο γονέων. Ε δε μπορεί άμα του το ΄λεγε όλο το σχολείο θα κόλωνε. Αλλά ό,τι και να κάνεις άμα ο άλλος έχει πάρει καρέκλα στο δημόσιο. Γι' αυτό προτείνω όλοι να εξοπλιστούμε με πριόνια.Πολλές καρέκλες θέλουν κόψιμο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Σε ιδιωτικο πηγαινα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epistaths

Νεοφερμένος

Ο epistaths αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Οι εξετάσεις σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου πρέπει να καταργηθούν άμεσα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Οι εξετάσεις σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου πρέπει να καταργηθούν άμεσα

Μόνο εφ' όσον και η βαθμολόγηση γίνει πιο αντικειμενική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.
εγω διαφωνω καθετα με την αφαιρεση ταξεων απο το νηπιαγωγειο και το δημοτικο.μα να βαλουμ ενα 4-5χρονο στο δημοτικο?εγω θυμαμαι οτι ημουν 7 και εκλαιγα! :P :lol: ηδη το δημοτικο εχει γινει πιο δυσκολο και ειδικα τα βιβλια της β και γ δημοτικου ειναι τρομακτικα δυσκολα.καμια σχεση με αυτα που καναμε.κανουν πραγματα που εκανα εγω στην 4η!η πιεση θα γινει (ακομα πιο) αφορητη και αλλωστε,μην τρελαθουμε,ενα 11χρονο μπορει να προσρμοστει στα δεδομενα του γυμνασιου?αν ειναι ετσι θα πρεπει να αλλαξει ΟΛΗ η υλη που διασκεται στο δημοτικο και ο τροπος διδασκαλιας.

ενας χρονος παραπανω στο λυκειο δε θα μας κανει κακο.προτιμω να κατσω και 3 χρονια παραπανω απο το να τρεχω και να εχω αγχος για τις εξετασεις.αλλωστε ειναι πολλα ατομα(πχ moi)που ενω τα πανε καλα στα μαθηματα,στα γραπτα πατωνουν.βγαζω 18.5 μεσο ορο αλλα στις εξετασεις 16.οκ,ειναι και οι τεμπελια στη μεση αλλα ξεκαθαρα πραγματα,και σε μαθηματα που διαβασα σοβαρα δεν εγραψα πανω απο 17.ειμαστε πολλοι αυτοι που τρεχουμε ολο το χρονο σε φροντηστηρια,για να πανε ολοι οι κοποι μας τζαμπα απο τη βλακεια των Πανελλαδικων.η υλη θα μοιραστει και μπορει οι γονεις να πληρωνουν ενα χρονο παραπανω φροντηστηρια αλλα θα πιασουν τοπο περισσοτερο απο ο,τι τωρα.το αγχος θα ειναι λιγοτερο και θα δωθει περισσοτερη σημασια σε μαθηματα γενικης παιδειας(αυτο δε με συμφερει καθολου :P) αφου οι περισσοετροι(απο το γυμνασιο κιολας :D :fss: :P)την κοπαναμε.στο καταω κατω δε θελω να κριθει ο μελλον μου απο ενα κωλοχαρτο που πανω του εχω κανει copy-paste,υποθετικο δειγμα του ποσο καλη μαθητρια ειμαι.

μακαρι να υλοποιηθει και τα πραγματα να βελτιωθουν,εστω και στο ελαχιστο.και μακαρι να το προλαβουμε κι εμεις(γιατι αυτο ειναι που με καιει :P :D)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epistaths

Νεοφερμένος

Ο epistaths αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
εγω διαφωνω καθετα με την αφαιρεση ταξεων απο το νηπιαγωγειο και το δημοτικο.μα να βαλουμ ενα 4-5χρονο στο δημοτικο?εγω θυμαμαι οτι ημουν 7 και εκλαιγα! :P :lol: ηδη το δημοτικο εχει γινει πιο δυσκολο και ειδικα τα βιβλια της β και γ δημοτικου ειναι τρομακτικα δυσκολα.καμια σχεση με αυτα που καναμε.κανουν πραγματα που εκανα εγω στην 4η!η πιεση θα γινει (ακομα πιο) αφορητη και αλλωστε,μην τρελαθουμε,ενα 11χρονο μπορει να προσρμοστει στα δεδομενα του γυμνασιου?αν ειναι ετσι θα πρεπει να αλλαξει ΟΛΗ η υλη που διασκεται στο δημοτικο και ο τροπος διδασκαλιας.

ενας χρονος παραπανω στο λυκειο δε θα μας κανει κακο.προτιμω να κατσω και 3 χρονια παραπανω απο το να τρεχω και να εχω αγχος για τις εξετασεις.αλλωστε ειναι πολλα ατομα(πχ moi)που ενω τα πανε καλα στα μαθηματα,στα γραπτα πατωνουν.βγαζω 18.5 μεσο ορο αλλα στις εξετασεις 16.οκ,ειναι και οι τεμπελια στη μεση αλλα ξεκαθαρα πραγματα,και σε μαθηματα που διαβασα σοβαρα δεν εγραψα πανω απο 17.ειμαστε πολλοι αυτοι που τρεχουμε ολο το χρονο σε φροντηστηρια,για να πανε ολοι οι κοποι μας τζαμπα απο τη βλακεια των Πανελλαδικων.η υλη θα μοιραστει και μπορει οι γονεις να πληρωνουν ενα χρονο παραπανω φροντηστηρια αλλα θα πιασουν τοπο περισσοτερο απο ο,τι τωρα.το αγχος θα ειναι λιγοτερο και θα δωθει περισσοτερη σημασια σε μαθηματα γενικης παιδειας(αυτο δε με συμφερει καθολου :P) αφου οι περισσοετροι(απο το γυμνασιο κιολας :D :fss: :P)την κοπαναμε.στο καταω κατω δε θελω να κριθει ο μελλον μου απο ενα κωλοχαρτο που πανω του εχω κανει copy-paste,υποθετικο δειγμα του ποσο καλη μαθητρια ειμαι.

μακαρι να υλοποιηθει και τα πραγματα να βελτιωθουν,εστω και στο ελαχιστο.και μακαρι να το προλαβουμε κι εμεις(γιατι αυτο ειναι που με καιει :P :D)
Ευκολο να το λές αυτό ότα είσαι μαθητής του 17 και του 18 αν και για να εισαχθείς πλέων σε μεγάαααααλες σχολές το 18 δεν είναι πια αρκετο. Μια φορά με το απολυτήριο του γυμνασίου μπαίναμε στο δημόσιο έστω και για ένα 6μηνο η εμθ και εποπ στο στρατό τώρα έχω την απορία γιατί στο γυμνάσιο γράφει απολυτίριο ( ασχετο αν το σύνταγμα υποχρεώνει μόνο 9 χρόνια εκπαίδευσης και πας αγορα εργασίας ) περασμένα μεγαλεία πλέων. Εγώ ότα ήμουνα μαθητής στο γυμνάσιο και στο λύκειο τρογώμουνα που έκανα κάθε μέρα 7ωρα ( ποίος αλοστε στην ηληκία των 12 έως 17 θέλει να κάθεται σε ένα παλιοχώρο απο τις 8 και το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι? Τώρα με το θέμα του Δημοτικού 6 χρόνια είναι υπερβολή στη Γερμανία το Δημοτικό είναι μόνο 4 χρόνια είμαστε καλύτεροι απο τους γερμανούς για να το έχουμε 6 χρόνια εδώ????? δε νομιζω:nono:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Maria17

Δραστήριο μέλος

Η Maria17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 450 μηνύματα.
Μα αν δίνουν το 3% του ΑΕΠ για την εκπαίδευση τι περιμένεις? Καρφάκι δε ν τους καίγεται για την Παιδεία. Μας έχουν "κοιμισμένους" με την πσιδεία που μας παρέχουν. Ξέρουν τι κάνουν. Εμείς είμαστε οι λαμάκες της υπόθεσης....χωρίς κρίση, πρωτοβουλία, οργάνωση, όρεξη και φαντασία. Κι αυτό εξαιτίας της Παιδείας που μας δίνουν.

Το μόνο περίεργο στην υπόθεση όλη είναι ότι η ύλη που κάνει ένας Έλληνας μαθητής στο Γυμνάσιο την κάνει ο Ευρωπαίος και ο Αμερικανός στο Λύκειο.
Παράδειγμα ένα κορίτσι που είναι Ελληνοκαναδέζα, μετακόμισαν στην Ελλάδα και όταν πήγε για να εγγραφεί σε ελληνικό σχολείο πήγε στην Γ Γυμνασίου όταν αντίστιχα στον Καναδά ήταν Β Λυκείου γιατί πολύ απλά η ύλη της Β Λυκείου εκεί την κάναμε εμείς στη Γ Γυμνασίου.
Κατι αντιστοιχο με τα νεα βιβλια του δημοτικου.. η αδερφη μου θα παει 5η δημοτικου και μπηκα να ριξω μια ματια στη φυσικη.. εισαγονται εννοιες του γυμνασιου,ακομα και του λυκειου (ταλαντωσεις) ενω τους εξηγουν τι ειναι.. οι μαυρες τρυπες :!:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.
Τώρα με το θέμα του Δημοτικού 6 χρόνια είναι υπερβολή στη Γερμανία το Δημοτικό είναι μόνο 4 χρόνια είμαστε καλύτεροι απο τους γερμανούς για να το έχουμε 6 χρόνια εδώ????? δε νομιζω:nono:

hello,μιλαμε για Γερμανια!την Disneyland της οργανωσης!εχεις δει τον τροπο σδιδασκαλιας εκει?καμια σχεση με εδω!αλλωστε δεν παμε λιγοτερα χρονια σχολειο!το ιδιο και νομιζω αλλο ενα αν εισαι καλος μαθητης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
hello,μιλαμε για Γερμανια!την Disneyland της οργανωσης!εχεις δει τον τροπο σδιδασκαλιας εκει?καμια σχεση με εδω!αλλωστε δεν παμε λιγοτερα χρονια σχολειο!το ιδιο και νομιζω αλλο ενα αν εισαι καλος μαθητης

Σωστά, εμείς εδώ είμαστε ο βαλτότοπος της οργάνωσης...
Πάντως το Δημοτικό θα έπρεπε να έχει περισσότερο παιδαγωγικό/ψυχοπλαστικό χαρακτήρα και λιγότερο μαθησιακό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Πριν οποιοσδήποτε μιλήσει για το γερμανικό σύστημα θα έπρεπε να γνωρίζει ότι οι φοιτητές σε σχολές επιπέδου ΑΕΙ είναι μειοψηφία, καθώς οι περισσότεροι ακολουθούν τον τεχνολογικό κλάδο. Στην Ελλάδα δεν γίνεται αυτό. Δεν υπάρχει λόγος να κρίνω τις στάσεις αυτές. Άλλη χώρα σημαίνει άλλη στάση, άλλες ανάγκες. Δεν υποχρεούνται οι Έλληνες να σκέφτονται γερμανικά. Καλό είναι, λοιπόν, όταν λέμε η χ χώρα έχει καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα από το ελληνικό ή άλλο, να κοιτάμε να συμβαδίζουν και τα γεγονότα. Συστήματα με εντελώς διαφορετική βάση απλώς δεν συγκρίνονται.

ΥΓ: Καλό χειμώνα παιδιά, ειναι το πρώτο μου ποστ μετά από 20ημερη χαλάρωση στα μοναδικά ελληνικά νησιά (και βέβαια στο δικό μου). Καλως σας βρήκα λοιπόν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Πριν οποιοσδήποτε μιλήσει για το γερμανικό σύστημα θα έπρεπε να γνωρίζει ότι οι φοιτητές σε σχολές επιπέδου ΑΕΙ είναι μειοψηφία, καθώς οι περισσότεροι ακολουθούν τον τεχνολογικό κλάδο. Στην Ελλάδα δεν γίνεται αυτό. Δεν υπάρχει λόγος να κρίνω τις στάσεις αυτές. Άλλη χώρα σημαίνει άλλη στάση, άλλες ανάγκες. Δεν υποχρεούνται οι Έλληνες να σκέφτονται γερμανικά. Καλό είναι, λοιπόν, όταν λέμε η χ χώρα έχει καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα από το ελληνικό ή άλλο, να κοιτάμε να συμβαδίζουν και τα γεγονότα. Συστήματα με εντελώς διαφορετική βάση απλώς δεν συγκρίνονται.

ΥΓ: Καλό χειμώνα παιδιά, ειναι το πρώτο μου ποστ μετά από 20ημερη χαλάρωση στα μοναδικά ελληνικά νησιά (και βέβαια στο δικό μου). Καλως σας βρήκα λοιπόν!

Μειοψηφία, ξεμειοψηφία, έχουμε να κάνουμε με παιδιά και με νέους ανθρώπους. Και συνεπώς με τα όνειρά τους και το μέλλον τους. Ασφαλώς και οι σχολές επιπέδου ΑΕΙ αποτελούν μειοψηφία, αφού παίρνουν όσους μπορούν να μπουν και έχουν την ικανότητα να ασκήσουν τα αντίστοιχα επαγγέλματα. Εδώ παίρνουν πολλούς οι οποίο συχνά ρίχνουν το επίπεδο του μαθήματος ακόμα και στην πανεπιστημιακή τάξη. Γενικά βεβαίως ο Έλληνας θέλει απόδοση χωρίς να κουνήσει το δαχτυλάκι του. Αποτέλεσμα; Ανειδίκευτοι και ακατάλληλοι πτυχιούχοι έτοιμοι να εισχωρήσουν στην αγορά εργασίας. Εξ ου και η περαιτέρω επιδείνωση της Παιδείας μας, αφού πολλοί καθηγητές είναι ανίκανοι να διδάξουν. Δε λέω να υιοθετήσουμε εξ' ολοκλήρου κάποιο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά το δικό μας δεν είναι καθόλου καλύτερο από πολλά άλλα τα οποία έχουν στοιχεία που θα ήταν πολύ ευνοϊκά για την Ελλάδα.

Υ.Γ.: Καλό χειμώνα, και καλώς όρισες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι ότι γεμίσαμε με πτυχιούχους οι οποίοι δεν ξέρουν πώς θα διδάξουν.Χαρακτηριστικό παράδειγμα μας έφεραν μια νεοδιόριστη φιλόλογο το πολύ να 'ταν 30 και λέγαμε..."Α, ωραία.Και νέα και ορεξάτη για μάθημα θα είναι αυτή...".Πριτς.Καμία σχέση.Δεν ήκξερε πως θα διδάξει.ΕΙδικά της ΘΕωρητικής προτιμούσαν την 55χρονη άσχημη που παρ'όλα τα χρόναι προϋπηρεσάις της έκανε τέλειο μάθημα.Σκεφτέιτε ότι όταν η 55χρονη ήταν πανεπιστήμιο,πόσοι συνομίληκοί της να πέρασαν...ΑΠό την τάξη της (όσοι πήγαν λύκειο έκείνα τα χρόνια) άντε 5-10 να ήταν. Και διορίστηκε αφού τελείωσε και όχι μετά από 5000 χρόναι όσο σήμερα.Ναι μεν καλό να σπουδάζουν πολλοί αλλα δείτε αποτέλεσμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vaggelis1984

Νεοφερμένος

Ο vaggelis1984 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 106 μηνύματα.
@thanosmylo
Η αλήθεια είναι ότι γεμίσαμε με πτυχιούχους οι οποίοι δεν ξέρουν πώς θα διδάξουν.Χαρακτηριστικό παράδειγμα μας έφεραν μια νεοδιόριστη φιλόλογο το πολύ να 'ταν 30 και λέγαμε..."Α, ωραία.Και νέα και ορεξάτη για μάθημα θα είναι αυτή...".Πριτς.


Καταρχήν το σύστημα επιλογής των εκπαιδευτικών είναι πιο αντικειμενικό από αυτό της επετηρίδας αφού περνάνε από κάποιες εξετάσεις (έστω και αν αυτές είναι σε μεγάλο βαθμό προβληματικές) . Ειδικά για τους φιλόλογους δεν μπορώ να έχω άποψη αλλά για όσους έχουν σπουδάσει κάποια θετική επιστήμη (π.χ φυσικό, μαθηματικό,βιολογία κτλ.) είναι γεγονός ότι δεν έχουν καμία ουσιαστική επαφή με την εκπαιδευση(π.χ κάποιος μπορεί να έχει χρόνια να γράψει σε πίνακα). Τα παιδαγωγικά μαθήματα που έχουν είτε σαν υποχρεωτικά είτε σαν επιλογής είναι τελείως θεωρητικά και αφηρημένα με συνέπεια να μην προσφέρουν καμία πρακτική συμβουλή για όσα θα έχει να αντιμετωπίσει ένας καθηγητής μέσα στη τάξη.Γνώμη μου είναι ότι το πανεπιστήμιο δεν είναι χώρος που πρέπει να σε προετοιμάσει για το σχολείο αλλά για να σου μάθει ένα μεγάλο μέρος της επιστήμης που διάλεξες να σπουδάσεις.Από εκεί και πέρα πρέπει να υπάρχει κάποιο "σκαλοπάτι" προετοιμασίας για τον μελλοντικό εκπαιδευτικό είτε σε μορφή μονοετούς μεταπτυχιακού είτε σαν κάποιο πρόγραμμα επιμόρφωσης πριν μπει στην τάξη.Βέβαια στην Ελλάδα έχουμε μάθει στις γρήγορες και εύκολες λύσεις και προτιμάμε να κάνουμε πολλά πράγματα πρόχειρα παρά με το σωστό τρόπο. Δυστυχώς μέρως της υποβάθμισης της Παιδείας έχουν γονείς και μαθητές που προτιμούν πολλές φορές έναν κακό καθηγητή αν βάζει καλές βαθμολογίες είτε καθηγητές άσχετους με κάποιο μάθημα (π.χ φυσικός να κάνει βιολογία είτε χημικός να διδάξει φυσική) που δεν μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις αμά δεν έχουν διαβάσει το σχολικό βιβλίο, γι' αυτά όμως δεν είδα ποτέ κάποιους μαθητές ή γονείς να διαμαρτηρηθούν.
Η μοναδική καινοτομία που είδα τα τελευταία χρόνια ήταν το πολλαπλό βιβλίο αλλά έγινε με τέτοιο πρόχειρο τρόπο από το υπουργείο Παιδείας που στο τέλος το απέσυραν.
Σχετικά με τις προτάσεις Βερέμη το πρόβλημα δεν είναι αν θα αφαιρέσουμε μια τάξη από την αρχή για να την βάλουμε στο τέλος αλλά ότι το όλο σκηνικό πάει σε ιδιωτικοποίηση της δημόσιας & δωρεάν Παιδείας και κάποια στιγμή θα αναρωτηθείτε που πήγαν όλα αυτά τα χρήματα που κρατάνε από την έμμεση και άμεση φορολογία και για ποιο κοινωνικό κράτος ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Μειοψηφία, ξεμειοψηφία, έχουμε να κάνουμε με παιδιά και με νέους ανθρώπους. Και συνεπώς με τα όνειρά τους και το μέλλον τους. Ασφαλώς και οι σχολές επιπέδου ΑΕΙ αποτελούν μειοψηφία, αφού παίρνουν όσους μπορούν να μπουν και έχουν την ικανότητα να ασκήσουν τα αντίστοιχα επαγγέλματα. Εδώ παίρνουν πολλούς οι οποίο συχνά ρίχνουν το επίπεδο του μαθήματος ακόμα και στην πανεπιστημιακή τάξη. Γενικά βεβαίως ο Έλληνας θέλει απόδοση χωρίς να κουνήσει το δαχτυλάκι του. Αποτέλεσμα; Ανειδίκευτοι και ακατάλληλοι πτυχιούχοι έτοιμοι να εισχωρήσουν στην αγορά εργασίας. Εξ ου και η περαιτέρω επιδείνωση της Παιδείας μας, αφού πολλοί καθηγητές είναι ανίκανοι να διδάξουν. Δε λέω να υιοθετήσουμε εξ' ολοκλήρου κάποιο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά το δικό μας δεν είναι καθόλου καλύτερο από πολλά άλλα τα οποία έχουν στοιχεία που θα ήταν πολύ ευνοϊκά για την Ελλάδα.

Υ.Γ.: Καλό χειμώνα, και καλώς όρισες!


Το μόνο γεγονός είναι ότι οι πτυχιούχοι εξ'ορισμού ειναι ανιδείκευτοι και ανεκπαίδευτοι. Κι αν κάποιος νομίζει ότι είναι γιατρός επειδή έχει πτυχίο Ιατρικής, γελιέται. Η ειδίκευση και η εκπαίδευση έρχεται μόνο μέσα από τη δουλειά και, δυστυχώς, ή ευτυχώς, από κανένα πανεπιστήμιο. Κι αυτό ειναι παγκόσμια πραγματικότητα. Το χαρτί του πανεπιστημίου σου δίνει μόνο τη δυνατότητα να κάνεις αίτηση για πρόσληψη. Απο κει και πέρα το που και αν θα φτάσεις ειναι αποτέλεσμα της δουλειάς που θα κάνεις. Μεγάλο ποσοστό της ανεργίας έρχεται απο εκείνους που νομίζουν ότι με ένα πτυχίο θα τους κάνουν τσι***κι όλοι οι εργοδότες. Δεν είναι έτσι. Κι από τα 700 ευρώ θ'αρχίσουν κι απ'το να πλύνουν πιάτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Ναι, αυτό μας το 'παν και σε ένα σεμινάριο επαγγελματικού προσανατολισμού.Ό,τι μην περιμένετε οι εργοδότες να εκπλαγούν με το πτυχείο σας και φυσικά μην περιμένετε έχοντας τις σούπερ γνώσεις να σας δώσει και μεγάλο μισθό. Θα ξεκινήσετε απτα χαμηλά και μετά βλέπουμε... ΤΟ θέμα είναι ότι έχουμε γεμίσει με τόσους πτυχιούχους και σου λέει ο εργοδότης έχω άλλους τόσους.Που σημαίνει σε κάνει ό,τι θέλει.ΚΑι σε απολύει όποτε θέλει.Η παιδεία μας δεν έχει πρακτικό χαρακτήρα και ουσιαστικά δεν προετοιμάζει σωστά τους καθηγητές με παιδοψυχολογία και γενικά να τους επιμορφώσει στο πως θα συμπεριφερθούν. Δεν ξέρω.Πραγματικά.Το παράξενο είναι ότι μερικοί δεν κάνουν για καθηγητές αλλά γίνονται προκειμένου να βρουν δουλειά μιας και δεν πιάνει τόπο το πτυχίο τους. Αλλά είναι κακό αυτό.Για να γίνει κάποιος καθηγητής πρέπει να το αγαπά και να έχει μεράκι αλλιώς...χέστα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Μα, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και νομίζω οτι αυτό έτσι συμβαίνει παντού, οι καθηγητές είναι απλοί επιστήμονες στην επιστήμη τους που απλά έχουν μελετήσει ελάχιστα παιδαγωγικά, επιπέδου σεμιναρίου, για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Και φυσικά όταν σταματήσει να είναι βόλεμα το καθηγητιλίκι, τότε μόνο θα μπουν αξιόλογοι καθηγητές. Όχι ότι τώρα δεν υπάρχουν, αλλά συνήθως είναι μειοψηφία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Έτσι όπως τα λέτε είναι...

Θάνο, σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες υπάρχουν συμβόλαια εργασίας που σου λένε: Ο εργοδότης θα δοκιμάσει τον τάδε εργαζόμενο τόσον καιρό, και αν του κάνει τον κρατάει, αν δε του κάνει δεν τον κρατάει. Πριν από τον καιρό αυτό, δεν μπορεί να τον απολύσει. Μετά, μόνο με στοιχεία ότι δεν κάνει καλά τη δουλειά του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δεν λέει κάτι αυτό. Και οι συμβάσεις εργασίας, ουσιαστικά, το ίδιο πράγμα είναι. Άλλωστε δεν είναι τόσο απλό να απολύσεις εργαζόμενο μετά από κάποιο διάστημα, εκτός κι αν πια σου προκαλεί σοβαρό πρόβλημα. Οι αποζημιώσεις δεν συμφέρουν και πολύ τους εργοδότες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top