Guest 292010
Επισκέπτης


και ενα ασχετο:θα σου προτεινα να μην επαναπαυτεις στα ιδιαιτερα αλλα να δωσεις εξετασεις στον ΑΣΕΠ!
αντε και καλη επιτυχια σε οτι κανεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος


Κάνει έκθεση σε κορίτσι τρίτης λυκείου, το οποίο είναι απουσιολόγος και άριστη μαθήτρια και άριστη και στην έκθεση.
Αναρωτιέμαι τι το θέλει το ιδιαίτερο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jenny
Πολύ δραστήριο μέλος


και ενα ασχετο:θα σου προτεινα να μην επαναπαυτεις στα ιδιαιτερα αλλα να δωσεις εξετασεις στον ΑΣΕΠ!
αντε και καλη επιτυχια σε οτι κανεις
Το θέμα είναι ότι το παιδί θέλει να κάνει τα ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια των φοιτητικών χρόνων...Όταν αποφοιτήσει με το καλό από τη σχολή του και θέλει να δώσει ΑΣΕΠ τότε εντάξει, αν και απ ό,τι ξέρω δεν τείνει προς αυτήν την κατεύθυνση

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kristal
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


50 ευρώ την ώρα και για τοπ καθηγητή είναι υπερβολικά...θεωρώ οτι μια τιμή νορμαλ για καθηγητή με πείρα και συγγραφέα βιβλίων ειναι γύρω 30-35(και πολύ λέω)...Με 50 ευρώ την ώρα,τον μήνα αυτός θα βγάζει 4500 ευρώ?ελεος...
Εντάξει, δεν κάνει και σε πολλούς ο συγκεκριμένος. Αν δεν κάνω λάθος έχει το πολύ 4 δίωρα την εβδομάδα και δεν παίρνει σε όλους τόσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kristal
Εκκολαπτόμενο μέλος


Για να είμαι ειλικρινής αν είναι τόσο καλός όσο λές οι γονείς μου θα τα έδιναν τα λεφτά...ειμαι σίγουρος για αυτό...Εντάξει, δεν κάνει και σε πολλούς ο συγκεκριμένος. Αν δεν κάνω λάθος έχει το πολύ 4 δίωρα την εβδομάδα και δεν παίρνει σε όλους τόσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
STELLA95
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ειρηνάκι
Εκκολαπτόμενο μέλος


κ εγώ από την α λυκείου ξεκίνησα τα ιδιαίτερα!!νομίζω στο γυμνάσιο δεν χρειάζεται..τουλάχιστον προσωπικά εγώ το βρίσκω υπερβολικό!στο λύκειο που ξεκινάει η προετοιμασία για τις πανελλήνιες,ειδικά στη β λυκείου που είναι καθοριστική τάξη με τις κατευθύνσεις,το φροντιστήριο νομίζω είναι απαραίτητο...εγω δεν κανω οταν παω Αη λυκειου οχι γιατι δεν ειμαι καλη μαθητρια αλλα για να ειμαι καλα προετοιμασμενη για την τριτη λυκειου θα κανω μαθηματα μονο θετικης κατευθυνσης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ποκαχοντας
Νεοφερμένο μέλος


Λοιπον πρωτα απο ολα παρτο το θεμα λιγο ηρεμα!!!!Σκέφτομαι σοβαρά από το καλοκαίρι και ύστερα που θα έχω χρόνο, να παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα μαθηματικών, σε μαθητές γυμνασίου (ίσως και Α' λυκείου).
Έριξα μέχρι στιγμής μια σύντομη ματιά στο νέο βιβλίο της Γ' γυμνασίου και σκοπεύω να το μελετήσω διεξοδικά αν τελικά το πάρω απόφαση (μαζί με τα άλλα βιβλία), ώστε να έχω την κατάλληλη μεταδοτικότητα και αυτοπεποίθηση στην παράδοση. Έχω ωστόσο κάμποσες απορίες, μιας που δεν έχει τύχει ποτέ να κάνω ιδιαίτερα είτε ως μαθητής είτε ως άτομο που παραδίδει.
1. Πόσες ώρες την εβδομάδα πρέπει να γίνονται σε κάθε μαθητή; Εννοώ δηλαδή, μήπως θα έπρεπε να προτείνω στους γονείς έναν x αριθμό ωρών την εβδομάδα;
2. Πόσες ώρες την ημέρα είναι καλύτερο να γίνονται σε έναν μαθητή; (1,2,3; )
3. Οι ώρες στα ιδιαίτερα είναι 60 λεπτες ή 45λεπτες;
4. Ποιο πρότυπο διδασκαλίας θεωρείτε κατάλληλο;
Αρχικά επεξήγηση θεωρίας με soft παραδείγματα, ύστερα ασκήσεις σχολικού και τέλος ασκήσεις που παρέχει αυτός που παραδίδει;
5. Τους μαθητές με μεγάλα κενά στην ύλη πως τους αντιμετωπίζετε;
Κυρίως προβληματίζομαι με τη σκέψη ότι μπορεί να έλθω αντιμέτωπος με μαθητές που θα έχουν αρκετά κενά στην ύλη και θα τους πρωτοσυναντώ στα μέσα με τέλη της σχολικής χρονιάς...
6. Προτείνετε να προσπαθώ να βρίσκομαι με τον μαθητή πιο μπροστά στην ύλη σε σχέση με το σχολείο (και παράλληλα να επιλύονται και οι ασκήσεις που δίνονται για το σπίτι - μιας που σίγουρα θα είναι ένα από τα ζητούμενα του γονέα και του μαθητή) ή σε κάθε παράδοση να εμμένω στο μάθημα που διδάχθηκε ο μαθητής στο σχολείο;
7. Τέλος, τι τιμές ανά ώρα θεωρούνται λογικές;
8. Αν έχετε καμία άλλη συμβουλή για τυχόν καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσω, δεκτή. :fss:
Θα επανέλθω για τυχόν άλλες απορίες. :iagree: :thanks:
-petros
αυτο θα το καταλαβεισ μετα το πρωτο μαθημα και μετα θα προτεινεισ στουσ γωνεισ πχ 2 ορεσ την εβδομαδα αναλογα με τισ δυσκολιεσ που εχει το καθε παιδι η το πιο πιθανο απο ολα ειναι να σου πουνε οι γωνεισ οτι ξερεισ θα ηταν καλο να κανετε τοσεσ ωρεσ μαθημα.
Μπορει και παραπανω αναλογα.
εγω θα ελεγα καλυτερα η σχεση σασ να ειναι φιλικη γιατι ετσι μπορει να ειναι πιο ευχαριστω το μαθημα.
αυτο θα το κρινεισ εσυ πιο ειναι το πιο καταλληλο,αλλα εγω θα σου ελεγα οτι θα ητανε καλο να κανετε και απο κανενα βοηθημα καποιεσ ασκησεισ αλλα και οι ασκησεισ του σχολικου βιβλιου θα βοηθυσουν αρκετα.Θα τα παρεισ ολα με την σειρα και ολα θα γινουν κανονικα.Ναι συνιθωσ ολοι ετσι κανουν γιατι πιο ευκολα να τα κατανοησουν τα παιδια και θα τουσ ειναι και πιο γνωστα οποτε δεν θα ειναι δυσκολο να καταλαβουν την σκεψη του καθηγητη,επειδη φανταζομαι πωσ ξερεισ οτι την υλη προσπαθουν να την κανουν πιο γρηγορα ετσι ωστε να την καλυψουνε ολοι την υλη μεχρι το τελοσ τησ χρονιας.
Αυτα δεν ειναι σταθερα οποτε δεν μπορω να σου απαντησω στανταρ.ειναι γυρω στα 20-50 το μαχμου.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!






Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nikos
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σκέφτομαι σοβαρά από το καλοκαίρι και ύστερα που θα έχω χρόνο, να παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα μαθηματικών, σε μαθητές γυμνασίου (ίσως και Α' λυκείου).
Έριξα μέχρι στιγμής μια σύντομη ματιά στο νέο βιβλίο της Γ' γυμνασίου και σκοπεύω να το μελετήσω διεξοδικά αν τελικά το πάρω απόφαση (μαζί με τα άλλα βιβλία), ώστε να έχω την κατάλληλη μεταδοτικότητα και αυτοπεποίθηση στην παράδοση. Έχω ωστόσο κάμποσες απορίες, μιας που δεν έχει τύχει ποτέ να κάνω ιδιαίτερα είτε ως μαθητής είτε ως άτομο που παραδίδει.
1. Πόσες ώρες την εβδομάδα πρέπει να γίνονται σε κάθε μαθητή; Εννοώ δηλαδή, μήπως θα έπρεπε να προτείνω στους γονείς έναν x αριθμό ωρών την εβδομάδα;
2. Πόσες ώρες την ημέρα είναι καλύτερο να γίνονται σε έναν μαθητή; (1,2,3; )
3. Οι ώρες στα ιδιαίτερα είναι 60 λεπτες ή 45λεπτες;
4. Ποιο πρότυπο διδασκαλίας θεωρείτε κατάλληλο;
Αρχικά επεξήγηση θεωρίας με soft παραδείγματα, ύστερα ασκήσεις σχολικού και τέλος ασκήσεις που παρέχει αυτός που παραδίδει;
5. Τους μαθητές με μεγάλα κενά στην ύλη πως τους αντιμετωπίζετε;
Κυρίως προβληματίζομαι με τη σκέψη ότι μπορεί να έλθω αντιμέτωπος με μαθητές που θα έχουν αρκετά κενά στην ύλη και θα τους πρωτοσυναντώ στα μέσα με τέλη της σχολικής χρονιάς...
6. Προτείνετε να προσπαθώ να βρίσκομαι με τον μαθητή πιο μπροστά στην ύλη σε σχέση με το σχολείο (και παράλληλα να επιλύονται και οι ασκήσεις που δίνονται για το σπίτι - μιας που σίγουρα θα είναι ένα από τα ζητούμενα του γονέα και του μαθητή) ή σε κάθε παράδοση να εμμένω στο μάθημα που διδάχθηκε ο μαθητής στο σχολείο;
7. Τέλος, τι τιμές ανά ώρα θεωρούνται λογικές;
8. Αν έχετε καμία άλλη συμβουλή για τυχόν καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσω, δεκτή. :fss:
Θα επανέλθω για τυχόν άλλες απορίες. :iagree: :thanks:
-petros
Γεια...Εγώ φέτος θα πάω για Γ' Γυμνασίου...Έχω ξεκινήσει ιδιαίτερα από την Α' Γυμνασίου και στο τμήμα μου είμαστε μόνο 2 άτομα...(Εγώ και μία κοπέλα)
1. Πιστεύω πως δε θα πρέπει να είναι πολλές οι ώρες... Τρεις το πολύ...Εγώ έχω μάθημα κάθε τρίτη και πέμπτη (Τη τρίτη 1 ώρα και τη πέμπτη 2 ωρο)
Αν και οι ώρες παίζονται ανάλογα το μάθητη...Δηλαδή αν χρειάζεται περισσότερη βοήθεια μπορεί να είναι κ παραπάνω οι ώρες...
2. 1 ώρα θα ήταν ότι πρέπει !
3. 60λεπτα φυσικά...
4. Προτείνω δικές σου ασκήσεις, σίγουρα θα βοηθήσουν περισσότερο το μαθητή...Μπορεί να τις καταλάβει καλύτερα, να μάθει νέους τρόπους με τους οποίους θα λύνει μία άσκηση κ.λπ
5. Υπομονή, μόνο αυτό συνιστώ (τουλάχιστον για σένα)... Τέτοιοι μαθητές ίσως σε δυσκολέψουν πολύ...Σίγουρα θα χρειάζονται περισσότερες ώρες βοήθειας...Στη περίπτωση που δε καταλαβαίνουν χριστό, εσύ να θυμάσαι πως έκανες ότι μπορούσες!
6. Καλύτερα ο μαθητής να είναι πιο μπροστά στο σχολειο...(Το πολύ 2 μαθήματα, δε χρειάζεται πιο πολλά..)
Εννοείται θα βοηθηθεί...Έπειτά αν διδαχθεί πιο πριν αυτά τα μαθήματα, θα έχει την ευκαιρία να το μελετήσει 2 φορές...Μία στο ιδιαίτερο και μία στο σχολείο...Ασε που στο σχολείο, μερικοί μαθητές όταν δε καταλαβαίνουν κάτι, κομπλάρουν να ρωτήσουν την απορία τους με αποτέλεσμα να έχουν κενά αργότερα...
7. 10? την ώρα....(λογικότατη τιμή)...
Αυτάαα, ελπίζω να βοήθησα...!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikolas365
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
daro801
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
persi
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
roseberry
Διάσημο μέλος


Αυτά είναι ρε, πρώτη γυμνασίου και ιδιαίτερα στα μαθηματικά, τι άλλο θα δούμε στον μάταιο τούτο κόσμο;;;
+100000:no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dk13
Δραστήριο μέλος


Όσον αφορά την τιμή, πιστεύω κι εγώ πως 10 ευρώ την ώρα είναι εντάξει. :iagree:
-petros
σωστος ο Πετρος μπραβο σου:iagree::iagree::iagree::iagree::iagree:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος


Αυτά είναι ρε, πρώτη γυμνασίου και ιδιαίτερα στα μαθηματικά, τι άλλο θα δούμε στον μάταιο τούτο κόσμο;;;
Ελα ντε.... Στα μαθηματικα της Α Γυμνασιου?
Δεν μπορω να το πιστεψω.... :!:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!OaNNa
Νεοφερμένο μέλος


Ελα ντε.... Στα μαθηματικα της Α Γυμνασιου?
Δεν μπορω να το πιστεψω.... :!:
Δεν μπορεις να το πιστεψεις?? Ας σε διευκολυνω... Εγω περσι μεχρι φετος κανω ιδιαιτερα στα μαθηματικα... Αν ερθεις λιγο να δεις την καθηγητρια μας θα καταλαβεις... Εκεινη το μονο που κανει ειναι να κανει αναγνωση το μαθημα(βασικα να βαζει καποιο παιδι να το κανει αναγνωση),να μας λυσει μια ασκηση στον πινακα και μετα την υπολοιπη ωρα μας αφηνει να λυσουμε τις ασκησεις του βιβλιου... Χαιρω πολυ..!! Αφηστε που δεν ειναι ελληνιδα και δεν μιλαει καλα ελληνικα και πολλες φορες δεν καταλαβαινουμε τι λεει... Φετος στο διαγωνισμα που γραψαμε, ο μεγαλυτερος βαθμος ηταν το 11..! Ε, με τετοια δασκαλα τι να καταλαβεις στα μαθηματικα?? Εγω δεν ημουν ποτε καλη στα μαθηματικα αλλα περσι πηρα ενα 17 με τη βοηθεια του δασκαλου στο ιδιαιτερο που πραγματικα με βοηθησε παρα πολυ...Αν εχεις καθηγητρια σαν και αυτη τα ιδιαιτερα μαθηματα ειναι η σωτηρια σου... Ακομα και τα μαθηματικα της α' γυμνασιου εκεινη μπορει να τα κανει να φαινονται πανδυσκολα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν μπορεις να το πιστεψεις?? Ας σε διευκολυνω... Εγω περσι μεχρι φετος κανω ιδιαιτερα στα μαθηματικα... Αν ερθεις λιγο να δεις την καθηγητρια μας θα καταλαβεις... Εκεινη το μονο που κανει ειναι να κανει αναγνωση το μαθημα(βασικα να βαζει καποιο παιδι να το κανει αναγνωση),να μας λυσει μια ασκηση στον πινακα και μετα την υπολοιπη ωρα μας αφηνει να λυσουμε τις ασκησεις του βιβλιου... Χαιρω πολυ..!! Αφηστε που δεν ειναι ελληνιδα και δεν μιλαει καλα ελληνικα και πολλες φορες δεν καταλαβαινουμε τι λεει... Φετος στο διαγωνισμα που γραψαμε, ο μεγαλυτερος βαθμος ηταν το 11..! Ε, με τετοια δασκαλα τι να καταλαβεις στα μαθηματικα?? Εγω δεν ημουν ποτε καλη στα μαθηματικα αλλα περσι πηρα ενα 17 με τη βοηθεια του δασκαλου στο ιδιαιτερο που πραγματικα με βοηθησε παρα πολυ...Αν εχεις καθηγητρια σαν και αυτη τα ιδιαιτερα μαθηματα ειναι η σωτηρια σου... Ακομα και τα μαθηματικα της α' γυμνασιου εκεινη μπορει να τα κανει να φαινονται πανδυσκολα...
Αν προκειται για τετοια περιπτωση, παω πασο.... Υπο κανονικες συνθηκες ομως το θεωρω λιγο υπερβολικο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nikos
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος


\αυταΣκέφτομαι σοβαρά από το καλοκαίρι και ύστερα που θα έχω χρόνο, να παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα μαθηματικών, σε μαθητές γυμνασίου (ίσως και Α' λυκείου).
Έριξα μέχρι στιγμής μια σύντομη ματιά στο νέο βιβλίο της Γ' γυμνασίου και σκοπεύω να το μελετήσω διεξοδικά αν τελικά το πάρω απόφαση (μαζί με τα άλλα βιβλία), ώστε να έχω την κατάλληλη μεταδοτικότητα και αυτοπεποίθηση στην παράδοση. Έχω ωστόσο κάμποσες απορίες, μιας που δεν έχει τύχει ποτέ να κάνω ιδιαίτερα είτε ως μαθητής είτε ως άτομο που παραδίδει.
1. Πόσες ώρες την εβδομάδα πρέπει να γίνονται σε κάθε μαθητή; Εννοώ δηλαδή, μήπως θα έπρεπε να προτείνω στους γονείς έναν x αριθμό ωρών την εβδομάδα; 2 ωρες την εβδομαδα, χωρισμενες σε 2 μερες
2. Πόσες ώρες την ημέρα είναι καλύτερο να γίνονται σε έναν μαθητή; (1,2,3; ) 1(εγω δεν αντεχω τα ιδιαιτερα, μονο με εναν καθηγητη μ π ηταν κ αυτος πορομενος κ λεγαμε για κανενα ασσασινσ κριντ κιετσι.)
3. Οι ώρες στα ιδιαίτερα είναι 60 λεπτες ή 45λεπτες; 60 λεπτες φιλε μ
4. Ποιο πρότυπο διδασκαλίας θεωρείτε κατάλληλο;
Αρχικά επεξήγηση θεωρίας με soft παραδείγματα, ύστερα ασκήσεις σχολικού και τέλος ασκήσεις που παρέχει αυτός που παραδίδει; Εγω λεω πρωτα να κανεις θεωρια, μετα να κανεις μερικες ασκησεις μαζι, κ μολις δεις πως τα εχει καταλαβει το παιδι βαλτου να κανει μονος τ για να σιγουρευτεις.
5. Τους μαθητές με μεγάλα κενά στην ύλη πως τους αντιμετωπίζετε;
Κυρίως προβληματίζομαι με τη σκέψη ότι μπορεί να έλθω αντιμέτωπος με μαθητές που θα έχουν αρκετά κενά στην ύλη και θα τους πρωτοσυναντώ στα μέσα με τέλη της σχολικής χρονιάς... Κιεγω εχω ΠΟΛΛΑ κενα σταρχαια, αλλα οσο τα κουτσοκαταφερνω δεν με νοιαζει γιατι θετικη θα παω. Για παιδια με κενα πρεπει να κανεις πιο πολλες ωρες την εβδομαδα απλα.
6. Προτείνετε να προσπαθώ να βρίσκομαι με τον μαθητή πιο μπροστά στην ύλη σε σχέση με το σχολείο (και παράλληλα να επιλύονται και οι ασκήσεις που δίνονται για το σπίτι - μιας που σίγουρα θα είναι ένα από τα ζητούμενα του γονέα και του μαθητή) ή σε κάθε παράδοση να εμμένω στο μάθημα που διδάχθηκε ο μαθητής στο σχολείο; Να κανεις αυτα π μαθαινει το παιδι στο σχολειο, γατι το θεμα ειναι εσει να τον βοηθας να κατανοει το μαθημα, οχι να του το μαθαινεις εσει
7. Τέλος, τι τιμές ανά ώρα θεωρούνται λογικές; 15 ευρω για γυμνασιο και 20 για λυκειο
8. Αν έχετε καμία άλλη συμβουλή για τυχόν καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσω, δεκτή. :fss: Ναι, πρεπει να ξερεις κανα ανεκδοτο, να ενημερονεσε για τη μπαλα κιαλλα τετοια για να μιλας κ οφ τοπικ με τον μαθητη μη βαριετε πολυ.
Θα επανέλθω για τυχόν άλλες απορίες. :iagree: :thanks:
-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 12 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.