Προς άτομα που κάνουν ιδιαίτερα!

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,850 μηνύματα.
Σκέφτομαι σοβαρά από το καλοκαίρι και ύστερα που θα έχω χρόνο, να παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα μαθηματικών, σε μαθητές γυμνασίου (ίσως και Α' λυκείου). :)

Έριξα μέχρι στιγμής μια σύντομη ματιά στο νέο βιβλίο της Γ' γυμνασίου και σκοπεύω να το μελετήσω διεξοδικά αν τελικά το πάρω απόφαση (μαζί με τα άλλα βιβλία), ώστε να έχω την κατάλληλη μεταδοτικότητα και αυτοπεποίθηση στην παράδοση. Έχω ωστόσο κάμποσες απορίες, μιας που δεν έχει τύχει ποτέ να κάνω ιδιαίτερα είτε ως μαθητής είτε ως άτομο που παραδίδει.

1. Πόσες ώρες την εβδομάδα πρέπει να γίνονται σε κάθε μαθητή; Εννοώ δηλαδή, μήπως θα έπρεπε να προτείνω στους γονείς έναν x αριθμό ωρών την εβδομάδα;
2. Πόσες ώρες την ημέρα είναι καλύτερο να γίνονται σε έναν μαθητή; (1,2,3; )
3. Οι ώρες στα ιδιαίτερα είναι 60 λεπτες ή 45λεπτες;
4. Ποιο πρότυπο διδασκαλίας θεωρείτε κατάλληλο;
Αρχικά επεξήγηση θεωρίας με soft παραδείγματα, ύστερα ασκήσεις σχολικού και τέλος ασκήσεις που παρέχει αυτός που παραδίδει;
5. Τους μαθητές με μεγάλα κενά στην ύλη πως τους αντιμετωπίζετε;
Κυρίως προβληματίζομαι με τη σκέψη ότι μπορεί να έλθω αντιμέτωπος με μαθητές που θα έχουν αρκετά κενά στην ύλη και θα τους πρωτοσυναντώ στα μέσα με τέλη της σχολικής χρονιάς...
6. Προτείνετε να προσπαθώ να βρίσκομαι με τον μαθητή πιο μπροστά στην ύλη σε σχέση με το σχολείο (και παράλληλα να επιλύονται και οι ασκήσεις που δίνονται για το σπίτι - μιας που σίγουρα θα είναι ένα από τα ζητούμενα του γονέα και του μαθητή) ή σε κάθε παράδοση να εμμένω στο μάθημα που διδάχθηκε ο μαθητής στο σχολείο;
7. Τέλος, τι τιμές ανά ώρα θεωρούνται λογικές;
8. Αν έχετε καμία άλλη συμβουλή για τυχόν καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσω, δεκτή. :fss:

Θα επανέλθω για τυχόν άλλες απορίες. :iagree: :thanks:



-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isnogood

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο isnogood αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Καταρχάς μην αγχώνεσαι γιατί δεν θα κάνεις μάθημα σε μαθητές τρίτης Λυκείου.
1)ανάλογα την περίπτωση
2)πιστεύω 1 ώρα γιατί τα μικρά παιδιά δεν θα μπορούν να προσέχουν περισσότερο
3)ο αδερφός μου που έκανε ιδιαίτερα έκανε 60λεπτά
4)Δεν έχω άποψη καθώς δεν έχω και εμπειρία
5)θα ζητήσεις περισσότερες ώρες
6)πιστεύω σε τέτοιες τάξεις δεν χρειάζεσαι να είσαι πολύ μπροστά στην ύλη.Ας πούμε όταν τελειώνεις ένα μάθημα εσύ να το ξεκινάει εκείνη την ώρα στο σχολείο..
7)Τι να σου πω?10 ευρώ....
8)όλο το θέμα είναι να κάνεις το μάθημα ευχάριστο και εύκολο...

Αυτά τα λίγα από εμένα που μίλησα σαν μαθητής...
Ελπίζω να πάρεις και πληροφορίες από άτομα με εμπειρία!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,850 μηνύματα.
Thanks για την απάντηση :no1:. Ασφαλώς και οι απόψεις-απαντήσεις μαθητών που έχουν κάποια εμπειρία / γνωρίζουν κάτι, είναι δεκτές. :)



-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
1) Οντως εξαρταται απο το μαθητη, αλλα πανω απο 2 φορες δε νομιζω οτι χρειαζεται σε αυτες τις ηλικιες..
2 + 3) Ε καθε φορα απο 60 λεπτα ειναι το καλο πιστευω, παραπανω δε μπορουσα να προσεχω προσωπικα.
4) Αυτο που ειπες ακριβως
5) Δεν ξερω αλλα η προταση του isnogood φαινεται λογικη.
6) Αναλογα με τον καθε μαθητη και τις αναγκες του, ειναι καλο βεβαια να ειναι πιο μπροστα στην υλη στο ιδιαιτερο, αλλα αν δε μπορει να καταλαβει καποια σημεια δεν πειραζει να μεινετε λιγο πισω κατα τη γνωμη μου.
7) Δε ξερω :P 10E δεν ακουγονται ασχημα.
8) Ρωτα μας αφου τις αντιμετωπισεις :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jenny

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τζένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 960 μηνύματα.
Συμφωνώ με όσα ειπώθηκαν παραπάνω :)

Να προσθέσω επίσης:

Με το που αναλάβεις έναν μαθητή θα πρέπει πρώτα να δεις αν έχει κενά κλπ. Οπότε καλό θα ήταν να του κάνεις μια γενική επανάληψη πρώτα (θεωρία σε συνδυασμό με ασκήσεις) για να δεις που βρίσκεται. Γιατί αν έχει κενά δεν θα μπορείς να δουλέψεις σωστά....Στο λέω γιατί μου συνέβη 2 φορές αυτό το περιστατικό και αναγκαστικά έκανα επανάληψη σε όσα είχε διδαχτεί ο μαθητής μου από προηγούμενο καθηγητή γιατί δεν γινόταν να προχωρήσω με κενά. Όσο προχωράει η ύλη είναι συνήθως και πιο απαιτητικά τα μαθήματα και αν ένας μαθητής έχει κενά δεν θα μπορεί να ανταπεξέλθει εύκολα :)

:D:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
1. Πόσες ώρες την εβδομάδα πρέπει να γίνονται σε κάθε μαθητή; Εννοώ δηλαδή, μήπως θα έπρεπε να προτείνω στους γονείς έναν x αριθμό ωρών την εβδομάδα;
2. Πόσες ώρες την ημέρα είναι καλύτερο να γίνονται σε έναν μαθητή; (1,2,3; )
3. Οι ώρες στα ιδιαίτερα είναι 60 λεπτες ή 45λεπτες;
4. Ποιο πρότυπο διδασκαλίας θεωρείτε κατάλληλο;
Αρχικά επεξήγηση θεωρίας με soft παραδείγματα, ύστερα ασκήσεις σχολικού και τέλος ασκήσεις που παρέχει αυτός που παραδίδει;
5. Τους μαθητές με μεγάλα κενά στην ύλη πως τους αντιμετωπίζετε;
Κυρίως προβληματίζομαι με τη σκέψη ότι μπορεί να έλθω αντιμέτωπος με μαθητές που θα έχουν αρκετά κενά στην ύλη και θα τους πρωτοσυναντώ στα μέσα με τέλη της σχολικής χρονιάς...
6. Προτείνετε να προσπαθώ να βρίσκομαι με τον μαθητή πιο μπροστά στην ύλη σε σχέση με το σχολείο (και παράλληλα να επιλύονται και οι ασκήσεις που δίνονται για το σπίτι - μιας που σίγουρα θα είναι ένα από τα ζητούμενα του γονέα και του μαθητή) ή σε κάθε παράδοση να εμμένω στο μάθημα που διδάχθηκε ο μαθητής στο σχολείο;
7. Τέλος, τι τιμές ανά ώρα θεωρούνται λογικές;
8. Αν έχετε καμία άλλη συμβουλή για τυχόν καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσω, δεκτή. :fss:
-petros

1) Θα συμφωνήσω οτι κάθε μάθημα πρέπει να διαρκεί το πολύ μια ώρα για τέτοιες ηλικίες. Λόγω του σχολικού προγράμματος, νομίζω οτι δυο ώρες (ξεχωριστές) την εβδομάδα καλύπτουν το Γυμνάσιο.
2) Περιλαμβάνεται στην προηγούμενη απάντηση.
3) Δεν υπάρχει περιορισμός, αλλά απάντησα στο 1ο. 45 λεπτά πάντως είναι ελάχιστα για κάθε περίπτωση...
4) Πρώτα πρέπει να γίνεται μια επαρκής, αλλά συνοπτική και κατανοητή ανάλυση της θεωρίας. Ύστερα πρέπει να λύνονται οι ασκήσεις με τη σειρά δυσκολίας που τις έχει το βιβλίο, πχ. Α-Β-Γ ομάδα. Αν η θεωρία μπορεί να διαμελιστεί, τότε καλύτερα να αναλυεις το πρώτο κομμάτι, να λύνεις σχετικές ασκήσεις και εφαρμογές και να κάνεις το ίδιο για τα επόμενα μέρη της θεωρίας. Η ογκώδης θεωρία μαζεμένη δεν έχει καλά αποτελέσματα. Τέλος, να λύνετε συνδυαστικές ασκήσεις εξωσχολικού επιπέδου και να δίνετε ιδιαίτερη βάση στην homework εξάσκηση που πρέπει να επαρκεί και σε ποιοτικό αλλά και σε ποσοτικό επίπεδο.
5) Αν υπάρχει χρόνος, κάνετε μια αναδρομή στα κενά, τα οποία διδάσκετε με τον ίδιο τρόπο που ανέφερα πριν. Ιδιαίτερη βάση πρέπει να δίνεται στο να τονίζετε πάντα τα μέρη των ασκήσεων που χρειάζονται παλαιότερες γνώσεις. Έτσι θα πεισθεί το παιδι οτι ειναι απαραίτητη η κάλυψη των κενών. Επίσης νομίζω οτι η εφαρμογή παλαιότερων γνώσεων πάνω σε νέα ύλη έχει πολύ καλά αποτελέσματα, γιατι το παιδι αντιμετωπίζει την παλαιότερη γνώση σαν αναγκαίο εργαλείο και όχι σαν στείρα μαθηματικά. Σε τέτοιο στυλ ασκήσεων πρέπει να γίνεται αρκετή εξάσκηση. Νομίζω οτι περισσότερες ώρες αφορούν κυρίως αρκετά προβληματικές καταστάσεις. Ένας κανονικός μαθητής με φυσιολογικά κενά μπορεί με την κατάλληλη μεθοδικότητα να καλυφθεί εντός των λογικών ωρών.
6) Το σωστό είναι να προηγείστε ελαφρώς του σχολείου, αλλά χωρίς να ξεφευγετε από τη γενικότερη ομάδα στην οποία εντάσσεται η ύλη που διδάσκει το σχολείο την δεδομένη χρονική στιγμή. Με τον τρόπο αυτό το παιδί μπορεί να κάνει συνδυασμό γνώσεων σχολείου και ιδιαιτερου μαθήματος, αλλά επίσης και να έχει απόδοση στην τάξη.
7) Νομίζω οτι ως μη πτυχιούχος μαθηματικός, καθηγητής, ή τουλάχιστον ως μη φοιτητής σε σχετική σχολή, 15 ευρώ ανα ώρα είναι υπεραρκετά έως υπερβολικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,850 μηνύματα.
:)

Όσον αφορά την τιμή, πιστεύω κι εγώ πως 10 ευρώ την ώρα είναι εντάξει. :iagree:



-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Με δυο τρία χρόνια φοιτητική εμπειρία σε θετική σχολή εννοείται οτι μπορείς να το κάνεις και 12-13.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alex_st

Νεοφερμένος

Η alex_st αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Λοιπον, Πετρο εγω κανω ιδιαιτερα και μπορω να σου πω:
1. πρεπει να εισαι κ εσυ διαβασμενος πριν παραδωσεις καποιο μαθημα για να μπορεις να εξηγεις και λυνεις απορίες κύριως δυνατών και διαβασμένων μαθητων
2. καλό ειναι να εχεις λύσει όλες τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου γιατί τα παιδιά που είναι αδύναμα και ανασφαλή θα θέλουν να είναι σίγουρα για αυτες τις ασκήσεις
3. για Γυμνάσιο: 1 1/2 ωρα είναι καλή αφού εχουν αλλάξει τα βιβλία και τωρα πρεπει να δίνουμε προσοχή και στην Αλγεβρα αλλά και στην Γεωμετρία, όπως δηλαδή γίνεται στην Α λύκειου
4. για Λύκειο: 1 Αλγεβρα και 1 1/2 Γεωμετρία εκτός αν ο μαθητης είναι δυνάτος και δουλεύει όποτε και με 1 ωρα Γεωμετρία είσαι ενταξει
Φυσικά, να σου πω πως στα ιδιαιτερα η ώρα είναι 6ο λεπτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βασιλίτσα

Νεοφερμένος

Η Βασιλίτσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Καλησπέρα.
Λοιπόν από πείρας ένας μαθητής σε αυτή την ηλικία είναι δύσκολο να κάνει μάθημα περισσότερο από μία ώρα την ημέρα.Όσο για το σύνολικό αριθμό ωρών την εβδομάδα οι τρείς είναι ο πιο κατάλληλος.Στα ιδιαίτερα η ώρα είναι κανονικά 60λεπτη.Σαν τρόπο διδασκαλίας καλό θα ήταν όπως είπες να ξεκινάς με μία παράδοση θεωρίας και μετά να δουλεύεις αρκετά ασκήσεις δικές σου ή κάποιου βοηθήματος.Βοηθάει πολύ τον μαθητή και ανοίγει πολύ τους ορίζοντές του.
Μαθητές με μεγάλα κενά ύλης τους ζορίζεις λίγο περισσότερο.Αναγκαστικά για να καλύψεις τα κενά θα πρέπει να κάνεις και λίγες περισσότερες ώρες στην αρχή.Αν τον αναλάβεις στη μέση της χρονιάς εκεί πρέπει να δουλέψει η πείρα που θα έχεις.αλλιώς χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω είναι λίγο δύσκολο.Τέλος όσο για την τιμή για αρχή ξεκίνησε από 10ευρώ.
Καλή επιτυχία...Και καλό κουγάγιο.Θα σου χρειαστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντώνης

Δραστήριο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
:)

Όσον αφορά την τιμή, πιστεύω κι εγώ πως 10 ευρώ την ώρα είναι εντάξει. :iagree:



-petros
yup
μια χαρά είναι
η μάνα ενός φίλου μου είαναι καθηγήτρια μαθηματκών και παίρνει και αυτή 10 ευρώ
κάνω που και που μάθημα μαζι της και ....
περνάμε γαμ@τ@. Λέμε αστεία και ξεφευγουμε απ' τα μαθηματικα
δεν ξέρω αν γίνετα μόνο με μενα που είμαι φίλος του γιού της αλλά είανι GG ...
α κάνουμε κανονικό 60 λεπτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Tι λέτε βρε παιδιά? 10 ευρώ? Ο πατέρας μου τουλάχιστον που κάνει ιδιαίτερα κάνει 2 ώρες την εβδομάδα (δευτέρα-παρασκευή) και παίρνει 50 ευρώ την ώρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Constantina!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Constantina! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 384 μηνύματα.
Καλά, μας δουλεύεις? 50 ευρώ την ώρα???:!: Σίγουρα κάνεις κάποιο λάθος... Εγώ το ανώτερο που έχω ακούσει είναι 25, και θεωρείται και ''φαρμακείο''..:P Πάντως, το normal απ'ότι ξέρω είναι γύρω στα 15 ευρώ αν δεν απατώμαι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
Εγώ φέτος που κάνω Φυσική και Άλγεβρα παίρνουν 22 και 25 αντίστοιχα :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Tι λέτε βρε παιδιά? 10 ευρώ? Ο πατέρας μου τουλάχιστον που κάνει ιδιαίτερα κάνει 2 ώρες την εβδομάδα (δευτέρα-παρασκευή) και παίρνει 50 ευρώ την ώρα.

50 για φιλόλογο είναι υπερβολικά. Για φυσικό που κάνει προετοιμασια πανελληνίων, είναι συγγραφέας βοηθημάτων και ανήκει στους τοπ της Αθήνας είναι λογικό. Ο συγκεκριμένος είναι καθηγητής στο σχολείο μου και έχει τεράστια εμπειρία, αλλά απ'ότι ξέρω ακομη και 50 παίρνει στην υπερβολή. Όχι και φιλόλογος, μην τρελαθούμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντώνης

Δραστήριο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Έλεος ;
50 ευρώ................
Που πάμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλίας

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 880 μηνύματα.
Νομίζω ότι στην αρχή θα έπρεπε να αρχίσεις με μία τιμή των 7-8 ευρό μέχρι να φανεί η αξία σου και μετά να ανεβάζεις σιγά-σιγά μέχρι ένα λογικό όριο. Πάντως εγώ ξέρω άτομο που παίρνει 3 ευρώ την ώρα άλλα οι μόνες γνώσεις του είναι αυτές από το Λύκειο και κάνει όλες τις τάξεις όλα τα μαθήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εγώ πάντως για 3 ευρώ την ώρα δεν δουλεύω...Η Αθήνα δεν είναι Αράχωβα. Αν είναι να μη βγάζω ούτε τις βενζίνες μου τότε τι να το κάνω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλίας

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 880 μηνύματα.
Ο συγκεκριμένος είναι από το Γαλαξίδι και μένει και διδάσκει εκεί. Τώρα θα μου πεις που τον ξέρω εγώ. Εγώ τον έμαθα από τα ξαδέρφια μου που το συζητάγαμε μία μέρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jenny

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τζένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 960 μηνύματα.
Πάντως και τα 7-8 ευρώ είναι πολύ λίγα....Ιδιαίτερο είναι! Αν τα βάλεις κάτω πόσο θα βγει ο μήνας, βγαίνει τα ίδια με τον μήνα του φροντιστηρίου!!! Δεν γίνεται η ίδια δουλειά!!

Ακόμα και 12-15 ευρώ που παίρνω εγώ επειδή έχω μόλις 4 χρόνια που τελείωσα τη σχολή μου και διδάσκω και έχω και επιτυχίες, είναι λίγα σε σχέση με αυτά που παίρνουν άλλοι συνάδελφοί μου καθηγητές γερμανικών στην περιοχή μου (20 και άνω παίρνουν)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top