Προετοιμασία για έναν καλό βαθμό στις Πανελλήνιες

thanous18

Περιβόητο μέλος

Ο thanous18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 4,131 μηνύματα.
Τα παιδιά της θετικής στη γλώσσα είναι πολύ καλύτερα από της θεωρητικής. Και τις στατιστικές να δεις στη γλώσσα η θετική πιάνει τους πιο ψηλούς βαθμους. Στα συνώνυμα κλπ σκέφτονται συνήθως πιο γρήγορα οι θετικοί από τους θεωρητικούς. Ίσως στα παραπάνω να είναι εξήγηση το γεγονός ότι στη θετική πάνεμόνον συνειδητοποιημένα άτομα ενώ στη θεωρητική πάνε και πολλοί μόνο και μόνο επειδή μισούν τα μαθηματικά και τη φυσική.
πφφ.. γενικευσεις..
ειδικα το τελευταιο και αν ειναι γενικευση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
:lol: Αν σου μυρίζει κάτι μην γράφεις στο pc όταν βρίσκεσαι στην τ......

ειδικα το τελευταιο και αν ειναι γενικευση...
ΝΑΙ γενίκευση είναι. Δεν πιστευεις ότι ισχύει? Ξέρεις πολλούς που πήγαν θετική επειδή μόνον δεν τους αρέσει κάποιο μάθημα? Αν ξέρεις θα είναι η εξαιρετική εξαίρεση της εξαίρεσης. Στην τεχνολογική και τη θεωρητική όμως θαβρεις πολλούς που πήγαν επειδή δεν τους αρέσουν τα μαθηματικά ή τα αρχαία αντίστοιχα. :D

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σελήνη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 266 μηνύματα.
Όχι, δεν ισχύει απαραίτητα. Στο σχολείο μου, στη θετική ήμαστε επτά παιδιά, εκ των οποίων οι τέσσερις δε θα μπορούσα να πω πώς έκαναν συνειδητοποιημένη επιλογή κατεύθυνσης. Και οι περισσότεροι απεχθάνονταν τα αρχαία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
ΝΑΙ γενίκευση είναι. Δεν πιστευεις ότι ισχύει? Ξέρεις πολλούς που πήγαν θετική επειδή μόνον δεν τους αρέσει κάποιο μάθημα? Αν ξέρεις θα είναι η εξαιρετική εξαίρεση της εξαίρεσης. Στην τεχνολογική και τη θεωρητική όμως θαβρεις πολλούς που πήγαν επειδή δεν τους αρέσουν τα μαθηματικά ή τα αρχαία αντίστοιχα. :D

Εξαίρεση της εξαίρεσης; Δε νομίζω. Ξέρω αρκετά παιδιά της θεωρητικής, εδώ στο φόρουμ, που ''βάζουν κάτω'' σε ευφράδεια και επιχειρηματολογία πολλούς της θετικής, και εμένα μαζί. Και στο σχολείο μου υπάρχουν άλλα τόσα παραδείγματα. Βέβαια θα μου πεις, δε μπορείς να κάνεις κανόνα ό,τι ισχύει στο σχολείο σου. Σωστά. Μη φτιάχνεις κι εσύ τους δικούς σου κανόνες λοιπόν.

Και απλά πληροφοριακά, θυμίζω πως είναι άλλο πράγμα η ελληνική γλώσσα καθώς και η άνεση στη χρήση της και άλλο πράγμα η έκθεση των πανελλαδικών. Ας μη γενικεύουμε λοιπόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Όχι, δεν ισχύει απαραίτητα. Στο σχολείο μου, στη θετική ήμαστε επτά παιδιά, εκ των οποίων οι τέσσερις δε θα μπορούσα να πω πώς έκαναν συνειδητοποιημένη επιλογή κατεύθυνσης. Και οι περισσότεροι απεχθάνονταν τα αρχαία.
Αν ήταν μόνον αυτός ο λόγος θα είχαν πάει τεχνολογική. :)


-----------------------------------------
Εξαίρεση της εξαίρεσης; Δε νομίζω. Ξέρω αρκετά παιδιά της θεωρητικής, εδώ στο φόρουμ, που ''βάζουν κάτω'' σε ευφράδεια και επιχειρηματολογία πολλούς της θετικής, και εμένα μαζί. Και στο σχολείο μου υπάρχουν άλλα τόσα παραδείγματα. Βέβαια θα μου πεις, δε μπορείς να κάνεις κανόνα ό,τι ισχύει στο σχολείο σου. Σωστά. Μη φτιάχνεις κι εσύ τους δικούς σου κανόνες λοιπόν.
Και απλά πληροφοριακά, θυμίζω πως είναι άλλο πράγμα η ελληνική γλώσσα καθώς και η άνεση στη χρήση της και άλλο πράγμα η έκθεση των πανελλαδικών. Ας μη γενικεύουμε λοιπόν.
Δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες. Μάλλον δεν κατάλαβες το νόημα αυτών που έγραψα. Έγραψα ότι: στη θεωρητική θα βρεις ΚΑΙ παιδιά που πήγαν εκεί γιατί δεν τους αρέσουν τα μαθηματικά.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marouska

Νεοφερμένος

Η marouska αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 47 μηνύματα.
δυστυχως δεν ειναι λιγοι εκεινοι που εχουν ερθει θεωρητικη απλα και μονο επειδη δεν μπορουσαν να βλεπουν εξισωσεις.κι αυτο πολλες φορες ριχνει το επιπεδο.υπαρχουν παιδια στο τμημα μου που κολλανε στο ρημα ειμι.και δεν προκειται για παιδια μεταναστων,προκειται για ελληνες.
στον αντιποδα,περσι ο μαθηματικος μου μας ειχε γελοιοποιησει κανονικα τα 5 κοριτσια της θεωρητικης που ημασταν στο τμημα γενικης.εβαλε μια ασκηση "ειδικα για τις θεωρητικες" τυπου,το ενα πλακακι κανει 5 ευρω,χρειαζομαι 120 πλακακια,ποσο θα μου κοστισει.
εγω προσωπικα θιχτηκα.βεβαια καταλαβαινω οτι εχει δει κι αυτος μαργαριιταρια και μαργαριταρια απο διαφορες(κοριτσια απο ο,τι μας ειπε κυριως).

τι να πω,εχω απογοητευτει με το συστημα για πολλους λογους και πολλες φορες.
ενω στην πραγματικη ζωη γοητευεσαι απο ανθρωπους με σφαιρικη γνωση,υπαρχουν μερικοι που συνειδητοποιημενα την απορριπτουν..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanous18

Περιβόητο μέλος

Ο thanous18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 4,131 μηνύματα.
:lol: Αν σου μυρίζει κάτι μην γράφεις στο pc όταν βρίσκεσαι στην τ......
μπα δεν εχω τετοιες συνηθειες..
απλα το ποστ σου βρωμαγε γενικευση..

ΝΑΙ γενίκευση είναι. Δεν πιστευεις ότι ισχύει? Ξέρεις πολλούς που πήγαν θετική επειδή μόνον δεν τους αρέσει κάποιο μάθημα? Αν ξέρεις θα είναι η εξαιρετική εξαίρεση της εξαίρεσης. Στην τεχνολογική και τη θεωρητική όμως θαβρεις πολλούς που πήγαν επειδή δεν τους αρέσουν τα μαθηματικά ή τα αρχαία αντίστοιχα. :D
Οχι δεν ισχυει. Δλδ ολοι οσοι πανε θετικη τους αρεσουν ανεξαιρετως ολα τα μαθηματα? Ενω η πλειοψηφια της θεωρητικης παει επειδη δεν τους αρεσουν τα μαθηματικα? Τζιζους πια.. Διαλεγεις κατευθυνση αναλογα με τις προτιμησεις σου... και κυριως για το τι σχολη θες να ακολουθησεις.. σιγουρα υπαρχουν παιδια που πανε θετικη η τεχνολογικη για να αποφυγουν τα θεωρητικα μαθηματα και παιδια που πανε θεωρητικη για να αποφυγουν θετικα μαθηματα. Αλλα δεν ειναι δυνατον να λες οτι θεωρητικη πανε οι περισσοτεροι που δεν τα παν καλα στα μαθηματικα.. εγω προσωπικα δεν το πιστευω..
-----------------------------------------
και οπως εχει πει η Σοζι (επικληση στην αυθεντια:P) οποιος κανει γενικευσεις σε αυτο το φορουμ τον τρωει η μαρμαγκα.. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Εγώ ήμουν-είμαι καλός σε όλα τα μαθήματα (αλλά αγάπη μου ήταν και είναι τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ) , κανονικά με τα λεγόμενα του Dias , θα έπρεπε να πάω Θετική?? μπάαα , i don't think so ! Δεν πάει έτσι....:nono:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
μπα δεν εχω τετοιες συνηθειες..
απλα το ποστ σου βρωμαγε γενικευση..


Οχι δεν ισχυει. Δλδ ολοι οσοι πανε θετικη τους αρεσουν ανεξαιρετως ολα τα μαθηματα? Ενω η πλειοψηφια της θεωρητικης παει επειδη δεν τους αρεσουν τα μαθηματικα? Τζιζους πια.. Διαλεγεις κατευθυνση αναλογα με τις προτιμησεις σου... και κυριως για το τι σχολη θες να ακολουθησεις.. σιγουρα υπαρχουν παιδια που πανε θετικη η τεχνολογικη για να αποφυγουν τα θεωρητικα μαθηματα και παιδια που πανε θεωρητικη για να αποφυγουν θετικα μαθηματα. Αλλα δεν ειναι δυνατον να λες οτι θεωρητικη πανε οι περισσοτεροι που δεν τα παν καλα στα μαθηματικα.. εγω προσωπικα δεν το πιστευω..
-----------------------------------------
και οπως εχει πει η Σοζι (επικληση στην αυθεντια:P) οποιος κανει γενικευσεις σε αυτο το φορουμ τον τρωει η μαρμαγκα.. :D

Μαλλον ο Διας ειναι σε σχολειο της εξαιρεσης.
Στο δικο μου παντως, ΚΑΠΟΙΟΙ απο τους μαθητες πηγαν θετικη επειδη δεν ηθελαν αοδε ή αρχαια/ιστορια/κλπ, ΚΑΠΟΙΟΙ απο τους μαθητες πηγαν τεχνολογικη επειδη δεν ηθελαν βιολογια ή αρχαια/ιστορια/κλπ και ΚΑΠΟΙΟΙ πηγαν θεωρητικη επειδη δεν ηθελαν μαθηματικα/φυσικη/κλπ. Πανω απο τους μισους διαλεξαν με βαση τα μαθηματα και οχι με βαση τη σχολη. Αν τους ρωτησεις τωρα θα σου πουν οτι δεν ξερουν που θελουν να μπουν.

Και ελεος με αυτο το "οι θετικοι ειναι καλυτεροι στη γλωσσα". Οι θεωρητικοι τουλαχιστον αν το σκεφτεις ΙΣΩΣ σου κολλησει επειδη οσο να'ναι με τη γλωσσα ασχολουνται καθε μερα. Οι θετικοι/τεχνολογικοι με @@ ασχολουνται. Γραφουν συνοπτικα και συμβολικα. Δεν εχουν καμια ουσιαστικη επαφη μαζι της, σε τοσο συχνη βαση μαλιστα.

Και ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ η γλωσσα, και ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ η εκθεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σελήνη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 266 μηνύματα.
Αν ήταν μόνον αυτός ο λόγος θα είχαν πάει τεχνολογική. :)


-----------------------------------------

Δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες. Μάλλον δεν κατάλαβες το νόημα αυτών που έγραψα. Έγραψα ότι: στη θεωρητική θα βρεις ΚΑΙ παιδιά που πήγαν εκεί γιατί δεν τους αρέσουν τα μαθηματικά.


Ναι, δεν ήταν μόνο αυτός ο λόγος. Κάποιοι σκέφτονταν για τρίτο πεδίο, ένας ήρθε επειδή ο καλύτερός του φίλος διάλεξε θετική. Αλλά αρκετοί απέκλεισαν τη θεωρητική κατεύθυνση λόγω αρχαίων (κάποιοι και ιστορίας).

Και στη θετική και στην τεχνολογική θα βρεις ΚΑΙ παιδιά που διάλεξαν τις κατευθύνσεις γιατί δεν τους αρέσουν τα αρχαία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
:nono: Συγνώμη “thanus18”, “Chris1993” “Evina13” “Shadowfax” και “Rania” αλλά βγάζετε συμπεράσματα που δεν προκύπτουν από αυτά που έγραψα. Μάλλον δεν με καταλάβατε καλά (δλδ. τελικά εγώ δεν είμαι καλός στην έκθεση) και πρόκειται για παρεξήγηση.


Μαλλον ο Διας ειναι σε σχολειο της εξαιρεσης.
:hmm:Ίσως αυτό να είναι αλήθεια γιαυτό να γράψω τι συμβαίνει στο σχολείο μου και στα σχολεία που ξέρω (όλα περιοχή Αθήνας και προάστια). Μπορεί σε σας να συμβαίνει κάτι διαφορετικό.

ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ
Στη Β λυκείου πηγαίνουν ΚΑΙ πολύ καλοί μαθητές που τους ενδιαφέρει το αντικείμενο αλλά ΚΑΙ μαθητές που μόνο και μόνο μισούν μαθηματικά και φυσική. Οι ίδιοι συνεχίζουν και στη Γ και έτσι μειώνεται ο μέσος όρος των βαθμών στο τέλος.

ΘΕΤΙΚΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ (για μένα δεν έπρεπε να υπήρχε χωρισμός στη Β)
Στη Β λυκείου πηγαίνουν ΚΑΙ πολύ καλοί μαθητές που τους ενδιαφέρει το αντικείμενο αλλά ΚΑΙ μαθητές που μόνο και μόνο μισούν τα αρχαία. Μόνο που: στη Β τεχνολογική πάνε οι λιγότερο καλοί μαθητές (φέτος στη Βτεχ ο απουσιολόγος έχει βαθμό γύρο στο 13) και οι περισσότεροι και οι πιο “καλοί” μαθητές πάνε στη θετική (οι λόγοι μπορούν εύκολα να εξηγηθούν) και στη θετική έρχονται και οι πιο καλοί καθηγητές. Έτσι η θετική της Β έχει καλύτερο μέσο όρο και από τη θεωρητική και από την τεχνολογική. ΠΡΟΣΟΧΗ: ΩΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ Β.
Στη Γ λυκειου τα πράγματα αλλάζουν: πολλοί που στη Β ήταν θετική πάνε Γ τεχνολογική (στη Β: 2 τμήματα θετική 1 τεχνολογική και στη Γ: ανάποδα). Έτσι ανεβαίνει σε πιο κανονικό το επίπεδο της Γτεχν. αλλά της θετικής παραμένει υψηλό και αυτό εξηγεί τους υψηλούς μέσους όρους της θετικής στο τέλος.

:) Αν το σχολείο μου είναι της εξαίρεσης λάθος μου που γενίκευσα. Διορθώστε με και εξηγείστε τις στατιστικές.

Και ελεος με αυτο το "οι θετικοι ειναι καλυτεροι στη γλωσσα". Οι θεωρητικοι τουλαχιστον αν το σκεφτεις ΙΣΩΣ σου κολλησει επειδη οσο να'ναι με τη γλωσσα ασχολουνται καθε μερα. Οι θετικοι/τεχνολογικοι με @@ ασχολουνται. Γραφουν συνοπτικα και συμβολικα. Δεν εχουν καμια ουσιαστικη επαφη μαζι της, σε τοσο συχνη βαση μαλιστα. Και ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ η γλωσσα, και ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ η εκθεση.
:iagree: Εδώ δεν διαφωνώ. Νομίζω όμως ότι η συζήτηση ήταν για το μάθημα “νεοελληνική γλώσσα” δλδ για την έκθεση και όχι για τη γλώσσα γενικότερα.

οποιος κανει γενικευσεις σε αυτο το φορουμ τον τρωει η μαρμαγκα..
:P Αυτό και αν είναι γενίκευση!!! :bye:

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
στη θετική έρχονται και οι πιο καλοί καθηγητές.
Και μετά ξύπνησες.:PΕγώ είμαι θετική,και έχω ξαναπεί πως ο φυσικός μας δεν ξέρει την ύλη,δεν έχει ξανακάνει σε γ λυκείου.Έρχεται με το μάθημα της μέρας σε μια κόλλα και το αντιγράφει στον πίνακα.Αντίθετα κάποιες τεχνολογικές έχουν καλούς καθηγητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orestes

Δραστήριο μέλος

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Και μετά ξύπνησες.:PΕγώ είμαι θετική,και έχω ξαναπεί πως ο φυσικός μας δεν ξέρει την ύλη,δεν έχει ξανακάνει σε γ λυκείου.Έρχεται με το μάθημα της μέρας σε μια κόλλα και το αντιγράφει στον πίνακα.Αντίθετα κάποιες τεχνολογικές έχουν καλούς καθηγητές.

Δεν ξέρω τι γίνεται στο δικό σας σχολείο, πάντως σε εμάς, όπου οι καθηγητές μας είναι συνειδητοποιημένοι και γνωρίζουν ότι όλοι μας πηγαίνουμε φροντιστήρια, έρχονται με το μάθημα τις ημέρας, το ξεπετάν σε 10 λεπτά, ρωτούν για τυχόν απορίες (που δεν έχουμε) και στη συνέχεια προχωράμε σε ασκήσεις... Και το βρίσκω πολύ υπεύθυνο εκ μέρους τους.. Τουλάχιστον με τις ασκήσεις το μάθημα στο σχολείο αποκτά και κάποια αξία, χρηστική. Ποίος ο λόγος να μπαίνει ο καθηγητής και να παραδίδει το 100% της ώρας χωρίς οι μαθητές να έχουν κάποια ουσιαστική συμμετοχή ; Στη Γ' λυκείου το μόνο που μπορεί να κάνει το σχολείο για να βοηθήσει, είναι να δίνει στους μαθητές ΔΟΥΛΕΙΑ την ώρα που εκείνοι βρίσκονται στις αίθουσες.

Πιστεύω τελικά πως σε αυτό το επίπεδο δεν έχουν τόση σημασία οι γνώσεις και η εμπειρία του καθηγητή αλλά ο τρόπος που κάνει το μάθημα. Ο καθηγητής κατ'εμέ πρέπει να έχει μερίδιο συμμετοχής στο μάθημα της τάξης του 10%.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Και μετά ξύπνησες.:PΕγώ είμαι θετική,και έχω ξαναπεί πως ο φυσικός μας δεν ξέρει την ύλη,δεν έχει ξανακάνει σε γ λυκείου.Έρχεται με το μάθημα της μέρας σε μια κόλλα και το αντιγράφει στον πίνακα.Αντίθετα κάποιες τεχνολογικές έχουν καλούς καθηγητές.
:P Έγραψα τι ισχύει στο δικό μου σχολείο (το τόνισα κιόλας).
:hmm:Για τον δικό σου φυσικό που είναι αυτό το χάλι και είσαι Γ λυκείου μπορούσατε από την αρχή να διαμαρτυρηθείτε. Πρώτα στο διευθυντή εσεις και οι γονείς σας και μετά αποχή από το μαθημα του και στην ανώτερη διεύθυνση. Σε μας έγινε για μια εντελώς μπάζο φιλόλογο στη θεωρητική και πέτυχε. Αυτό βέβαια αν υπάρχει άλλος φυσικός στο σχολείο σου. Και μεις διαμαρτυρηθήκαμε για το χημικό που μας φέρανε φέτος προσωρινά αλλά άλλος χημικός δεν υπήρχε στο σχολείο και τον φάγαμε. Αν και τελικά δεν είναι και τόσο κακός (εγώ θα τον έλεγα μέτριο) μόνο που βαριέται να γράψει στον πίνακα και βάζει εμας να παραδίδουμε παρακάτω και να λύνουμε ασκήσεις και αυτός κάθετε μόνιμα στο τελευταίο θρανίο και δεν μας πάει καθόλου στο εργαστήριο γιατί λέει ότι στα χημικά υγρά είναι αλεργικός!!!!!! :lol:

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Για τον δικό σου φυσικό που είναι αυτό το χάλι και είσαι Γ λυκείου μπορούσατε από την αρχή να διαμαρτυρηθείτε. Πρώτα στο διευθυντή εσεις και οι γονείς σας και μετά αποχή από το μαθημα του και στην ανώτερη διεύθυνση.
Ποιός σου είπε πως δεν το κάναμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Dias , σε πληροφορώ οτι στο δικό μου σχολείο ... είμαστε 16 άτομα θετική , 16 άτομα τεχνολογική (στη Β πάντα)!
Ο μεγαλύτερος βαθμός παιδιού στη θετική είναι 18,2 και με αρκετά παιδιά που ούτε 14 δεν έχουν βγάλει !
Ο μεγαλύτερος στη Τεχνολογική είναι 18,9 (εγω) και υπάρχουν άλλα 8-9 παιδιά πάνω απο 17 !
Και έχουμε και αρκετά καλύτερους καθηγητές !
Δεν πάει έτσι όπως λες :nono:
Κατα δεύτερον η Βθετ δεν έχει βιολογία (που την απεχθάνομαι {προσωπική άποψη και αντιμετώπιση} .. η αλήθεια είναι) άρα απλά μπορούσα να πάω Βθετ και Γτεχν ( αφού λάτρευα την Αχημεία ) !
Αλλά , επέλεξα τεχνολογική ! Απλά δε βρήκα λόγο .. να κάνω χημεία 1 χρόνο που στη Γ αφού θα ''άλλαζα'' , δε θα την χρειαζόμουν !;)
Γι'αυτό υπάρχουν οι κατευθύνσεις ! Διαφορετικές επιλογές !
Επιπρόσθετα , ξέρω πολλά παιδιά που πήγαν θεωρητική που τους άρεσαν πιο πολύ τα μαθηματικά-φυσική παρά αρχαία αλλά επειδή στόχευαν σε υψηλόβαθμη σχολή του 1ου πεδίου ( Νομική ) , πήγαν Θεωρητική ! Και εγώ αν στόχευα σε Ιατρικές σχολές , βεβαίως και θα πήγαινα θετική !
Αφού λοιπόν δε θέλω σχολές ούτε 1ου - ούτε 3ου πεδίου ... πήγα τεχνολογική που μου αρέσουν τα μαθήματα .. ΑΠΛΟ :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanous18

Περιβόητο μέλος

Ο thanous18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 4,131 μηνύματα.
:) Αν το σχολείο μου είναι της εξαίρεσης λάθος μου που γενίκευσα. Διορθώστε με και εξηγείστε τις στατιστικές.


:P Αυτό και αν είναι γενίκευση!!! :bye:
ναι ειναι γενικευση αυτο και το εχω ξαναπει σε αλλο θεμα..:P
ειναι ομως ταυτοχρονα και αληθεια αν διαβασεις ολα τα θεματα του φορουμ.. :bye:

Δεν ειπα οτι οι στατιστικες ειναι λαθος, αλλα εσυ το παραγενικευσες με τα λογια σου. Με λιγα λογια χρησιμοποιησες την επαγωγικη μεθοδο (απο το ειδικο στο γενικο) και συμπερανες οτι, αφου συμβαινει αυτο στο σχολειο σου, τοτε συμβαινει και στα αλλα. Αυτο ειναι θεωρια εκθεσης γ λυκειου, αν θυμαμαι καλα. Η επαγωγη ομως δεν καταληγει παντα σε ασφαλη συμπερασματα και σε αυτη την περιπτωση εσυ εκανες βεβιασμενη γενικευση, καθως τα στοιχεια σου δεν ειναι επαρκη. :P
Πληροφοριακα η επαγωγη ισχυει στις θετικες επιστημες (που απο οτι καταλαβαινω σου αρεσουν:)), αλλα δεν ειναι και καταλληλη για ολα τα υπολοιπα θεματα.
(Ειπα αφου το θεμα εχει σχεση με την εκθεση να βαλω λιγη θεωρια γ λυκειου.):P
Οσο για τα στατιστικα στοιχεια φυσικα ισχυουν, αλλα σκεψου οτι η θεωρητικη και η τεχνολογικη εχουν πολυ περισσοτερα ατομα απο οτι η θετικη. Επομενως, ειναι πιθανο να βρεθουν περισσοτεροι οχι τοσο καλοι μαθητες λογω πλειονοτητας ατομων. Επισης, σκεψου οτι στην εκθεση παιζουν ρολο πολλα πραγματα οπως προετοιμασια καταλληλη, ψυχολογια, εκφραση λογου τα οποια ειναι ανεξαρτητα κατευθυνσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Dias , σε πληροφορώ οτι στο δικό μου σχολείο ... είμαστε 16 άτομα θετική , 16 άτομα τεχνολογική (στη Β πάντα)!
Ο μεγαλύτερος βαθμός παιδιού στη θετική είναι 18,2 και με αρκετά παιδιά που ούτε 14 δεν έχουν βγάλει !
Ο μεγαλύτερος στη Τεχνολογική είναι 18,9 (εγω) και υπάρχουν άλλα 8-9 παιδιά πάνω απο 17 !
Και έχουμε και αρκετά καλύτερους καθηγητές !
Δεν πάει έτσι όπως λες :nono:
Κατα δεύτερον η Βθετ δεν έχει βιολογία (που την απεχθάνομαι {προσωπική άποψη και αντιμετώπιση} .. η αλήθεια είναι) άρα απλά μπορούσα να πάω Βθετ και Γτεχν ( αφού λάτρευα την Αχημεία ) !
Αλλά , επέλεξα τεχνολογική ! Απλά δε βρήκα λόγο .. να κάνω χημεία 1 χρόνο που στη Γ αφού θα ''άλλαζα'' , δε θα την χρειαζόμουν !;)
Γι'αυτό υπάρχουν οι κατευθύνσεις ! Διαφορετικές επιλογές !
Επιπρόσθετα , ξέρω πολλά παιδιά που πήγαν θεωρητική που τους άρεσαν πιο πολύ τα μαθηματικά-φυσική παρά αρχαία αλλά επειδή στόχευαν σε υψηλόβαθμη σχολή του 1ου πεδίου ( Νομική ) , πήγαν Θεωρητική ! Και εγώ αν στόχευα σε Ιατρικές σχολές , βεβαίως και θα πήγαινα θετική !
Αφού λοιπόν δε θέλω σχολές ούτε 1ου - ούτε 3ου πεδίου ... πήγα τεχνολογική που μου αρέσουν τα μαθήματα .. ΑΠΛΟ :P

Επιτελους ενας συνειδητοποιημενος μαθητης.
Συνηθως μαθηματικα και φυσικη κανουν οι ιδιοι καθηγητες και σε τεχνολογικη και σε θετικη, οποτε αν ειναι να εχεις μαλακα καθηγητη μονο στην τεχνολογια επικοινωνιων ξερωγω, δεν αποτελει λογο για να πας θετικη και να φας στη μαπα εναν καλο καθηγητη για ενα μαθημα που δεν σε ενδιαφερει κυριως μακροπροθεσμα. Γιατι αυτο λενε σαν δικαιολογια μερικοι που κανουν αυτην την αλλαγη.
Απ'την αλλη, αν οι καθηγητες καθε σχολειου ειναι δαιφορετικοι σε αυτα τα 2 μαθηματα και στανταρ καθε χρονια, ΜΟΝΟ τοτε βρισκω λογο στο να παει καποιος θετικη αντι για τεχνολογικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lady_olgie

Νεοφερμένος

Η lady_olgie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
γεια σας και απο μενα. εγω ειμαι θεωρητικη κατευθυνση και θελω καλο βαθμο στα αρχαια.... δεν μου πολυαρεσουν κ ειναι το μονο μαθημα που φοβαμαι πολυυυ!πως γινεται να γραψω εναν αξιοπρεπη βαθμο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

νικος ρεθυμνο

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 2,531 μηνύματα.
γεια σας και απο μενα. εγω ειμαι θεωρητικη κατευθυνση και θελω καλο βαθμο στα αρχαια.... δεν μου πολυαρεσουν κ ειναι το μονο μαθημα που φοβαμαι πολυυυ!πως γινεται να γραψω εναν αξιοπρεπη βαθμο;

Λοιπον,θα προτεινα οσο δυνατον μεγαλυτερη τελειομανια στο Γνωστο(που πιανει 60/100 και εκει θα στηριζεσαι κατα κυριο λογο για να γραψεις καλα) και απο κει και περα,στο Αγνωστο,κανε εξασκηση με κειμενα και να ξερεις τπυλαχιστον βασικα πραγματα της γραμματικης(αντωνυμιες,επιθετα,ουσιαστικα,παραθετικα,υποθετικους λογους,κλπ),καθως ζητωνται συχνα στις εξετασεις.Αν θες τιποτα αλλο ρωτησε με.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top